Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Manga Fire Force : où commander le Tome 34 Fire Force édition ...
11.50 €
Voir le deal

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère.

Aller en bas

Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère. Empty Rien n'égale la soupe au giraumon de ma mère.

Message  ainsi ne soit-il Ven 31 Déc 2010 - 18:54

E se rezon pou ki m'pa janm manje soup jomou ankor lan vi'm.

Kouman w ta vle pou m'enterese a bouyi vide lè jiska prezan arom soup madanm sila ret enskri lan sèvo'm, lan odora'm. Pou gou a menm, se pa pale. Nou va eskize'm, te gen yon lè m'te menm pense ke tout lót kuizinyè pat bon. Men lan kontak ak Ayisyen lan Kanada, se deux kuizinyè mwen te kwaze ki te enpresyone'm.

Premye a se te manman yon kamarad, wi, mwen bije rekonèt talan madanm sila. Yon mwen-menm ki manje rarman kay moun. Men lè m'te temwen kouman madanm sila te pran san'l, te metikuleuz, jan kuizin li te prop, mwen pat ezite e mwen pat etone jan du ri a ak kabrit la te bon.

Dezyèm la, se te yon bouzen (affectivement). Se pat yon peripatetisyèn ni yon eskort non men manmzèl renmen manje kann anpil dapre sa kolèg la te konn di. Dayè manmzèl ki se yon univèsitè pa janm kache ke reseptakl tabernakl li pa yon kado la nati te ba'l pou l'chita ap kontanple.

Se te lan yon fèt kominotè ke fan'm sila te prepare yon tabl' ekstraódinè kote ki te montre richès ak variyete kuizin Ayisyèn ki pre anpil ak kuizin plizyè kwen peyi Lafrans itou. Rayi chyen di dan'l blanch. Petèt se 3 fwa lan 3 plas diferan mwen janm achte manje lan restoran Ayisyen lan Kanada. E sa pa janm enterese'm pou m'retounen. Lè m'ap gade, yon seri de moun k'ap pale de kuizin Ayisyèn, m'ap mande'm kouman fè fanm sa a pa posede yon restoran bien coté kote jenerasyon montant la ta al aprand e ki ta fè yo pran kuizin nou oserye bor isit.

(Nou tèlman endisipline ke nou pa ka fè tankou lót ras yo ki konn kouman pou al lan póch zót. Vantr nou wè a, wi vantr, se sa ki menen anpil moun. Sa pat etone'm ke yon sètèn Fabienne Colas, yon just come lan Montreal, t'ap asezonen vyand kabrit ak zoranj su lan televizyon. Ayayay! Ba yo gouyad, ti chérie! (LOL) Mwen pa yon fanatik, se vre, men istwa manmzèl ak fanmi'l enteresan.)

Deux kuizinyè m't'ap pale yo, mwen mete yo lan yon kategori à part. Yo pa pi wo, yo pa pi ba ke manman'm lan domèn kulinè men chwa'm deja fèt. La charité bien ordonnée commençant toujours par soi-même, je vous annonce que la lauréate est Madame ma mère.

Mon défunt père en témoignerait avec les meilleurs et irréfutables arguments. Yon bon madanm wi, manzèl te posede dis dwèt li. Mwen sèten ke se tout kuizin manmzèl ki te bon nèt paske le père a'm pat janm yon ferayè ki te janm bezwen al manje lan plizyè kay. Ha! ha! ha!

Hélas! de nos jours, même la cuisine nous est présentée ''photoshopée'' comme ces hymens reconstitués. Au secours, koze a komanse vire. Ha! ha! ha! ba'l ti dlo...

Oh! que je suis bon et méchant à la fois. On dirait Dieu. Je ne suis point responsable des êtres tourmentés qui hallucinent et qui aiment courir après les ombres. Qu'on ne blâme pas La Tourmente chaque fois où leurs faces grimaçantes s'aplatissent sur un mur au détour du carrefour des règlements de compte.

Imprévisible, énigmatique, impitoyable, ce cher Martine la tourmente. Some people hate to like me. And I love to dislike them.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum