Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-28%
Le deal à ne pas rater :
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G Double Sim 128Go ...
389 € 539 €
Voir le deal

Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

+4
dilibon
Marc H
Le gros roseau
Marc-Henry
8 participants

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Marc-Henry Dim 14 Nov 2010 - 19:07

Rappel du premier message :

Un sondage est comme une photo de famille. Il ne représente que le moment précis du clic. La preuve , c'est le grand papa qui a l'air si heureux sur la photo est peut-être mort dix minutes après. Et la petite madame à coté du grand père vient de vomir sur le veston neuf de son mari dès que la photo est prise. On ne l’avait pas vu sur la photo , n’est-ce pas ! Bref, le sondeur dit que ça va dans un sens ou dans l'autre , ce qu'il dit n'est déjà plus vrai , le temps qu'il lui faut pour le dire .

Le sondage est comme le maquillage. On se fait belle ou beau pour mieux paraitre. Le sondage c'est du bluff. On fait croire à tout le monde qu'on est le premier , le plus beau pour séduire le peuple . Et les chiffres présentés dans les sondages, n’en parlons pas . Ils sont éphémères. Vrais, peut-être l'espace d'une seconde, ils ne représentent qu'une réalité déjà périmée. Bref, on parle beaucoup des sondages de Brides dans ce forum et dans les médias haïtiens . Brides en donne et en redonne . Il en a pour son rhume, en espérant que son virus (sondage) sera contagieux le 28 novembre prochain pour permettre à son candidat d’aller en second tour. Yo mett dam konsa .

But des sondages

Le but des sondages est de faire sortir les votes en faveur de celui ou celle qui mène dans l'opinion , dans les sondages d'opinions. Les gens aiment les gagnants. Les électeurs votent pour les gagnants. Ce n'est pas pour rien qu'on nous bombarde des sondages en campagne électorale. Ce qu'il faut réaliser aujourd'hui à 14 jours des élections; c'est qu'il faudra tout faire pour que le peuple ne soit pas infecté par ce virus qui peut tromper des gens par son apparence séduisante.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas


Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Le gros roseau Lun 15 Nov 2010 - 23:12

se bagay saa ki fè nap toujou dim se egri ya wi gade sa w di la ;lè yon nom pase plisyè ane sou banc yon iniversite youn nan bagay ou genyen se probite.Se pa bon dye tou ki fè mwen te pase kek ane nan City College tou;Gen lè w konprann mwen se yon ti moun piti ke w ka enpresyone.Se toutan yap mete menot nan men doktè volè, kriminel, avoka volè, epi wap vinn dim ke lè yon nonm pase sou ban universite li se yon sen.Ou konnen w pa serye.Ki donc Dok Duvalier tou se te yon sen ,Dr Mengele tou se te yon sen?bon kote w soti ak resoneman dix kob sa yo?ki donk pa genyen moun ki konn manipule sondaj pou fè moun kwè nan koz ke yo ap defann lan?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Doub-Sossis Mar 16 Nov 2010 - 14:44

Le gros roseau a écrit:se bagay saa ki fè nap toujou dim se egri ya wi gade sa w di la ;lè yon nom pase plisyè ane sou banc yon iniversite youn nan bagay ou genyen se probite.Se pa bon dye tou ki fè mwen te pase kek ane nan City College tou;Gen lè w konprann mwen se yon ti moun piti ke w ka enpresyone.Se toutan yap mete menot nan men doktè volè, kriminel, avoka volè, epi wap vinn dim ke lè yon nonm pase sou ban universite li se yon sen.Ou konnen w pa serye.Ki donc Dok Duvalier tou se te yon sen ,Dr Mengele tou se te yon sen?bon kote w soti ak resoneman dix kob sa yo?ki donk pa genyen moun ki konn manipule sondaj pou fè moun kwè nan koz ke yo ap defann lan?

Wou refléchi a l`anvè.

Hasty generalization is the fallacy of examining just one or very few examples or studying a single case, and generalizing that to be representative of the whole class of objects or phenomena.
Doub-Sossis
Doub-Sossis
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2429
Localisation : Montreal
Loisirs : cockfighting
Date d'inscription : 24/12/2007

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Le gros roseau Mar 16 Nov 2010 - 14:54

hasty conclusion is also the fact of taking one example or a few to generalize that all other cases are similar,regardless of the time an space involved.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Marc H Mar 16 Nov 2010 - 20:22

alex jacques a écrit:There we go!

Maintenant tout le monde est d'accord avec moi, qu'il n'y a pas de sondage fiable en Haiti.


On a toujours su qu'il n'y a pas sondage fiable en Haiti et j'irais plus loin qu'en Haiti , les choses changent vite . Tout bouge vite autour d'Haiti. Quelqu'un peut vous dire qu'il va voter pour Madame M mais quand vient le temps ,il vote pour Monsieur C. On le sait trop bien d'ailleurs , c'est pourquoi je questionne la stratégie des sondeurs et des sondages de Brides.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Doub-Sossis Mar 16 Nov 2010 - 21:53

Marc siw li dernier atik ki soti yo dernier semaines ak jou ki passe yo, se plis fos Mirlande Manigat ap pran ak appui lot kandidat ki santi yo pa nan kous la vremant.

Mwen pa we ki jan van an ka vire pou Ceant ki pa gen aken atout lan men li (Aristid sou kil te konte bal kanpe lwen) epi ki se yon ``amateur`` ki chagé ak eskélett nan plaka li. Comme madan Manigat pa cité non, koulia li ka bien nan moun kap passé kout fil pou négocié.

Alévwa séka menm vrai objectif li te genyen nn kous sila, sa rele ``police dàssurance``.
Doub-Sossis
Doub-Sossis
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2429
Localisation : Montreal
Loisirs : cockfighting
Date d'inscription : 24/12/2007

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Marc H Mar 16 Nov 2010 - 22:06


Pour la suite du débat sur le sondage de Brides en particulier .

Parlons des comportements des électeurs avant de parler des statistiques ou des mathématiciens pour mieux analyser et décortiquer les sondages de Brides.

Mon but dans ce poste est de vous démontrer que cette campagne promotionnelle par l'intermédiaire des sondages peut augmenter le niveau de votation au profit de Madame Manigat . Je l'ai mentionné dans mon papier que les gens sont attirés par les gagnants. Plus on lit dans tous les médias que Madame M est en avance dans les intentions de vote. Plus cela pourrait influencer les votes en sa faveur. Alors ne venez pas me dire le contraire. Merci d’avance.

Je crois qu'il est important de s'attarder aux jeux politiques des sondeurs depuis le début de la campagne électorale pour mieux saisir mon point de vue. Comme l'une des fonctions essentielles du marketing est de répondre aux besoins des consommateurs, il est important pour les sondeurs de Brides de diffuser des sondages mettant en vedette Madame M afin de répondre aux besoins des électeurs confus et indécis dans cette campagne électorale lassante. Ce faisant, les sondeurs de Brides font un travail marketing extraordinaire pour positionner la candidate sur la scène nationale et internationale.

Bref, le sondage est sans contredit un domaine de la gestion devenu essentiel à tout groupe commercial ou politique pour positionner un produit ou un candidat sur le marché électoral.

Tout compte fait, les sondages de Brides sont à la fois une stratégie et une tactique politique pour promouvoir la candidature de Mirlande Manigat aux élections du 28 novembre prochain. Il va sans dire que les sondeurs ont beau être les plus respectables du monde statisticien ou mathématicien, je ne crois pas un mot de ce qu'ils racontent. Je crois que les électeurs haïtiens est plein de petits recoins, tous plus secrets les uns que les autres, et auxquels les sondeurs n'ont pas accès. C'est un point de vue partagé par plusieurs observateurs .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Marc H Mar 16 Nov 2010 - 22:12

Doub-Sossis a écrit:Marc siw li dernier atik ki soti yo dernier semaines ak jou ki passe yo, se plis fos Mirlande Manigat ap pran ak appui lot kandidat ki santi yo pa nan kous la vremant.

Mwen pa we ki jan van an ka vire pou Ceant ki pa gen aken atout lan men li (Aristid sou kil te konte bal kanpe lwen) epi ki se yon ``amateur`` ki chagé ak eskélett nan plaka li. Comme madan Manigat pa cité non, koulia li ka bien nan moun kap passé kout fil pou négocié.

Alévwa séka menm vrai objectif li te genyen nn kous sila, sa rele ``police dàssurance``.

Savez-vous que le directeur de la campagne électorale de Ceant est un proche du parti de Manigat? D'aillerus , quand ce dernier était ministre de la justice , je parle de Camille Leblanc , son chef de cabinet est un haut cadre du parti De Mirlande Manigat. Rien ne m'étonnera dans cette course .

Mon problème avec Manigat est qu'elle a été un et est encore un gnbiste. Mon problème avec les gnbistes est qu'ils jurent de faire la chasse contre les militants du parti Fanmi Lavalas. Dans ce contexte, si on aime Haiti , aimer Haiti , il faut trouver un leader neutre capable de satisfaire la collectivité dans son ensemble (lavalas, Duvalieriste , etc. Tel n'est pas le cas , à mon humble avis , d'une présidence de Mirlande Manigat en février 2011.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Doub-Sossis Mar 16 Nov 2010 - 23:59

Marc il y aura toujours un schisme de perception entre ceux qui croient dans les sciences et ceux qui croient dans les arts de la mystification.

Lorsque vous dites je ne crois pas dans les sondages vous avouez une lacune ...c`est cette meme lacune de culture scientifique qui avait fait que des officiels s'ètaient moqués des experts qui avaient prevenus de l' ìmminence d'ùn seisme de magnitude 7 ou plus en Haiti depuis 2008. Voyez les resultats de leur immobilisme....qui se poursuit avec la crise du cholera

Je ne fais pas partie du second groupe. C' est pour cela qu' aucun autre media n'a relaye le sondage bidon dont vous etiez le promoteur.


Dernière édition par Doub-Sossis le Mer 17 Nov 2010 - 0:09, édité 2 fois
Doub-Sossis
Doub-Sossis
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2429
Localisation : Montreal
Loisirs : cockfighting
Date d'inscription : 24/12/2007

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Marc H Mer 17 Nov 2010 - 0:05

Doub-Sossis a écrit:Marc il y aura toujours un schisme de perception entre ceux qui croient dans les sciences et ceux qui croient dans les arts de la mystification.

Je ne fais pas partie du second groupe. C' est pour cela qu' aucun autre media n'a relaye le sondage bidon dont vous etiez le promoteur.

Lol

Je repète . Je persiste et je signe à dire que c'est une campagne promotionnelle au profit de madame la candidate. Ce n'est pas un sondage. Les sondeurs de Brides , comme je disais , ont beau être respectables ou respectés. Je continue à les demasquer au forumhaiti dans leur stratégie politique tacticienne pour jouer dans les cerveaux du peuple du bon Dieu.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Marc H Mer 17 Nov 2010 - 0:16

Et je continue dans ma lancée que le choix du peuple est insondable, j'en suis profondément convaincu. Les songeurs , pardon les sondeurs de Brides peuvent sonder . Le peuple a ses secrets. Le peuple a des convictions et ces convictions ne se transformeront pas en tentation. A mon humble avis , dirais-je , il reste très peu d'haitiens pour qui le slogan : Tout moun ladan n'est pas une préoccupation. Wow conviction et préoccupation . Ça rime bien .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Thunder Mer 17 Nov 2010 - 0:25

Sa ki ta di ke non Manigat an ta fè ti nèg tranble konsa?

Marc pa kwè nan sondaj non, men li te fè youn sou fowòm nan. Di moman ke sondaj li te fè an te ale nan direksyon ke li pat swete an, li kouri fèmen sondaj lan. Malgre ke sondaj sa a te genyen twòp twou, li te pwomèt fè yon lòt. Lè li reyalize ke se menm direksyon an ke tout sondaj li mete ap pran, kounyea li pa kwè nan sondaj ankò.(lol)

Se pa ti ri ke nou fè mwen ri aswè a. Ah ah ah ah ah...!
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Marc H Mer 17 Nov 2010 - 0:39

Thunder

Fok wou di la verité toute nue wi . Anpil moun te di clairement qu'ils avaient voté à plusieurs reprises au sondage virtuel du forumhaiti. Des fraudes , on en avait dans le sondage du forumhaiti. Imaginez-vous combien de fraudes y a -t-il dans la réalité haitienne., Juste d'y penser me donne mal au ventre.

Sondaj sila te twop frod ladedan
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Thunder Mer 17 Nov 2010 - 0:41

Thunder a écrit:Sa ki ta di ke non Manigat an ta fè ti nèg tranble konsa?

Marc pa kwè nan sondaj non, men li te fè youn sou fowòm nan. Di moman ke sondaj li te fè an te ale nan direksyon ke li pat swete an, li kouri fèmen sondaj lan. Malgre ke sondaj sa a te genyen twòp twou, li te pwomèt fè yon lòt. Lè li reyalize ke se menm direksyon an ke tout sondaj li mete ap pran, kounyea li pa kwè nan sondaj ankò.(lol)

Se pa ti ri ke nou fè mwen ri aswè a. Ah ah ah ah ah...!

Kisa pou m te di ankò?
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  dilibon Mer 17 Nov 2010 - 11:28

Sondaj Brides yo pa premye pwoblem ki fe genyen divejans dopinyon ak leve kanpe ki fet sou forum nan! Vre pwoblem nan nou poko janm pale li. Dinamik eleksyon nan peyi Dayiti pap janm chanje. Se pa eleksyon kote majorite moun ap cheche youn moun, youn ekip, youn plan ou oyun pwogram politik ki ka chanje peyi'a vre. Se pa sa li ye, se pa sa li te janm ye e li poko pret ap sa.

Ayisien an toujou ap cheche konnen kiles ki pi pre li, ki kandida ki ka ede li jwenn youn travay, ki kanpay kote li chaje zanmi ki ka ede li jwenn non selman travay men kontra ak opotinite pou li ka souse nan youn nan branch tete manman nou peyi Dayiti. Tout moun kont koripsyon ak move gouvenans tout tan se pa moun pa li kap gouvene! Mwen sonje koman kek revolisyone te sipote Aristide e ki pat menm genyen youn desans le yo te vinn sipote Preval ak madanm ke yo tap ansanse!

An nou gade kek kandida

Madan Manigat kiltive, entelektyel, Phd nan Sorbonne, visaj granme ki ka vini ak solisyon men youn pesonaj konsa ansanm ak mari li ta dwe fe plis nan domenn edikasyon nan peyi'a apre tout tan sa. Sou pwen edikasyon ak alfabetizasyon sa li kontribye nan peyi'a pa rapo ak etid li tre mins, pwofese ak rekte inivesite? Yo te ka fe plis. Men kan menm pami tout mawon ki la yo li sanble youn chwa ki fe plis sans.

Nan youn meye mond, Jude Celestin pa ta dwe genyen okenn chans. Kontinyite Preval ta dwe fe li paret an denye nan tout sondaj. Se youn neg pesonn pat konnen sou pwen politik, sipo gouvenman ta dwe mete li an denye tout tan. Sak fe moun ap pale de li se ekzakteman paket lajan gouvenman ki nan men li kote lap achte vot. Pwen final!

Presans Sweet Mickey ka eksplike endesans ak defayans total kapital ki nan mond politik tradisyonel la. Koman youn nonm ki ap di betiz tout tan, louvri deye li an piblik, fe tout radot ki kont kilti lakay ta kapab konprann li genyen chans pou li demisyone kom prezidan konpa pou li ka vinn prezidan tout bon?

Si youn moun tap chwazi youn kandida sou sa li fe deja de konkre nan peyi'a se ansyen majistra Delmas Wilson Jeudi pou yo ta vote. Delmas youn zonn kite sal ak fatra, egou enkirab, mache tout kote, pesonn pat konn peye taks, youn kote kite san gouvenans, anpil dezod, msie kom majistra te rive transfome gras a leadership moushe sa'a. Sonje ke mwen pa konnen msie ni en pent ni an penti.

Le nou sispann fe politik vant ak anba vant, ti avantaj pesonel pou ka lage vye coat nou yo ate, soti nan fredi, ka volo lajan leta pou achte gwo kay aletranje, pou ka di nou rive tou le nou genyen 5 bonn ak 4 jeran, 25 chyen ak 50 fanm nap rive konprann ki sa ki pi bon pou majorite pep la!


Dernière édition par dilibon le Mer 17 Nov 2010 - 13:08, édité 1 fois

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Marc H Mer 17 Nov 2010 - 12:56

Se yon bel ti analis wou fe la Dilibon mwen apresye 'l anpil .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  dilibon Mer 17 Nov 2010 - 13:17

Mesi Marc.

Men lide sa'a vinn jwenn le youn zanmi rele mwen avan ye. Msie komanse pa dim koman bagay yo red pou li. Ni li ni madanm li pap travay. Mwen rele youn zanmi mwen ki lage madanm li kom fam de sevis nan oyun otel nan Manhattan. Mwen tap bay msie kek lide sou koman li ka jwenn oyun travay selon eksperyans li pou fnami ka vinn pi solid finansyeman. Setalo msie ap dim koman li te chaje kat kredi li pou li te bay 1000 dola nan kanpay youn kandida ki tap apse nan NY. Monsher sim pat gentan fe plase madanm mouche mwen pa tap fe'l e mwen pap ede msie jwenn anyen pou tet li. Paske ou pa ka dim youn fanmi nan wout pedi kay, prekse fe bankroupsi pou youn nonm jwenn 1000 dola al bay youn kandia. Mwen di msie poukisa li fe youn bagay konsa. Li dim monsher si msie monte NAP tou bon. MWen di msie mesi men mwen deja bon se pa kandida ki pwal fe'm tou bon. Travay leta an Ayiti pa peye, koman NOU pwal tou bon an? A mwens ke mwen ak msie pral tonbe volo ansanm... Mwen vinn kalkile ke se pa msie selman ki pense konsa. Anpil gwo nasyonalis degise ki sou forum nan genyen youn zanno kay ofev; yap entel ou entel pase pou yo ka tou bon. SI se pa moun pa yo ki ap domine youn sondaj yo pap janm we li bon kelkeswa saw vle di. Tensyon ou we kap monte nan peyi'a kote zam pwal brake se pa nan volonte pou vini ak chanjman reyel men chanjman ki fe anpil nan yo tou bon swa pou yo ka jwenn youn job ou byen pozisyon pou yo ka souse youn zo... E neg nan diaspora yo pa eksepte! Se reyalite a sa!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Marc-Henry Mer 17 Nov 2010 - 13:39

Dilibon

Mwen rankontre tou anpil moun bo isit la tou kap cheche kandida pa yo . Mwen peut-être trop idealis men mwen toujou te panse kandida ki soti lan mouveman lavalas 90 yo toujou ka fe yon bagay mieu ke lot kandida yo pou pep la .

Se setèn mwen te ka apiye Alexis paske tout zanmi mwen lan kanpagn Alexis ak Jude Celestin. Mwen rejete Kandidati Célestin paske Préval dwe pran retrett li apre 7 fevrye 2011. Mwen un peu desu de pefomans ak konpòteman politik Preval lan 2 e manda li ya . Nou paka pale de eritaj politik Preval. Misye te gouvenen lan improvisation selman. An 2011 , Ayiti ak gouveneman pa dwè ap improvise anko .

Antouka , mwen pa jamm rankontre Ceant lan vi mwen men Renmen leu misye di fok tout exile retounen an Ayiti même Duvalier. Se pousa mwen kwè si je pouvais voter , j'aurais voté pour Céant. Fok tout ayisien réyni pou rekonstriksyon kap fett byen.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  dilibon Mer 17 Nov 2010 - 14:04

"Mwen peut-être trop idealis men mwen toujou te panse kandida ki soti lan mouveman lavalas 90 yo toujou ka fe yon bagay mieu ke lot kandida yo pou pep la ."

Wi Marc ou ideyalis vre! Mouvman popile pep la kite komanse depi nan lane 80 te rive kaptire apre viktwa aparan 1986 pa youn seri ti egri, anvye - moun kite rayi Divalye men kite anvi plas li - ki paret kom ansyen fo kominis, fo sosyalis pou tabli youn gouvenman govh-dwat makwali ki pa repoze sou okenn ideoloji men ki genyen kom twal de fon: fe lajan pa nenpot moyen pendan yap preshe avans lit pep, cheche vann peyi'a a nenpot moun pou solidifye pouvwa yo. Nou rive nan lane 90 ak eleksyon Aristid. Rive nan mwad jwiye 1990 mwen te deja predi echek mesye sa yo ki pat konprann menm nosyon elemante nan dinamik chanjman ak gouvene youn peyi. Rezilta moun kite vote Aristid soufri plis de gouvenans Aristid ke nenppot lot group sosyal. Si se pat entranzijans ak enpatyans volo nan lame ak ti group ki kontwole 80 a 90% resous peyi'a kite al kouri ba li koudeta, Aristid ak gouvenman tet chat li a tap tonbe de prop pwa li.

Pou sipote sam di la. Aristid te telman ale nan ekstrem le li te pe, militan politik, kandida ke li vinn prezidan li pat ka negosye byen ak okenn enstans entenasyonal kan 60% bidje peyi a repoze sou letranje. Yo te pense ke ak fos popile yo tap mete entenasyonal la devan youn fait accompli pou ba yo ed san okenn negosyasyon. Ere kapital! Yo pense ka fos popile yo, yo te ka fose tout moun ki genyen lajan envesti andedan peyi'a si yo pa vle pedi tout! Yo te pense ak entranzijans yo tout moun kite dwe leta tap pwal peye ou byen tren lavalas te ka pase sou yo. Se youn "surevaluation" de fos ke yo te genyen nan realite.

Pou pep jwenn sevis ak youn sityasyon miyo fok genyen give an take, fok genyen moun ki konn negosye ni ak fos enterye ni ak fos deyo, fok moun sa yo genyen konpetans, patyans ak anpil lot aptitid pou kreye riches e bouche gwo twou ki separe sak genyen ak sak pov. Li ap fasil pou fet men li ka fet. Men neg 90 yo pa kapab fe sa e yo pap janm ka rive fe sa. Nou pwal bezwen moun ki pi sofistike nan politik, nan strateji ekonomik, nan refom sosyal, refom legal eletriye ki ap dirije pou favorize youn gwoup men deplase peyi'a. Li pap ka fet nan retire pye w ma mete pam...

Lide "tout moun ladan'l" ke Ceant ap pale fe anpil sans politik, koud tissu social haitien an nan aplikasoyn konsitisyon an pou tout ekzile tounen ta bon men fok li chita sou oyun bon strateji ke msie poko eksprime a kle. Youn retou san planifikasyon ak kontwol de tout ekzile yo ka tounen youn pongongon nan men msie. Deyo tout mesye yo se ti anfann ke, zanmi demokrasi ak jistis men le yo tounen ou met konte sou mwen yo ka tounen fos divisoyn ak pwoblem pou nenpot gouvenman.... Ceant genyen youn gwo pwogram politik men ki kote lap jwenn lajan pou fe yo pako kle devan je pa'm. Msie pale tankou youn neg modenn men li poko pale tankou moun ki konprnan dinamik ak kontreves global e ki kote Ayiti ap ye sou adminsitrasyon msie. Men se pa li selman ki konsa.... Pou Alexis mwen pa ka konprann poukisa youn moun ka menm refelchi sou sipote msie kom kandida? Youn neg ki pwan kane kom enkonpetan le lite premye minis kounyea la nou pwal pwomote kom prezidan? Se anko la continuite aveugle!

Se domaj neg ki plase nan deye sondaj yo pa genyen chans pou bay kek bon lide mwen te tande ke yo genyen nan deba kite fet nan Miami an. Se domaj ke lajan sal ou kestyonab boushe tout rout dialog nasyonal. Se domaj, CEP manke kite kandida yo pale nan youn kesyon de youn kanpay bebe pou fasilite kandida pa yo... Men genyen anpil bon jan lide ke nou pa konnen de moun ki kandida nan eleksyon sa yo!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Marc H Mer 17 Nov 2010 - 14:12

Men bon jan deba pouki fette sou fowom lan a dix jours du vote

Lide "tout moun ladan'l" ke Ceant ap pale fe anpil sans politik, koud tissu social haitien an nan aplikasoyn konsitisyon an pou tout ekzile tounen ta bon men fok li chita sou oyun bon strateji ke msie poko eksprime a kle. Youn retou san planifikasyon ak kontwol de tout ekzile yo ka tounen youn pongongon nan men msie. Deyo tout mesye yo se ti anfann ke, zanmi demokrasi ak jistis men le yo tounen ou met konte sou mwen yo ka tounen fos divisoyn ak pwoblem pou nenpot gouvenman.... Ceant genyen youn gwo pwogram politik men ki kote lap jwenn lajan pou fe yo pako kle devan je pa'm. Msie pale tankou youn neg modenn men li poko pale tankou moun ki konprnan dinamik ak kontreves global e ki kote Ayiti ap ye sou adminsitrasyon msie. MEn se pa li selman ki konsa....

Dilibon

Mèsi map vini pi ta pou kontinye deba sila . An attandan map tout moun pou patisipe.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Rico Mer 17 Nov 2010 - 14:16

Thunder a écrit:
Thunder a écrit:Sa ki ta di ke non Manigat an ta fè ti nèg tranble konsa?

Marc pa kwè nan sondaj non, men li te fè youn sou fowòm nan. Di moman ke sondaj li te fè an te ale nan direksyon ke li pat swete an, li kouri fèmen sondaj lan. Malgre ke sondaj sa a te genyen twòp twou, li te pwomèt fè yon lòt. Lè li reyalize ke se menm direksyon an ke tout sondaj li mete ap pran, kounyea li pa kwè nan sondaj ankò.(lol)

Se pa ti ri ke nou fè mwen ri aswè a. Ah ah ah ah ah...!

Kisa pou m te di ankò?

Apre tout despsyon sayo, finalman ti Marc pa konnen ki dirèksyon pou li pran. Koken leve li komanse bloke pos, mete rico an karantenn.

Apre l finn vekse, li lage Celestin nan rout, rabat sou Ceant kom nouvo sovè. Ayayyyyyyyy Celestin nan twoub, Marc fofile nan kan yon kwidam ki soti nan kan zafè konbinn louch lavalaso-Preval notè Ceant. Yon manipilatè lwa repiblik kap resikle lajan volo, lajan detounen.


Dernière édition par Rico le Mer 17 Nov 2010 - 14:18, édité 1 fois
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Marc H Mer 17 Nov 2010 - 14:17

Zot toujou hors sujet . Quand Zot n'a rien à dire qu'il se la ferme , merci
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Rico Mer 17 Nov 2010 - 14:21

Marc a écrit:Zot toujou hors sujet . Quand Zot n'a rien à dire qu'il se la ferme , merci

SE TOU SWIVI SIJÈ, ZAFÈ CEANT KI EMÈJE KOM CHOUCHOU MARC NAN SONDAJ YO.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Le gros roseau Mer 17 Nov 2010 - 14:45

Men la lwa pa dwe genyen kontrent tan ni espas menm si mwen konen yo di sa ki rele statut de limitation men statut saa pa dwe aplike pou krim kont limanite..Lwa peyi ya di ke nanpren ayisyen ke yo dwe ekzile kel rele Jean bertrand Aristide ou byen jean Claude Duvalier.Saa pa ka genyen oken rete tann. se lakay nou selman genyen enbesilite sa yo.la jistis dwe la pou jije tout volè ,tout kriminel" nul n'est au dessus de la loi." mais nul ne doit etre un hors la loi sans etre condamné non plus.

lè yon duvalieriste degise ap kritike neg ki te vinn apre 86 fok yo di tou sa ke divalyerisme lan te fè pandan 30 lane kote yo te genyen stabilite e yo pat anba anbago.konbyen to analfabetism lan te ye lè yo te kite pouvwa , konbyen iniversite yo te bati, konbyen vil yo te bati pou loje paket moun ki tap kreye bidonvil nan tout vil ki te bati anvan yo. ki jan fè jodya se dlo poupou ke ayisyen ap bwè nan latibonit ki ja fè parenn pat di Duvalier ke Gonayiv pa genyen ase latrin ak kay pou moun rete ki fè jodya yon jenn gason ap di yon jounalis ke tout moun se nan saline la yo al fè beswen yo li di pa genyen yon milimet kare ki pa genyen poupou ladann.

Fok nou annalyse echec lalavalas nan yon konteks pi laj ke ayiti.Mwen pap defann Aristide ni lavalas non men an verite mwen kwè si se pat nazi yo ki te o pouvwa o Zeta Zuni an 1990 lè Aristide eli ya e si se te Al gore ki te presidan o lye de Georges Bush e byen jodya nou pa ta ap mouri ak kolera.nanpren oken Presidan ayisyen ki ka retire peyi saa nan eta saa si boujwasi retrograd ayisyen ak kominote enternatyonal deside sabote gouvenman li yan.Erè Aristide fè li te twò fougé li atake twòp enmi peyi ya an menm tan san ke li pat prepare oken ranpa pou pwoteje deyè li.

mwen pa genyen kandida men kom dilibon di ya nanpren moun ki ka nye fomatyon ke madan manigat genyen men tou se pa sa selman ki di ou ka fè yon bon dirijan . mwen genyen yon ti sè mwen ki rete non lwen moun sa yo li dim wout ki mennen lakay moun sa yo lè lapli tonbe ou pa ka kondwi machinn ou san w pa tonbe nan trou ki mennen lakay yo.nan zonn la pa genyen ase lekol pou ti moun jwen pen edikatyon.ki donk wi madan maniga genyen yon PHD ,li byen edike men eske li se yon moun ki konprann ke peyi ya pa ka kontinye sou menm pant saa anko kote lajan reset leta pa asse pou peye birokrat initil ki fè pep la pa ka jwen menm sèvis de baz tankou dlo pwop nan tout peyi ya , malad pa ka jwen swen santé, ti moun pa ka jwen lekol pou yo ale ayisyen pa ka jwen menm yo pla manje pou yo manje pa jou.san zabri yo pa ka jwen kay pou yo rete.eske li se moun ki pral di si pep la pa ka jwen dlo pwop pou yo bwè ni manje pou yo manje ni lekol pou yo voye pitit yo lekol nou pa ka ap peye paket anbasadè ak senate ak Minis yon pa vo lot sa yo?Eske li konprann ke yon peyi ki pa ka ba moun dlo pwop pou yo bwè pankò ka genyen yon lame ?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  dilibon Mer 17 Nov 2010 - 15:28

Mwen pa nan goumen pou fe we ke peyi a te pi bon sou Divalye ou pa. Mwen kwe ke depi nan fen lane 1860 yo, Ayiti pwan wout negativite ak dekadans tol kapital. Depi nou terantre nan lojik remet ledikasyon nou bay menm legliz katolik ki te pense ke neg nwa enferye e yo pa genyen lot objektif nan lavi ke pou sevi met yo, nou te komanse fome moun ki pa a janm gennyen kapasite pou fe devlopman peyi'a kote tout sitwayen te ka cheche bone yo nan tout libete!

Selman nan wout negativite a genyen diferan nivo. Si sou Divalye peyi a te antere nan nivo 10 pye, rive sou Aristide li tonbe a 40 pye anba te. Rive sou Preval li petet a 100 ou 300 pye. Nan sans sa'a nou telman ap desann ba, nou vinn pa remake ke Divalye sete youn ti bebe pa rapo ak Aristide e Aristide tounen youn ti scout devan Preval. Se desant nan lanfe kife neg negatif tankou Divalye ak Aristide paret kom entite pozitif pa rapo ak sak genyen la, men pa genyen youn ki pozitif vre. Nou pa dwe ap konpare nivo kote nou ye anba te kan plas nou, jwet serey ap fet anle te. Genyen moun ki di ke yo vle remonte ak peyi'a nan nivo kote nou te ye sou Aristide, mwen di bonne intention men se poko zafe a sa paske rapo UCREF deja demontre ke sete negatif! Genyen moun ki ap mande an nou remonte nan nivo kote no ute ye sou DIvalye. Mwen di Bonne intention, men se poko bagay la sa paske nou te fe 1986 paske kondisyon yo pat bon. Mwen pre poum soutini moun ki ka devlope lide pou remete nou sou te e ede peyia kouri al jwenn lot nasyon nan gran konpetitivite mondyal kap fet nan 21ieme syek la rapidman..

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Invité Mer 17 Nov 2010 - 15:33

Marc ton constat me fait penser au Vietnamien... Arme contre arme, il n'avait aucune chances mais à chaques soir le corp des soldats morts pour ainsi décorager les américains

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Faire des sondages pour arriver au pouvoir . - Page 2 Empty Re: Faire des sondages pour arriver au pouvoir .

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum