HAITI : Mon Peuple m’Aime Trop ! A Dit Préval.
+4
charlotin
Rico
Marc H
revelation
8 participants
Page 1 sur 1
HAITI : Mon Peuple m’Aime Trop ! A Dit Préval.
Le jeu l’oblige, la Constitution haïtienne de 1987 sera amendée afin de permettre au président René Preval d’effectuer un troisième mandat. J’ai publiquement déclaré que je vais remettre le pouvoir démocratiquement en Février 2011 et de retourner chez moi au Marmelades ou quelque part d’autre. Mais dans les circonstances que nous sommes actuellement le Parlement Haïtien en accord avec le peuple amendera la Constitution pour que je puisse rester encore pour un autre 5 an.
Ce sera contre mon gré, a-t-il dit mais quand on est aimé par son peuple on n’a pas d’autres choix que de se sacrifier. Preval nous coute meilleur marche et d’ailleurs pourquoi faire des élections qui nous couteraient des millions dollars pour un peuple qui s’en foute de leurs dirigeants a déclaré a haut gradé de la MINUSTAH.
Pourquoi en ce moment pénible pour les haïtiens de prendre la chance avec une autre équipe au pouvoir ? D’ailleurs, on ne voit rien a l’horizon, a part le jeune Steven Benoit qui se fait sentir sa présence de temps en temps, Les candidats rates d’hier, Baker, Bazin, Manigat, Simeus etc. des élections de 2006 ne font plus de bruit et les politiciens actuels ne sont pas de taille a déclaré un commerçant de la place.
If it’s not broken, why fix it !
revelation- Super Star
-
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste
Re: HAITI : Mon Peuple m’Aime Trop ! A Dit Préval.
Mwen sispeck anpil zanmi kamarad sezi. S'il faut parler franc, il faut en parler. Il est clair que le pays ne peut pas et ne pourra pas organiser des élections ni cette année ni dans l'année prochaine. Alors, an nou kinbe sa nou genyen deja pour nou ka lance la reconstruction d'haiti dans l'ordre et la discipline.
vle pa vle se ki ap fett...
De plus , avec la prestation de Bellerive au Sommet de Montreal , nous pensons qu'il restera le chef d'un gouvernement ouvert à d'autres secteurs politiques de la republique incluant les haitiens ayant une double nationalité.
Il faut agir vite . Le peuple ne peut plus attendre.
vle pa vle se ki ap fett...
De plus , avec la prestation de Bellerive au Sommet de Montreal , nous pensons qu'il restera le chef d'un gouvernement ouvert à d'autres secteurs politiques de la republique incluant les haitiens ayant une double nationalité.
Il faut agir vite . Le peuple ne peut plus attendre.
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Moun ki vle debatt sujet sa , vini sou chat http://www.forumhaiti.com/chatbox/chatbox.forum. Vinni pale ...live.
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
NAN RANSE KONSA FORUM HAITI AP TONBE NAN MENM PENPENP YO KAP METE ANPIL MOU GADE DISTANS YO. ZAFÈ DISKOU PESISTAN LAVALASO-PREVAL. SE KOMSI APRE NOU SE NOU, SE MENEM RADOTAJ YON SETENN EPOK.
ANKO PA DIRIJE DEBA YO, NI ENFLIYANSE YO AK BANN TIT AN PRIYORITE JAN WAP FÈ LA MARC-HENRY.
ANKO PA DIRIJE DEBA YO, NI ENFLIYANSE YO AK BANN TIT AN PRIYORITE JAN WAP FÈ LA MARC-HENRY.
Rico- Super Star
-
Loisirs : néant
Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce
Rico a écrit:NAN RANSE KONSA FORUM HAITI AP TONBE NAN MENM PENPENP YO KAP METE ANPIL MOU GADE DISTANS YO. ZAFÈ DISKOU PESISTAN LAVALASO-PREVAL. SE KOMSI APRE NOU SE NOU, SE MENEM RADOTAJ YON SETENN EPOK.
Rico
Cher ami
Je ne crois pas qu'il s'agit de lavalas -espwa. Il faut être clair et franc avec nous-mêmes. Haiti ne peut pas faire des élections. Le peuple est sans sans abri. le peuple a faim. Le peuple n'a rien . Avec l,argent des élections ne serait-il pas mieux de le depenser là ou est le besoin.
Je ne suis pas lespwa-lavalas. Je reconnais qu'il y a une urgence . Cette urgence est sociale -politique et économique . Je crois que c'est la même urgence qui prevalait quand un president américain dans les années 30 avait accepté un 3 e mandat.
Rico
Frem, fami'm an nou pa fe politik sou dos pep la. Ann nou fe konsensus pou nou we kouman nou ka releve defi ayiti à moyen terme setadi lan 5 ans.
Nap gade Preval 5 ans mais nous allons exiger des résultats. Nous allons demander que le premier ministre joue son rôle de chef de gouvernement. Nous allons demander qu'une commission multipartisme supervise et exécute les travaux de la reconstruction d'Haïti. Ann nou travay ansam pou peyi nou
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Non pa konte sou mwen. map di w bonn chans pou koegzistans anko 5 lane ak koken ki o sèvis lontan nan ministè ki mete nou nan fyasko politik ak ekonomik.
DAPRE SA MWEN KONPRANN MAP FÈ YON KANPO, MWEN PA GENTAN POU PÈDI AK FANATIK KAP VIV DILIZYON, KAP REVE AN KOULÈ.
DAPRE SA MWEN KONPRANN MAP FÈ YON KANPO, MWEN PA GENTAN POU PÈDI AK FANATIK KAP VIV DILIZYON, KAP REVE AN KOULÈ.
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Vinn pale sou chat . Vinn debatt sou chat .
Se fason mwen we bagay yo cela ne veut pas dire se konsa ke bagay dwe ale. Chacun a son opinion. Wou bay opinion pa'w . Mwen bay pam et democratie ap mache.
Se fason mwen we bagay yo cela ne veut pas dire se konsa ke bagay dwe ale. Chacun a son opinion. Wou bay opinion pa'w . Mwen bay pam et democratie ap mache.
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Rico di: ZAFÈ DISKOU PESISTAN LAVALASO-PREVAL. SE KOMSI APRE NOU SE NOU, SE MENEM RADOTAJ YON SETENN EPOK.
Rico , Marc a sagement bien dit et a absolument raison !
qu’elle est votre proposition pour remplacer le gouvernement actuel ?
Qu’est ce que vous avez à offrir? Ou sont vos candidats ??
C’est le moment propice, favorable et convenable pour eux de se faire voir en publique, de se faire connaitre, de faire campagne.
Ou sont les Bazin, Baker, Manigat, Theodore, Fils-Aime ?? Ils ne sont même pas venus partager la souffrance du peuple qu’ils veulent être le futur président.
Ce gouvernement représente un vieux pantalon qu’on doit absolument enlever. Mais si on l’enlève trop tôt, et on n’a pas un autre meilleur Haïti restera nue.
Anba yon seisme konsa, w panse ke blan pral pran lajan pou jette’l nan elektion ?
Di nou sa w vle mon fre, men se ridikil?
Ki imbecil politisyen ki pra’l inoguire e deklare tet li « je suis le nouveau President d’Haiti » Les gens vont rire a tue tête.
Nan ki palais ke nouvo Prezidan sa pral chita mon fre? Anba tente e tonel MINUSTAH??? Wi Lavalaso-Preval yo la depi 20 tan e jan wap mache di a se yon pwoblem pou w pou anpil lot moun, men ki solisyon ke w genyen?
Si mesye sa yo la toujou se a koz de karans politik nou?
Le Repibliken pa bay randman, pep la mete'l ate.
Si demokrat la monte e ke li pa bay randman, pep la ap mete'l ate tou e insi de swit..
W memm se ak zam e koudeta ke w vle pran pouvwa sou pretex ke vwa pep la pa konte!!
Pep la fatigue ak derespektans sa yo!!.
Si w pa vle mache al jwen yo e chita pale ak yo e mande yo ki bezwen yo, kandida w yo pap passe.
revelation- Super Star
-
Feuille de personnage
Sou kestyon Preval la, Rico te deja di ke li kontr misye rete. Men sa misye pa admèt lan yon diskisyon ki supoze ouvè, sè ke lot moun gen dwa ap ensiste pou Preval rete. Lè Rico te vini ak Atikl Konstitisyon a ki mande pou Preval ta rache manyok li, mwen te di ke lan sikonstans eksepsyonèl gen aranjman ki ta dwe fèt pou pèmèt prezidan asure tranzisyon jeneral sa a ki supoze pase lan peyi a. Pa blye tou ke Preval gen yon lot ane ki rete. Anpil dlo ka koule anba pon anvan dat la.
E pi tou, depi anvan katastrof la te konn gen protestasyon kontr Preval. Pandan y'ap di misye pa pale ak pep la (mwen te konn di sa tou), fwa sa apa l'al pran jouman devan yo. E pi se pa group moun sa yo ki ka anpeche anyen. An nou fè rezonn' travay. Tankou Revelasyon di, ki ès ki ase odasye pou al kanpe di ke li se le nouveau président d'Haïti san ke li pa menm gen kay.
Mwen pa t'ap suiv diskisyon sa a yè swa. Men mwen trouve ke se te yon inisyativ ke nou te al pale de sa lan chat mimie a. Menm si mwen pat la. Anpasan mwen ta renmen konen sou ki sa nou debouche alafen. Ki sa nou te retni kom evantyalite pou reprezantan nou devan enstans entènasyonal ki deja ap pran desizyon pou peyi a.
E pi tou, depi anvan katastrof la te konn gen protestasyon kontr Preval. Pandan y'ap di misye pa pale ak pep la (mwen te konn di sa tou), fwa sa apa l'al pran jouman devan yo. E pi se pa group moun sa yo ki ka anpeche anyen. An nou fè rezonn' travay. Tankou Revelasyon di, ki ès ki ase odasye pou al kanpe di ke li se le nouveau président d'Haïti san ke li pa menm gen kay.
Mwen pa t'ap suiv diskisyon sa a yè swa. Men mwen trouve ke se te yon inisyativ ke nou te al pale de sa lan chat mimie a. Menm si mwen pat la. Anpasan mwen ta renmen konen sou ki sa nou debouche alafen. Ki sa nou te retni kom evantyalite pou reprezantan nou devan enstans entènasyonal ki deja ap pran desizyon pou peyi a.
charlotin- Super Senior
-
Loisirs : sports et musique
This president needs to see a psychiatrist because he has become delusional. What has he done as a PM? What did he accomplished during his first term? How many schools, hospitals, medical clinics, universties did he build after having spent nearly ten years as the head of state of Haiti? Mr. president, be for real!! You'd like to amend the constitution so that you may have immunity. You know and we know that you'll probably join your compadre, Amaral Duclona, so that both of you can have a tour of the Eiffel Tower together. The president, as soon as his term is over, should not be allowed to leave the country because he has a lot of questions to answer to. His people loves him so much that explains why we have not seen him walking in the refugee camps shaking hands with them. Mr. president, depoze boutey la a te boss papa.
ed428- Star
-
Loisirs : Reading
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Se sou baz INITE national ke peyi a ap avance la.
Se nou tout ayisyen lokal e nan Diaspora ki ranje kô nou ansanb pou nou montre kominote international la ke malgre seisme la nou tout INI e solide pou'n sauve peyi nou a san bui, san dezod politik.
Nou pa koute moun kap pleure pou pain chaud ak zaboka e pou maniok ak lait.
Nou kite moun sa yo deye!!
Fok nou montre le mond antye ke nou INI.
Revelation
Se nou tout ayisyen lokal e nan Diaspora ki ranje kô nou ansanb pou nou montre kominote international la ke malgre seisme la nou tout INI e solide pou'n sauve peyi nou a san bui, san dezod politik.
Nou pa koute moun kap pleure pou pain chaud ak zaboka e pou maniok ak lait.
Nou kite moun sa yo deye!!
Fok nou montre le mond antye ke nou INI.
Revelation
revelation- Super Star
-
Feuille de personnage
Inite nasyonal ak moun ki vole byen leta, dwog dile, ak yon gouvenman ki vle negosye ak kriminel, ak yon prezidan ki gen chef "Operasyon Bagdad" lan kolet li? Nou di non swanndisetfwasetfwa!!! Pa gen okenn INITE ki pou fet ak moun sa yo. Se pou moun sa yo rache manyok vit e prese anvan pep la mache pran yo e......Wi, nap fe INITE nasyonal/entenasyonal ak tout ayisyen konsekan, ki pa gen okenn dosye sou tet yo, ki san repwoch, ki konpetan, e ki konprann konsep demokratik kote tout endividi lan sosyete a gen dwa a la pawol.
ed428- Star
-
Loisirs : Reading
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
ed428 a écrit:Inite nasyonal ak moun ki vole byen leta, dwog dile, ak yon gouvenman ki vle negosye ak kriminel, ak yon prezidan ki gen chef "Operasyon Bagdad" lan kolet li? Nou di non swanndisetfwasetfwa!!! Pa gen okenn INITE ki pou fet ak moun sa yo. Se pou moun sa yo rache manyok vit e prese anvan pep la mache pran yo e......Wi, nap fe INITE nasyonal/entenasyonal ak tout ayisyen konsekan, ki pa gen okenn dosye sou tet yo, ki san repwoch, ki konpetan, e ki konprann konsep demokratik kote tout endividi lan sosyete a gen dwa a la pawol.
Sa gate yo di nou sipannn betize ak entelijans moun. SITOU TWOUVE LOT KONSEP. MEN SAYO RELE INITE, MEZANMI NOU VYOLE LI, NOU PASE L ANBA TENTEN NAN DELETED TOUT YON KLAS POLITIK DEJA FRAJILIZE.
Nou eseye kraze lot mouvans ak li tankou: OPL ki mete nou sou la kat, LAVALAS ki mete nou sou la kat, KID ki mete nou sou la kat, ekip mesye pwotestan yo kite premye bon alye ki ede nou pran pouvwa ak 48% nan premye tou.
Bon rès GNBIS dwat pa janm kwè, refize kwè toujou nan nou. Nan tout rejim ki pase depwi 50 lane se nou menm ki kreye plis divizyon, plis lahenn, plis lobèy nan mitan klas politk konfondi. Nou te LESPWA pou tonbe nan INITE.
Se pase kap rejwenn nou. Si telman nou kreye DEZESPWA pou tonbe nan DEZINYON. Lè peyi ta bezwen nou kom rejim nan fen manda l nou rann bon pèp pridan, yo pa vle konte sou nou, ni bannou kredi pou layite anko pi lontan.
Kominote entènasyonal remèt nou an kèksyon, ap fouye pou twouve rejim tranzitwa pou ede peyi sa soti finalman nan twou kotel ye.
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Rico di: Kominote entènasyonal remèt nou an kèksyon, ap fouye pou twouve rejim tranzitwa pou ede peyi sa soti finalman nan twou kotel ye.
Eske w vle di ke se yon lot rejim a la"Gerard Latortue" ki pra'l dirije peyi a anko?
Si se poussa, sa ap pran pliske 5 a 10 zan pou rekonstrui palais national pou nouvo prezidan, ministere finans, biro kontribition, parlement, palais de jistice, universite, l'hopital, la douane e tout lot institisyon nan peyi a avan ke elektion fet?
Sa w vle di pa rejim tranzitwa e si kominote internasyonal la vini avek yon lot rejim tranzitwa, pou konbyen tan?
Ki lot alternativ ke w gennyen Rico pou rejim tranzitwa sa pa fet anko?
Sispand joure? Nap tand repons w!
Revelasyon.
revelation- Super Star
-
Feuille de personnage
revelation a écrit:Rico di: Kominote entènasyonal remèt nou an kèksyon, ap fouye pou twouve rejim tranzitwa pou ede peyi sa soti finalman nan twou kotel ye.
Eske w vle di ke se yon lot rejim a la"Gerard Latortue" ki pra'l dirije peyi a anko?
Si se poussa, sa ap pran pliske 5 a 10 zan pou rekonstrui palais national pou nouvo prezidan, ministere finans, biro kontribition, parlement, palais de jistice, universite, l'hopital, la douane e tout lot institisyon nan peyi a avan ke elektion fet?
Sa w vle di pa rejim tranzitwa e si kominote internasyonal la vini avek yon lot rejim tranzitwa, pou konbyen tan?
Ki lot alternativ ke w gennyen Rico pou rejim tranzitwa sa pa fet anko?
Sispand joure? Nap tand repons w!
Revelasyon.
Revelasyon nou pa vle Preval ale an fevriye 2011, alos se de bonn gè pou fanatik kontanplatè vle kenbe l sou pouvwa apre manda l. Se yon kèksyon gouvenans peyi dayiti ki dwe kontinye ak yon gouvenman tranzitwa pou rekonstisyon peyi dAyiti.
Li imoral, enkonsevab yon rejim ki deja echwe, san kredibiite pou vle enpoze l plis yon lane. Se sakap pale la. Pèp souvren pa gen konfyans nan Preval pou asire prop relèv li. Se rezon mwen di fok genyen yon rejim tranzitwa sali piblik , AK yon kanpo sou zafè eleksyon koken. Dayè nou pap gen chanm pou apwouve tout desizyon ki dwE pran.
TONAS BANN APRANTI SOSYE SA PRAN MEZI EKSÈPSYONÈL AK YON ASANBLE KONSTITIYANT POU PRAN RELÈV POUVWA EGZEKITIF. PREVAL PA GEN KREDIBILITE NI KAPASITE POU FÈ SA. SE YON LAJ KONSANSIS DE TOUT SEKTÈ VITAL, AKTIF SOSYALMAN, EKONOMIKMAN , POLITIKMAN KI DWE BAY DIZON YO.
Nou deja an mod inoperab ak 60 000 fonksyonè ki san dosye, san biro, san mwayen pou jere lajan resèt ak perol leta. Yon gouveman pap menem gentan pou remèt tout estrikti sayo an operasyon nan rès manda 12 mwa selman.
Sa pran yon konsansis nasyonal pou mete anveyez konstitisyon, tout estrikti leta ak gouvenman ki inoperab pou twouve meyè solisyon pou remedye kriz san presedan peyi a.
Kidonk rejim etatik Preval depase, sa pran tout resous dabo peyi dAyiti sa vle di sosyete prive, oganizasyon sosyal, ekonomik, politik, kiltirèl, sendika, gwoupman de baz yo sitou dyaspora e latriye nan yon laj konsansis pou dote peyi yon plan SOTI KRIZ AK REKONSTRIKSYON PEYI DAYITI.
Se pa zafè selman Preval ki deja bloke , inoperan , pou fini 12 mwa gouvenans li. Se depi koulyè a pou planifye, nouvo regim sali piblik sa. Wou met rele anmwe , fè alizyon Latoti kite yon pasaj oblije. Dayè bann engra sispann kritike Latoti ke nou renmen l ou pa renmen l, li a lorijinn rejim Preval prezidan li lese pase ak 48 %. Nou pa gen memwa, li mete Preval sou la kat selon rezilta yo , malgre toute enpèfèksyon l. Nou dwe aprann de erè nou OLYE SE RADOTAJ KAP VOYE MONTE.
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Rico, w kite titre sije sa fe w mande annnrajjee"" HAITI : Mon Peuple m’Aime Trop ! A Dit Préval.
Sa pou we se konteni sije a.
Premyeman Preval di ke li prale lakay li apre Fevrye 2011!! Saaa nou kle sou sa.
SEPANDAN, pa etonne nou si mesye Parleman yo mete ansanb pou mande pou Preval rete a la prezidans lan pou sa sipervize rekonstriksyon peyi a.
Pa etonne nou si kominote international la accepte demand mesye Parleman yo ki sanse reprezante voix pep la.
Se tout dwa w e tout lot moun pou ke titre sije sa fe anpil moun mande anrajee konsa paske yo we ke se nan direktion sa ke peyi a ap pran la. Se yon ballon d'essais ke Preval voye anle la e sanble ke tout moun pran ladann.
Rico, si w gen yon plan ki konpatible a yon system demokratik pou anpeche equip Preval (avek ou san Preval) la rete o pouvwa apre Fevrye 2011, se tre byen mon fre! Nou trouve ke memm assistans international la ke se ameriken ou byen Chavez, pa finn rayi Preval!
Que l’on regarde de gauche ou à droite, apparemment, l’homme est aimé des deux cotes de l’équation.
Se premye fwa ke nou we yon prezidan a lezz konsa!!
Bon politicien manipulateur, escamoteur, trappiste, équilibriste, yon rozo ki plye men ki pa kasse !!
Fe bel foto ak Castro ou byen George W. Bush pa yon problem pou li ni pou yo!
L’homme est à l’aise dans sa peau !
Sa w we a, se sa’l ye ! Se konsa ke li genyen konfyans tout moun sa yo!
Fok politisyen nou yo pran "poul" sou Preval pou yo sa gen yon gouvenman durable.
Revelasyon
Sa pou we se konteni sije a.
Premyeman Preval di ke li prale lakay li apre Fevrye 2011!! Saaa nou kle sou sa.
SEPANDAN, pa etonne nou si mesye Parleman yo mete ansanb pou mande pou Preval rete a la prezidans lan pou sa sipervize rekonstriksyon peyi a.
Pa etonne nou si kominote international la accepte demand mesye Parleman yo ki sanse reprezante voix pep la.
Se tout dwa w e tout lot moun pou ke titre sije sa fe anpil moun mande anrajee konsa paske yo we ke se nan direktion sa ke peyi a ap pran la. Se yon ballon d'essais ke Preval voye anle la e sanble ke tout moun pran ladann.
Rico, si w gen yon plan ki konpatible a yon system demokratik pou anpeche equip Preval (avek ou san Preval) la rete o pouvwa apre Fevrye 2011, se tre byen mon fre! Nou trouve ke memm assistans international la ke se ameriken ou byen Chavez, pa finn rayi Preval!
Que l’on regarde de gauche ou à droite, apparemment, l’homme est aimé des deux cotes de l’équation.
Se premye fwa ke nou we yon prezidan a lezz konsa!!
Bon politicien manipulateur, escamoteur, trappiste, équilibriste, yon rozo ki plye men ki pa kasse !!
Fe bel foto ak Castro ou byen George W. Bush pa yon problem pou li ni pou yo!
L’homme est à l’aise dans sa peau !
Sa w we a, se sa’l ye ! Se konsa ke li genyen konfyans tout moun sa yo!
Fok politisyen nou yo pran "poul" sou Preval pou yo sa gen yon gouvenman durable.
Revelasyon
revelation- Super Star
-
Feuille de personnage
Revelasyon
Mwen trouve ke Preval te toujou realist lan sa l'ap fè.
Bon kouman misye fè chape la a. Mon chè si li pat gen dam nèf sa a pou pran swen de li e pou li te pran swen, gen anpil posibilite se anba dekonbr yo t'ap al chèche misye. Preval se sa yo rele "Trompe la mort". Lan lang Barby a yo ta di "Preval cheated death". Abityèlman lè palais kraze ou sote lan istwa dAyiti se avèk tout Prezidan. Alor mwen pa wè pou ki sa neg te bay sa enpotans ke Preval te di "mon palais" lan entèviyou. Mwen pa kwè misye pi akrèk pase sa pou palè. Ale wè, kèlk antite dwe regrèt ke misye chape: tonè nou fout manke'l. (lol) Non mesye, sa se blag. Men antr nou, se pa ti chok Preval pran la a. Li paka lage toudsuit. Misye ap finn fè rès manda'l apre li al viv deu jou ak boubout la. Amwenske boubout la renmen pozisyon an e ke li ta dakor si yo ta mande prezidan Preval pou li bay yon ti degi lan sèvis li rann peyi a.
Mwen trouve diskisyon yo komik. Mwen konen ke nou p'ap pran oserye sa mwen di la. Sauf les hyperstitieux peut-être.
charlotin- Super Senior
-
Fok politisyen nou yo pran "poul" sou Preval pou yo sa gen yon gouvenman durable. Revelasyon
Charlotin di : Mwen trouve ke Preval te toujou realist lan sa l'ap fè.
Noud ako ak w Charlotin !!
Yon nan kalite Preval se ke li realist lan sa l’ap fe !! Si li kapab, li fe’l, si li pa kapab li di ke li pa kapab e li bay rezon ki gen rapo ak konpetans peyi.
Li pap di ni lonje dwet ni mete charj la sou do blan etranje
Pep pa renmen politisyen kab bay manti. Sa bayo degoutans e fe yo mande annnrajjeee.
Gen anpil moun kap mande pou Preval ak tout equip li yo ale, men yo pa jamb di ni bay nom 2 e 3 moun ki gen leadership, ki vinn pote sekou pandan seisme sa, ki bay opinión yo ki pale nan media e TV etranje pou le mond sa di “men yon fiti leader peyi dAyiti”.Ti politisyen lokal sa yo prefere chita nan radio “Ranmase” ap radote tout jounen.
Blan pa renmen negosye avek yon peyi ki gen vacuum politik ladann!!
Yo bezwen konnen avek ki offisyel ki an charj.
An atandan, ballon an se nan pied Preval ke li ye jiskan Fevrye 2011.
Charlotin di : Bon kouman misye fè chape la a???
Preval se sa yo rele "Trompe la mort".
Lan lang Barby a yo ta di "Preval cheated death".
Abityèlman lè palais kraze ou sote lan istwa dAyiti se avèk tout Prezidan.
Kèlk antite dwe regrèt ke misye chape: tonè nou fout manke'l. (lol)
Non mesye, sa se blag. Men antr nou, se pa ti chok Preval pran la a.
Nou dako ak w Charlotin! Preval fet ak kwaf! Se pat jou li pou'l te mouri ni kokobe!
Messaj pou mesye detrakte yo!!
Sispand avek zafe pou Preval bay demission li gwo jounnen desast saa!!
D’ayer nou jamb aprand nan istwa peyi nou yon prezidan ki volonterman bay demission’l?
Palais national la tombe, Preval pa ni mouri, ni li pa kokobe,
My people love me and I can’t deny it, he said!
The man is in a mission of God! He’s just like Denzel Washington; he’s carrying with him the book of ELI
One page of Preval’s playbook, "soyons réaliste, et raisonnable messieurs!"
Revelasyon
revelation- Super Star
-
Feuille de personnage
revelation a écrit:Blan pa renmen negosye avek yon peyi ki gen vacuum politik ladann!!
Jisteman. E se sa mwen toujou konprann ke neg yo ap seye evite depi anvan katastrof la. Preval telman konsyan de sa ke li pa janm okipe ti lalo ki toujou ap reklame pou'l lage komand yo. Mwen t'ap tande Madan Pierre-Louis, malgre se pa bravo l'ap pat pou gouvenman Preval, li soulinye devan entèlokitè li yo, ke lan neg ki anplas jodi a, li wè sa ki rele la volonté de bien faire. Se pa pou anyen yo te komanse ap di sa sanble vle mache anvan tranbleman detè a.
Hello! ki lè y'ap sispann anpeche mwen ekri mesaj mwen yo andirèk. Hello, braquez les caméras, je souris. Je m'étais absenté quelques heures, question d'aller ruminer mon fiel de façon "civilisée".
Mwen konstate ke tout moun yo akise de TI-PAPISTES yo pa nesesèman dakor sou tout kestyon. Chak neg gen aproch yo men sa ki enteresan sè ke yo kanpe sou yon menm vizyon. Se menm jan m'ap sonje jan Quebec evolye. Moun Quebec te pran anba yon diktati koripsyon tou wi, men tout klas entèlektyèl, boujwazi, atizan, atis, tout profesyon te leve pou patisipe lan sa ki rele Revolisyon Trankil. Menm lEgliz katolik te oblije konforme'l lan transformasyon ki t'ap fèt lan sosyete a. Jodi a, lè gen eleksyon, nou wè souverainistes ki ap vote pou pati liberal federaliste e nou wè tou federaliste ki al vote pou pati kebekwa ki endepandantis. Sa rele maturite politik tou. Moun gen dwa gen konviksyon yo, men des fois, yo itilize la raison, yo gen dwa pèsevwa ki ekip ki pi solid, ki chef ki plis kabab pou defann enterè yo. Se sa ki fè ke Quebec toujou ap reklame yon seri de juridiksyon (la sante, lekol elatrey e menm fiskalite) paske yo pa konsidere tèt yo tankou lot provens yo. Sa fè pati de desantralizasyon bor isit.
An pasan, gen yon plas cho an Ayiti kote neg kon fanm ap manje dan, depi ou parèt la ou li yon afich ki di: Interdit aux étrangers sauf aux Québécois. Alor, fo ke mwen di nou ke se pa ti solidarite ki gen lan Kebek. On dirè que 100% moun Kebek ap suiv sa k'ap pase Ayiti. Menm maten an, m'ap apran lan radyo nasyonal ke youn coiffeuse konsakre yon jounen biznis salon li pou Ayiti. Kanada an jeneral, menm endijèn ki ap viv lan pole Nord lan kondisyon difisil ap rele pou mande ki jan yo ka ede.
Mwen profite mete obsèvasyon sa yo jis paske mwen trouve ke li ta bon pou yo difuze yon seri de enfomasyon ki ka gen plis impact lakay frè ak sè nou ki lan peyi a ke aide gwo oganism ou gwo peyi ab bay. Mwen konen ke gen ki te toujou pran konsyans e ki ap pran konsyans la moman sa a. Moun yo an jeneral finn abitye ak gran donè yo san ke yo pa toujou benefisye. Si yo tande ke se moun ki ap lite e pi ki ap ofri moso lan sa yo genyen pou voye ede peyi a, lè sa a Ayisyen lakay sitou va chanje abitid vire tèt kom si yo pa konsène. Tout sa ki sou Entènèt yo tou se pa lè deblozay pou yo ap vinn fè klavye odinatè yo fè tè pwa tè mayi.
deleted
charlotin- Super Senior
-
Charlotin di: Jisteman. Se pa pou anyen yo te komanse ap di sa sanble vle mache anvan tranbleman detè a
Oui Charlotin, les choses s’avançaient très bien avec la nomination de l’ancien Président Américain Bill Clinton comme envoyé spécial de l’ONU en Haïti et son assistant bien connu , le docteur Paul Farmer.
Pour un bien ou pour a mal et avec des dommages collatéraux, le tremblement de terre de 7.0 a en quelque sorte mis Haïti sur la carte du monde et a accéléré les donations.
Anpil moun ap mande kijan fe ke Ayiti gen anpil attention konsa!
Anpil ti malere komanse ap manje nan lajan sa yo avek travay netwaye la rue, Travay manual preparation sa yo fet pou fet dabo avan ke gwo konstriksyon komanse!
Charlotin di : Peyi a pa bezwen moun ki sou emosyon krokodil vin angorje plas yo. Si se pa profesyonèl ijans ke nou ye, ret trankil, brase lide, bay lajan, tou pa ou va vini lè ou ka desann al bay koudmen lan bon ankadreman, lè yo komanse metrize sityasyon tout bon. Veye emoticon.
Oui Charlotin, gen anpil moun ki pakab we e pran sant yon rat mouri, yo vle al pran poz secouriste yo!
Si nou pakab we sang, pye ak bwa koupe,
Si nou pakab we timoun ak granmoun kap KK, pise e vomi sou yo,
si nou pakab fe 2 e 3 jou san bignen,
si nou pakab domi nan la rue,
si nou pakab al nan latrine anko,
si nou pakab viv nan blakawout fe nwa.
Si nou pakab manje “chien jambe e bwe dlo main”
Amateurs, et curieux veyez vous absenter SVP!!
Laissez le travail aux professionnels et aux volontaires qui ont reçus des trainings spécialisés.
La marine pa metye nou!
Se clavier ordinateur a ke nou konnen. Itilize’l pou nou ranmase lajan voye an Ayiti.
Le yo komanse ap mande pou professionnel pou vinn rekonstwi peyi a, le sa na voye CV nou ale e rantre an Ayiti avek tout kontra travay nou nan men nou.
Konnyen la se sekourist professionnel ak moun kap bale la rue ke yo bezwen.
Revelasyon
revelation- Super Star
-
Feuille de personnage
revelasyon ak chalotinrevelation a écrit:Charlotin di: Jisteman. Se pa pou anyen yo te komanse ap di sa sanble vle mache anvan tranbleman detè a
Oui Charlotin, les choses s’avançaient très bien avec la nomination de l’ancien Président Américain Bill Clinton comme envoyé spécial de l’ONU en Haïti et son assistant bien connu , le docteur Paul Farmer.
Pour un bien ou pour a mal et avec des dommages collatéraux, le tremblement de terre de 7.0 a en quelque sorte mis Haïti sur la carte du monde et a accéléré les donations.
Anpil moun ap mande kijan fe ke Ayiti gen anpil attention konsa!
Anpil ti malere komanse ap manje nan lajan sa yo avek travay netwaye la rue, Travay manual preparation sa yo fet pou fet dabo avan ke gwo konstriksyon komanse!Charlotin di : Peyi a pa bezwen moun ki sou emosyon krokodil vin angorje plas yo. Si se pa profesyonèl ijans ke nou ye, ret trankil, brase lide, bay lajan, tou pa ou va vini lè ou ka desann al bay koudmen lan bon ankadreman, lè yo komanse metrize sityasyon tout bon. Veye emoticon.
Oui Charlotin, gen anpil moun ki pakab we e pran sant yon rat mouri, yo vle al pran poz secouriste yo!
Si nou pakab we sang, pye ak bwa koupe,
Si nou pakab we timoun ak granmoun kap KK, pise e vomi sou yo,
si nou pakab fe 2 e 3 jou san bignen,
si nou pakab domi nan la rue,
si nou pakab al nan latrine anko,
si nou pakab viv nan blakawout fe nwa.
Si nou pakab manje “chien jambe e bwe dlo main”
Amateurs, et curieux veyez vous absenter SVP!!
Laissez le travail aux professionnels et aux volontaires qui ont reçus des trainings spécialisés.
La marine pa metye nou!
Se clavier ordinateur a ke nou konnen. Itilize’l pou nou ranmase lajan voye an Ayiti.
Le yo komanse ap mande pou professionnel pou vinn rekonstwi peyi a, le sa na voye CV nou ale e rantre an Ayiti avek tout kontra travay nou nan men nou.
Konnyen la se sekourist professionnel ak moun kap bale la rue ke yo bezwen.
Revelasyon
Se nou 2 grenn moun selman bo isit ki di ke nou prale an Ayiti, men ou pa janm konen an ki kalite nou pwale an Ayiti epi nou tou de komanse ap griye dan nou sou mwen. Se 2 savan nou konprann nou ye? ala de tintin pou ler ayisyen pran avyon ateri nan peyi etranjer san yo pa pase potoprins pou brosser manyer yo, epi yo konprann ke yon konen tout bagay, se savan yo ye. Ou konen kiles mwen ye? Ou konen kisa kem te etidye? Ala kote moun jalou papa.
-
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Kami di: Ou konen kiles mwen ye? Ou konen kisa kem te etidye? Ala kote moun jalou papa
Zafe " ou konnen kiles mwen ye?? Se yon expresyon ke'm te konnen tande an Haiti nan bouch Makout ki pat sure de tet yo e yo te gen inpresion ke piblik la pat rekonnet yo kom chef.
Donk yo toujou ap mande moun "Eske w konnen ak ki yes wap pale la??"
Pou zafe moun jalou a. Ki sa ke w gennyen pou moun ta jalou pou sa?
Lajan! Konesans?
Byen ke anpil nan nou sou forum nan gennyen tout bagay sa yo men yo pa mache di ke yo gennyen ni se pa sa ki inpotan pou nou nan vie nou.
Se kontribition anonim san ke nou pa mande moun si yo pa konnen ak ki yes ke yap pale la?
Nou depasse stade sa.
Nap viv nan yon mond reyel kote gran neg kankou malere ap mourri anba tremblement de terre kote ke vie tout moun inpotan san ke yo pa mande nou si nou "pa konnen ak ki yes yap pale la".
Janr de atitid sa yo pa ba yon priorite sou peson!
revelation- Super Star
-
Feuille de personnage
nan ki radio ak ki television ou fe nouvel
PEP KAP RELE MWEN GRANGOU
PREVAL PA FE ARYEN POU NOU
ABA PREVAL GINLE SE NAN RADIO
AK TV PAM SELMAN YO PASSEL
MESSIEURS LES GRANDS MANJEURS
LE BAIN DE LA PISCINE MONTANA EST FINI
RANJE BONDA NOU
PEP KAP RELE MWEN GRANGOU
PREVAL PA FE ARYEN POU NOU
ABA PREVAL GINLE SE NAN RADIO
AK TV PAM SELMAN YO PASSEL
MESSIEURS LES GRANDS MANJEURS
LE BAIN DE LA PISCINE MONTANA EST FINI
RANJE BONDA NOU
Doub-Sossis- Super Star
-
Loisirs : cockfighting
Preval doit partir si il pouvait faire quelque chose il aurait fait du moins de l'espère mais il ne fait rien depuis son arrivé au pouvoir pour moi Preval na plus sa place a la tête d'un pays ou tout est à faire
Jack ace- Junior
-
Loisirs : Football,Politique
Doub-Sossis di : PEP KAP RELE MWEN GRANGOU, PREVAL PA FE ARYEN POU NOU
ABA PREVAL GINLE SE NAN RADIO AK TV PAM SELMAN YO PASSEL.
Sossis se pa paske yon ti group moun ke politisyen ap manupile pou rele sa yon soulevman!
Fok nou mande polisyen yo si yo komanse travay e fe kollog pou ranplase gouvenman sa.
Preval di ke li pap rete !!
Nou konnen sa men gen yon seri de moun ki vle ke’l rete paske nou sa yo pa gen lot alternativ.
Vizion politik ekonomik e sosyal yo bouche! Politik d’apaissement sosyal sa se yon kool-aid yon sédative ke li ye pou pep la sa domi.
Si nou pa di sa nou vle, yap toujou ba nou li!
Doub di : MESSIEURS LES GRANDS MANJEURS, LE BAIN DE LA PISCINE MONTANA EST FINI. RANJE BONDA NOU.
Le bain de la piscine Montana était un acte historique a l’instar de la Cérémonie du Bois Caïman, mais plus moderne et avec moins de violence.
Nous avons choisi un alternative Pacifique au lieu de prendre les rues et tout briser.
Et cela à marcher car nous avons dit non a la violence.
Jack Ace a dit : Preval doit partir si il pouvait faire quelque chose il aurait fait du moins de l'espère mais il ne fait rien depuis son arrivé au pouvoir pour moi Preval na plus sa place a la tête d'un pays ou tout est à faire.
D’après la Constitution de 1987, il partira le 7 Février 2011. L’ONU, OAS, USA, et les autres organisations internationales sont clairs l’a dessus.
Les déboursements de fonds se font directement par eux, signes avant coureur de leur mécontentement avec ce gouvernement.
revelation- Super Star
-
Feuille de personnage