Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

5 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  kakakok Ven 1 Mar 2013 - 7:29

D’après l’auteur Rodney Saint-Éloi, qui sera en signature ce samedi 2 mars de 10 :30 à 15 :00 à la Librairie J’imagine (49, Rue Chavannes, Pétionville), « ce livre est une nécessité, celle de rendre transparent le visage de Jacques Roche, de refuser sa mort et de convoquer en soi le meilleur. C’est ma manière à moi de faire le deuil. En déplaçant le regard du côté de la lumière. »


Ci-dessous le prologue à cette longue lettre.

Document communiqué à AlterPresse

Jacques Roche, mon ami, est assassiné à Port-au-Prince le 14 juillet 2005. Il m’a adressé sa dernière lettre, quelques jours avant que les bourreaux n’aient étouffé sa voix. Il m’a écrit : « Je viens vers toi et t’offre mon songe ».

J’existe depuis dans le souvenir de la parole donnée.

Qui me dira comment nommer la mort quand le tombeau est celui d’un ami. On apprend l’oubli et le deuil. On pleure en silence alors que remonte le fleuve de l’amitié, embrassant le visage lunaire de l’absent. Le pays perdu défile telle la silhouette diaphane de l’ange de nos rêves d’enfant. La certitude est que les nuages ne seront plus les mêmes. Ni le ciel bleu. Ni les mers. Ni les montagnes.

Jacques, j’ai parfois le sentiment étrange que tu n’as jamais existé. Pourquoi as-tu mis tant de bonté et de chansons dans ce mot qui s’appelle vivre ? Frémissent les moindres gestes où s’éveille ta fièvre de jeune homme insoumis. Suffit-il que tu ouvres les bras pour que se répande la lumière.

Jacques, je t’écris de Montréal, avec au cœur, les bris de l’île, l’encre séchée du poème, les cris de colère. J’accueille au bout du petit matin d’hiver tes mots. Bats en moi ton souffle, ta révolte et ton combat pour que les rêves ne soient pas piétinés.

Que peut le poème pour garder en nous la lumière ?

Où es-tu Jacques dans le songe que nous avons ensemble songé ?

Qu’ont-ils fait de ton rire, Jacques ?

Je t’écris cette lettre et repense à tes phrases verticales. Tu demeures dans ma nuit une étoile incendiée. Les assassins n’ont pas le pouvoir de nommer nos songes. Mille drapeaux flottent dans nos cœurs comme des tisons d’espoir. Le feu est dans chacun de tes mots, Jacques. Que tes pieds, tes mains, tes yeux et tous tes membres soient entiers à ton corps !

Cher Jacques, mon frère, mon ami, ne meurs pas, car si tu meurs, le vent meurt avec ton ombre, ou meurs si ton songe est le sang qui grandit l’horizon.

Rodney Saint-Éloi est poète et éditeur de Mémoire d’encrier. Il vit à Montréal. Ses derniers titres : J’ai un arbre dans ma pirogue (2004), Haïti kenbe la ! (Michel Lafon, 2010), Récitatif au pays des ombres (Mémoire d’encrier, 2013), Les bruits du monde (Collectif, Mémoire d’encrier, 2012).

…………..

Jacques Roche


Dernière édition par kakakok le Jeu 7 Mar 2013 - 18:52, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  kakakok Ven 1 Mar 2013 - 7:36

Pourtant pour Joel le gardien de la foi Titidiste "Jacques, j’ai parfois le sentiment étrange que tu n’as jamais existé. Oui Joel Joel Jacques Roche te ekziste ! oui Joel yon te tenyen souf li nan Operasyon bagdad I ..Li te fe pati ,li te JWENN NAN TOUT MOUN JWENN...
Oui Joel joel yon jou kon jodya ote entelektyel ak ansyen jenero operasyon bagdad genyen pou jwenn ou pou rejwenn pa yo !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  Joel Ven 1 Mar 2013 - 8:52

Mwen te di mwen pa p reponn sa w ap di ;men ou toujou ap adrese w ak mwen.
San mwen pa ekzajere ;paske mwen pa renmen di ke mwen konnen;sa pa enpòtan sa mwen konnen ou pa konnen.

Se sa k fè mwen gen dwa mande w ;kòman ou fè konnen ki jan JACQUES ROCHE te mouri e si l te mouri lan OPERASYON BAGDAD.
Kòman ou te fè konnen ke te gen yon OPERASYON BAGDAD?
Bay yon referans ke menm moun w ap repete apre yo ,te konnen ke te gen yon OPERASYON BAGDAD.
Mesyedam lan ANBASAD AMERIKEN an ,ki gen AJAN sou teren an ,pa t si ke te gen yon bagay konsa;yo te refere ak OPERASYON BAGDAD lan o kondisyonèl;lan depèch yo voye bay DEPATMAN DETA.
Mwen renmen aprann.Paske ou toujou ap repete zafè OPERASYON BAGDAD se pa twòp pou m ta mande w ki jan ou fè konnen ke te gen OPERASYON BAGDAD e ki moun ki te dèyè lanmò JACQUES ROCHE.
Mwen sipoze ke w konnen paske ou pa ta ka ap repete BAGAY sa a ;paske ou pa FOU.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  kakakok Ven 1 Mar 2013 - 10:04

MEZANMI TOUT JOEL AP DI HAITI TE DEKOUVRI LE 5 DC 1492 KI KOTE LI KONN WE SA ??? jOEL TOUJOU AP 2+2= 4 MEN KI KOTE LI TE WE SA ??? sE PA KKKOK NI TE ALE NAN TELEVIZYON KI TE DI PWISKE YO KIDNAPE ARISTIDE TOUT MIOUN PWAL JWENN ....SE PA KKKOK KI TE ALE CHITA NAN PALE POU NEGOSYE YON TREV SOU OPERASYONM BAGADAD LA affraid SE PA KKKOK KI TE KOMANSE TOUYE SAN JIJE KEK GWO JENERO OPRASYON BAGDAD LA .......

oUI JACQUES TE EKZISTE ...E LI TE MOURI VRE NAN OPERASYON FANATIK ARISTIDE YO TAP FE PANDAN PLIS PASE 6 MOIS NAN PEYI A ....
LAVALAS KOMANSE AP REMET MONEN POU SANG JEAN DOMINIQUE ..YON KON JODYA MICKY GENYEN POU L DI SALI KONNENM NAN DOSYE JEAN MARIE VINCENT AN ??? ET LOT ANSYEN JENERO OPERASYO BAGDAD 1 AK 2 DWE REMET MONEN TOU !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  Joel Ven 1 Mar 2013 - 10:32

MWEN PA SATISFÈ:
M ap mande w ankò ;di m konnen ou te fè konnen ke te gen yon OPERASYON BAGDAD.
Mwen gen dwa mande w sa paske depi MAK ouvri sit sa a ,w ap pale de yon OPERASYON BAGDAD;se bagay ki pral gen omwens 8 an ;paske anvan MAK ouvri SIT sa a ;li te gen yon lòt SIT e ou te kòmanse ap repete bagay sa yo.

Ant parantèz ;ki sa w panse de MICHELLE MONTAS ki refize akize ARISTIDE ke l te dèyè SASINAY JEAN DOMINIQUE lan?
Se yon bagay ou pa janm refize repete ;ou te kòmanse fè sa depi sou SIT OPL lan.
Ki diferans ant oumenm ak MICHELLE MONTAS?
Reponn mwen;depi apre LANMÒ JEAN DOMINIQUE lan PARAMILITÈ-POUTCHIS-KOUDETAYIS-GNBIS lan dèyè MICHELLE MONTAS pou li akize ARISTIDE.
KI SA K AP PASE LA A MENM?
Y ap kwense JCD;y ap retresi maj manèv misye ;NÈG ap chache mete kadav JEAN DOMINIQUE lan sou do ARISTIDE.Pou MICHELLE MONTAS menm se NAD MARINAD.
Kòm ou konnen tout bagay;ki sa ki ap pase la a menm?

http://www.miamiherald.com/2013/02/28/3259925/former-haiti-president-baby-doc.html

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty C est un crime de ne pas reconnaitre l existence de JACQUEA ROCHES

Message  kakakok Ven 1 Mar 2013 - 14:16

C est un crime de ne pas reconnaitre l existence de JACQUEA ROCHES...li genyen yon day nesans ...li te genyen fanmi ...li kite kek zev ! li geenyen yon yo touye li ... tout moun konnen se nan epok operasyon bagdad la yo touye li ..
Bon Joel pate la tou koman li konne e aksepte Duvalier te touye tout moun sa yo .....?????? E se pa manti ... Se koonsa Joel ak refize rekonet te genyen yon lot vandredi nwa sou Aristide tou >>>

de toutes facons ..Ils sont tous peches et par consequent ils ne meritent pas la benediction de la justice..L unique sale heure du peche c est la mort affraid Mais la constitution haitienne est tres clemente plus clemente que la constitution Americaine JDC a l infinitif affraid PREVAL , ARISTIDE , SO ANN , PRIVERT, YVON NEPTUNE A L IMPARAFIT ......
La justice est universelle elle peut se conjuguer a tous les temps et toutes les modes.... Joel N ayez pas peur 1 affraid N ayez pas peur ! Le tout moun Jwenn doit continuer sa route ! affraid


Ce livre signé Rodney Saint-Éloi est un vibrant hommage au journaliste haïtien Jacques Roche assassiné le 14 juillet 2005 après avoir été kidnappé. Entre histoire d'amitié et tendresse, cette longue lettre est un dialogue entre deux poètes d'une terre à l'autre. De Montréal à Port-au-Prince, les deux voix alternent. Les lettres se succèdent pour traiter la mort, l'amour et l'exil. Livre émouvant où deux amis se racontent dans une intimité sans nom. De l'avis de l'auteur, qui sera en signature ce samedi 2 mars de 10 :30 à 15 :00 à la Librairie J'imagine (49, rue Chavannes, Pétion-Ville), « ce livre est une nécessité, celle de rendre transparent le visage de Jacques Roche, de refuser sa mort et de convoquer en soi le meilleur. C'est ma manière à moi de faire le deuil. En déplaçant le regard du côté de la lumière. » Prologue du livre Jacques Roche, mon ami, est assassiné à Port-au-Prince le 14 juillet 2005. Il m'a adressé sa dernière lettre, quelques jours avant que les bourreaux n'aient étouffé sa voix. Il m'a écrit : « Je viens vers toi et t'offre mon songe ». J'existe depuis dans le souvenir de la parole donnée. Qui me dira comment nommer la mort quand le tombeau est celui d'un ami. On apprend l'oubli et le deuil. On pleure en silence alors que remonte le fleuve de l'amitié, embrassant le visage lunaire de l'absent. Le pays perdu défile telle la silhouette diaphane de l'ange de nos rêves d'enfant. La certitude est que les nuages ne seront plus les mêmes. Ni le ciel bleu. Ni les mers. Ni les montagnes. Jacques, j'ai parfois le sentiment étrange que tu n'as jamais existé. Pourquoi as-tu mis tant de bonté et de chansons dans ce mot qui s'appelle vivre ? Frémissent les moindres gestes où s'éveille ta fièvre de jeune homme insoumis. Suffit-il que tu ouvres les bras pour que se répande la lumière. Jacques, je t'écris de Montréal, avec au coeur, les bris de l'île, l'encre séchée du poème, les cris de colère. J'accueille au bout du petit matin d'hiver tes mots. Bats en moi ton souffle, ta révolte et ton combat pour que les rêves ne soient pas piétinés. Que peut le poème pour garder en nous la lumière ? Où es-tu Jacques dans le songe que nous avons ensemble songé ? Qu'ont-ils fait de ton rire, Jacques ? Je t'écris cette lettre et repense à tes phrases verticales. Tu demeures dans ma nuit une étoile incendiée. Les assassins n'ont pas le pouvoir de nommer nos songes. Mille drapeaux flottent dans nos coeurs comme des tisons d'espoir. Le feu est dans chacun de tes mots, Jacques. Que tes pieds, tes mains, tes yeux et tous tes membres soient entiers à ton corps ! Cher Jacques, mon frère, mon ami, ne meurs pas, car si tu meurs, le vent meurt avec ton ombre, ou meurs si ton songe est le sang qui grandit l'horizon.
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  Joel Ven 1 Mar 2013 - 18:34

NON KAKAKOK;

Se diferans lan mwen ak ou ;mwen pa ka di SÈT DI SÈTEN ke DIVALYE te touye 400 JÈN GASON sa yo lan EPÒK lan.Se te enfòmasyon ki te sòti AYITI lan EPÒK lan.
Se te koni ke te gen represyon lan OKAP e moun ki te soti OKAP t ap pale de sa lan RADYO epi BOB LEMOINE te pibliye PI TA ,non kèk lan yo lan LIV li an.
Ou pa p wè mwen ap voye monte pou mwen di ke m konnen.
Konbyen fwa ou wè mwen pale de sa?
Oumenm ou pa konnen ni an PENT,NI AN PENTI kòman JACQUES ROCHE mouri ,alòs ke depi misye mouri an ,ou plede ap repete sa, e ou menm di ke se lan OPERASYON BAGDAD.
M ap mande w ankò kouman ou fè konnen.Mwen mande w sa paske ou plede ap repete NON JACQUES ROCHE.

Ankò mwen mande w ,paske ou konnen ;ou kapab gen plis enfòmasyon ke lòt moun.Ou plede ap di ke se ARISTIDE ki touye JEAN DOMINIQUE.
Mwen wè ;malgre tout jouman;tout pawòl yo fè sou do l;MICHELLE MONTAS refize mete lanmò an sou do ARISTIDE.
EKSPLIKE M POUKI SA.
Kite m di w si MICHELLE MONTAS te deside akize ARISTIDE pandan kanpay DESTABILIZASYON an se t ap GRAN PRI an wi.
Te gen de SANTÈN DE MILYON DOLA ki t ap depanse ;li ta gen dwa machande AKIZASYON sa a ak kèk 5,10 MILYON DOLA lan men USAID,IRI ak IFES.
Di mwen sa k pase la a menm ;kòm ou konnen tout bagay!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  kakakok Mar 5 Mar 2013 - 8:11

affraid Joel encore une fois pour l amour de Marise Narcisse de Minou Jacques Roches , Francois Latour , Pierre Antoine Lovensky n etaient pas des personages imaginaires ..YO TE EKZISTE affraid REGIME POLITIQUES OU TAP SIPOTE A affraid OU KONTINYE AP SIPOTE A affraid PASE YO A L INFITIF affraid SI DWA W POU PA JANM MAND JISTIS POU YO affraid O MWENS REKONET YO TE EKZISTE affraid SE KOZE TI BB NAN PILON affraid
YO TE GENYEN ZANMI , FANMI , MADANM AK PITIT affraid O MWENS KITE YON TI RESPES POU MEMWA MOUN SA YO :affra
id:
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  Joel Mar 5 Mar 2013 - 11:26

Ou pa fou ,ou dimwens mwen pa kwè sa ;men tou ou bay moun panse si tèt ou DWAT pou w fè sèt 8 an ap repete menm bagay yo.
E ou vle fè LA PATI mache.Ou gen dwa louvri youn ,2 PÒS ;yo inyore w ,apre sa w al chache yon pòs ki te aktif pou w rekòmanse repete menm rans yo.

Mwen pa p ensilte w non ;men mwen ta vle w reponn KESYON sou 2 NON moun ou mete sou LITANI w lan.

Pouki sa mesye LAVALAS yo ta sasinen LOVENSKY PIERRE ANTOINE?

Pouki sa MICHELLE MONTAS pa janm akize ARISTIDE ke l dèyè sasinaj JEAN DOMINIQUE lan.Se te bagay ki pi fasil ke l ta kapab fè e sa ta ka fè l RICH tou.
Pou yo te destabilize rejim ARISTIDE lan ;USAID pou KONT pa l ,te depanse 160 MILYON DOLA ;se bagay ki dokimante.MICHELLE MONTAS te ka MONEYE akizasyon sa a ,jis pou l pa t janm travay ankò.Se t ap GRANPRI an,SÒMÒM lan ,ULTIMATE lan.
Si MICHELLE MONTAS te akize ARISTIDE ;misye pa t ap dire ,rive an 2002;sa se opinyon m.

Ou kontinye ap akize ARITSTIDE ;limenm li pa fè l ;esplike m pou ki sa?

Ou toujou ap adrese m ;si w vle reponn ;reponn 2 kesyon sa yo.

Ou toujou ap pale de JISTIS .Eske ou janm mande JISTIS pou 42 PATIZAN LAVALAS ke yo te sasisnen lan PLATO SANTRAL lan.JEB SPRAGUE byen dokimante sasinaj sa yo lan LIV li an"" PARAMILITARISM AND THE ASSAULT ON DEMOCRACY IN HAITI"".
Se ant 2001 e 2004.
PETER HALLWARD pale de yo tou ,lan ""DAMMING THE FLOOD""

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  kakakok Mar 5 Mar 2013 - 12:50

Joel a écrit:Ou pa fou ,ou dimwens mwen pa kwè sa ;men tou ou bay moun panse si tèt ou DWAT pou w fè sèt 8 an ap repete menm bagay yo.
E ou vle fè LA PATI mache.Ou gen dwa louvri youn ,2 PÒS ;yo inyore w ,apre sa w al chache yon pòs ki te aktif pou w rekòmanse repete menm rans yo.

Mwen pa p ensilte w non ;men mwen ta vle w reponn KESYON sou 2 NON moun ou mete sou LITANI w lan.

Pouki sa mesye LAVALAS yo ta sasinen LOVENSKY PIERRE ANTOINE?


Joel se malerezman se sou tan wap jwe pou fondamantalis pa gentan peye pouzak yo fe .... Oumenm ou te vini ak pa asasen amerik sentral ak amerik di sid yo ,,,ki te rive jwenn sa yo te merite apwe plizye lane.... Jodya anko ou we JCD nan wout malgre tout magouy pou l ta komanse peye pou tout sa li fe affraid

Sanble JBA , ak Preval pwal jwenn pa yo pi bone ki nou te kwe ..Donk Joel 8 an pa ase pou fe bliye yon krim ... Mwen konnen a chak m vini ak bagay sa yo se yon gwo kout kouto ..Se pou tet sa sekte lavalas titidis ;a pa teo enterese nan mande jistis , nan mande jijman JCD...Joel sa se yon tristess... 8 tan map fe yon litani ..yon litani ki konssistan ...yon litani ke ni Aristide ni Preval pate janm tande lo yo yo te nan pouvwa....
Sanble se ta va Michel Martelli ki ta tande Litani sa ...Jistis pou JEAN DO ...Jistis pou pou viktim rejim chanpwel JDC a ...

Joel ke ou toujou kontinye inyore eksistans Pierre A , Natacha , Francois Latour ak Jacques Roche..sa pa asse yon jou kon jodya pou asasen tout moun sa yo jwenn sa yo ta merite ....

Pouki sa mesye LAVALAS yo ta sasinen LOVENSKY PIERRE ANTOINE? eske sa ta vle yo ta genyen rezon touye lot moun yo ???? M konnen pov dyab ou pa genyen model dyalektik sa a ..pou ta reponn san emosyon ... affraid

Si yo pa ta genyen rezon pou yo touye PERRE ANTOINE ...eskle sa ta vle di yo ta genyen rezon touye Jacques Roches ??? Francois latour ????Natacha Dessources????? affraid


kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  Joel Mar 5 Mar 2013 - 13:16

M ap senplifye bagay lan pou wou.Mwen pa p mande w ki jan w fè konnen ki lès ki te touye JACQUES ROCHE;FRAN;COIS LATOUR ak NATACHA DESSOURCES.
Reponn mwen yon sèl kesyon .Kòman fè MICHELLE MONTAS pa janm akize ARISTIDE ke l te touye JEAN DOMINIQUE ,alòs ke oumenm depi JEAN DO mouri ;w ap plede akize ARISTIDE.
Ou pi konsène ke MICHELLE MONTAS ;ou pi konnen pase l?
Si w pi konnen ke MICHELLE MONTAS ;pataje sa w konnen ak nou ,petèt ak MICHELLE MONTAS tou.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  kakakok Mar 5 Mar 2013 - 13:35

Joel a écrit:M ap senplifye bagay lan pou wou.Mwen pa p mande w ki jan w fè konnen ki lès ki te touye JACQUES ROCHE;FRAN;COIS LATOUR ak NATACHA DESSOURCES.
Reponn mwen yon sèl kesyon .Kòman fè MICHELLE MONTAS pa janm akize ARISTIDE ke l te touye JEAN DOMINIQUE ,alòs ke oumenm depi JEAN DO mouri ;w ap plede akize ARISTIDE.
Ou pi konsène ke MICHELLE MONTAS ;ou pi konnen pase l?
Si w pi konnen ke MICHELLE MONTAS ;pataje sa w konnen ak nou ,petèt ak MICHELLE MONTAS tou.

Michel Montas pa jij enstriksyon ! Anplis de sa genyen anpil bagay ou pa konnen...Ou konnen anplizye okazyon li te toujou refize rankontre JBA ?????? affraid Men fanm sa a se moun Preval affraid affraid

Yon sel bagay lo li te kouri kite Ayiti sou gouvelman JBA se paske li te santi vi li te menase ...Depi lo sanble bagay yo tap mache tre byen pou li nan : L' EAU NUE ......

Zafe fanm se toujou miste ...... MWEN AP AKIZE Pesonn Moun ki ka akize nou yo KOMANSE RELE NOU >>>ANOU TANN >>>SEnplemen annou sispann krye pesekisyon politik..... SANBLE LI TA KOMANSE LE POU NOU JWENN MONEN PA NOU NAN TOUT MOUN JWENN LAN.....

KAKAKOK PA AKIZE MOUN KI KA AKIZE YO KOMANSE RELE NOU //PWEPARE NOU POU ALE DEFANN TET NOU !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  Joel Mar 5 Mar 2013 - 14:34

Pa vin di rans ke bagay FANM se MISTÈ.Se t ap yon bagay fasil pou MICHELLE MONTAS ta akize ARISTIDE.Li te kouri kite AYITI ;ti PAP pa gen anyen ki di ke se ARISTIDE li te pè.
Wi gen bagay ou pa konnen ;yo te ka sasinen ARISTIDE tou e se menm moun ki te touye JANDO an ki te ka fè l an OKTOB 2000.
Sa mwen ap di w ;pale bagay ou konnen ;sispann voye monte.

Kontinye CHACHE ENFÒMASYON;pa kontinye repete menm rans yo.
Sa a se yon ANTREVI ke JEB SPRAGUE bay PACIFICA RADIO ;yon gwo chenn radyo .Se te semenn pase an ,28 FEVRIYE 2013.
CHACHE lòt enfòmayon.Pa gen moun ki ka konvenk ou ,se yon bagay enposib.
An touka se lòt enfòmasyon .Se yon emisyon radyo ki dire 1 è tan .
Sa m ap di la a ;se pa pou wou ;se pou lòt moun sou SIT lan ;paske pale ak ou se esye konble lanmè ak wòch:

http://haitiinformationproject.blogspot.com/2013/03/remembering-2004-coup-in-haiti.html

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  kakakok Mer 6 Mar 2013 - 7:34

[quote="Joel"]Pa vin di rans ke bagay FANM se MISTÈ.Se t ap yon bagay fasil pou MICHELLE MONTAS ta akize ARISTIDE.Li te kouri kite AYITI ;ti PAP pa gen anyen ki di ke se ARISTIDE li te pè.
Wi gen bagay ou pa konnen ;yo te ka sasinen ARISTIDE tou e se menm moun ki te touye JANDO an ki te ka fè l an OKTOB 2000.
Sa mwen ap di w ;pale bagay ou konnen ;sispann voye monte.

Wi Joel genyen anpil bagay mwen konnen ou konnen yo tou ak yon sel difesrans pou yon rezon ou yon lot ou refize denonse yo .... Jean Do mouri asasinen devan tout moun ..Ou pa ka konitnye ap made koman , ki le ak ki kote limouri affraid
Depi lomo sa a gouvelman fe anpil zefo pou detwi tout evidans ki va pent yo trouve asasen yo What a Face Neg yo ale nan pwizon ak lopital yo asasinen fwadman neg yo te lonje dwa sou yo komm ezekitan yo affraid e Joel deplis pase plizye lane pandan plis pase 3 mandat gouvelman lavalas neg yo pa janm kreye okennn anbiyans pou limye ta va fet sou lanmo Jean do...Bagay konsa ni oumenm ni mwen menm nou konen sa ...

Sa ta va yon wont sant pou ta we se sou gouvelman Martelly limye rive fet tout bon sou krim sal a .. Jeol mwen regret sa pou wou ..Si lanmo Senate toussaint pase tankou yon E MAIL ,,,sanble koze Jean do pwal kole nan gojet anpil A SA SAINT EN LIBERTE AK INOSANG AUX MAINS SALES affraid !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  Joel Mer 6 Mar 2013 - 9:11

M ap mande w yon MILYÈM fwa e se pou w reponn.
Poukisa MICHELLE MONTAS pa janm akize ARISTIDE lan SASINAJ JANDO?
M ap di w ankò ke w pa pi renmen JANDO ke MICHELLE MONTAS ,ou pa pi konnen ke li non plis.

Eske w konnen ke te gen yon plan pou yo te sasinen ARISTIDE ak PRÉVAL lan MWA OKTÒB 2000.Al li liv JEFF SPRAGUE lan .Men tou si yo te reyisi fè sa se t ap yon MIRAK ke ARITIDE t ap fè ;se limenm ki t ap sasinen tèt li.

Kanta SENATÈ TOUSAINT ;ou konn ki lès ki te touye l tou e ki jan w fè konnen?M ap voye w ankò lan sa Dr PAUL FATMER di lan ATIK ,lan LONDON REVIEW OF BOOKS ke NÈG touye MOUN e yo mete l sou do ARISTIDE.Ou pa konnen plis ke PAUL FARMER ki sètènman byen BRANCHE!
SISPANN VOYE MONTE ,PALE SA W KONNEN !

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  kakakok Mer 6 Mar 2013 - 14:15

Joel a écrit:M ap mande w yon MILYÈM fwa e se pou w reponn.
Poukisa MICHELLE MONTAS pa janm akize ARISTIDE lan SASINAJ JANDO?
M ap di w ankò ke w pa pi renmen JANDO ke MICHELLE MONTAS ,ou pa pi konnen ke li non plis.

Eske w konnen ke te gen yon plan pou yo te sasinen ARISTIDE ak PRÉVAL lan MWA OKTÒB 2000.Al li liv JEFF SPRAGUE lan .Men tou si yo te reyisi fè sa se t ap yon MIRAK ke ARITIDE t ap fè ;se limenm ki t ap sasinen tèt li.

Kanta SENATÈ TOUSAINT ;ou konn ki lès ki te touye l tou e ki jan w fè konnen?M ap voye w ankò lan sa Dr PAUL FATMER di lan ATIK ,lan LONDON REVIEW OF BOOKS ke NÈG touye MOUN e yo mete l sou do ARISTIDE.Ou pa konnen plis ke PAUL FARMER ki sètènman byen BRANCHE!
SISPANN VOYE MONTE ,PALE SA W KONNEN !

Sanble kkkok fe lekol.......Ou kontinye appoze menm kesyon an toutan malgre mwen reponn ou ....Tande m byen ..Zafe fanm se miste ! Anplis deki kek tan lanmo a pasanble tropderanje li affraid An plis detout sa...... Tout moun konnen genyen yon gwotuye nan peyi .... Poukisa Preval pajanm mande ni chache koze sou Se li a yote manke touye a ?? Joel eske se ta va menmote entelektyel ,menm touye a ???

Sanble se ta va tj menm rezon sa yo ??? ki ta va anpeche Michel Montas akize ou pote plent ???????? Jean Joel tj ap vantet li konm gwo demokrat ..Pou yon yon touye mari l nan kondisyon konsa ...pouvwa anplas chache elimine tout evidans posib..pou se menm fanm sa anko ou ta mande pou Akize yon gwo sispek..yon sispek tou pwisan !
JOel sanble ou ta pwan tou lot Ayisyen ki ekziste pou moun sotttttttttt !


Dernière édition par kakakok le Ven 8 Mar 2013 - 7:39, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  Joel Mer 6 Mar 2013 - 18:39

M ap mande w yon lòt bagay.Gen yon gwoup NÈG ki pa t vle wè ARISTIDE;ki te mare tout kalite twokèt pou yo te mete sou do l.Pouki sa yo pa t bay ,chache prèv ,ke l te gen yon bagay pou l wè ak lanmò JANDO an?
Se 2 zan wi yo te fè sou pouvwa a e se te yon diktati yo te gen lan ponyèt yo.
Petèt tou ou pa konnen yo te ka jwenn se MOUN lan milye GNBis yo ki te touye JANDO.Sitou NÈG ki konvèti lan dènye moman yo.

Se pou w reponn kesyon an ;paske ou fè plis ke 8 an ap voye monte ,ap voye TOYA.
Ki jan fè MICHELLE MONTAS pa janm akize ARISTIDE ke se li ki te touye JANDO?
Si w fè 8 ,10 zan ap pale de yon bagay ;moun espere ke omwens ou gen yon ti nosyon de ki sa w ap pale ;OU PA FOU!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  kakakok Jeu 7 Mar 2013 - 7:36

Joel a écrit:
M ap mande w yon lòt bagay.Gen yon gwoup NÈG ki pa t vle wè ARISTIDE;ki te mare tout kalite twokèt pou yo te mete sou do l.Pouki sa yo pa t bay ,chache prèv ,ke l te gen yon bagay pou l wè ak lanmò JANDO an?
pASKE EKIP TE O POUVWA NNAN EPOK LANMO SA A PA TE GENYEN NI SOUSI NI VOLONTE POUTE FE LIMYE SOU LANMO JEAN DO ..O KONTRE YON TAP BAT POU DETWI TOUT EVIDANS YO NAN TOUYE TEMWEN NAN LOPITAL AK NAN PWIZON affraid

Se 2 zan wi yo te fè sou pouvwa a e se te yon diktati yo te gen lan ponyèt yo.
Petèt tou ou pa konnen yo te ka jwenn se MOUN lan milye GNBis yo ki te touye JANDO.Sitou NÈG ki konvèti lan dènye moman yo.

M PA JANM GENYEN AK OKENN PWOBLEM ANT GNBISTE AK LAVALAS ..M TA RENMEN LIMYE FET

Se pou w reponn kesyon an ;paske ou fè plis ke 8 an ap voye monte ,ap voye TOYA.
Ki jan fè MICHELLE MONTAS pa janm akize ARISTIDE ke se li ki te touye JANDO?

BAGAY FANM SE MINISTE ..EPI TOU SI LI PATE FEMEN DJOL LI YO TE KA ETENN SOUF LI TOU .. SE PA mICHEL MONTAS KI MINISTE PIBLIK affraid NI SE LI TOU KI KOMISE GOUVELMAN .. MOUN KI LA POU FE AKIZA SYON SA YO KOMAN SE RELE SISPEK YONN APWE LOT ..GADE POU WE SI BOUL PAW PAP SOTI NAN PANYE A affraid

Si w fè 8 ,10 zan ap pale de yon bagay ;moun espere ke omwens ou gen yon ti nosyon de ki sa w ap pale ;OU PA FOU!

WI JOEL 8 PA ASE POU NOU BLIYE JANDO ... NI 8 TAN PA ASE POU EFASE YON KRIM KONSA ... SE BONDYE MENM OU PA MANDE M KI MOUN YO RLE JEAN DO ??? KI KOTE OU TE KONNEN ?? KOMAN OU FE KONNEN LI TE MOURI ???? affraid

ME KESYON MWEN GENYEN POU WOU :" KOMAN FE PREVAL PA JANM CHACHE KONNEN NI PO FE LIMYE SOU ASASINAJ MANKE DE SOEUR LI ?????

KKKOK PA FOU MENM E PI TOU LI KKKOK PA SITIREZ TOU... KKKOK PAGENYEN PWOBLEM POU NEG AP TOUYE LEDMI PEP LA ... POU REGLE BAGAY SERYE ...NEG A SASINAJ AVEG TANKOU SA LAVALAS , GNBISTE , MAKOUT YO FE 30 DENYE ANE SA YO REVOLTAN.......KESESWA AMIOT METE YE , RONALD VADAVRE , DR TOUSSANINT ??? PIERRE ANOTOINE , COLONEL MAYARD , JACQUES ROCHES FRANCOIS LATOUR , ODONEL PAUL AK TOUT LOT SANS NOM YO ....LIMYE TTA DWE FET SOU TOUT KRIM KI FET NAN PEYI A ...YON SITOYEN KI GENYEN NEZ NAN FIGI PA TA DWE CHITA DEPI 8 TAN AP GOUYEN KONT YON LI DE KONSA affraid
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  jafrikayiti Jeu 7 Mar 2013 - 8:35

Atitid tinedjè zenyèz ki toujou bezwen fè tikomik ak tout koze, kit li banal kit li serye, se sa ki mennen nou nan kafou tenten sa a.

Yon moun ki mouri sasinen, se pa yon lodyans. Se ankèt serye ki dwe mennen, se pa mwen domi rive, yo di yo te wè sa nan govi, bri kouri....m sispèk, blan an di.... ak lot refleksyon moun sèvo po ko fin devlope ki ka ede nou jwenn solisyon pou vyolans politik nan peyi nou.

Malerezman, gen moun ki pito kache dèyè pèsonaj yo kreye sou entènèt la pou defoule yo, dekwa pou yo pa janm responsab anyen nan vi yo. Epi, nou sezi wè kote nou pase yo pa ka pran nou oserye, menm nan mitan GNBis zenyèz parèy nou. Nou enstab menm jan ak tout tinedjè....anvan anyen n ap frape pot mande kite n tounen, nou sibi abi adwat, enkonpreyansyon agoch....yon veritab sinema la cage aux folles!

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  Joel Jeu 7 Mar 2013 - 9:00

Sa k rèd lan ,yo pèsistan.
Petèt NÈG ki chase yo de FOWÒM yo an ka gen rezon wi.
Ou pa ka fè 8,10 zan ap repete menm rans yo.Sa se zenyèzri vre wi.Se preske FOLI!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  kakakok Jeu 7 Mar 2013 - 12:48

Joel a écrit:Sa k rèd lan ,yo pèsistan.
Petèt NÈG ki chase yo de FOWÒM yo an ka gen rezon wi.
Ou pa ka fè 8,10 zan ap repete menm rans yo.Sa se zenyèzri vre wi.Se preske FOLI!

mwen tou senpleman wont pou nou to 2 ! Nou malad nou genyen plis pase 20 tan nap soutni Tout sa lavlas fe nan peyi a ..PREVAL?ARISTIDE.... Jodya an nou vle fe lot moun la loi lo yo deside denonse krim ...Jaf konne tres byen poukisa Mayard mouri ..... Pa genyen pesonn ki te ba li dwa touche figi lede Charismatik la nan koudeta 30 sept ... Genynen anpil lot ki mouri se tou senpleman paske yo te pote yon inifom nan yon moman nan vi yo .......

Joel ak Jaf nou met sote ponpe Jistis dwe rann... Se pa kakakok yo tande ki fe yon komanse rele sispek yo ....malgre anpil temwen rejim lavals yo deja touye ak dtwi ...

Yon nonm tankou Jaf mwen wont anpil pou wou ...sitou lo nan p pale Chavez an 91 se sel petrol lal ki ta manke JBA ki te ka enpoze li pwan tet Caraibes tankou Chavez te pwan tet AMERIK DI SID LA .....

Yon lot fwa anko kkkok kondane tout konpotman sall up....Tout entelektyel koutizan ! nou ti neg san konsyans ki pase tou vi ap defann yon sangine ak yon ti vakabon bouda chire ........

Jistis ap tann yo ...Yon lot fwa anko sanble se makout la ki pwal bay Jan do JISTIS ........ Fanmi Amio meteye , Ronald kadav ak Odonel Paul deside pote plent ...sanble pwizon pwal manje kolet de sipe vakabon ak sang a Voeux peyi dayidi pa janm konnen !
jaf ak Joel KONDOLEYANS ANTISIPE ! affraid affraid affraid
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty JOEL AK JAF NOU MET TANN TOUT MOUN GENYEN POU JWENN !

Message  kakakok Jeu 7 Mar 2013 - 12:51

L'ex président Jean Bertrand Aristide, n'a pas été convoqué par le juge instructeur en charge de l'enquête sur l'assassinat de Jean Dominique, révèle son avocat, Camille Leblanc. Le juriste estime toutefois qu'une éventuelle invitation ne devrait pas être assimilée à une persécution politique.

Dans le cadre de l'enquête sur l'assassinat du directeur de radio Haïti, l'ex président René Préval a été convoqué pour ce jeudi 7 mars 2013 par le juge instructeur Ivickel Dabresil.

La convocation de M. Préval s'inscrit dans un cadre normale de recherche d'informations par les autorités judiciaires, a laissé entendre M. Leblanc.

Pour lui la convocation de l'ex président Préval et une éventuelle convocation de l'ex président Aristide doivent être compris comme des invitations à des témoins de contexte général. Ces personnalités qui avaient une responsabilité pourraient parler du contexte général, explique t-il.

Selon M. Leblanc certains leaders politiques ont été auditionnés par le juge instructeur pour avoir une meilleure idée du contexte général entourant le crime.

Dans le même temps le juriste fait remarquer que d'autres personnes peuvent être convoquées parce qu'elles ont été dénoncées comme ayant une responsabilité dans le meurtre.

Il considère les convocations comme une démarche classique à la recherche de la vérité. M. Leblanc juge que les personnalités invitées doivent coopérer pour que justice soit rendue à Jean Dominique.

Cependant il met en garde contre toute instrumentalisation de ce dossier. Je souhaite que ce ne soit pas le cas, dit-il exhortant les juges à ne pas se laisser inféodés par des politiciens. Il faut éviter une certaine paranoïa pour crier à la chasse aux sorcières alors qu'on ne cesse de réclamer justice pour les victimes.

LLM / radio Métropole Haïti
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  kakakok Jeu 7 Mar 2013 - 18:48

Citation:
Se pou w reponn kesyon an ;paske ou fè plis ke 8 an ap voye monte ,ap voye TOYA.
Ki jan fè MICHELLE MONTAS pa janm akize ARISTIDE ke se li ki te touye JANDO

Wi kkkok femen bouch gardyen la foi yo ....Poukisa Preval pa janm chache ki moun ki te make touye Soeur li ????? Sanble A SA SAINT YO TA SANBLE>>>>>????Model krim yo sanble ????yo pa janm chache konen ki mounki deye yo ????Yo tj ap kase fey kouvri sa ...
konya pap Joel ou jwenn bouchon w......
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  Goya Jeu 7 Mar 2013 - 20:35


Mwen pap defan'n lavalas non, men mwen kwè zafè OPERASYON BAGDAD sa'a se envensyon ènmi lavalas yo ak laprès goch-dwat la pou jistifye politik represyon yo tap exzèse sou patizan lavalas yo aprè fevrye 2004.

Tout moun'n konnen pat gen operasyon Bagdad. Se te yon fiksyon.

Pou Jacques Roche, ènmi lavalas yo te di ke se pè G. Jan-jus ki te fè kidnape'l epi touye'l, pwiske akize'a te deja indantifye avan men'm kok la antandi, pè Jan-jis mouri, mwen kwè se yon istwa ki klo. Tout konnen sa pè sila'a te sibi enjisteman, sou akizasyon Liliane Pierre-paul ak radio kiskeya, lè jis pami lè jis. Yo prèt pou te kite m'sye mouri nan prizon san jistis. Pou yon bagay pè-tèt li pat men'm konnen.

Goya
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 490
Localisation : Montreal
Loisirs : lecture
Date d'inscription : 20/11/2010

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  kakakok Ven 8 Mar 2013 - 7:32

Goya a écrit:
Mwen pap defan'n lavalas non, men mwen kwè zafè OPERASYON BAGDAD sa'a se envensyon ènmi lavalas yo ak laprès goch-dwat la pou jistifye politik represyon yo tap exzèse sou patizan lavalas yo aprè fevrye 2004.

Tout moun'n konnen pat gen operasyon Bagdad. Se te yon fiksyon.

Pou Jacques Roche, ènmi lavalas yo te di ke se pè G. Jan-jus ki te fè kidnape'l epi touye'l, pwiske akize'a te deja indantifye avan men'm kok la antandi, pè Jan-jis mouri, mwen kwè se yon istwa ki klo. Tout konnen sa pè sila'a te sibi enjisteman, sou akizasyon Liliane Pierre-paul ak radio kiskeya, lè jis pami lè jis. Yo prèt pou te kite m'sye mouri nan prizon san jistis. Pou yon bagay pè-tèt li pat men'm konnen.

Goya ou fem riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cherry cherry cherry lo ou di ou pap defann lavalas....Se konmsi kkkok ta di li pap AKIZE LAVALAS ..Sanble ou ta dipoze ede Joel soti nan Petodye li tonbe a ...

Poukisa Preval pa janm chache ni moun ki te voye n moun ki te vini eseye touye Soeur li ya ??????? Ou we sezisman pa ta bezwen preske touye Joel Paske Michel Montas pas Akize Aristide nan Lanmo jean DO >>>>> Fanmi Mayard ak anpil lot O Grade de ansyen Ame a pa janm ni pote plent ni akize pezon ...

Poukisa Preval te retire tout plent sou krim finansye leta Ayisyen te depoze kont Aristide ????????????? affraid affraid affraid affraid affraid Sanble fwa sila Joel trouve repons ak tout kesyon tet anba li toujou ap poze kkkok yo ............ affraid
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

 A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE Empty Re: A SA SAINT PROTEGES ! ASSASSINNE OUBLIE ! IL ETAIT UNE FOIS JACQUES ROCHE

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum