Marc-Henry KAMOKEN se bon patriyot ki renmen peyi yo,makout te mete an karantenn
+2
Thunder
Rico
6 participants
Page 2 sur 3
Page 2 sur 3 • 1, 2, 3
Marc-Henry KAMOKEN se bon patriyot ki renmen peyi yo,makout te mete an karantenn
Rappel du premier message :
Ayayayyyyy ansyen lavalas , neyo Prevalus di sayo vle, jan yo vle. Wouyyyyy kamoken tounnen yon jouman pou ti nèg. E byen Mako, kamoken se te onorab sitwayen, patriyot konsekan, Divalier ak bann bizango makout li yo te kenbe deyo peyi dAyiti.
Kamoken se yon tèm pejoratif makout la chwazi pou te vilipande sitwaye konsekan ki te refize diktakti ak makoutism. Se vreman tris jounen jodyè a se menm boulshitè popilis kap itilze menm denigreman makout, chimerik kont sitwayen ki pa vle tonbe nan pièj koken.
VLE PA VLE FOK LI ALE. Dayè koken ap fè fos manèv, o wi yo atake kay li tankou taktik makout. Pou tonbe arete inosan. Kote sekirite ki tap veye kay gwo chef. Ki kote pou pase pou pran vye chans konsa.
Ayayayyyyy ansyen lavalas , neyo Prevalus di sayo vle, jan yo vle. Wouyyyyy kamoken tounnen yon jouman pou ti nèg. E byen Mako, kamoken se te onorab sitwayen, patriyot konsekan, Divalier ak bann bizango makout li yo te kenbe deyo peyi dAyiti.
Kamoken se yon tèm pejoratif makout la chwazi pou te vilipande sitwaye konsekan ki te refize diktakti ak makoutism. Se vreman tris jounen jodyè a se menm boulshitè popilis kap itilze menm denigreman makout, chimerik kont sitwayen ki pa vle tonbe nan pièj koken.
VLE PA VLE FOK LI ALE. Dayè koken ap fè fos manèv, o wi yo atake kay li tankou taktik makout. Pou tonbe arete inosan. Kote sekirite ki tap veye kay gwo chef. Ki kote pou pase pou pran vye chans konsa.
Rico- Super Star
-
Loisirs : néant
Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce
Re: Marc-Henry KAMOKEN se bon patriyot ki renmen peyi yo,makout te mete an karantenn
NOU PA KONN RONT BANN MOVE DEKORE, MEN SA GRANMOUN NOU DI, BANN MALPOUWONT. FINALMAN KISA NAP DEFANN BANN RESTAVÈK MOUN SAN KARAKTÈ. KI LWA NAP PALE ESKE NOU GEN DWA SA. TCHWIPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
C'est sans doute pourquoi le Représentant spécial du secrétaire général de l'ONU en Haïti, Edmond Mulet, n'a pas raté ces jours-ci aucune occasion pour rappeler la fin du mandat de René Préval le 7 février 2011. Se référant à la Constitution de 1987 et au procès-verbal proclamant la présidence de René Préval le 7 février 2006, précisant la fin de son mandat le 7 février 2011, Edmond mulet se veut tranchant sur ce dossier brûlant de l'actualité. Pour les membres de l'opposition, les déclarations de Edmond Mulet ne suffisent pas pour calmer leurs appréhensions.
C'est sans doute pourquoi le Représentant spécial du secrétaire général de l'ONU en Haïti, Edmond Mulet, n'a pas raté ces jours-ci aucune occasion pour rappeler la fin du mandat de René Préval le 7 février 2011. Se référant à la Constitution de 1987 et au procès-verbal proclamant la présidence de René Préval le 7 février 2006, précisant la fin de son mandat le 7 février 2011, Edmond mulet se veut tranchant sur ce dossier brûlant de l'actualité. Pour les membres de l'opposition, les déclarations de Edmond Mulet ne suffisent pas pour calmer leurs appréhensions.
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Re: Marc-Henry KAMOKEN se bon patriyot ki renmen peyi yo,makout te mete an karantenn
Marc a écrit:map repete anko Ke Duvalier était un president à vie de la république. Il était tout à fait naturel pour lui de défendre la constitution. Que disait la constitution ? fouke les kamoken.
Dans ce sens , le président à vie ne pouvait que défendre cette constitution. Aujourd'hui ,force est de constater que des kamoken, nouveau genre ,veulent renverser le président Préval. J'estime que les forces policieres nationales et celles des pays amis doivent pourchasser ces kamoken... se sa li ye wi.
Pas de kamoken dans notre pays.
Cela fait pitie Marc ..tu ne connais pas l'histoire lavalassien de derniere heure ..Preval , Aristide , Jasmin etc sont tous des anciens kamoken !
kakakok- Super Star
-
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !
Comme dirait Mandela, le passé est passé . cela étant dit , Le kamoken d'hier est devenu un modèle pour la démocratie en Haiti . N'est-ce pas Kakakok.
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Rico a écrit:NOU PA KONN RONT BANN MOVE DEKORE, MEN SA GRANMOUN NOU DI, BANN MALPOUWONT. FINALMAN KISA NAP DEFANN BANN RESTAVÈK MOUN SAN KARAKTÈ. KI LWA NAP PALE ESKE NOU GEN DWA SA. TCHWIPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Rico, laissons nos émotions à la maison. Vous êtes en direct ...
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Non nou merite sa fok yo pale ak moun ki vle radote ou byen fè komik. Se makak san memwa nou ye. Preval wap defann te kamoken ki setoblije kraze rak apre ke li menm ak papa l te bon makout sou Duvalier. Li fout tounnen kamoken Obeljik ak tout Pol Denis. Kouliyè a wou vle fè mwen konprann ansyen kamoken yo tounnen viktim kamoken. Wou vreman ridikil, komanse ap dekonnen.
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Atansyon MARC,si w gen yon ti pasyalite pou PREVAL ,pa asosye misye ak DIVALYE.
Mwen ka padone w ,paske w ou an pe jèn.
Marc,sou DIVALYE,menm si tan yo pa menm ,fowòm ou an pa t ap posib non.Nou pa ta janm pale antre nou,paske menm si nou ta deside pa rantre ann AYITI,si nou gen frè nou,kouzen nou ou byen moun ki gen menm siyati ke nou,DIVALYE t ap disparèt yo.Ou pa t bezwen pran zam kont rejim lan;e zaf`e manifeste an,bliye sa!
Se te yon rejim terè,stalinis;ayisyen menm lan peyi etranje te pè pale politik ak ayisyen parèy yo!
Marc,sou DIVALYE,menm si tan yo pa menm ,fowòm ou an pa t ap posib non.Nou pa ta janm pale antre nou,paske menm si nou ta deside pa rantre ann AYITI,si nou gen frè nou,kouzen nou ou byen moun ki gen menm siyati ke nou,DIVALYE t ap disparèt yo.Ou pa t bezwen pran zam kont rejim lan;e zaf`e manifeste an,bliye sa!
Se te yon rejim terè,stalinis;ayisyen menm lan peyi etranje te pè pale politik ak ayisyen parèy yo!
Joel- Super Star
-
Loisirs : Histoire
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote
Joel a écrit:Atansyon MARC,si w gen yon ti pasyalite pou PREVAL ,pa asosye misye ak DIVALYE.
On m'a dit que même à l'étranger des espions surveillaient les conversations dans les fêtes, les baptêmes etc.
Invité- Invité
Joel a écrit:Atansyon MARC,si w gen yon ti pasyalite pou PREVAL ,pa asosye misye ak DIVALYE.
Epoukwapa?
Duvalier te kont "kamoken", Prevalyen yo kont "kamoken".
definisyon kamoken: Tout moun ki oze pa dakò ak pratik yon gouvènman "legal".
Thunder- Super Star
-
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien
Joel , tu as fait une mauvaise lecture
Je n'ai pas associé Préval à Duvalier . Ce sont les Rico et kakakok qui jouent avec les mots. On appelle un chat par un chat et j'ai fait exprès de choisir l'appellation kamoken pour décrire ce que font les opposants en Haiti actuellement. Bien sûr , le mot kamoken fait revivre certaines choses du passé mais en fin de compte un kamoken est un putschiste qui complote pour renverser un gouvernement.
Je disais plus loin pour répondre à une question du Sir Rico que les lois qui avaient été votées sous Duvalier sont en encore en vigueur. Par conséquent , on ne peut pas dire de façon systémique que ces lois etaient illegales puisqu'on les utilise en 2010.
La question ce n'est pas de savoir si Duvalier avait raison ou pas c'est de dire que Haiti existait sous Duvalier tout comme Cuba l'est sous les castro. Dans 5 à 10 ans , allons-nous dire que Castro avait raison ou pas . L'avenir nous le dira. Est-ce que Duvalier avait raison avec les politiciens haitiens ? Peut-être , peut-être pas. Mais plus que j'analyse les comportements des politiciens en Haiti plus que j'aurais tendance à dire Oui que Duvalier avait raison car avec les politiciens haitiens... c du kk pou ayiti
Je n'ai pas associé Préval à Duvalier . Ce sont les Rico et kakakok qui jouent avec les mots. On appelle un chat par un chat et j'ai fait exprès de choisir l'appellation kamoken pour décrire ce que font les opposants en Haiti actuellement. Bien sûr , le mot kamoken fait revivre certaines choses du passé mais en fin de compte un kamoken est un putschiste qui complote pour renverser un gouvernement.
Je disais plus loin pour répondre à une question du Sir Rico que les lois qui avaient été votées sous Duvalier sont en encore en vigueur. Par conséquent , on ne peut pas dire de façon systémique que ces lois etaient illegales puisqu'on les utilise en 2010.
La question ce n'est pas de savoir si Duvalier avait raison ou pas c'est de dire que Haiti existait sous Duvalier tout comme Cuba l'est sous les castro. Dans 5 à 10 ans , allons-nous dire que Castro avait raison ou pas . L'avenir nous le dira. Est-ce que Duvalier avait raison avec les politiciens haitiens ? Peut-être , peut-être pas. Mais plus que j'analyse les comportements des politiciens en Haiti plus que j'aurais tendance à dire Oui que Duvalier avait raison car avec les politiciens haitiens... c du kk pou ayiti
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Marc ne me melez surtout pas à votre histoire merdique
de la loi Duvalierienne contre les libertés civiles des citoyens.
Vous pouvez pateauger dans le marécage puant et boueux d'un
regime tortionnaire et sanguinaire pour prouver le principe du respect de la loi.
Votre exemple est minable et ne tient pas debout selon pertes en vie des milliers de citoyens qui sont disparus ou tués par ce regime sanguinaire. Vous plaidez outrageusement de la loi, mais qu'est-ce vous pouvez dire pour tous ces kamokens '' légalement'' mis en prison sans passer devant un juge.
Votre reflexion est une pure vexation contre tous ceux qui luttent pour la liberté et leurs droits civils et politiques. En plus de toutes les repressions politiques, les tueries, les vols ect.. que subissaient la population entière. Selon vous il faut se soumettre à des lois scélérates et laisser n'importe petit dictacteur nous dicte ses 4 volontés. Je commence à mieux comprendre votre positionnement.
Alors on pouvait considerer nos ancêtres comme des fauteurs de troubles qui osent se rebeller contre la loi sur l'esclavage et leurs conditions infras-humaines. Nous pouvons êtres fiers, de tout ce qui nous reste, pour cette grande épopée de nos premiers ''kamokens'' de l 'histoire.
de la loi Duvalierienne contre les libertés civiles des citoyens.
Vous pouvez pateauger dans le marécage puant et boueux d'un
regime tortionnaire et sanguinaire pour prouver le principe du respect de la loi.
Votre exemple est minable et ne tient pas debout selon pertes en vie des milliers de citoyens qui sont disparus ou tués par ce regime sanguinaire. Vous plaidez outrageusement de la loi, mais qu'est-ce vous pouvez dire pour tous ces kamokens '' légalement'' mis en prison sans passer devant un juge.
Votre reflexion est une pure vexation contre tous ceux qui luttent pour la liberté et leurs droits civils et politiques. En plus de toutes les repressions politiques, les tueries, les vols ect.. que subissaient la population entière. Selon vous il faut se soumettre à des lois scélérates et laisser n'importe petit dictacteur nous dicte ses 4 volontés. Je commence à mieux comprendre votre positionnement.
Alors on pouvait considerer nos ancêtres comme des fauteurs de troubles qui osent se rebeller contre la loi sur l'esclavage et leurs conditions infras-humaines. Nous pouvons êtres fiers, de tout ce qui nous reste, pour cette grande épopée de nos premiers ''kamokens'' de l 'histoire.
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Rico
Il ne faut pas mélanger les choses. Je parle des kamoken en 2010 et je vous rappelle que nous ne sommes plus dans les années 60-70-80. Mon ami , vous avez été un kamoken dans les années 70, je vous en félicite parce qu'il y avait une dictature . Cependant en 2010 je vous prie de bien vouloir laisser votre chemise de kamoken dans votre sous-sol. Il ne faut plus parler de kamoken (putschiste) en Haiti. Nous sommes en démocratie zanmi.
Il ne faut pas mélanger les choses. Je parle des kamoken en 2010 et je vous rappelle que nous ne sommes plus dans les années 60-70-80. Mon ami , vous avez été un kamoken dans les années 70, je vous en félicite parce qu'il y avait une dictature . Cependant en 2010 je vous prie de bien vouloir laisser votre chemise de kamoken dans votre sous-sol. Il ne faut plus parler de kamoken (putschiste) en Haiti. Nous sommes en démocratie zanmi.
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Marc a écrit:Joel , tu as fait une mauvaise lecture
Mais plus que j'analyse les comportements des politiciens en Haiti plus que j'aurais tendance à dire Oui que Duvalier avait raison car avec les politiciens haitiens... c du kk pou ayiti
Marc tu as raison a la seule raison il fallait les politiciens au pouvoir ou qui ont excerce le pouvoir ...Pour bien comploter ta these Aristide et Preval c du KK pou ayiti !
kakakok- Super Star
-
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Feuille de personnage
Tonas bali boulova
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
li sanble ki manifestasyon yo bwè pwa lan peyi an. Rico ak lott kamoken tankou kakakok yo bral mouri lan film politik ka jwe an ayiti depi kelke tan lan. Preval di yo : wa yan !
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Marc a écrit:li sanble ki manifestasyon yo bwè pwa lan peyi an. Rico ak lott kamoken tankou kakakok yo bral mouri lan film politik ka jwe an ayiti depi kelke tan lan. Preval di yo : wa yan !
Marc malheureusement ce n'est pas notre film ..c'est le film du peuple haitien ..Aujourd'hui encore c'est l'inondation sous les tentes ..demain ce seront les vents violents et les fortes pluies....Marc je certain l'acteur principal de ce film ne pourra pas resister..Ce sera tres bientot la prise de la Bastille...
Aujoud'hui le peuple a dit non ! non ! a la minista !
kakakok- Super Star
-
Feuille de personnage
Marc a écrit:li sanble ki manifestasyon yo bwè pwa lan peyi an. Rico ak lott kamoken tankou kakakok yo bral mouri lan film politik ka jwe an ayiti depi kelke tan lan. Preval di yo : wa yan !
Marc ,se pa mouri sèlman pou PREVAL kite yo mouri,se pou l ede pèp ayisyen an antere yo!
Peyi an fatige ak koudetayis.Li fatige,li fatige.
Li lè pou nèg sa yo al chache lòt okipasyon pou yo fè!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Konsa peyi an fatige ak ransè, radotè, najè, koudetayis elektoral...
Moun genyen dwa mande pou Preval demisyone. Pa genyen anyen de ilegal nan sa tanjou jan wou menm ak kavalye pòlka w yo vle fè moun konprann nan.
Moun genyen dwa mande pou Preval demisyone. Pa genyen anyen de ilegal nan sa tanjou jan wou menm ak kavalye pòlka w yo vle fè moun konprann nan.
Thunder- Super Star
-
Feuille de personnage
Mwen t ap tande ""JWÈT POU WOU"" sou Radyo GINEN.Mwen tande moun yo rele de tout rakwen peyi an.Sou tout apèl yo,pandan 1 è d tan ,se yon sèl moun mwen te tande ki ap mande pou PREVAL demisyone.
Se te yon sèl tèm,moun yo di ke yo pa gen konfyans lan moun ki ap mande pou PREVAL demisyone yo.
Se pa mande y ap mande pou PREVAL rete non;sa y ap mande se pou PREVAL fè eleksyon lib e libè pou yon lòt prezidan monte 7 Fevriye 2011.
Se te tankou yon ""letmotiv"";yo pa fè moun ki ap mande pou PREVAL ale yo konfyans!
Se te yon sèl tèm,moun yo di ke yo pa gen konfyans lan moun ki ap mande pou PREVAL demisyone yo.
Se pa mande y ap mande pou PREVAL rete non;sa y ap mande se pou PREVAL fè eleksyon lib e libè pou yon lòt prezidan monte 7 Fevriye 2011.
Se te tankou yon ""letmotiv"";yo pa fè moun ki ap mande pou PREVAL ale yo konfyans!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Oh! ...pati politik ki abitye "rekòlte" 95% nan eleksyon ap mande pou Preval ale tou, epi pou patisipan yo pale konsa menm?
...Wou manti kou chyen! (lol)
Ebyen pawòl Rene Civil pa vo anyen ankò? ...Yon chèf chimè ke w te mande pou yo mete prezidan.
Ebyen pawòl Narcisse pa vo anyen ankò? ...Reprezantan pwofèt de malè Lavalas lan.
...Wou manti kou chyen! (lol)
Ebyen pawòl Rene Civil pa vo anyen ankò? ...Yon chèf chimè ke w te mande pou yo mete prezidan.
Ebyen pawòl Narcisse pa vo anyen ankò? ...Reprezantan pwofèt de malè Lavalas lan.
Thunder- Super Star
-
Feuille de personnage
Alòs paske RENE CIVIL ap mande pou PREVAL ale ;sa vle di ke Lavalasyen vle pou l ale.
Kanta Maryse Narcisse deklarasyon l yo pli nwanse;li ap mande yon lòt KEP.
E mwen tande moun FANMI LAVALAS lan nòdwès,lan Sid e ayè yon gwoup bay yon konferans de près pou l di ke li pa p rantre lan okenn alyans ak GNBis kriminèl (se mo li).
Sa vle di gen dezakò lan FL pou jan yo wè bagay lan.
Sa vle di tou ,moun ki pa dakò yo,se yo ki te rele radyo an ,ak moun pro PREVAL tou.
A la traka pou wou papa.M ap repete l AYITI ke w vle an pa ekiziste ankò.A pa de ONDIRAS ki te touse ,lòt peyi lan Amerik yo pa vle sa ankò.
Si nou paka devlope apwi popilè;nou chire!
E mwen tande moun FANMI LAVALAS lan nòdwès,lan Sid e ayè yon gwoup bay yon konferans de près pou l di ke li pa p rantre lan okenn alyans ak GNBis kriminèl (se mo li).
Sa vle di tou ,moun ki pa dakò yo,se yo ki te rele radyo an ,ak moun pro PREVAL tou.
A la traka pou wou papa.M ap repete l AYITI ke w vle an pa ekiziste ankò.A pa de ONDIRAS ki te touse ,lòt peyi lan Amerik yo pa vle sa ankò.
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Joel a écrit:Alòs paske RENE CIVIL ap mande pou PREVAL ale ;sa vle di ke Lavalasyen vle pou l ale.
gona87- Junior
-
Loisirs : sport
GON
Se pou m devine;sa w vle di?
Se pou m devine;sa w vle di?
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Dans un message délivré sur le parcours de la manifestation, la coordonnatrice de Fanmi Lavalas, Mme Maryse Narcisse, a formellement exigé la démission du chef de l’Etat et la tenue d’élections anticipées
http://radiokiskeya.com/spip.php?article6768
Wou vrèman difisil pou yo swiv panse w.
Thunder- Super Star
-
Feuille de personnage
Mwen te tande l sou yon lòt radyo ;se yon lòt KEP MWEN TE TANDE L MANDE.Si se demisyon PREVAL l ap mande ,se pou l fè bak ;paske menm RADYO KISKEYA sa yo ap monte yon kanpay pou yo ekate FL ,si yo ta reyisi ranvèse PREVAL.
Se pou manmzèl konnen ,yon fwa PREVAL pa ta la ,tout enèji mesyedam yo se ta monte yon kanpay medyatik pou yo ekate FL.
Yo kontwole radyo yo!
kiryezman ,se de sa ansyen premye minis ALEXIS ap pale la a,sou Radyo Solèy ,antan m ap ekri sa a!
Si MARYSE NARCISSE konprann l ap lan tete lang ak GNBis yo;li pa nan plas li
Se pou manmzèl konnen ,yon fwa PREVAL pa ta la ,tout enèji mesyedam yo se ta monte yon kanpay medyatik pou yo ekate FL.
Yo kontwole radyo yo!
kiryezman ,se de sa ansyen premye minis ALEXIS ap pale la a,sou Radyo Solèy ,antan m ap ekri sa a!
Si MARYSE NARCISSE konprann l ap lan tete lang ak GNBis yo;li pa nan plas li
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Joel
Vre pep la konnen ke Preval se moun pa li . Se pousa wou wè ke Se rené Civil selman ak yon ti group lavalas ki mande demisyon Preval . Rene Civil Genyen yon pwoblem pesonnel ak Préval. Se pousa li pran la ri.
Map repete li anko Rene Civil genyen yon problem pesonnel ak Preval se pousa li alye ak gnbiste yo pou renverse Preval. Se vreman neg sott ki panse tankou Civil. Ti sevèl
Vre pep la konnen ke Preval se moun pa li . Se pousa wou wè ke Se rené Civil selman ak yon ti group lavalas ki mande demisyon Preval . Rene Civil Genyen yon pwoblem pesonnel ak Préval. Se pousa li pran la ri.
Map repete li anko Rene Civil genyen yon problem pesonnel ak Preval se pousa li alye ak gnbiste yo pou renverse Preval. Se vreman neg sott ki panse tankou Civil. Ti sevèl
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Page 2 sur 3 • 1, 2, 3