Invitation de Marc Henry
+6
Amoph
Marie Avril
Rico
Marc H
Sasaye
Rodlam Sans Malice
10 participants
Page 1 sur 1
Invitation de Marc Henry
Je reponds à l'invitation de Marc Henry non pas pour enlever le vedetariat à quiconque ,mais bien pour discuter des problèmes graves qui concernent tous les haitiens.Je respecterai les opinons de tous car nos experiences ne sont pas identitques.J'espere qu'on respectera aussi les miennes.Merci pour l'invitation.
Rodlam Sans Malice- Super Star
-
Loisirs : Lecture et Internet
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market
Re: Invitation de Marc Henry
Merci Ti neg .Passons immediatement aux choses serieuses
-
Feuille de personnage
Bonjou Sanmalis,
Mwen kontan w tounen lakay.
Kenbe bon.
Mwen kontan w tounen lakay.
Kenbe bon.
Sasaye- Super Star
-
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro
Pendant que l'on parle de nouveauté et de renouveau pour les présidentielles de novembre, on semble mettre de coté l'expérience des candidats dans cette course à la présidence d'Haiti . C'est Dans cette perspective que je salue l'arrivée de notre membre fondateur du forumHaiti , Monsieur Rodlam . Bref, on a besoin de renouveau mais aussi des leaders expérimentés pour lancer Haiti dans la cour des grands.
Bon retour
Bon retour
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Bon retou Malice nèganmwen kenbe la deba yo pral pran yon lot viraj. Zafè kole nan dengwann moun pale vye koze ki pa gen enterè dwe fini.
Rico- Super Star
-
Loisirs : néant
Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce
Mèsi anpil Sassaye.moman saa trò grav pou nou rete ap asiste san di mo pa nou.Nou rive a bò presipis la vre fwa saa. se swa nou chanje ou byen nou tout peri.fok nou genyen kouraj pou nou defann konviktyon non.mwen kwè nan pep ayisyen an .mwen viv ak yo mwen konnen yo pa parese ;poukisa nou pov konsa?kestyon saa enpotan anpil pou tout ayisyen .Fok nou ka jwen yon solutyon a pwoblem peyi ya.se pousa mwen apresye teks lesly pean anpil paske li di fok nou mete tet nou ansanb pou nou bare wout pou preval pa kontinye ap dirije peyi ya menm jan ak yon lot marionet ankò.
kom mwen te deja di sim te an ayiti mwen se pot drapo mouvman rache manyok la mwen tap ye.Si ayisyen te resiye yo se swa yo peri ou byen Duvalier rache manyok li lè li te vyole konstitution poul di pep la ba li yon lot manda nou pa ta nan eta saa jodya.
kom mwen te deja di sim te an ayiti mwen se pot drapo mouvman rache manyok la mwen tap ye.Si ayisyen te resiye yo se swa yo peri ou byen Duvalier rache manyok li lè li te vyole konstitution poul di pep la ba li yon lot manda nou pa ta nan eta saa jodya.
-
Feuille de personnage
Marc
je respecte votre opinion car comme je l'ai deja dit nos experiences ne sont pas identiques.mais quand vous parlez d'experiences il y a de bonnes et mauvaises experiences.Pouvez-vous nous dire lequel de ces candidats merite notre bulletin a cause de ses experiences?
jacques edouard Alexis a occupé la primature en deux occasions si je ne me trompe ;il etait Ministre de l'education;pouvez-vous me citer les grandes realisations de son gouvernement?Vous n'etes pas sans savoir la raison pour laquelle le parlement l'a deboulonné en 2008.Pourquoi devrions-nous lui accorder une autre chance?
Yvon Neptune a-t-il réellement cette experience qui merite nos suffrages? Citez donc ses realisations.Il faut une autre classe de politiciens pour relver le defi de ce sous-developpement qui nous attriste tant.
je respecte votre opinion car comme je l'ai deja dit nos experiences ne sont pas identiques.mais quand vous parlez d'experiences il y a de bonnes et mauvaises experiences.Pouvez-vous nous dire lequel de ces candidats merite notre bulletin a cause de ses experiences?
jacques edouard Alexis a occupé la primature en deux occasions si je ne me trompe ;il etait Ministre de l'education;pouvez-vous me citer les grandes realisations de son gouvernement?Vous n'etes pas sans savoir la raison pour laquelle le parlement l'a deboulonné en 2008.Pourquoi devrions-nous lui accorder une autre chance?
Yvon Neptune a-t-il réellement cette experience qui merite nos suffrages? Citez donc ses realisations.Il faut une autre classe de politiciens pour relver le defi de ce sous-developpement qui nous attriste tant.
-
Feuille de personnage
J'avoue qu'il y a des bonnes et des mauvaises expériences dans la vie et pour nous haitiens il va falloir que nous identifions celles qui étaient bonnes ou qui ne l'étaient pas pour ne pas repeter nos erreurs du passé. C'est notre expérience academique/professionnelle ou notre expérience de vie qui va nous aider à nous en sortir.
Pour l'instant cher ami, je refere rester neutre. Je n'ai pas de candidat... pour l'instant. Je vote pour Haiti.
Pour l'instant cher ami, je refere rester neutre. Je n'ai pas de candidat... pour l'instant. Je vote pour Haiti.
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Vive Haiti
Votons Haiti! Bel bagay ki di la!
Qui est digne d'être à la tête du ''Ploton''?
- Foi sa, fô yo fè prèv yo avan yo deklare yo presidant..Sa yo pote pou nou? Et sa se pa sèlman palé anpil...Nou vle edikasyion, nou vle manje, nou vle viv tankou mounn avek toutt dignyte bonje ba nou lè li te kreye nou...
''Ayiti pou Kris, Kris pou Ayiti'' Cette devise était inscrite sur une pancarte lors des trois jours de jeûne décrétés en Haïti. Dans le langage de tous les jours, on pourrait bien remplacer cette devise aussi par ''Votons Haiti''.
Ki vle di pou mwen, notre futur président doit être capable de mettre en place des infrastructures pour répondre au besoin de la population haitienne. Li te met rele Preval, wiclef, neptun........Mettez-en.
Vive Haïti!
Marie Avril- Junior
-
Loisirs : L'écriture
Nos amis Gwotoro et Sans Malice refont leur apparition ce jeudi 05 août 2010 au ForumHaïti.
Cette bonne nouvelle nous enchante.
Nous vous remercions, Messieurs, de votre générosité.
Nos salutations,
Des membres du Forum dont Amoph
Cette bonne nouvelle nous enchante.
Nous vous remercions, Messieurs, de votre générosité.
Nos salutations,
Des membres du Forum dont Amoph
Amoph- Star
-
Amoph
je vous remercie aussi pour votre gentillesse.
je vous remercie aussi pour votre gentillesse.
-
Feuille de personnage
Marc a écrit:J'avoue qu'il y a des bonnes et des mauvaises expériences dans la vie et pour nous haitiens il va falloir que nous identifions celles qui étaient bonnes ou qui ne l'étaient pas pour ne pas repeter nos erreurs du passé. C'est notre expérience academique/professionnelle ou notre expérience de vie qui va nous aider à nous en sortir.
Marc se koni wou se yon Aleksizyen kap prepare kanpay li depwi Monreyal.
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Rico
an nou evite sak te pase lontan,ou konnen byen konbyen sa koute nou: zafè di misye se te dejoyist, misye se te fiyolist.Anpil moun mouri paske yo te konprann se dwa tout moun pou yo chwasi kandida yo vle nan yon elektyon.Mwen sonje Anelus Cadet ki mouri Fort Dimanche paske li se te fiyolist.si nou vle demokrasy blayi nan peyi ya se pou nou pemet tout moun chwasi kandida ke yo kwè ki ka fè peyi ya pwogrese.Si mwen se Wycelf ke mwen ta renmen wè ki pase e marc li menm se Alexis ke li ta renmen an nou debat sak fè nou chwasi tel moun men fok nou pa kondane yon lot ki kwè nan yon lot moun.
Se dwa nou pou nou montre pa A+B se kandida pa nou an ki ka resoud pwoblem peyi ya pi byen e se dwa yon lot moun tou poul voye kandida pa li ya monte.Nou pa beswen lenmi pou sa ni nou pa beswen joure pou sa.se pa yon reproch mwen fè w non ;se yon miz an gad ke mwen fè pou sak te pase nan fen ane 50 yo e o debi ane 60 yo pa pase ankò.Fok nou aprann viv an demokrasi.Nou pase twòp tan a letranje pou nou konprann se nan linyon sovtaj la ye pa nan hing hang eternel.
an nou evite sak te pase lontan,ou konnen byen konbyen sa koute nou: zafè di misye se te dejoyist, misye se te fiyolist.Anpil moun mouri paske yo te konprann se dwa tout moun pou yo chwasi kandida yo vle nan yon elektyon.Mwen sonje Anelus Cadet ki mouri Fort Dimanche paske li se te fiyolist.si nou vle demokrasy blayi nan peyi ya se pou nou pemet tout moun chwasi kandida ke yo kwè ki ka fè peyi ya pwogrese.Si mwen se Wycelf ke mwen ta renmen wè ki pase e marc li menm se Alexis ke li ta renmen an nou debat sak fè nou chwasi tel moun men fok nou pa kondane yon lot ki kwè nan yon lot moun.
Se dwa nou pou nou montre pa A+B se kandida pa nou an ki ka resoud pwoblem peyi ya pi byen e se dwa yon lot moun tou poul voye kandida pa li ya monte.Nou pa beswen lenmi pou sa ni nou pa beswen joure pou sa.se pa yon reproch mwen fè w non ;se yon miz an gad ke mwen fè pou sak te pase nan fen ane 50 yo e o debi ane 60 yo pa pase ankò.Fok nou aprann viv an demokrasi.Nou pase twòp tan a letranje pou nou konprann se nan linyon sovtaj la ye pa nan hing hang eternel.
-
Feuille de personnage
Koul MALICE, Marc fè konnen li kenbe netralite l sou kandida yo. Se Monreyal map viv ak li, mwen konnen panchan l pou kandida Preval la. Mwen serye, an plis se dwa li. Kote pwoblèm lan. Non pa gen DIVALYERIS BO ISIT KAP FANN NAN DEGWANN TANKOU PAPA M KOM DEJWAYIS.
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Rico
mwen se premye moun ki ap mande marc henry "show me the money" montrem rezilta ki fè li vle ke se Alexis ki pou prezidan.men mwen pa janm kritike li pou chwa li .se dwa l sa pa vle di ke mwen dakò ak li.
mwen se premye moun ki ap mande marc henry "show me the money" montrem rezilta ki fè li vle ke se Alexis ki pou prezidan.men mwen pa janm kritike li pou chwa li .se dwa l sa pa vle di ke mwen dakò ak li.
-
Feuille de personnage
Mwen wè nou cho douvan bann lan. Mwen deja di nou map vote pou Ayiti. Ayisien pou ayiti an nou fe l'inite pou Ayiti.
Kenbe la!
Kenbe la!
Thunder- Super Star
-
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien
Mèsi anpil Thunder.Byen ke mwen ak w se let a sitron pafwa. men mwen te kanpe nan graden an ap gade ki jan wou ak Rico tap drible yon ti aryè;se pa de ri nou fè m ri.Konpliman.
-
Feuille de personnage
Rebienvenue Sans Malice, j'aime lire tes postes....
obsèvatè- Star
-
Opinion politique : ....
Loisirs : ....
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
mèsi anpil obsèvatè
-
Feuille de personnage
Marc-Henry a écrit:Mwen wè nou cho douvan bann lan. Mwen deja di nou map vote pou Ayiti. Ayisien pou ayiti an nou fe l'inite pou Ayiti.
Se sa Marc, mwen byen di se kandida INIKITE padon INITE Preval ak Alexis ki byen kinan w lan
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Rico a écrit:Marc-Henry a écrit:Mwen wè nou cho douvan bann lan. Mwen deja di nou map vote pou Ayiti. Ayisien pou ayiti an nou fe l'inite pou Ayiti.
Se sa Marc, mwen byen di se kandida INIKITE padon INITE Preval ak Alexis ki byen kinan w lan
Rico
C'est le grand mouvement Lavalas qui occupe la scène électorale même en absence de la famille lavalas. Je crois que j'aurai l'embarras du choix ou le choix de l'embarras. Pour cette raison, je garde une certaine neutralité...électoralisme.
Bon retour parmi nousRodlam Sans Malice a écrit:Je reponds à l'invitation de Marc Henry non pas pour enlever le vedetariat à quiconque ,mais bien pour discuter des problèmes graves qui concernent tous les haitiens.Je respecterai les opinons de tous car nos experiences ne sont pas identitques.J'espere qu'on respectera aussi les miennes.Merci pour l'invitation.
Jude- Super Star
-
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !
Merci à tous.meme si je n'etais pas sur le terrain driblant avec Rico et Thunder,ces messies du forum haiti ,le petit arrière ;j'etais toujours dans les gradins assistant sa defaite (lol)
-
Feuille de personnage