Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-20%
Le deal à ne pas rater :
(Adhérents Fnac) Enceinte Bluetooth Marshall Stanmore II Noir
199.99 € 249.99 €
Voir le deal

LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

5 participants

Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  kakakok Mer 6 Aoû 2008 - 14:00

Chers amis en politique haitienne bien souvent il y a une collision entre le reveet la realite ...

Dans le reve ki sa nou espere des 100 remiers jours de ce nouveau gouvernement ??????


Dans la realite tenant compte dela conjoncture actuelle kisa nou espere de ce nouveau gouvernement ??????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  Jude Mer 6 Aoû 2008 - 15:31

Je n'espère pas grand chose : la dame est très prudente et elle est entourée de requins. Elle n'a pas les compétences pour naviguer sans problèmes et je crois que c'est également le cas de la plupart des personnes de son entourage.
Je ne peux que lui souhaiter bonne chance Smile

Je pense que son mandat se passera bien mais qu'il n'y aura rien d'extraordinaire. Haiti ap rete nan menm pimpimp lan.
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  Rodlam Sans Malice Mer 6 Aoû 2008 - 15:47

Jude pourquoi es-tu si pessimiste?parfois je le suis aussi,mais le problème haitien est-il vraiment insolvable si tous les haitiens y mettent leur volonté et leur savoir-faire?si dès à present nous souhaitons son echec ;et bien ce sera non seulement l'echec du premier ministre ,mais l'echec de tous les haitiens.Comme dit notre bien-aimé philosophe dans cette "CONJONCTURE ACTUELLE";(lol) il faut changer notre mentalité.Il faut voir le verre a moitié plein pour pouvoir le remplir.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  Jude Mer 6 Aoû 2008 - 16:15

Sans Malice je suis simplement réaliste. Il faut que je vois les défauts de la situation pour voir ce qu'il m'est possible d'améliorer. Si je me dis que tout va bien -ce qui est faux- alors je ne ferai rien.
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  Rodlam Sans Malice Mer 6 Aoû 2008 - 16:23

la situation na pas de defauts ;c'est nous qui creons la corruption et le gaspillage.alors il faut que ce soient les haitiens qui corrigent leurs mauvais defauts.Comme on dit le poisson pourrit par la tète si nous avons enfin comme chef de gouvernement une femme competente et honnète qui s'entoure de collaborateurs du meme acabit je ne pense pas qu'elle fera des miracles,mais elle pourra batir la fondation d'un nouveau edifice .
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  ed428 Mer 6 Aoû 2008 - 17:28

Madan Pye-Lwi poko menm bay politik jeneral li epi n' ap pale de san premye jou gouvenman l !! Nou pa we sak pase maten yan? Pat gen seyans jodi a paske pat gen kowom. Pa blye ke "Mache prese pa fe jou rive"
Seseman, n'ap tann nad marinad. Nou gen yon prezidan ke marasa l rele yon medyok. Nou te gen PM Alexis de fwa, e mouche te si telman bon ke palmante yo voye l jete. Kounye ya nou gen yon lot zanmi prezidan an ki gen anpil chans pou l ta jwenn dyob la. Sepandan, le nou remake tout dosye ki sou teren yan, kom lavi che, pri petwol k'ap deranje ekonomi yan, pwoblem insekirite, pwoblem lamanjay, pwoblem sante, lekol ki pral louvri tale, eleksyon pou renouvle tye sena a.Tet chaje!!!

ed428
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 359
Localisation : USA
Loisirs : Reading
Date d'inscription : 30/01/2008

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  kakakok Mer 6 Aoû 2008 - 19:00

Rodlam Sans Malice a écrit:Jude pourquoi es-tu si pessimiste?parfois je le suis aussi,mais le problème haitien est-il vraiment insolvable si tous les haitiens y mettent leur volonté et leur savoir-faire?si dès à present nous souhaitons son echec ;et bien ce sera non seulement l'echec du premier ministre ,mais l'echec de tous les haitiens.Comme dit notre bien-aimé philosophe dans cette "CONJONCTURE ACTUELLE";(lol) il faut changer notre mentalité.Il faut voir le verre a moitié plein pour pouvoir le remplir.

Oui sans malice mwen konen koze sa genyen yon ti jan sonnen mal nan fey zorey w...Men Philozofi mwen an se áachte mwen achte...SE pou sa menm ou vle touye m ! affraid

Serieusement je suis tres et tres pessimiste en observant la situation ..Ceci dit que ce soit dans le reve ou dans la realite...

Je suis actuellement de l autre cote de la frontiere et je me pose la question : qui peut contester la volonte de Dieu ????

SI NOU TE GENYEN TOUT LIL LA KI KOTE AYISYEN TAP JETE LO NOU FINI MANJE LIL LA AK DAN NOU ????

A l ecole j ai appris ke dominiken yo te pwan pi bon pati a nan separasyon ??? ESKE SE VRE ????

SI YO FE YON KOLE YO CHANJE BO AK NOU ; NOU PA PWAN DIZAN POU DEVORE TI SAYAPBA NOU AN ?????

YO PAP PWAN DIZAN POU CHANJE FIGI SA NAP BA YO A ???

Se vre genyen anpil sikonstans atenyant...Yo trouve esklav , yo genyen ti koule , yo pale yo lang ki popile... men yo te genyen kek gro diktate pwogresist tout !

Se sa ki fe mwen kakakok mwen rete kwe fok nou fe yo revolisyon ! Fok nou fout aboli koze ak model konstitisyon sa nou genyen an !

Pousa fet fok nou genyen moun ! moun serye ! onet ! konpetan ! Fok nou bouke fe fo politik ! aktyelman pa fouti ka genyen kwasans ak pwogre ak Preval e ak strikti nou genyen an plas la !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  kakakok Mer 6 Aoû 2008 - 19:24

En passant je demande une treve et surtout le support des grands de ce site pour mettre un peu d eau dans le vin de Marc Henri.....IL EST TROP TOT POUR LA QUESTION DE 2011 ....nOUS AVONS D AUTRES PROBLEMES BEAUCOUP PLUS SERIEUX QUES 2011 !

lA SECURITE ! LA MANJAY ! LA GOUVERNABILITE ET LA CONSTITITION !

fOK NOU DEKOURAJE mARC HENRI AK TOUT LOT NEG KI DEJA KOMANSE PWOPAGANN 2011....YO
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  Rodlam Sans Malice Mer 6 Aoû 2008 - 23:18

Kok

mwen pa di ke dominiken pa pi devan nou men tou tankou Bazin di ya yo pat kotize pou peye det endepandans lan ki fok up nou an.Mwen pap chache ekskiz non men kout baton saa franse ba nou nan kou a li konte anpil nan malsite nou ye jodya.Le youn moun konsidere nan sikonstans nou pran endepandans kote tout strikti ekonomik peyi ya kraze nan youn gè epi anvan menm nou pran souf malgre ke yo isole nou blan franse di fok nou peye pou byen yo pèdi ke yo te reyalise ak swè nou anba kout fret.

Wi lelit nou an responsab tou paske lè wap tande sa youn moun tankou Boyer te di ki fè plis tan ke tout lot presidan yo ap gouvène peyi ya ke nou pa beswen lekol e byen =mon chè si nou te kwè nou te genyen endepandans an 1804 men se te tou senpleman koulè kolon yo ki te chanje.men an fet nou pat lib vre.Alor lè youn moun ap konpare 2 peyi ki separe lil fok ou reyalise tou ke istwa nou pa menm.

Ou genyen rezon san youn nouvel revolutyon se menm malsite ya ki toujou ap eksiste jiske pep la a jwen bon gid ki pou fè chanjman ki merite fet.Ou genyen rezon li panko lè pou nou ap pale de 2010 deja .an nou gade sa Mme Pierre louis pral bay nan gad la anvan nou kondane li.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  kakakok Ven 8 Aoû 2008 - 17:28

Apres une tres bonne semaine de l'autre cote de la frontiere , apres deux tentatives vaines de traverser dans la mere patrie mon statu d'exiler m'a empeche ...J'etais dans une mission bien special accompagne les anciens militaire a bien revendiquer leurs " doigts " .. MAlheureusement j 'etais seul , l'autre polca prefere pati nan kruz ! lol , voyaje nou yok olye pou li ale ede ansyen konpayon dam li....

D' apres plusieurs consultations ...Un aure coup d'etat est encore possible dans le pays...7 X 6 ce sera un coup non classic..
Un coup d'etat bien special....
Boulangist pou fe pen ! Tafiate pou bafle kleren ! krimnel pou penitansye ! Ti prete pou St Jan Bosko !
pale nasyonal , pale lejislatif pou neg serye , pou neg ki genyen green ak kouraj pou chavire tout vye striti boujwa ak diskriminasyon !
Nou bouke ! bouke !

@ diabolo
Ayiti pa Potoprens, tout rès peyi a gen
sekirite. Diaspora o ap tan yo fè tout bagay pou yo. Se yon dal moun ki
renmen anba san kenbe. Yo renmen peyi blan paske blan yo te gentan fè
tout bagay pou yo. Se menm jan yap tann moun an Ayiti fè tout bagay pou
yo ka vini jwi.

Mwen kontan tande ou, zanmi Rico, maten an.
_________________
Lè Bouda Fache, li chita atè.
Apre Bondie, se nou loa ki komande.

Ou sanble yon bon ti revolisyone si ou bezwen sipo lot revolisyon isit ou fet pou mete yon ti dlo nan divin ou ! bouboune sere se ti pa pa ti pa ou antre ladann ! lol! Kaka kok pap sipote dezod !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  Rodlam Sans Malice Ven 8 Aoû 2008 - 18:02

Kok

Lè w konnen genyen youn kou ki pral fet pou chanje tout vye strikti tankou w di ya depi presidans lan pase pa premye minis ,sena ak chanb 140 depite ,anbasadè pasi anbasadè pa la konsil fè Mikalaw ;kote pap genyen youn paket gran manjè ankor ki ap separe gato antre yo tandis ke pitit so yet ap vale van pase chache m tande.men anvan m desann Port-au-prince fok mwen konen konbyen moun nap debake ak yo.Epi zafè Ansyen FADH la se bliye sa tande.mwen pral goumen pou youn ame revolutionè pa pou youn lame ki o servis youn oligachi pouri e enterè etranje.Ou tande mwen.mwen pa nan oken ism ke dessalinism.Jou wa jwen youn lidè ki konpran vre sa peyi a beswen wa fè m siy.men mwen di w sa deja nanpren oken Dye ki perdi paradi yo ki pral voyem mouri pou yo ka jwi.menm yon ti moniman yo pap sonje pou yo erije pou nou menm jan yo pa ba ti mesye jeremi yo menm yo ti moniman nan dame marie.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  grandzo di Ven 8 Aoû 2008 - 21:22

J'ai dit bonne chance a la torture, a l'alexis, et maintenant a la Duvivier. Je ne donne jamais de cheque en blanc. Je fais confiance a celui qui doit diriger le pays. point a la ligne. L'opposition sterile est puerile. On s'imagine qu'on peut batir un pays en 5 jours ou 5 ans. Faux.

Pour batir un environnement permeable a la realisation d'un destin national, il faut au moins 20 ans. Pour ce faire, il faut une synergie forte. Haiti en tant que femme n'a eu qu'un seul orgasme en 208 ans. Tous les virils qu'ils l'ont enfourre n'etaient que des ejucaleurs precoces. Manque d'imagination certainement... ou excitation demesuree.

Bref.... les cent premiers jours... cela me rappelle le gouvernement de Villepin....

Quel raccourci..... ... quelle histoire...

grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2244
Localisation : VIhja
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact
Date d'inscription : 22/10/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  Rodlam Sans Malice Sam 9 Aoû 2008 - 7:42

Lè mwen te ti moun mwen te tande Paul Magloire di nan youn diskou "les eternels mecontents doivent cesser de traumatiser le pays"Mwen te mande gran papam sak rele eternel mekontan li te dim se politysen ki pa janm satisfè depi se pa yo ki ap dirije.Depi lè saa epi mwen te konn tande moun o Cap ap Chante youn chante an 46 ki te konn di :Salnave Kandida tout volè yo kandida.depi lè saa politisyen se pa moun mwen janm bay anpil konsideratyon paske pou mwen yo fè plis mal ke byen.men jodya kote yo mete peyi ya mwen ta kwè yo ta pran konsyans pou di nou fè twop a tor an nou ba peyi ya youn chans;an nou kite madanm lan dirije peyi ya;an nou ede li o lye ke nou fè oposityon ;an nou mete tet ansanb pou nou wè si na retire tet nou nan wol peyi ki pi pov jan yo rele nou an.An nou wè ki jan nou ka kreye travay nan peyi ya o lye se souse nou vle souse li tou tan.an nou pran sa Rosalvo Bobo te di yo an konsekans pou jamè solda blan pa vinn bat e touye pitit tè ya lakay yo.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  kakakok Sam 9 Aoû 2008 - 9:11

Se vre malis ni dirije ni dirijan pap janm pran konsyans ! Te genyen yon lot gwo filozof sou site la kite di yon bagay " A CHACUN SON BLANC " FOK NOU DAKO SE VRE...BAGAY BLAN SA A SE TOUJOU GENYEN SIKINSATANS ATENYANT....SA DE PAN KI MOUN KI RELE YO ???POU FE KI BAGAY ?? NAN KI MOMAN ????
AN NOU GADE KEK EKZANP ....AN 93 22 MIL DEBAKE MARE DJOL SOLDA LAME DAYITI...NOU TELMAN FACHE AK SOLDA AYISYEN YO ANPIL NAN NOU TE KONTAN ! PITA TITID CHACHE KEK NAN YO POU BA LI SEKIRITE NOU RELE YO ZANJ GADYEN ! LO YO PEAN TITID VOYE DANS LA MERE PATRIE NEG LOPOZISYON DI MOUCHE BLAN MESI ANPIL !MENM KAKAKOK TE KONTAN TOU !
KILPABILITE PAP JANM FINI ..KI SA KI FE LEKOL KAY ME K PE BLAN MACHE PI BYEN NAN PEYI A ?????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  Rodlam Sans Malice Sam 9 Aoû 2008 - 15:39

Wi se vre :"A chacun son blanc."sa depann de sa blan vinn fè nan peyi ya mwen pap bay youn Paul farmers pou anpil ayisyen.Si 2 zou twa gangstè ki te vle komers poud blanch yo mache te arete youn presidan demokratikman eli sou lod youn bourik chaje, Presidan pat ko fè anyen pou yo te dechouke li anpil nan nou te dakor pou gwo vwasen te ede nou retire kriminel ,endisipline yo nan peyi ya sa pa vle di ke nou asepte pou blan rantre vinn bat e touye pitit tè ya.Fok ou pose kestyon poukisa youn ayisyen te kont solda peyi yo;kisa solda sa yo te konn fè ki lakoz ke frè ak sè yo te rayi yo konsa?

si w te dakor ke blan te vinn mennen tutud an afrik ou pa ka di ke abolityon lame ya =enkonstitutyonel;kom ou di kilpabilite pap janm fini tou tan nou tout nan lilegalite.Hing hang lan dwe fini si nou pa vle pèdi peyi ya.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  kakakok Dim 10 Aoû 2008 - 19:24

A chacun son ! A chacun son noir ! Sans malice dans la realite les chises ne sont pas faciles , les negociations coquines lol se poursuivrent ..Tout le monde a peur de Preval et de son plan machiavelique....Ce n 'est le probleme du pays qui est a l'ordre du jour ...c'est plutot 2011..un groupe ui pretend barrer la route a Preval pour eviter les magouilles et un autre groupe qui offre toute collaboration a Preval pour monter une operation spciale ..en assurant une xsorte de perenite de la mediocrite , des grands nageurs , des grands plongeurs ..La lutte est belle et bien serree ! Les malicieux seuls finiront par gagner... A quand le reigne des bouki ???????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  Rodlam Sans Malice Dim 10 Aoû 2008 - 19:54

Fok ou avwe tou si Preval presidan jodya se fot mesye egoyist yo ki pa ka ofri pep la youn lot alternatif.Jodya map li youn bagay ki fet an Russie kote si youn pati pa ka reyini 500 manb nan chak rejyon nan peyi ya yo elimine li.Mwen kwè fok se sa ki fet an ayiti pou ou mwen genyen 2 bon pati solid ki pa chapel youn paket gwo manjè.mwen li tou ke Dadou berrouet te di ke li pat genyen chwa an 57 poul pat Duvalierist li di li pat kwè nan populist a mwen ke li genyen youn intelligentsya a la tet li.Mwen kwè se sa ki merite fet; mete youn lot gwoup moun an tet mouvman popilè ya, moun ki pi entelijan e pli onet.mwen kwè se pou sa pou pep la lite.men se pou mouvman pep la rete solidè ak youn nouvel direktwa.Se pousa mwen ta renmen ke Doktè Arsitide kite youn lot moun vinn Secretè Jeneral pati lavalas la.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

LES 100  PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS ! Empty Re: LES 100 PREMIERS JOURS DU GOUVERNEMENT DE MADAME PIERRE LOUIS !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum