Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Pokémon Évolutions Prismatiques : ...
Voir le deal

Le discours du Président de la République à l'Arcahaie

5 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Le discours du Président de la République à l'Arcahaie Empty Le discours du Président de la République à l'Arcahaie

Message  Maximo Jeu 19 Mai 2011 - 8:18

Le discours du Président de la République à l'Arcahaie

Le discours du Président de la République à l'Arcahaie 323761michelmartelly

Le temps forts du discours de Joseph Michel Martelly

« Peuple de l'Arcahaie, Peuple Haïtien,

Le devoir de mémoire, qui aujourd'hui conduit mes pas à l'Arcahaie, ce haut lieu de notre histoire, quatre jours à peine après mon accession à la Présidence de la République, ce veut pour moi, ce veut pour tous ceux, qui aujourd'hui porte le nom d'Haïtien, pèlerinage et réflexion.

Pèlerinage sûrement, car vive et fraiche, restent encore aujourd'hui pour nous, descendant d'esclaves, les cicatrices imposées par la cupidité, le racisme et la folie des hommes. Cicatrices dans nos âmes, cicatrices à jamais.

Avant de me rendre au Palais, après ma prestation de serment, j'ai eu la chance de visiter le Musée du Panthéon National Haïtien (MUPANAH) où j'ai pu admirer l'histoire de notre drapeau, de sa création jusqu'à nos jours en passant par les différents changement qui ont marqué son histoire, ses changements de couleurs, le positionnement de ses couleurs [...] mais toujours le symbole de notre histoire, de notre liberté, symbole de notre fierté mais surtout, de l'union de tous ses fils. C’est cette union, que nous avons perdu et que nous nous proposons de retrouver. Arrêtons nos vieilles querelles injustifiées, mettons nous ensemble pour rebâtir notre pays détruit et dévasté, jurons que nous nous mettrons ensemble sous ce même drapeau, ce même drapeau créé par nos ancêtres, pour retrouver notre souveraineté et jurons, que nous rebâtirons notre Nation. Jurons de prioriser Haïti avant nos intérêts personnels, jurons qu'Haïti redeviendra la perle des Antilles et sera la fierté de tous ces fils.

Rappelons nous de nos ancêtres, rejoignons la fierté des hommes de notre Haïti, rappelons nous de nos ancêtres... rappelons nous... rappelons nous de 1803... rappelons nous du sang qui coule dans nos veines, c'était quel sang ? Le sang de nos ancêtres, le sang de notre Grand Père qui s’est levé Tet Kalé pour dire : c'est assez! Le sang de notre Grand Père qui s'est levé Tet Kalé pour écrire : Liberté ou la Mort [...] pour chanter : Grenadier à l'assaut! Notre dignité n'a pas de prix, République d'Haïti. Un seul peuple, un seul drapeau [...] nous de vivons pas dans la honte. République d'Haïti de tous les temps, ensemble, ils se sont mit dans la cour de l'Arcahaie, pour que dans chaque ville, dans chaque bourgade, le drapeau indigène soit planté, pour que le drapeau bleu et rouge flotte République d'Haïti. Le drapeau qui nous a fait devenir des personnes, le drapeau qui a fait à jamais que le nom du peuple haïtien, reste associé à la restauration de la fierté de l'homme noir et à la réappropriation de sa dignité d'homme. Honneur à vous, Père fondateur de la Patrie. Honneur pour toi Dessalines. Honneur pour toi Pétion [...] Respect pour toi Catherine Flon, respect pour vous tous, chers compatriotes.

Aujourd'hui encore à l'Arcahaie, réuni 208 ans après ce geste, d'autres conquêtes nous attendent, d'autres luttes nous appellent comme l'immobilisme, l'ignorance, la maladie, la faim, le chômage [...] nous sommes fermement décidé à arrêter de quémander notre pain, à vivre d'assistanat et n'être même pas capable de remplir nos obligations. Nous sommes bien décidés à garantir le bien être de notre peuple, à lui fournir une éducation adéquate et assurer notre propre sécurité.

C'est pour changer cette donne, que désormais, nous prêchons l'union de tous nos fils. Le peuple Haïti doit se remettre aux travail et mon équipe la première. J'attends bientôt du Parlement son agrément pour le choix du Premier Ministre que je désignerai officiellement avant la fin de cette semaine et l'approbation de la politique du gouvernement pour faire flotter notre drapeau, le drapeau bleu et rouge au couleurs ravivées et lancer sans délai, les quatre axes de mon gouvernement, ce que nous appelons les quatre «E», à savoir l'Éducation pour tous, l'Emploi, l'État de droit, l'Environnement pour sauvegarder notre nature et garantir notre survie.

Jeunesse universitaire, c'est également à vous aujourd'hui, que je rends hommage en ce jour de la Fête de l'Université. Vous êtes le sel de cette terre, l'avenir de la Nation [...] qui sera sous ma présidence, protégée, encouragée et chérie. Vous êtes l'élite de ce pays et à ce titre, responsable, en commençant par une attitude civile, respectueuse de vos maitres et de vous même; et une attitude civique en remplissant vos devoirs de citoyen tous en exigeant le respect de vos droits. Vous devez être des exemples pour les plus jeunes et l'espoir de ce pays. A ceux qui rêvent de l'Université, mais que le système a laissé de coté, je vous promet des temps nouveaux. Les choses vont changer, en commençant par vous, en commençant par vous rendre la justice que vos années de scolarité méritent.

Je m'engage [...] sans délai, que chaque département soit pourvu d'au moins une école technico-professionnel à la fin de mon mandat. C'est un engagement que je prends. A ce compte seulement, nous pourrons espérer un pays qui se relève, un pays qui se construit.

Population de l'Arcahaie, à juste titre fière, je vous souhaite une bonne fête. Paysans de l'Arcahaie, vous connaissez votre force dans le pays, je vous promet, que sous ma présidence, vous allez trouver une assistance pour vous aider à reprendre l'agriculture, préparez vous à recommencer à planter, la décentralisation va commencer à arriver dans la cour de l'Arcahaie.

Peuple haïtien, ce 18 mai, peut être un 18 mai unique, tous ensemble sincèrement, plaçons notre drapeau d'abord, notre drapeau toujours, unissons nous autour de notre bicolore pour une Haïti revigorée, une Haïti fière, une Haïti noble.

Vive nos ancêtres, Vive Haïti, Vive le peuple haïtien Tet Kalé.

Aujourd'hui, à travers les discours des responsables, notamment le maire de la ville, le député, et même à travers le discours du recteur de l'Université, j'ai réalisé que les besoins de l'Arcahaie sont des thèmes sur lesquels j'ai fais campagne. Les trois qu'ils ont mentionnés sont : l'éducation, la santé et l'école professionnelle [...] J'en profite pour vous dire qu'aujourd'hui, c'est un jour pour comprendre, que c'est dans le rassemblement que nous pouvons sauver ce pays. J'invite la population à nous rejoindre, je dis avec nous, car je ne suis pas un individualiste [...] Je demande à tous ceux qui n'ont pas voté pour moi et qui attendent que je ne réussisse pas, je leur demande, de ne pas demander au bon Dieu que je ne réussisse pas, parce que mon échec, c'est votre échec, votre échec c'est l'échec d'Haïti, l'échec d'Haïti c'est l'échec du drapeau.

Si nous nous mettons en bas de ce drapeau pour nous diviser, mieux vaut ne pas nous mettre en bas. Le drapeau représente 14 millions d'Haïtiens, 10 millions qui vivent ici, 4 millions dans la diaspora, portons notre drapeau, rassemblons nous pour mener Haïti où nous voulons l'amener. Ça c'est la victoire du peuple, le peuple c'est le drapeau, allez Tet Kalé. »

Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : football - Gagè

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Le discours du Président de la République à l'Arcahaie Empty Re: Le discours du Président de la République à l'Arcahaie

Message  Invité Jeu 19 Mai 2011 - 12:35

Le discours conserve toujours cet orbitre desirable qui le rend toujours parti du discours initial d'innauguration et des conseils judicieux de Monseigneur Kebreau.

Invité
Invité

Le discours du Président de la République à l'Arcahaie Empty Re: Le discours du Président de la République à l'Arcahaie

Message  Le gros roseau Jeu 19 Mai 2011 - 13:02

yo di menm nan lanfè genyen moun pa se pa manti non.Ou konnen m sezi mayezi.Si se te aristide ou byen Preval ki te fè yon diskou konsa ou ta tande plenyen ke se pawol vye populist ti pepisme.Men depi se sweet mickey se konsey jidisye Monseyè kebreau ki nan tet li.se pa tipepisme populisme ankò.Fok nou redefini sa nou rele populisme lan pou mwen byen wi.paske li pa ka genyen yon sans pejoratif lè se pa moun nou vle yo ke pep la chwasi epi lè se moun nou renmen bon jan desandan blan ,Martelly, ca sonne italien ;Pa Kongolè ;nou pa pale de populisme ti pepisme lan di tou.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

Message  Maximo Jeu 19 Mai 2011 - 13:08

Le gros roseau a écrit:yo di menm nan lanfè genyen moun pa se pa manti non.Ou konnen m sezi mayezi.Si se te aristide ou byen Preval ki te fè yon diskou konsa ou ta tande plenyen ke se pawol vye populist ti pepisme.Men depi se sweet mickey se konsey jidisye Monseyè kebreau ki nan tet li.se pa tipepisme populisme ankò.Fok nou redefini sa nou rele populisme lan pou mwen byen wi.paske li pa ka genyen yon sans pejoratif lè se pa moun nou vle yo ke pep la chwasi epi lè se moun nou renmen bon jan desandan blan ,Martelly, ca sonne italien ;Pa Kongolè ;nou pa pale de populisme ti pepisme lan di tou.

Men ni Aristide ni Preval pa janm fè diskou konsa, pou ta pote jan de akizasyon sa yo fok yo te konn fè jan de diskou sa yo, diskou pa yo se toujou divizyon yap preche, tandis ke diskou sa se de linyon, de rekonsilyasyon lap preche.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Message  Le gros roseau Jeu 19 Mai 2011 - 13:19

Mwen deja diw ke yon moun genyen dwa genyen zye e zorey epi li soud li aveg poul pa wè ni tande sal pa renmen.Epi amnesie atenn moun a tou laj.Mwen te konn tande Aristide di men anpil chaj pa lou, li te kon pale de maryaj amé pep anvan nou te arete l.Lè castro te konn ap denonse injistis sosyal ki te eksiste kiba , Lè Martin Luther king ,malcomx tap denonse injistis e discrimination ki eksiste o Zeta Zuni ;Lè Mandela tap denonse apartheird ki te eksiste an Afrik di Sid;lè Chavez ap lite pou plis jistis sosyal nan Venezuela e Lula ap denonse sosyete bresilyenn lan se division yo tap preche .nespa.Ou pa dakò a sa otè 18eme syek te ekri yo kote yo tap fistije noblesse la.Kom bon jan Duvalyerist ou pa dakò ak sa duvalier ekri dans les oeuvres essentielles yo non plis.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  kami Jeu 19 Mai 2011 - 14:08

Lè Martin Luther king ,malcomx tap denonse injistis e discrimination ki eksiste o Zeta Zuni ;Lè Mandela tap denonse apartheird ki te eksiste an Afrik di Sid;lè Chavez ap lite pou plis jistis sosyal nan Venezuela e Lula ap denonse sosyete bresilyenn lan se division yo tap preche .nespa.

Moun sa yo ke-w site la yo pa janm di pep la bayo sa yo merite a.

Pagin youn nan moun sa yo ki te dirije pep la, pou yo gade bo anro pou voye pep la al kraze pot kay moun pou antre al volo, fe kadejak epi touye yo.

Yo pat janm voye yo al komet barbari sa yo
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Message  Le gros roseau Jeu 19 Mai 2011 - 14:25

"By all means necessary"Malcom X

Koupe tet boule kay" Jean jacques dessalines.

la violence a plusieurs aspects.meme jesus utilisait la violence pour chasser les vendeurs du temple.En m'oppressant vous m'incitez a la violence.Alors c'est vous l'agresseur.Aristide avait reagi apres que les esclavagistes eurent comploté pour le renverser.Il n'est pas un saint,mais il n'est pas non plus ce criminel que vous decriviez.Si Aristide etait ce sanguinaire a son retour en 1994 il y aurait beaucoup plus de cadavres dans les rues de la capitale.Imaginez Duvalier qui retourne en haiti avec l'aide de Cinton apres qu'il eut ete renversé par les caudillos;il y aurait des pleurs et des grincements de dents;je vous le garantis.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Joel Jeu 19 Mai 2011 - 14:40

kami a écrit:
Lè Martin Luther king ,malcomx tap denonse injistis e discrimination ki eksiste o Zeta Zuni ;Lè Mandela tap denonse apartheird ki te eksiste an Afrik di Sid;lè Chavez ap lite pou plis jistis sosyal nan Venezuela e Lula ap denonse sosyete bresilyenn lan se division yo tap preche .nespa.

Moun sa yo ke-w site la yo pa janm di pep la bayo sa yo merite a.

Pagin youn nan moun sa yo ki te dirije pep la, pou yo gade bo anro pou voye pep la al kraze pot kay moun pou antre al volo, fe kadejak epi touye yo.

Yo pat janm voye yo al komet barbari sa yo

Gen moun ki mal konprann NELSON MANDELA wi.Li te mande rekonsilyasyon men li pa t karze bra l lè vagabon vle kreye dezòd.

Lè BUTHELEZI te mete l ak APARTHEID REVANCHIS pou l kreye dezòd,MANDELA te voye twoup e te gen moun ki te mouri tou wi.

Diskou ""BAYO SA YO MERITE""an se te diskou ARISTIDE te pwononse lè l te sòti lan LONI an e li aprann ke koudeta a te deja an branl.
KAMI ;
SILVOUPLÈ ,si misye angiz li te voye yon avètisman ,li te fè sa pou l te dwe fè ;arete tout moun ki sispèk ki lan konspirasyon an .
Ou t ap bat BRAVO?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Message  kami Jeu 19 Mai 2011 - 14:41

Roseau, Joel,

so funny! Le discours du Président de la République à l'Arcahaie Roflmao

Map kite Maximo reponn nou
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Message  Le gros roseau Jeu 19 Mai 2011 - 14:46

se erè saa ke li fè li genyen plis dyol ke grenn.Anvan Duvalier te kanpe nan palè ya li te di ;Si nou pa disipline mwen ak jacques gracia ap fè bouda nou tounen paswa."Li te mete yon kò de chyen anraje ki pou te devore tout moun ki te vle fè konplo pou jete li.Arisitide pat ranje kabann li anvan li te beswen domi.li pat konprann nanpren oken kote omlet konn fet san kase zé

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Invité Jeu 19 Mai 2011 - 14:52

Touchdown !Felicitations Kami !

Nos "interprètes" doivent apprendre à développer une intelligence rationnelle des modèles qu'ils invoquent pour ne pas les utiliser a tort et à travers et comprendre enfin la portée des valeurs intrinsèques et historiques associées au symbole. Un totem représente le vivant de l'histoire psychique d'un peuple .Et dans notre cas précis , l'esthétique totémique est tournée vers l'extérieur ...une verite qui fait enrager nos intellos qui parlent toujours de patriotisme et de nationalisme .Tu vois pourquoi je veux d'un nouveau citoyen centré au fond de la matrice expérientielle des combats de l'Indépendance et de la saisie socio-historique de la colonie de Saint-Domingue .

LE SA A NEG PAP BEZWIN ALE A LETRANJE POU CHECHE MODEL KI POU DI KIJAN POU NOU YE Smile

Invité
Invité

Message  Le gros roseau Jeu 19 Mai 2011 - 15:08

Mon chè ou di yon bagay maten yan ki menm si mwen pat konn fè echanj ak w ki fè mwen rekonet ou net;Ou di ke Buckley se te yon moun kew renmen li sa li ekri ;ou pa selman renmen sa li ekri men konpotman a sanble ak konpotman misye anpil wi.mwen sonje yon fwa nan pwogram li te genyen nan PBS ki te rele Firing line yon tit konsa li tap diskite ak Jesse Jackson epi jesse kwense misye nan yon kwen epi lap lage bon jan agiman sou misye epi lè li wè Jesse ap demantibile li tout bon li vire nan literati franse. Epi jessee di misye :Time out"we're talking about the civil right movment in the United states in the 60's.You know very well I don't know anything about french literature."

Se menm jan ak deza lè w kwensel nan kwen ak verite sou sa ki te pase an ayiti epi li wè li pral pèdi li tounen Muhamad Ali li pran kouri tout kote nan ring lan pou pa demantibilel; epi li di se "rope a dope" li ap fè.li ap fly tankou yon butterfly ki ap vole de flè an flè. sise wou ki tap site Molière, Rousseau, Boileau, lafontaine, Chateaubriand se ta daw paske ou se zentelektyel se pa yon totem ni esthetique blanche ke w renmen men si se mwen ki site kek revolutyonè etranje kontanporen se yon totem etranje mwen beswen pran kom model ,nespa Einstein?

Dernière édition par Le gros roseau le Jeu 19 Mai 2011 - 15:14, édité 1 fois

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Maximo Jeu 19 Mai 2011 - 15:13

Le gros roseau a écrit:Mon chè ou di yon bagay maten yan ki menm si mwen pat konn fè echanj ak w ki fè mwen rekonet ou net;Ou di ke Buckley se te yon moun kew renmen li sa li ekri ;ou pa selman renmen sa li ekri men konpotman a sanble ak konpotman misye anpil wi.mwen sonje yon fwa nan pwogram li te genyen nan PBS ki te rele Firing line yon tit konsa li tap diskite ak Jesse Jackson epi jesse kwense misye nan yon kwen epi lap lage bon jan agiman sou misye epi lè li wè Jesse ap demantibile li tout bon li vire nan literati franse. Epi jessee di misye :Time out"we're talking about the civil right movment in the United states in the 60's.You know very well I don't know anything about french literature."

Se menm jan ak deza lè w kwensel nan kwen ak verite sou sa ki te pase an ayiti epi li wè li pral pèdi li tounen Muhamad Ali li pran kouri tout kote nan ring lan pou pa demantibilel; epi li di se "rope a dope" li ap fè.li ap fly tankou yon butterfly ki ap vole de flè an flè.

Deskripsyon sa plis sanble'w, ou byen se frè marasa'w ou dekri la.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Message  Le gros roseau Jeu 19 Mai 2011 - 15:16

al reli teks la ankò.mwen ajoute yon derniye fraz ki ka fè w rekonet bondye w la pi byen.(lol)

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Invité Jeu 19 Mai 2011 - 15:28

ROSEAU,

MWIN BAOUDEFI .BANM YON EKZANMP KOTE OU JANM KWINSE MWIN OSWA OU FEM KOURI AK AGIMAN TETT ANBA OU YO.

Invité
Invité

Message  Le gros roseau Jeu 19 Mai 2011 - 15:42

Se pa la penn mwen pa a la recherch de oken vedetarya sou forum lan.men ou konnen byen lè m konn ap toufounen ak bon jan agiman solid depi sou moun.com poum montre w ke w pa infaillible jan w vle fè pov despri ,zombi yo konprann lan.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Joel Jeu 19 Mai 2011 - 16:01

Palan de diskou MATELI an .Jounal ak kèk sit ayisyen santi se pou yo tradwi pati KREYÒL lan an franse.Si w pa t tande diskou an se sou sit etranje pou w ale pou w li vèsyon KREYÒL lan:

http://www.potomitan.info/ayiti/investiture_martelly.php

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Message  Invité Jeu 19 Mai 2011 - 16:22

ROSEAU,

SE PESEPSYON PAOU KI FE OU WE KE MWIN INFAYIB .MWIN PA JANM METE SA LAN TETT MWIN E MOUN KI KONEN MWIN PA JANM KITEM GIN INPRESYON SA A NONPLI .MWIN WE YO TRETE MWIN TANKOU MOUN NOMAL AVEK SEL DIFERANSS KE YO PAGIN NI JALOUZI NI ANVI NI RANKINN KONTT MWIN LE YAP PALE AVEK MWIN.

Roseau,
Mewm we ke memwa aou selektiv anpil .W pat kon toufounyn mwin sou moun.com paske w pagin ni foss ni kapasite intelektyel pou sa .O kontrer se koulnguett manman mwin ou te dim avan ou te kite paske Tina - YON FANM VANYAN-tap fe ou la lesson pou ajisman ou kom achete figi flatte Georges lem tap defan Castille yon ti dam ki te kon roule ou byen roule anba baton konesanss li .W te sezi paske w pat janm kon we kote yon fanm ap ronfle gasson konsa! Le sa a ou te blye ke Georges se te zanmi ke mwin li ye eke li - kouman ou di pawol tett anba ou a le vye loa rasiss ou yo monte oua ,awi , lan "caste " mwin . Smile Smile Jiskounye a map roule kom a ter .Mwin konen ke lavalass taka fem pwan loa yon jou poum roule ater tankou bett telman yo komik ridikil lan bay manti e lan fe koze tetanba.

Rozeau,
W pa kon sak rele "caste " .Siseta vre w ta kon lan ki "caste" mwin soti pou pa ranse avek mwin konsa .W se yon moun fou .W pa kon sa sa vle di :

Aux ames bien nees (caste ) la valeur n'attend point le nombre des annees.... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Rozeau ou fem ri toutbon wi .Merci tande .Maintenant je vois pourquoi tu essaies sps de me jeter des sorts sur le forum comme un vieux sorcier en transe afin de me faire perdre les droits et les privileges de mon "caste " ,de ma naissance .Kounye a mwin pwal rele tett mwin ,deza caste . :

Tu sais Roseau,j'aimerais bien te voir avec ton gros chapeau en tete de porc garni de plumes de paon .Je ne sais si cette vue m'inciterait a te temoigner le respect que tu veux sans savoir le meriter .En attendant ,Il faut que tu saches aussi que je sais me defendre des sortileges .Deye monn gin monn :

Boudanini ioubadya!Lanvelandwat devandeye !Achoukatou manou mani !Derespektanpemett minimana !Delboooo!Delboooo!kwisham kwashampwanli karidam kwidam litoutouni!Radotagpapotajkraponay! Blipblipblapblap ! lisansoulyepyeater! Si ou pgan gasson sou ou oswa moun lakay ou pat byen binyen ou saki rive ou sepa ou . Mwin pa ti moun.Se granmoun ke mwin ye !Goyina goynao!Plashplash.Dogdog!

D Very Happy Very Happy

Dernière édition par deza le Jeu 19 Mai 2011 - 16:54, édité 6 fois

Invité
Invité

Message  kami Jeu 19 Mai 2011 - 16:28

Merci Deza!

Mesye, mwen pa vini poum kwense peson, selman mwen vle la verite di sou fowom nan, si nou pa we sak verite an map di nou li.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Message  Marc H Jeu 19 Mai 2011 - 18:30

Dois -je relever les non-dits du discours du président ? Je vais laisser passer le temps , le temps d'une pause politique .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Message  Le gros roseau Jeu 19 Mai 2011 - 20:49

se pa w konn fou pafwa. mwen te toujou konin ke w te manke yon fey wi.jodya ou montre lè foli grandè a pranw ou kwè tout moun genyen jalousi de wou.ki jan poum ta genyen jalousi de wou ,poukisa ?ou ka konnenm mwen pa konnen ki moun ou ye.si se pou franseuu ou ekri byen si wap swiv mwen byen se pa yon bagay mwen bay yon valè, dim poukisa mwen genyen jalousi ya menm?

Mon chè ou manti mwen pat janm te joure manman w sou moun .com.si pou wou mwen tap flatte Georges paske mwen te fè li konpliman pou sit la se paske ayiisyen pa konn sa ki rele koutwasi yo telman anime par l'hait-sien depi ou fè koutwasi ak yon ayisyen yo konprann se flaté wap flate li ,mwen pa konn georges Satti ni mwen pa beswen konnen Goerges satti li rete nan Sud de la floirde mwen rete nan centre de la Floride mwen pat kwè Georges satti te gran moun lè mwen te an ayiti e se pa yon peyi map tounen ladann pou di mwen ta beswen pwotektyon Georges Satti.sim beswen yon milyon dola prete la bank jodya map ka pretel poukisa menm poum ta blije flate goerges Satti?dim non.se pa sa Tina te di ki fèm pat ekri sou moun.com se paske w te di map flate georges Satti ki fè mwen te di w ke mwen pap janm ekri sou moun.com.ankò e mwen pa janm ekri vre ni mwen pa wè sa retire yon pwèlyem sou dom.

Deza se yon sel bagay ki tap fè m genyen jalousi de wou se si yo te dim ou pap janm mouri.wap viv eternelman jis wap monte o syel ;mwen pa ka jalou de yon moun mwen pa konnen ou pa twouve sa w di ya ridikil.mwen te wè yon foto ou te mante sou moun.com ou tou sanble yon frize ki pral mouri talè (lol) poukisa mwen ta jalou de wou la menm?ma fout limen yon chandel nwa pou wou si w pa kitem an repo wi cymbales sonnantes ah ah a ha hah (lol)Ou konn wè foto mwen te pran nan la tou Eiffel la?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Maximo Jeu 19 Mai 2011 - 21:52

Le discours du Président de la République à l'Arcahaie Img_1811

Pa fè'm limen sa nan dèyè'w non, pa eksite'm non.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Message  Le gros roseau Jeu 19 Mai 2011 - 21:59

Si se pou sa se nan menm pou vinn apran sa tande.ma fout limen yon lamp pou wou wi.(lol)nan ogatwam tande .demen maten mwen pal nan botanika poum al achte bon jan zouti pou m fè lanp la nan deyè w tande .nou konn se pale franseuu selman ki bay pouvwa. Nou pral tande rel ka makorel tande.Ou sonje mwen te di w sak te pase milet ki te di pitit li pa ka chita sou menm ban ak pitit mwen yan.rete dousman tande ti papa pou pa pile sa w pa konnen.ah ah ah ah

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Invité Jeu 19 Mai 2011 - 22:07

Messieurs un peu de maturité svp. Sinon, je devrai effacer vos postes. Merci.

Invité
Invité

Message  Maximo Jeu 19 Mai 2011 - 22:09

T-NEG a écrit:Messieurs un peu de maturité svp. Sinon, je devrai effacer vos postes. Merci.

T-NEG vreman ou pa gen sans de limou, ou pa konn plezante, ki pwoblèm ou, on jenn gason tankou'w fok ou apwan ri tou.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant