Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-21%
Le deal à ne pas rater :
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, Collection Botanique
39.59 € 49.99 €
Voir le deal

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

+4
Le gros roseau
dilibon
Joel
Doub-Sossis
8 participants

Page 1 sur 3 1, 2, 3  Suivant

Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Doub-Sossis Lun 15 Nov 2010 - 9:06

JUDE CELESTIN GINLE NAN FAUX ET USAGE DE FAUX POU JWENN JOB HAITI

GINLE TI JUDE SE LEKOL BUISSONIERE LITAP FE AN SUISSE

JAN KKKOK TE DI

OUBIEN LI TE AL LEKOL DU "Z.Z.LAGE"

http://www.miamiherald.com/2010/11/12/1923357_p2/from-faceless-to-favored-for-haiti.html

"After high school, Célestin went on to study engineering in Switzerland, according to his campaign literature, and received a degree in mechanical engineering from the Ecole Polytechnique Fédérale de Lausanne, a leading institution of science and technology.

But administrators there say they have no record of a Jude Célestin attending or graduating from the university. Rancy did not respond to e-mails seeking comment.
Read more: http://www.miamiherald.com/2010/11/12/1923357_p2/from-faceless-to-favored-for-haiti.html#ixzz15MMlzfpL
Doub-Sossis
Doub-Sossis
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2429
Localisation : Montreal
Loisirs : cockfighting
Date d'inscription : 24/12/2007

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Invité Lun 15 Nov 2010 - 9:19

Mwen te gentan wè mouche pat rete fè anpil tan lekol...

Sa pa etone mwen...

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Joel Lun 15 Nov 2010 - 9:35

Misye ap kòz ,madan MANIGAT vin prezidan;bagay mwen kwè ki pa p bon pou peyi an.

Petèt,CEANT ap fini lan dezyèm plas e bat madan MANIGAT lan dezyèm tou an.

Se pou CEANT ak patizan l yo ,bat ""la grosse caisse"" sou bagay sa a ,pou diminye sipò ke CELESTIN ta genyen e asire ke se limenm ki afwonte madan MANIGAT lan dezyèm tou.

Mwen kwè ke tout lavalasyen yo ap ralye dèyè CEANT ,lan dezyèm tou.Dapre sa k ap pale ,de moun tankou VOLTAIRE,CRISTALLIN elt,deja ap voye siyal sa a.



Dernière édition par Joel le Lun 15 Nov 2010 - 9:44, édité 1 fois

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Invité Lun 15 Nov 2010 - 9:39

Joel a écrit:Misye ap kòz ,madan MANIGAT vin prezidan;bagay mwen kwè ki pa p bon pou peyi an.

Petèt,CEANT ap fini lan dezyèm plas e bat madan MANIGAT lan dezyèm tou an.

Sa a se komantè jou a...

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Invité Lun 15 Nov 2010 - 10:19

J'emprunte cette phrase de notre bon ami colocolo :

We can't solve our problems by using the same kind of thinking we used when we created them...

Mon copain Albert Einstein avait-il raison ou se peut-il que les lavalassiens et la gauche apatride possèdent une intelligence du monde que le savant professeur ignorait du temps de son vivant ?

Ils veulent à tout prix répéter le passe en voulant nous faire accroire que ce n'était pas eux les détenteurs du pouvoir au moment de notre chute précipitée, vertigineuse dans la degenerescence sociale.Ils sont des menteurs professionels et Jude Celesin est un symbole vivant de cet art de la corruption.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  dilibon Lun 15 Nov 2010 - 11:08

Deza,

Comment ca va? A lire certaines interventions et meme la recente entrevue de l'ancien president haitien, ancien prophete des pauvres et demunis, celui qui nous disait "Je veux, je peux, je peux, je veux", Mwen pap janm ale nan mawon anko" nous dire qu'on l'empeche de publier un livre ou de rentrer chez lui; qu'il n'avait aucune connaissances de ses compagnies bidons qui pillaient tout le pays y compris la Teleco! C'est comme ci apres quelques mois, certains haitiens pensent que tous les dossiers sont elimines automatiquement avec un cliquement sur le bouton "delete de notre memoire ou de celle de nos ordinateurs, quel toupet! Et nous avons certains faux amis pour nous dire que 2+2=35. C'est bizarre, autant que le temps passe, parait il que notre ridicule s'accroit exponentiellement! Pour Jude Celestin, quelle moquerie!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Le gros roseau Lun 15 Nov 2010 - 11:20

Mais ton copain avait oublié de t'apprendre la formule de l'energie cinetique.l'energie d'un corps en mouvement depend de sa masse et de la vitesse de la lumière au carré.plus un corps a de masse plus il a d'energie.pourvu qu'on ait doué de bon sens on peut aisement comprendre cette relation entre la masse et la vitesse de la lumière. cette acceleration du corps social haiten ver l'abime de la misère et du desespoir est due a la croissance de la population:Il y a maintenant 10 milions d'haitiens tandis que dans les années 80 il y avait seulement 5 à 6 millions.

Oui les memes causes produisent les memes effets.Est-ce pourquoi ce n'est pas seulement le personnel de l'administration publique qu'il faut remplacer c'est tout le système qu'il faut changer.Il faut une revolution culturelle en haiti pour combattre le "volè leta pa volè.".Les lavalassiens n'ont pas introduit la corruption dans l'administration publique haitienne.Aie au moins la decence de le reconnaitre.

La moisson est arrivée meme ceux qui n'avaient rien planté veulent recolter.Mais qu'aviez-vous fait pour reclamer maintenant votre part de la recolte.N'etes-vous pas responsable aussi de la rareté de ce precieux liquide qui aujourd'hui oblige les haitiens à boire l'eau insalubre et polluée du fleuve artibonite. Combien d'hopitaux le petit medecin avait-il construits dans les campagnes. Combien d'universités avait-il baties?.lui qui avec sa voix nasillarde ne cessait de repeter :"Ce sont les paysans qui se souviennent de leur docteur et qui m'ont elu à la première magistrature de l'etat."pourtant il n'avait pas hesite à les massacrer comme des animaux à Casale et à la plaine mapou .Messieurs ,ayez donc un peu de probité intellectuelle pour reconnaitre tous les maux que vous aviez infligés au peuple haitien durant vos mandats qui ont duré trente six ans.Jude Celestin n'est pas un lavalassien;chechez bien son ascendence et vous comprendrez de quel coté de la barricade il campe sa tente;il est le digne heritier du duvalierisme pure laine(lol)Si l'adolescent sans plume et encre,pour repeter les mots du porte -parole du jeanclaudisme, pouvait diriger le pays et bien pourquoi pas lui?dans vos raisonnements il faut aussi inclure cette indecence que vous aviez applaudie.ah ah ah


Dernière édition par Le gros roseau le Lun 15 Nov 2010 - 12:11, édité 2 fois

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Invité Lun 15 Nov 2010 - 11:41

Deza et Dilibon
Je suis vraiment content et meme heureux de vous voir tous les deux,ca me fait vraiment plaisir ,j'ai toujours de mander a notre ami commun de vos nouvelles,il m'a toujours dit que tout allait bien pour vous.J'espere qu'on maintiendra le contact
Avec toute l'amitie sincere que je porte pour vous.
pour notre rencontre laissez-moi vous donner une petite blague pour vous faire rire ce matin
Preval ak Juda kampe devan pep la yo di
kontinite
pep la repon
kont inite
neg yo kontan pep la avec yo

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Invité Lun 15 Nov 2010 - 11:48

Dilibon, my good friend dilibon, my brother!

What a pleasure to hear from you! How are you, my friend? I feel so good to hear again the sounds of your firm voice in the midst of uncertainties and the intoxication of lies that are trying to masquerade as new truths! You made my day .I am really happy .I am glad to see that indomitable spirit of yours is still at work.

Now that you are back I will e-mail you to learn about our country, the challenges and the ordeals you went through after that terrible earthquake. I thought so much about the odyssey of your family .I hope everything is as well as it can be .As always, my good friend, I have nothing in my mind but the affection of true friendship for you.

Nou pwan anpil kou ane sa a min nou pap kite oken zingredyan konprwan li ka peze bouton “delete” epi nou kouri ouve pott pou yo pou yo sa kontinye fe peyi a mal ak tout pitit li yo .Nou pap blye .

May god bless you and your family my precious friend.I give you the embrace of a fraternal hug .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Invité Lun 15 Nov 2010 - 11:52

Zouke,
Comment ca va ? Un gros merci,mon ami .Nap kinbe .Fok nou kinbe .
.
kontiniite pou kont inite .Ca me fait vraiment rire .
Bonne journee.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Le gros roseau Lun 15 Nov 2010 - 12:08

Les reactionnaires de la bourgeoisie tilolit sont de retour .Dllibon bienvenu; je remercie Dieu de t'avoir protégé meme si nous avons nos divergences et je le dis sans aucune hypocrisie ni flatterie.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Invité Lun 15 Nov 2010 - 12:14

J'aime bien les raisonnements farfelus du Roseau qui se promène impénitent dans le jardin d'Alice au pays des merveilles au nom de la logique ...partisane . Le Roseau quand est-ce que vous allez lâcher prise et vous rendre compte quand vous défendez l'indéfendable vous perdez de votre crédibilité et le cote symbolique de la magie qui vous a fourre au fond de ce rêve sans porte de sortie .

Personne n'a suggéré sur ce forum que Lavalasse et consorts ont inventé la corruption. Nous ne sommes pas des imbéciles ou des lourdauds de l'intellect .Nous sommes imbus des temps à la fois héroïques et malheureux de l’histoire universelle .Nous disons tout simplement que les barbares et mercenaires du culte Lavalasse l'ont transformé en un métier .Ils en ont fait un nouveau art social grâce à leur capacité arrogante de ne pas ressentir la honte qui est un sentiment que possèdent seulement ceux qui ont une conscience sociale et spirituelle.

Est-ce cette opinion que vous me reprochez ?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  dilibon Lun 15 Nov 2010 - 12:16

Deza,

Accolades sinceres!

Kom mwen te diw anvan mwen te pati pou Ayiti te genyen anpil zanmi mwen kite dim nan mitan dezas, rel, vant ak ren mare kite genyen nan peyi a apre 12 janvye kisa youn moun rezonab ki genyen tout a gagner nan peyi dakey la pedi youn kote konsa? Men apre mwen te finn pwan swen ti fre mwen an kite fe 8 ed tan anba dekonm, apre mwen te finn transfere li nan NY pami lot fanmi, responsabilite moral mwen sete ale ede 300 timoun ak fanmi yo pou yo pa pedi lane skole a epi dekonbre e bati youn lokal smei tanpore pou abrite yo jiskaske nou ka pense rebati. Eh byen jodya apre kek mwa mwen reyalize tout sa. Gras ak konkou kek psikolog, ak ti konesans nou genyen, nou te rive anime elev nou yo e yo tout pase ak brio nan tout ekzamen ofisyel leta aysien. Nou rekomanse ak yo anko nouvo ane skole a e lokal la ap pre lundi pou yo rantre.... Nan mitan koze kolera, nou rantre vinn pwan kek materyel ak ekipman, fe gaz youn ti van ki pi sen anvna pou nou retounen ak batay la! Bondye nou an gran, li rich, se li ka bay, se li ki pwan e li ka bay anko pi plis toujou... Se pa youn kay ki fe lekol men se kalite moun ki ladan li ki fe'l. Menm jan se pa imeb ki fe youn peyi men kalite moun ki ladan li.

Kom nan peyi nou kalite moun yo pa adekwa, Ayiti ap rete pendan kek tan youn kote ki sable ke se sel youn dye ki ka vinn delivre li! Ayiti te deja youn kote ki pov ak tout sak defini soudevlopman, jodya li vinn tounen oyun malediksyon pou pep li! Vivi ann Ayiti se youn defi menm pou moun ki genyen lajan... Ayiti se kote ou anvi kriye pa genyen dlo, ou anvi rele vwa w pa genyen son. Moun pa dwe viv nan kondisyon konsa, men kite mele ZOT kap fe milyon ou milya sou do malere ak malerez. Pa genyen jan Ayiti ka soti nan labirent li ye la san youn efo solidarite ant tout pitit li san manke youn.... Men kile nap ka we sa?

Imajine w youn peyi san youn sal sinema, san youn pak piblik ote ou ka flannen, menm plaj pou rantre fok ou peye sak pi bel yo nan men Minustha, okenn distraksyon ak divetisman eksepte ale nan youn night club ak youn vye otel deye pou wal fe seks. Kolera vinn grefe sou dezas tranbleman te a pou fe Ayiti tounen youn lanfe sou late....

Nan youn meye mond, nou ta dwe mete ansanm pou amshe deye youn gouvenman konsansis de sali piblik, men nou pa aprann anayen nou deside sa met nou di nou ki priorite pou gaspiye lajan nan eleksyon. Ki eleksyon souple? Youn ekip madigra mal maske. Mwen pa sipote okenn nan yo. SI mwen ta fose chwazi mwen ta ka chwazi madan Manigat men mwen poko satisfe ak kesyon: poukisa li pat aksepte plas senate'a? Eske se amri li pat vle? E si mari l ta vinn mete li an kwa devan lot sije dentere nasyonal, kiles lap swiv entere pep la ou byen vwa mari li? Mwen poko satisfe ak kesyon mashinn blinde ak rime lajan Preval ba li'a. Li di pat genyen lajan kite bay, li sanble youn fnam enteg, men poukisa youn mashinn blinde pou mari li apre tout tan lite finn prezidan? Genyen moun ki kesoyn laj li, men mwen pense ke laj li se youn pozitif pou li, si apre tout tan sa pa genyen moun ki ka di anyen de repitasyon li!

Eleksyon jodya se Madan Manigat devan res yo. Tout res yo se youn ekip moun ak pwoblem tout kalite!

Si genyen youn moman Ayiti ka bezwen sipo tout pitit li se jodya. Si genyen oyun moman pou nou sispann kesyhon ekzil, se jodya. Si genyen moman pou nou pense peyi, se jodya. Ayiti pa rete anpil tan pou yo deklare zonn danjere pou limanite e fe youn denye zak fatal sou li!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  dilibon Lun 15 Nov 2010 - 12:23

Le gros roseau a écrit:Les reactionnaires de la bourgeoisie tilolit sont de retour .Dllibon bienvenu; je remercie Dieu de t'avoir protégé meme si nous avons nos divergences et je le dis sans aucune hypocrisie ni flatterie.

Le gros roseau,

Peut etre que j'ai deja oublie pas mal de choses. Et pourtant a mon age, je devrais garder une memoire fidele! Je ne me souviens pas avoir une echange quelconque avec vous au point d'en faire une telle conclusion, a savoir que nous avions des divergences d'idees et sur quels sujets? Mon grand Dieu est Honneur, Pouvoir Et Sagesse; il a toujours su comment me proteger et m'utiliser comme outil afin que j'assite d'autres a admirer sa lumiere de jiustice et de connaissance universelle.

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Le gros roseau Lun 15 Nov 2010 - 12:26

Mais de grace soyez donc plus circonspect dans vos elucubrations de grand diseur.J'ai deja dit en plusieurs occasions sur ce forum qu'Aristide devrait etre jugé et condamné aux travaux forcés à perpetuité si les accusations de l'Ucref sont fondées..Qui defend l'indefendable sur ce forum? Aviez-vous reclamé les memes peines pour ceux qui ont pillé le tresor public durant l'ère de la revolution kann kalé?Il est temps que vous cessiez de cacher votre allegeance aux princes des tenèbres avec ce discours creux qui accuse seulement les lavassiens pour tous les maux qui accablent ce peuple aux abois.

Vous devez avoir la probité de reconnaitre cette descente aux enfers a debuté bien longtemps avant l'arrivée des lavalassiens au pouvoir en haiti.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Le gros roseau Lun 15 Nov 2010 - 12:31

Dillibon

peut-etre le pseudo "Le Gros roseau" ne vous rappelle pas le personnage, mais dans peu de temps vous allez vous rendre compte qu'il s'agit du meme intervenant qui combattait vos idées de la petite bourgeoisie haitienne .

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Invité Lun 15 Nov 2010 - 12:35

Si genyen youn moman Ayiti ka bezwen sipo tout pitit li se jodya. Si genyen oyun moman pou nou sispann kesyhon ekzil, se jodya. Si genyen moman pou nou pense peyi, se jodya. Ayiti pa rete anpil tan pou yo deklare zonn danjere pou limanite e fe youn denye zak fatal sou li!


Zanmi Dili,
Mwin dako avek ou .Min kile la rankinn ak la enn ap kite nou fe tett ansanm sa a ke w menm w we taka sove peyii a ? Gin yon paket klan ki konpwan ke solisyon an se yo sel ki ginyen li se yo sel ki kapab.Mwin menmjan avek ou .Mwin pa pwan pati pou oken moun nan bouyon mimi sila s a .Min si gin pou chwazi mwin pito background madan Manigat avek sajess li ke laj pote bay tout moun ki moun vre .

Dili,

Sepa jodya a non nap di ke nou bezwin yon revolisyon kiltirel nou bezwin chanje mantalite peyi a pou nou so soti lan inpass retorik rasyal ak pwopozisyon sosyaliss tett chatt nou yo ki mete nou la a .Peson pa tande nou .O kontre se ri yo ri nou .Konbyen fwa mwin li w di fok nou apwan rezone "outside of the box "si nou vle aplike sa nou apwan pou ede Ayiti ?

Se bondye sel kika di sa li rezeve pou Aiti ak mechan ki pa vle we ni peyi a ni pitit li yo min yo anraje pou di ke yap defan "pep"..

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  dilibon Lun 15 Nov 2010 - 12:41

Il faut definir "petite bourgeisie" Zanmi mwen pa konprann sa wap pale a pito nou rantre danble nan lang fondamantal pep la ou ti pep la pou m ta ka konpwann ou pi byen. Mwen toujou defini tet mwen kom moun soti nan zantray pep la, produit du pays profond. Pitit youn ti atizan ak oyun koutirye ki te rive nan premye klas sekonde ke lavi pat pemet ale pi lwen. Yo goumen ak fos ponyet yo swa andedan peyi a swa deyo pou yo edike 5 pitit yo nan nivo ke yo pat ka menm reve pou tet yo. Yo pa jwenn jwenn ed leta, yo pa janm plenyen, rayi moun ki genyen lajan pase yo, ni aprann nou fe sa, yo fe ledikasyon pitit yo. Yo ban mwen youn seri de vale moral: Pa blame moun pou destin m. Yo di mwen se mwen menm ki met destin mwen, se mwen ki ka fel selon travay mwen deside fe. Yo montre mwen ki responsabilite mwen genyen kom moun a tet mwen, fanmi mwen, kominote mwen, peyi mwen ak res mond nan. Yo montre mwen respekte tout moun ak lanati kote mwen ye. Yo ta koupe tout dwet mwen si mwen rantre men mwen nan sak pa pou mwen! Yo enstwi mwen poum pa swiv pesonn tet bese men sevi ak entelijans mwen, sevo mwen pou mwen rive ak pwop konklisyon mwen! Mwen renmen peyi mwen pa kom youn glas poum gade figi mwen men kom youn entite ke mwen genyen devwa anve li. Jodya pendan anpil moun anba tant, pendan san ap koule nan tout ko manman nou peyi dayiti mwen ap soufri ak tout pep mwen e ap reflechi sou koman nou ka soti nan twou foban kote li ye la.

Mwen pa konprann koman ou ka fe ta ap konbat lide sa yo si ou renmen peyi a menm jan ak mwen? mne si ou ta deside fe sa tou, mwen pa kwe mwen ap genyen tan pou fe sa ak ou. Kom mwen diw moman fatidik ki nan peyi a jodya mwen ap mande tout moun ki renmen peyi a 3 ti bagay senp: An nou tounen ak vie nocturne, plase mashe nan mashe piblik olye de tout kote nan peyi a (regilarize kom enfomel la) - diminye e pi devan eliminen komes pep a ki ap kraze anpil fom atizana nan peyi'a. Men kek ti bagya snep map mande kandia yo. Mwen pa bezwne gwo highway, otowout, paket lopital ak lekol ke yap pwomet san di ki kote lajan akp soti. Men an nou komanse la selman.... Dim saw pa dako nan bagay sa yo?


Dernière édition par dilibon le Lun 15 Nov 2010 - 12:47, édité 1 fois

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Invité Lun 15 Nov 2010 - 12:46

Dili,

Si tu as d'autre chats a fouetter en ce moment d'une tragedie individuelle et natioanle, et tu ne te rappelles plus du fumiste rempli de malice qui se voudrait Sans Malice ou d'un Roseau qui n'a point les qualites de sa nature, Je voudrais te rappeler que tu as toujours affaire a la rancune et l'aigreur personifiee ,le marchand de la haine et de la rancoeur qui ne comprend rien a la portee esoterique de ses mots quand il parle des Tenebres .

Le petit demon qui souffre atrocement d'une carence de savoir-vivre est bien Sans-Malice, le fieffe hypocrite .Il est cette couleuvre qu'on voudrait pouvoir eduquer mais sa nature l'en empeche : Li PA VLE CHITA SOU BAN LEKOL LA .Li pa kapab e li vle mode moun paske se moun ki responsab ke li koulev.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  dilibon Lun 15 Nov 2010 - 12:49

Mesi Deza!

Gwo Rozo si ou vle konbat lide mwen an nou bay randevou nadedan peyi Dayiti nan kan ki sou chand Mas la! Mwen konnen ou pap janm dako kite konfo w nan Miami pou w ale menm we sa kap fet. Ala fasil li fasil pou moun filozofe le yo kashe nan EL dorado ameriken an! Ah si se sa le jeu ne vaut certainement pas la chandelle!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Le gros roseau Lun 15 Nov 2010 - 12:53

Anvan nou defini petit bourgeoisie fok mwen di ke mwen respekte kouraj w.e mwen ap toujou ba Cesar sa ki pou li. petite bourgeoisie haitienne se nou menm ki soti nan peyi profon kom ou di men ki pa vle asosye nou ak mass pep la ki pa rekonet dwa li pou li eli moun li kwè ki ap defann enterè li.ki pito fè kou deta kan se Presidan ki ap mande pou ogmante salè minimum ,mwen kwè se yonn nan deba ki te genyen kote nou te kwase fè deja.se nou menm ki pa vle ke yo anseye ti moun nan premye ane primè yo nan lang ke yo pale.se nou menm ki vle mentni yon paket fonktyon initl nan peyi ya pou imite sa lot moun fè lakay yo e se sak fè jodya pep la ap bwè dlo poupou nepalè nan latibonit .lè moun tap di nou ke remed nou vle ba malad la ka kose plis dega ke maladi nou pat vle koute.paske pou nou analfabet pa ka chwasi Presidan nan yon peyi nou refize rekonet ke tout moun se moun.menmande nou ki sa nou fè pou pep la nou paka di.pou tet ansanb lan fet kom ou mande fok chak ayisyen genyen menm dwa e menm devwa.pa genyen ayisyen ki pi ayisyen pase lot.nou tout se desandan ansyen esklav.Lè na rekonet valè anblem natyonal lè sa vre peyi ya a demare.men tou tan nap meprise dwa sa ki pi feb yo, tou tan nap eksplwate yo pi mal pase ansyen kolon yo e byen tet ansanb saa ap enposib.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Le gros roseau Lun 15 Nov 2010 - 13:02

deza
la mascarade des guignols a trop duré mon vieux.Il faut enfin de compte baisser les rideaux.Vous n'epatez plus personne avec vos arguties.Suis-je le seul à fustiger l'elite la plus repugante. Gary Victor a ecrit un livre très edifiant sur la responsabilité de cette elite dans ce desastre.Allez donc vous instruire dans son livre:"Aliburon ou le protrait d'une eliite."

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Le gros roseau Lun 15 Nov 2010 - 13:07

Dillibon

Malheureusement ma santé ne me permet pas de repondre à votre invitation.Si c'etait possible je serais deja dans les camps pour indiquer au peuple les responsables de leur misère et de leur ignorance.L'union fait la force que vous reclamiez ne sera jamais une realite aussi longtemps que ces inegalites sociales persistent en haiti.C'est cela qu'il faut combattre.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  dilibon Lun 15 Nov 2010 - 13:11

Zanmi,

Piwiske ou se ayisien e ou defini tet ou kom tel, mwen kondane poum viv ak ou, e menm youn jou kanpe nan men ekip ak ou pou defann lapatri ke nou di ke nou renmen. Men si pou youn jou konsa ka rive fok nou fe youn lesiv nan sa nou kwe ak sa nou pa kwe, nou dwe genyen opinion pa nou men n0ou pa kapab vini ak pwop evidans nou (facts).

Mwen toujou viv ak tout ayisien. Vi pam nan peyi letranje se toujou ede lto aysien, ba yo opotinite ke mwen apt jwenn le mwen te rantre nan peyi sila'a. E mwen ap di sa poum fe lwanj. Men mwen pase ppls pase 15 zan ap fe ledikasyon de mas nan plis pase 5 stasyon radyo nan diaspora ap separe la konesnas ak fre mwen san mwen ap janm mande 5 kob.

Mwen soti ann Ayiti kote mwen sot genyen chans sot mele ak jenes peyi ki epaye nan anpil seksyon riral, nan Site Soley, Solino ak nan Femat, Petyonvil ou byen nan Site de DYe. MWen sot genyen chans sot viv ak diferan klas sosyal ki andedan peyi'a. Se sak fe mwen toujou di deye tout male genyen opotinite. Si se pat tranbleman te a mwen te ka pa janm jwenn chans sa'a. Pasaj mwen ann Ayiti fe mwen touche lavi anpil fre ak se aysien andedan peyi'a. Mwen sot viv ak yo, mwen sot konprnan doule yo pa nan fe jimnastik entelektyel men mwen sot santi chale soley la nan po mwen, mwen viv doule yo anba tant yo, mwen sot respire sant mwen pat janm kwe kite posib pou moun ap viv... Mwen pa kwe refleksyon byeze sa yo ke wap bay la yo reflete sityasyon ki ekziste nan peyi'a jodya.

Ou konnen mwen ke pozisyon mwen kont Jean Bertrand Aristide pat janm repoze sou kesoyn sale minimum. Ou konnen byen ke mwen toujou di si genyen youn moun kite chanje dinamik politik nan peyi Dayiti youn fason enkoutab se ta msie, men tout moun dako ke se apt entere peyi ke msie te we depi 1990 rive jiskaske li deside pati an 2004. Rapo UCLEF yo deyo, evidans yo nan lari, se dwa w pou w pa rekonet yo pou w toujou ap fe filozofi. Ou konnen ke se pa ni gouvenman aysien, ni gouvenman etranje ki anpeshe Prezidan an tounen lakay li vinn viv tankou nenpot sitwayen. Men ou gendwa fe tet di e pense saw vle. Nan demokrasi ougenyen dwa menm touye tet ou, men pran youn ti tan reflechi ak jenes peyi a ki andedan peyi a epi wa we ke yo pi eklere, yo deplase de sant refleksyon wap etale jodya..

Olye de radotri an nou pense sou strateji pou nou netoye peyi'a, retire, dlo ki kanpe toupatou, fatra, fe ledikasyon eklere moun ki pa ta dwe ap bwe dlo rivye san bouyi, kap plante ak sepet toujou, goumen pou repwann souverente nou non selman politik men ekonomik nou, travay pou sekirite ak entere nasyon ke nou di ke nou renmen an. Konsey: checeh mete ou en phase ak jenes ki andedan peyi a...

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Invité Lun 15 Nov 2010 - 13:16

ROSEAU ,

W PA MERITE REPONSS NON .Mwin deja diou ke map iyore ou depi mwin we wap voye jilbrett .Mwin pa bezwin li sa neg ap ekri kounye a poum konyn ki responsabilite "elites haitiennes "lan sakap fet kounye a lan peyi a . Neg ap ekri de elitt sou deyo fe konklizyon ki pa chita sou anyen menmjan avek ou .

Anpil neg ap ekri de "elites" min yo pa konyn vremen de kisa yap pale . Tout moun a pwan roulib sou do elitt menmjan lavalass pwan roulib sou do les Divalier epi yo pa fe pi bon passe sa .Nou pa menm konyn kijan pou fe yon ti boutik oswa yon boulanje mache epi nap ranse ak dyol nou .Peyii a fek kare agonize ak kolonn lide parazit nap mete deyo a pou sa fe lajan gueri bosco nou sou do pep la sou do peyi a .

Si w paka diskite lide lojikman ak mwin al chita pale ak joel ki se yon eko fidel de tout vye lide tett anba ansyen jandam ki egri kontt sosyete a.Adios amigo .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN Empty Re: LEKOL SWISS DI LI PA KON KI MOUN KI JUDE CELESTIN

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 3 1, 2, 3  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum