Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Et pourquoi pas un tandem (Barbara) Walters-Obama. (LOL)

3 participants

Et pourquoi pas un tandem (Barbara) Walters-Obama. (LOL) Empty Et pourquoi pas un tandem (Barbara) Walters-Obama. (LOL)

Message  Invité Ven 23 Mai 2008 - 10:54

:elephant:

Dernière édition par lent=slow le Lun 7 Sep 2009 - 0:59, édité 1 fois

Invité
Invité

Revenir en haut Aller en bas

Et pourquoi pas un tandem (Barbara) Walters-Obama. (LOL) Empty Re: Et pourquoi pas un tandem (Barbara) Walters-Obama. (LOL)

Message  Marc-Henry Ven 23 Mai 2008 - 13:42

Il ne faut pas passer par quatre chemins, il y a un intervenant au forumHaiti qui n'a pas encore fait son choix entre Clinton et Obama. Tout le monde le connait ici . Il n'est pas de notre génération certes mais nous respectons son opinion. Il a le droit de voter pour Clinton s'il le désire.

Moi je n'ai pas le droit de vote aux USA mais ma petite soeur qui est à la fois citoyenne américaine et canadienne votera pour moi et elle votera sans condition aucune OBAMA.

Administrateur

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Et pourquoi pas un tandem (Barbara) Walters-Obama. (LOL) Empty Re: Et pourquoi pas un tandem (Barbara) Walters-Obama. (LOL)

Message  Rodlam Sans Malice Ven 23 Mai 2008 - 17:22

On interprète les déclarations des autres selon ses préférences et ses préjugés. je voterai pour le candidat democrate aux prochaines elections.J'ai voté pour Obama aux elections primaires de la Floride. Cependant je reconnais l'importance de ces elections non seulement pour le peuple americain ,mais pour l'humanité toute entière;est-ce pourquoi je veux faciliter l'election du candidat democrate en proposant ,comme l'a fait d'ailleurs l'ancien gouverneur de l'etat new york Mario Cuomo ,un homme pour qui j'ai une très grande admiration,le choix d'Hillary ou d'Obama comme Vice president.

certains voudraient ecarter Hillary à cause de leur haine envers Aristide qu'ils veulent maintenir en exil en Afrique du Sud;ils cachent leur vrai motif derrière un racisme à l'envers ou un sexisme demodé.je n'ai aucune haine envers Aristide et je suis non plus un sexiste.je plaide coupable d'etre indecis;d'une part j'aurais aimé qu'Obamam soit le choix du parti democrate ,d'autre part j'ai bien peur de son echec face à john mac cain ,un hero de la guerre du Vietnam en Novembre .Si certains sont assurés de la victoire d'Obama je ne partage pas cet optimisme surtout après les declarations de certaines femmes influentes du parti democrate.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Message  Joel Ven 23 Mai 2008 - 17:42

Lanslo,

Senatè ke Barbara Walters ap pale de li an ,se EDWARD BROOKS (Repibliken ,Massachusets) ki pandan lontan se te sèl Senatè nwa nan Sena Ameriken.
E poukisa LANSLO pou nou pa pale de politik ameriken an,gennan nou ki gen pitit yo ,ak pitit pitit yo ki se Ameriken e ki deja pase plis tan anpil Ozetazini ke ann Ayiti.
Epitou Lanslo ,moun ki ap eli prezidan Ameriken an,enpòtan anpil wi ,pou moun nou yo ki ann Ayiti yo.
Se menmkonba kont poutchis wi k ap mennen ,se sèlman yon jan diferan wi!

Kiben yo pa egzanp konn sa ,ou pa wè kijan ni Mc cain,ni Obama ap fè pirwèt ak kominote kiben an ,nan Sid Florid lan?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Message  Invité Ven 23 Mai 2008 - 20:36

Dernière édition par lent=slow le Lun 7 Sep 2009 - 0:59, édité 1 fois

Invité
Invité

Message  Rodlam Sans Malice Ven 23 Mai 2008 - 21:36

de ki fait accompli wap pale se konsa aprè midi ya map tande repwoch yap fè Hillary paske li fè remarke ke Robert kennedy tou pat kò genyen nominatyion lè yo te assasinen li ,menm Bill clinton pat genyen nominaton pa avan mwa juin.se sa ke chef kanpay Hillary ya ki se yon fanm nwa fè remarke.Si hillary genyen espwa ke ak yon viktwa ekrasan nan eta ki rete yo li ka enfliyanse desisyon super delge poukisa nou vle li abandonne rev li.nap repwoche lot moun de rasis epi nou vle pratike rasis a lanver ak tout seksism.Eske Obama li menm pa di li pa ka chwasi yon vice presidan paske li panko genyen nominatyon an.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Invité Ven 23 Mai 2008 - 22:13

Dernière édition par lent=slow le Lun 7 Sep 2009 - 1:00, édité 1 fois

Invité
Invité

Message  Rodlam Sans Malice Ven 23 Mai 2008 - 23:50

Mezanmi men yon fanm ki pa pè al travay nan yon kabinè davoka ki tap defann Black panthers yo epi men yon jenn nonm di ke yon fanm vanyan konsa se yon lach.Vive Hillary Vive Obama viv mario cuomo .viv Al gore, Viv Charlie rangel ,Viv maxime Waters mwen renmen tout moun ki ap goumen pou genyen plis jisitis sosyal sou la tè;sak pa kontan anbake.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Joel Sam 24 Mai 2008 - 0:10

Men poukisa li enpòtan ke ti jenn onm sa eli prezidan Etazini.
Depi konfli Etazini -kiba a ekziste,Obama se premye kandida ala prezidans ki ale lan Florida e di ke l ap leve anbago an ,e ke l ap antre nan yon dyalòg ak Castro.
Se ak Kiben wi ,misye t ap pale e anpil ladan yo dakò ak li.

Tout kandida a la prezidans Ozetazini ,mòd yo se ale lan Sid Florida pou yo montre ke se yo ki ap pi di kont Kiba.
Koumansman semèn lan Mc Cain limenm t ap di ke se arete pou yo arete e jije Frè Castro li pa p leve anbago.
Obama pale de yon lòt politik ak Amerik Latin e se premye fwa sa fèt ,menm nan dezyèm kanpay Bill Clinton lan ,li pa t gen GNB pou l te fè sa.

Se posib ak yon prezidans OBAMA ,nou kapab fini ak poutchis ,politisyen parazit ayisyen yo, e fòse yo al chache lòt travay pou yo fè;

http://www.guardian.co.uk/world/2008/may/23/barackobama.uselections20081

Dernière édition par Joel le Sam 24 Mai 2008 - 6:48, édité 1 fois

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Message  Invité Sam 24 Mai 2008 - 0:16

Dernière édition par lent=slow le Lun 7 Sep 2009 - 1:00, édité 2 fois

Invité
Invité

Message  Rodlam Sans Malice Sam 24 Mai 2008 - 0:22

sa pa vle di ke yon fanm blanch dwe prezidan anvan yon black. tout otan ke w pa menase pozisyon yo, ke w pa an konpetisyon ak yo, ke w pasif, w se yon bon nwa, nèspa? she's just another bitch! Pardon my language.

ou montre tout koulè w koulyè ya ou se yon seksist vre.ki donk paske Obama se nwa se pou hilary retire kò l ba yon gason nwa preseyans.What are you if she is just another bitch"Star te di yon fanm ki te rele Hillary Bitch :"it takes one to know one"(lol)li te genyen rezon.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé