Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Bon plan achat en duo : 2ème robot cuiseur ...
Voir le deal
600 €

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

+5
Marc-Henry
Joel
Jude
gwotoro
Rodlam Sans Malice
9 participants

Page 10 sur 17 Précédent  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Suivant

Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Mer 22 Nov 2006 - 22:42

Rappel du premier message :

Mezanmi mwen konnen genyen moun ki pral di mwen ven ,mwen bay lajan twop enpotans ,men konbyen nan nou ki fè yon ti lajan nan google. Se lotrejou stock saa tap vann pou yon ti kraze kob nan lespas yon lane pri stok la ogmante de plis pase 300% yon ane de sela lè ti mesye yo mete konpayi saa piblik stock saa tap vann pou mwens ke 100 dola jodya men li pase 500 dola.wi.Ki les nan nou ki fè yon bel lajan nan stock sa?

Politik fet pou nou pale men fok nou montre ayityen ki jan pou yo fè lajan tou .Mwen pa di ke stok maket la pa genyen risk non, men nan la vi saa ki ne risk ryen na ryen.Fok nou swiv stok maket la tou nan peyi ke nou ap viv la, paske menm bon dye di ed twa le syel tèdera.Kote ekspè finansye nou yo.Se pa jodya map mande pou jounal ayityen genyen yon sektyon ekonomik pou edike ayisyen sou bagay saa.Genyen yon film ki pral soti nan mwa desanb la ak Will Smith sou la vi yon nonm ki te ap domi nan subway ki jodya multimilyonè fok nou al gade film saa. pou nou wè ke nou ka rive lwen si nou vise lwen.Pa kite moun ki ap di nou se deyè yon ti moso manje nou tap shashe ,nan eksperyans mwen nan la vi yon moun genyen anpil enfliyans sou jan de vi ke ou genyen.Si w vise ba e byen wap rete ba. men si w vise wo e byen ou ka rive nan klass moyen yan.Sonje sam di nou jodya nan vi nou genyen yon jou pou yon opotinite presante devan nou fok nou prepare tet nou pou na ka sezil."shans se lè oportinite rankontre ak preparatyon.

jenn gason ak jenn fanm ki ap li sa ke mwen ekri la edike tet nou byen pa shita ap aprann vye bagay ki pap itil tet nou ni peyi ya anyen.Lajan pa tou se vre men viej ti men mwen li nesesè anpil.Se lè ou nan ka ou pa genyen lajan pou fè fas ak responsabilite wou pou wè ki jan lajan nesesè, si nou edike tet nou byen nan finans, mete disiplinn nan vi nou ,nou tou nou ka akompli sa neg saa ki te ap domi nan subway ki jodya multimilyonè akompli.Yon moun met dim se arivis men tonnè kraze m mwen renmen wè biye vet yo nan bous mwen.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas


An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Marc-Henry Mar 18 Sep 2007 - 12:57

Le dollar canadien à 98 cents US
| Anne Robert, LesAffaires.com

Plus dynamique que jamais, le dollar canadien a franchi mardi matin la barre des 98 cents US.

Les temps ont vraiment changé, vers la fin des années 80 et début 90 j'achetais un dollar us à un 1.40 can pour me rendre aux USA pour les vacances d'été. Aujourd'hui, c'est la parité ou presque.
Vous vous rendez compte de ceux qui comme moi avaient payé le gros prix pour ouvrir un compte en argent américain en 90 et qui aujourd'hui achètent le dollar américain à 1.03 can.

Par ailleurs,certains économistes canadiens prévoient que le dollar canadien aura plus de valeurs que le dollar us d'ici quelques mois. Devrais-je convertir mon argent us en dollar canadien ou en euro?
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Mar 18 Sep 2007 - 16:05

Mon cher

Dimanche soir je regardais une entrevue accordée par Alan Greespan au programme 60 minutes ou il indiquait comment on doit diversifier sa bourse(Portfolio) en ayant differentes monnaies.En verite je pense convertir quelques dollars en monnaie canadienne, chinoise, et Euro.

je pense qu'il faut acheter l'or et d'autres metaux precieux.Cette chute du dollar m'inquiète bien qu'elle favorise la vente des produits americains.Je ne vous conseille pas de convertir tout votre avoir en dollar canadien ;le mieux serait de diversifier peut-etre 1/3 en dollar ;1/3 en dollar candien et 1/3 en Euro .

jude

Comptez-vous acheter le livre d'Alain Greespan ?dans l'interview mentionné plus haut il dit qu'il n'aurait pas fait mieux que l'actuel Chairman of the Federal Reserve.On ne sait que faire:Lisez ceci

Lower rates spur investment:

With the Federal open market Committee preparing to meet today and the stock market looking for a rate cut ,some newer investors may be wondering what lower short term interest rates would mean for their investments.

You'll likely see lower returns form money market funds.These are short -term debts typically owed by corporations .But if companies can borrow money more cheaply ,that stands to boost your stock market holdings .

lower interest rates also encourage more investment in the stock market ,where returns can be higher.

Now, what do you think?Is it time to return to the stock market?Not long ago I put 3/4 of my money in Money market fund .I think I'll wait and see how the market responds to the cut;don't you think it is the right course to follow?I was just looking at the Dow Jones industrial average which has increased by more than 300 points today .I recuperate 1/8 of my loss during the last 2 months .Now I am wondering should I be more agressive or be still conservative during the last quarter of the year?
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 20 Sep 2007 - 8:12

Map repwodwi ti atik saa ke mwen li maten yan nan jounal:

Manage volatility with mutual funds.

In this time of stock market volatility,it might serve you well to choose mutual funds that seek to manage volatility,but not forsake returns,according to Smart Money magazine.

The magazine looked at no-loads funds that have beaten their benchmarks over the past decade while giving investors a smooth ride.

Among the funds that performed best are Baron Growth(BGRFX),a small growth fund with a return of 13.8 percent over 10 years;FBR Small Cap (FBRVX),s midcap-growth fund returning 17.6 percent;and Jensen J(JENSX), a large growth fund returning 9.1 percent.

Pou moun ki pa pale ou konprann angle men sa atik la di :A koz jan maket la ap monte desann li ta bon si nou ta mete lajan nou nan mutual fund ki kontwole monte desann markela men ki pa neglije bon jan enterè tou.se sa Smart money magazine ekri. se yon magazine ke mwen abonne ak li.

Yo rekomande funds sa yo ke mwen pral site la kom mutual fund ke nou ka achte pou nou mete yon ti lajan ki pa lajan lanterman.yo rekomande Baron Growth symbol li se BGRFX: yo rekomande tou FBR Small cap senbol li se FBRVX e Jensen J senbol li se JENSX>ki bay yon entere moyen de 13.8 .17.6 e 9.1 pousan chak ane respektivman .Pa le tan ki kou kondi gran papa te konn di si yon moun fè 17.6 pousan sou lajan w ou dwe di gran met la mèsi.17.6 pousan vle di sou chak 100 dola ou genyen nan fon sa yo ou ka fè 17.6 dola pa ane se pa yon asirans men genyen anpil chans ke w ka fè benefis saa.

Kom mwen wè market la vle fè yon monte genyen yon stok ke mwen pral achte se "Darden" senbol li se DRI se konpayi ki genyen chenn restoran yo rele Olive garden,Red lobster,Smokey Bones etc.dapre raport ki pibliye benefis li ogmante de 20 pousan nan trimes ki fini la.Mwen pa di nou retounen nan stock market la tankou moun fou paske dapre prediktyon ki fet vant pou mwa kap vini nan fen dane pap two kodyom ;se pou sa mwen raporte sa ke Smart Money magazine rekomande pou nou fè ak ti lajan ke nou ekonomize.Se pa kantamwa ke map chante kakakok se byen mwen vle wè pou ayisyen (lol) mwen pa nan ka Lambert ya anko ;ti solda a pa nan bat dlo pou fè bè anko(lol)

Anvan nou achete stok saa ke mwen rekomande gade ki jan market ap dewoule jodya paske sa fè 2 jou ke li ogmante jodya li ka fè yon desann alo tann pou nou wè ki jan jounnen ap pase .


Dernière édition par le Jeu 20 Sep 2007 - 9:02, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Marc-Henry Jeu 20 Sep 2007 - 8:43

Merci sans malice.

En fait, mon compte en argent américain existe depuis des années . C'est certain que je le garderai à vie . D'ailleurs,toutes mes transactions se font en devise américaine, commerce international oblige. En attendant, mes profits diminuent avec la faiblesse de la devise américaine . Vous imaginez si le dollar canadien continue à prendre de la valeur par rapport à la dévise américaine...

PS; mon salaire est en devise us.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 20 Sep 2007 - 9:07

Il vous faudra demander une augmentation pou satisfaire la perte de votre pouvoir d'achat(lol).Sincèrement je ne pense pas la devaluation du dollar sera d'une telle proportion par rapport au dollar canadien qu'elle affectera votre vie.Cependant on doit prendre des precautions;une distribution de votre avoir entre le dollar americain ,le dollar canadien ,l'euro est recommendable.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Marc-Henry Jeu 20 Sep 2007 - 9:20

Bien sûr, la devise américaine ne tombera pas à un point tel que je devrais demander un ajustement salarial. Je pense que cette crise est transitoire. La devise us rebondira en vitesse. Bien que le dollar can poursuive sa montée fulgurante. Dans la même veine, les économistes de la banque nationale estiment que le dollar canadien gagnera 5 cents de plus d'ici Noel 2007 par rapport au dollar vert.



Sans malice, point n’est pas besoin de demander un ajustement de salaire, je vais tout simplement augmenter mes prix pour compenser la perte de 5 cents…lol
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 20 Sep 2007 - 19:54

Marc

Le dollar canadien est egal a celui des Etats-unis.Quelles sont les ramifications pour les habitants des deux pays?je pense que cette devaluation du dollar est nécéssaire pour eviter une recession aux etats-unis.les produits americains seront moins chers :au lieu d'acheter les avions d'air bus les chinois achèteront les avions de Boeing, au lieu d'acheter les tracteurs des compagnies japonaises ils acheteront ceux de Caterpillar.,les televiseurs ,les ordinateurs americains couteront moins ,cette devaluation aura une repercussion sur les activites economiques aux etats-unis.Cela n'aura aucune importance si en visitant Montreal je paie plus pour la visite si mes dividendes sont augmentées grace au profit des compagnies americaines ou j'investis mon argent.

oui je diversifierai mon avoir en ayant un peu d'euro, de yen et de deutch mark,mais je n'ai pas l'expertise necessaire pour m'aventurer dans le commerce des devises.Il y a trop de volatilite dans ce commerce.Le danger maintenant est d'empecher une devaluation trop rapide du dollar pour que les chinois et les japonais ne deversent pas leurs dollars sur le marché.Je ne pense pas que le Chairman of the Federal Reserve Bank of the United states soit aussi maladroit;il y a un mecanisme à sa disposition pour empecher une telle devaluation. vous pouvez encore conserver vos dollars mon ami.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Marc-Henry Jeu 20 Sep 2007 - 23:37

Sans Malice

J'ai trouvé un article intéressant sur la performance de l'économie canadienne et je suis certain que cela vous intéressera.
Bonne lecture





Le dollar canadien poursuivra sa hausse
17:12 | Services financiers | Denis Lalonde

La parité du dollar canadien avec la devise américaine, atteinte ce matin pour la première fois depuis le 25 novembre 1976, n’est qu’une étape dans l’ascension du huard, croit Daniel Poisson, chef cambiste à la Banque Nationale.

«À court terme, je crois que le dollar canadien est mûr pour une petite correction qui pourrait nous mener à 0,96$US. Toutefois, sur un horizon d’un an, je ne serais pas surpris si le huard atteignait entre 1,05$US et 1,08$US», dit-il.

Une telle performance viendrait surpasser le record des temps modernes de mai 1974, alors que le dollar canadien était grimpé jusqu’à 1,0525$US (1$US valait alors 0,9575$CAN).

M. Poisson estime que la récente flambée du dollar canadien, qui valait 92 cents US le 16 août, est principalement attribuable à trois facteurs:

- Les prix des principaux produits d’exportation du Canada (pétrole et gaz, blé et or) sont à des sommets;
- La vente de nombreuses entreprises canadiennes à des étrangers au cours des derniers mois (par exemple la vente d’Alcan à la société anglo-australienne Rio Tinto), nécessite de payer les actionnaires en dollars canadiens;
- La dégringolade du billet vert s’accélère avec la baisse de 50 points de base du taux directeur américain annoncée le 18 septembre et d'autres baisses de taux sont prévues.

«Tous ces facteurs jouent en faveur du dollar canadien car ils stimulent la demande pour la devise», dit le chef cambiste.

M. Poisson souligne que la croissance du dollar amorcée en 2002 (le huard valait alors environ 62 cents US) vient également de facteurs fondamentaux: «Le Canada a un surplus de son compte courant depuis une quinzaine d’années. De plus, les administrations publiques dégagent aussi des surplus depuis de nombreuses années. Le Canada est le seul pays du G-7 qui présente ces deux facteurs positifs», explique-t-il.

À son avis, il est donc normal que le dollar canadien performe bien non seulement par rapport à la devise américaine, mais également face à l’euro et au yen: «Au niveau planétaire, si on a de l’argent à investir, le Canada est un endroit très intéressant. Le pays offre des possibilités à long terme d’appréciation de la devise grâce aux surplus de sa balance commerciale», conclut-il.

Depuis le début de l’année, le dollar canadien s’est apprécié de 16% par rapport à son homologue américain, ce qui constitue la meilleure performance pour un pays du G-7. La devise canadienne a atteint un sommet de 1,0004$US en fin de matinée et s’est replié un peu par la suite. Le huard a terminé la journée à 99,87 cents US, en hausse de 1,37 cent.
An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Ptp_patchblue

© 2006 LesAffaires.com
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Marc-Henry Ven 21 Sep 2007 - 0:00

René Vezina
Observateur et commentateur économique a écrit aujourd'hui dans son blogue ce qui suit
Bon. Un dollar fort fait plaisir, ou fait peur. Tout dépend du camp dans lequel vous vous situez.

Dans le camp des sourires : les consommateurs en général ; les industriels prêts à acheter des équipements ; les importateurs ; les vacanciers ; les dirigeants d'équipes sportives (le Canadien fait la passe actuellement) ; et d'autres que j'oublie. Tout ce beau monde peut maintenant profiter de la force du dollar canadien.

Dans le camp des soupirs : les exportateurs ; l'industrie touristique ; les détenteurs d’actions ou de fonds en devise américaine (par exemple, l'offre de Rio Tinto sur Alcan est de moins en moins payante); et tous ceux qui ne l'ont pas vu venir et conservaient dans leur tiroir des dollars américains de l'année dernière en temporisant avant de les échanger…

J'en parle à la légère, mais les effets risquent d'être brutaux. Si ça dure, l'économie canadienne va devoir promptement se réajuster. D'autant plus que la parité, ce n'est pas la vitesse de la lumière, ce n'est pas la limite absolue. Le huard pourrait aller encore plus haut.
http://www.lesaffaires.com/nouvelles/opinion/blogues/blogue.fr.html?handle=actualite&entry=parite_sourires_et_soupirs

Il a vraiment resumé la situation actuelle et je me retrouve dans le camp des soupirs...
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Ven 21 Sep 2007 - 8:27

Bon .il ne faut pas voir le verre seulement moitie vide il peut-etre de preference moitie rempli.J'ai pense a votre texte hier soir pour trouver les profits dans l'eventualitie d'une appreciation du dollar candien par rapport au dollar.Si les pronostics d'une evaluation du dollar canadien sont certains pourquoi ne convertissez pas votre argent en dollar americain en dollar canadien?Une appreciation de 16% .c'est beaucoup.

En lisant la comparaison du Canada par rapport aux autres pays du G-7 je me demande pourquoi le dollar canadien n'avait pas depuis longtemps depassé le dollar americain,considerant les richesses du canada(petrole,gaz,blé et or) et ses faibles depenses militaires.Les canadiens devraient etre plus riches que les Arabes.Y a -t-il un journal canadien comme le Wall street journal ou le new York times ou l'on peut lire les activites des bourses canadiennes?j'aimerais avoir un abonnement.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Ven 21 Sep 2007 - 10:05

Jodya maket la ka monte;fok nou pa kite monte desann maket la fè nou kouri kite li net paske si se lajan lanterman ou byen lajan nou pral beswen tou swit se pou nou kite li nan cd ou byen nan money maket fund.men pou moun ki panko beswen lajan tou swit e ki ap sere lajan pou vye jou yo ou byen pou kolej ti moun li fè sans pou nou mete yon ti lajan nan stok maket la.kantite wa mete depann de laj ou e konbyen tan ou genyen devan w anvan ou beswen lajan an.zafè moun ki ap pèdi kay yo. e moun ki pa ka jwen kredi menm jan ankosa pa vle di nou paka fè ti benefis nan stok maket la si nou pran prekotyon e fè ti recherch nou nan konpayi yo.ke se swa kanada ou byen an erop genyen konpayi ke nou ka envesty lajan nou ki a la long ap ba nou bon jan benefis.Koka Kola ak pepsi kola se 2 konpayi ke yon moun ka achte aktyon yo e ou genyen anpil chans pou lajan saa ba w yon bon jan benefis a la long.Maten mwen achte 50 shares koak kola ak 50 sjhares garden restaurant paske mwen konnen yo genyen napil chans monte jodya.Fok nou toujou ap gade stok ke nou genyen nan konpitè pou nou wè ki jan yap mache si yap monte ou byen si yo ap desann.nou kenbe yon stok pou si mwa si li pa mpnte nou vann li ,se chak maten mwen leve mwen fè sa.Mwen te genyen yon dokte nan new york ki te dokte mwen li dim se chak swa li pase menm 2 zè de tan ap fè recherch pou li konnen ki bo li ap retire lajan e ki bo li ap mete yo.Doktè yo pa selman fè lajan nanpratike medsinn selman yo envesti lajan yo nan imobilye ,nan kay ashte bilding.envesti lajan yo nan stock market la tou.Kom mwen di nou fok nou genyen patyans e fyel si nou pa genyen kè ou pa ka jwe pokè. yon jou ou ka pedi yon bon ti lajan men a la long wap fè yon lajan kan menm .e se yonn nan moyen ki genyen pou nou evite ke lajan nou diminye a kos enflatyon.Se sa ke mwen te genyen pou nou maten an
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Mer 10 Oct 2007 - 16:11

Jude

wap mennen nou pa tande w menm . mwen regret mwen pat koute w poum te achte Baidu.com(bidu)ki ogmante 80%Harris ogmante de 20.91%Eske li tro tar pou yon moun achte Baidu.com?

An tou ka maten mwen retounen nan maket la anko.mwen ap rantre kom tou piti paske mwen pa konnen ki efè kriz kay la pral genyen sou konsomatè pou fet la.Nap swiv an tou ka nou tire 3/4 lajan nou te pè di diran mwa juyè e daout la.si nou pat kouri soti nou ta tire lajan nou ak benefis .men jan bagay la ta prale ya nou te kouri soti two vit.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 11 Oct 2007 - 8:58

Mezanmi o yè map pale nou de Baidu.com aktyon an monte de 14 dolla e pik li ap vann a 343.17 dolla lè Jude te rekomande stok la ou kwè se pa a 100 dolla e pik li tap vann ,Yè Google monte plis ke 10 dola li ap vann a 625.39.si yon moun genyen 10 aktion selman nan chak konpayi sa yo ou fè preske 250 dola pou jounnen yè ya ke maket la desann .

mwen pa konn pou nou mwen ap pran chans mwen kan menm.Mwen te pè achte BAIDU la paske mwen te yon ti jan dekouraje men map rantre kom tou piti chak 2 jou. nan li. nap 20 toujou.epi nan ogmante yo chak 2 jou. pou nou wè ki jan sa ap mache.Jude te pale nou wi ,nou sonje mwen te pale nou de google lè saa se 125 dola stock la tap vann.Male.Neg yo pale system kapitalis mal se vre men ki sa pou nou fè se la nou jwen pen kotidyen nap kenbe men ak li kan menm.Nou wè tout chinwa tap mache ak yon sel kostim koulyè ya se yo ki ap mennen mwen pa konnen gen lè se mwen ki aveg.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 11 Oct 2007 - 9:44

Still One of the World's Top Retirement Havens?

To ensure that you will receive this newsletter without interruption, please confirm your subscription. If you do not want to continue receiving this email, please click here to unsubscribe.

Dear International Living Reader,

As we say regularly, there’s really no such thing...no one-country-fits-all overseas paradise. It’s a question of priorities. What’s important to you? Climate? Cost of living? Health care? Telecommunications infrastructure? Safety? Taxes? Friendly locals? Accessibility to the States for return visits?

No country fits everyone’s idea of Shangri-La...but one comes darn close: Panama.

What is important to you?

Climate? Panama City and the country’s beaches and islands are tropical...the mountainous interior of the country spring-like year-round...so whether you want sun, sun, sun...or cool afternoons that stretch into cooler evenings...you can be comfortable here.

Cost of living? Panama uses the U.S. dollar as its currency, so there’s no exchange risk. You can rent a nice apartment at a good downtown Panama City address for as little as $650 a month and employ a full-time housekeeper for $175 a month to help you take care of it. (Minimum wage is officially $285 a month but most maids start at $150 a month).

Health care? English-speaking doctors and First-World standards are easy to find.

Telecommunications infrastructure? Panama City is without peer in this part of the world. It’s the only First World city in Central America...the only place I know in the region where the phone lines work first time every time and you can count on getting an Internet connection when you need one.

Safety? Panama is one of the safest and most stable countries in Latin America. Panamanians welcome foreign tourists and residents with open arms. The family circle is important here, making for a very safe and comfortable environment.

Taxes? Panama imposes no tax on foreign income.

Accessibility? Panama City is the travel hub for this region; a three-and-a-half-hour flight from Houston and a three-hour flight from Miami.

Friendly people? Indeed. And lively and a lot of fun. In other words, Panama is one of the world’s top retirement havens…for many reasons. No wonder it has been in our Global Retirement Index “Top Five” for the past seven years (hitting number one six times).

Want to know more about the benefits of living, retiring, and investing in Panama?

Well I am here to help you. My name is Jessica Ramesch. I'm the editor of Panama Insider, your comprehensive, up-to-the-minute online resource for the best retirement and relocation opportunities the world has to offer. I’m Panamanian, I live in Panama City--and I’m here with a mission. I am working for International Living as your woman on the ground, sending back first-hand, timely reports on my experiences, and providing you insider intelligence… To help you become an insider, too!

Panama pa gen lame non.pou fanatik lame yo ki di fok yon peyi genyen lame pou moun ka viv ladann.

Find out how you can be among the first to discover and act on the astonishing retirement and relocation opportunities Panama offers…read more here.

Jessica Ramesch
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Ven 12 Oct 2007 - 8:38

Yè mwen pran yon kout baton nan bidu men kom mwen di nou nanpren stock ki ogmante san li pa fè yon desann yon jou.mwen pèdi 600 dola pou jounnen men sa pa vle di ke mwen pap tire lajan mwen swa jodya ou semen prochen..men yon ti not mwen tire pou nou

Nou pa beswen achte anpil aktyon tou den kou.Nou ka achte 1 aktyon chak fwa nou genyen yon ti lajan.

Anpil moun konprann fok ou genyen anpil lajan pou patisipe nan bous sa yo rele stock market o zeta zuni se pa vre.yon moun pa beswen achte 100 aktyons den kou nan men yon broker.

gras a bank tankou bank of america e anpil broker ki nan enternet achte yon sel aktyon se yon moyen ou ka fè ekonomi ;genyen servis spesyal ki vann yon aktyon ,kompayi tankou Oneshare.com.moun ki genyen lide patisipe nan stock market li mye pou yo pou yo achte nan men broker sou internet la.Kome mwen deja di nou si nou louvri yon kont ak bank of america.ou ka achte e vann 30 transaktions pa mwa san ou pa peye yon peny.

genyen 2 konpayi bo lakay mwen ke mwen kwè nan yo se Intersil ak harris.pou ane saa selman intersil bay benefis ki rive a 34.8%tandis ke harris bay benefis ki rive ak 29.8%.wi genyen risk men ki bo ou ka mete ljan l pou reyalise kalite benefis sa yo.

Pou mesye ki te kontan ke dola desann men yon ti atik ke mwen li pou nou

Falling dollar pushes exports to record levels.The falling dollar led more foreigners to buy American in August ,helping to push the trade deficit down to the lowest point in seven months.That was welcome news for the Bush administration as it tries to deal with a Congress unhappy over a huge trade imbalances and 3 million lost manufacturing jobs.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Sam 3 Nov 2007 - 15:32

Jude

ou pa vle pale ankò mwen ka konprann poukisa: ou pa nan ransé ak ransè men map di w yon ti mèsi kan menm pou Bidu.byen ke mwen te achte li ta .Mezanmi men Google depase 700 dola wi .Mwen te komanse forum saa an novanb 2006.Nou sonje mwen te pale nou de yon ti konpayi bò lakay mwen ki rele haris lè mwen te di nou achtel li te ap vann ak 45 dolla jodya li ap vann an plis ke 62 dola.Men poukisa kè m te cho ki fè mwen te vann aktyon google mwen yo?a la de oportinite map rate .apre sa ki te pase m ak Microsoft mwen te di sa pa janm dwe rive m anko ;mwen te konnen google te pral monte anpil men mwen pa te kwè li te ka rive a 700 dola.Lè w né pov ou pa ka tann pou fè lajan ki rele lajan ou toujou pè pou pa pèdi sa ke w genyen men se vre nan la vi saa moun ki pa pran risk pap rive oken kote.

Si yon moun te koute konsey mwen lè mwen te di ke google ap vann a 500 dola o debi lane jodya sou chak 500 dola ou te mete deyo ou tap fè plis pase 200 dola sou li;40% se yon bon benefis nanpran anpil biznis legal ki rapòte kalite benefis saa.mwen konnen genyen pesimis ki pral di konsa nou te ka pèdi lajan an tou se vre.men genyen risk ki merite pran.jenn gason ak jenn fanm ki ap li sam ekri la pran leson nan vi nou genyen yon okasyon konsa ki ap paret anko.Mwen sonje mwen te di yon ansyen kanmarad pou li te achte optyon lwil lè baril lwil la tap vann a 20 dola jodya li ap vann a 90 dola, menm bagay pou lò.Kanta pou lò map kontinye achte gold koin yo; de tan zan tan mwen pran 5 mete la.

mwen konnen lajan pa tou men li nesesè se sak fè mwen kontinye ap ankourajé nou fè ekonomi epi li magazinn ,ak jounal tankou Wall street Journal e new York Times.Mwen asire nou si yon moun mete tet ou an plas chak jou ou ka fè yon ti kob nan stock market la.Men fok ou pèdi yon ti tan li magazinn e jounal ak liv .Yè maten mwen leve mwen li jounal e yo di ke harris fè gwo benefis epi li pral pran gwo ekstansyon mwen di map achte plis aktyon toujou mwen neglije achte li o komanseman a 9:30 lè maket la ouvri a 9'50 stock te gen tan monte a 1dola 70 .

Nan semenn la map gadé Suze Orman ki ap eksplike ki jan pou moun ki genyen move mortgage yo pou yo refinanse imedyatman paske si yo pa fè sa yap pèdi kay yo.Genyen yon paket move ajan imobilye nan la ri ya ki ap fè yon paket moun ki pa genyen moyen pou yo peye kay achte kay ki depase bidjè yo ; se pa regade yo sa si moun lan pral pèdi kay la pi devan depi yo jwen komisyon yo.Suze di yon moun anvan ou kouri al achte kay byen chè se panse byen eske ou ka peye mortgage la plis 40% de mortgage.sa vle di lè ajan imobilye ya di w ke mortgage la se selman 1100 dola pa mwa li pa janm di w ke ou pral genyen pou peye taks, asirans, dlo, elektrisite, telephone, kolektyon fatra.etc.se pa selman gade 1100 dola mortgage la fok o mwen ou konsidere ke kay sa pral koute w 1500 dola pa mwa.Or dapre jan bagay yo ye depans pou kay pa dwe depase 30% bidjè yon koup.Alò se pran tet nou konnen byen sa nap fè pou nou pa di si nou te konnen ;pa eseye imite sa lot moun fè;kroke chapo nou kote men nou ka rive.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Lun 5 Nov 2007 - 14:51

Google Enters the Wireless World


function getSharePasskey() { return 'ex=1352005200&en=307f1e77b973d3c0&ei=5124';}


function getShareURL() {
return encodeURIComponent('http://www.nytimes.com/2007/11/05/technology/05cnd-gphone.html');
}
function getShareHeadline() {
return encodeURIComponent('Google Enters the Wireless World');
}
function getShareDescription() {

return encodeURIComponent('Google announced today that it is leading an industry alliance to transform mobile phones into powerful computers.');
}
function getShareKeywords() {
return encodeURIComponent('Computers and the Internet,Wireless Communications,Cellular Telephones,Google Inc');
}
function getShareSection() {
return encodeURIComponent('technology');
}
function getShareSectionDisplay() {

return encodeURIComponent('Technology');
}
function getShareSubSection() {
return encodeURIComponent('');
}
function getShareByline() {
return encodeURIComponent('By MIGUEL HELFT and JOHN MARKOFF');
}
function getSharePubdate() {
return encodeURIComponent('November 5, 2007');
}










    <LI class=email>Sign In to E-Mail or Save This

    <LI class=print>Print

  • Reprints
    <li>Share

    </li>

    • [url=javascript:articleShare('delicious');]Del.icio.us[/url]
    • [url=javascript:articleShare('digg');]Digg[/url]
    • [url=javascript:articleShare('facebook');]Facebook[/url]
    • [url=javascript:articleShare('newsvine');]Newsvine[/url]
    • [url=javascript:articleShare('permalink');]Permalink[/url]


writePost();




An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Article-sponsorAn nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Chevalier_88x31_nowb






By MIGUEL HELFT and JOHN MARKOFF
Published: November 5, 2007

SAN FRANCISCO, Nov. 5 — Google took its long-awaited plunge into the wireless world today, announcing that it is leading a broad industry alliance to transform mobile phones into powerful mobile computers that could accelerate the convergence of computing and communications.Skip to next paragraph
Related

<A href="http://www.google.com/intl/en/press/pressrel/20071105_mobile_open.html">Press Release



Mobile phones based on Google’s software are not expected to be available until the second half of next year. They will be manufactured by a variety of handset companies, including HTC, LG, Motorola and Samsung and be available in the United States through T-Mobile and Sprint.
The phones will also be available through the world’s largest mobile operator, China Telecom, with 332 million subscribers in China, and the leading carriers in Japan, NTT DoCoMo and KDDI, as well as T-Mobile in Germany, Telecom Italia in Italy and Telefónica in Spain.
The 34-member Open Handset Alliance, as the group is called, also includes many of the leading makers of mobile phone chips, like Broadcom, Intel, Qualcomm and Texas Instruments, as well as SiRF Technology Holdings, Marvell Technology Group, Nvidia and Synaptics. EBay (which owns the Internet calling service Skype), Nuance Communications, NMS Communications and Wind River Systems are also members of the group.
The technology is expected to provide cellular handset manufacturers and wireless operators with capabilities that match and potentially surpass those using smartphone software made by Apple, Microsoft, Nokia, Palm, Research in Motion and others. In contrast to the existing competitors, Google’s software will be offered freely under “open source” licensing terms, meaning that handset manufacturers will be able to use it at no cost and be free to add new features to differentiate their products.
As speculation about Google’s efforts trickled out over the last several.

Mwen pa di moun mete lajan lanterman nan google non men si nou ka pran 1 aktyon chak mwa mwen pa kwè se yon move envestman non. Mwen konnen a 700 dola pri ya wo men mwen kwè still genyen oportunite pou nou fè yon ti lajan toujou.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Mar 6 Nov 2007 - 9:26

Yè malgré ke maket la bese aktyon Google yo monte plis pase 14 dola e aktyon Bidu yo monte 7 dola 88.Si yon moun genyen menm 10 aktyon nan chak konpayi sayo ou fè yon ti kob.wi byen si genyen lot stok ki desann tou.men se sa ki fè li bon pou nou diversifye .mete yon ti lajan nan diferan sektè ekonomi ya.e nan diferan peyi tou.Fidelity genyen yon internatyonal fund ki ogmante plis pas 33% ane saa. e se pa sa selman.men yon ti atik ke mwen li pou nou maten yan:

"bargain funds in Pacific region."

Emerging markets funds have been hot the last few years.so hot that some funds are overpriced.USA Today suggests.Emerging markets are the stock markets in second and Third world countries ,such as China and India whose economies are growing fast.

if you want to invest ,these funds look for bargains in the pacific regions(ranked by return this year,according to Lipper):Wells fargo Asia Pc Inv,SASPX.40.1percent;Icon Asia pacific Reg S,ICARX,38.9 percent;Morg Stan Pac Gro A TGRAX,38.5 percent."Gannett News Service.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Sam 10 Nov 2007 - 8:27

Lè sa pa bon fok mwen di tou lè mwen pran pataswel. Semenn saa mwen pran yon gwo pataswel nan stok market la.Google perdi pwen ,Bidu desann ak anpil lot stock anko ;eske li fè sans pou nou rete nan stock market ou byen pou nou mete lajan nou nan CD ou byen money market.Si nap koute sa Chairman federal reserve bank la di ke ekonomi ka desann ba nan sa yo rele yon resesyon kote tout aktivite bese lajan monte bwa.a koz de defisi gwo bank yo fè nan prete moun lajan pou yo achte kay san yo pa panse si moun lan genyen moyen poul peye kob li prete ya.konfyans anpil moun bese paske pri kay bese anpil 'genyen anpil moun ki ap perdi kay yo ,moun sa yo pa pral fè anplet pou fen dané ya se sa ki ka kose yon resesyon si se pa yon depresyon .Mwen tap koute Citibank fè defisi 11 bilyon dola ,Wachovia bank fè defisi 1 bilyon,Washington Mutual se pa pale, Bank of America tou ; gwo bank ki prete lajan pou moun fome konpayi tankou Lehmann brothers ,Smith e Barney tout moun sa yo se pa de defisi yo fè.Alò nan kondition saa yo prevwa ke fen dane ka mal anpil pou gwo retailer moun ki vann an detay yo tankou Wal mart ,target, Sears, Gap etc ;dola ap perdi valè,pri tout bagay pi chè ,ke se transpò, swen sante, elektrisite chofaj, manje,.Gwo konpayi ap mete travayè nan chomaj epi ti Bush ap di ke ekonomi ya an form.

nan kondityon saa ki sa nou dwe fè ak lajan nou ?Pou mwen meyè bagay la se kenbe lajan an kash ; nan CD ou byen money market jis lè ekonomi amelyore.,nou ka envesti nan mutual fund internatyonal yo.ak nan enerji paske jan pri lwil la ap monte la mwen wè yo prevwa ke gasolinn lan ka rive a 4 dola anvan fen ane.Map mande si li pa fè sans pou nou achte stok konpayi tankou Exxon mobil ,Chevron, British petroleu etc .si nou ka mete yon ti lajan nan optyon lwil la tou.eske li fè sans tou pou nou envesti nan lot peyi tankou kanada.Mwen wè ke dola kanadyen vinn genyen plis valè ke dola ameriken ,pou ero a li menm se pa pale.Depi mwen genyen konesans nan finans se premye fwa mwen tande ke dola kanadyen genyen plis valè ke dola ameriken. eske greenback genyen pou l desann toujou;eske li pa fè sans pou nou konverti en pe dola nan lot lajan tankou ero ou byen deutch mark ou byen dola kanadyen .An tou ka mwen map achte en pe lò paske jan dola sa ap tonbe a pik la yon moun blije sere yon ti lajan nan sa yo rele meto presye tankou lò.

men resilta reelektyon Presidan Bush la. Pov vinn pi pov.klass moyenn la vinn pov men rich yo vinn pi rich.Mwen ta renmen pose repibliken yo kestyon ke Ronald Reagan te pose Jimmy Carter ya :Are we better off now than 7 years ago?piga personn reponn mwen ak But ,if,or maybe non ;reponn mwen a kestyon ke mwen pose ya.An tou ka fok nou pran anpil prekotyon ;granmoun tankoum ki pa genyen anpil tan pou nou rekipere lajan ke nou perdi anvan sa pi red mete lajan nou nan bon anuity kote lajan nou garanti.kanta zafè kay l;a pran prekotyon nou paske nan florida yo di ke pri kay ka bese a 32% pandan 5 lane ki ap vini yo , atantyon.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Lun 10 Déc 2007 - 21:40

Mwen sot pran yon sezisman,mwen sot ap gade kek bagay yo expose sou yon lot forum ke atizan ayisyen fè ,mwen te ale nan yon auctyon nan yon hotel Coco beach mwen wè yo vann menm bagay sayo nan auktyon lan pou anpil lajan .Mwen pat achte pyes sa yo mwen te achte selman yon tablo ak yon tab byen skilpte an bwa ki te enrese m.men mesye wo genyen anpil moyen pou jenn gason ak jenn fanm fè lajan nan zev artist nou yo. mwen te ale nan yon flee market nan Boca raton mwen wè tablo pent ayisyen ke de twa bel ti mesdam ap vann pou 800 dola.

eske nou wè mal ke malandren yo fè peyi ya.Eske youn moun ki pap fè anyen tankou m pa ta desann anba achte kek tablo ak kek pyes byen skilpte pou mwen te vann nan flee market ou byen nan auktyon tou ,yon kalite fo Picasso mwen wè grran moun ap achte pou yon paket lajan nan florida ,bijou ;lè m sonje bel tablo me Vincent mwen te konn admire nan studio nan rue 18 la mwen ta val chache kote tablo sa yo ye poum te achte yo ,mwen konnen vre mwen te ap fè lajan ak yo.si se pa pou malandren te vinn fè mwen hold-up mwen ta ouvri yon ti boutik nan vil ke map viv la pou m te vann bagay sa yo selman.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 13 Déc 2007 - 8:52

Maten yan mwen sot resevwa youn e-mail ki ba mwen anpil espwa sou pwoblem danger ki menase limanite a koz de pwoblem yo rele "effet de serre"kote yo di ke la tè ap chauffé a kos de gas ke nou lage nan atmosphere.

E mail saa pale de recherch ki fet e ki dekouvri ke genyen possibilite pou nou jwen energy ke nou beswen pou kreye elektrisite nanfon la tè.mwen tap gade pou mwen wè si mwen ta kopye email la men mwen pa kabap.otè ya di ke nan fon tè ya genyen ase chalè ki ka permet nou jwen elektrisite san nou pa beswen itilise lwil ,energy soleil la, enerji van pou nou pwodwi elektrisite ke nou beswen li di menm jan genyen kote sou la tè nou wè ke dlo yo ap bouyi ou byen genyen volkan ki ap voye larve monte e byen li di a yon mile de profondè temperati ya cho ase pou permet ke li chofe dlo ki ka kreye vapeur ki pou tounnen youn turbine ki pwodwi elektrisite men jan nou wè ke pelig se dlo ki ap tonbe sou palet turbine yo ki fè li tournen turbin lan ,vapè ke nou ka jwen nan profondè tè ya ka vire youn turbine tou ki pou ba tout kote kouran e vapè saa gratis ti cheri.Nou pap beswen achte lwil anko e jan otè ya demontre plant lan mwen kwè se yon teknoloji ki reyalisab.li montre youn kat kote o Zeta Zuni ki genyen plis possibilite pou kreye usinn geothermal sa yo se nan west peyi ya.nan eta tankou Kaliforni ,IDAHO etc.Li di si lontan li pat possib pou mete yon tuyau nan profondè saa jodya a kos de recherch konpayi lwil yo fè depi lontan li posi koulyè yapou rantre yon tub nan profondè saa nan tè ya pou li pompe dlo fret epi nan yon lot pwi ki a youn distans de premye pwi ou rale dlo cho a se tankou mwen ta di w ou fè tè ya chofe dlo tankou lè ou itilise youn boiler ki chofe pa lwil ou byen gas natirel ou byen charbon pou chofe dlo .teknoloji saa koute chè epi li pa bon pou environman an men nan geothermal tehcnoloji ya se la tè ki tounen boiler ya ki chofe dlo.epi ou installe yon heat exchanger ak youn turbine ak jeneratè epi ou prodwi kouran.

li di genyen anpil konpayi deja ki ap fè recherch toujou pou you ka itilise teknoloji saa sou youn gwo echel. li bay non youn paket konpayi men konpayi ki sanse komanse pwodwi elektrisite deja rele U.S.Geothermal .INC.Mwen pa di moun mete lajan lanterman ladann non men mwen map achte kek 500 shares ladann toujou pase moun lan di ke teknoloji saa ka genyen san fwa plis potantyel ke enternet la e nou wè ki benefis moun fè nan konpayi enternet yo tankou Google, e bay , etc. e byen non konpayi sa se U.S. Geothermal .INC, symbol li sou OTC ya se UGTH yap vann stock yo tou nan Toronto stock exchanj la .Kom mwen di nou mwen pa di moun mete lajan ladann non, se jis youn ti konsey mwen te vle bay.Nou ka fè recherch nou menm pou nou konnen si li merite envesti youn ti lajan ladann mwen sot cheke mwen wè ke aktyon ap vann a 3 dolla.Male a pi ta.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Sam 15 Déc 2007 - 8:50

Quote of today:"If you take the stronger than expected data we saw this week in the form of retail sales and add to that the inflation data and then combine that with a somewhat ambiguous statement form the Fed,you get a picture as clear as mud"

You're asking in this case what to do?my friend be conservative ,keep your money for a while in cash.This mud is not going to clear as long as we have this irresponsible administration in Washington.The Captain is blind and the crew is incompetent ;what do you expect?
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Jude Dim 16 Déc 2007 - 4:47

Ami Sans Malice, le Market n'a jamais été aussi gentil avec nous ! J'espère que vous êtes aussi content !

Ah mon Dieu, des 70% à gauche, des 20% à droite, des 10% devant, etcetera. La vie ne vaut-elle pas la peine d'être vécue ?
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Dim 16 Déc 2007 - 7:49

Bienheureux les sages et les intelligents.Pour moi c'est du fiel.Cette année fut un desastre à cause de la confiance que j'avais placée en un soi-disant expert fiancial adviser de la Wachovia Bank.Mes fonds de 401 que j'ai transferés à cette banque ont perdu pres de 10% de leur valeur dans des mutual funds of American .J'ai ete un peu negligent en n'boservant pas assez souvent la performance de ces fonds..Pourtant le portfolio que je menage a gagné 15%.Parfois les experts sont loin d'avoir l'expertise qu'ils pretendent ou du moins :"nobdy can take care of your money better than you."

En tout cas je vais assister a un seminaire à Orlando au debut de l'année pour avoir plus d'informations sur les outils disponibles pour mieux participer à la bourse,Pourquoi ne m'avais-tu pas pas parle des benefices de Master transfert account.je vais utiliser le MACD moving average convergence technique and the stock charts avant d'acheter les actions.L'année prochaine je vais participer aux options and puts et taxe deeds.Cela fait plaisir d'apprendre que l'année a été très profitable pour vous.Mais il faut aussi partager le gateau entre les camarades en nous indiquant de temps en temps les opportunites.vous n'etes pas le seul a vouloir etre milionnaire.(lol)si vous ne l'etes pas deja(lol)aidez aussi les autres aspirants.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Jude Dim 16 Déc 2007 - 9:13

Oho tu fais le chemin pour apprendre le "technical analysis" ! C'est bien ça peut rapporter gros ! Et les options peuvent être divines si on sait bien les manier Wink Bonne chance dans cette nouvelle aventure !
Sinon intéressez-vous aux Bollinger Bands (analyse technique).


Sinon regardez le pouvoir du short : SWHC est passé de 10 à 5 dollars, ce qui donne un profit de 100%. N'est-ce pas beau ?
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 10 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 10 sur 17 Précédent  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum