Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

+5
revelation
Rico
Thunder
piporiko
Marc H
9 participants

Page 2 sur 5 Précédent  1, 2, 3, 4, 5  Suivant

Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Marc H Mar 11 Aoû 2009 - 19:42

Rappel du premier message :

1) Ont-ils peur de confronter Deza ?
2) Ont-ils peur d'affronter Deza ?
3) Donnent-ils raison à Deza ?
4) Deza a-t-il plus d'arguments convaincants que les lavalassiens ?
Pourquoi les lavalassiens laissent-ils le forumHaiti à Deza ?

Imaginez Fanmi Lavalas et les lavalassiens se retirent de la scène politique parce qu'ils sont incapables de faire face aux GNBISTES ? Pourriez imaginer un tel scenario ?
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas


Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Rico Jeu 13 Aoû 2009 - 23:28

Wi pito m dindon la fas olye pran m pou Benladenn. Mwen konprann se bon charogna kap chèche viktim. Antouka karapas nou byen durr tou, wap konnen zo grann wou ti Benladenn. Wou rekonèt mwen pa patisipe komsadwa nan lot forom yo. E BYEN MWEN MONTE SOU RING LA SOU ENVITASYON W

Rantre nan pièj jwèt teroris pran w pou Benladenn Benlatay map sèvi avè w ti enbesil




Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Invité Ven 14 Aoû 2009 - 0:17

elephant


Dernière édition par lent=slow le Lun 7 Sep 2009 - 15:06, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Thunder Ven 14 Aoû 2009 - 1:32

revelation a écrit:Thunder, An nou dako ke nou pap bezwen repete bagay sa yo anko!!

Ke se mesye sou forum nan ke nou identifye ki fe deklaration sa yo ou byen moun nan la rue ke nou pa konnen, nou pap repete sa anko pou appiye opinyon pa nou.
Nou pli intelijan ke sa.

Fok diskision nou yo baze sou respe pou nou sa jwen yon solition.
Ke se ekip Deza, Dillibon, Thunder, Kami etc ki jwen li en premye.
ou byen se ekip Piporiko, Lans-low, Joel, Colocolo ki jwen li.
Solition sa ap sevi tout peyi a.
Il sifi ke nou fe echanj d'ide yo yon fason rationel san joure.

Revelasyon


Si w te konn sa vre, an patan wou pa t sipoze kòmanse kritike sa yon pati moun ap di, pandan ke w pa pran sa yon lòt pati te deja ap klewonnen.

Pa genyen yon lavalasyen ki ka kanpe devan m pou defann pati li, san se pa joure, fè wont sèvi kòlè, elatriye... Mwen te lanse defi a deja, youn pa kapab. Alò, tout moun ka wè ki kote ke problèm nan baze.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Rico Ven 14 Aoû 2009 - 12:15

lent=slow a écrit:benoît latendresse.

Bon. Li gen lè bwè.


Benkodenn mwen pa ti mesye chimè kap vale tafya, pran move boz ak move krak pou fè eskonbrit, kraze manifestasyon opozan yo nan Monreyal.

Non rico pa nan twoupo sovay sayo . Mwen pa janm restavek o sèvis koken pou vinn kreye twoublay, ni tonbe denigre moun mwen pa konnen sout tout forom.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Invité Ven 14 Aoû 2009 - 14:18

Si mwen bien konpran, se pa LAVALASIEN yo ki kouri, se pito DEZA ki kouri paske li pa jwen djob moderatè a.

Ti nèg toujou gen foli chèf, ala traka papa!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty La franchise est une qualité qui se fait rare malheureusement!

Message  kami Ven 14 Aoû 2009 - 16:03

Colo,

Mentir par medisance est tres grave et ne change rien à une situation difficile, SUSPANN BAY MANTI. Sa fe 2 fwa mwen bare-w kap fe manti. Kisa ke-w jwen nan bay gwo manti sa yo? sa pa epate peson a mwen ke moun sa yo wap cheche fe plezi yo...

**********


Deza

Vous me permettez, j'ai du enlever votre dernière phrase. Il faudra donc utiliser l'approche psychosociale pour éduquer vos adversaires. Je sais que vous en êtes capable.

Merci de votre attention

Marc

****************

Marc, mon ami

Je suis tout a fait d'avis contraire .Je n'aime pas me battre contre un adversaire avec les mains liees au dos sous pretexte qu'il est un incapable ou merite d'etre protege de ses erreurs .Quand je descends dans l'arene j'y suis pour faire justice ,non pas pour enseigner les regles de la bienseance a des malapris tetus qui se croient vertueux .

Qu'il s'agisse de vous ou d'un autre moderateur,je vous vois incapable de censurer ceux que vous voulez proteger pour une raison ou une autre . C'est a moi de decider s'il faut en finir avec un adversaire immodere a la recheche des titres d'un vedettariat malsain .C'est a moi de decider s'il faut s'en debarrasser humainement ou le traiter comme une bete sauvage et sanguinaire .Je suis ,de par mon temperament , un guerrier accompli sur le champ de bataille,pas une femmelette qui veut jouer au guerrier .

Si yon nonm pa kon fe manje epi kwizin lan tro cho pou li se pa antre la dan ni .Pagin afe" manman inmush " w we min li pinchin mwin epi li banm kou wi .Moi,je n'ai pas besoin qu'on me change des "diapers".Ca fait longtemps que je suis adulte et responsable de mes actes.

Je vous fais plaisir : Je me retire en toute amitie.

http://www.forumhaiti.com/haiti-politique-f3/men-ki-jan-2-kou-deta-fini-ak-haiti-great-leaders-of-the-century-aristide-man-t7085.htm#58268
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  kakakok Ven 14 Aoû 2009 - 16:50

Marc a écrit:1) Ont-ils peur de confronter Deza ?
2) Ont-ils peur d'affronter Deza ?
3) Donnent-ils raison à Deza ?
4) Deza a-t-il plus d'arguments convaincants que les lavalassiens ?
Pourquoi les lavalassiens laissent-ils le forumHaiti à Deza ?

Imaginez Fanmi Lavalas et les lavalassiens se retirent de la scène politique parce qu'ils sont incapables de faire face aux GNBISTES ? Pourriez imaginer un tel scenario ?

Moi je ne comprends rien et je constate la desertion de DEZA et c'est une honte ! Je me demande comment et sur qui compter ..Je n'aime pas les lutteurs capons et les geants de papiers..Je desais se mwen sel ki genyen ke pantalet isit..la ..Pou sa mwen pase mwen kontinye ap defan lide ke mwen kwe ki jis...Sa vle di DEZA panko we anyen la...

Dans mon arche il n'y a et il n'en aura aucune place pour les laches !Malice l'homme qui a ose replique a Francois Duvalier est un lache , Deza un geant de papier kouri est aussi un lache pas de place pour vous dans mon arche et le temps est si mauvais, le deluge est plus probable que vous le pensiez..
Si yon nonm pa kon fe manje epi kwizin lan tro cho pou li se pa antre la dan ni .Pagin afe" manman inmush " w we min li pinchin mwin epi li banm kou wi .Moi,je n'ai pas besoin qu'on me change des "diapers".Ca fait longtemps que je suis adulte et responsable de mes actes.

Je vous fais plaisir : Je me retire en toute amitie.

Kami il ne faut pas tolerer un lache ! Moi j ai ete sang si re , banni ...j ai dit 100 fois sur le metier ! J'ai lutte toute ma vie contre JC Duvalier , Contre le CNG , contre le fachis Avril ,j;ai lutte pour et contre Aristide , pour et contre Preval Me mwen la map gade tout moun nan je..Yo renmen mwen jodia yo rayi mwen demain Mwen pa fout ba yo fe anyen pou mwen ..Depi se koz Ayiti yap defann byen mwen bo kote yo pandan moman sa..Apre sa baton nan bouda tout neg ki kanpe sou pozisyon vakabon !


Dernière édition par kakakok le Ven 14 Aoû 2009 - 17:01, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Invité Ven 14 Aoû 2009 - 16:55

kami a écrit:Colo,

Mentir par medisance est tres grave et ne change rien à une situation difficile, SUSPANN BAY MANTI. Sa fe 2 fwa mwen bare-w kap fe manti. Kisa ke-w jwen nan bay gwo manti sa yo? sa pa epate peson a mwen ke moun sa yo wap cheche fe plezi yo...

Ti madan,

Pa pèmèt ou betize ak mwen.

Lè ou pèmèt ou trete'm de menteur, fok ou ka avanse prèv.

Pa pèmèt ou fè jan de frekan sa yo ak mwen.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Thunder Ven 14 Aoû 2009 - 17:01

Mèsi Kami, mwen pat li pati sa a. Mwen pat panse ke zanmi Deza te bay demisyon l. Nou pap asepte demisyon misye, li konnen ke savann lavalas la arid anpil nan lide ak solisyon, fòk li te atann li ke t ap genyen sèpan.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  piporiko Ven 14 Aoû 2009 - 17:58

kami a écrit:Colo,

Mentir par medisance est tres grave et ne change rien à une situation difficile, SUSPANN BAY MANTI. Sa fe 2 fwa mwen bare-w kap fe manti. Kisa ke-w jwen nan bay gwo manti sa yo? sa pa epate peson a mwen ke moun sa yo wap cheche fe plezi yo...

**********


Deza

Vous me permettez, j'ai du enlever votre dernière phrase. Il faudra donc utiliser l'approche psychosociale pour éduquer vos adversaires. Je sais que vous en êtes capable.

Merci de votre attention

Marc

****************

Marc, mon ami

Je suis tout a fait d'avis contraire .Je n'aime pas me battre contre un adversaire avec les mains liees au dos sous pretexte qu'il est un incapable ou merite d'etre protege de ses erreurs .Quand je descends dans l'arene j'y suis pour faire justice ,non pas pour enseigner les regles de la bienseance a des malapris tetus qui se croient vertueux .

Qu'il s'agisse de vous ou d'un autre moderateur,je vous vois incapable de censurer ceux que vous voulez proteger pour une raison ou une autre . C'est a moi de decider s'il faut en finir avec un adversaire immodere a la recheche des titres d'un vedettariat malsain .C'est a moi de decider s'il faut s'en debarrasser humainement ou le traiter comme une bete sauvage et sanguinaire .Je suis ,de par mon temperament , un guerrier accompli sur le champ de bataille,pas une femmelette qui veut jouer au guerrier .

Si yon nonm pa kon fe manje epi kwizin lan tro cho pou li se pa antre la dan ni .Pagin afe" manman inmush " w we min li pinchin mwin epi li banm kou wi .Moi,je n'ai pas besoin qu'on me change des "diapers".Ca fait longtemps que je suis adulte et responsable de mes actes.

Je vous fais plaisir : Je me retire en toute amitie.

http://www.forumhaiti.com/haiti-politique-f3/men-ki-jan-2-kou-deta-fini-ak-haiti-great-leaders-of-the-century-aristide-man-t7085.htm#58268


KI SA?SE TE GWO BRI TIVAN?FASIL KONSA POU YON NOM KOURI?SE YON VARYANT DE GWOMOSO?TE KWE LI TE VINN FE MOUN KOURI?SINCEREMENT ,IL VA ME MANQUER.IL ETAIT MON PUNCHING-BALL.LI PA TA FE MOUN SA.SIPOTE 'L YO GENNEN SIMAN.YO PAT ATANN YO A YON DEZESYON KONSA.....KOUMANMAN....JAN TITID TE RENMEN LI MOUCHE..

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  piporiko Ven 14 Aoû 2009 - 17:59

Thunder a écrit:Mèsi Kami, mwen pat li pati sa a. Mwen pat panse ke zanmi Deza te bay demisyon l. Nou pap asepte demisyon misye, li konnen ke savann lavalas la arid anpil nan lide ak solisyon, fòk li te atann li ke t ap genyen sèpan.

TU AURAS BESOIN D'UN PETIT THE DE VERVEINE....

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Rico Ven 14 Aoû 2009 - 18:07

colocolo a écrit:
kami a écrit:Colo,

Mentir par medisance est tres grave et ne change rien à une situation difficile, SUSPANN BAY MANTI. Sa fe 2 fwa mwen bare-w kap fe manti. Kisa ke-w jwen nan bay gwo manti sa yo? sa pa epate peson a mwen ke moun sa yo wap cheche fe plezi yo...

Ti madan,

Pa pèmèt ou betize ak mwen.

Lè ou pèmèt ou trete'm de menteur, fok ou ka avanse prèv.

Pa pèmèt ou fè jan de frekan sa yo ak mwen.

Tande Colo mande Malice kisak plis fè li mal nan zafè forom lan. Se tout yon seri atitid biza, kolpotaj kote mwen menm rico te di mouche vag. Men finalman mouche te gen rezon mwen te souzestimen kapasite mouche pou konprann gen bagay ki wong sou forom lan. Li te sispèk te gen konvnivans ak koken pou sabote l, kreye l nwizans. Map di mouche mwen finn pa konprann reyaksyon l jounen jodyè.

Annou vinn dirèk si gen yon tandans pou mefye w jounen jodyè a. Selon mwen gen tras biza yo konstate nan konpotman w. Dayè koken sanble fè lapè avè w, genyen anpil bagay ki sanble pale anba tab. Menm si koken tou vle fè konprann yo negosye bo tab.

Alos bouch madyok, lang sal vire kapo sou vrè lennemi yo Thunder ak Rico. Pandan w byen pwoteje apre poupale yo. De tout fason se byen. Men forom lan soufri anpil, vini plat lè nou konstate Thunder ak rico ekri mwen souvan, pote nouvo sijè mwen souvan.

Koulyè a sanble Deza ki vinn pote yon nouvo souf pran yon ti brek. Se nomal mouche se yon moun dafè ki gen responsablite biznis li ak yon fanmy, bali yon chans pou regle zafè l.Olye vye kontantman, tonbe fè kanaval li kraze kite sa. Wouyyyy se ta yon kout pwagna pou Marc-Henry ki pa konnen sou ki pye pou danse ak zanmi bizango li yo ki pa plis pèfoman sou yon forom. E pwi Colo fè respè w pa mete presyon sou ti Dam lan. Pa kouri dèyè dènye nou genyen, sispann vye taktik matcho sayo.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Invité Ven 14 Aoû 2009 - 18:41

Rico,

Tande bien, Malice gen rezon e pa gen diskision nan sa.

Nan zafè Lansslot a, Marc klè ke tout moun sou fowum sa a mèt ale, Lansslot pap fè yon pa nago. Mwen pa ka pi sansib pou fowum sa a ke mèt li, donk, mwen femen bouch mwen sou bagay sa a.

Kanta ti madan nan, tout tan lap mete zago li dèyè do mwen, map kontinie tire pie.

Pour moi, il n'est jamais question de Lavalas ou GNB. Par exemple, j'entretiens de très bonnes relations avec vous, etes-vous Titidiste pour autant?

Après le débat sur l'Education, j'ai proposé à Dilibon que nous traitons ensemble un article sur l'Education et le poster sur Forum Haiti Net.

Quant à Mr Deza, je m'enfous de sa présence sur ce forum.

Suiv bien, jouman li yo plis sanble ak li.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Rico Ven 14 Aoû 2009 - 19:12

colocolo a écrit:Rico,

Tande bien, Malice gen rezon e pa gen diskision nan sa.

Nan zafè Lansslot a, Marc klè ke tout moun sou fowum sa a mèt ale, Lansslot pap fè yon pa nago. Mwen pa ka pi sansib pou fowum sa a ke mèt li, donk, mwen femen bouch mwen sou bagay sa a.

Kanta ti madan nan, tout tan lap mete zago li dèyè do mwen, map kontinie tire pie.

Pour moi, il n'est jamais question de Lavalas ou GNB. Par exemple, j'entretiens de très bonnes relations avec vous, etes-vous Titidiste pour autant?

Après le débat sur l'Education, j'ai proposé à Dilibon que nous traitons ensemble un article sur l'Education et le poster sur Forum Haiti Net.

Quant à Mr Deza, je m'enfous de sa présence sur ce forum.

Suiv bien, jouman li yo plis sanble ak li.

Ki moun ki janm mande pou nouvo, toujou zanmi w sof lè li pran move krak pase pran w, mete w an kolè. Sof ke mwen te byen di mete l nan rol li. Pa kite l pètibe yon forom. Kite moun ki gen bagay serye pou di tankou Thunder ak rico eksprimen yo komsadwa, aplike regleman yo, pa lese vye radot entwodwi nan pos yo,

Gade deriv forom lan ak oken nouvo pos preske pou rico ak Thunder ki bezwen tan yo pou reyaji sou zafè pozitif. Alos kite mele bounda m ak zanmi w depwi li rete nan pos monolog li yo.

Kanta Deza si mwen pa dako ak li mwen fè li konnen , mwen replike l kelkeswa forom lan. ZAFÈ PA VLE MOUCHE WAP SETOBLIJE VIV AK LI. PA KRIYE KONTANTMAN PANDAN LI PRAN YON TI BREK NI SOULVE OSTILITE. LÈ LI METE BON MEGATONN SOU WOU PA VINN PLENYEN.


P/S E pwi sa w rele bonn relasyon se pa ditou sa pou mwen se jis yon kèksyon sivilite mwen genyen avè w .





Dernière édition par Rico le Ven 14 Aoû 2009 - 19:17, édité 1 fois
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Invité Ven 14 Aoû 2009 - 19:16

Rico,

Tande bien!

Fowum Ayiti se yon distraksion li ye pou mwen.

Le jou, li pa ka yon distraksion anko, map chache yon lot distraksion.

Mete nan tèt ou, mwen chaje ap bagay pou mwen fè nan yon jounen.

Kanta malad mental kap joure sou fowum sa a ou ouvè monolog yo, se pwoblem pa yo. Se tèt yo yap fè pi lèd, se pa lot moun.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Invité Ven 14 Aoû 2009 - 19:20

Rico a écrit:P/S E pwi sa w rele bonn relasyon se pa ditou sa pou mwen se jis yon kèksyon sivilite mwen genyen avè w .

Nou pa bezwen plis ke sa.


Sa ki pi enpotan, depi nou pa joure, se ase.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Invité Ven 14 Aoû 2009 - 19:20

Ce forum représente clairement les haïtiens..

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Rico Ven 14 Aoû 2009 - 19:22

colocolo a écrit:Rico,

Tande bien!

Fowum Ayiti se yon distraksion li ye pou mwen.

Le jou, li pa ka yon distraksion anko, map chache yon lot distraksion.

Mete nan tèt ou, mwen chaje ap bagay pou mwen fè nan yon jounen.

Kanta malad mental kap joure sou fowum sa a ou ouvè monolog yo, se pwoblem pa yo. Se tèt yo yap fè pi lèd, se pa lot moun.


Palan distraksyon se byen sa mwen pa genyen anko. Ki fè mwen jis entèvni pou pale ak zannimo ki te toujou konprann se yon kapon. Paske mwen te vle toujou ignore l esperan li tap sispann rablaba.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Invité Ven 14 Aoû 2009 - 19:23

T-NEG a écrit:Ce forum représente clairement les haïtiens..

Pa vrèman!

Fowum lan soufri absans moun ki ka reflechi sou pwoblem serie kap domine sosiete nou an.

Se sak fè, tout deba oblije politik.

Se tankou lè yon nèg te anba limiè nan Raboto wap pale de tout sa ou pa konpran, fè politik, joure epi batay.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Rico Ven 14 Aoû 2009 - 19:24

T-NEG a écrit:Ce forum représente clairement les haïtiens..


KISA W YE NÈG SE NÈG BREZILYEN
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Invité Ven 14 Aoû 2009 - 22:30

Dans le sens que nous représentons notre pays:À petit échelle nous n'arrivons pas à nous entendre je n'imagine à 9 millions ou 20 millions.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Rico Ven 14 Aoû 2009 - 23:43

Tneg ce n'est pas le bon peuple qui ne s'entend pas. Le problème est mal posé. Nous avons toujours eu des dirigeants qui n'ont nullement l'intention de diriger un peuple calme et uni. Ce sont ces profiteurs qui sont la source de notre haine et notre prétendue division. Ils font tout pour manipuler les citoyens et avoir le contrôle politique et social. Ils vont créer la division et même la haine entre les amis et les gens de même famille.


Dans le pays profond ou j'ai l'occasion de visiter la parenté. Imaginez-vous des kilomètres carrés sans la présence de forces de la PNH? Ce sont des gens calmes qui vivent en grande partie dans la misère. Les gens des regions du centre et le Nord que je connais bien peuvent apporter leurs témoignages.

Du Nord au Sud, de l'Est à l'Ouest la PNH n'a pas les ressources suffisantes pour s'établir sur tout le territoire. Le bon peuple est livré à lui-même sans la présence policière et je peux vous assurer que géneralement le pays profond s'en sort sans trop grande CASSE.

La menace vient toujours de la ville qui risque de pertuber le calme de ces citoyens de l'intérieur. A plusieurs reprises les bandits de tout acabit prennent refuge pour éviter les filets de la police. Souvent ils sont vite démasqués avec la solidarité des gens de ces contrées qui tiennent à leur tranquilité.

Nous sommes loin d'un pays en division , ce sont nos leaders qui font le jeu des grandes puissances hégémoniques par le controle du pouvoir politique et de l'économie. L'absence d'une sociéte civile pour encadrer cette population génère en plus cette crise de société qui va nulle part.

Tant que ce pays ne parvienne pas mettre à profit ses intellectuels, ses artistes, ses penseurs, ses professionels, ses artistes, ses gens des eglises, ses gens de la religon vodou, ses notables paysans, ses enseignants, ses regroupements de tehniciens et ses syndiqués ect....


Enfin tout ce qui constitue l'essence de ce pays on ne parviendrait jamais à l'insuffler l'energie pour entrer dans le monde moderne du progrès économique et de la civilisation. C'est à l'interieur de cette mouvance que les bons hommes politiques qui nous gouvernent doivent sortir. Il faut rompre avec cette pratique de propulser au pouvoir le quidam qui sort de nulle part, les hommes de circonstance au parcours démagogique.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Thunder Sam 15 Aoû 2009 - 7:33

Rico,

Wou bay T Neg yon repons ki genyen repondong nan tout zo l. Pèp Ayisyen pa divize, se politisyen Ti lolit Gwo Trip k ap fè ti dife volan nan sosyete a pou yo menm ka plen fal yo. Inite pa nan avantaj sanzave sa yo, sitou nan moman sa a.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  piporiko Sam 15 Aoû 2009 - 11:13

Rico a écrit:Tneg ce n'est pas le bon peuple qui ne s'entend pas. Le problème est mal posé. Nous avons toujours eu des dirigeants qui n'ont nullement l'intention de diriger un peuple calme et uni. Ce sont ces profiteurs qui sont la source de notre haine et notre prétendue division. Ils font tout pour manipuler les citoyens et avoir le contrôle politique et social. Ils vont créer la division et même la haine entre les amis et les gens de même famille.


Dans le pays profond ou j'ai l'occasion de visiter la parenté. Imaginez-vous des kilomètres carrés sans la présence de forces de la PNH? Ce sont des gens calmes qui vivent en grande partie dans la misère. Les gens des regions du centre et le Nord que je connais bien peuvent apporter leurs témoignages.

Du Nord au Sud, de l'Est à l'Ouest la PNH n'a pas les ressources suffisantes pour s'établir sur tout le territoire. Le bon peuple est livré à lui-même sans la présence policière et je peux vous assurer que géneralement le pays profond s'en sort sans trop grande CASSE.

La menace vient toujours de la ville qui risque de pertuber le calme de ces citoyens de l'intérieur. A plusieurs reprises les bandits de tout acabit prennent refuge pour éviter les filets de la police. Souvent ils sont vite démasqués avec la solidarité des gens de ces contrées qui tiennent à leur tranquilité.

Nous sommes loin d'un pays en division , ce sont nos leaders qui font le jeu des grandes puissances hégémoniques par le controle du pouvoir politique et de l'économie. L'absence d'une sociéte civile pour encadrer cette population génère en plus cette crise de société qui va nulle part.

Tant que ce pays ne parvienne pas mettre à profit ses intellectuels, ses artistes, ses penseurs, ses professionels, ses artistes, ses gens des eglises, ses gens de la religon vodou, ses notables paysans, ses enseignants, ses regroupements de tehniciens et ses syndiqués ect....


Enfin tout ce qui constitue l'essence de ce pays on ne parviendrait jamais à l'insuffler l'energie pour entrer dans le monde moderne du progrès économique et de la civilisation. C'est à l'interieur de cette mouvance que les bons hommes politiques qui nous gouvernent doivent sortir. Il faut rompre avec cette pratique de propulser au pouvoir le quidam qui sort de nulle part, les hommes de circonstance au parcours démagogique.

ANTOUKA ,TOUT SA W DI YO,DEPAMAN AK JAN W AKT SOU FOWOM NAN.MWEN REJWENN OU .SE SA MAP PRECHE DEPI FOWOM NAN KOUNAMSE:UNITE NAN MITAN NOU POU NOU WE KOUMAN NOU KA REJWENN LIBETE AK DIGNITE KI ALE KITE NOU.EPI MWEN WE GEN YON SILANS SISPEK DE MOUN KE W KONN AP DEFANN YO.SI WAP PREPARE YON KOU FOUREKONT MWEN YAP FWARE.MAP TANN YO TET KALE.

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Rico Sam 15 Aoû 2009 - 11:39

Mouche PIPO

Franchman mwen pa konprann ni tèt ni pye sa w di la, ni ki rapo genyen ak repons mwen bay Tneg. Mwen redi anko Ayiti se yon peyi kalm, trankil. nou gen yon pèp ki konn viv. ki vle viv. Ke se ti peyizan ou nèg lavil saki rele boujwa, moun raboto, moun lafoset toujou gen respè, viv an amoni.

Ki koze sa se nan lavil Okap mwen grandi, tout jenès mwen grandi nan Potoprens. Mwen te genyen okazyon vwayaje nan tout rejyon peyi dayiti. se yon peyi menm lè te gen makout ak vyolans popilasyon l rete byen koul.

Kisak di la ke moun pa konnen. Si jounen nou gen kriz kap kreye twoublay. Se fot koken politisyen ki mete nou la. Alos mafya li menm pran avantaj vinn konplike yon sitiyasyon enfiltre gouvenman ki te sou pouvwa pandan denye tan sayo.

Se toujou politisyen magouyè ki vinn kreye nwizans lè yo bannou ti privilyeje tankou makout, milisyen, chimè, gwoup bidon lame kannibal, domi nan bwa. Se konsa destabilizasyon yon peyi toujou fèt nan move abi, represyon sèvi menm ak FADH ou PNH pou fè lobey.

Tande byen si w pa gen anyen pou di ou byen w pa byen sezi mande eksplikasyon


P/S PWOBLÈM MWEN AVÈ W LAVALAS REJIM POLITIK KINAN W SE YON BANN KOKEN.

SE YO KI VINN KREYE DIVIZYON NAN ZAFÈ ESTIPID MOUN ANRO MOUN ANBA, ROCH NAN SOLEY ROCH NAN DLO.

SE BANN MALPOUWONT KAP PRECHE EKSKLIZYON.

YON PEYI BEZWEN TOUT PITIT LI YO. PA GEN ZAFÈ PÈSEKITE, ANMÈKDE. PETE LOBEY, MENASE , TOUYE SAKI NANTI YO.

Dayè moun ki pa genyen yo, bon pèp pa enbesil yo pa tonbe nan jwèt sa. Se ti fanatik andoktrinen, fristre kap kreye la twoublay


Dernière édition par Rico le Sam 15 Aoû 2009 - 12:07, édité 1 fois
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Pourquoi Deza fait-il  courrir les lavalassiens du Forumhaiti ? - Page 2 Empty Re: Pourquoi Deza fait-il courrir les lavalassiens du Forumhaiti ?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 5 Précédent  1, 2, 3, 4, 5  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum