QUE FIT HAITI DEPUIS 1986 ????
2 participants
Page 1 sur 1
QUE FIT HAITI DEPUIS 1986 ????
Question pertinente qu'un ancien camarade de l'universite islamique titidiste devrait me repondre ....
Avant de partager sa reponse avec vous j'aimerais m'adresser a notre poete , grand mere rien..
poete deposez votre fusil, donnez-moi votre plume..
Donnez-moi votre plume je vous preterai ma conscience !
Donnez-moi votre plume je vous donnerai ma vision !
Donne-moi votre passe je vous donnerai lE mien
Donnez-moi votre vieillesse et je te donnerai ma jeunesse
Poete rapatriez-vous et emprisonnez-votre lit d'heure , duck terre .
Poete enterre votre directeur de la banque communautaire Edner Deux malsaint et je vous donnerai une Haiti en paix , sans père , sans aucun gens juste et surtout sans Massacre !
Pour repondre la question mon ami a un peu imite Boire l'Eau..
Il m'a dit kakakokeman :
HAITI NANPHY RIEN..
ELLE REGALA DE MANIGAT
ELLE NAMPHY ENCORE RIEN ET QUE MEME ABRAHAM NE POUVAIT DIRE C'EN EST ASSEZ DE CEDRAS..
EN AVRIL , ELLE ERTHA SES PIEDS ET LAVA LAVALASSEMENT DEUX FOIS SES MAINS ATTENDANT QUE LES ETRANGERS AGISSENT POUR ELLE . A NOUVEAU SES RESPONSABILITES , SUIVANT LENTEMENT AVEC TRES PEU D'ESPWA SES RESPONSBILITES.
lES ETRANGERS AGISSENT POUR ELLE . FAISANT PREVALOIR A NOUVEAU SES IRRESPONSABILITEA ..SUIVANT AVEC TRES PEU D'ESPWA LES PAS DE LATORTUE ..
Avant de partager sa reponse avec vous j'aimerais m'adresser a notre poete , grand mere rien..
poete deposez votre fusil, donnez-moi votre plume..
Donnez-moi votre plume je vous preterai ma conscience !
Donnez-moi votre plume je vous donnerai ma vision !
Donne-moi votre passe je vous donnerai lE mien
Donnez-moi votre vieillesse et je te donnerai ma jeunesse
Poete rapatriez-vous et emprisonnez-votre lit d'heure , duck terre .
Poete enterre votre directeur de la banque communautaire Edner Deux malsaint et je vous donnerai une Haiti en paix , sans père , sans aucun gens juste et surtout sans Massacre !
Pour repondre la question mon ami a un peu imite Boire l'Eau..
Il m'a dit kakakokeman :
HAITI NANPHY RIEN..
ELLE REGALA DE MANIGAT
ELLE NAMPHY ENCORE RIEN ET QUE MEME ABRAHAM NE POUVAIT DIRE C'EN EST ASSEZ DE CEDRAS..
EN AVRIL , ELLE ERTHA SES PIEDS ET LAVA LAVALASSEMENT DEUX FOIS SES MAINS ATTENDANT QUE LES ETRANGERS AGISSENT POUR ELLE . A NOUVEAU SES RESPONSABILITES , SUIVANT LENTEMENT AVEC TRES PEU D'ESPWA SES RESPONSBILITES.
lES ETRANGERS AGISSENT POUR ELLE . FAISANT PREVALOIR A NOUVEAU SES IRRESPONSABILITEA ..SUIVANT AVEC TRES PEU D'ESPWA LES PAS DE LATORTUE ..
Dernière édition par le Mar 28 Aoû 2007 - 10:20, édité 2 fois
kakakok- Super Star
-
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !
Re: QUE FIT HAITI DEPUIS 1986 ????
pou kestion an ta just se pou ta mande ki sa nou fè depi 1804?paske lè w di depi 1986 se komsi ou vle rann lavalas responsab tou sa ki pa bon nan peyi ya.Petet vrèman ou pas ase gran ou byen ou pa konn listwa ase pou konprann se depi anvan 1986 bagay komanse deteriore lantman .Lè yon ko malad li pa deteryore tou den kou, li komanse santi malez o komansman men tou tan maladi ap fè plis ravaj doulè yo vinn pi atros.se sak fè jodya ayiti an agoni ;fok nou pa kite ti prejidis nou ,ti panchan pou makoutism la rann nou aveg.si nou tap byen mennen nan biro leta nan anbasad yo ki fè nou pa konnen sa ki tap pase nan peyi ya e byen mwen grenn promennen mwen te nan morn mwen te wè kote ti moun ap mouri ak malnitrityon , kote lè la pli abitan pa ka domi ,mwen te konn wè konbyen kilomet yon malerez ap mache anvan li jwen yon ti dlo nan yon sous sal poul fè moso manje pa genyen poul benyen;mwen te wè ke peyi ya te komanse tounnen yon dezer.Mwen pap janm beswen yon move konsyans de sa Lotty rele "negraille aliénée"(lol)
Se pa chita ap voye jilbret montre enn ou kont moun ki vle wè byen pou moun ki ap soufri yo ;moun ke jean jacques Dessalines mouri pou tet li te di :e sa ke papa yo rete an afrik la yo pap jwen anyen.Al li liv Dr.Jean Arché ekri ya :'The role of agriculture in the development of Haiti;Why are haitian peasants so poor."wa konprann rezon ki fè anpil moun kwè nan moun sa yo ke w site la.Ban m ba w yon ti apersi paske gen lè ti mal nan di se sak fè w rayi Aristide ak preval ak jean juste konsa.men kek fraz Doktè ya ekri se pa vye Boileau pakoty non men sa li di
"Furthermore,societies whose evolution created cities ,nations or countries must feed their increasing population.Agriculture has appeared to be the most suitable activity for these purposes ;providing food for consumption is the most important role that the agricultural sector can play in the process of economic development.,There must be produced a minimal quantity of food to feed the population;One can't talk of the economic development of a nation in the absence of its ability to feed its population even at the subsistence level"
pa vinn di :"no speak ingle nan tan modern saa. sinon ou pa ka vinn fè le frekan ak Dok Aristide(lol) Profet la montre ke tet li se pa kat premye let nan non lan ki ladann.Respekte, respekte ,respekte figi moun de byen ,kok ou sonje ti chante saa.
Epi aprann sa lè ou pibliye sa yon lot moun ekri fok ou di non otè.pase genyen moun ki konn li sa w pibliye deja.(lol)Plim san ank.(lol)
Se pa chita ap voye jilbret montre enn ou kont moun ki vle wè byen pou moun ki ap soufri yo ;moun ke jean jacques Dessalines mouri pou tet li te di :e sa ke papa yo rete an afrik la yo pap jwen anyen.Al li liv Dr.Jean Arché ekri ya :'The role of agriculture in the development of Haiti;Why are haitian peasants so poor."wa konprann rezon ki fè anpil moun kwè nan moun sa yo ke w site la.Ban m ba w yon ti apersi paske gen lè ti mal nan di se sak fè w rayi Aristide ak preval ak jean juste konsa.men kek fraz Doktè ya ekri se pa vye Boileau pakoty non men sa li di
"Furthermore,societies whose evolution created cities ,nations or countries must feed their increasing population.Agriculture has appeared to be the most suitable activity for these purposes ;providing food for consumption is the most important role that the agricultural sector can play in the process of economic development.,There must be produced a minimal quantity of food to feed the population;One can't talk of the economic development of a nation in the absence of its ability to feed its population even at the subsistence level"
pa vinn di :"no speak ingle nan tan modern saa. sinon ou pa ka vinn fè le frekan ak Dok Aristide(lol) Profet la montre ke tet li se pa kat premye let nan non lan ki ladann.Respekte, respekte ,respekte figi moun de byen ,kok ou sonje ti chante saa.
Epi aprann sa lè ou pibliye sa yon lot moun ekri fok ou di non otè.pase genyen moun ki konn li sa w pibliye deja.(lol)Plim san ank.(lol)
Rodlam Sans Malice- Super Star
-
Loisirs : Lecture et Internet
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market