UN INSTANT SANG MALICE EST DE RERETOUR KAKAKOK 100 VA !
+2
Marc-Henry
kakakok
6 participants
Page 1 sur 1
UN INSTANT SANG MALICE EST DE RERETOUR KAKAKOK 100 VA !
Je ne sais pas depuis combien de temps notre Bien-Aime Marque en Rire vit-il a l'etranger ???mais il faut le dire il n'est pas un rancunier.......Il est un homme d'ouverture ....Je salue aussi le reretour de Sans mailice...Je crois avec son retour il va pouvoir se tnir debout pour denoncer les malices de nos politiciens qui veulent beneficier de leurs erreurs , de leur incompetence , de leur mauvaise gestion....
Sans malice nou antre yon lot fwa nan yon popilis tet chaje , yon popilis entenasyonal ! yon popilis rich ! Sanble fwa sila jwet la sanble pi mare ...Si pa genyen yon konkoday Aristide Wyclef ou Preval Wyclef ssi sa tout bon klas politik la yon lot fwa anko pwan yon gwo souflet...Deja peut on parler du gouvernement Preval/Wyclef?????????
Sans malice nou antre yon lot fwa nan yon popilis tet chaje , yon popilis entenasyonal ! yon popilis rich ! Sanble fwa sila jwet la sanble pi mare ...Si pa genyen yon konkoday Aristide Wyclef ou Preval Wyclef ssi sa tout bon klas politik la yon lot fwa anko pwan yon gwo souflet...Deja peut on parler du gouvernement Preval/Wyclef?????????
kakakok- Super Star
-
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !
Re: UN INSTANT SANG MALICE EST DE RERETOUR KAKAKOK 100 VA !
Notre forum commence à se ''capoissiser''. Kote neg o kay yo . Je vous tends aussi ...la main à deux mains.
Il n'y aura pas vraiment un populist au timon des affaires du pays si Wyclef gagne les prochaines elections bien qu'il soit un fils du pays profond.Il n' a pas l'eloquence d'un populiste.Il attirera dans son camp les demunis ,les jeunes qui sont assoiffés d'opportunites,mais Thunder ne pourra pas le qualifer de populist.Vu sa richesse et son pays de residence Wyclef ,a une réelle opportunite de changer le cours de l'histoire s'il s'entoure d'hommes et femmes honnètes, dynamiques, competents et pragmatiques.
je n'endosse pas la candidature de Wyclef ,je reconnais son droit legitime de briguer n'importe quelle fonction en haiti.
Il n'y aura pas vraiment un populist au timon des affaires du pays si Wyclef gagne les prochaines elections bien qu'il soit un fils du pays profond.Il n' a pas l'eloquence d'un populiste.Il attirera dans son camp les demunis ,les jeunes qui sont assoiffés d'opportunites,mais Thunder ne pourra pas le qualifer de populist.Vu sa richesse et son pays de residence Wyclef ,a une réelle opportunite de changer le cours de l'histoire s'il s'entoure d'hommes et femmes honnètes, dynamiques, competents et pragmatiques.
je n'endosse pas la candidature de Wyclef ,je reconnais son droit legitime de briguer n'importe quelle fonction en haiti.
Rodlam Sans Malice- Super Star
-
Loisirs : Lecture et Internet
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market
Wou genyen rezon, mwen p ap ka kalifye l de popilis si li pa aij an popilis. Men si lè li ta finn prezidan, epi se ak cha kanaval li ke li ta vle pran desizyon pou peyi an, tankou Joel renmen di: "Se pèp ki pou deside", se pa mwen ki pral kalifye l de popilis, se li ki ap oto-proklame tèt li kòmkwa.
Thunder- Super Star
-
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien
Thunder a écrit:Wou genyen rezon, mwen p ap ka kalifye l de popilis si li pa aij an popilis. Men si lè li ta finn prezidan, epi se ak cha kanaval li ke li ta vle pran desizyon pou peyi an, tankou Joel renmen di: "Se pèp ki pou deside", se pa mwen ki pral kalifye l de popilis, se li ki ap oto-proklame tèt li kòmkwa.
Popilis pa toujou yon move bagay...Sa toujou depan koman lide popilis aji...JBA te byen komanse pouvwa 16 desanm li ya..Li te toujou popilis...Mwen rete kwe Wyclif jean se yon bon jan popilis fok nou pa kache sa...Se sa fe menm yon neg dwe tann jwet yo kle avan nou pwononse nou ...Fok nou konnen konbyen kndida pou depite ak senate pati mouche Wyclif genyen ???Sou ki pati li pwal chita ou konte pou l dirije sil rive pwezidan ????Mwen toujou we ti dwet Aristide ou byen Preval deye mouche sa.... Non selman mouche Wyclif se yon popilis men se yon popilis odasye....
Neg Dayiti pwal fe mouche siyen komike ak dekwet tet chat ki ekri an franse >>>Sa mwen t vreman renmin ke popilis Wyclif ta kase kod e pwan tet yon gwo mouvman jeness san konplisite 2 freres jumeaux sa yo.....
Si se pa sa malgre gwo milyon ak gwo kontak pwezidan Wyclif pep Aysyen sanble pwal kontinye manje pen li san beurre !
kakakok- Super Star
-
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !
Thunder chita sou ti chez ba w pou koute met kok ki ap bay yon ti kou syans po tande.(lol)
Rodlam Sans Malice- Super Star
-
Loisirs : Lecture et Internet
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market
Marc tu voulais dire kote neg o kap yo…. …...yo la
grandzo di- Super Star
-
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes
Rodlam Sans Malice a écrit:Thunder chita sou ti chez ba w pou koute met kok ki ap bay yon ti kou syans po tande.(lol)
Nou pa defini mo "popilis" menm jan. Popilism lan se yon demokrasi bosal ki ekzèse sou beton an. Pandan ke JBA te mande prizon avi pou Lafontant, si nou te fè yon sondaj, mwen si ke nou t ap jwenn pifò Ayisyen panse menm jan. Sèl problèm se ke santans sa a te ilegal.
Se pa paske yon desizyon popilè ki fè ke li legal. Se sa ki bay popilism lan.
Thunder- Super Star
-
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien
Les Cayes sont là. On est toujours en train de gérer l'afflux de réfugiés que les nordistes nous ont envoyés avec leur tremblement de terre.Marc-Henry a écrit:Notre forum commence à se ''capoissiser''. Kote neg o kay yo . Je vous tends aussi ...la main à deux mains.
Jude- Super Star
-
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !