Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Pokémon EV08 Étincelles Déferlantes : où acheter le coffret ...
Voir le deal

Jean Bertrand Aristide est de retour

+7
Maximo
kami
piporiko
revelation
Marc H
jafrikayiti
dilibon
11 participants

Page 1 sur 3 1, 2, 3  Suivant

Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  dilibon Lun 27 Juil 2009 - 15:19

Ansyen Prezidan ki te ale fe youn tourne nan nord de L'Afrik di sid te vizite Rustenburg, City of Tshwane, e li te pase nan Port de Mandella retounen hier soir nan Johannesbourg ak fanmi li! Li tounen nan kapital la kote li pral kontinye rechech lap fe nan inivesite, rechech sou lang ak kilti imen kap pwan youn afe de 25 kan anvna li pibliye yo! Mond nan ap rete tann ak anpil ke sote rezita rechech sa o ki ak benefisye tout zwazo ki nan mond nan!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Obsesyon se don!

Message  jafrikayiti Lun 27 Juil 2009 - 15:51

Daprè menm sous la, nan menm moman Aristide t ap vwayaje ann Afrikdisid la, Dilibon limenm t ap vire nan peyi Kanada. Men, yo pa presize ki rechèch li tap fè. Detoutfasonl, zot pa bezwen jije kwakseswa puiske, pou tèt pa li, li deja di li bon.

Marc en rit, n'est-ce pas!?

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Marc H Mer 29 Juil 2009 - 0:46

Poukisa mwen ri an. Ben non monché, je ne suis pas un anti mais je demande le changement.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Invité Mer 29 Juil 2009 - 8:11

Mesye pa fe'm sa tande !Mwiin gintan kouri kontakte detwa zanmi ke mwen gin lan site soley pou achete twa bon kaotchou pou mwin poum al akeyi lider a awopo .Li rinmin santt li .Kidonk mwen ta pwal Bali sa li merite !OOOOOOOOO!M'TA MANJE YON LIDE LAVALASS BOUKANIN!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Invité Mer 29 Juil 2009 - 9:32

deza a écrit:Mesye pa fe'm sa tande !Mwiin gintan kouri kontakte detwa zanmi ke mwen gin lan site soley pou achete twa bon kaotchou pou mwin poum al akeyi lider a awopo .Li rinmin santt li .Kidonk mwen ta pwal Bali sa li merite !OOOOOOOOO!M'TA MANJE YON LIDE LAVALASS BOUKANIN!

Vous seriez honnêtement capable de tuer quelqu'un de cette façon sous prétexte qu'il ne partage pas la même opinion politique?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Invité Mer 29 Juil 2009 - 9:56

Venez pas me dire ...

Que feraient les agents de la Surete du Canada si des Quebecois enrages decidaient de bruler les maisons de commerce, les usines en place de la ville de Quebec
je vous répondrai
Que ferait votre armée si des hommes brûleraient un homme vif avec un caoutchou ?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Invité Mer 29 Juil 2009 - 10:29

T-Neg,
Je suis sur que vous comprenez le sarcasme .Je me demande pourquoi vous ne m'offrez pas les benefices du doute en ce moment .Vous ne pouvez pas etre si etranger a mon style .Vous me lisez bien depuis quelques jours .
Je voulais simplement souligner que j'ai entendu de mes propres oreilles le leader spirituel lavalasse Jeran-Bertrand Aristide dire :
-Mwen rinmin santt li .Bayo sa yo merite .
Vous devriez faire son proces -pas le mien.C'est lui qui de son trone a Tabarre envoyait ses voyous dans les rues pour terroriser la population civile .J'ai vu un partisan fanatique du pere lebrun ,un assassin officiel du mouvement lavalasse, sortir un couteau de sa poche,s'approcher du cadavre d'un homme brule vif , couper un morceau de cette chair humaine brulee qu'il mit dans sa bouche et commenca a le macher .
Quand le journaliste de la C.N.N. Anderson Cooper lui demanda :
-Mais que faites vous la ?
L'ignoble individu repondit calmement :
-Map manje yon taso makout .
Et on en riait . On criait bravo. C'etait bien fait . Des gens du serail ,spectateurs goguenards et sans ame , trouvaient tout ca naturel et comique .Personne n'osait porter un jugement moral sur le crime en plein jour et en pleine rue .
Dois-je avoir de la pitie pour les chimeres lavalasse qui ne partagent pas mon ideal de vie ?Etiez vous capable lors d'assister sans broncher a cette horreur de la barbarie encouragee par les leaders lavalasse ?
Et peut-il exister un vrai dialogue entre les auteurs intellectuels du crime en question et ceux qui croient en le respect de la vie et la sanctitite de la personne humaine ?
Vous me demandez que ferait mon armee a la vue de pareille horreur ?

Si j'etais officier je dirais a mes soldats "laissez les s'entretuer .Se pitit pep la kap regle zafe yo ..." Ainsi disait Jean Dominique qui apprit a ses depens ce qui arrive quand on instille la passion de la haine dans le coeur des hommes .Ainsi perit celui qui fournit sur son passage des reperes qui doivent subir la rage de la violence des revoltes du moment .
Tout crime abominable appartient maintenant au domaine du possible ...Et la revolution,dit-on,mangera ses propres fils .
Reveillez -vous T-Neg .Vous ne pouvez pas etre frappe d'amnesie en ce moment .Les ordinateurs n'oublient pas si les hommes oublient ...

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  revelation Mer 29 Juil 2009 - 16:49

Deza di: Mesye pa fe'm sa tande !
Mwiin gintan kouri kontakte detwa zanmi ke mwen gin lan site soley pou achete twa bon kaotchou pou mwin poum al akeyi lider a awopo .Li rinmin santt li .
Kidonk mwen ta pwal Bali sa li merite !OOOOOOOOO!M'TA MANJE YON LIDE LAVALASS BOUKANIN
!
Deza, nou pa konprand sarcasme w an paske li pa gen plas li nan moman ke nap viv konnyen la.
Sa w di la, w di li avek malis, avek intansyon pou fe tout yon pep tort.

W vinn ouvri yon maleg ke pep la ap esseye blye nan annal listwa li kote yon tap devore lot.
Anpil lot peyi te passe pala tou !!
i konpri la France kote ke pep la tap koupe tet boule kay klass royal e bourjwas la.

Nan 2009 ke nap viv la w pap jam tande yon blan franse di ke li ta guillotine yon lot blan franse parey li.
W remen pale anpil men w pa gen matirite e reflechi le w ap pale.

Sispand di sarcasme makab sa yo pou moun sa pran w o serye e pou pa pedi kredibilite w.

An nou kenbe deba a yon nivo pli eleve ke sa nou fre.

Revelasyon
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Invité Mer 29 Juil 2009 - 18:57

Revelasyon se bon lavalasse vre . Li telman deu mo k'rat yon moun ki jiss lap mande pou nou bliye padone sakite rive lan peyi a le kriminel lavalass yo tap touye moun ansasinyn moun boukanin moun manje yo piblikman .Min di yo lame Dayiti !Wooo mezanmi nou paka blye sa neg sayo fe .Yo merite Pe Lebrin!Se komsi sa lame dayiti fe lame lan lot peyi pa fe'l tou .Poukisa se lame pa nou an ki paka jwen padon le nal cheche lan tout listwa rezon pou padone tett nou ?

Dialog pa janm posib ak lavalass .yo fout ipokrit vre bann chime sayo. Tout malad lan tett .Se le kongo sayo va mouri epi ayisyen apwan leson li byen ke peyi a pwan yon souff .Ayisyen a apwan le li gan maturite ke paske po yo nonm menm kouleu ak po paou sapa vle di ke li se fre aou li se zanmi ou kafe li konfyanss jan pwopagan tipepiss degrengosh fe tett moun ki feb konpwan nan.

Epi an palan de matirite mwin poko janm jwen yon neg lavalass kigin sa yo rele matirite a .Yo toujou sou plan ap fe demagogi melange lide pou gate tout bon diskisyon .Yo fe sa se paske yo pagin materiel pou kanpe diskite .Lap bay tett li manti e lap eseye fe mediokrite paret pou savwa .Li menm fache le w di li w pap pwan lan manti .Li pa konen ke se disip lavalasss li yo SEL ki ka pwan kaka poul sa a pou ber .

Que dire de plus ? Les lavalassiens ou les directeurs de conscience de la chimerie sont intellectuellement des êtres inachevés, incompétents et psychologiquement de vrais abrutis .Si l’ignorance avait un phare on le nommerait Lavalasse et sa brillance Revelation .

On dirait qu'ils sont tous passé ,a la file indienne , dans le couloir étroit d'une chambre spéciale sous le contrôle d'un Docteur Frankenstein qui a mis au point une machine capable de les lobotomiser durant leur passage .C'est vrai qu’il faut les observer dans l’action de ramasser ca et la des restes d’idées défraichies laissées par des âmes généreuses sur l’Internet ou les entendre balbutier avec peine des morceaux de raisonnement qu'ils cherchent a rattacher a leurs mantras ,leur seul point de repère ,por mesurer l'etendue du mal qui nous entoure .

L'épreuve est difficile car ils n'ont pas cette Independence de l'esprit qui leur permettrait de réaliser ce projet qui requiert une élasticité naturelle du cerveau .Enfin de compte, nous avons droit a une manifestation virulente d'incohérence de l'ignorance .Ils ne sont pas bien de corps et d'esprit .

Et ils sont tellement méchants que je ne ressens aucune compassion pour eux. A moins d'un miracle, nous sommes condamnés à vivre a proximité de ces mauvais Pinocchios de la rancune, du ressentiment et de l'aigreur pour un bout de temps. Voila notre punition pour les avoir nourris dans notre sein.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  piporiko Jeu 30 Juil 2009 - 10:28

deza a écrit:Revelasyon se bon lavalasse vre . Li telman deu mo k'rat yon moun ki jiss lap mande pou nou bliye padone sakite rive lan peyi a le kriminel lavalass yo tap touye moun ansasinyn moun boukanin moun manje yo piblikman .Min di yo lame Dayiti !Wooo mezanmi nou paka blye sa neg sayo fe .Yo merite Pe Lebrin!Se komsi sa lame dayiti fe lame lan lot peyi pa fe'l tou .Poukisa se lame pa nou an ki paka jwen padon le nal cheche lan tout listwa rezon pou padone tett nou ?

Dialog pa janm posib ak lavalass .yo fout ipokrit vre bann chime sayo. Tout malad lan tett .Se le kongo sayo va mouri epi ayisyen apwan leson li byen ke peyi a pwan yon souff .Ayisyen a apwan le li gan maturite ke paske po yo nonm menm kouleu ak po paou sapa vle di ke li se fre aou li se zanmi ou kafe li konfyanss jan pwopagan tipepiss degrengosh fe tett moun ki feb konpwan nan.

Epi an palan de matirite mwin poko janm jwen yon neg lavalass kigin sa yo rele matirite a .Yo toujou sou plan ap fe demagogi melange lide pou gate tout bon diskisyon .Yo fe sa se paske yo pagin materiel pou kanpe diskite .Lap bay tett li manti e lap eseye fe mediokrite paret pou savwa .Li menm fache le w di li w pap pwan lan manti .Li pa konen ke se disip lavalasss li yo SEL ki ka pwan kaka poul sa a pou ber .

Que dire de plus ? Les lavalassiens ou les directeurs de conscience de la chimerie sont intellectuellement des êtres inachevés, incompétents et psychologiquement de vrais abrutis .Si l’ignorance avait un phare on le nommerait Lavalasse et sa brillance Revelation .

On dirait qu'ils sont tous passé ,a la file indienne , dans le couloir étroit d'une chambre spéciale sous le contrôle d'un Docteur Frankenstein qui a mis au point une machine capable de les lobotomiser durant leur passage .C'est vrai qu’il faut les observer dans l’action de ramasser ca et la des restes d’idées défraichies laissées par des âmes généreuses sur l’Internet ou les entendre balbutier avec peine des morceaux de raisonnement qu'ils cherchent a rattacher a leurs mantras ,leur seul point de repère ,por mesurer l'etendue du mal qui nous entoure .

L'épreuve est difficile car ils n'ont pas cette Independence de l'esprit qui leur permettrait de réaliser ce projet qui requiert une élasticité naturelle du cerveau .Enfin de compte, nous avons droit a une manifestation virulente d'incohérence de l'ignorance .Ils ne sont pas bien de corps et d'esprit .

Et ils sont tellement méchants que je ne ressens aucune compassion pour eux. A moins d'un miracle, nous sommes condamnés à vivre a proximité de ces mauvais Pinocchios de la rancune, du ressentiment et de l'aigreur pour un bout de temps. Voila notre punition pour les avoir nourris dans notre sein.


FOWOM NAN VINN PI DOUS .DEFWA ,SAM LI MANK FE RETE.REVELATION ,LAVALAS??????????TORQUEMADA SANBLE LI REYENKARNE.!!!

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 54
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  kami Ven 31 Juil 2009 - 17:27

Li pa konen ke se disip lavalasss li yo SEL ki ka pwan kaka poul sa a pou ber .

There is no need to use those nasty words on this forum.

Men, (I cannot call you gentlemen, of course) please mete dlo nan divin nou tande.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Invité Ven 31 Juil 2009 - 19:35

Kami me cite et me reproche l'emploi de ,
...kaka poulpour ber

Peut etre qu'il nous faut avoir un debat entre ce qui est acceptable ou non de la langue kreyol sur le site .Je trouve que cette expression est assez courante dans le kreyol parle .Mais voila !Je ne suis psa expert en la matiere .
Et ,je ne vois pas pourquoi vous me refuserez le titre de gentilhomme puisque c'est un sceau que ma famille a depose sur mon front des ma naissance Les hommes sont des gentlemen et les filles des Lady dans ma noble famille ...
Franchement ,je ne sais comment ajouter de l'eau a mon vin .Ce serait un crime .Put water in my wine ...It sounds almost like the expression that I used in my text and you found it to be a reflection of bad taste .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  kami Ven 31 Juil 2009 - 23:36

Cher monsieur,

J'ai été sidéré de vous lire, mes yeux ne voulaient pas en croire a ces propos mal placés et choquants pour les lecteurs et moi, Je vous croyais un homme de savoir, lettré, et j'ai été donc tres etonné donc de vous lire et de ne pas reconnaitre l'internaute que j'admirais tant pour son franc parler et ses ecrits.

Il faut faire attention mon cher ami, en ecrivant car il y a d'autres yeux qui nous lisent. Nous ne voulons pas a paraitre devant autres comme des parias incapable de résoudre nos problemes, il nous faut donc avoir une conduite examplaire pour porter les autres a nous suivre et a nous écouter.

Dorenavant, il faut bien délier la langue avant de tout dire meme si l'on veut dire la verité. Hélas, voyez bien mon ami ces gens la ils ne seront meme pas capable de comprendre, le bien fondé de tes reflexions.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Invité Sam 1 Aoû 2009 - 0:06

Kami,
Je suis desole de vous avoir cause de la peine .Je dois vous avouer que les expressions creoles me jouent parfois de mauvais tours puisque je n'ai pas la dexterite de mon ami Dilibon daans le maniement de la langue .Mais je veux vous assurer que c'est une expression que j'entends souvent dans le parler courant haitien ici a Miami et meme a la radio.Vous comprendrez surement la raison de mon emploi de cette expression cquand j'entends tout le monde l'employer en prive et en public et vraiment personne ne semble s'en offfusquer .Les Haitiens parlent ainsi dans mon petit coin d'Haiti a Miami.

Peut etre qu'il y a une expression plus heureuse que j'aurais pu utiliser qui traduirait avec autant de force ce que j'ai voulu ,le savez-vous ?Je suis ouvert a l'instruction .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Maximo Sam 1 Aoû 2009 - 11:30

Kaka poul pou bè se on ekspresyon tipikman kreyol ki pa gen ankenn move sans ke nou vle bali ya, gen anpil lot ekspresyon de konparezon konsa nan kreyol nou, tankou kaka je pa linèt, petèt nou ta prefere deza itilize on lot ekspresyon tankou pa banm mantèg pou bè ki ta vle di a pe prè menm bagay la. Men pa gen anyen de pejoratif nan ekspresyon "kaka poul pou bè."
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Invité Sam 1 Aoû 2009 - 11:38

deza a écrit:Kami,
Je suis desole de vous avoir cause de la peine .Je dois vous avouer que les expressions creoles me jouent parfois de mauvais tours puisque je n'ai pas la dexterite de mon ami Dilibon daans le maniement de la langue .Mais je veux vous assurer que c'est une expression que j'entends souvent dans le parler courant haitien ici a Miami et meme a la radio.Vous comprendrez surement la raison de mon emploi de cette expression cquand j'entends tout le monde l'employer en prive et en public et vraiment personne ne semble s'en offfusquer .Les Haitiens parlent ainsi dans mon petit coin d'Haiti a Miami.

Peut etre qu'il y a une expression plus heureuse que j'aurais pu utiliser qui traduirait avec autant de force ce que j'ai voulu ,le savez-vous ?Je suis ouvert a l'instruction .

Se pa fot ou???

Se fot lot???

Yon ayisien pa konnen ki mo kreyol pou li itilize???

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Invité Lun 3 Aoû 2009 - 9:49

Yon ayisien pa konnen ki mo kreyol pou li itilize???

Neg sott sa a toujou ap fe'm ri .Kisa kigin lan sa ? W kon toutt mo kreyol ekijan pou itilize yo ?M'pa we ke w se yon moun ki metrize lang byen .W ta kite sa pou yon lot tett kokolo.W konen poukisa gin diksyoneu ?
Min lan ki lekol bolett w soti !
Map di w poukisa w fe intevansyon sa a :
W we mwin menmm ak patisipaan an ap pale tankou deu moun sivilize sa fe w fe jalouzi paske sepa konsa chime lavalass te janm apwan kominike ak moun.Vinn jwen mwen tett kokolo .Kite afe chime lavalass poum sa fe edikasyon w pou kite gwo soulye.
Ca s'apprend les bonnes manieress et le savoir-vivre social .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Invité Lun 3 Aoû 2009 - 10:03

Mes mains me demangent ,ou sont les faibles adversaires de la coterie lavalasse que j'utilise comme des 'punching ball " dans l'attente de meilleurs adversaires dignes de recevoir mes coups ?On devient fatigue a la longue de frapper les pauvres pugilistes poids plume qui s'aventurent aveuglement dans le milieu poids lourd.Je ne cesse de leur repeter que le dassomanisme intellectuel n'est pas une option sur le Net.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Mawon Rcfranc Lun 3 Aoû 2009 - 13:37

Colo, w’ap fè menm bagay la ak Deza, ke wou te reproche Rodlam Sans Malice te fè ak Negrita. Lang se yon zouti pou kominike, Kreyol gen dwa pa premye lang deza, sa pa retire ayisyennte’l pou otan. Okontrè, se ankouraje pou nou ankouraje pou li pratike ekriti kreyol plis pou li sa vinn maton.

Se pa lan kritike fot semantic ou òtograf misye ke n’ap jwenn solisyon problem peyi nou an. Se kontrekare misye ak bon lojik, bon agiman pou montre mesye kote li an erè sou pwendevi’l yo.

Deza, bon retou sou sit la. Kwake nou pa wè bagay yo menm jan, sèl reproch mwen gen pou sèke entèvansyon yo tro asid. Lè’w itilize tout deba pou’w choute sou Lavalas, li vinn difisil pou pran oserye. Sa bay enpresyon ke’w swa de movèz fwa oubyen wou pa fè yon bon analyz de 205 zan depi nou te lendepandans.

Rico, bon retou.
Mawon Rcfranc
Mawon Rcfranc
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 234
Localisation : USA
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Invité Lun 3 Aoû 2009 - 14:12

Mawon Rcfranc a écrit:Colo, w’ap fè menm bagay la ak Deza, ke wou te reproche Rodlam Sans Malice te fè ak Negrita. Lang se yon zouti pou kominike, Kreyol gen dwa pa premye lang deza, sa pa retire ayisyennte’l pou otan. Okontrè, se ankouraje pou nou ankouraje pou li pratike ekriti kreyol plis pou li sa vinn maton.

Mawon,

Mwen pap ba ou manti.

Mwen gen difikilte pou mwen konsevwa yon Ayisien ki pa pale kreyol.

Se pa mwen ki te oze korije mouche, se te pito yon lot mamb. Mwen te jis akonpaye komantè ki te fèt la.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  dilibon Lun 3 Aoû 2009 - 14:36

Deza, bon retou sou sit la. Kwake nou pa wè bagay yo menm jan, sèl reproch mwen gen pou sèke entèvansyon yo tro asid. Lè’w itilize tout deba pou’w choute sou Lavalas, li vinn difisil pou pran oserye. Sa bay enpresyon ke’w swa de movèz fwa oubyen wou pa fè yon bon analyz de 205 zan depi nou te lendepandans.

Mawon fe youn bon jan entevansyon sou koze kreyol la ki byen plase men ti bout sa mwen pa konprann li ditou!

Mwen pa konprann paske si ou ap swiv deba yo sou sit la. Preske tout moun di yo pa lavalasyen, men le yo kwense yo yo mande pou yo ba yo Titid pou 100 tan! Sa vle di, anpil nan yo le yo pa ka defann kwayans yo sou Pwofet Titid ki plis ke Mahomed ak tout sal reprezante pou mizilman yo, ki plis ke Jezikri pou tout kretyen yo, kise sel kretyen vivan ki ka sove pep aysien an menm si li pase sou pouvwa 2 fwa. Yo prefere al kashe deye yo pat vle li fe anyen, yo te ba li koudeta, ameriken an fot. Bon mwen ap retire anyen nan sa yap pale men youn leader pa ka toujou ap kashe deye preteks.

Jodya, youn moun ka pa renmen Zelaya, Hugo Chavez, Castro men fok tout moun rekonet poko genyen okenn press ki ka di ke mesye sa yo vole lajan peyi yo al sere aletranje. Ou byen mwen poko we atik sa yo. MEsye sa yo ki rele tet yo entelektyel rete kwe kin-a-la-ganach nan pap Bon Ke ke yo rele Aristid la. Li pat fe anyen, li apt di anyen ki pa sa, li pat genyen paket ti lame, li patap simen la divisyon, li pa tap ensite ti pep la pou mashe pwan tout moun ki genyen lajan ki pa vle separe ak yo, li ap genyen lajan ki sere aletranje, li pa toushe sou chak kout fil nan skadal Teleco a, tout moun kote li nan lave lajan drog, vann drog eksepte lide a ki anle tout soupson. Kofrefo kite plen lajan ameriken pouri a se pat pou li se ameriken ki pat vle we li ki lage li sou do li, etc.... Lite telman bohn pou peyi a fok tout moun ta kanpe e pemet li retounen pou vinn kontinye... Nan kout kat sa ou pa beswen mande ke nenpot patryot konsekan dwe sonnen asid tout bon! MEsye a retounen kom ansyen pe kite ve de povrete ak youn fanm pepe, parenn nos li pepe, sekirite li pepe, li goumen kicking and crying pou yo bay pitit li sitwante ameiken malgre lite prezidna li pat kwe nan peyi li, parenn nos premye pitit li, bon patne li nan prizon Miami pou drog, men li se madan Ceza li pa ka nan anyen.... Se pa serye.

Mwen konnen Deza, si lavalasyen ta fe youn ap rekonet ke leader yo a te fe ere, te komet krim kont lasyon, sete youn tret a la patri pozisyon yo pa tap asid konsa!

Apre 205 kan distwa vreman vre Aristid pa ka pote tout po kase yo men an nou antann nou msie te reprezante apre Jan Clod Divalye pi gro fenet opotinite kote msie te ka koud fabrik nasyon ak tet li. Msie te ka youn Mandela aysien. Li pedi chans sa'a, peyia pedi anpil e nou retonbe nan youn etenl rekomansman. LE chak moun rekonet fot yo ak mankman yo, nou kap bay lebra pou youn Ayiti men fok sa fet san sa wap li anpil post ki asis pa bo isiti la!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  dilibon Lun 3 Aoû 2009 - 14:39

Pale kreyol pa premye krite ki defini youn ayisien non! Yo anseye Kreyol nan enstiti ayisiano-meriken an bay tout etranje ak sou net la nan http://www.cateespimsleurdownloads.com/ ktoe ou ka achte cd yo epi ou aprann san pann nan 100 jou. Genyen tret a la patri ki manyen kreyol la byen nou konn sa. Konsa genyen etranje ki ap konn youn mo ki pre a mouri pou pep aysien ka konseve eritaj li ak souvrente li! Se mal konprann petet ki fe youn moun ka di sa!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Invité Lun 3 Aoû 2009 - 16:39

dilibon a écrit:Pale kreyol pa premye krite ki defini youn ayisien non! Yo anseye Kreyol nan enstiti ayisiano-meriken an bay tout etranje ak sou net la nan http://www.cateespimsleurdownloads.com/ ktoe ou ka achte cd yo epi ou aprann san pann nan 100 jou. Genyen tret a la patri ki manyen kreyol la byen nou konn sa. Konsa genyen etranje ki ap konn youn mo ki pre a mouri pou pep aysien ka konseve eritaj li ak souvrente li! Se mal konprann petet ki fe youn moun ka di sa!

Dilibon,

Mwen twouve kalite entèvension ou yo diminie depi lè Deza antre sou fowum nan.

Sak pase ou?

Kote Dilibon nou te konnen wè a?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Invité Lun 3 Aoû 2009 - 17:26

Il y a de ces moments dans la vie ou l'individu doit prendre une décision en ligne avec la nobilite son caractère et son experience personnelle au sein des humains .Ainsi, j’ai décidé, pour le bien du forum, de ne plus écrire jusqu'au retour de Marc. Ce serait vraiment égoïste de ma part de continuer maintenant cette lutte contre la tyrannie ideologique qui sévit sur ce forum. Il lui faut un répit.



Je ne peux l'obliger a donner son temps au forum pour administrer l'ego des participants et la passion de leurs croyances respectives alors qu'il est en train de suivre un passage difficile .Marc a perdu un etre cher, un etre aime et je ne veux pas etre celui qui aura contribue davantage a ses peines .J’ai entendu son cri de blesse et j’avais pense que ceux qui se disaient « ses » amis allaient montrer une grandeur d’âme dans l’action .Hélas !



Je fais le premier pas pour lui dire que je comprends ces moments de la douleur. A la mémoire de son père qui fut un homme de valeur qui a bien servi son pays, je dépose mes armes jusqu'à son retour prochain sur le forum.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  dilibon Lun 3 Aoû 2009 - 17:52

Dilibon,

Mwen twouve kalite entèvension ou yo diminie depi lè Deza antre sou fowum nan.

Sak pase ou?

Kote Dilibon nou te konnen wè a?

Monshe Colo,

Depi ou di Mwen.... sa vle di se apresyasyon pa w, se opinion pa w e mwen pa ka diw anyen de li! Men sam ka diw se ke Dilibon rete menm moun nan. Mwen byenh ak Deza men Deza konnen sa nou separe ak sa ke nou pa dako. Mwen genyen plis ke mwen dako ak Deza ke pa dako. Nomalman chak moun genyen stil pa yo! PA ekzanp msie kontinye ap eseye fe nou we kle an franse, paske sa pa genyen lontna depi msie ap eseye manyen kreyol a lekri.

Mwen di si le wap pale kreyol nan radyo, wap ekri kreyol, aysien pa ka konprann, pale franse ke tout moun pat genyen chans aprann an Ayiti e menm nan Montreyal. Le fet youn moun ap viv Montreyal pa vle di ke li ka konprann franse ki ekri! Li ka byen ka pale chwal nan Montreal la men li ka pa ka pale lang ke yo pale nan medya yo! Ou konn sa map pale w la!

Ou pa ka asosye aparisyon Deza ak swadizan diminisyon vale post mwen yo. Se youn pwose entansyon ou byen ou vle mete youn divisyon. Sa pap mashe! Poukisa ou pa atribye swadizan diminisyon an ak fakte tan, okipasyon ou byen nivo repons yo ki manke challenge de pati adves la? Mwen kite w reflechi.

Selman mwen poko konnen youn grenn moun nan mond nan, nan moman sa'a, ki ka mete youn espas, youn golf ant Deza ak mwen. Sel moun kita ka fe sa se madanm mwen, se bon jan fanatik ak zanmi Deza, sa pap mashe!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Jean Bertrand Aristide est de retour Empty Re: Jean Bertrand Aristide est de retour

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 3 1, 2, 3  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum