Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
LEGO Icons 10331 – Le martin-pêcheur
35 €
Voir le deal

Lettre ouverte à l'ex president Aristide

+4
Thunder
ainsi ne soit-il
kami
Le gros roseau
8 participants

Page 1 sur 3 1, 2, 3  Suivant

Lettre ouverte à l'ex president Aristide Empty Lettre ouverte à l'ex president Aristide

Message  Le gros roseau Lun 23 Mai 2011 - 10:26

Cher Docteur Aristide;

Je ne suis pas un ecrivain,cette lettre contiendra assurément beaucoup de fautes de styles et de syntaxe ; je vous prie de comprendre au dela ce que je vais ecrire ce que je voudrais vous dire.Tout d'abord permettez-moi de vous dire bon retour et de vous souhaiter bonne besogne.

Je me rejouis de votre decision de consacrer votre vie à l'education de notre peuple.Cette phrase que j'ai tirée de votre site pour la democratie:"More schools were built in the 10 years between 1994, when democracy was restored, and 2004 – when Haiti’s democracy was once again violated – than between 1804 to 1994: one hundred and ninety-five new primary schools and 104 new public high schools constructed and/or refurbished."m'encourage à vous aider dans cette noble tache qui est:" l'education gratis ti cheri pour tous."Vous pouvez compter sur moi pour vous aider ,dans la mesure de mes moyens à satisfaire cette soif de savoir de notre jeunesse.

Je suis assuré que vous ne faillirez pas dans ce champ car vous etes toujours animé par l'amour ,la charité,la magnanimité et la compassion malgre les mensonges de vos detracteurs et denigreurs.Je crois aussi que vous pourrez accomplir beaucoup plus pour les pauvres en dehors de la politique.Que Dieu vous aide et vous benisse.

Recevez, cher Dr Aristide l'assurance de ma profonde admiration pour votre courage et votre devouement à l'avancement et au developpement de ce peuple méprisé par une elite repugnante.

Rodrigue Lamadieu

Dernière édition par Le gros roseau le Mar 24 Mai 2011 - 0:26, édité 1 fois

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

Revenir en haut Aller en bas

Lettre ouverte à l'ex president Aristide Empty Re: Lettre ouverte à l'ex president Aristide

Message  kami Lun 23 Mai 2011 - 11:32

Lajan Lamadieu-a komanse ap travay deja, gade:

L’incendie dévastateur du week-end écoulé au marché public des Gonaïves serait vraisemblablement d’origine criminelle, selon les autorités locales
Une enquête est ouverte

dimanche 22 mai 2011,

L’incendie qui a entièrement dévasté le principal marché public des Gonaïves dans la nuit de vendredi à samedi, serait vraisemblablement d’origine criminelle, selon le maire de la ville, Saint Justin Pierrelus interrogé samedi par Radio Kiskeya.

Il annonce l’ouverture d’une enquête afin de traduire en justice les auteurs éventuels d’une telle catastrophe qui a semé l’émoi et le désarroi parmi les centaines de marchands et marchandes desservant le marché, ainsi qu’au sein de toute la population de la Cité de l’indépendance.

Une évaluation des dégâts est en cours de concert avec les commerçants victimes, dans la perspective d’une assistance, informe le maire.

Les marchands et marchandes ont lancé un véritable cri d’alarme en sollicitant l’aide urgente des autorités. La plupart d’entre eux affirment avoir contracté des prêts et sont astreints à les rembourser selon un calendrier précis.

La thèse du caractère criminel de l’incendie est également avancée par le directeur départemental de la police dans le département de l’Artibonite (Nord). Le commissaire Jean Claude Jeune informe lui aussi de l’ouverture d’une enquête.

Malgré les faibles moyens de la Police Nationale d’Haïti dans le département, celle-ci a fait de son mieux pour aider les autorités locales à circonscrire le sinistre, a conclu M. Jeune.

L’incendie de marchés publics constitue généralement une pratique politique en Haïti. [jmd/Radio Kiskeya]

Dernière édition par kami le Mar 24 Mai 2011 - 4:49, édité 2 fois
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Lettre ouverte à l'ex president Aristide Empty Re: Lettre ouverte à l'ex president Aristide

Message  Invité Lun 23 Mai 2011 - 11:36

Le gros roseau a écrit:Cher Docteur Aristide;

Je ne suis pa un ecrivain,cette lettre contiendra assurément beaucoup de fautes de styles et de syntaxe ; je vous prie de comprendre au dela ce que je vais ecrire ce que je voudrais vous dire.Tout d'abord permettez-moi de vous dire bon retour et de vous souhaiter bonne besogne.

Je me rejouis de votre decision de consacrer votre vie à l'education de notre peuple.Cette phrase que j'ai tirée de votre site pour la democratie:"More schools were built in the 10 years between 1994, when democracy was restored, and 2004 – when Haiti’s democracy was once again violated – than between 1804 to 1994: one hundred and ninety-five new primary schools and 104 new public high schools constructed and/or refurbished."m'encourage à vous aider dans cette noble tache qui est:" l'education gratis ti cheri pour tous."Vous pouvez compter sur moi pour vous aider ,dans la mesure de mes moyens à satisfaire cette soif de savoir de notre jeunesse.

Je suis assuré que vous ne faillirez pas dans ce champ car vous etes toujours animé par l'amour ,la charité,la magnanimité et la compassion malgre les mensonges de vos detracteurs et denigreurs.Je crois aussi que vous pourrez accomplir beaucoup plus pour les pauvres en dehors de la politique.Que Dieu vous aide et vous benisse.

Recevez, cher Dr Aristide l'assurance de ma profonde admiration pour votre courage et votre devouement à l'avancement et au developpement de ce peuple méprisé par une elite repugnante.

Rodrigue Lamadieu

PA BLIYE METE FOTO KOPI CH OU TRANSFE WAP VOYE A NON.
NOU GINYEN 20 ANS NAP PWAN DEMAGOJI SA YO

Invité
Invité

Message  Le gros roseau Lun 23 Mai 2011 - 12:50

Non ti zouke se pa pay pal mwen voye lajan an ou vle mwen mete # Konfimatyon pou wou.Nou konprann tout moun se mantè, ayisè prejijé tankou nou. genyen moun yo te aprann yo sak rele amou, charité,konpasyon, amabilité, magnanimite.

wi kami mwen te konen ke nou te pral akise Lavalas pou sa ki pase nan Gonayiv la san ke anket la polis la pankò janm fini ou pap janm akise GNBIST parey w la ;neg Gonayiv la ki fache ke gran elektè yo ba pep la yon presidan ki konn danse konpa.Men a koz de enn nou genyen kont Aristide nou gen tan vle ba li responsabilite tout krim ki fet nan peyi ya menm sa ke nou fè nou menm pou montre san nou peyi pa ka genyen la pè. Fok nou konprann se pa tout moun nou ka twonpe tande bann hound ...... kondi Martine.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  ainsi ne soit-il Lun 23 Mai 2011 - 16:24

LGR,

Depi w bay yo on pous y'ap pran on pye. Si m'te lan plas w, mwen t'a ekri Lettre au président Aristide. Pas à l'ex-président...

Se konsa w fèmen bouch denigrè ak kameleyon yo.

LGR, w gen lè blye kèlk moun. Sa tró evidan pou nèg trouve ke w pa gen dwa fè sa w vle ak lajan w. Pito w bayo'l...
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Message  Invité Lun 23 Mai 2011 - 16:29

Lettre ouverte au sanguinaire de Tabarre ,

Le tour est joue .Vous avez aussi mal joue.On s'est rendu compte que vous aviez cache des cartes dans les manches de votre chemise .Tricheur !Kakatwe !
Kouman w fe san rontt san koutya konsa a ? Poukisa w pa tounyn lan peyi ou ? Pa blye ranmasse kongo parey ou yo kap sinyen peyi a depi 1804.

Invité
Invité

Message  Thunder Lun 23 Mai 2011 - 17:51

:"More schools were built in the 10 years between 1994, when democracy was restored, and 2004 – when Haiti’s democracy was once again violated – than between 1804 to 1994: one hundred and ninety-five new primary schools and 104 new public high schools constructed and/or refurbished."

Se sèl zonbi tèt nan fouk yo ki pou ta kwè yon bagay konsa (lol).

Ala kote ke moun yo odasye mesye (lol). Yo konprann ke yo ka twonpe tout moun pou tout tan.

Mezanmi ban m lis non ak adrès lekòl sa yo non pou m ka ale vizite yo (lol). Pinga se sou "papye" pwopagandis yo non ke nou voye al vizite yo.

...Krrrrrrrrraze m! Se sou lavalas lan ke systèm edikasyon an te konfwonte plis kriz nan listwa l, men disip yo konprann ke yo ka bafwe tout moun. Tonnas!
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Message  Joel Lun 23 Mai 2011 - 18:33

Al chita yon kote THUNDER.
Li te konstwi lekòl yo vre.
DYAYI ,PETE ,SOTE se pa rans diktatè sanginè krap ou yo ki ap chanje sa.

Anvan mwen kite AYITI ,apa de LISE PÒTOPRENS yo ,pa t gen 4 LISE an total lan pwovens yo.

DIVALYE yo ,nou vle voye monte yo ,pa t preske bati okenn lekòl.Lè JCD kite peyi an ,apèn si 20% moun te konnli ak ekri ;lè ARISTIDE kite an 2004 chif lan te 50%.
Epi n ap vin a rans ke bagay yo te pi bon sou DIVALYE.
ADYE!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Message  Maximo Lun 23 Mai 2011 - 18:44

Thunder, mwen renmen wè ekip ti pè ya kap bay bèl blag sou zafè lekol fantòm sa yo.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : football - Gagè

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Message  Invité Lun 23 Mai 2011 - 18:46

Le gros roseau a écrit:Non ti zouke se pa pay pal mwen voye lajan an ou vle mwen mete # Konfimatyon pou wou.Nou konprann tout moun se mantè, ayisè prejijé tankou nou. genyen moun yo te aprann yo sak rele amou, charité,konpasyon, amabilité, magnanimite.

wi kami mwen te konen ke nou te pral akise Lavalas pou sa ki pase nan Gonayiv la san ke anket la polis la pankò janm fini ou pap janm akise GNBIST parey w la ;neg Gonayiv la ki fache ke gran elektè yo ba pep la yon presidan ki konn danse konpa.Men a koz de enn nou genyen kont Aristide nou gen tan vle ba li responsabilite tout krim ki fet nan peyi ya menm sa ke nou fè nou menm pou montre san nou peyi pa ka genyen la pè. Fok nou konprann se pa tout moun nou ka twonpe tande bann hound ...... kondi Martine.

NON TI WOZO PA GINYEN MOUN KI SOT OU PA MINME KONNIN SI LI KA RECEVWA PAYPAL OU GINTAN DI PAYPAL E DE TOUT FASON YAP BA WOU YUN ERCU ON LINE POU TRANSFER BAGAY SA C PA MWEN POU DI LI MWEN WE GINYEN YUN NEG KAP TOUMANTE TET LI SOU FORUM POZE OU TI MAL MWEN PA LAN HUM.. ALE CHERCHE LOT KOTE.
KOUNYE A ALE KILE TI NON OU AP ANSYEN JANDAM.

Invité
Invité

Message  Joel Lun 23 Mai 2011 - 19:23

OU VIN RIDIKIL ZOUKE;

Ou pa wè sou paj fondasyon an PAYPAL.Gade adwat sit lan w ap wè PAYPAL.
Fondasyon an se yon òganizasyon ""a but non lucratif"',don ou fè tou ou kapab dedwi lan ENPO w ,se youn lan rezon ou kapab peye pa PAYPAL.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Message  Invité Lun 23 Mai 2011 - 19:41

Joel a écrit:OU VIN RIDIKIL ZOUKE;

Ou pa wè sou paj fondasyon an PAYPAL.Gade adwat sit lan w ap wè PAYPAL.
Fondasyon an se yon òganizasyon ""a but non lucratif"',don ou fè tou ou kapab dedwi lan ENPO w ,se youn lan rezon ou kapab peye pa PAYPAL.

OU MAL KONPWAN SA MWEN DI MWEN MANDE LI POU BY YUN RECU LI DIM C LAN PAYPAL LAP FE LI KOM SI LI PAP K MONTRE LI .
POU FONDASYON ARISTIDE MWEN PA JAM OUVRI YUN BAGAY KI ARISTIDE DEPI LE LI TE DI ALA LI SANTI BON LI BRODE LI CHELBE DEPI LE SA DEPI YUN BAGAY MAKE ARISTIDE MWEN KITE LI POU LI AVEK FANATIK LI YO ALO OU WE MWEN PA TA KON KI SA LI METE SOU PAPYE FONDASYON BIDON LI YO.

Invité
Invité

Message  Maximo Lun 23 Mai 2011 - 20:10

Zouke ki mele'w si nèg yo ta bay Aristide lajan yo, si yo vle Aristide woule yo nan farinn menm jan li te fè pèp la e volo lajan yo nan afè bank sanpwèl kote anpil moun pèdi tout ti ekonomi yo se bagay ki gade yo. Men ou pa bezwen okipe Rozo non, li pa bay anyen, lè Rozo kenbe on 50 kob nan men'l tou otan zye tonton No pa fè dlo li pap lage'l, lè Rozo ap gade la mès nan televizyon depi yo rive sou la kèt la li etenn telivizyon, alo pa pèdi tan'w bay bèl vag.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Message  kami Lun 23 Mai 2011 - 20:15

Maximo,

Anpa ou se yon komik!!! Lettre ouverte à l'ex president Aristide 36_11_6 Lettre ouverte à l'ex president Aristide 36_11_6 Lettre ouverte à l'ex president Aristide 36_11_6 Lettre ouverte à l'ex president Aristide 36_11_6 Lettre ouverte à l'ex president Aristide 36_11_6 Lettre ouverte à l'ex president Aristide 36_11_6
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Message  jafrikayiti Lun 23 Mai 2011 - 20:48

Mwen sonje nan ane 1997 mwen te viv yon eksperyans ekstraòdinè, yon samdi maten pandan mwen louvri radyo lakay mwen epi mwen tande yo anonse yon emisyon timoun ap reyalize 100% pou kont yo. Mwen se yon malad radyo. Depi mwen Ayiti, mwen pa sèvi ni ak CD, ni ak kasèt. Se sou tout kalite pòs radyo k ap pale koze ki regade m, mwen branche. Jou sa a, timoun yo te ede mwen aprann konprann yon dal ak yon pakèt reyalite mwen pa te konnen alevwa konprann anndan pwòp peyi mwen.Nivo refleksyon akanaliz timoun sa yo se bagay ki ba ou fos ak enspirasyon. Yo te soti nan diferan kwen nan peyi a, yo t ap pale osijè reyalite lavi yo.nan kay, nan lari, nan travay kay moun elatriye... Sa ki te enpòtan se konfyans timoun sa yo te gen nan tèt yo.

mwen pa konn pou lòt bagay men radyo ak tele timoun se bon zouti edikasyonèl.

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Message  Maximo Lun 23 Mai 2011 - 21:28

kami a écrit:Maximo,

Anpa ou se yon komik!!! Lettre ouverte à l'ex president Aristide 36_11_6 Lettre ouverte à l'ex president Aristide 36_11_6 Lettre ouverte à l'ex president Aristide 36_11_6 Lettre ouverte à l'ex president Aristide 36_11_6 Lettre ouverte à l'ex president Aristide 36_11_6 Lettre ouverte à l'ex president Aristide 36_11_6

Kami,

La vi ya se on pasaj ki trè kout sou tè ya e ladan'l gen kriye, tristès, men osi ri ak jwa, e youn mache ak lot men dan la men, donk si ou pa ka balanse yo ou pap viv byen, e Maximo se on bon vivan, li konn kriye men li konn ri anpil tou e li eseye fè ri tou, e se pati komik Maximo a. Mèsi pou tout sourire sa yo Kami.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Message  Invité Lun 23 Mai 2011 - 23:20

[quote="Maximo"]Zouke ki mele'w si nèg yo ta bay Aristide lajan yo, si yo vle Aristide woule yo nan farinn menm jan li te fè pèp la e volo lajan yo nan afè bank sanpwèl kote anpil moun pèdi tout ti ekonomi yo se bagay ki gade yo. Men ou pa bezwen okipe Rozo non, li pa bay anyen, lè Rozo kenbe on 50 kob nan men'l tou otan zye tonton No pa fè dlo li pap lage'l, lè Rozo ap gade la mès nan televizyon depi yo rive sou la kèt la li etenn telivizyon, alo pa pèdi tan'w bay bèl vag.[/quo

MAXIMO MWN KONNIN JWIF LA PA[ BY YUN GDES C JOEL LI VLE IMPRESYONE.

Invité
Invité

Message  Thunder Lun 23 Mai 2011 - 23:26

Joel a écrit:Al chita yon kote THUNDER.
Li te konstwi lekòl yo vre.
DYAYI ,PETE ,SOTE se pa rans diktatè sanginè krap ou yo ki ap chanje sa.

Anvan mwen kite AYITI ,apa de LISE PÒTOPRENS yo ,pa t gen 4 LISE an total lan pwovens yo.

DIVALYE yo ,nou vle voye monte yo ,pa t preske bati okenn lekòl.Lè JCD kite peyi an ,apèn si 20% moun te konnli ak ekri ;lè ARISTIDE kite an 2004 chif lan te 50%.
Epi n ap vin a rans ke bagay yo te pi bon sou DIVALYE.
ADYE!

Maximo genyen rezon, nou komik anpil vre sou kesyon lekòl fantòm yo vre, pou itilize ekspresyon Maximo an, lol! lol! lol!

Joel,

Di m ki kote ke lekòl sa yo ye pou m ka ale vizite yo, mwen pa rete anpil tan pou ale Ayiti laa.

Mwen te diskite ak wou sou chif 50% ke w ap pale an, se p at lekòl Leta ki te fè sa. Se 2 rezon ki te fè sa:

1) Peyizan yo wè ke travay latè pa bay ankò, yo ankouraje pitit yo ale lekòl. Yo voye pitit yo lavil pou yo ka ale lekòl. Se youn nan rezon saa ki fè ke nou genyen ekzòd saa pou Pòtoprens.

2) Sektè prive an reyalize ke pa menm genyen ase ban nan lekòl nan peyi an pou resevwa nouvo kategori etidyan sa yo, yo envesti lajan yo nan konstwi lekòl toupatou nan peyi an. Menm Preval te kanpe lòt jou laa li di ke edikasyon peyi an chita nan men sektè prive an. Moun ki te sou pouvwa a rekonèt ke yo pa fè yon mèd, Joel li menm ap plede pou yo toujou.

Se wou ki pou ale chita tande ti bòs, wou pa konnen sa ke w ap pale an.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Thunder Lun 23 Mai 2011 - 23:29

Maximo a écrit:Thunder, mwen renmen wè ekip ti pè ya kap bay bèl blag sou zafè lekol fantòm sa yo.

lol! lol! lol!

Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Thunder Lun 23 Mai 2011 - 23:57

Se pa ti souflèt marasa ke pèp saa bay zonbi yo non. Yo genyen pou yo manje dan pou yon bon valè tan laa. Kanaval lan fini, tout madigra mal maske ap demaske. Ane saa, ti magrit pa pote bon siwo, se maskreti ke ti nèg va bwè.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Le gros roseau Mar 24 Mai 2011 - 0:25

Thunder

Sim ta wou mwen pa tap repete zafè kalot marassa sa non.Aristide pa la preval bat nou menm lè se gnbist ki te o pouvwa nou pat fouti volè elektyon pep la te kanpe pou l defann vot li.men lotrejou la se koken nou blije leve pou lavalas pa patisipe ,Gayot Dorsainvil ak preval se de san wont ki pa genyen kolonn vertebral se sak fè yo eliminen lavalas nan kous pou yo te ba nou yon ti chans epi koulyè nap f♪8 to pedan kolmsi se vre se opep ayisyen ki eli Sweet Mickey.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Le gros roseau Mar 24 Mai 2011 - 0:32

Marc pran not moun ki ap rele presidan Aristide kakatwè ,kongo ki ap mande l poukisa li pa retounen nan peyil komsi se li sel ki ayisyen sou forum lan.Pou lè mwen dil de twa verite poul pa di se mwen ki ap kose lobey sou forun lan.

mwen ekri Dr Aristide yon let ki sa li te beswen vinn mete kose kakatwè ladann ?apre sa la di se li ki sivilise e ki genyen bonn manyè pase tout moun.mwen ta dil sa kasayol te di bef la wi.mwen pretel men mwen pa vann li radyes saa li fè la .Dr Aristide pa kanmarad komokyel la non.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Thunder Mar 24 Mai 2011 - 0:52

Le gros roseau a écrit:Thunder

Sim ta wou mwen pa tap repete zafè kalot marassa sa non.Aristide pa la preval bat nou menm lè se gnbist ki te o pouvwa nou pat fouti volè elektyon pep la te kanpe pou l defann vot li.men lotrejou la se koken nou blije leve pou lavalas pa patisipe ,Gayot Dorsainvil ak preval se de san wont ki pa genyen kolonn vertebral se sak fè yo eliminen lavalas nan kous pou yo te ba nou yon ti chans epi koulyè nap f♪8 to pedan kolmsi se vre se opep ayisyen ki eli Sweet Mickey.

Krèk ti bèt!

Si Preval te anpeche Fanmi Lavalas ale nan eleksyon, pakont, li pa t anpeche lavalasyen tankou Ceant patisipe. Ni tou, li pa te ka anpeche ke pèp lan pran lari pou mande patisipasyon Fanmi Lavalas nan eleksyon yo.

Se pou w aksepte ke si Preval fout nou kout ba, ti pèp lan li menm pa pete nan koton ban nou santi (lol).

Anplis, se kounyea ke Preval pa bon, men lè li t ap fè 0 tounen 9 pou nou an 2000, sa w di? Se lè saa ke l te "demokrat".
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Le gros roseau Mar 24 Mai 2011 - 0:59

ou pat wè pep la te rete chita sou blok glass li ou pat tande ke Aristide te di li pa genyen kandida si Ceant se te lavalasyen li ta obeyi lod pati ya .tout moun ki te patisipe nan maskarad la yo yon pa ka di yo se lavasyen paske pati ya te di li pa genyen kandida nan elektyon an paske tout moun te konnen se blan yo ki te pral fè selektyon yo.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Thunder Mar 24 Mai 2011 - 1:05

Le gros roseau a écrit:ou pat wè pep la te rete chita sou blok glass li ou pat tande ke Aristide te di li pa genyen kandida si Ceant se te lavalasyen li ta obeyi lod pati ya .tout moun ki te patisipe nan maskarad la yo yon pa ka di yo se lavasyen paske pati ya te di li pa genyen kandida nan elektyon an paske tout moun te konnen se blan yo ki te pral fè selektyon yo.

Men si Ceant ki te Prezidan jounen jodi a, eske se menm diskou saa ke w t ap genyen? ."..onètman?"

Wou te site eleksyon Preval, men Preval p at janm te di ke l te Lavalasyen lè saa.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé

Page 1 sur 3 1, 2, 3  Suivant