Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-29%
Le deal à ne pas rater :
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 – 16 Go / 512Go (CDAV : ...
499.99 € 699.99 €
Voir le deal

un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

+4
Thunder
Marc H
Maximo
dilibon
8 participants

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Invité Lun 23 Nov 2009 - 16:35

Rappel du premier message :



Le record du nombre d'utilisateurs en ligne est de 39 le Lun 23 Nov - 21:05

Map mande tett mwin sa sintoma lavalass yo ap di sou sa . Se manti oswa VWAL forum nan pwan van depi li kite afe onanisme intelektyouk asanss inik sa a .Rires!un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Lol ?
Compliments Marc Henri .Ta vision de l'avenir du forumhaiti etait juste .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas


un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Invité Ven 4 Déc 2009 - 16:10

Neg eseye tout bagay pou kraze forum nan min anyen pa mache .Kounye a mwin tande se kay boko yo vle ale .Sapap mache menm .Mwin menm Deza le ke'm kontan se detwa Boko mwin manje pou dessert. ...

- Mezanmi sakap passe ak tout vitess lan syel lan konsa a .M 'we tout moun leve tett yo ap gade anle .Saki gin la a ?

- Sanble se Superman !

- Non se Ironman !

- Non se Flash !

- Mezanmi nou ginle aveg .Pwan san nou non .Nou pa we se Forumhaiti .Kap li pwan van .Lap dodo meya anler a .

- It is a star !It is a meteor ! It is Forumhaiti !

- Bravo ! Up !Up and away !Tout profet defroke pedi batay la .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  kami Ven 4 Déc 2009 - 17:15

Moi j'aime les ptits tontons:

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 3D_emoticon_S115
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 3D_emoticon_S99Game Deza?

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 3D_emoticon_187
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Invité Ven 4 Déc 2009 - 18:41

Amie Kami,
Moi aussi j'aime un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 3D_emoticon_S115 un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 3D_emoticon_S115 un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 3D_emoticon_S115 les petits tontons .

I am game !
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 3D_emoticon_S99
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 3D_emoticon_S99

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 3D_emoticon_187un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 3D_emoticon_187
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 3D_emoticon_187

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Maximo Ven 4 Déc 2009 - 19:01



Deza ap manje lavalasyen yo sou dan devan san pwan soufun nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 E_1_60






un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Sig
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Maximo Ven 4 Déc 2009 - 19:08

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 36_3_19 Sanble kè Deza ap bat fo tou





un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Sig
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Maximo Ven 4 Déc 2009 - 19:15

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 36_3_2 un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 36_3_2 un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 36_3_2 un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 36_3_2 un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 36_3_2 un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 36_3_2 un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 36_3_2


Men Deza, not gita ap vole, je t'aime, je t'aime, je t'aime


un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Sig
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Invité Ven 4 Déc 2009 - 19:25

Bon Maximo,
Mwin dako ke w fe'm tounyn yon Ti-Paris sou forum nan .Min fok w di'm pou ki moun map grate gita sa a lan chante je t'aime sa a ... un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Lol.
Antouka min mwin :

Ti ..pa ...Tipa....aaaa... r...i...s ...ti Paris ...

F...i.n...i..Fini ...Pa bali tafya

li deja tou sou

Li tonbe damou...

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Maximo Ven 4 Déc 2009 - 19:31

deza a écrit:Bon Maximo,
Mwin dako ke w fe'm tounyn yon Ti-Paris sou forum nan .Min fok w di'm pou ki moun map grate gita sa a lan chante je t'aime sa a ... un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Lol.
Antouka min mwin :

Ti ..pa ...Tipa....aaaa... r...i...s ...ti Paris ...

F...i.n...i..Fini ...Pa bali tafya

li deja tou sou

Li tonbe damou...



un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 36_1_62La voila Deza









Dernière édition par Maximo le Sam 5 Déc 2009 - 14:51, édité 1 fois
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Invité Ven 4 Déc 2009 - 20:20

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 0002043B un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 0002043B un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 0002043B un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 0002043B
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 0002043B un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 36_1_62 un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Icon_biggrin un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Icon_smile un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Icon_lol
Mon coeur qui bat ...qui bat trop fort ...pour qui ....pourquoi ....pour rien
Et mainteant, que vais -je faire de tout ce temps que sera ma vie...sans toi ?


Vous mes amis ,soyez gentils (je veux dire ,toi mon ami Maximo , sois gentil ...Je n'y peux rien ...)

Ote -moi d'un doute,ami Maximo !Serait-ce d'elle que tu parlais ?
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 2533645897_1

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  kami Ven 4 Déc 2009 - 21:16

Watch out I am armed:
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Smiley_840
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Smiley_782
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 1075

VISEZ BIEN SUR LES ZOULOUS ET LES KONGOS

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Smiley_1420



Dernière édition par kami le Ven 4 Déc 2009 - 21:39, édité 3 fois
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Invité Ven 4 Déc 2009 - 21:18

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Icon_smile un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Icon_smile un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Icon_smile

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Maximo Ven 4 Déc 2009 - 21:39

deza a écrit:un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 0002043B un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 0002043B un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 0002043B un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 0002043B
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 0002043B un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 36_1_62 un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Icon_biggrin un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Icon_smile un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Icon_lol
Mon coeur qui bat ...qui bat trop fort ...pour qui ....pourquoi ....pour rien
Et mainteant, que vais -je faire de tout ce temps que sera ma vie...sans toi ?


Vous mes amis ,soyez gentils (je veux dire ,toi mon ami Maximo , sois gentil ...Je n'y peux rien ...)

Ote -moi d'un doute,ami Maximo !Serait-ce d'elle que tu parlais ?
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 2533645897_1


Deza mon ami je tiens trop à ma vie, ne m'en veux pas si je garde le silence, la concurence est armée et dangereuse, tu sais bien que le mot que tu n'as pas dit est ton esclave et le mot que tu as dit est ton maitre, alors cher ami en tant que bon haitien je prefère avoir un esclave qu'un maitre.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Invité Sam 5 Déc 2009 - 5:27

Voila ma gloire qui n'est pas Magloire !Quand j'ai besoin des reassurances d'un ami ,li file tankou zangui lan min mwin . un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Affraid un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Affraid un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Affraid

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  dilibon Sam 5 Déc 2009 - 11:01

Mesye, mwen te pense se youn kaod vityel epi majikman mwen we li paret devan mwen an pesonn. Gade pa pale anpil, paske nou tre okipe! Tale ou pwal tande jalou ki pwal komanse joure mwen, paske yo pa renmen moun kap byen mennen! Maximo, ti piti sa tro piti pou pye w e li two laj pou Deza, li mezi ren mwen!

Mesi Kami! Ala youn bel kado!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Maximo Sam 5 Déc 2009 - 11:11

dilibon a écrit:Mesye, mwen te pense se youn kaod vityel epi majikman mwen we li paret devan mwen an pesonn. Gade pa pale anpil, paske nou tre okipe! Tale ou pwal tande jalou ki pwal komanse joure mwen, paske yo pa renmen moun kap byen mennen! Maximo, ti piti sa tro piti pou pye w e li two laj pou Deza, li mezi ren mwen!

Mesi Kami! Ala youn bel kado!

Dili ou konen depi on bagay bon pou'w, zanmi yan kontan, kom sa mezi ren'w se pa'w li ye, mwen pwal chèche youn ki mezi pye'm, bon weekend zanmi yan, e mwen konen ti zanj sa gen pou li chante a la bon Dilibon bon, se on bonbon dili ye. un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 36_1_21







Dernière édition par Maximo le Sam 5 Déc 2009 - 14:49, édité 1 fois
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  piporiko Sam 5 Déc 2009 - 11:38

[quote="kami"]Watch out I am armed:
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Smiley_840
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Smiley_782
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 1075
VISEZ BIEN SUR LES ZOULOUS ET LES KONGOS
un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Smiley_1420

Deleted

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Joel Sam 5 Déc 2009 - 12:00

Marc,

M ap repete l!
Gade kijan fowòm lan te ye ;gade kijan l ye jounen jodi an.

Tankou PIERRE te di l;mesyedam sa yo genlè ap ri w.Paske yo reyisi sa yo te vle an!
Pa gen diskisyon serye ankò ki fèt sou fowòm lan!

Anvan sa ,ou te gen enfliyans ;tankou anpe fowòm ameriken yo tankou yon DAILYKOS ou byen yon HUFFINGTONPOST!

Pa gen sa pyès ankò!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Maximo Sam 5 Déc 2009 - 12:19

Jalouzi ap fè nèg depale, plis yo pale plis yo demontre pa gen anyen nan yo, depi forum lan vini on forum pliryel kote tout moun ka pale jan lide yo di yo, se plis moun kap vini li forum lan, forum lan bat tout reko depi li te ouvri, li pa on legliz lavalas kote se sel fidèl li yo ki vini tande pawol levanjil selon Sen Titid ak Sen Denden. Ou mèt kontinye pale anpil jan'w vle, forum lan pliryel nèt e lap rete pliryel nèt, Marc se on nèg ak anpil vizyon li pap kite anken levanjil ki fini fè fayit vini kraze forum li yan, nou eseye tout kalite bagay deja jiska kou deta, sa pa mache. Jalouzi konn touye moun wi, fè atansyon pou pa mouri mo toufe. Vive ForumHaiti kote tout moun gen dwa a la pawol e kote apwanti diktatè sa yo pa ka pase.


Dernière édition par Maximo le Sam 5 Déc 2009 - 12:26, édité 1 fois
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Invité Sam 5 Déc 2009 - 12:25

Marc,

M ap repete l!
Gade kijan fowòm lan te ye ;gade kijan l ye jounen jodi an.


Il faut bien que l'on rappelle au malade imaginaire que le progres deteste la routine et hait la stagnation .Un forum quii va de l'avant ne peut pas se trouver a aucun moment dans les memes lieux et dans la meme espace qui l'ont vu naitre .Bon dieu !Et ces cretins,ces rates du Marxisme nous parle du mouvement dialectique !

Allez ouste ! Vous provoquez la honte meme chez vos pairs de la litanie intelectuelle de la gauche .Tout bouge .Meme a l'insu des vieillards ecerveles et tetus en convalescence ideologique .


Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  kami Sam 5 Déc 2009 - 13:34

Ler moun komanse ap granmoun yo chimerik, akaryat, tout sa jèn moun fè anmegde yo. Yo pa vle wè jen moun, si yap fè yon ti amuze yo, c’est le comble, yo merite lanfer.

La pli ap tonbe nou pa vle soti, so nap amuze nou sou site la, pagin mal nan sa. Se ou selman ki wè mal paske ou pa vle amuze-w tou avek nou.

Takilizi Joel pou tansyon ou pa monte, pou pa fè kriz kadyak ou strok tande ti papa.

Joel, min sa mwen dedye-ou avek yon ti kado:

Si la vie te malmène,
Si tu as de la peine
Si tu ne trouves plus ton chemin
Que tu as peur du lendemain
Pense à moi

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 2693162604_1
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  dilibon Sam 5 Déc 2009 - 13:47

Kami ekri:
Ler moun komanse ap granmoun yo chimerik, akaryat, tout sa jèn moun fè anmegde yo. Yo pa vle wè jen moun, si yap fè yon ti amuze yo, c’est le comble, yo merite lanfer.

Zanmi Kami,

Pemet mwen pwan defans tout bon jan granmoun! Mwen pa dako pou w voye youn balon konsa paske mwen konnen granmoun ki te ale lekol, kite manm bon jan sek kiltirel, ki te reyalize anpil bagay nan vi yo ki jodya vle sevi model pou ede jenes vanse pi lwen ke yo! Men le moun nan te fe youn seri de move chwa nan vi yo, yo te pense ke ekonomi tap rete menm jan kote chef biznis tap toujou kanpe devan faktori ap checeh travaye pou yo peye pi che pou yo ka voye komand yo atan. Sete nan lane 60 ak 70 yo. Le sa'a, granmoun sa yo, tap pwan plezi yo, lwe anpil aptaman pou mete paket fanm deyo, yo pat ale lekol, yo pat asire lavni fanmi yo e yo te manke prepare retret yo. Jodya, yap manje tout dwet main yo, ak tout tet zotey yo. Se le sa yo ekri, yo devlope youn maladi ki rele rayisab ak klas anvi, yo pa vle tande moun fe sikse paske lavi yo totalman echwe. Yo reyisi jwenn youn vye laptop pou yo ka enmegde pezib sitwayen!

Yo kanpe ap gade jenn ti fi kap pase, yap gade fom yo pat janm ka frekante e ke yo pa ka frekante. Yo tonbe ap pale de al jenes ki deprave kap abiye mal, paske bout janm yo fe yo mal. Yo envi jenn moun, yo envye telman yo vinn rayisab, ke yo plen enn, nan yo deja kouri al kashe nan kek sak, yo rayi peyi yo, yo rayi mond nan ak tout sak ladan ke yo blame pou move chwa ke yo te fe. Pitit yo ki reyisi gras a manman yo pa sati ke yo genyen redevans enve yo, tout fanm yo tap voye lajan anle le yo te jenn deja abandone yo, yo pa genyen zanmi domino ni alkol paske yo pa ka achte bagay sa yo ak food stamps. Sel sa yo rete se anmegde lot moun debyen pou pase raj yo! Se konsa nou ka defini zanmi deplimen sa yo ki ap ranse sou forumhaiti. Konsideran objektif administrate ak moderate forumhaiti bay tet yo, nou kondane pou nou tolere yo jis nan youn limit...

An nou parye ke msie olye de remesye w pou ti fle ak bel visaj sa'a pwal tonbe voye pye e menm joure?

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  kami Sam 5 Déc 2009 - 14:39

Dili,

Yon moun gin dwa gin 50, 60, 80 tan mwen kapab konsidere moun sa-a jèn pou konpotman li. Mwen minm mwen pap janm granmoun si ou mandem laj mwen map di-w 21 nan, paske se konsa map toujou santim, minm ler mwen gin 80 tan, min ler poum serye mwen gin plis ke laj mwen. Se nan DNA mwen, papam ak manmanm minm jan-an tou, yo gin minm laj ak mwen, min konsa tou mwen respekte yo kom granmoun. Mwen kwè ke-w te wè manmanm nan mwa doktob la, san ke ou pa koninl, li te reprezente yon jounal ayisyen, se yon jounalis li ye. Se domaj mwen pat la mwen tap travay tar jou swa sa-a pou youn te konin lot.

Mwen te renmin ti anbyans yeswa, mwen regret ou pat la nou ta amuze nou plus toujou, paske mwen konsidere-w kom yon moun ki san inibisyon.

Je vis ma vie sans inhibition sans complexe ni dépression ainsi je resterai toujours jeune.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  dilibon Sam 5 Déc 2009 - 15:22

kami a écrit:Dili,

Yon moun gin dwa gin 50, 60, 80 tan mwen kapab konsidere moun sa-a jèn pou konpotman li. Mwen minm mwen pap janm granmoun si ou mandem laj mwen map di-w 21 nan, paske se konsa map toujou santim, minm ler mwen gin 80 tan, min ler poum serye mwen gin plis ke laj mwen. Se nan DNA mwen, papam ak manmanm minm jan-an tou, yo gin minm laj ak mwen, min konsa tou mwen respekte yo kom granmoun. Mwen kwè ke-w te wè manmanm nan mwa doktob la, san ke ou pa koninl, li te reprezente yon jounal ayisyen, se yon jounalis li ye. Se domaj mwen pat la mwen tap travay tar jou swa sa-a pou youn te konin lot.

Mwen te renmin ti anbyans yeswa, mwen regret ou pat la nou ta amuze nou plus toujou, paske mwen konsidere-w kom yon moun ki san inibisyon.

Je vis ma vie sans inhibition sans complexe ni dépression ainsi je resterai toujours jeune.

Kamie,

Mesi pou entenvansyon sa'a! Mwen regret mwen pat genyen chans ak opotinite rekonet ou. Mwen konprann tout sa ke ou di ki pa ekri la yo tou! Men si ou gade byen ou ka we ke nan reposn mwen an genyen pawol ki pa destine a ou menm men youn disetasyon sou anpil granmoun ak rid, ak pli nan fwon, moun kap manje dwet yo e ki pa janm kite ni souse dwet ni pipi nan kabann telman yo egri!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

un nouveau succes pour forum haiti .Ole! - Page 2 Empty Re: un nouveau succes pour forum haiti .Ole!

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum