Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

5 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  kakakok Lun 9 Mar 2009 - 13:26

Fatigue , decourage epuise avec les paresseux et les innactifs KAKAKOK veut tenter une derniere chance ! FOK PALE ANPIL SA A FINI ! ANNOU ACHTE TIKE A ANSANB ! MAP FE REZEVASYON POU LE 19 AVRIL PROCHAIN !

TOUT 5 KOB AP BYEN VINI !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  kakakok Lun 9 Mar 2009 - 23:34

Encore une fois ces petits malheureux ont frappe a la mauvaise porte ..Ils n'ont pas lu le livre de BILL CLINTON ! Le chef des desordre ne ce rat pas a accompagne cette fois ci pour reretour en Haiti .. Il doit compter sur sa propre force...

Le ticket d'Afrique du sud etait un aller simple......Alors chers amis paresseux annou pote kole pou lajan tike a !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  kakakok Lun 9 Mar 2009 - 23:41

Bann de salle up ! Bill Clinton te ba nou yon tike deja ...nou manje li ak dan ! NAN KOKAYINN ! NAN KIDNAPING ! NAN VOLO PAP FOUT GENYEN TIKE ANKO..SI NOU FOUT BOUKE AK LEKZIL PRAN DE ZAGO POU HAITI THOMAS!!!!

MWEN FOUT AN EKZIL FOSE DEPI LONTAN MWEN PA MOURI ..SE POU NOU FOUT GOUTE DOULE LEKZIL TOU POU NOU WE SI LI DOUS ! LO NOU NAN PEYI A WA PA KOUZEN NOU !


Dernière édition par kakakok le Lun 9 Mar 2009 - 23:43, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  Rodlam Sans Malice Lun 9 Mar 2009 - 23:41

sak fè w pa rete tann ke Sekretè jeneral lonu rankontre Obama apre li soti ayiti.Yo te di :'bat chen an tann met li" jodya baton an chanje bout.nap swiv.Jida izkaryot yo pral pann tet yo.Mwen voye dlo mwen pa mouye pèsonn non(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  Marc H Lun 9 Mar 2009 - 23:45

Je veux faire ma part en donnant 50$ sur l'achat d'un billet pour Le Monsieur.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  kakakok Lun 9 Mar 2009 - 23:47

Rodlam Sans Malice a écrit:sak fè w pa rete tann ke Sekretè jeneral lonu rankontre Obama apre li soti ayiti.Yo te di :'bat chen an tann met li" jodya baton an chanje bout.nap swiv.Jida izkaryot yo pral pann tet yo.Mwen voye dlo mwen pa mouye pèsonn non(lol)

SI NAN LAJ SA A OU RIVE LA OU KONTINYE KWE NAN TONTON NWEL SA PI RED ! LAJAN TAKS PEYE PA PWAL FINANSE RERETOU OKENN ASASEN LIBETE ! NI OKENN INOSANG O MAINS SALES !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  kakakok Lun 9 Mar 2009 - 23:49

Marc a écrit:Je veux faire ma part en donnant 50$ sur l'achat d'un billet pour Le Monsieur.


Bravo apportez ! apportez ! les dimes et les offrandes sans mesures ! Pourqui et pourquoi cette mesure ???lol !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  Rodlam Sans Malice Lun 9 Mar 2009 - 23:50

Mwen pa kwè nan Tonton Noel non mwen kwè nan dwa tout moun pou yo viv nan peyi yo.mwen kwè nan la jistis pou tout moun ke li se pitit mouche Goldenberg ou byen pitit so yet.Mwen rekonet ke tout akise inosan jis li kondane pa yon tribinal. se diferans ant mwen ak w.Mwen pa gide pa la enn e la jalousi.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  kakakok Lun 9 Mar 2009 - 23:55

Rodlam Sans Malice a écrit:Mwen pa kwè nan Tonton Noel non mwen kwè nan dwa tout moun pou yo viv nan peyi yo.mwen kwè nan la jistis pou tout moun ke li se pitit mouche Goldenberg ou byen pitit so yet.Mwen rekonet ke tout akise inosan jis li kondane pa yon tribinal. se diferans ant mwen ak w.Mwen pa gide pa la enn e la jalousi.

non ! non ! zanmi kamarad ka genyen la enn vre ! Mwen rayi vis li ! trik li ! move mes li ! ak zak li komet yo ! kanta a jalouzi mwen pito wont ni pou wou ni pou li ! nan laj ou rive la ou ta dwe sispann aplodi dezod ak vakabon bouda chire ! Ki lage peyi ou nan chire pit , nan dwog ak nan kidnaping !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  Rodlam Sans Malice Mar 10 Mar 2009 - 0:02

OU PA BESWEN WONT POU MWEN PASKE MWEN TOUJOU DI KE MWEN PA MOUN PèSONN MWEN SE LIBERTE. EGALITE FRATERNITE MAP DEFANN POU TOUT MOUN.MAP REPETE W LI ANKOR AYISYEN AVILI MOUN POU 2 GOUDEN.JISKASKE YON TRIBINAL KONDANE aRISTIDE MWEN KONSIDERE LI INOSAN. SE SA KE MWEN APRANN NAN PEYI ETRANJE.mWEN PAT AN AYITI SOU GOUVèNMAN aRISTIDE YO.MWEN DI SI LI TE RANTRE NAN DRUG NAN KRIM SE POU L JIJE MEN TOU TAN SA POKO FET SE POU LI GENYEN DWA RETOUNNEN LAKAY LI.lè LI RANTRE LA JISTIS A VA Fè DEVWA YO.SE PA NI WOU NI MWEN NI pREVAL KI POU KONDANE ARISTIDE.

NON PREVAL SITE NAN KRIM TOU ESKE GENYEN MOUN KI TE ANPECHE LI VIV LAKAY LI?mENM JAN MWEN AP LITE POU DWA aRSITIDE RESPEKTE SE KONSA TOU MWEN TA LITE POU DWA W RESPEKTE.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  kakakok Mar 10 Mar 2009 - 0:14

Parfoois je me demande ou est notre point de depart ???ou est notre point d'arrive ??Faut-il partir de nos zeros pour arriver a nos heros ??? Etre Haitien aujourd'hui cela veut dire quoi ????? Pendant plusieurs mois comme pour exciter un debat ou tout simplement pour provoquer une revolte...Je me posais la pertinente question : 1804 etait il un accident ??? Aucune reaction ici ..Nou tout pweske fini pa aksepte ke tout bon 1804 se te yon aksidan ! sa vle di nov 1803 se yon tou ! ete 1973 champion de la concacafaf se te yon lot tout ! juin 1974 participartion a la coupe du monde se te yon lot tou ! 7 fev 1986 depoze yon diktate san trop gwo vyolans se yon lot tou !
16 decembre 1990 mete yon pseudo revolisyone o pouvwa contre la volonte de presque toutes les forces reactionnaires du pays etait un accident ! 15 onct 1994 fose yon pwisans mondyal retounen sou volonte li nan redepoze JBA ayiti se te yon lot aksidan !
Encore une fois chers amis paresseux je vous assez! assez !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  kakakok Mar 10 Mar 2009 - 0:37

Rodlam Sans Malice a écrit:OU PA BESWEN WONT POU MWEN PASKE MWEN TOUJOU DI KE MWEN PA MOUN PèSONN MWEN SE LIBERTE. EGALITE FRATERNITE MAP DEFANN POU TOUT MOUN.MAP REPETE W LI ANKOR AYISYEN AVILI MOUN POU 2 GOUDEN.JISKASKE YON TRIBINAL KONDANE aRISTIDE MWEN KONSIDERE LI INOSAN. SE SA KE MWEN APRANN NAN PEYI ETRANJE.mWEN PAT AN AYITI SOU GOUVèNMAN aRISTIDE YO.MWEN DI SI LI TE RANTRE NAN DRUG NAN KRIM SE POU L JIJE MEN TOU TAN SA POKO FET SE POU LI GENYEN DWA RETOUNNEN LAKAY LI.lè LI RANTRE LA JISTIS A VA Fè DEVWA YO.SE PA NI WOU NI MWEN NI pREVAL KI POU KONDANE ARISTIDE.

NON PREVAL SITE NAN KRIM TOU ESKE GENYEN MOUN KI TE ANPECHE LI VIV LAKAY LI?mENM JAN MWEN AP LITE POU DWA aRSITIDE RESPEKTE SE KONSA TOU MWEN TA LITE POU DWA W RESPEKTE.

Moi je suis totalement contre la paresse et l hypocrisie vous savez mieux que moi ce n est pas le principe du retour qui est menace ,,,Vous savez tres cela ne depends pas de personne si non qu"Aristide et ses flatteurs inconscients ..
Pere Ti JAN ????Mehu Garcon ??Bel Angelot ???
Ernest Benett a pris cette chance lui-meme ???Prospert ???Jean Dominique ??? pourquoi pas lui...A t il un probleme avec le lieu du crime ???

Il etait deja venu une premiere fois , il reviendra une seconde fois pour detruire ceux qui detruisent lavalas..Pour recommencer sa vengence aveugle.. Sans malice ni les loas ni lois internationales interdisent a une autre nation de servir der votre territoire pour attaquer un autre pays.....SI ARISTIDE VLE FE LAGE SE POUL OGANIZE PWOP EKSPEDISYON LI >>POU LI MACHE PWAN POTOPWENS !
LI DEJA GENYEN KOMANDAN KO KOMINIKASYON LI !

IL NE CE RAT PAS ACCOMPAGNE CETTE FOIS CI !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  Rodlam Sans Malice Mar 10 Mar 2009 - 0:54

Mwen pa kwè ke Arisitde mande pou yo akonpaye li men se dwa li ke li mande pwotektyon la polis kom ansyen presidan nan peyi ya.mwen sim te Aristide mwen tap tounen tankou Gregopire Eugène te di ke jean Claude Duvalier pa pi ayisyen ke li.e li bay gabel poul monte nan yon avyon pou yo di li pa genyen dwa retounen.

Si Arisitde pè mouri e byen se pou li mete kor li yon kote.remet sekretarya pati a yon lot moun ki ka koresponn ak vagabon engra.se pa Yvon Neptune an ayiti.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  Thunder Mar 10 Mar 2009 - 7:00

M kwè ke si n ap pale de engra toujou, nou paka bliye engra-Titid ke moun tankou K-Plim te jwenn sou pakou politik yo. An plis, Preval peye deja mezanmi, ba li yon chans alèkile.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  kakakok Mar 10 Mar 2009 - 13:29

Rodlam Sans Malice a écrit:Mwen pa kwè ke Arisitde mande pou yo akonpaye li men se dwa li ke li mande pwotektyon la polis kom ansyen presidan nan peyi ya.mwen sim te Aristide mwen tap tounen tankou Gregopire Eugène te di ke jean Claude Duvalier pa pi ayisyen ke li.e li bay gabel poul monte nan yon avyon pou yo di li pa genyen dwa retounen.

Si Arisitde pè mouri e byen se pou li mete kor li yon kote.remet sekretarya pati a yon lot moun ki ka koresponn ak vagabon engra.se pa Yvon Neptune an ayiti.

Sans malice je sais tres bien qu'il y a une peur bleue de discuter avec moi...Ils ont raison...Ils savent tres bien les 1/2 verites ne passeront pas...L'autre demie se retrouve toujours dans ma poche...

Aujourd'hui par hypocrisie ou tout simplement par malice vous voulez me faire savoir c'est une protection policiere qui a TITIDE pour qu'il puisse retourner en HAiti. FAUX ! FAUX ! FAUX ! la securite , l'insecurite et la violence ne sont pas nos affaires ceux sont les affaires des autres.
Marc je vous prie de ne pas jouer a la PONCE PILATE ..Marc quand Aristide etait le seul coq chante n'avait il pas importe les anges garddiens des ETATS UNIS a un prix exhorbitant???????

Auourd'hui il peut toujours importer les anges gardiens du Venezuela ! de la LYBIE ! de Cuba ! de L"Iran ou de l"Afrique du SUD ....
Malis sispann sipote vakabon abiye ! Ki vle ke tout moun mouri sof li menm ..Ti abbe Africain an na FRESINO pate JESUS CHRIST ..Jodia mouche dwe prendre les risques qu'il faut ! Depuis quand est il devenu nationaliste??Quand Preval etait un ancien President avait il un cordon de securite ??? Pourqui et pourquoi lui et Preval n'avaient il pas etabli le principe ????

Roger Lafontan ! Prosper Avril ! Gregroire Eugene , Jean Do ! pere Ti jean ! Marcus Gracias e yon bann lot deja trse ekzanp sa yo deja !
Aristide dwe mete grenn Ayatola li nan bouda li pou li desannn mayi gate ! sa ki mouri zafe a YO !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  kakakok Mar 10 Mar 2009 - 17:16

Mwen panko te fini , nan tout listwa limanite te toujou genyen yon sel e inik Jesus Christ..Zafe retounen se pawol tafya ..A kote mouche ki vann tout dwa li pou yo pa janm akize li ofisyelman nan kon nou konen ..Genyen lo nou fout fou toutban ki zozolye serye ki ta genyen bel grimel sa , bel pwel swa , gwo mago ki ta vini mouri Ayiti pou ti vagabon la fosette , miami , nouyork ak la salinn... canada. Nou chire Menm Jesus ki te asepte djob sa a te byen konnen li ta pwal leve apre 3 jou.......
San malis souke ko w !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  kakakok Mer 11 Mar 2009 - 20:35

Le blanc a parle et puis la peur et la paix ! affraid S il avait ma chance et la chance d Aristidde de parlerr plusieurs langues...Li ta di " il faut eviter les passes simples , compses et surtout les passes decomposes

nb Pour 100 malice la honte kontinye ap devore ke mwen ! pandan la verite rete yon kle ki femen tout bush !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  Rodlam Sans Malice Mer 11 Mar 2009 - 20:49

ou kontan ke blan an pale an daki.ou ka enterprete sa li di jan w vle ki pou fè kè w kontan.men kakok sonje ke pipo di Rira bien qui rira le dernier.sa se pa passe dekonpose non se futur simple.an nou gade toujou ki sa Obama ap deside.Kle pot la pa nan men Clinton ni Bush ankor.Lè Obama rankontre ak Maxime Walters ak Jessie Jackson JR ak Charles Rangel moun nou rele black koken yo se gwo akolad ak beko yo echanje.se pa sel Hillary ki genyen zorey Presidan an tande.Ti yason rete tann soukous nou tande.mwen di w rete trankil poum ka fè pè ya ba w labsolution.ou pa vle tande m.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  obsèvatè Mer 11 Mar 2009 - 21:04

aristid te jwenn chans li pa fè anyen serye li kite pouvwa noisi je li.
Se pou li crevé kote li ye.
ABA aristid aba tout nèg kap deplimen peyi, aba tout nèg ki ap supote volè atoufè.
Mwen prè pou mwen peye sèkèy aristid Laughing

Aristid se pase sa ki vle konprann konprann sa ki pa vle konprann yo nan dlo et Aba tout nèg ki ap pran woulib sou non aristid.
Bay peyi yon chans mesanmi....

obsèvatè
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 200
Localisation : la nature
Opinion politique : ....
Loisirs : ....
Date d'inscription : 18/06/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  Rodlam Sans Malice Mer 11 Mar 2009 - 21:09

Ou te ba peyi ya yon chans lè w tap boule biro leta, boule pelig , touye polisye, touye ti moun ak fanm tout kote nou te pase?Jodya nou pè ke ti pè ya retounen lakay li kom si nou pi aysiyen pase li.Ala nou san konsyans.sa nou pa ta renmen yo fè nou men nou vle pou yo fè yon lot moun sa.al li konstitutyon peyi ya wa wè si ni wou ni Preval ni blan genyen dwa di Aristide li pa ka viv nan peyi li.

se yon sel bagay mwen ka di nou bay kou bliye pote mak sonje.se pa tou le jou magrit pote bon siro;yon jou pou chasè yon jou pou jibye, ap genyen rel ka makorel yon jou tou wi.A bon entendeur salut.


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Mer 11 Mar 2009 - 21:22, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  obsèvatè Mer 11 Mar 2009 - 21:21

Rodlam Sans Malice a écrit:Ou te ba peyi ya yon chans lè w tap boule biro leta, boule pelig , touye polisye, touye ti moun ak fanm tout kote nou te pase?Jodya nou pè ke ti pè ya retounen lakay li kom si nou pi aysiyen pase li.Ala nou san konsyans.sa nou pa ta rnmen yo fè nou men nou vle pou yo fè yon lot moun sa.al li konstituyto peyi ya wa wè si ni wou ni preval ni blan genyen dwa di Aristide li pa ka viv nan peyi li.

hélas mwen pat jam fè pati de nèg sa yo.
Mwen se yon spectateur impuissant.
se nèg kap profite de mysè ti pèp pou fè li komèt move zak.
Nèg kap bay ti pèp la 20 goud pou li al manifeste pou li...
Nèg kap peye senatè pour vote loi en favè yo.
Ke yo te lavalas gnb ... se nèg sa yo pou pèp fou anaba kod.
Bondye bon yon lè vache gen pou li révolté et koupe lèt anba bouch atoufè sa yo.

LIlè li tan pou tout ansyen alaronbadè mete grenn nan kanson yo pou dechouke nèg sa yo yon fwa pou tout.
Kominote international a sispann pase nou nan tenten.... Very Happy

obsèvatè
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 200
Localisation : la nature
Opinion politique : ....
Loisirs : ....
Date d'inscription : 18/06/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  Rodlam Sans Malice Mer 11 Mar 2009 - 21:30

Ou pa yon spektatè enpwisan pwiske ou mande pou yo touye Aristide ou di ou pret pou peye serkey li paske ou pa vle li tounen viv nan peyi li komsi peyi ya se pou wou selman ak Gnbis li te kreye.Antouka pwoverb la di :"l'homme propose Dieu dispose."chen di gade pa twop.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  kakakok Mer 11 Mar 2009 - 21:33

Sans malice je sais tres bien qu'il y a une peur bleue de discuter avec moi...Ils ont raison...Ils savent tres bien les 1/2 verites ne passeront pas...L'autre demie se retrouve toujours dans ma poche...

Aujourd'hui par hypocrisie ou tout simplement par malice vous voulez me faire savoir c'est une protection policiere qui a TITIDE pour qu'il puisse retourner en HAiti. FAUX ! FAUX ! FAUX ! la securite , l'insecurite et la violence ne sont pas nos affaires ceux sont les affaires des autres.
Marc je vous prie de ne pas jouer a la PONCE PILATE ..Marc quand Aristide etait le seul coq chante n'avait il pas importe les anges garddiens des ETATS UNIS a un prix exhorbitant???????

Auourd'hui il peut toujours importer les anges gardiens du Venezuela ! de la LYBIE ! de Cuba ! de L"Iran ou de l"Afrique du SUD ....
Malis sispann sipote vakabon abiye ! Ki vle ke tout moun mouri sof li menm ..Ti abbe Africain an na FRESINO pate JESUS CHRIST ..Jodia mouche dwe prendre les risques qu'il faut ! Depuis quand est il devenu nationaliste??Quand Preval etait un ancien President avait il un cordon de securite ??? Pourqui et pourquoi lui et Preval n'avaient il pas etabli le principe ????

Roger Lafontan ! Prosper Avril ! Gregroire Eugene , Jean Do ! pere Ti jean ! Marcus Gracias e yon bann lot deja trse ekzanp sa yo deja !
Aristide dwe mete grenn Ayatola li nan bouda li pou li desannn mayi gate ! sa ki mouri zafe a YO !

wen panko te fini , nan tout listwa limanite te toujou genyen yon sel e inik Jesus Christ..Zafe retounen se pawol tafya ..A kote mouche ki vann tout dwa li pou yo pa janm akize li ofisyelman nan kon nou konen ..Genyen lo nou fout fou toutban ki zozolye serye ki ta genyen bel grimel sa , bel pwel swa , gwo mago ki ta vini mouri Ayiti pou ti vagabon la fosette , miami , nouyork ak la salinn... canada. Nou chire Menm Jesus ki te asepte djob sa a te byen konnen li ta pwal leve apre 3 jou.......
San malis souke ko w !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  Rodlam Sans Malice Mer 11 Mar 2009 - 21:43

kakakok

dim byen eske se pou pwel swa ki fè ou genyen ti Pè ya rankinn saa?gen lè se nan men w ke li pran pwel swa a?(lol) mwen te konprann ou te finn abitye ak pwel swa yo wi?(lol)mwen pa konn konbyen fwa poum diw bagay saa mwen pap defann oken delenkan menm si li ta frè m .mwen se la jistis map defann dwa tout ayisyen pou yo viv lakay yo.poukisa nou vle fè Aristide soufri sa ke nou pa ta renmen ke yo fè nou soufri ;eske Preval ka di w ou pa genyen dwa rantre an ayiti.

mwen dakor si patizan Aristide pa ka ba li sekirite tankou Roger lafontant ak Avril te debake mayi gate se pou yo fèmen bouch yo.ba moun ki genyen grenn lè pou yo mete sanzave apatrid nan fort dimanch .
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  obsèvatè Mer 11 Mar 2009 - 21:58

Rodlam Sans Malice a écrit:Ou pa yon spektatè enpwisan pwiske ou mande pou yo touye Aristide ou di ou pret pou peye serkey li paske ou pa vle li tounen viv nan peyi li komsi peyi ya se pou wou selman ak Gnbis li te kreye.Antouka pwoverb la di :"l'homme propose Dieu dispose."chen di gade pa twop.

oula mwen pas assassin tankou nèg sa yo mwen paka mande pou you touye yon èt vivan.
peyi a deja tèt anba mwen pa kwè se yon kriminel tankou aristid ki bral mete dlo sou dife a.
Aristide fèk kare chita en afrique du sud.
Aristid se yon nèg si pa gen desòd li pa ka fonctionner tout moun kap fait observation sa.
rene civil nan dlo li gen lè pa konn se madan jean dominik ki pòt paròl Ban Ki-moon et tout nèg ki panse obama pral longe men li bay atoufè nou KA²
Lavalas ap koule ap tout chimè li yo et chef gen pou li pran vè kote li ye.
Si nèg ti poud blanch yo pa gentan mete men anba kou li.....
Aba nèg kap souce la perle des amtilles....

obsèvatè
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 200
Localisation : la nature
Opinion politique : ....
Loisirs : ....
Date d'inscription : 18/06/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE ! Empty Re: S.O S POUR LE RERETOUR ! APPORTONS NOS DIMES ET NOS OFFRANDES SANS MESURE !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum