Y A T IL UN LIEN ENTRE JUDE ET FOUREL CELESTIN.........????????
+5
Thunder
Erzulie
Le gros roseau
Joel
kakakok
9 participants
Page 2 sur 2
Page 2 sur 2 • 1, 2
Y A T IL UN LIEN ENTRE JUDE ET FOUREL CELESTIN.........????????
Rappel du premier message :
Je ne suis pas dans le secret ni des dieux i des diables . je ne suis non plus un employe de la DEA ..je ne fais non plus parti de la famille d' Aristide ..Mais je crois que Jude et FOurel sont tous deux du sud est......
C'est pour la seule raison je comprends un peu la confusion de JOEL QUI EST A LA FOIS FANMI LAVALAS Et UNITE , ARISTIDE ET PREVAL ...ILS N'ONT PRESQUE PAS DE DIFFERENCES ET ILS ONT BEAUCOUP ,BEAUCOUP EN COMMUN SURTOUT LES CRIMES ET CORRUPTIONS .
C'est l une des raisons qui oblige rene preval a enlever les plaintes contre Aristide et a faire du president de cette commission son ministre de la justice .
INTERETS CROISES????? Aujourd'hui son petit fils Jude Celestin qu il a recontre a la minoterie d Haiti est un proche de Fourel le cousin d Aristide ....VIVE L'UNITE DE LA FAMILLE HAITIENNE !
Je ne suis pas dans le secret ni des dieux i des diables . je ne suis non plus un employe de la DEA ..je ne fais non plus parti de la famille d' Aristide ..Mais je crois que Jude et FOurel sont tous deux du sud est......
C'est pour la seule raison je comprends un peu la confusion de JOEL QUI EST A LA FOIS FANMI LAVALAS Et UNITE , ARISTIDE ET PREVAL ...ILS N'ONT PRESQUE PAS DE DIFFERENCES ET ILS ONT BEAUCOUP ,BEAUCOUP EN COMMUN SURTOUT LES CRIMES ET CORRUPTIONS .
C'est l une des raisons qui oblige rene preval a enlever les plaintes contre Aristide et a faire du president de cette commission son ministre de la justice .
INTERETS CROISES????? Aujourd'hui son petit fils Jude Celestin qu il a recontre a la minoterie d Haiti est un proche de Fourel le cousin d Aristide ....VIVE L'UNITE DE LA FAMILLE HAITIENNE !
kakakok- Super Star
-
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !
Re: Y A T IL UN LIEN ENTRE JUDE ET FOUREL CELESTIN.........????????
Doub-Sossis a écrit:LI TA BON POU ANNA CHACHE REFERANS INTELIGENCE SERVICE KI BAY NOUVEL SA..SAUF TELEDJOL. Alos yon koze BOMBE MEDIATIK konsa menm si se yon theorie li teye pa gen menm yon gren jounalis ki ta jwenn TUYAU SILA.. wouyyyy
C'EST A CROIRE LA CONSPIRATION DES MEDIAS SELON LA BIBLE DE JOWEL.
MWEN SIPPOZE SE MENM INTELIGENS SERVICES SAYO KI TAL REKRITE AK ARME AMYOT POUL SERVI REGIME LAVALAS LA, EPI SE LI MENM ANKOR KI KONVINK AMYOT POUL JETTE REVOLTE KONT LAVALAS...SE YO KITE GIN MOTIF POU TOUYEL KOM SE AK YO JAN TE DOMI, SE YO KI TE KONEN SAK NAN VANT LI.. YO TOUYEL POUL PA METE KAKA CHATTES DEYOR..ET KEL CHATTES...SE CHATTES JAN..
Doub la, wou te mèt pran sa pou yon zen. Mwen pa an libète pou'm bay okenn sous, san ke mwen pa mete vi moun sa yo ak fanmi yo andanje. Mwen jis di sa ke mwen konnen, paske mwen fatige tande moun k'ap voye monte. Yo panse ke yo ka tronpe tout moun tou tan, yo pa wè ke se tèt yo y'ap tronpe. Yo panse ke si yo repete propagann sa yo anpil fwa, ke tout moun ak kwè se verite. Epwi se yo menm ki vinn kwè'l.
Lan yon tan pa twò lwen, wou gen pou tande. Gen moun ki te patisipe lan evenman 2003-2004 yo ki gen liv ke y’ap tann pou yo piblye, lè yo kwè ke vi yo p’ap andanje pou revelasyon key o gen pou fè. Pami yo, Guy Philippe gen pou pibliye memwa’l sou evenman sa yo. Li gen zanno ka òfèv, li sètoblije rete trankil, li gen revelasyon ki gen pou mete anpil lan koudeyayis, kòmanse sou Preval, lan ti soulye yo.
Dayè Guy te komanse vle pale, e nou te wè ki mesaj tonton Sam te voye ba li.
Doub, si’w pa te konn sa, pèmèt mwen aprann wou sa, PA GEN JOUNALIS AN AYITI. Laprès pa indepandan, se patron jounal ak radyo yo ki deside sa’k dwe parèt. Ki yès lan “jounalis yo, wou kwè ki ka pran chans pou repòte bagay ke anpil lan patron laprès yo te enplike lan yo.
Guy, se an Ayiti li ye, lòt swadisan rebel yo an Ayiti tou, konbyen fwa wou tande yon radio ou jounal Ayisyen mande yo pou yon interview.
Al-Jazeera sòti jis Dubai pou’l ale jwen Guy Philippe e kesyone’l. Poukisa’w panse media Ayiti yo pa ka fè sa?
Lè nou gen yon gouvènman serye, ak gen komisyon tankou komisyon "truth and reconciliation" ki te gen Afrikdisid lan, ki gen pou mete tout verite deyò.
AnaCreole- animatrice
-
Loisirs : Danser, Lire, Voyager
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Deux zamis sa yo komik anpil..E ni mwen pa sezi , ni mwen pa konvenki...tout Ana dit la okondisyonel ! Nou sezi we 2 zanmi sa yo blye mande Anna prev.....Mwen pa sezi tande
odonel searait a St Domenbg sou yon lot identite ..Finalement St domeng ka trouve fasilman ki Selon
preval Aristide devrait reste en Afrique du Sude car il est presque tres certain je seraib enFRANCE 1
odonel searait a St Domenbg sou yon lot identite ..Finalement St domeng ka trouve fasilman ki Selon
preval Aristide devrait reste en Afrique du Sude car il est presque tres certain je seraib enFRANCE 1
kakakok- Super Star
-
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Feuille de personnage
Ana,
Mwen kontan tande w, men mwen ta renmen ke w mande sous wou yo, si yo te fè pati de "CONDOR"? Mande yo si se yo ki te krible "Gabelito" ak katouch sou wout Ayeopò gran jounen nan menm semenn ke Kiben te mouri an? Lè w jwenn repons, fè m konnen. Enfòmasyon sa yo p ap ka mete lavi moun sa yo an danje.
Mwen kontan tande w, men mwen ta renmen ke w mande sous wou yo, si yo te fè pati de "CONDOR"? Mande yo si se yo ki te krible "Gabelito" ak katouch sou wout Ayeopò gran jounen nan menm semenn ke Kiben te mouri an? Lè w jwenn repons, fè m konnen. Enfòmasyon sa yo p ap ka mete lavi moun sa yo an danje.
Thunder- Super Star
-
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien
ANA;
Gen anpil lan yo ,se rezon sa a yo kont eleksyon yo.Paske yo pa konnen sa k ka rive?
Ou wè JEAN CLAUDE BAJEUX ,ap bay konferans pou l di li kont eleksyon.Bagay yo ensèten.
Si gen ankèt e yo tonbe mete koudetayis anbakòd ,peyi Amerik di Sid pa p leve yon ti dwèt.Se sa ki alamòd lan Amerik lan.Gen koudeta ki te fèt depi lan ane 70s yo;mesye yo te bay tèt yo amnisti anvan yo te kite pouvwa a;pèp lan AJANTIN,URUGUAY ak CHILI di pa gen sa pyès.
Ke w te sivil ou byen w te militè ,depi w te patisipe lan koudeta yo;se mete anbakòd.
DOUB.
Gen revelasyon ,anbasadè BRIAN DEAN CURRAN te fè sou NEW YORK TIMES ak revi THE SALON.Sou konbyen jounal ak radyo ann AYITI ou tande sa te diskite?
Tankou ANA di an,radyo yo sou kontwòl,e youn ou de ki pa sou kontwòl;yo pè.
Sonje sa ki te rive LOVENSKY PIERRE ANTOINE
Gen anpil lan yo ,se rezon sa a yo kont eleksyon yo.Paske yo pa konnen sa k ka rive?
Ou wè JEAN CLAUDE BAJEUX ,ap bay konferans pou l di li kont eleksyon.Bagay yo ensèten.
Si gen ankèt e yo tonbe mete koudetayis anbakòd ,peyi Amerik di Sid pa p leve yon ti dwèt.Se sa ki alamòd lan Amerik lan.Gen koudeta ki te fèt depi lan ane 70s yo;mesye yo te bay tèt yo amnisti anvan yo te kite pouvwa a;pèp lan AJANTIN,URUGUAY ak CHILI di pa gen sa pyès.
Ke w te sivil ou byen w te militè ,depi w te patisipe lan koudeta yo;se mete anbakòd.
DOUB.
Gen revelasyon ,anbasadè BRIAN DEAN CURRAN te fè sou NEW YORK TIMES ak revi THE SALON.Sou konbyen jounal ak radyo ann AYITI ou tande sa te diskite?
Tankou ANA di an,radyo yo sou kontwòl,e youn ou de ki pa sou kontwòl;yo pè.
Sonje sa ki te rive LOVENSKY PIERRE ANTOINE
Joel- Super Star
-
Loisirs : Histoire
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote
Zafè ke pa genyen radio pou fè pwopagann, ak pèp pat konn sa ki pase an, se sa ki fè ke pèp lan pa sesi oubyen sela se krèk ti bèt. Si w te yon moun ki pwagmatik, wou ta mande tèt wou eske pèp lan te konnen kisa ki te pase an 1991? Epoutan pèp lan te ralye yo nan do lavalas. Kisa ki fè ke an 2004 pèp lan te kè pòpòz? Li p at pete nan koton bay gran manjè yo santi?
Sispann chache pretèks "au temps conditionnel", tankou Kakakok renmen di, depa diktatè sanginè an te ankò pli espektakilè an 2004 ke an 1991, malgre ke se te yon ti ponyen nèg ke pèp lan pa t ap ka menm fè yon bouche ak yo, epoutan se lè sa a ke pèp lan te monte chita sou blòk glas li.
Nou pa ka twonpe tout moun pou tout tan. Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me.
Sispann chache pretèks "au temps conditionnel", tankou Kakakok renmen di, depa diktatè sanginè an te ankò pli espektakilè an 2004 ke an 1991, malgre ke se te yon ti ponyen nèg ke pèp lan pa t ap ka menm fè yon bouche ak yo, epoutan se lè sa a ke pèp lan te monte chita sou blòk glas li.
Nou pa ka twonpe tout moun pou tout tan. Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me.
Thunder- Super Star
-
Feuille de personnage
THUNDER;
Ou mèt leve ponpe,frape tèt ou a tè;li pa t sanginè.Tankou ANA di l w ap repete sa pou eseye konvenk menm tèt ou.
Map repete ankò ,oumenm ak moun ki panse menm jan avèk ou ;kontinye al la mès,al limen balèn pou nou kontinye gen kontwòl radyo yo;paske a la minit ,tout bagay ap pale ann AYITI ,bal lan ap fini.DOSYE AN TWÒ LOU!
Ou mèt leve ponpe,frape tèt ou a tè;li pa t sanginè.Tankou ANA di l w ap repete sa pou eseye konvenk menm tèt ou.
Map repete ankò ,oumenm ak moun ki panse menm jan avèk ou ;kontinye al la mès,al limen balèn pou nou kontinye gen kontwòl radyo yo;paske a la minit ,tout bagay ap pale ann AYITI ,bal lan ap fini.DOSYE AN TWÒ LOU!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Tout se dilatwa ke w ap fè la a. Pat genyen anyen ki te fèt an kachèt se vil pa vil, katye pa katye ke rebèl t ap mache sou Pòtoprens. Radio lavalas yo te kontinye ap voye monte tout lè sa yo. Aprann apresye laverite, si pèp 2004 lan, se te menm pèp 1991 lan, Ti Guy pa t ap ase pou separe. Mesye yo p at nan kache, pi fò rebèl yo, inkli Ti Guy ak Chamblain, se nan Hotel Montjoli nan Okap ke yo t ap dòmi chak swa e bay konferans de près. Depi lè ke pèp lan te tande mesye nan wout, dechoukay te gen tan kòmanse.
Joel pou yon fwa, retire chèn ki mare nanm wou a, aksepte laverite.
Joel pou yon fwa, retire chèn ki mare nanm wou a, aksepte laverite.
Thunder- Super Star
-
Feuille de personnage
Joel a écrit:THUNDER;
Sa ki pi bel an Ayiti tous les faits sont la au present de l'indicatif !On cherche a les caches au conditionel ! Comme aime a dire Wozo et Joel au regard de l'Amerique du sud Tres bien bientot dans un futur proche nos mechants recevront leur sales air !La Bible est tres claire LE SALAIRE DU PECHE C"EST LA MORT >>> Je crois que preval est un bon fau nationaliste Il aimerait conditionelllemnt bien rester au pays pour qu'il puisse constinuera deguster son 22/22...A sa place j'aurais amenage une une tres bonne petite espace au penitencier national ...
kakakok- Super Star
-
Feuille de personnage
KAKAKOK;
Sispann!
Depi anvan ARISTIDE tonbe;te gen yon matrakaj medyatik.Menm lè ARISTIDE te sou pouvwa a ,se kòm si yo te mare men misye dèyè do l.
Apre koudeta a menm ,bliye sa,se pa matrakaj ankò ,se yon asasina medyatik.
Ou pa p rann patizan w yo sèvis ,jan w konprann li an.Lan plede ap rele asasen,asasen se pa mesye ARISTIDE yo w ap fè tò ,jan w konprann li an ;se asosye w yo.
Tankou m di ;dosye yo la;Lis nèg ki touche pou koudeta yo ,la;jiska dènye santim;konbyen yo te touche e ki moun ki te peye yo.
LIS LAN LONG!
Anbasadè ameriken an ,tankou m te di l ,fè anpil revelasyon ;bagay sa yo sou achiv yon gran jounal tankou NEW YORK TIMES.
Mwen di w KAKAKÒK ,mwen pa kwè ke moun ki ap vin prezidan an ap abil menm jan ak PREVAL pou l kase fèy,kouvri sa ,sou dosye koudeta a.
Kididonk ,""take it easy"" KOK;KITE CHAT LAN DÒMI,PA REVEYE L!
Sispann!
Depi anvan ARISTIDE tonbe;te gen yon matrakaj medyatik.Menm lè ARISTIDE te sou pouvwa a ,se kòm si yo te mare men misye dèyè do l.
Apre koudeta a menm ,bliye sa,se pa matrakaj ankò ,se yon asasina medyatik.
Ou pa p rann patizan w yo sèvis ,jan w konprann li an.Lan plede ap rele asasen,asasen se pa mesye ARISTIDE yo w ap fè tò ,jan w konprann li an ;se asosye w yo.
Tankou m di ;dosye yo la;Lis nèg ki touche pou koudeta yo ,la;jiska dènye santim;konbyen yo te touche e ki moun ki te peye yo.
LIS LAN LONG!
Anbasadè ameriken an ,tankou m te di l ,fè anpil revelasyon ;bagay sa yo sou achiv yon gran jounal tankou NEW YORK TIMES.
Mwen di w KAKAKÒK ,mwen pa kwè ke moun ki ap vin prezidan an ap abil menm jan ak PREVAL pou l kase fèy,kouvri sa ,sou dosye koudeta a.
Kididonk ,""take it easy"" KOK;KITE CHAT LAN DÒMI,PA REVEYE L!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Kk rat dèyè bwèt!
Pat genyen rebèl kite nan mawon, mesye yo t ap byen fèl nan Hotel Mont Joli nan Okap. Men foto Ti Guy ki fèt leve nan dòmi ak tout bwòs pou dan l lan men l.
Joel menm rete ak yon sèl chanson o kondisyonèl: O wi! ...Si te gen sesi, t ap genyen sela. Bay moun van tonnas!
Pat genyen rebèl kite nan mawon, mesye yo t ap byen fèl nan Hotel Mont Joli nan Okap. Men foto Ti Guy ki fèt leve nan dòmi ak tout bwòs pou dan l lan men l.
Joel menm rete ak yon sèl chanson o kondisyonèl: O wi! ...Si te gen sesi, t ap genyen sela. Bay moun van tonnas!
Thunder- Super Star
-
Feuille de personnage
Le conditionnel permet d’exprimer des actions que l’on imagine, que l’on (KKK) souhaite ou auxquelles on (KKK) rêve, tel que:Dans un cas pareil le conditionel se yon zam tres puissant on peut se servir du conditionel pour nettoyer le conseil elctoral , faire partir Preval et trennen aristide devat un tribunal ...Donc ma chere ZUZU le condition n'est pas aussi mechant c'est un temps qui fait du bien ...
kakakok- Super Star
-
Feuille de personnage
se pousa ameriken yo di :If i were this I would do that"paske se yon swè.men tou fok swè sa pa yon utopi ki pa teni kont de la verite.Kok la ta renmen sal non ti pè ya tout bon,men kom mwen di deja nanpren moun ki ka demanti la verite.Di aristide te fè Sò Ann mete ti moun nan pilon san ke w pa ka bay non ti moun lan ni temwen okilè ki te la lè li te ap bay lod diskredite moun ki di saa.Di se Arsitide ki touye Amyot ou byen Mireille san ke yon tribinal pa pwouve saa se difamation e libel ki pini pa la lwa.se pousa fok nan kod kriminel ayisyen yo mete yon atik kont difamatyon. sil pa eksiste deja.Yon chef deta pa odesi la lwa men li pa non plis yon pitimi san gadò yon hors la loi.yon moun genyen dwa kritike yon chef deta men tou fok ou respkete fonktyon an se pa tout bagay ou dwe di si w pa ka pwouve li.Nou konnen genyen anpil moun ki mouri an ayiti a koz de yon bagay yo te di san ke yo pat panse a konsekans yo a lavni .Alò mesye dam mete yon ti dlo nan kleren nou pou nou pa di yon jou sim te konen paske ak green back li pa difisil pou yon moun konnen kote nou ye.
Le gros roseau- Super Star
-
Loisirs : sport ,internet,stock market
Le gros roseau a écrit:se pousa ameriken yo di :If i were this I would do that"paske se yon swè.men tou fok swè sa pa yon utopi ki pa teni kont de la verite.Kok la ta renmen sal non ti pè ya tout bon,men kom mwen di deja nanpren moun ki ka demanti la verite.Di aristide te fè Sò Ann mete ti moun nan pilon san ke w pa ka bay non ti moun lan ni temwen okilè ki te la lè li te ap bay lod diskredite moun ki di saa.Di se Arsitide ki touye Amyot ou byen Mireille san ke yon tribinal pa pwouve saa se difamation e libel ki pini pa la lwa.se pousa fok nan kod kriminel ayisyen yo mete yon atik kont difamatyon. sil pa eksiste deja.Yon chef deta pa odesi la lwa men li pa non plis yon pitimi san gadò yon hors la loi.yon moun genyen dwa kritike yon chef deta men tou fok ou respkete fonktyon an se pa tout bagay ou dwe di si w pa ka pwouve li.Nou konnen genyen anpil moun ki mouri an ayiti a koz de yon bagay yo te di san ke yo pat panse a konsekans yo a lavni .Alò mesye dam mete yon ti dlo nan kleren nou pou nou pa di yon jou sim te konen paske ak green back li pa difisil pou yon moun konnen kote nou ye.
mwen tou mwen pa kwe koze pile ti moune nan pilon ..Men nou tout te konnen So An te nan koze voye pise sou nou ! Achete rigwaz pou kale moun ...Vye malgre tout pledwaye sa so ou pa janm pwofite kondane saki te pase nan inivesite nan jou kite 5 dec ..Se poukisa ou refifize fe sa ???Sanble sa pate rive vre ???Mwen we jan ou renmen linivesite ????Mwen tap atann ou kondak zak gwo ponyet sila ... Diskisyon ta genyen plis sans
kakakok- Super Star
-
Feuille de personnage
Erzulie a écrit:AnaCreole a écrit:kakakok a écrit: Nou te we koman Aristide tap mache men nan ak Amio Meteye.... Pita Aristide san okenn jenn itilize yon a sa saint an kravat ODONEL Paulpour a ssasine AMIO METEYE >>>>>>
N'ap repete bagay sa toujou, ke se Aristide ki te fè touye Amyot Metayer, ala je nou sèch. Nou konnen trè byen lan ki kondisyon Amyot te mouri.
Gras a Dye lan deplasman’m resamman an Ayiti, mwen rankontre yon ansyen zanmi ki te lan mitan rebèl yo, lan koze konsa, li te mete tout kaka chat deyò, li te eklere'm lan sa ki te pase an 2003 yo.
De source sure, Amyot Métayer a été tue et mutilé par une équipe de la DGSE (Direction Générale de la Sécurité Extérieure), dépêché depuis la Guadeloupe. Ils ont infiltré le pays, avec l’aide des rebelles de Guy Philippe et des services de renseignement dominicaines de la Direccion Nacional de Inteligencia (DNI). Ils l’ont enlevé et amené a la caserne de Jimani ou il a été interrogé, torturé et puis tué avec le concours d’un double agent haïtien (Odonel Paul).
Paul , actuellement , a une nouvelle identité et vit en république Dominicaine sous la protection de la DNI.
Buteur Métayer, ki te yon senp despri, san réfléchi, li antre anba vant Guy Philippe ak rebèl yo. Lè li te kòmanse vle konprann ki jwèt mesye sa yo t’ap jwe, e koman Amyot te mouri, yo fout anpwazone’l.
Le conditionnel permet d’exprimer des actions que l’on imagine, que l’on (KKK) souhaite ou auxquelles on (KKK) rêve, tel que:
Mwen te gadem pou pate antre nan yon polemik ak Ti Soeur mwen Ana Creole men konm le conditionel le permet. Mwen vle voye . lol .jete tout koule istwa ke Ana rakonte la ...A l'exception ke Amio Meteyer tap travay ak e pou aristide vre Ke Odonel Paul se Aristidien ki tap travay nan palais vre ! ke Odonel te vini chache Amio Meteye vre ! Ke Amio Mouri assasine tout bon ....ke odonel Paul disparet tout bon .....
De source sure, Amyot Métayer a été tue et mutilé par une équipe de la DGSE (Direction Générale de la Sécurité Extérieure), dépêché depuis la Guadeloupe. Sa ka soti de source PUANTE TOU !
Ils l’ont enlevé et amené a la caserne de Jimani ou il a été interrogé, torturé et puis tué avec le concours d’un double agent haïtien (Odonel Paul). LA A MA SOEUR OU FE YON ERE GRAV ODONEL PAUL PAS SELMAN YON DOUBLE AGENT..aN PASAN LO DI DOUBLE AGEN SE AGEN ARISTIDE AK KI LOT AJAN ???? mWEN KWE ODONEL PAUL KA MEN QUADUPLE AGENT !
Paul , actuellement , a une nouvelle identité et vit en république Dominicaine sous la protection de la DNI.
LA ANKO MA SOEUR OU NAN BOL GRESS OU YO SOTI LAVALASYEN YO FENK SOT CHANJE IDENTITE amARAL DUCLONA ..YO TELMAN FE SA BYEN JOUK KONYA YO PANKO KONNEN KI MOUN KI TE SA .. sANBLE DOMINIKEN TE ITILIZE SEVIS ESPESYALIS HAITI YO POU CHANJE IDENTITE ODONEL PAUL !
ANA KOZE SA A TE TELMAN BYEN JOUK JOUNEN JODIA MENM YON ANKET YO PA TE LOUVRI POU CHACHE KONEN KOMAN AMIO METEYE MOURI ...
ANTOUKA MA SOEUR DANS LES CAS LE SALAIRE DU PECHE C'EST LA MORT.. L'OUVRIER QUI TRAVAILLE MERITE SON SALAIRE.TROP DE CONFUSIONS SEMBLE T IL QU AMIO METEYER CASH CHEQUE LI NAN NATION DE R D'HAITI...MWEN PA TAP SEZI WE LI TAL CASH CHEQUE EN rEPUBLIC dOMINICAINE TOUT AVEC MENM SIGNATI A !
kakakok- Super Star
-
Feuille de personnage
kakakok a écrit: ANA KOZE SA A TE TELMAN BYEN JOUK JOUNEN JODIA MENM YON ANKET YO PA TE LOUVRI POU CHACHE KONEN KOMAN AMIO METEYE MOURI ...
Kok, mwen swete se pa Preval wou t’ap tann pou mande ankèt sou kòman Amyot te mouri? Si se sa w’ap tounen pwatann, ou plito koktann, LOL.
kakakok a écrit: LA ANKO MA SOEUR OU NAN BOL GRESS OU YO SOTI LAVALASYEN YO FENK SOT CHANJE IDENTITE amARAL DUCLONA ..YO TELMAN FE SA BYEN JOUK KONYA YO PANKO KONNEN KI MOUN KI TE SA .. SANBLE DOMINIKEN TE ITILIZE SEVIS ESPESYALIS HAITI YO POU CHANJE IDENTITE ODONEL PAUL !
Wou konn plis pase’m, ansyen etidyan inivèsite St Jean Bosco tankou’w, se menm kabrit Thomazeau wou ye ak yo. Se wou te konn dòmi ak Jean, se wou ki konn kòman Jean ronfle. Alos, mwen sètoblije dakò ak wou.
Pou bagay chanje idantite moun, voye yo kache Sendomeng, se Preval sèl ki ka ba’w ekplikasyon sou sa. Lan koze say o, se li ki “Master puppeteer” lan, l’ap roule tout moun. Lè mèsenè Guy Philippe yo, antre okap, y’al vizite’l. Li te lan konfyolo ak yo, an menm tan tou li te lan konfyolo tou ak Moise Charles ki t’ap troke kòn li ak mèsenè yo. Lè limye fèt sou period sa, se lè sa n’ap wè ki jan de moun Preval ye.
M’ap kanpe la, m’pap pale sou koze sa ankò, avan ke mwen pa ka mete pye’m Ayiti, LOL.
AnaCreole- animatrice
-
Loisirs : Danser, Lire, Voyager
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
kok
si Sò Ann te bat moun ak rigwaz epi koulyè ya nanpren moun ki janm tande moun ki bat li alò map mande si se vre sa w di ya.Yon jou na konnen anpil koze wi sou lan mò anpil moun an ayiti ke yo mete sou do Aristide.
si Sò Ann te bat moun ak rigwaz epi koulyè ya nanpren moun ki janm tande moun ki bat li alò map mande si se vre sa w di ya.Yon jou na konnen anpil koze wi sou lan mò anpil moun an ayiti ke yo mete sou do Aristide.
Le gros roseau- Super Star
-
Loisirs : sport ,internet,stock market
AnaCreole a écrit:kakakok a écrit: ANA KOZE SA A TE TELMAN BYEN JOUK JOUNEN JODIA MENM YON ANKET YO PA TE LOUVRI POU CHACHE KONEN KOMAN AMIO METEYE MOURI ...
Kok, mwen swete se pa Preval wou t’ap tann pou mande ankèt sou kòman Amyot te mouri? Si se sa w’ap tounen pwatann, ou plito koktann, LOL.kakakok a écrit: LA ANKO MA SOEUR OU NAN BOL GRESS OU YO SOTI LAVALASYEN YO FENK SOT CHANJE IDENTITE amARAL DUCLONA ..YO TELMAN FE SA BYEN JOUK KONYA YO PANKO KONNEN KI MOUN KI TE SA .. SANBLE DOMINIKEN TE ITILIZE SEVIS ESPESYALIS HAITI YO POU CHANJE IDENTITE ODONEL PAUL !
Wou konn plis pase’m, ansyen etidyan inivèsite St Jean Bosco tankou’w, se menm kabrit Thomazeau wou ye ak yo. Se wou te konn dòmi ak Jean, se wou ki konn kòman Jean ronfle. Alos, mwen sètoblije dakò ak wou.
Pou bagay chanje idantite moun, voye yo kache Sendomeng, se Preval sèl ki ka ba’w ekplikasyon sou sa. Lan koze say o, se li ki “Master puppeteer” lan, l’ap roule tout moun. Lè mèsenè Guy Philippe yo, antre okap, y’al vizite’l. Li te lan konfyolo ak yo, an menm tan tou li te lan konfyolo tou ak Moise Charles ki t’ap troke kòn li ak mèsenè yo. Lè limye fèt sou period sa, se lè sa n’ap wè ki jan de moun Preval ye.
M’ap kanpe la, m’pap pale sou koze sa ankò, avan ke mwen pa ka mete pye’m Ayiti, LOL.
Se bel bagay nou andezako men nou still ak tetelang...Se vre mwen se yon gradue de linivesite pere lebrum de St Jn Bosco ..Malerezman pa genyen anpil neg ki rete nan pwomosyon mwen an ...Plis pase 20 depi pwomosyon mwen an..plis pase 20 an pouvwa lalvalas ...se anpil kk ki voye ...Neg ki rete la a se po pistach..Mwen domi ak anpil Jean vre men pa jean charles moise ! pa ak Jean Oriel ! pas Jean Nesly Lucien Zanmi sa yo te nan menm inivesite a men nan fakilte des nacotic ..Men al Jean Bertrand nou fe kek nwit ansamb se nwuit kote te genyen gwo lajan ak belfanm...Lo sa se te Potopwens , clairin ak ti Nane..Jodia se L Afrique du Sud , le vin de Bordean ak Minouche ! La revolution n'a pas eu lieu et semble t il n'aura pas lieu !
Men ma soeur ou pa ba mwen okenn repons sou koze doub ajan Odonel te ye a ???Dapwes vesyon ou rakonte a li ta yo ajan pou dominicain yo et lot la ki fe li doub la ?????Pa dim se pou Aristide non ???
kakakok- Super Star
-
Feuille de personnage
De source sure, Amyot Métayer a été tue et mutilé par une équipe de la DGSE (Direction Générale de la Sécurité Extérieure), dépêché depuis la Guadeloupe. Ils ont infiltré le pays, avec l’aide des rebelles de Guy Philippe et des services de renseignement dominicaines de la Direccion Nacional de Inteligencia (DNI). Ils l’ont enlevé et amené a la caserne de Jimani ou il a été interrogé, torturé et puis tué avec le concours d’un double agent haïtien (Odonel Paul).
Buteur Métayer, ki te yon senp despri, san réfléchi, li antre anba vant Guy Philippe ak rebèl yo. Lè li te kòmanse vle konprann ki jwèt mesye sa yo t’ap jwe, e koman Amyot te mouri, yo fout anpwazone’l.
Roseau,
Lè lapolis ap fè ankèt, yon bon detektif pa baze sou probabilite sèlman, li baze tou sou espas ak tan. Se sa ki fè ke lè nou genyen yon sispèk pou yon krim, premey sa pou tout bon detektif tankou m fè (lol), se tcheke sa ke yo rele "alibi" moun nan.
Si Buter te di ke moun lakay li te pale ak Kiben vè 11zè nan sware, epi pou lapolis Gonayiv te gen tan okouran ke Kò Kiben te sou Gwo Mòn nan Senmak depi 2 zè nan maten, li pratikman enposib pou mesye "ajan" yo t ap gen tan mennen misye Jimani, entèwoje l, tòtire l, travèse tout latibonit pandan 2 fwa, epi gen tan tounnen mete kò an jis Senmak. Tout sa nan mwens ke 3 zè de tan. Moun ta di elikoptè te gen dwa itilize, wi se vre. Men pa genyen yon temwen nan zòn sa yo ki te tande elikoptè ap fè va e vyen nan zònn nan.
Yon lòt kote, fòk yon bon detektif panse menm jan ak kriminèl yo, fòk li fè sa ke yo rele "critical analysis" pou l pa swiz vye pis ki p ap mennen l oken kote. Byen si, fòk li pran tout lead an konsiderasyon, men nan yon limit kote ke lead sa yo fè sans. Si yo te gen tan touye misye depi Sendomeng, pouki rezon gaspiye resous ak enèji pou mennen kadav lan tounen jis Senmak? Lokasyon ke yo depoze kadav la enpòtan wi, men si mesye sa yo ta vle "lage" krim nan sou do Aristide vre, se nan Pòtoprens pou yo ta lage l.
Answit, lè jan de operasyon sa yo ap mennen se ajan entèlijans ak ajan entèlijans ki koopere ansanm, nan yon sityasyon espesyal konsa, Ti Guy t ap yon "outsider", li t ap yon danje pou operasyon an. E mwen si ke swadizan "ajan" sa yo t ap okouran de sa. AnaCreole pa t ap janm genyen chans pou l genyen "sous si" ki pou t a bali enfòmasyon.
Mwen pa oblije genyen rezon nan sa ke mwen ekri yo. Men probabilite pa sifi sèlman nan yon ankèt. Tout vèdik, nan tout jijman baze sou espas ak tan ak "kapabilite". Yo pa jis di ke wou petèt fè yon krim epi yo kondane w. Genyen anpil endis ki montre ke lanmò misye sòti nan Palè an. Odonel Paul se te reprezantan ofisye Aristide nan Gonayiv, Aristide te genyen tout motif pou l elimine misye ki te tounnen yon temwen jenan nan koze Jean Dominique la ak lòbèy ki te fèt 17 Desanm 2001 an. Nan menm maten ke yo touye Kiben an, yo te jwenn anpil polisye ak mak sou kò yo tankou yo te nan yon goumen pandan nwit lan. E jou swa sa a, moun Senmak te remake presans machinn san plak k ap monte desann san okenn krentif nan vil lan. Ki sektè ki te ka ap monte desann nan vil lan san plak e pou lapolis pa poze kesyon? Mwen pa kwè ke se Guy ki t ap fè yo wè figi l anvan ke zak lan te komèt.
Ak Lanmò Kiben, Lavalas t ap fè 2 kou:
1) Yo t ap elimine yon temwen jenan
2) Yo t ap tou jwenn yon lòt pretèks pou masakre opozisyon nan peyi an, si yo te arive konvenk Gonayiv ke se opozisyon an ki te lakòz lanmò an. Alò, bon pis lan sanble al fini nan Palè an
Se sa ki fè depi gran maten lavalasyen te gen tan pran pòt vwa pou vinn lonje dwèt kòm dabitid. Men, nou p at arive bafwe pèp Gonayiv fwa sa a.
Thunder- Super Star
-
Feuille de personnage
Erzulie a écrit:Le gros roseau a écrit:gade ki jan ou pa renmen kakakok lonje dwet sou celestin men ou akize Aristide kareman.(lol)kanta pou ti pè nou pa vle wè l vre.Ki prev ou genyen se Aristide ki te touye Mirellie Dirocher Bertin?
Roseau,
Se ekspre kem fe. Se yon istwa kem invente epi mwen mete nan bouch Marie-Claude, ak Me. Bertin; e ou tou konen ke Me. Bertin pat nan echanj ak Aristid minm jan ak Marie Claude Preval.
Se poum montre nou kouman rimer ak mechanste kapab sikile sou intenet la.
Mwen pagin okenn prev kiles ki te voye touye Me Bertin, min mwen suspek kiles, kom yo te di kel te kandida ala prezidans, gin anpil kandida parey li ki te asasine tankoul, anpil ayisyen suspek minm moun ak mwen. Kom mwen di mwen paka akize pesonn.
Gwo silan s tout moun fini pa reyalize Jude ak Fourel se kabrit menm plimaj , menm Tomazo...Sanble Jude ka byen voye mouche ambasade D'Haiti an Colombie !
kakakok- Super Star
-
Feuille de personnage
BIENTOT 106 FORD EXPLORER A PORT-AU-PRINCE POUR LA CAMPAGNE DE JUDE CELESTIN Aujourd'hui à 2:50
Depuis quelques temps kakakok garde le silence et l'eternel malheureusement n'a pas combattu pour moi ...L'equipe au pouvoir continuer a utiliser les fonds des projets bidons detournes au profits de lA CORRUPTION ! ET DE LA CAMPAGNE ELECTORALE DE JUDE CELESTIN......
Depuis quelques temps kakakok garde le silence et l'eternel malheureusement n'a pas combattu pour moi ...L'equipe au pouvoir continuer a utiliser les fonds des projets bidons detournes au profits de lA CORRUPTION ! ET DE LA CAMPAGNE ELECTORALE DE JUDE CELESTIN......
kakakok- Super Star
-
Feuille de personnage
Y A T IL UN LIEN ENTRE JUDE ET FOUREL CELESTIN.........???????
Oui la question est la mais aucune reponse entre a cote du seisme , les enlevement , la criminalite le complot unite , preval , jude continue de faire son chemin...Haiti es sou la menace permante des envahissseurs locaux...
Jude celestin n'aura aucun problement de nommer fourel Celestin ambassadeur d'haiti en Colombie sous les applaudissement de
Joel et sur la nutralite comple de Marc....
Oui la question est la mais aucune reponse entre a cote du seisme , les enlevement , la criminalite le complot unite , preval , jude continue de faire son chemin...Haiti es sou la menace permante des envahissseurs locaux...
Jude celestin n'aura aucun problement de nommer fourel Celestin ambassadeur d'haiti en Colombie sous les applaudissement de
Joel et sur la nutralite comple de Marc....
kakakok- Super Star
-
Feuille de personnage
y a-t-il un lien entre le kk et le kok ? non , le premier est un gnbis et le second un lavalas (coq kalité déchu - congédié).
Mon Ayiti- Star
-
Opinion politique : pèlin tet
Loisirs : Boxe
Orange a écrit:y a-t-il un lien entre le kk et le kok ? non , le premier est un gnbis et le second un lavalas (coq kalité déchu - congédié).
Non mon ami tu es un nouveau ici ..Tu ne connais pas l'anncienne definition de kkkok..Tu n'as jamias assiste a la ecomposition de kkkok ...mais heureusement apres l'age de 50 ans la raison doit toit simplement remplacer la fougue.
En attendant le kk reste ce qu'il a toujours ete et le kok continue sa mission historique jusqu'a sa mort prochaine ...
kakakok- Super Star
-
Feuille de personnage
Page 2 sur 2 • 1, 2