Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -45%
PC Portable LG Gram 17″ Intel Evo Core i7 32 Go ...
Voir le deal
1099.99 €

Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

+3
Rodlam Sans Malice
Sasaye
Marc-Henry
7 participants

Page 2 sur 3 Précédent  1, 2, 3  Suivant

Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Marc-Henry Mar 29 Jan 2008 - 11:46

Rappel du premier message :

Mwen ouvè ti fowom sa a pou Sans Malice, Sasaye, Nickie, Joel ak tout lot moun ki ta interese pale de tan lontan ou bien tan pa'w , tan pa nou et tan pa yo an ayiti depi lane 50 jiska lane 60-70- 80-90, Vini banou ki jan sa te konn pase lan tan lontan an ayiti. kèmès, festival, cinéma, plaj , ti menaj, lekol.Fe nou reviv ayiti.


Mwen swete anpil moun ap patisipe.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas


Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Nickie Mer 30 Jan 2008 - 18:47

Roro, ou tounen frè? mpansew te endispozé wi. Ah ou té pè, kotew té kaché la monkonpè? Antouka, mkontan ou retounen, men mpap fèw anyen, mwen wè ou bat ba (lol).

Antouka, si Ayiti ta vinn tankou lontan, mwen sé premyé moun ki tap tounen al viv ladann, paské lè sa mtap viv san presyon.

Men you lôt bagay mwen té renmen ankô, sé lè gen jouné, ou levé bonè pouw fè manjé, epiw konnen ou pral pran bon jan plezi ant zanmi e pafwa, sa pèmèt ou fè nouvo zanmi. Mtoujou reyalizé ke jounen yo fini twô vit lè wap layitew nan ou lanmè, bonjan mizik ap jwé, wap bwè kokoyé, manjé mango etc, ou pa anvi tounen lakay pita.

Hummmmmmmmmmmm, ala you peyi O mon Dyé se Ayiti.
Nickie
Nickie
Star plus
Star plus

Féminin
Nombre de messages : 1132
Localisation : Montréal, Canada
Loisirs : La lecture, la musique tendre, le net, le cinema, la plage, les voyages
Date d'inscription : 21/12/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: La rose

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Rodlam Sans Malice Mer 30 Jan 2008 - 22:04

Niki

mwen se rozo mwen pliye men mwen pa kase.mwen kanpe djanm tankou rozo ou met wè dom koube se poum kite van an pase.Men fè m konfyans map rekanpe anko kan menm menm apre twa gwo van pase.(lol)e ni mwen pa beswen oken bagay ki pou kore m.lè m kanpe mwen di tankou "rozo";tanpri souple wi premye let se r li ye..

Ma chè moman sa yo wap pale la se konsa tout moun tap tann pou peyi ya tounen pou nou te retounen lakay .Men move zespri yo kontrarye tout moun .
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Sasaye Mer 30 Jan 2008 - 22:50

Nickie,

Apa w fè misye pèdi lòlòj li?
Li refize soup kenbe fò ou te ofri l la.
Ala de nèg engra, papa.

Pinga w jete soup la non.
Lè ma wè w ou te mèt banmwen l.
Pangnol di sak pa touye w angrese w.

Mwen te gen yon bel vwazinn, lè m te tigason.
Fanm nan te bèl kou lakansyel.
Lè lap mache li te gen yon konpa
ki di w menm jan ak Moris Siksto: fè dèt m a peye.

Ondire mamzèl te konn fè anpil dèt,
paske gen yon gwo boujwa ki te konn
vinn peye chak apremidi.

Lè konsa, depi nou wè oto nèg la,
mwen ak ti zanmi m yo nou monte
yon pyebwa ki bay sou fenet fanm nan.

Se te bèl mèvey.
Se te yon inivèsite
kote nou te al aprann
abcd kijan 1 plis 1 fè 2.

Male wi.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Nickie Jeu 31 Jan 2008 - 6:58

Ou wè bagay la tou Sasaye, misyé pèdi tèt li wi, ou pa wè lap pledé palé de Rozo, ala kozé. Antouka pa enkyetew, depi mwen kwazé ak ou, sé ou map bay bon soup ak bon bouyon an Sasaye

Roro, ou di ou koupé ou pa kasé, sa depan de van ki pasé bô kotew la (lol)

Na wè pit amezanmi

Nickie
Nickie
Star plus
Star plus

Féminin
Nombre de messages : 1132
Localisation : Montréal, Canada
Loisirs : La lecture, la musique tendre, le net, le cinema, la plage, les voyages
Date d'inscription : 21/12/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: La rose

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Marc-Henry Jeu 31 Jan 2008 - 9:57

Mwen kontan li kouman ayiti te yé lan ane 60-70-80 yo. Mwen ta renmen tande ayiti an 1990 après Duvalier. Qui veut commencer ? Colo , c'est à ton tour de nous parler d'Haiti après le régime de Jean Claude Duvalier. Bien sûr , je vous parlerai , sous peu , d'Haiti de mes 10 ans.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Invité Jeu 31 Jan 2008 - 10:10

Mon ami Marc-Henry,

Peu à peu, je compte entrer dans ce débat. Mais pour le moment, je prefère apprendre de l'expérience de mes ainés.

Avant mon apparution, j'attends que l'on finisse avec les sujets comme:


  1. Origine de la polémique DP et Scorpio
  2. le bal Bossa Combo au palais national
  3. les gens du Nord avec Tropicana et Septentrional
  4. les élections de Duvalier
  5. ...

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Sasaye Jeu 31 Jan 2008 - 12:09

Marc,

Ou genyen anpil istwa pou w rakonte de voyaj resan ou fè an Ayiti yo.
Ou mèt bann detail sou bèl medam gwo tete ou te rankontre yo.

Colocolo,

Mwen ta renmen tande istwa pa w lè w te al lekol pandan rey Janklod ou anvan ou apre, kijan kontak avèk eksperians amitye oubyen lanmou te konn pase.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Sasaye Jeu 31 Jan 2008 - 12:46

An 1984, m al an Ayiti al wè fanmi avèk zanmi.
Yon bagay mwen pap janm bliye se yon bal graduasyon on zanmi m te envite m al asiste paske pitit fi l te youn lan gradye yo.

Sa te pase lan Otel Christopher lan Bourdon.
Se te yon sware byen oganize avèk okès DP Express.

Se te yon bèl anbyans men ki te genyen yon majorite etidyan, jenn moun lan 18 an etc...

Lè bal la komanse, mwen al gade okès la ki te bay yon bèl pèfomans, bèl mizik, bel bagay.

Men sak te etonem se lè m wè kijan jenn timoun yo ta p danse konpa.
Malgre mwen se nèg ki te konn al lan bann kanaval, ke se Titato, ke se otofonik, ke se bann tibout.
Mwen te menm fè yon ti mariaj pou de gouden lan epòk pa m.

Mwen sa m wè ti jenn jan sayo ta p fè te pimal pase tout gouyad devègondaj mwen te konn fè le m te jenn gason.

Trèzalez, figi yo byen serye, youn kenbe lot trèsere, pye yo pa jam deplase, men ren yo ak vant yo ap fwote lan kadans mizik la.

Mwen pa t janm we yon espektak konsa lan vi m.

Lè m mande manman tifi a si l pa wè sak ap pase, li di m, monchè, se konsa bagay yo ye alèkile, sa m ka fè.

Apre rès voyaj la, mwen wè ke mès ayisyen te chanje vre ak gouvènman Divalye yo.

Genyen yon zanmi ki mennem ak madanm mwen lan yon restoran yo te rele LAKAY sou route Kenskoff, lè w finn pase Petionvil.

Manje ya te bon, bèl peyizaj paske ou te kapab admire Bè Potoprens. Claudette et ti Pierre ta p jwe bèl mizik, sitou bolewo.

Lè nou finn manje, mwen di zanmi an, mèsi pou bèl sware saa se te yon bèl anbyans men si yo te genyen yon pis de dans li ta bèl nèt.

Msye di m, si w vle danse wou kapab, al dèyè rido a.
Se lè a mwen wè yon rido nwa kote moun te konn ap rantre soti, mwen te konprann se lan twalèt yo ta p ale.

Nou al dèyè rido a.
Tonne kraze m te fè nwa kou lank. Ou paka wè anyen, men ou ka tande bry, respire, alsius, ki ta p fèt.

Ala yon peyi se Ayiti.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Nickie Jeu 31 Jan 2008 - 14:16

Reté, tandé pawôl Sasaye, kifè wal fè dézôd dèyè rido a? Ou sanblew té byen dézôd, kôm madanm ou te ak ou, sa pa pi mal, omwen ou pat bal zoklo lè sa. Sa vlé di, dèyè rido a sé pat dansé, sé té lôt bagay, erezman mpat la, nou ta détounen ti zôrèy zanj mwen genyen an.

Afè Ayititi sa sé pa blag non, mèm si nou ekspliké ti jèn yo, yo pap ka konprann, paské bagay yo chanjé du tout au tout
Nickie
Nickie
Star plus
Star plus

Féminin
Nombre de messages : 1132
Localisation : Montréal, Canada
Loisirs : La lecture, la musique tendre, le net, le cinema, la plage, les voyages
Date d'inscription : 21/12/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: La rose

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Invité Ven 1 Fév 2008 - 18:06

Juste pour dire à ceux qui ouvriront ce forum que ce sujet est très interessant et qu'il faut continuer à l'alimenter.

On n'envoie pas de pareils sujets aux archives.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Nickie Sam 2 Fév 2008 - 17:43

J'ai 'impression que la nouvelle génération est timide. Je m'attendais à lire les exploits de sjeunes, mais c'est tout le contraire qui se produit.

J'ai 'impression que Roso et Sasaye sont occupés à faire je ne sais quoi, dans ce cas, je n'ai qu'à tirer ma révérence.

Bonne fin de journée à vous tous!

Nickie
Nickie
Star plus
Star plus

Féminin
Nombre de messages : 1132
Localisation : Montréal, Canada
Loisirs : La lecture, la musique tendre, le net, le cinema, la plage, les voyages
Date d'inscription : 21/12/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: La rose

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Rodlam Sans Malice Sam 2 Fév 2008 - 19:40

Non Nickie pa kouri ma chè .Genyen youn nonm yo rele Rico ki ap voye gilbret sou forum lan ki pafwa merite ou bal youn ti limyè byen ke li kwè li se Lucifer se sak fè mwen pat ko reponn ou.

Byen ke mwen ta kontan si nouvel jeneratyon an ta mwen konsantre sou seks ke jeneratyon pam lan ki te malad de bagay saa.Pafwa lè mwen konn ap panse e a sa ke mwen te konn fè mwen rann mwen kont ke mwen se te youn adik tout bon.Depi youn fanm chita mal premye kote pou je m fikse se kote w ou konnen yan.Petet nouvel jeneratyon an genyen plis plezi ke nou menm ki se te menaj nou kite tout pasyon nou.Se sak fè nou fè anpil ti moun konsa.

men pitit mwen mal nan youn bal brooklyn kote jenn gason ak jenn fanm ap danse kole a pitit mwen bagay saa fè w regret jenes ou. map gade youn ti pitit fi ki mens tankou yo bra bale ki ak youn ti jip ki bal jis anba deyè l ti fi sa ap danse ak youn ti jenn nonm an verite jem pa fouti dekole sou meyse dam yo.apre sa map di bon ki jan ti nonm lan pral fè separe ak ti fi ya apre dans lan fini men se tankou se pat anyen.Mwen sonje nan tanm mwen tap kanpe sou twa pye se dlo pou ya to voye sou mwen(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Marc-Henry Dim 3 Fév 2008 - 14:14

Nickie , reviens, ne nous quitte pas , ne nous quitte pas !

Pour toi, mon histoire en 1995 en Haiti. Bonne lecture.

C'était en 1995, un de mes premiers voyages depuis la chute du président à vie Jean Claude Duvalier en Haiti.Je passais une semaine formidable dois-je vous dire. Ça faisait exactement 10 ans que je n'y avais pas retourné. J'y étais pour explorer le marché haïtien pour une éventuelle possibilité d'Affaires. Non je ne vous parlerai pas de business mais bien de mon souvenir dans un restaurant à Delmas près de Pétion Ville. Il s'agit du restaurant Chevalier . Je ne sais pas s’il existe encore.

C'était un vendredi soir, la nuit était fraiche sur la terrasse d' Harry's à Pétion Ville. Pour cette occasion, deux belles femmes haïtiennes nous accompagnaient. La boisson coulait à flot. Au menu du lambi grillé, des bananes frites et la musique troubadour. Après que nous ayons fini de savourer ces plats créoles. Nous avions terminé la soirée au bar dansant du restaurant chevalier.

J’étais au bar et j’essayais de voir où était la piste de danse. On me chuchotait à l’oreille qu’une salle était réservée à cette fin. La salle était noire comme la nuit noire de Port-au-Prince. Une des filles la plus jolie m'invita à danser. Nous rentions dans cette salle comme on rentrait dans un tunnel fantastique. Tous les fantasmes étaient permis. Je la sentais chaude, souriante et disponible. Elle commença à danser et je commençais à avoir chaud. J’avais chaud et je vous fais grâce des détails. Je me retenais un peu par pudeur et lui murmurais; attends que nous soyons à l’hôtel!
Je me souviendrai longtemps de cette chaude ambiance dans ce restaurant sur la route de Delmas. Je me souviens, bien sûr, du bruit qu'elle me murmurait à l'oreille, la chaleur , l'odeur..., le corps à corps. J'ai eu un peu peur parce que j'ignorais qu'Haïti, c'était comme ça.

Voilà !
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Nickie Mar 5 Fév 2008 - 0:11



Wow Marc, j'ai l'impression que tu frissonnes encore aujourd'hui, bien que cela date de 13 ans. Cette fille t'a offert une soirée agréable, qu'à tu fait d'elle après? Ne me dis pas qu'elle était l'amie d'un instant. En tout cas, vu la façon que expliques ton aventure, tu as eu beaucoup de bonheur.

Il faut dire que chacun d'entre nous a connu de bons moments en Haiti. À présent, nous ne vivons que de nos souvenirs. Il ne nours reste qu'à lutter et surtout prier Dieu pour que notre. Haïti puisse renaître de ses cendres; c'est mon voeux le plus entier .

Mon cher Marc, je te remercie d'avoir partagé ce souvenir avec moi, rien qu'à te lire, tous mes cheveux se sont hérissés.


Nickie
Nickie
Star plus
Star plus

Féminin
Nombre de messages : 1132
Localisation : Montréal, Canada
Loisirs : La lecture, la musique tendre, le net, le cinema, la plage, les voyages
Date d'inscription : 21/12/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: La rose

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Marc-Henry Mar 5 Fév 2008 - 11:32

Nickie a écrit:

Mon cher Marc, je te remercie d'avoir partagé ce souvenir avec moi, rien qu'à te lire, tous mes cheveux se sont hérissés.[/color][/i][/b]


Tu as aimé et je soupçonne que tu es une grande romantique...ah! Ha !

Par ailleurs , j'ai d'autres anecdotes à partager avec toi dans ce forum, attends que je revienne ...
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Nickie Mar 5 Fév 2008 - 13:13

Tu n'as pas tort Marc, je suis on ne peut plue romantique, d'ailleurs, je ne vis que de ça.

Je t'attends impatiemment avec tes autres anecdotes

bonne journée Marc
Nickie
Nickie
Star plus
Star plus

Féminin
Nombre de messages : 1132
Localisation : Montréal, Canada
Loisirs : La lecture, la musique tendre, le net, le cinema, la plage, les voyages
Date d'inscription : 21/12/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: La rose

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Invité Mar 5 Fév 2008 - 21:19




Dernière édition par le Mer 6 Fév 2008 - 10:23, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Invité Mar 5 Fév 2008 - 21:45

.


Dernière édition par le Mer 6 Fév 2008 - 10:25, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Invité Mar 5 Fév 2008 - 22:37

.


Dernière édition par le Mer 6 Fév 2008 - 10:26, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Sasaye Mar 5 Fév 2008 - 22:47

Colocolo;

Merci pour ces belles photos historiques.

Cependant, je pensais que tu allais nous délecter avec les petites histoires des filles du pays au temps où tu frequentais les classes.

A l'universite , il devait y avoir beaucoup de plaisirs insolites ou volées, loin des regards, etc...
Oubyen au Champs de Mars pendant les promenades.

Voyons, ne sois pas timides. Ce site veut promouvoir notre pays dans tous ses aspects et cela fait partie de notre culture.

Je ne veux pas croire que tui etais un hermite.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Invité Mar 5 Fév 2008 - 22:54

.


Dernière édition par le Mer 6 Fév 2008 - 10:26, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Invité Mar 5 Fév 2008 - 23:07

.


Dernière édition par le Mer 6 Fév 2008 - 10:26, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Invité Mar 5 Fév 2008 - 23:20

.


Dernière édition par le Mer 6 Fév 2008 - 10:27, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Invité Mar 5 Fév 2008 - 23:31

.l


Dernière édition par le Mer 6 Fév 2008 - 10:27, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Sasaye Mer 6 Fév 2008 - 0:21

Oh, Oh!!!!
Je n'ai pas voulu te mettre au pied du mur.
Kounyea se pou w al lan pye Sen an.

Je te comprends parfaitement et mon intuition, vis-à-vis ton intelligence, est confirmée.

Salut
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Yon ti nostalgi lan  tan  lontan an ayiti... - Page 2 Empty Re: Yon ti nostalgi lan tan lontan an ayiti...

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 3 Précédent  1, 2, 3  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum