Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie

2 participants

Aller en bas

Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie Empty Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie

Message  Invité Sam 4 Avr 2009 - 18:01

Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie Wesner10



Port-au-Prince le 16 mars 2009 -


Chers Compatriotes,

Je vous fais mes patriotiques et fraternelles salutations et je prends plaisir à partager avec vous ma décision de participer aux prochaines sénatoriales, prévues pour le 19 avril 2009 en Haïti.

Après ma carrière d’Enseignant, deux mandats au Sénat de la République et ma mission à l'Organisation des Nations Unies pour l’Education, la Science et la Culture (UNESCO) et à l'Organisation Internationale de la Francophonie (OIF) en qualité d’Ambassadeur, j'ai engagé la procédure pour l'obtention de ma pension, sans pour autant abandonner la vie politique, sans pour cela me tenir éloigné du débat public.

Dans un pays où l'impensable est devenu ordinaire, la palette de candidats présentée par certains secteurs n’a pas manqué de choquer.

Certains choix représentent un pas de plus dans le basculement dans la médiocrité et la corruption, un véritable défi à la conscience citoyenne et dénote une absence totale du sens de l'État.

Le pays et en particulier le département de l'Ouest sont habitués à d'autres largeurs.

Les défis auxquels fait face notre pays aujourd’hui : le désastre écologique, la dégradation du système éducatif, la corruption, l’insécurité, la perte de nos compétences, une culture de dépendance …, ne laissent place à aucune dérobade de la part des citoyens, des citoyennes.
L’heure est à l’UNITÉ. Il est temps qu'on se dresse par delà les clivages, pour arrêter cette prise en charge de nos Institutions par les forces nocives de l'argent et d'une politique sans aucune vision nationale, pour faire entrer dans nos mœurs politiques une conduite civique convenable. Il nous faut tous œuvrer à une mobilisation des intelligences et des énergies de tous les secteurs pour une représentation plus apte, plus digne et donc plus caractéristique de notre pays, de notre peuple et de notre histoire, au Sénat de la République.

Il ‘s’agit surtout de faire émerger, en responsabilisant les jeunes, une nouvelle culture politique et pourquoi pas, une nouvelle classe politique.

Il est temps qu'on se mobilise pour sortir le Pays de ce lit de Procuste.

Ce sont là, les raisons de mon engagement.

Il y a dans ce choix le souci de continuer à SERVIR.

Candidat Indépendant, j’ai choisi comme emblème un Flamboyant bien planté dans le département de l'Ouest et mon numéro est le 51.

Mon statut de Candidat Indépendant m'a fait obligation d'obtenir l'adhésion de 2% de l'électorat à ma candidature, soit un total de 34000 signatures accompagnées du numéro de la carte d'identification nationale. Dans ce contexte de précarité, de frustration, de bradage du civisme, ce fut un exercice éprouvant et j'ai dû m’y investir personnellement. Mais je suis arrivé à convaincre au point de dépasser le cap des 34000 adhésions et, l'élan étant donné, l'appui à ma candidature venant de tous les secteurs, en particulier du milieu scolaire et universitaire et du secteur paysan me permet de disposer de 10 à 12000 adhésions en réserve que je considère comme une réserve de pépites de conscience civique.

Cet exercice a permis à l'éducateur à la retraite que je suis de connaitre des moments d’intense bonheur à travers le parfum de volontarisme républicain qui s’y dégage et de renouer avec mon rôle de passeur d'un ensemble de systèmes de valeurs de civisme, de solidarité, de respect de l'intérêt général. Je profite de cette occasion pour exprimer mes remerciements aux citoyennes et citoyens qui ont contribué au succès de cette première étape. Leur dévouement à lutter pour le changement et leur attachement au processus démocratique malgré les obstacles, renforcent ma confiance dans un lendemain meilleur pour tous et raffermi ma détermination à y œuvrer sans relâche.

Chers Compatriotes,

La tâche qui nous incombe est lourde et urgente, pour y faire face il nous faut au Sénat de la République un leadership visionnaire, expérimenté et éprouvé. A ce compte, votre appui, d’abord aux urnes à ma candidature et plus tard à nos efforts pour l’avancement de notre Pays, est vivement sollicité.

C'est à ce rendez-vous de l'engagement pour Haïti que je vous invite.

An NOU travay ANSANM pou NOU changé Peyi nou, Ayiti.

Professeur Wesner Emmanuel

Candidat Indépendant au Sénat de la République


Département de l’Ouest

http://wesneremmanuel.com/release.aspx

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie Empty Re: Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie

Message  revelation Dim 5 Avr 2009 - 12:50

Colocolo di: Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie

Men de sa ke'm tap pale a wi!!

Se pa yon foli si mesye a poze kandidati'l pou kisa ke w di sa??
Mesye sa se yon moun ki edike, li gen website li, li di ki moun ke li ye etc..

Nou te kab memm invite'l vinn pale ak nou.
Men di ke mesye a fou si li poze kandidati li pa fe sans Colocolo!
Travay nou se invite moun vinn pale ak nou!

An nou pi serye ak moun serye!!

Revelasyon
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie Empty Re: Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie

Message  Invité Dim 5 Avr 2009 - 13:01

Revelasion,

Rive yon lè nan lavi a, fok ou retraité.

Lè yon moun pa ka konpran sa, se yon foli ki moute ou.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie Empty Re: Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie

Message  revelation Dim 5 Avr 2009 - 13:32

Revelasion,

Rive yon lè nan lavi a, fok ou retraité.

Lè yon moun pa ka konpran sa, se yon foli ki moute ou.
W pat di sa pou Manigat, ni pou Bazin!
Mesye sa yo pa fet pou mouri ni retrete ak tout konesans sa yo!
Yo gen yon devwa e yon obligasyon pou yo passe yo bay jeness la!
Pran desizyon pou voye mesye sa yo al domi pa fe sans.
Yo fe pati de sosyete a tou!

Se yon mank dega a granmoun!! Fok Colocolo granmoun kanmemm e w pa ta souwete ke yon jenn di w sa!

Men sa ke'm tap di a wi!! Arogans pa peye nom fre!

Revelasyon
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie Empty Re: Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie

Message  Invité Dim 5 Avr 2009 - 13:39

revelation a écrit:W pat di sa pou Manigat, ni pou Bazin!
Mesye sa yo pa fet pou mouri ni retrete ak tout konesans sa yo!
Yo gen yon devwa e yon obligasyon pou yo passe yo bay jeness la!
Pran desizyon pou voye mesye sa yo al domi pa fe sans.
Yo fe pati de sosyete a tou!

Se yon mank dega a granmoun!! Fok Colocolo granmoun kanmemm e w pa ta souwete ke yon jenn di w sa!

Men sa ke'm tap di a wi!! Arogans pa peye nom fre!

Revelasyon

Map di sa pou tout moun.

Yon granmoun pa ka pran chalè ak sekous menm jan ak yon jenn gason. Mwen pa wè kijan misie ka fè yon bon kouri si pèp souverain tache nan do li nan paleman an ou nan lari.

Misie gen anpil konesans eli lé pou misie apran fè transfè konesans sa yo tou nan lavi a. Yon moun pata dwe vle nan tèt toutt tan, fok ou fè yon poze e aprann lot moun mache nan tèt la tou paske ou pa etènèl.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie Empty Re: Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie

Message  Rico Dim 5 Avr 2009 - 13:49

revelation a écrit:
Revelasion,

Rive yon lè nan lavi a, fok ou retraité.

Lè yon moun pa ka konpran sa, se yon foli ki moute ou.
W pat di sa pou Manigat, ni pou Bazin!
Mesye sa yo pa fet pou mouri ni retrete ak tout konesans sa yo!
Yo gen yon devwa e yon obligasyon pou yo passe yo bay jeness la!
Pran desizyon pou voye mesye sa yo al domi pa fe sans.
Yo fe pati de sosyete a tou!

Se yon mank dega a granmoun!! Fok Colocolo granmoun kanmemm e w pa ta souwete ke yon jenn di w sa!

Men sa ke'm tap di a wi!! Arogans pa peye nom fre!

Revelasyon

Mesyero là nou gade chanm Sena meriken se moun senyo sitizenn kap mete eksperyans ak konpètans yo o sèvis nachon merikenn. Map mande eske Coloco vreman OZETAZINI ou se nan kèk twou koukou Ozeta kote l pa swiv politik.

Chanm sena sitou nan anpil peyi gen tradisyion ak moun ki gen veki an plis konpetans. E byen Colo pouse bourik ou, ti peyi analfabèt kote chimè vle fè lwa. Kote tout rate, loupim an difikilte bezwen pran grad pou volo, decherpiye ankouraje politik konsa, apwiye koken swadizan jenn moun ki kapab pou peyi yo.

Komsi sinonim bon sitwayen, entèg, konpetan se lakay jenn moun sa rete. Ou byen tout magouyè se moun ki aje yo. Poutan mwen raple m yon Sena kwoupyon lavalas ak yon bann senatè diri, tol ak drog se pa te ditou jenn moun, kite nan eskonbrit sayo. Se non ti paveni kite nan eskandal. Lè ti jenn komanse pran laj, li gen pou malonètman chanje dirèksyon.


Dernière édition par Rico le Dim 5 Avr 2009 - 22:31, édité 2 fois
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie Empty Re: Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie

Message  Invité Dim 5 Avr 2009 - 14:02

Rico,

Premie avantaj Obama te gen sou MC Cain se te laj.

Dezièman, politik Ayiti toujou gen kouri kontrèman ak Ozetazini.

Ou panse yon granmoun ka kouri menm jan ak yon jenn gason?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie Empty Re: Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie

Message  revelation Dim 5 Avr 2009 - 14:09

Colocolo di: Map di sa pou tout moun.

Yon granmoun pa ka pran chalè ak sekous menm jan ak yon jenn gason. Mwen pa wè kijan misie ka fè yon bon kouri si pèp souverain tache nan do li nan paleman an ou nan lari.


Misie gen anpil konesans eli lé pou misie apran fè transfè konesans sa yo tou nan lavi a. Yon moun pata dwe vle nan tèt toutt tan, fok ou fè yon poze e aprann lot moun mache nan tèt la tou paske ou pa etènèl.

Mon cher Colocolo, m'pa konprand w ditou!
Depi plis ke 22 zan ke nap fe politik fizik, gwo ponyet, bay kalot, rale revolve, fese politizyen ate, Li le pou sa fini!!
Demonstrasyon fos fizik sa yo fet pou fini!! Jan Rico di a:Nou bezwen granmoun nan tet, moun serye ki konnen ke la vie e fiti 8 million moun nan men yo!
Li le konnyen la pou dezod anfantiyaj sou lakou lekol sa yo fini!

Nou mande ak tout respe pou granmoun ki retrete yo, ki pa nan volo lajan vinn pote nou sekou e vinn rale zorey jenn sa yo e bayo disiplin ak konesans.
Bouch granmoun santi, se sa yo di, men pawol granmoun se l'or!!
Fok mank dega sa yo fini!!
M'fek sot voye yon email bay site mesye sa pou'm invite li pataje konesans li ak nou.
Sanble ke mwen fe yon erre!

Colocolo!! Pa fe nou wont SVP!!

Revelasyon
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie Empty Re: Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie

Message  Invité Dim 5 Avr 2009 - 14:19

revelation a écrit:
M'fek sot voye yon email bay site mesye sa pou'm invite li pataje konesans li ak nou.
Sanble ke mwen fe yon erre!

Colocolo!! Pa fe nou wont SVP!!

Revelasyon[/size]

Se yon bèl initiasiv e nou aplodi li.

Mwen ta swete mouche pa vini sèlman pou fè kanpay e lè kanpay la fini pou nou pa ta janm wè li anko.

Avan kapay la, kote misie te ye?

Kilè lap komanse pataje expérience li ak jenn yo?

Eske pwofesion misie te apran lekol rele Senatè?

Kisa li pat gentan fè nan 2 premie manda yo kifè jodi a li vle tounen pou lale fè yo nan yon 3e manda?

Men keksion'm pou mouche.

Ou pa foutu di mwen fè ou wont men ou fini ak mwen. Prezante excuses ou ak ti malere e pitit yo, anyen pap soti sou ou pou sa.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie Empty Re: Moun Tout Moun: ki foli ki pran misie

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum