non et non !Plus de gouvernement de Preval !
3 participants
Page 1 sur 1
non et non !Plus de gouvernement de Preval !
Si Preval veut manipuler les élections et les chambres législatives pour garder le pouvoir, préparons nous pour la guerre civile .Il faut en finir avec l'imposture lespwa-lavalasse ! Il faut en finir avec les maquereaux de la minustah ! Ils ne font que prolonger le temps de nos peines et de la désagrégation sociale.
Je lance le premier cri d'indignation dans le silence complice d'une societe civile sans couilles et sans vision nationale .
Abas Preval !Abas la minustah !
Je lance le premier cri d'indignation dans le silence complice d'une societe civile sans couilles et sans vision nationale .
Abas Preval !Abas la minustah !
Invité- Invité
Re: non et non !Plus de gouvernement de Preval !
Le wou di ABA… fok wou di VIV.. tou !!! Viv kisa ??? Fok wou bay pep la alternativ nom fre.Abas Preval !Abas la minustah !
Li fasil pou di aba
Wou di aba MINUSTAH !! men viv kisa ??
La polis pa gen fos asse pou bay sekirite a 8.5 million moun nan peyi a. Mario Andresol pa jamb di e li pa fouti di ke li kap fe travay sa pou kont li !!
Enswit Wou di ABA gouvenman Preval/Pierre-Louis a. Viv kisa ??
Ba nou yon list duo prezidan/premye minist ke wou panse ki valab?
Mete yo pa od de priorite
a)
b)
c)
E di nou pou kisa ke wou panse ke duo sa yo valab.
Revelasyon
revelation- Super Star
-
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste
REVELATION,
SE OU SEL SOU FORUM NAN KI PA KONEN LE MWIN DI ABA SE VIV AYITI KI VIN DEYE LI .PAGIN LEKOL KI BAY KOU DI SWA KOTE W RETE A ?
SE OU SEL SOU FORUM NAN KI PA KONEN LE MWIN DI ABA SE VIV AYITI KI VIN DEYE LI .PAGIN LEKOL KI BAY KOU DI SWA KOTE W RETE A ?
Invité- Invité
deza a écrit:REVELATION,
Non Deza mwen pa dako ak entevansyon sila ..Mouche Revelasyon fwa sila poze yon bon kesyon ki mande plis refleksyon ke sa.. Wi nou tout konnen tres byen se viv Ayiti k inan bouda tet ou ..Men se ki Ayiti pou ki Ayisyen... Peyi a bouke ak ti neg kap krye pou rat mal dent pandan ke Ogou , ti Jean danto ap mouri nan mize !
Yon Ayiti kote pa genyen model volo sa yo...Corruption nan pli wo degre....Revelation ki sa nou pwopoze... Sitwayen konsyan sispann goumen pou retou yon ti Ayatholla mafia...Stwayen konsyan ta dwe konsantre fos yo nan dechouke magouye.....Bagay peyi a pata dwe antre nan konfli ak bagay prive ti neg ......
De : Kénold MOREAU, Ph.D.
B.P. 2242 – Port-au-Prince
Haïti – Tél.: (509)34-62-15-19
A : Monsieur Joël Desrosiers Jean-Pierre
Ministre de l’Éducation Nationale
et de la Formation Professionnelle
En ses bureaux
Port-au-Prince, le 10 août 2009
MEMORANDUM
Le 30 juillet 2009, le Ministre m’a invité à son bureau pour m’informer, verbalement, de sa décision de ne pas renouveler mon contrat comme Coordonnateur Général du projet Éducation Pour Tous (EPT), poste que j’ai occupé pendant deux ans à la satisfaction générale. J’en ai pour preuves la décision de renouvellement de mon contrat signé par le Ministre le 1er août 2008, suite au rapport d’évaluation de mes performances et la Lettre de Non Objection de la Banque Mondiale.
Le Ministre n’a pas pu me notifier les raisons de sa décision de me renvoyer du projet, me libérant ainsi d’un poste que j’ai obtenu par voie de concours, donc selon des critères de compétence et dont les termes de référence stipulent que « Le poste aura une durée de trois ans ».
Afin que nul n’ignore les raisons de mon renvoi comme Coordonnateur Général du Projet Éducation Pour Tous, je veux retracer les faits et solliciter le versement du présent mémorandum à mon dossier conservé au Ministère de l’Éducation Nationale.
En effet, le 1er septembre 2008, le Ministre a affecté deux personnes au Projet Éducation Pour Tous. Elles reçoivent respectivement CINQ MILLE DOLLARS AMÉRICAINS (5.000,00$US) et QUATRE MILLE CINQ CENTS DOLLARS AMÉRICAINS (4.500,00 $US) par mois. Jusqu’au 31 juillet 2009, ces deux personnes ne se sont jamais présentées nulle part où le projet est en activité. De ce fait, le projet EPT perd en dix mois, QUATRE-VINGT-QUINZE MILLE DOLLARS AMÉRICAINS (95.000,00 $US). Et cela continue…
Intrigué par cette situation, pour le moins étrange, j’ai rencontré le Ministre en février 2009 et lui ai demandé jusques à quand je continuerai à signer ces chèques. Interloqué par cette question, le Ministre m’a demandé . Je lui ai répondu que j’anticipais un problème parce qu’il n’était pas normal que des gens nommés au projet reçoivent tout ce temps régulièrement leurs chèques et ne s’y présentent pas.
kakakok- Super Star
-
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !
Vive Haiti pas avec yon soular , tafiateur , pas avec modele complice sa yo....komise gouvelman serye te pou deja rele aktyel minis education national pou li keksyone li...
Sa vle di Joel kom sitwayen nou nou genyen bagay ki serye pou nou regle ..olye nap krye pou rat mal dent !
L’autre raison majeure qui a motivé le renvoi du Coordonnateur Général du Projet EPT : ce dernier a attendu sept (7) mois avant de recevoir une mise en demeure du Ministre pour signer une Convention de Financement avec la Coordonnatrice du Programme National de Cantines Scolaires. L’enjeu de cette convention est LA GESTION D’ENVIRON CINQ MILLIONS DE DOLLARS AMÉRICAINS (5.000.000,00 $US) par le comptable en chef du PNCS qui est l’épouse du Ministre de l’Éducation Nationale.
J’ai hésité à signer cette convention de financement à cause de ma conviction qu’il y avait conflit d’intérêts. Cette hésitation a contribué à mon renvoi du projet. Le Ministre, ainsi que sa femme qui me l’a reproché publiquement à l’occasion d’une réunion au PCNS, ne me la pardonne pas.
Quoi qu’il en soit, je refuse de cautionner toute action qui pourrait être interprétée comme de la corruption voire de détournement de fonds.
Par contre, en toute circonstance, j’ai agi pour la réussite de ce projet dont l’enjeu principal est d’accueillir dans les établissements d’enseignement fondamental du pays des centaines de milliers d’enfants défavorisés qui ne sont pas encore admis à l’école.
Le projet prévoyait de recruter 15.000 enfants dès sa première année de mise en œuvre. Il a doublé cette prévision en accueillant en 2007-2008, environ 30.000 nouveaux élèves à risque, uniquement dans les départements des NIPPES et de l’ARTIBONITE.
Sa vle di Joel kom sitwayen nou nou genyen bagay ki serye pou nou regle ..olye nap krye pou rat mal dent !
L’autre raison majeure qui a motivé le renvoi du Coordonnateur Général du Projet EPT : ce dernier a attendu sept (7) mois avant de recevoir une mise en demeure du Ministre pour signer une Convention de Financement avec la Coordonnatrice du Programme National de Cantines Scolaires. L’enjeu de cette convention est LA GESTION D’ENVIRON CINQ MILLIONS DE DOLLARS AMÉRICAINS (5.000.000,00 $US) par le comptable en chef du PNCS qui est l’épouse du Ministre de l’Éducation Nationale.
J’ai hésité à signer cette convention de financement à cause de ma conviction qu’il y avait conflit d’intérêts. Cette hésitation a contribué à mon renvoi du projet. Le Ministre, ainsi que sa femme qui me l’a reproché publiquement à l’occasion d’une réunion au PCNS, ne me la pardonne pas.
Quoi qu’il en soit, je refuse de cautionner toute action qui pourrait être interprétée comme de la corruption voire de détournement de fonds.
Par contre, en toute circonstance, j’ai agi pour la réussite de ce projet dont l’enjeu principal est d’accueillir dans les établissements d’enseignement fondamental du pays des centaines de milliers d’enfants défavorisés qui ne sont pas encore admis à l’école.
Le projet prévoyait de recruter 15.000 enfants dès sa première année de mise en œuvre. Il a doublé cette prévision en accueillant en 2007-2008, environ 30.000 nouveaux élèves à risque, uniquement dans les départements des NIPPES et de l’ARTIBONITE.
kakakok- Super Star
-
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Feuille de personnage
revelation a écrit:Le wou di ABA… fok wou di VIV.. tou !!! Viv kisa ??? Fok wou bay pep la alternativ nom fre.Abas Preval !Abas la minustah !
Li fasil pou di aba
Wou di aba MINUSTAH !! men viv kisa ??
La polis pa gen fos asse pou bay sekirite a 8.5 million moun nan peyi a. Mario Andresol pa jamb di e li pa fouti di ke li kap fe travay sa pou kont li !!
Enswit Wou di ABA gouvenman Preval/Pierre-Louis a. Viv kisa ??
Ba nou yon list duo prezidan/premye minist ke wou panse ki valab?
Mete yo pa od de priorite
a)Aristide/Neptune
b)preval/Alexis
c)Preval/moise jean Charles
E di nou pou kisa ke wou panse ke duo sa yo valab.
Revelasyon
Kote nou ye boyisit la nou pa genyen twop dwa pase sa..Men nou ka toujou ekzese indepandans , nou ka toujou mete Ayiti devan tout bagay...Nou pa bezwen niche bouda okenn gouvelman ..Nou ka fout di byen wo sa ti neg paka di... Sa a ka fe yon gwo diferans !
Depi ke depi te toujou genyen mafia sou pouvwa men fok toujou genyengason kanson ki pou rele bare !
Deza fok nou fe edikasyon konsyans politik lavalasyen/ titidis yo..ak egzanp kote yo desann pantalon yo !
kakakok- Super Star
-
Feuille de personnage
kakakok ecrit,
Deza fok nou fe edikasyon konsyans politik lavalasyen/ titidis yo..ak egzanp kote yo desann pantalon yo !
Nap eseye zanmi min travay la red .Koulev la di li pap chita .Si w di li min sa li fe li diou sepa li sepa mwin se yo .E li kwe sa vreman .
Nap eseye zanmi min travay la red .Koulev la di li pap chita .Si w di li min sa li fe li diou sepa li sepa mwin se yo .E li kwe sa vreman .
Invité- Invité
deza a écrit:kakakok ecrit,
Mezanmi ou kwe moun bezwen egzanp ankor:
1. Drug
2. Corruption
3. Fraud nan eleksyon senater yo
4. gouvenman inkapab
5. yon prezidan kap divize la sosyete pou fe moun pov revolte kont moun ki ginyin.
Aristid s'est fait passe pour un maitre chanteur, il voulait bien changer les choses mais l'application a ete mauvaise et les resultats ont prouve qu'il n'a jamais eu un programme bien elabore pour canaliser les ideaux de ce mouvement lavalas.
En theorie tout semble aller bien pour le mouvement lavalas, mais arrive au pouvoir n'ayant pas des hommes competants et capables le mouvement a donc echoue catr la meme politique du passe a predomine. Les grands dirigeants voulaient s'enrichir au detriment de ce peuple qu'il defendait tant. Les plus riches (lavalassiens) devenaient plus riches et les pauvres beaucoup plus pauvres.
Aucun travail d'envergure n'a ete realise pour venir en secours aux desherites de Cite Soleil, de Lasalines qui lui avaient prete pour le concours necessaire avec leurs votes pour acceder au pouvoir. Ils ont ete bafoue par le petit pretre du bidonville.
Le petit pretre s'est donc refugie a Tabarre et leur a demontre ainsi qu'il n'avait plus besoin d'eux et qu'il avait d'autres chats a fouetter.
Bref, ces pauvres gens on ete oublies et la corruption a ete rampante mettant ainsi en peril le gouvernement. Voyant cette degradation, les forces vives de la nation ont du intervenir pour empecher le degringolade, declin de nos institutions.
Lavalasse pourra revenir non avec cette meme equipe mais avec des gens beaucoup plus responsables et d'haitiens integrales car il faut se rappeler que lavalas a ete le premier a faire rentrer les troupes etrangeres sur le sol national parceque lavalas avait soif de garder le pouvoir pour pereniser ces privileges.
kami- animatrice
-
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Deza di : REVELATION,
SE OU SEL SOU FORUM NAN KI PA KONEN LE MWIN DI ABA SE VIV AYITI KI VIN DEYE LI .
Donk fok moun devine ke se viv Ayiti ke w vle di !!
Viv Ayiti Deza, se bagay ke timoun lekol elemante, di le jou fet drapo, sou lakou lekol !!
Repon sa tro vag. Si w tap fe yon dissertation, w ekri "Viv Ayiti", e w remet professe a. w panse ke li tap epate pou sa e ba w yon belnot?
Deza! W pa an Ayiti anko kote ke w te konn fe professe lekol pe le nan examen w te konn ekwi "Viv Ayiti, Viv Duvalier" e pi yo ba w yon belnot!
Se repons makout ak Zakary Delva bay le Duvalier poze yo kestion?
Sispand reve!1 Bagay sa yo fini!!
Nou rele kestion sa fe wont sevi kole! Se byen malere ke moralite ak integrite ke w manke nan vie w, yo pat montre w sa lekol!Deza di: PAGIN LEKOL KI BAY KOU DI SWA KOTE W RETE A ?
Retounen sou sije a ke w poste a, e vini di nou pou kisa ke w di ABA gouvenman Preval/Pierre-Louis, ABA Minustah !! ??
Avek kisa ke w ta remen ranplase yo e pou kisa ke w fe chwa sa ?
Se sa ke nou mande w, pou rete sou sije sa san jounan, san Lavalas e san nommem nom ansyen prezidan etc.. W pa bezwen kouri repond touswit nom fre.
Pran san w e reflechi !!
Jan KKkok di a Viv Ayiti pa debatab!! Ba nou yon pibon repons e elabore sou li.
Nou kwe Deza ke relasyon professionnel w long asse!!
Sou yon popilasyon de 8.5 million moun w pa fouti di ke w pakab mete sou pye e banou nom de yon douzennAyisyen ki gen lideship ki kap memnnen Ayiti pi devan.
Jan Marc di: Se de peyi nou ke nou ap pale, donk pa gen kache nombril! fok nou pran pozition!
Revelasyon
revelation- Super Star
-
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste
[quote="revelation"]
Oui kkkok di plis ke sa ! aba minista VIVE LES FORCES ARMEES HAITIENNE !
ABA Preval ..Viv yon lot prezidan konpetan e responsab !
Deza di : REVELATION,
Nou kwe Deza ke relasyon professionnel w long asse!!
Sou yon popilasyon de 8.5 million moun w pa fouti di ke w pakab mete sou pye e banou nom de yon douzennAyisyen ki gen lideship ki kap memnnen Ayiti pi devan.
Jan Marc di: Se de peyi nou ke nou ap pale, donk pa gen kache nombril! fok nou pran pozition!
Revelasyon
Oui kkkok di plis ke sa ! aba minista VIVE LES FORCES ARMEES HAITIENNE !
ABA Preval ..Viv yon lot prezidan konpetan e responsab !
kakakok- Super Star
-
Feuille de personnage
Donk fok moun devine ke se viv Ayiti ke w vle di !!
Viv Ayiti Deza, se bagay ke timoun lekol elemante, di le jou fet drapo, sou lakou lekol !!
Fok mwin diou revelation le w an kontak sosyal avek yon moun souvan -lan ka saa chak jou sou net la - fok ou ka konen sa li vle di le lap pale sinon w poko konpwan anyen lan saki rele langaj ak retansyon mnemonik apa de son ak pawol ke tout moun itilize yo . Gin de bagay ki ranfosse ajoute a fom de kominasyon sa a le w se yon moun ki intelijan ki konpwan fenomen sa a .
Epi revelasyon si w te leve vre lan anbyans fett drapo ke ti moun apwan depi le yo ti katkat la min ke w sanble pa finn twopp rinmin an w pa tap janm lavalass jounyn jodya.
Repon sa tro vag. Si w tap fe yon dissertation, w ekri "Viv Ayiti", e w remet professe a. w panse ke li tap epate pou sa e ba w yon belnot?
W pagin lojik lakay w ti bway !W soti lan konparezon klass elemanter pou tonbe lan dissetasyon kounye a .W te konin tii moun klass elemater ki fe distasyon ?Amwin ke sou lavalass kote lekol yo mwin tande te fe pwogre .
Deza! W pa an Ayiti anko kote ke w te konn fe professe lekol pe le nan examen w te konn ekwi "Viv Ayiti, Viv Duvalier" e pi yo ba w yon belnot!
Bon mwin pat janm passe lan lekol bolett sayo .W ka we sa sou ekriti mwin ak fason de panse mwin .Grass a dye pliss chanss tout edikasyon mwen se lan bonjan lekol prive sa te fett .Sesak fe mwin toujou mete jenou a ter poum di bondye messi .
Mwin paka di sa pou w .Mwin pa we tett mwin poum tap fonksyone ak yon edikasyon dezyem min ke w vle anmede moun avek li sou forum nan .Edikasyon yo bay lan lekol bolett avek ou fe yon sel . Sepa mwin sel ki we sa .
Nou rele kestion sa fe wont sevi kole! Se byen malere ke moralite ak integrite ke w manke nan vie w, yo pat montre w sa lekol!
E poutan sete yon sigjesyon tre charitab ke mwin te fe w la a paske mwin pa we kijan pou'm kontinye echanje avek w si nivo intelektyel ou se kote mwin we ke li ye la a .
Ah,Revelation vinn koze avek mwin non pou'm montre w kijan pou pale kisa pou apwan ki itil lan la vi a.Min w mete'm lan obligasyon pou'm fe w la lesson anko :
Moralite ak integrite se lakay ti moun apwan sa anba bouch ak ekzanmp ak anseyman manman ak papa ki konsene ak edikasyon pitit yo .Lekol sipoze ranfosse sa ti moun apwan lakay yo si yo sinkronize ak valeu sosiete a .Eske sesak fe lavalassyen pagin ni moralite ni integrite paske yo konpwan se lekol ki bay sa ouswa se le yo soti lan la ri yo panse ke yo ka achete sa tankou pistash lan bak machannn ki chita bo lekol yo ?
Retounen sou sije a ke w poste a, e vini di nou pou kisa ke w di ABA gouvenman Preval/Pierre-Louis, ABA Minustah !! ??
Pou'm esplike ou kisa sa vle di seke w pat janm sou forum nan e w pa konen sakap passe lan peyi a .Tout moun ki sou forum nan lan sekonder ouswa inivesite .Pagin fe bak pou al ranmasse kretin ki tap jwe ranse le pwofesse a tap fe kou li.
Avek kisa ke w ta remen ranplase yo e pou kisa ke w fe chwa sa ?Se sa ke nou mande w, pou rete sou sije sa san jounan, san Lavalas e san nommem nom ansyen prezidan etc.. W pa bezwen kouri repond touswit nom fre.
Pran san w e reflechi !!
Mwin pa bezwin refleshi pou repon w paske kesyon w yo pa kesyon e yo mal fomile .Se ou ki pa konen le w lan sije a ouswa hors du sujet paske w gin pwoblem ak sa yo rele "flow of consciousness la ".
[color=blue]Viv Ayiti pat yon reponss revelasyon !C'est un defi lance a l'adversaire tett kokolo .[/color]Nou kwe Deza ke relasyon professionnel w long asse!!
pa banmwin !
Se sel bagay ou di ki vre de mwin .Mwin pa we yon magouye ke mwin ka fe konfyanss lakay .Neg onet ki ta rinmin pesse yo pap fe ronn pott paske kat la doye .
Jan Marc di:
Se de peyi nou ke nou ap pale, donk pa gen kache nombril! fok nou pran pozition!
Si w vle pale de lidership an pale de plizye ekip de travay ak disiplin ak plan fonksyonel pou peyi a . Radotaj papotaj politisyen opotiniss pa interesse mwin.Tout politisyen nou yo gin foli grandeu e grandett sa a se pou poch yo sepa tankou yon kristoff kap bati lesse eritaj li pou lot jenerasyon kap vini sa we sa yon volonte patriot ka realize .
Godd day .Sispan vire an ron .
Fok mwin diou revelation le w an kontak sosyal avek yon moun souvan -lan ka saa chak jou sou net la - fok ou ka konen sa li vle di le lap pale sinon w poko konpwan anyen lan saki rele langaj ak retansyon mnemonik apa de son ak pawol ke tout moun itilize yo . Gin de bagay ki ranfosse ajoute a fom de kominasyon sa a le w se yon moun ki intelijan ki konpwan fenomen sa a .
Epi revelasyon si w te leve vre lan anbyans fett drapo ke ti moun apwan depi le yo ti katkat la min ke w sanble pa finn twopp rinmin an w pa tap janm lavalass jounyn jodya.
W pagin lojik lakay w ti bway !W soti lan konparezon klass elemanter pou tonbe lan dissetasyon kounye a .W te konin tii moun klass elemater ki fe distasyon ?Amwin ke sou lavalass kote lekol yo mwin tande te fe pwogre .
Bon mwin pat janm passe lan lekol bolett sayo .W ka we sa sou ekriti mwin ak fason de panse mwin .Grass a dye pliss chanss tout edikasyon mwen se lan bonjan lekol prive sa te fett .Sesak fe mwin toujou mete jenou a ter poum di bondye messi .
Mwin paka di sa pou w .Mwin pa we tett mwin poum tap fonksyone ak yon edikasyon dezyem min ke w vle anmede moun avek li sou forum nan .Edikasyon yo bay lan lekol bolett avek ou fe yon sel . Sepa mwin sel ki we sa .
Citation: |
Deza di: PAGIN LEKOL KI BAY KOU DI SWA KOTE W RETE A ? |
Nou rele kestion sa fe wont sevi kole! Se byen malere ke moralite ak integrite ke w manke nan vie w, yo pat montre w sa lekol!
E poutan sete yon sigjesyon tre charitab ke mwin te fe w la a paske mwin pa we kijan pou'm kontinye echanje avek w si nivo intelektyel ou se kote mwin we ke li ye la a .
Ah,Revelation vinn koze avek mwin non pou'm montre w kijan pou pale kisa pou apwan ki itil lan la vi a.Min w mete'm lan obligasyon pou'm fe w la lesson anko :
Moralite ak integrite se lakay ti moun apwan sa anba bouch ak ekzanmp ak anseyman manman ak papa ki konsene ak edikasyon pitit yo .Lekol sipoze ranfosse sa ti moun apwan lakay yo si yo sinkronize ak valeu sosiete a .Eske sesak fe lavalassyen pagin ni moralite ni integrite paske yo konpwan se lekol ki bay sa ouswa se le yo soti lan la ri yo panse ke yo ka achete sa tankou pistash lan bak machannn ki chita bo lekol yo ?
Pou'm esplike ou kisa sa vle di seke w pat janm sou forum nan e w pa konen sakap passe lan peyi a .Tout moun ki sou forum nan lan sekonder ouswa inivesite .Pagin fe bak pou al ranmasse kretin ki tap jwe ranse le pwofesse a tap fe kou li.
Avek kisa ke w ta remen ranplase yo e pou kisa ke w fe chwa sa ?Se sa ke nou mande w, pou rete sou sije sa san jounan, san Lavalas e san nommem nom ansyen prezidan etc.. W pa bezwen kouri repond touswit nom fre.
Pran san w e reflechi !!
Mwin pa bezwin refleshi pou repon w paske kesyon w yo pa kesyon e yo mal fomile .Se ou ki pa konen le w lan sije a ouswa hors du sujet paske w gin pwoblem ak sa yo rele "flow of consciousness la ".
[color=blue]Viv Ayiti pat yon reponss revelasyon !C'est un defi lance a l'adversaire tett kokolo .[/color]Nou kwe Deza ke relasyon professionnel w long asse!!
pa banmwin !
Se sel bagay ou di ki vre de mwin .Mwin pa we yon magouye ke mwin ka fe konfyanss lakay .Neg onet ki ta rinmin pesse yo pap fe ronn pott paske kat la doye .
Jan Marc di:
Se de peyi nou ke nou ap pale, donk pa gen kache nombril! fok nou pran pozition!
Si w vle pale de lidership an pale de plizye ekip de travay ak disiplin ak plan fonksyonel pou peyi a . Radotaj papotaj politisyen opotiniss pa interesse mwin.Tout politisyen nou yo gin foli grandeu e grandett sa a se pou poch yo sepa tankou yon kristoff kap bati lesse eritaj li pou lot jenerasyon kap vini sa we sa yon volonte patriot ka realize .
Godd day .Sispan vire an ron .
Invité- Invité