Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -16%
Friteuse sans huile NINJA Foodi Dual Zone 7,6 L 2400W ...
Voir le deal
135.01 €

Je propose 2 debats televisés entre Michel Martelly et Myrlande Manigat.

+4
Sasaye
Marc H
drno
Le gros roseau
8 participants

Je propose 2 debats televisés entre Michel Martelly et Myrlande Manigat. Empty Je propose 2 debats televisés entre Michel Martelly et Myrlande Manigat.

Message  Le gros roseau Dim 6 Mar 2011 - 21:38

Mes chers amis nous ne pouvons pas dire :"je ne voterai ni Manigat ni Martelly."Nous sommes devant un fait accompli:l'un ou l'une des deux sera le prochain President.En ce moment crucial les haitiens soucieux de l'avenir du pays ne peuvent pas rester les bras croisés.Nous devons eviter d'accorder une carte blanche au prochain president sur la base de nos emotions.Le charisme d'un candidat ne doit pas obstruer notre perspicacité;Il faut que notre choix soit basé sur la competence, le pragmatisme, l'habilete. la dilligence et l'honnèteté du candidat et de son equipe.

La meilleure facon de bien jauger le programme de ces deux candidats est de leur demander comment comptent-ils realiser leurs promesses.Les politiciens font toujours des promesses,mais leurs realisations sont toujours une deception pour les electeurs: combien de fois n'entendons-nous pas cette promesse "edikation pou tout ti moun gratis ti cheri.:Que vient de repeter Michel Martelly.C'est une promesse louable et honorable mais comment compte-t-il la realiser. Mme Manigat a dit sa priorite est l'eradication du cholera;comment compte-t-elle la realiser. Nous avons assez des promesses;maintenant il faut qu'ils nous montrent par A+b comment les realiser.Nous avons encore le temps d'evaluer les solutions proposées par les candidats.

il faut que ces deux debats soient centrés sur les problemes que confronte le peuple et non sur la personalite de ces deux candidats.Nous savons deja leur curriculum vitae.Ce n'est pas leur personalite qui nous interresse maintenant; ce sont plutot les fletrissures qui nous avilissent qu'il faut debattre.Avant la realisation de ces debats on peut demander aux electeurs de soumettre leurs questions et le comite organisateur fera un choix des plus pertinentes.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

Revenir en haut Aller en bas

Je propose 2 debats televisés entre Michel Martelly et Myrlande Manigat. Empty Re: Je propose 2 debats televisés entre Michel Martelly et Myrlande Manigat.

Message  drno Lun 7 Mar 2011 - 9:40

Je n'ai jamais pense un jour que j'aurait a lire un message comme ca de toi, et je m'ose le droit de te feliciter parce que tu viens nous confirmer que tu es un haitiens responsable et c'et pour nous taquiner sur le forum des fois que tu amuses a envoyer des textes qui ne sont que de "tet chaje" Tout comme toi, je suis pour un vrai debat. Mais le probleme c'est que les gens qui vont mettent Martelly au pourvoir on deja fait leur choix. Et c'est la raison pour laquelle le camp de Manigat veut centrer le debat sur un campagne de denigrement contre Martelly en pensant qu'il peut convaincre le peuple a dislike martelly. Mais le probleme c'est que quand on s'amuse a critiquer Martelly et dire qu'il est un imbecile il n'as
pas de diplomes, ou il n'a jamais terminer des etudes superieurs, pendant, qu'on connait que la majorite des haitiens sont moins avance au point vue universitaire que Martelly. C'est alors que le peuple se sent froisser ou meme facher parce qu'un groupe d'individus ap di ke moun sot paka dirije youn peyi e sa ki fe yo sot la se paske yo pa genyen diplom.

drno
Star
Star

Je propose 2 debats televisés entre Michel Martelly et Myrlande Manigat. Empty Re: Je propose 2 debats televisés entre Michel Martelly et Myrlande Manigat.

Message  Invité Lun 7 Mar 2011 - 10:21

Manigat est trop arrogante....

Un débat n'est pas possible....

Invité
Invité

Message  Marc H Lun 7 Mar 2011 - 11:29

Il aura un débat mercredi entre Manigat et Martelly. Cela a été confirmé par Martelly lui-même lors de sa tournée dans la ville des Cayes.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Message  Invité Lun 7 Mar 2011 - 11:34

Marc a écrit:Il aura un débat mercredi entre Manigat et Martelly. Cela a été confirmé par Martelly lui-même lors de sa tournée dans la ville des Cayes.

C'est ce que je disais...

Micky n'a aucune préparation....

Il domine, il est le plus populaire.....Il devrait faire comme Chirac qui avait refusé de débattre avec Le Pen...

Il devrait dire que Mirlande le traite de vagabond.... Myrlande est rude, arrogante.... Patati patata et annuler ce débat....

Il devrait se présenter en victime.... et attirer plus d'électeurs....

Je ne vois pas comment Micky pourra sauver sa peau dans ce débat....

En moins de 5 minutes, Mirlande devra "l'éteindre"....

Pauvre Micky!!!!!!!!!!

Invité
Invité

Message  Le gros roseau Lun 7 Mar 2011 - 11:40

Bravo.Ce sont les debats qu'il faut pour eclairer la lanterne des electeurs.J'aimerais pouvoir regarder ce debat.

Colo

Myrlande Manigat ne pourra pas vaincre Martelly par l'arrogance;elle devra le faire pas la pertinence de son programme de gouvernement pour resoudre les problèmes que confronte le peuple haitien.On ne peut plus bafouer ce peuple par l'emploi de gros mots ;ce temps est revolu.Sans etre un admirateur de Michel martelly je ne pense pas qu'il ne pourra pas debattre l'intellectuelle.On sous-estime peut-etre l'intelligence de Michel Martelly.qu'on se rappelle cette phrase de notre langue:Pale franseuuu pa di lespri ."

Dernière édition par Le gros roseau le Lun 7 Mar 2011 - 11:43, édité 1 fois

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Invité Lun 7 Mar 2011 - 11:42

Le gros roseau a écrit:Bravo.Ce sont les debats qu'il faut pour eclairer la lanterne des electeurs.J'aimerais pouvoir regarder ce debat.

Colo

Myrlande Manigat ne pourra pas vaincre Martelly par l'arrogance;elle devra le faire pas la pertinence de son programme de gouvernement pour resoudre les problèmes que confronte le peuple haitien.On ne peut plus bafouer ce peuple par l'emploi de gros mots ;ce temps est revolu.

Micky n'aura pas assez d'arguments...

En tant qu'historienne, Mirlande devrait etre en mesure de gagner ce débat...

Invité
Invité

Message  Le gros roseau Lun 7 Mar 2011 - 11:45

Il ne faut pas crier victoire avant le combat ;votre jugement peut-etre erronné.Lang Micky pa nan poch li non.Bon mwen te kwè se mari ya ki istoryen.Selman tankou DRNO di ya piga nou pran sezisman drno di nou prepare te vervenn nou.mwen pa swete saa non men tou map respekte manda ke pep la ba li.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Sasaye Lun 7 Mar 2011 - 12:20

Wozo,
Ou poko gade evenman Okay la?

Mateli di li pare yon pokann ak tou foumi pou madanm lan, mèkredi.
Li di gade kijan chantè a pral degajèt li avèk entelektyèl lan.
Li di li pare e jan nèg saa konn pale, se yon batay kôk pou nou tout swiv epi na bay opinyon.
Ala yon gagè!!!!

Epi, ma p tout pran devan poum di nou ke ma p swiv e si mwen wè Mateli ap make pwen,
Sa pa vle di ke m se Matelis.
Alo machann etikèt yo, mwen pap achte.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Message  Joel Lun 7 Mar 2011 - 12:44

Se sa nèg yo pa konprann lan.
Lan yon deba ant madan MANIGA ak MATELI se madanm lan ki genyen plis pou l pèdi.
Si madanm lan ta siye tè an ak misye;se sa ki espere;men mwen doute sa pral rive ,paske MATELI ap gen moun ki prepare l pou deba;misye se yon kandida a lamerikèn.

Si ,MATELI ta kenbe tèt a madanm lan ;se adyòs la kaswòl pou li ;paske tout kandidati l lan ,baze sou konesans li ;li di ki siperyè.

Madan MANIGA genyen plis pou l pèdi ,lan yon deba ak MATELI

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Message  Invité Lun 7 Mar 2011 - 12:51

Joel a écrit:Se sa nèg yo pa konprann lan.
Lan yon deba ant madan MANIGA ak MATELI se madanm lan ki genyen plis pou l pèdi.
Si madanm lan ta siye tè an ak misye;se sa ki espere;men mwen doute sa pral rive ,paske MATELI ap gen moun ki prepare l pou deba;misye se yon kandida a lamerikèn.

Si ,MATELI ta kenbe tèt a madanm lan ;se adyòs la kaswòl pou li ;paske tout kandidati l lan ,baze sou konesans li ;li di ki siperyè.

Madan MANIGA genyen plis pou l pèdi ,lan yon deba ak MATELI

Mwen pa konpran....

Manigat gentan pèdi eleksyon an...

Si deba sa a fèt, se resisite Micky pral resisite madan nan...

Mwen ta swete Micky jwe entelijan....

Invité
Invité

Message  alex jacques Lun 7 Mar 2011 - 13:23

Colo!

Martelly avait bien performe lors du dernier debat en Novembre 2010. Au contraire ce debat a propulse sa popularite d'apres mes recherches.

Je pense qu'un debat n'est pas avantageux pour Myrlande, car le visuel est different. Martelly est jeune, "Fre tankou djondjon". Myrlande a 70 ans et elle est toujours elequante mais la tele ne joue pas en sa faveur.
alex jacques
alex jacques
Star plus
Star plus

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Fou de son pays

Message  drno Lun 7 Mar 2011 - 14:06

Malerezman pou moun Manigat yo paske youn deba pap chanje lide pep la, men li ka fe kek neg sou forum nan toujou rete kwe ke Martelly paka prezidan paske li pa genyen moralite e li se youn neg ki pa genyen diplom.

Messie moman rive pou nou rebat kat la, e pou veteran ki nan politik yo mete yo de kote pou youn lot van fre pendan ke nou ap itilize erre veteran yo pou nou ka pa fe yo tou. Mwen paka konpwan koman youn moun chaje avek plom men li paka konpwan principe majorite.

drno
Star
Star

Message  Joel Lun 7 Mar 2011 - 14:52

[quote="colocolo"]
Joel a écrit:[b.

Madan MANIGA genyen plis pou l pèdi ,lan yon deba ak MATELI[/b]
[size=24][color=indigo]
Mwen pa konpran....

Manigat gentan pèdi eleksyon an...

Si deba sa a fèt, se resisite Micky pral resisite madan nan...

Mwen ta swete Micky jwe entelijan....

Kisa ki gen tan fè w konprann ke madan MANIGA deja pèdi eleksyon an?
Ou gen bon sondaj ki gen tan fè w konn sa?
Ban nou yon ti moso

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Message  dilibon Lun 7 Mar 2011 - 14:55

Non mil fwa non!

Ki pawol deba sou pwogrma selman sa'a? Gro Roseau le wap invesit nan youn stock kisa ou mande broker a? Dim ki pefomans stck la dans le passe? Pa vre? Menm si pefomans nan pase pap deteminen sa kap fet demain men li se youn endikate enpotan nan desisyon w. Alo poukisa jodya ou vle pou pa genyen diskisyon sou chimen 2 kandida yo anvna yo te vinn kandida. Non, mil fwa non. Si ap genyen deba fok genyen 3 deba. Youn sou pesonalite 2 kandida yo, sa yo akonpli nan lavi yo, sa yo manke ak sa yo genyen kom atou. Se moun ki pwal aplpike pwogram yo.

Si ap genyen youn deba sou pwogram li pap dire 5 minit menm paske Sweet Mickey pa genyen oyun platfom, ni youn pwogram politik, menm li menm li rele li oyun plan de 3 mwa. Nan plan sa'a pa genyen menm oyun chif, ni okenn stats.

Pwogram Madan Manigat baze sou 5 kan, li paret pi pre de youn pwogram politik men li menm tou manke data pou moun ka penche e reflechi aboutisman yo tou!

Non mil fwa non, fok nou pale de lavi kandida yo, konparezon ant 2 pesonalite yo. Youn kote ou genyen youn nonm ki tap kopye mizik lot moun, ki deklare ke li pa konnen plis pase 2 not mizik, ki pa konnen li solfej, ki renmen li okenn liv, ki pa gradye nan okenn inivesite. Li se youn betonis, youn neg ki konn bat motye byen. Youn neg ki te konn fimen 1000 krak chak jou, bwe tafya chak weekend, ranse, gouye nan bal, mete li toutouni....

Youn lot kote ou genyen youn manman pitit, youn madan marye, youn pwofese lekol, youn ansyen gradye nan Sorbonne, youn dokte nan syans politik, youn fanm ekspimante nan ledikasyon andedan tankou deyoo peyi a.

Chwa pep analfabet ki bet la se Ti Simone, Lady Gaga, mwen dil Bonn chans...

Map aplodi le Izolan premye minis, le Wyklef chef misyon nan Wa, Stanley ucas minis plenipotansye, Roro Nelson minis edikasyon, Joel Loket minis jistis ak tout lot depote tankou Jacques Sauver Jean kap vinn ranpli kabine Sweet Mickey!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Message  Invité Lun 7 Mar 2011 - 15:00

dilibon a écrit:

Se jan de deklarasyon sa yo, ekip Manigat ap pledi fè e ki ap fè Micky vale tèren....

Mesie li pa fè sans pou nou trete yon moun sot de SOT....

Tout moun konnen li sot deja, li pat ale lekol....

O kontrè, se moutre moun sot ki limie ke ou menm ak konesans ou an ka pote pou li...

Manigat ap pèdi de pi a 10 zè di maten....Gen tro maladrès....

Invité
Invité

Message  drno Lun 7 Mar 2011 - 15:11

colocolo a écrit:
dilibon a écrit:

Se jan de deklarasyon sa yo, ekip Manigat ap pledi fè e ki ap fè Micky vale tèren....

Mesie li pa fè sans pou nou trete yon moun sot de SOT....

Tout moun konnen li sot deja, li pat ale lekol....

O kontrè, se moutre moun sot ki limie ke ou menm ak konesans ou an ka pote pou li...

Manigat ap pèdi de pi a 10 zè di maten....Gen tro maladrès....

Nan langaj moun ki fe mathematic, yo di 2 negatif bay youn pozitif.

chak fwa mwen tande kan Manigat ap pale de plan ke Manigat genyen, yo toujou ap pale de imoralite ou bien moun ki pa genyen diplom. Si ou rele sa youn plan, mwen ta renmen ou di mwen kisa factor of safety plan sa ye la?

drno
Star
Star

Message  dilibon Lun 7 Mar 2011 - 15:11

Kite mele pafouten mwen Manigat pedi? Mwen pa tap al mande li anyen kom prezidan! Kite melem Martelly genyen pa genyen anyen kap chanje nan pozisyon ekonomik mwen. Selman mwen ap tris pou menm ti pep tankou nou yo kap rele viv Sweet Mickey. Apre echk nou pou Aristide mwen te pense nou ta pwan vakans pou pemet moun reflechi men nou ka toujou chwazi ale nan youn lot aventi ak Chamblain, Stanley Lucas, Wyklef, Izolan, Chamblain et consorts. Kite melem? Pi piti kap soufri! Tout lion yo tounen vegetarien.. ala youn ti peyi sa'a se Ayiti. Menm le Ayisien an voyaje, menm le li we mond nan, olye li edike sak deye se ti pep deye a ki enflyanse yo...

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  drno Lun 7 Mar 2011 - 15:14

dilibon a écrit:Kite mele pafouten mwen Manigat pedi? Mwen pa tap al mande li anyen kom prezidan! Kite melem Martelly genyen pa genyen anyen kap chanje nan pozisyon ekonomik mwen. Selman mwen ap tris pou menm ti pep tankou nou yo kap rele viv Sweet Mickey. Apre echk nou pou Aristide mwen te pense nou ta pwan vakans pou pemet moun reflechi men nou ka otujou chwazi ale nan youn lot aventi ak Chamblain, Wyklef, Izolan, Chamblain et consorts. Kite melem? Pi piti kap soufri!

Dili,
Avek tout respe ke mwen genyen pou ou e ak tout sincerite repon kestion pou mwen. Si ou gade ou we ke Martelly genyen elektion an e ou we ke li pote anpil chanjman pozitif nan peyi eske ou pap bat bravo e ou ap rekonet ke ou te na erre?

drno
Star
Star

Message  dilibon Lun 7 Mar 2011 - 15:19

Zanmi mwen diw deja ke mwen ta renmen pa genyen rezon wi! Se sa sa vle di wi. Si pa male ekip Martelly ta kanpe e menm komanse byen, mwen ap ede yo menm de loin paske sak pi enpotan pou mwen se Ayiti. Mwen te ak menm pote mwen volonte poum ba yo tout ed posib, menm jan mwen te fe pou ekip Aristide la. Mwen te eseye ede yo wi. Le yo te vle fok mwen fe pati de ekip la mwen te di yo map ede yo de loin paske te genyen twop goumen andedan ekip yo a. Mwen ta swete ak tout fos mwen ke mwen pa ta genyen rezon. Pendan map diw sa, mwen te ekri deja ke mwen prefere youn dentis fe ere nan dan mwen, olye ke se mwen kite ale kay youn mekanisyon pou rache dan mwen!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Mawon Rcfranc Lun 7 Mar 2011 - 15:21

alex jacques a écrit:Colo!

Martelly avait bien performe lors du dernier debat en Novembre 2010. Au contraire ce debat a propulse sa popularite d'apres mes recherches.

Je pense qu'un debat n'est pas avantageux pour Myrlande, car le visuel est different. Martelly est jeune, "Fre tankou djondjon". Myrlande a 70 ans et elle est toujours elequante mais la tele ne joue pas en sa faveur.

Sa'w di a fè anpil sans. Nou wè sa deja Ozetazini, lè Nixon ak Kennedy te fè deba.
Mawon Rcfranc
Mawon Rcfranc
Star
Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Message  dilibon Lun 7 Mar 2011 - 15:39

Mawon Rcfranc a écrit:
alex jacques a écrit:Colo!

Sa'w di a fè anpil sans. Nou wè sa deja Ozetazini, lè Nixon ak Kennedy te fè deba.

Bel kalkil men move dediksyon. Sa w di la ta vre se si Michel Martelly te genyen komand sije ki pwal diskite yo. Sa depan de fom kesyon yo tou. An nou di youn kesyon konsa:

Ou konnen prensip ki dwe eksiste anvan ou pale de kraysyon danplwa. SOu sa ou konnen jodya koman ou pwal rive kreye anplwa nan 1 an e konbyen anplwa kap kreye?

La pwiske li pa domine kesyon sa'a li ak voye fle!

Konpare ekonomi RD ak Ayiti ki fe ou ta renmen fisyone yo?

Kesyon sou diplomati ka pote tet akasan an jete monsher! Tet Mickey se kaka kalbas ak akasan ki ladan poumn pa di ke se sak konn soti nan boush li yo ki andedan li!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Le gros roseau Lun 7 Mar 2011 - 17:40

Sassaye

machan etiket yo pa beswen mete etiket sou wou paske se la verite wap di.

Dilibon

wi se vre si wap envesti nan yon konpayi fok ou konnen moun ki ap dirije l ki perfomans li te genyen anvan fok ou gade Balans sheet , Income statment ,cash position tout rapò ki ka ba w yon apersi de futu perfomrans konpayi yan fok ou li prospectus etc ,men menm lè ou genyen tout enfomatyon sa yo nan men w nanpren anyen ki garanti ke stock saa pral monte non.E byen se menm jan tou wi se vre madan manigat genyen diplom syans po .li se yon profesè nan inivsrsite etc.e se mwen ki ekri ke indis ki pi fyab de konpotman fiti yon moun se pase li. se pou sa menm si mwen pa genyen kandida mwen ta swete se pou Myrlande manigat pep la lage bilten yo.Men genyen yon lot faktè ou neglije nan yon kanpay se fakilte kandida yo genyen pou kominike ak pep la pou li motive li.Micky genyen yon fakte ki jwe pou li: non selman li ka fè yon konsè an piblik pou fè ayisyen gouye men lang li pa nan poch li.Se wou ak mwen ak kek moun ki konnen ke se pa sa selman yon moun beswen poul yon bon chef deta.men Micky ap montre pep la yon kalite kontradiktyon ki genyen nan administratyon piblik an ayiti ki ka revolte jeness lan kont tout moun ki represante elit la wi.se bagay saa ke lè nap blame pep dil analfabet li pa konnen moun pou li chwasi nou neglije pran an konsideratyon degoutans pep la ak moun ki swa disan represante elit la.e ou pa ka di yo pa genyen rezon non.

mon chè map repetel ankò mwen pa swete ke Micky bat madan Manigat e se san ipokrisi mwen di sa men tou si sa ta rive se Manigat yo ki la koz sa.Ou pa ka ap fout mwen kalot tou tan epi apre sa pou dim ou se sovè m.Manigat yo foure kò yo nan twop delenkans ki te pase deja nan peyi ya. mwen ta swete fwa saa pep la ba yo yon chans.men kom mwen di deja si pep la eli Micky mwen ka konprann poukisa.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé