Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -50%
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
Voir le deal
69.99 €

let tou louvri pou agronom Rene

5 participants

Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty let tou louvri pou agronom Rene

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 14 Aoû 2008 - 13:52

Mouche Agronom Rene,


Nan youn diskou ke w mete sou internet pou salye depa Agronom Berrouet ki mouri nan semenn lan ou di ke li se youn mapou.sim pran sans mo mapou a byen jan w ou anploye li ya ;li se te youn gwo pye bwa ki byen anrasine e ki te bay bon jan lombraj.sa vle di youn ayisyen onet, konpetan, serye, ki pa sousou,ki pat tap defann youn ti zo bor tab youn prens.Nou rekonet dwa w pou fè eloj moun ki fè w byen men si w vle asime wol gid pou jeness la fok ou bayo bon ekzanp.moun ki te la ki konnen sak te pase pa ka fenmen bouch yo pou yo kite w ba jeness la fo model.

mwen li ke w ekri pou di se sak fè ou pa vle patisipe nan forum nou an se paske nou pa konn ni li ni ekri.ou konnen byen se manti se arogans, enpertinan,pretantyon ki fè w di sa paske nou pap vale tou sa w di kom pawol de dye.Mwen pral pose w kek ti kestyon si w genyen entegrite vre. se pou reponn mwen ak onètete konsa ma wè w ou se youn moun ki merite respè.

Agronom Rene. genyen youn elektyon ki pral fet la pou eli kek Senatè Si presidan Preval ta mete nonl anba tout bilten vot yo poul di ke pep la ba li youn lot manda eske w tap aksepte sa?Si apre li finn fè sa li di ke li se presidan a vi eske w tap aksepte sa?Si genyen Senatè ak depite ki di non sa paka fet epi li voye arete yo li touye yo nan prison eske w tap aksepte sa?Si li ta voye Bob manuel al arete depite ki ap kritike sa li fè nan chanb lan menm jan Doc Duvalier te voye arete Rameau estime poul bat li nan palè ya jis li mouri ki jan ou ta konsidere president Preval?Eske si malgre Preaval fè tou sa e anpil lot bagay ankor ke mwen pa vle repete la paske tankou youn Jeremyen parey w ki te rele Jean Brière te di youn fwa nan youn salon nan New York genyen de bagay ki tro sal ki fè wont a tout natyon a ke youn moun pa dwe repete.

Tout moun ki ta aksepte malpwoprete sa yo ke Preval ta fè ki jan ou ta konsidere yo;Eske ou ta di ke Bob Manuel se youn mapou tou lè li mouri ?Eske ou ta ba Preval glwa ak tout pitit li si li ta fè sa?Ayisyen di depi youn moun grangou li pa genyen zorey ,men genyen moun ki pat grangou ;tankou tout moun ki te enteg tankou Yvon Moreau, Luc Stephen ,Rameau Estime.Jacques Stephen Alesxis, Lesly Manigat ki te pito konbat diktati ya o lye ke yo te mete ke yo anbA VANT pou yo te souse youn zo mwen tou mwen di w ou pa merite apresiyatyon vrè ayisyen.Ni wou ni Berrouett pa nan ran moun sa yo ke mwen site la.

mwen pa salye w paske ou pa merite sa.

Rodlam Sans Malice.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Joel Jeu 14 Aoû 2008 - 14:23

Alòs aryere ,retwograd sa a ap di moun pa konn ekri?
Se pa anyen ,se pè misye pè;misye konnen gen anpil moun sou sit lan ki ka demaske l lè l ap voye teyori de grenn dwat li yo monte.

Adye!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Marc H Jeu 14 Aoû 2008 - 20:58

JER pran ouraj'w ak de men pou vini isit la pou nou poze'w kelke kessyon. Wou pa beswen pè, le jeune agronome du forumhaiti pap manje 'w .

Tu as dit que tous les intervenants du forum sont des sots et pour ton information, voici les differents Cv des participants du forum;

Docteur en économie
Écrivain
Gestionnaire
Maitrise en sciences politiques
Juriste
Agronome
Staticien
economiste
agro-economiste
Travailleur social
Intervenant social
Historien
Technicien
Travailleurs
Commerçant
Étudiant
Élus
professeur
Ms compabilité
manbo
ak anpil lot moun ki vle fait face à face ak wou sou ninpot sijet. Si wou pa pè vini e nap tann'w lan fowom la...

Merci
Marc-Henry
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Invité Ven 15 Aoû 2008 - 15:21

:elephant:


Dernière édition par lent=slow le Dim 6 Sep 2009 - 22:22, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Rodlam Sans Malice Ven 15 Aoû 2008 - 15:43

Genyen moun ki rayisab ,jalou rankinye ki pap janm apresye sa youn moun fè ki bon pafwa mwen pa konsa.map toujou aplodi youn ayisyen ki ekri ou di youn bagay ki ka avanse peyi ya.e map kondane l tou lè li ap voye monte.mwen pa ba oken zen telketyel youn kout pe..... si yo pa vle vinn patisipe sou forum lan.poum ta flate youn moun fok se youn avantaj ke mwen ta beswen nan men li; mwen pa kwè Jean erich beswen youn peny nan menm ni mwen pa beswen ni relatyon ni lajan nan men personn.Mwen pa janm nan klik ;si pafwa mwen al nan youn ti fet se ka moun mwen te konnen depi preske 50 lane ou ka wè ke mwen se pa moun ki beswen relatyon.gras a dye mwen se moun ki kontante m de sa mwen genyen.Al pale zafè flate ak moun ki beswen plas leta ou job nan gouvenman.ou byen ki beswen relatyon zentelktyel mwen toujou di tout moun model moun ke mwen apresye se pa moun ki ap ekri franseuuu tout la sent jounen se travayè ,antreprenè, self made man and woman.Genyen moun ki fèm voye lajan ba yo di se yo ki te met OPL mwen pa janm pale de sa.Lè m rele poum mande si yo te resevwa lajan an yo pran poz pale tankou kanadyen.

Se pa mwen ki jan m envite ni repwodwi atik jean Erich Rene ekri sou forum lan.Sepandan kan youn moun ap voye monte pou endwi jeness lan nan erè moun ki te la e ki konnen sa ki tap mennen dwe denonse gran disè ki ap defann klik yo.Si wou menm sa pa enterese w ke youn moun ap voye youn moun ki te aksepte ke krim ,vyolatyon konstitutyon te fet pou mentni youn klik moun o pouvwa menm si yo te touye 50 mil ayisyen depi li menm tap byen mennen e byen ou pa ka mande pou tout moun iyore sa paske genyen moun kite genyen zanmi yo ,paran yo e yo menm tou ki te viktim de rejim bout di ya.Que ceux qui se ressemblent s'assemblent.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Invité Ven 15 Aoû 2008 - 16:06

:elephant:


Dernière édition par lent=slow le Dim 6 Sep 2009 - 22:22, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Doub-Sossis Ven 15 Aoû 2008 - 16:23

Tout moun Canada fini pa konen Jean Erich kom yon AGRANMAN ki change koule selon interet personel li. Li pa gen anken konviktion personel . Se kalite moun sayo kap chache job ki pret a tout menm jan ak lot politichien nou yo ki sou teren an akelke exceptions pres. Alos pran sa li di yo ak yon grenn sel.
Doub-Sossis
Doub-Sossis
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2429
Localisation : Montreal
Loisirs : cockfighting
Date d'inscription : 24/12/2007

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Rodlam Sans Malice Ven 15 Aoû 2008 - 16:24

Fok ou dim poukisa ou genyen m rankinn la .ki kout pye mwen pran nan men ki moun .jan Erich di ke moun sou fourm lan pa genyen oken edikatyon ni enstriktyon mwen reponn li poum di li ke se arogans ki fè li di sa. pakse genyen menm doktè ki ekri sou forum lan.Si w fache paske mwen repon li e byen mon chè ale nan maché.

Si w se menm moun ak li ki tap byen mennen e ke jodya nou rayi tout moun ki la koz ke nou perdi paradi nou epi nap vinn pran poz natyonalis nou sou moun ,nou se ayisyen; map diw banm vanm pou m al la gonav paske si nou te renmen peyi nou konsa se pa jan sa nou ta kite l.Se nan sans sa mwen di qui se ressemblent s'assemblent.

ki sa ki fè mwen konpote mwen tankou youn egare?se poum tap pale Ameriken mal devan deyè youn peyi kote yo banm tout avantaj ke ayisyen pat ban mwen mon chè ale w vouzan.menm sou oplpeople mwen te konn kritke jean erich se pa jodya mwen te konn ap kritke li lè tap bat poul destabilise peyi ya de ki flateri wap vinn pale la.


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Ven 15 Aoû 2008 - 16:29, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Invité Ven 15 Aoû 2008 - 16:27

JER s'est trompé de milieu. La diaspora haitienne au Canada est très éduquée et ne saurait jamais considérer un con pareil comme un grand intellectuel.

En Floride, JER, à l'instar de Lesly Jacques, pourrait avoir un grand rayonnement, mais pas au Canada.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Rodlam Sans Malice Ven 15 Aoû 2008 - 16:34

colo

Lesly jacques genyen kote li genyen reyonman paske se an floride anpil peyisan nou yo jwen travay,lè yo te vini kom boat people men se pa tout moun an floride ki pa genyen edikatyon.Marcus Garcia ,Docteur Manigat Morisseau leroy se nan miami ke youn nomen youn aveni pou li sa ke yo pa ta fè pou li an ayiti.ak anpil lot gwo doktè ayisyen se an Floride yo pran retret yo.genyen youn jenn ekrivenn ayisyen Datikat se an Floride li rete.Profesè Laraque ,Kern delince mwen kwè se an Floride li rete ou byen li te rete.Sim pa twonpe m Ansyen general Abraham ,premier minis latorti.Ernest bennet men ansyen komisè gouvenman an se la li vinn ateri Mwen mmenm kwè ke prosper SAvril te genyen kay li nan Florida sim pa twompem Danny laferriere genyen kay li florida tou.tout moun sa yo se moun sot?


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Ven 15 Aoû 2008 - 16:38, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Marc H Ven 15 Aoû 2008 - 16:35

Hola

C'est ma faute et j'avoue que je n'aurais pas du afficher sa réponse au forumHaiti. Mon but était de provoquer un débat sur la recette miracle de JER et de son mentor Berrouet sur le programme anti-faim du gvt JCD en 1976.

Enfin bref, j'anticipais déjà la réaction de JER car je sais que ce monsieur a une peur bleue de participer dans les débats interhaitiens sur le net . Il faut dire qu'il n'aime pas être contredit en publique...

Considérant que nous avons actuellement au forumhaiti une panoplie d'experts en économie, un staticien et plusieurs agronomes, j'ai voulu mettre JER devant un fait accompli . C'est bien dommage qu'il a preféré lancer des injures au lieu de venir nous parler de sa recette agricole dans les années 70.

PS: Nou genyen yon ti jeun ki fenk soti ayiti sou ayitifowom lan. pa gen moun ki ka vini bay manti sou saki te pase en ayiti . Ce jeune maitrise assez bien les statistiques en Haiti.


Dernière édition par Marc le Ven 15 Aoû 2008 - 16:53, édité 1 fois
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Invité Ven 15 Aoû 2008 - 16:47

Rodlam Sans Malice a écrit:colo

Lesly jacques genyen kote li genyen reyonman paske se an floride anpil peyisan nou yo jwen travay,lè yo te vini kom boat people men se pa tout moun an floride ki pa genyen edikatyon.Marcus Garcia ,Docteur Manigat Morisseau leroy se nan miami ke youn nomen youn aveni pou li sa ke yo pa ta fè pou li an ayiti.ak anpil lot gwo doktè ayisyen se an Floride yo pran retret yo.genyen youn jenn ekrivenn ayisyen Datikat se an Floride li rete.Profesè Laraque ,Kern delince mwen kwè se an Floride li rete ou byen li te rete.Sim pa twonpe m Ansyen general Abraham ,premier minis latorti.Ernest bennet men ansyen komisè gouvenman an se la li vinn ateri Mwen mmenm kwè ke prosper SAvril te genyen kay li nan Florida sim pa twompem Danny laferriere genyen kay li florida tou.tout moun sa yo se moun sot?

Roro,

Vous pourriez continuer avec cette liste de gens éduqués en Floride pour citer Rodlam Sans Malice, Piporiko, Colocolo,...

Mais ce n'est pas cela l'idée. La société canadienne encourage les gens de la classe moyenne à aller à l'école contrairement en Amérique ou ces gens sont condamnés à avoir 2 boulots pour survivre.

Je n'ai jamais dit que la diaspora haitienne en Floride est constituée seulement de cons mais j'avance qu'au Canada le taux d'haitiens instruits est plus élevé qu'en Floride.

De ce fait, parmi les aveugles en Floride, JER serait un grand roi.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Rodlam Sans Malice Ven 15 Aoû 2008 - 16:49

Il a peur de participer dans les debats interhaitiens parcequ'il sait très bien ce qu'il defend est indéfendable.Il y a encore des temoins qui sont prets à lui dire la verité.Il ne peut pas tromper tout le monde tout le temps.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Rodlam Sans Malice Ven 15 Aoû 2008 - 17:02

Colo

je vous en prie,cessez de generaliser.je vais vous donner mon exemple pour dementir ce que vous venez de dire. A mon arrivée aux etats-unis je travaillais dans une manufacture ou l'on fabriquait des pièces d'avion et des portes pour les maisons,Je gagnais peut-etre 100dollars par semaine.Un après midi un ami m'appela pour me dire que la firme recherchait des ouvriers capables d'apprendre a lire les plans et qu'on les paierait 28 dollars supplementaires plus les frais de transport pour suivre des cours dans une ecole vocationnelle située a Manhattan.je fus accepté a suivre ces cours.C'est la qu'un professeur m'a recommandé pour l'obtention d'un job a la Compagnie de telephone et à la Con Edison.

Dès mon embauchage a la Con edison on m'avait offert de payer jusqu'a 75% des frais d'universite si je voulais continuer mes etudes.C'est ainsi que je m'inscrivis a NYU pour combler mes lacunes an mathematique ,en physique et en chimie.J'ai passe un an a NYU et a la fin de chaque trimestre on me remboursait 75% des frais purvu que mes notes fussent satisfaisantes; on ne remboursait pas les frais pour ceux qui obtenaient des "D".j'aii laisse NYU parcequ'a cause de mes obligations meme les 25% etaient trop chers.Ensuite je continuais a BMCC ou j'ai obtenu mon A.S. comme toujours chaque trimestre je recevais mon argent.Ensuite j'ai ete a Baruch College toujours la meme chose.Meme mes enfants ont beneficié de ce plan pour l'education des enfants des employes alors c'est ce pays qu'on me demande de hair.Ale yo la voum.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Invité Ven 15 Aoû 2008 - 17:09

Rodlam Sans Malice a écrit:Colo

je vous en prie,cessez de generaliser.je vais vous donner mon exemple pour dementir ce que vous venez de dire. A mon arrivée aux etats-unis je travaillais dans une manufacture ou l'on fabriquait des pièces d'avion et des portes pour les maisons,Je gagnais peut-etre 100dollars par semaine.Un après midi un ami m'appela pour me dire que la firme recherchait des ouvriers capables d'apprendre a lire les plans et qu'on les paierait 28 dollars supplementaires plus les frais de transport pour suivre des cours dans une ecole vocationnelle située a Manhattan.je fus accepté a suivre ces cours.C'est la qu'un professeur m'a recommandé pour l'obtention d'un job a la Compagnie de telephone et à la Con Edison.

Dès mon embauchage a la Con edison on m'avait offert de payer jusqu'a 75% des frais d'universite si je voulais continuer mes etudes.C'est ainsi que je m'inscrivis a NYU pour combler mes lacunes an mathematique ,en physique et en chimie.J'ai passe un an a NYU et a la fin de chaque trimestre on me remboursait 75% des frais purvu que mes notes fussent satisfaisantes; on ne remboursait pas les frais pour ceux qui obtenaient des "D".j'aii laisse NYU parcequ'a cause de mes obligations meme les 25% etaient trop chers.Ensuite je continuais a BMCC ou j'ai obtenu mon A.S. comme toujours chaque trimestre je recevais mon argent.Ensuite j'ai ete a Baruch College toujours la meme chose.Meme mes enfants ont beneficié de ce plan pour l'education des enfants des employes alors c'est ce pays qu'on me demande de hair.Ale yo la voum.

Roro,

Votre exemple est vrai pour New York?

En avez-vous un autre pour la Floride?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Rodlam Sans Malice Ven 15 Aoû 2008 - 17:25

La fille de mon cousin enesigne dans un lycee en Floride ;elle vient d'obtenir sa maitrise en education grace a l'aide du departement de l'education et l'ordonnance de ses priorités;sa determination de poursuivre son education.Beaucoup d'haitiens ne profitent pas des avantages qui sont a leur disposition par ignorance.La composition de la diaspora floridienne est differente de celle du canada parceque c'est plus facile pour nos paysans qui sont meprisés chez eux de se rendre en Floirde qu'au canada. la Floride a un plus grand nombre de damés de la terre haitiens qui fuyaient l'enfer qu'un petit ecervelé me reproche pour ma gratitude envers ce grand pays qui m'a tant offert.

je ne connais pas lesly jacques ,mais il faut aussi admirer son esprit d'entrepreneurs et sa devotion envers la communauté.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Invité Ven 15 Aoû 2008 - 17:30

Rodlam Sans Malice a écrit:La fille de mon cousin enesigne dans un lycee en Floride ;elle vient d'obtenir sa maitrise en education grace a l'aide du departement de l'education et l'ordonnance de ses priorités;sa determination de poursuivre son education.Beaucoup d'haitiens ne profitent pas des avantages qui sont a leur disposition par ignorance.La composition de la diaspora floridienne est differente de celle du canada parceque c'est plus facile pour nos paysans qui sont meprisés chez eux de se rendre en Floirde qu'au canada. la Floride a un plus grand nombre de damés de la terre haitiens qui fuyaient l'enfer qu'un petit ecervelé me reproche pour ma gratitude envers ce grand pays qui m'a tant offert.

je ne connais pas lesly jacques ,mais il faut aussi admirer son esprit d'entrepreneurs et sa devotion envers la communauté.

Roro,


Votre exemple est convaincant et je m'arrete la.

Ces bourses en éducation sont très nombreuses en Floride et vous avez pointé un bon exemple.

Vous etes un super-penseur. (lol)

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Mon Ayiti Ven 15 Aoû 2008 - 17:48

C'est drole que vous fassiez ce lien entre Lesly Jacques et la diaspora haitienne de Montréal. Savez-vous que Lesly Jacques n'aime pas les mâles haitiens vivant au Canada ? Savez-vous pourquoi ?

Mon Ayiti
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 272
Localisation : Chibougamo
Opinion politique : pèlin tet
Loisirs : Boxe
Date d'inscription : 21/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Rodlam Sans Malice Ven 15 Aoû 2008 - 18:51

Parceque certains d'entre eux de la diaspora canadienne ,pas tous evidemment ,pensent qu'ils sont superieurs à nos paysans qui trebuchent dans les champs pour eduquer leurs enfants dignement.Les memes prejudices qui existent en haiti envers les paysans ,moun morne ,abitan ;gwo zotey,moun sot etc Yo pa gade pout ki nan je yo men yap gade pay ki nan je lot moun,met pwen a ranmase l :lè youn kabrit genyen twop met pafwa se sa ki fè li domi nan seren ou pa beswen genyen m rankinn a l chache konnen ki sak fè sa te pase konsa.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Invité Ven 15 Aoû 2008 - 19:44

Roro,

Pouvez commenter cet article?


Des enseignants autorisés à porter des armes au Texas

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Rodlam Sans Malice Ven 15 Aoû 2008 - 19:54

il n'y a rien d'anormal;c'est conforme aux us et coutumes de cet etat ,D'ailleurs la constitution americaine reconnait ce droit aux citoyens.J'aurais prefère qu'un professeur ait une arme à feu pour tuer ce malade en Virginie au lieu de le laisser massacrer tous ces etudiants.Pouvu que les professeurs soient bien entrainés pour eviter tout accident regrettable j'adhere à cette proposition.

M'aviez-vous posé cette question pour critiquer le pays.N'aimeriez-vous pas que le chauffeur du bus ait une arme à feu pour empecher la décapitation de ce passager au Canada?


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Ven 15 Aoû 2008 - 19:56, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Invité Ven 15 Aoû 2008 - 19:56

Rodlam Sans Malice a écrit:il n'y a rien d'anormal;c'est conforme aux us et coutumes de cet etat ,D'ailleurs la constitution americaine reconnait ce droit aux citoyens.J'aurais prefère qu'un professeur ait une arme à feu pour tuer ce malade en Virginie au lieu de le laisser massacrer tous ces etudiants.Pouvu que les professeurs soient bien entrainés pour evitet tout accident regrettable j'adhere à cette proposition.

M'aviez-vous posé cette question pour critiquer le pays.N'aimeriez-vous pas que le chauffeur du bus ait une arme à feu pour empecher la écapitation de ce passager au Canada?

Je voulais juste entendre la position d'un sage sur un sujet qui me paraissait ambigu.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

let tou louvri pou agronom Rene Empty Re: let tou louvri pou agronom Rene

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum