Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot 6 Boosters Mascarade ...
Voir le deal

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

+3
kami
piporiko
Rico
7 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Rico Sam 8 Aoû 2009 - 11:30

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè 2009-08-08_084149_capt_f213581b247948ddad8dd0c5706e8b3d_south_africa_us_clinton_xth106
AP – U.S. Secretary of State Hillary Rodham Clinton, left, addresses journalist as South Africa's President …

By MATTHEW LEE, Associated Press Writer Matthew Lee, Associated Press Writer – 1 hr 5 mins ago



CAPE TOWN, South Africa – On a mission to improve ties with Africa's most prosperous nation, U.S. Secretary of State Hillary Rodham Clinton met Saturday with South African President Jacob Zuma and later toured a housing project she had visited twice in the past.
After talks with Zuma in the port city of Durban, Clinton flew to Cape Town, the country's top tourist destination, where she received a rapturous reception at a housing project on the outskirts of the city.
Clinton, who also visited the Victoria Mxenge Housing Development in 1997 and '98, was greeted by a marching band, singers and hundreds of screaming youngsters. She waded into the crowd, shaking hands and dancing with a group of a capella singers.
She was to meet later Saturday with former President F.W. de Klerk, who shares a Nobel Peace Prize with Nelson Mandela for their role in ending apartheid.
Clinton visited with South Africa's revered anti-apartheid leader while in Johannesburg on Friday. Mandela turned 91 last month.
The top U.S. diplomat, who is on the second leg of a seven-nation tour of Africa, praised a warming in ties between the United States and South Africa since the recent elections in both countries of new presidents.
President Barack Obama is eager to remake a relationship that had suffered during the Bush administration due to differences with former South African President Thabo Mbeki's government over the cause and treatment of AIDS and the crisis in Zimbabwe.
"In both countries there are two new administrations which are taking that relationship a level higher. That is what we are trying to do," Zuma said after the brief 45-minute meeting.
Clinton said that Zuma and Obama had told her and South Africa's foreign minister "to put meat on the bone, to get to work to make sure the expectations of President Zuma and President Obama are met."
On the table during her discussions with Zuma, Clinton said, were African issues "from Somalia to Zimbabwe to Sudan."
On Friday, Clinton and South African Foreign Minister Maite Nkoana-Mashabane spoke of a new era in U.S.-South African relations, with the launching of bilateral committees dedicated to improving economic and political cooperation.
Clinton said the Obama administration wants Africa to be a high foreign policy priority, and would rely on "the central leadership role that South Africa plays."
She welcomed what she said would be increased cooperation in the fight against HIV/AIDS but also called on the country to do more to press for reform in neighboring Zimbabwe.
Zuma's predecessor, Mbeki, was the main broker of the deal that brought about a unity government between Zimbabwe's President Robert Mugabe and the former opposition in March. Zuma, like Mbeki, has said the coalition is the only way forward to resolve the political crisis that has caused the economic collapse of the southern African country.
South Africa had resisted similar U.S. appeals to take a tough line with Zimbabwe during the Bush administration. But U.S. officials said they hoped the new South African government, in place several months fewer than the Obama administration, would adopt a more cooperative stance.
Clinton has also urged South Africa to take a leading role in driving economies across the world's poorest continent.
In a speech to South African business leaders in Johannesburg Friday, Clinton said that despite setbacks the country is "uniquely positioned" to propel economic growth throughout Africa if it sticks to sound financial principles, embraces open trade and promotes foreign investment.
South Africa is often described as the continent's powerhouse, more industrialized than most on the continent and not tied to just exporting a single commodity like oil or coffee. But in May, it officially entered a recession for the first time in 17 years.
Zuma has stuck to conservative fiscal policies despite concerns that his populist rhetoric and the support he's received from unions and the South African Communist Party would mean a shift to the left.
Clinton leaves South Africa Sunday for the oil-rich country of Angola.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  piporiko Sam 8 Aoû 2009 - 12:41

.Ou konnen mainstream medias pap relate ke li rankontre ak Hilary.Men ou men menm jan ak lot yo se yon sel bo ou we...kom dabitid.

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Invité Sam 8 Aoû 2009 - 15:28

Le calme revient apres le passage de l'ouragan Deza


Dernière édition par deza le Sam 8 Aoû 2009 - 17:29, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  kami Sam 8 Aoû 2009 - 16:55

piporiko a écrit:.Ou konnen mainstream medias pap relate ke li rankontre ak Hilary.Men ou men menm jan ak lot yo se yon sel bo ou we...kom dabitid.

Moncher, kitem di-w yon bagay, lo ou tande govenman amerikin pale e l'ONU admet sa vle di ke se yon grinn politik ke yap min-nin. Sekreter deta-a Hillary Clinton se pot pawol politik gouvenman-a. Sonje bien moncher ke Bill mari Hillary Clinton kite-al an Ayiti li te di pep lavalas kitap bat bravo mande pou retou Aristid, li te di kom repons "Nous avons nos yeux braques vers le future et non dans le passe. Que le passe est mort et enterre.

Ebyen moncher moun ki ap reve kite yo reve, minm si madam nan we ti pe-a par politess selman li ka bal lan min, min pa gin okin anyin, okin politik, kontinye reve.

Dayer prezans li lot bo-a pa tro byen apresye par aktuel gouvenman-an kap cheche tout moyen pou metel deyo. Mwen pa kwe ni yo taka invitel, ni pou Madanm nan ta cheche we li.

Petet ke Madam pale avel, min se pou te dil ke sou peu ya pral vini chechel pou metel nan prizon pou tout krim et vol kel komet nan peyi-a san konte dossier drug la ke DEA Miami ap prepare pou li.

Sil konn sak bon pou li pito lal kache yon kote pi lwen kay zanmi zulu ak kongo-l yo.


Dernière édition par kami le Dim 9 Aoû 2009 - 14:15, édité 2 fois
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Invité Sam 8 Aoû 2009 - 17:28

Petet ke Madam pale avel, min se pou dil ke sou peu ya pral vini chechel pou metel nan prizon pou tout krim et vol kel komet nan peyi-a san konte dossier drug la ke DEA Miami ap prepare pou li.

Sil konn sak bon pou li pito lal kache yon kote pi lwen kay zanmi zulu ak kongo-l yo.


Kami, est l'épouse fidèle de ma pensée . Elle a du coeur et du temperament . J'adore et j'honore le courage . En tant que gentilhomme bohemien ou troubadour , je vais effacer tout ce que j'avais écrit de vilaines chansons dans le poste ci-dessus .Je ne voudrais pas que le sang des combats gicle et les éclaboussures nuisent a ses vertus.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Invité Sam 8 Aoû 2009 - 19:41

deza a écrit:Petet ke Madam pale avel, min se pou dil ke sou peu ya pral vini chechel pou metel nan prizon pou tout krim et vol kel komet nan peyi-a san konte dossier drug la ke DEA Miami ap prepare pou li.

Sil konn sak bon pou li pito lal kache yon kote pi lwen kay zanmi zulu ak kongo-l yo.


Kami, est l'épouse fidèle de ma pensée . Elle a du coeur et du temperament . J'adore et j'honore le courage . En tant que gentilhomme bohemien ou troubadour , je vais effacer tout ce que j'avais écrit de vilaines chansons dans le poste ci-dessus .Je ne voudrais pas que le sang des combats gicle et les éclaboussures nuisent a ses vertus.

Envoyer vos preuves, enregistrement téléphonique et on pourra vous croire

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Invité Sam 8 Aoû 2009 - 21:01

T.Neg,
Ne me dites pas maintenant que je ne parle non plus le francais . Pourtant j'avais pense que j'avais joint le geste a la parole .Enfin.
Ecoute Ti-Neg .J'ai ce temperament qui veut que quand je me bats je ne fais pas de prisoniers.C'est pourquoi j'evite souvent les combats inutiles .

Je suis aussi un homme conscient de mes valeurs et quand j'arrive a les violer au nom de ma securite existentielle je retourne a l'autel de mes ideaux pour me retremper dans ma foi .Quand je dis que j'efface ce que je percois avoir ecrit dans des circonstances outrageuses je le fais .Et quand je dis que je le fais par respect pou Kami c'est aussi une verite .
Elle a ete la seule a s'adresser a moi avec une grace touchante et une politesse exquise .Je ne peux reagir autrement quand je suis en lice et la dame qui partage avec moi les couleurs d'un certain etat d'ame me reproche d'avoir mal agi ou souille le sacre de nos valeurs .Je me reconnais dans le miroir de ses valeurs .
Oh oui .Je suis ce genre d'hommes ,de cette espece en voie de disparition.Et c'est pourquoi il m'arrive difficilement a comprendre la psychologie d'un lavalassien qui l'eloigne des bienfaits de la transcendance et de la regeneration de l'ame .


Dernière édition par deza le Sam 8 Aoû 2009 - 22:55, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  kami Sam 8 Aoû 2009 - 22:35

deza a écrit:Kami, est l'épouse fidèle de ma pensée . Elle a du coeur et du temperament . J'adore et j'honore le courage . En tant que gentilhomme bohemien ou troubadour , je vais effacer tout ce que j'avais écrit de vilaines chansons dans le poste ci-dessus .Je ne voudrais pas que le sang des combats gicle et les éclaboussures nuisent a ses vertus.

Quelque fois répondre aux imbécillités des autres qui se cachent derriere de nobles sentiments de la race humaine c'est leur ressembler. On insulte jamais une chose lavalasse qui apporte une défense sans intelligence, sans pensée, sans gloire, sans destin, ces aveugles du culte lavalasse qui preferent de choisir la "moindre mediocrité", its a waste of time. Moi je suis fatiguée a leur enseigner que le Pape est catholique!

Continuez tous quand même vos interventions instructives.

I am looking forward to read you guys.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Invité Sam 8 Aoû 2009 - 22:45

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
kami , Animatrice

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè 2-63Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè 2-63


A flower ...by any other name .(The Bard)


Mensch werden isteine kunst
To become a human being is art
Se faire un etre humain est un art

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  piporiko Dim 9 Aoû 2009 - 0:06

deza a écrit:Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
kami , Animatrice

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè 2-63Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè 2-63


A flower ...by any other name .(The Bard)


Mensch werden isteine kunst
To become a human being is art
Se faire un etre humain est un art


malerezman ou lwen d'etre un humain.Map parye avew pa gen lontan de sa gen zanset ou ki tap kwaze dans les arbres.Et je t'excuse de parler Art.

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Joel Dim 9 Aoû 2009 - 8:02

Pipo,

Se konprann zòt pa konprann politik ameriken.Anpil moun ki alantou OBAMA yo se pragmatis ,yo pa ideyològ menm jan ak moun ki te alantou BUSH yo.

Kite pèp atisyen an pete yon Lobo e mande retou ti pè an n a wè sa k ap pase.
Mesye OBAMA yo pa egzanp ,montre kote yo ye ,lè yo deside y ap pale ak TALIBAN modere yo,bagay mesye BUSH yo refize fè.

E menm pandan gè frèt CARTER te aksepte rejim ORTEGA ak yon rejim goch modere lan SALVADOR bagay ke mesye ideyolog REAGAN yo vire ,lè yo te pran pouvwa a an 1980.

Mesyedam ,kididonk ,pa di ki reyaksyon gouvènman ameriken an ap genyen si bagay yo gate ann Ayiti.
Si n ap di sa se ke nou pa konnen de kisa n ap pale.
E pa vin pale de zafè dwòg ,paske koudetayis kont ZELAYA yo ap fè bri kouri ke misye te lan trafik dwòg,bagay sa a se pa yon detèminan lan jan gouvènman ameriken an ap aji.Si se te pou sa ,yo ta anvayi MEKSIK deja

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  piporiko Dim 9 Aoû 2009 - 10:09

Joel a écrit:Pipo,

Se konprann zòt pa konprann politik ameriken.Anpil moun ki alantou OBAMA yo se pragmatis ,yo pa ideyològ menm jan ak moun ki te alantou BUSH yo.

Kite pèp atisyen an pete yon Lobo e mande retou ti pè an n a wè sa k ap pase.
Mesye OBAMA yo pa egzanp ,montre kote yo ye ,lè yo deside y ap pale ak TALIBAN modere yo,bagay mesye BUSH yo refize fè.

E menm pandan gè frèt CARTER te aksepte rejim ORTEGA ak yon rejim goch modere lan SALVADOR bagay ke mesye ideyolog REAGAN yo vire ,lè yo te pran pouvwa a an 1980.

Mesyedam ,kididonk ,pa di ki reyaksyon gouvènman ameriken an ap genyen si bagay yo gate ann Ayiti.
Si n ap di sa se ke nou pa konnen de kisa n ap pale.
E pa vin pale de zafè dwòg ,paske koudetayis kont ZELAYA yo ap fè bri kouri ke misye te lan trafik dwòg,bagay sa a se pa yon detèminan lan jan gouvènman ameriken an ap aji.Si se te pou sa ,yo ta anvayi MEKSIK deja


Joel,
ideolog se gwo mo.Paske tou otan bagay la pa mare ,neg boush yo ap montre "ni-ni". pou ki yo pa al fe frekan an Iran.Mwen pap menm pale w de Kore di No.Paradoxalman ,se sou repibliken yo amerik latin baskile a goch.Saw we ki pase an Irak .Se pa surge ki te pote yon amliorasyon,se pito gwo kout lajan yo bay chef tribal yo ki fe travay ke lame amerikenn pat ka fe.Le Obama mande pou yon retre,se pa paske bagay yo pa bon ,laprev ou we le kao toujou la.Se plis yon stratejik.

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  piporiko Dim 9 Aoû 2009 - 10:10

mwen vle di yon retret stratejik.

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Invité Dim 9 Aoû 2009 - 10:44

Inutile de continuer à vous répondre Neandertal .Je ne répondrai plus aux provocations d’un esprit primaire qui aime a s’exhiber dans l’ivresse de sa médiocrité .D'habitude et aussi par culture j'évite de côtoyer sans raison les prototypes primitifs de l'espèce humaine dont l'intelligence et le développement intellectuels sont inferieurs aux miens .Vous vous accrochez a mes basques parce que vous avez besoin de paraitre, ce phénomène de l’impuissance de l'autre encore incapable de se tenir debout bien droit sur ses jambes.

Vous ne comprenez aucune des langues parlées de la civilisation et je ne peux pas apprendre a japper afin de vous "ressembler ".En ce qui me concerne, vous êtes moins que rien et le bruit que font vos ailes de bestiole autour de ma lampe Diogénique qui me sert de guide en ce bas monde n’arrivent a créer qu’un profond ennui qui est l’attribut circonstanciel de votre présence sur le forum .Votre comportement d’insecte a la recherche d’une proie facile mais bien trop grande pour vos ambitions gastronomiques ne reflète que les fantaisies malsaines de vos instincts brutaux .
Vraiment ,il ne faut pas m’en vouloir si la nature ne vous a créée être inachevé que pour vous faire le symbole inutile de l’animalité a son niveau le plus bas .Si votre désir est de vivre parmi les hommes ,il vous faut apprendre aussi que nous avions développes des produits chimiques pour vous tenir a l’écart de notre tre intimité .
J’ai ete tout à fait surpris de vous entendre prononcer le mot « art ». Bon Dieu ! Que vous êtes méchant ! Le mot a reçu un gifle humiliant car il n’avait jamais ete question que les misères de la sémantique exposassent la trinité de ces lettres aux manipulations des lèvres reptiliennes d’un babouin en mutation. Je ne peux que vous ignorer car vous devez savoir au fond de vous mêmes que vous êtes un personnage trop grossier pour me parler d’art.

Mais je suis curieux .Vouliez vous parler de cet « art primitif » qui est un cadeau de l’esthétique occidentale aux premiers balbutiements des sentiments abstraits de notre humanité ? Surement, si vous en êtes le produit vous m'assurez que je ne me suis pas trompé : Vous n'êtes que médiocrité, rage, stagnation et régression. Et la vous me donnez encore raison. Il y a un fossé immense et infranchissable entre vous et moi.
Laissez-moi-vous montrer un portrait de votre état mental prisonnier d’une idéologie de la médiocrité absurde :

Mwin menm se devan televizion mwin te chita lem m'tap tande Aristid di blan yo vinn sove li .Epi ki afe de blan sa a apwe ke Aristid mande fre de rass li yo voye vinmil marines pou neg dayiti remet li pouvwa li ke manman 'l ak papa'l te kite pou lii a .Kote ipokrizi sa ye la a, mezanmi ! Deza
Mwin menm mwin sonje li te mande Pe Bush bonbade zonn bo palais a kote anpil pep rete ke mwin te pi rinmin . Depi le sa a mwin te we ke misye te yon vagabon.Deza

Maintenant, la voix du héro de la médiocrité et de l’imbécilité confondues :

« OU MANTI KOU CHEN.BAY REFERANSE KOTE AKOUCHE BETIZ OU WA.MWEN GEN LEMPRESYON OU TELMAN DEMEPLE, MOUN LAKAY OU SANBLE YO BOUKE AKOU.MEN KOM OU PA GEN ANGNEN POU FE, WAP ANMEDE MOUN SOU FOWOM NAN, GRENNEN GILBRET, BAY MANTI. »

La voix de l’Olympe ennuyée et légèrement en colère roule dans les cieux menaces du forum :
Se rezon sa yo ki fè ke moun pa ka pran nou oserye. Nou pa menm konn kisa ki te pase, men nou la pou defann Aristide menm si sa fè nou parèt ridikil. Wou gen tan monte o kreno pou w demanti sa ke wou pa konnen.

Al tcheke la a ti mal:
When Father Aristide first suggested early this year that most Haitians would welcome a "surgical strike" to remove the country's military leaders, his aides note, he was publicly scolded by Administration officials, who called his remarks "unhelpful." By HOWARD W. FRENCH,

Et qu’a fait l’intrus après avoir reçu les preuves qui lui faisaient défaut ? Il n’a mêmes pas eu le courage de s’excuser après avoir jappe avec tant de rage de l’ignorance, et inutilement, alors que le noble Deza passait calmement devant le trou dans lequel il se terre pour saboter la participation de l’intelligence au forum. Rendez-moi fou ou sage, dois-je vraiment payer attention à un mauvais représentant de la race canine ?

Nous comprenons tous pourquoi il est incapable de comprendre la différence entre la station debout de l’homo sapiens et celle de l’espèce animale qui se sert de quatre pattes avec le front baissé, les yeux rivés au sol et le museau effleurant la matière éternelle .Non. Je ne peux m’époumoner à éduquer une chose imparfaite jusqu'à la moelle malgré ma compassion pour les plus faibles de l’espèce animale.
Alléluia !

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  kami Dim 9 Aoû 2009 - 12:10

Joel a écrit:Pipo,

Se konprann zòt pa konprann politik ameriken.Anpil moun ki alantou OBAMA yo se pragmatis ,yo pa ideyològ menm jan ak moun ki te alantou BUSH yo.

Kite pèp atisyen an pete yon Lobo e mande retou ti pè an n a wè sa k ap pase.
Mesye OBAMA yo pa egzanp ,montre kote yo ye ,lè yo deside y ap pale ak TALIBAN modere yo,bagay mesye BUSH yo refize fè.

E menm pandan gè frèt CARTER te aksepte rejim ORTEGA ak yon rejim goch modere lan SALVADOR bagay ke mesye ideyolog REAGAN yo vire ,lè yo te pran pouvwa a an 1980.

Mesyedam ,kididonk ,pa di ki reyaksyon gouvènman ameriken an ap genyen si bagay yo gate ann Ayiti.
Si n ap di sa se ke nou pa konnen de kisa n ap pale.
E pa vin pale de zafè dwòg ,paske koudetayis kont ZELAYA yo ap fè bri kouri ke misye te lan trafik dwòg,bagay sa a se pa yon detèminan lan jan gouvènman ameriken an ap aji.Si se te pou sa ,yo ta anvayi MEKSIK deja

Min zot ginler pa o kouran ke Zelaya pa fouti ka tounin juskonyea Honduras kom prezidan apre koudeta-a, alor Obama prefere aristide kom kontanporin li? panda se tan pep honduras nan lari preske chak jou ap mande retou Zelaya, kote Obama avek twoup li yo pou retounin ak Zelaya?

Min sak te di:

"Derrière les militaires putschistes se cachent la bourgeoisie hondurienne, les nantis, les riches qui ont transformé le Honduras en une république bananière, en une base politique, militaire et terroriste de l'empire nord-américain", a ajouté Hugo Chavez. "L'empire yankee a beaucoup à voir avec cela". En écho, le président hondurien a déclaré à une chaîne de télévision : "Si [Washington] n'apporte pas son soutien à ce coup d'Etat, il peut empêcher cette attaque contre notre peuple et contre la démocratie".

Interpellé par les deux chefs d'Etat, le président américain Barack Obama s'est dit "profondément préoccupé" par la situation, a annoncé la Maison Blanche dans un communiqué. Il a appelé "tous les acteurs politiques" au Honduras à "respecter les règles démocratiques et la loi".

Mezanmi nou two fanatize, kot objektivite nou, avan nou pote yon jujman, yon konkluzyon se pou nou pratike sa yo rele « point de vue de nulle part ». Sa pa vle di nou ke lage cha lavalas, on kontrer mwen ta pi vit konpran nou si nou te gin objecktivite; lavalas suman gin bon kote li, kosa tou li gin move kotel. min nou pa janm kapab fem wel paske nou two fanatize, nou pa janm gin kouraj poun admet anyin, boule moun se yon bon bagay pou nou.

Forum nan supoze aprann moun konprann sitwiasyon yo pi byen, eseyer monter pep ayisyen-an nan yon nivo pi ro. De opoze gin dwa jwen yon pwen komun, pwen komun an se pa joure, cheche kraze lot la. Cheche kraze zot ak bon savwa nou pito.

Prezidan Meksikin an li minm ap travay dur sou pwoblem drug la telman ke se yon flewo pou peyi-a. O kontrer gade prezidan Obama pral voyaje al wel pou ankouraje bon travay de baz ke lap fe-a.

AMERIKIN PA JANM REKONPANSE MOUN POU MOVE TRAVAY YO FE. O KONTRER NOU GIN DEVAN NOU EGZANP MANUEL NORIEGA NAN PANAMA. LI FE YON MOVE TRAVAY LAL ANTRE NAN DRUG, PATRON-L YO LAGEL.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  kami Dim 9 Aoû 2009 - 13:13

T-NEG a écrit:
Envoyer vos preuves, enregistrement téléphonique et on pourra vous croire[/quote]

Comme vous etes au Canada il parait que vous ne maitrisez pas trop bien la langue creole. Le mot "Petet" n'est pas affirmatif, c'est simplement une suposition.

Alors quelles preuves voulez-vous avoir?
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Invité Dim 9 Aoû 2009 - 13:48

kami a écrit:
T-NEG a écrit:
Envoyer vos preuves, enregistrement téléphonique et on pourra vous croire

Comme vous etes au Canada il parait que vous ne maitrisez pas trop bien la langue creole. Le mot "Petet" n'est pas affirmatif, c'est simplement une suposition.

Alors quelles preuves voulez-vous avoir?
[/quote]

Je ne maîtrise peut-être pas très bien le Créole mais:

krim et vol kel komet nan peyi-a san konte dossier drug la ke DEA Miami ap prepare pou li.

Ke'l komet peut se traduire pas Ce qu'il a fait en français où est la négation ? Deza semble donc avoir les preuves irréfutables que Monsieur Aristide est coupable. On accuse pas les gens comme cela. Monsieur Deza aurai-il donc des vidéos,photos ou encore des enregistrements téléphoniques?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Thunder Dim 9 Aoû 2009 - 14:03

Joel ak ti tèt Pipirit kontinye ap reve. E mwen te di yo kèk mwa de sa ke Obama k a fè ti nèg bwè pwazon. Si se Bush ki te kenbe sanginè a an Afrik, kisa l ap tann pou l tounen. Kisa aktyèlman ki anpeche ke Aristide tounen tònnèrrrrr ?

Nad marinad! ...yo p ap ka reponn.

Oh! pandan mwen sonje, ki moun ki genyen enfòmasyon sou "ankèt" ki te genyen pou fèt sou evenman 29 Fevriye 2004 ki te lakòz lach dan pouri an, ki genyen fòs sèlman sou etidyan ak pezib sitwayen yo, te anbake nan yon avyon tankou yon pil ranyon sal
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  kami Dim 9 Aoû 2009 - 14:28

T-NEG a écrit:
kami a écrit:
T-NEG a écrit:
Envoyer vos preuves, enregistrement téléphonique et on pourra vous croire
Comme vous etes au Canada il parait que vous ne maitrisez pas trop bien la langue creole. Le mot "Petet" n'est pas affirmatif, c'est simplement une suposition.
Alors quelles preuves voulez-vous avoir?
Je ne maîtrise peut-être pas très bien le Créole mais:
krim et vol kel komet nan peyi-a san konte dossier drug la ke DEA Miami ap prepare pou li.
Ke'l komet peut se traduire pas Ce qu'il a fait en français où est la négation ? Deza semble donc avoir les preuves irréfutables que Monsieur Aristide est coupable. On accuse pas les gens comme cela. Monsieur Deza aurai-il donc des vidéos,photos ou encore des enregistrements téléphoniques?


Pou komanse se pa Deza ki ekri fraz sa-a se mwen, Kami, ki tap fe supozisyon sa-a, kite ti neg la an pe, al cheche vreman sa Deza di.

Ler wap pran tikal nan fraz mwen ekri-a kisa ou konprann wap fe la? ou tap yon move jounalis moncher, se pa yon neofit, ni yon novice non mwen ye.

Mwen ginler pa konn pale franseu, tanpri eksplikem an kreyol kisa fraz sa-a vle di:

[b]Petet ke Madam pale avel, min se pou te dil ke sou peu ya pral vini chechel pou metel nan prizon pou tout krim et vol kel komet nan peyi-a san konte dossier drug la ke DEA Miami ap prepare pou li.

Ler yon moun mete mo Petet devan yon fraz se pa yon afirmatif li ye, ni sa pa vle di se yon negatif ke li ye, min pluto yon supozision. Ou vle mwen eksplike-w sa mo supozisyon an vle di tou pou pagin okinn doute nan panse ou?
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Joel Lun 10 Aoû 2009 - 7:49

Colo,

Se pou w louvri yon lòt sit ,paske nou fatige ak fachis sa yo.
Marc te louvri sit sa a ,paske jisteman nou te kite sit OPL lan ,poutèt sa fachis GNBis yo te fè l sa li deveni an.

Ou byen MARC fè sit lan retounen jan l te ye an,ou byen se pou COLO sil ta vle fè yon lòt sit kote moun ka gen konvèsayon ak sivilite.

Byen ke se wòch m ap voye pou konble lanmè ,moun ki plede ap akize Aristide de koripsyon yo,li atik sa a pou nou wè si se pa menm bagay yo,"GNBis" ONDIRAS yo ap akize ZELAYA de yo:

http://www.nytimes.com/2009/08/09/world/americas/09honduras.html?ref=americas&pagewanted=all

Epitou mesye ,koute konsèy granmoun (lol).Nou pa genyen fòs ase pou nou kontrekare mesye Lavalas yo ann Ayiti.
Se yon pari n ap pèdi.Imite peyi lan zòn lan ,ki jwenn yon "modus vivendi".

gade vwazen nou yo an Dominikani.Pati politik ke ameriken te fè entèvansyon pou li kraze l an 1965 ,se li ki o pouvwa kounye an!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  kami Lun 10 Aoû 2009 - 8:34

Sad - Ah! de grace! vous fuyez la vérité, habemus confitentum reum! preuve que vous êtes coupable puisque vous reculez devant les faits !

BTW, Juan Bosch, Pena Gomez moun sa yo pala ankor.

Leonel la paske Amerikin vle./
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Joel Lun 10 Aoû 2009 - 9:25

si nou ap rete lan lojik ou ,tout "gochis" ki plede ap eli lan Amerik lan ,se paske Ameriken vle?

Eske si Mc Cain te eli an 2008,eske ou t ap menm wè PREVAL sou pouvwa a,menm si li vin tounen yon GNBis.

Si Ford te sou pouvwa a an 1979, eske misye pa t ap kite lame dominiken an bay yon koudeta e anpeche GUZMAN monte an Dominikani.

Nou chita lan menm penpenp lan se sa k fè nou genyen pou nou anglouti si nou pa resesi nou si.
ARTURO VALENZUELA ki aktyèlman responsab politik latino ameriken lan Depatman Deta a te deklare ke mesye ki fè koudeta yo ,nèg tankou ROGER NORIEGA yo ,se yon bann kreten,e ke yo kontribye pou yo kreye yon lòt PERON lan Amerik lan.

Eske w konnen ke anbasadè ameriken an BRIAN DEAN CURREN, te kont koudeta a.
Al konsilte achiv NEW YORK TIMES ak magazine ki rele "SALON" an pou wè sa misye te di.
Mesye OBAMA yo gen dwa pa kite ARISTIDE tounen kounye an petèt pou yon kesyon stabilite ,men se pa sou yon baz ideyolojik.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Marc H Lun 10 Aoû 2009 - 9:36

Se pou w louvri yon lòt sit ,paske nou fatige ak fachis sa yo.
Marc te louvri sit sa a ,paske jisteman nou te kite sit OPL lan ,poutèt sa fachis GNBis yo te fè l sa li deveni an.

Ou byen MARC fè sit lan retounen jan l te ye an,ou byen se pou COLO sil ta vle fè yon lòt sit kote moun ka gen konvèsayon ak sivilite.




J'ai lu avec peine la demande de Joël à Colo de créer un nouveau forum discussion . A cet égard, on peut se demander ce que veulent les débatteurs haïtiens ? Un forum pour débattre avec des pour et des contre . Un forum ou il y a seulement des pour.

Bien sûr, il y a des choses à corriger pour le bon fonctionnement du forumhaiti. A cet effet, je déplore malgré mes nombreuses demandes formulées aux intervenants du forum Haiti de cesser d’attaquer les autres dans leurs interventions . Ils ne m’ont pas écouté et ils continuent à échanger des insultes au lieu d'échanger des idées. Sur ce point, je ne suis pas satisfait du déroulement des discussions. C'est triste de voir que nous ne sommes pas capables de discuter dans un climat serein. Cela me rend triste.

Sur ce point précis, je voudrais renouveler ma demande de recentrer les discussions sur les sujets et de pas accuser l'autre dans vos interventions. Je crois que c’est la seule façon de faire passer vos messages et d’attirer les internautes vers ForumHaiti.

Joël

Si vous laissez ce forum pour aller en créer un autre, cela prouvera une chose que les haïtiens ne sont pas prêts à défendre leurs idées. Je dirais même que c'est un signe de lâcheté de laisser le forum Haiti à Deza , à Dilibon et aux autres. C'est comme si vous étiez dans un parti politique , vous le quitteriez pour aller créer un autre parce que vous n‘êtes pas d‘accord avec certaine personne. N'avez-vous pas assez des centaines de candidats à la présidence d'Haiti ? N'avez-vous pas assez des centaines de partis politiques tett chatt dans le pays.

Mon frère Joel, ne soyez pas découragé. Prenez position pour Haiti ici au forumhaiti . Haiti appartient à tous qu'il soit lavalas ou autre. Ne soyez pas honte de votre parti politique. Défendez lavalas. N'ayez pas peur de défendre votre parti comme eux ils n'ont pas peur de défendre les leur.

Merci de votre attention
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  piporiko Lun 10 Aoû 2009 - 10:34

Marc a écrit:
Se pou w louvri yon lòt sit ,paske nou fatige ak fachis sa yo.
Marc te louvri sit sa a ,paske jisteman nou te kite sit OPL lan ,poutèt sa fachis GNBis yo te fè l sa li deveni an.

Ou byen MARC fè sit lan retounen jan l te ye an,ou byen se pou COLO sil ta vle fè yon lòt sit kote moun ka gen konvèsayon ak sivilite.




J'ai lu avec peine la demande de Joël à Colo de créer un nouveau forum discussion . A cet égard, on peut se demander ce que veulent les débatteurs haïtiens ? Un forum pour débattre avec des pour et des contre . Un forum ou il y a seulement des pour.

Bien sûr, il y a des choses à corriger pour le bon fonctionnement du forumhaiti. A cet effet, je déplore malgré mes nombreuses demandes formulées aux intervenants du forum Haiti de cesser d’attaquer les autres dans leurs interventions . Ils ne m’ont pas écouté et ils continuent à échanger des insultes au lieu d'échanger des idées. Sur ce point, je ne suis pas satisfait du déroulement des discussions. C'est triste de voir que nous ne sommes pas capables de discuter dans un climat serein. Cela me rend triste.

Sur ce point précis, je voudrais renouveler ma demande de recentrer les discussions sur les sujets et de pas accuser l'autre dans vos interventions. Je crois que c’est la seule façon de faire passer vos messages et d’attirer les internautes vers ForumHaiti.

Joël

Si vous laissez ce forum pour aller en créer un autre, cela prouvera une chose que les haïtiens ne sont pas prêts à défendre leurs idées. Je dirais même que c'est un signe de lâcheté de laisser le forum Haiti à Deza , à Dilibon et aux autres. C'est comme si vous étiez dans un parti politique , vous le quitteriez pour aller créer un autre parce que vous n‘êtes pas d‘accord avec certaine personne. N'avez-vous pas assez des centaines de candidats à la présidence d'Haiti ? N'avez-vous pas assez des centaines de partis politiques tett chatt dans le pays.

Mon frère Joel, ne soyez pas découragé. Prenez position pour Haiti ici au forumhaiti . Haiti appartient à tous qu'il soit lavalas ou autre. Ne soyez pas honte de votre parti politique. Défendez lavalas. N'ayez pas peur de défendre votre parti comme eux ils n'ont pas peur de défendre les leur.

Merci de votre attention



MWEN KONSIDERE FOWOM KOM LA BATAY DE LA KRET A PYERO.KOTE FOS FRANSE YO TE ANSEKLE LAME ENDIGEN NAN.YO TE SOTI KAN MENM E YO TE BAT FRANSE YO.MWEN PAP KITE FOWOM NI POU DEZA(STR),NI POU MOHAMED AL DILIBON OU BYEN KOK-KK.MWEN NAN FOWOM NAN PI RED.

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Marc H Lun 10 Aoû 2009 - 10:41

Pale moi de sa Pipo. Les chevaliers sont à l'honneur au Forumhaiti. J'ai toujours voulu des débats respectueux mais rigoureux au ForumHaiti. Lavalas existe. Lavalas a un grand nombre d'haitiens qui le supporte. On le sait. C'est pourquoi on tire sur lui et il faut tirer sur Lavalas. S'ils sont réellement le leader politique sur le marché politique d'haiti. Soyez conscients qu'il y a des challenges prets à le faire sortir de l, espace politique haitien. Joel kinbe , pa lage. prenez position pour Haiti.Il faut des pour et des contre pour faire avancer les idées et trouver des consensus pour lancer Haiti.

En avant , en avant dirait Capios...


Dernière édition par Marc le Lun 10 Aoû 2009 - 11:12, édité 1 fois
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè Empty Re: Sekretè deta Hilary Clinton fè yon kout pye Afrik di Sid, Aristide te ekspektatè

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum