Lettre ouverte à l'ex president Aristide
+4
Thunder
ainsi ne soit-il
kami
Le gros roseau
8 participants
Page 2 sur 3
Page 2 sur 3 • 1, 2, 3
Lettre ouverte à l'ex president Aristide
Rappel du premier message :
Cher Docteur Aristide;
Je ne suis pas un ecrivain,cette lettre contiendra assurément beaucoup de fautes de styles et de syntaxe ; je vous prie de comprendre au dela ce que je vais ecrire ce que je voudrais vous dire.Tout d'abord permettez-moi de vous dire bon retour et de vous souhaiter bonne besogne.
Je me rejouis de votre decision de consacrer votre vie à l'education de notre peuple.Cette phrase que j'ai tirée de votre site pour la democratie:"More schools were built in the 10 years between 1994, when democracy was restored, and 2004 – when Haiti’s democracy was once again violated – than between 1804 to 1994: one hundred and ninety-five new primary schools and 104 new public high schools constructed and/or refurbished."m'encourage à vous aider dans cette noble tache qui est:" l'education gratis ti cheri pour tous."Vous pouvez compter sur moi pour vous aider ,dans la mesure de mes moyens à satisfaire cette soif de savoir de notre jeunesse.
Je suis assuré que vous ne faillirez pas dans ce champ car vous etes toujours animé par l'amour ,la charité,la magnanimité et la compassion malgre les mensonges de vos detracteurs et denigreurs.Je crois aussi que vous pourrez accomplir beaucoup plus pour les pauvres en dehors de la politique.Que Dieu vous aide et vous benisse.
Recevez, cher Dr Aristide l'assurance de ma profonde admiration pour votre courage et votre devouement à l'avancement et au developpement de ce peuple méprisé par une elite repugnante.
Rodrigue Lamadieu
Cher Docteur Aristide;
Je ne suis pas un ecrivain,cette lettre contiendra assurément beaucoup de fautes de styles et de syntaxe ; je vous prie de comprendre au dela ce que je vais ecrire ce que je voudrais vous dire.Tout d'abord permettez-moi de vous dire bon retour et de vous souhaiter bonne besogne.
Je me rejouis de votre decision de consacrer votre vie à l'education de notre peuple.Cette phrase que j'ai tirée de votre site pour la democratie:"More schools were built in the 10 years between 1994, when democracy was restored, and 2004 – when Haiti’s democracy was once again violated – than between 1804 to 1994: one hundred and ninety-five new primary schools and 104 new public high schools constructed and/or refurbished."m'encourage à vous aider dans cette noble tache qui est:" l'education gratis ti cheri pour tous."Vous pouvez compter sur moi pour vous aider ,dans la mesure de mes moyens à satisfaire cette soif de savoir de notre jeunesse.
Je suis assuré que vous ne faillirez pas dans ce champ car vous etes toujours animé par l'amour ,la charité,la magnanimité et la compassion malgre les mensonges de vos detracteurs et denigreurs.Je crois aussi que vous pourrez accomplir beaucoup plus pour les pauvres en dehors de la politique.Que Dieu vous aide et vous benisse.
Recevez, cher Dr Aristide l'assurance de ma profonde admiration pour votre courage et votre devouement à l'avancement et au developpement de ce peuple méprisé par une elite repugnante.
Rodrigue Lamadieu
Dernière édition par Le gros roseau le Mar 24 Mai 2011 - 0:26, édité 1 fois
Le gros roseau- Super Star
-
Loisirs : sport ,internet,stock market
Re: Lettre ouverte à l'ex president Aristide
Ki moun ki te vote pou preval ki fè li te bat Manigat?mal domi tande. al voye yon ti kob ba JCD pou fondatyon Duvalier ki te fè w byen mwen kite m voye kob mwen ba Aristide poul edike jeness la tande.Bye,mauvaise nuit
-
Mwen ka poze w menm kesyon an... Ki moun ki te vote pou Martelly ki fè ke l te bat Ceant ak tout kòlonn Lavalasyen ki te nan eleksyon an? Pito w al fè yon ti kouche vre, wou fatige.
Thunder- Super Star
-
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien
De mon ami Maximo,une perle du genre
Zouke ki mele'w si nèg yo ta bay Aristide lajan yo, si yo vle Aristide woule yo nan farinn menm jan li te fè pèp la e volo lajan yo nan afè bank sanpwèl kote anpil moun pèdi tout ti ekonomi yo se bagay ki gade yo. Men ou pa bezwen okipe Rozo non, li pa bay anyen, lè Rozo kenbe on 50 kob nan men'l tou otan zye tonton No pa fè dlo li pap lage'l, lè Rozo ap gade la mès nan televizyon depi yo rive sou la kèt la li etenn telivizyon, alo pa pèdi tan'w bay bèl vag.
Ce qui est certain c'est que les lavalassiens pure laine sont toujours de forte mechante humeur .Ils ne connaissent pas l'humour a moins que ce ne soit aux depens des autres. Alors ils ne rient ou sourient pas .Ils ricanent tout simplement .A la maison,j'ai l'impression qu'ils circulent avec une rigwaz en main du reveil au coucher ,s'ils sont des employes du gouvernement et que ce n'est point necessaire qu'ils aillent au bureau.
Invité- Invité
Maximo a écrit:kami a écrit:Maximo,
Anpa ou se yon komik!!!
Kami,
La vi ya se on pasaj ki trè kout sou tè ya e ladan'l gen kriye, tristès, men osi ri ak jwa, e youn mache ak lot men dan la men, donk si ou pa ka balanse yo ou pap viv byen, e Maximo se on bon vivan, li konn kriye men li konn ri anpil tou e li eseye fè ri tou, e se pati komik Maximo a. Mèsi pou tout sourire sa yo Kami.
Deza, men sa mwen te reponn Kami, se a pe prè menm repons mwen ka ba'w, nan la vi ya fok on nèg ka rantre le komik la plezantri e relaksasyon nan afè serye pou nou pa tounen on robo. Anpil nèg sou forum lan vini defoule ènn yo ak rankinn yo, fok ou pa pwan yo o serye, se fanatik avèg yo ye, anpil ladan yo konplekse, e se on sèl jan yo santi yo byen se an devèsan fyèl yo sou forum lan. Nou menm ki konpwann sa, fok nou ri yo e tan zan tan fè on ti blag avè yo pou eseye detann atmosfè ya. Yo pap janm apresye blag sa yo, men lektè forum ap toujou gen on ti souri bo bouch yo lè yo li yo, e se pou sa nou ap ekri tou. La vi ya pa gen anyen pi serye ladan'l pou nou rete serye tout tan kou on pen rasi.
Maximo- Super Star
-
Loisirs : football - Gagè
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
maximo
Ou di anpil nan neg yo vinn mete rankinn yo sou forum lan men lè bokò yo rele Dezagreman ap rele Dr Aristide kakatwè ki sa li menm li ap mete deyò.Ou di lè map gade la messe nan televisyon depi se lè ket la rive mwen etenn televisyon.mwen konnen se yon blag wap fè men sim genyen yon kalite mwen se yon moun ki jenere.menm jandam ke mwen te konnen an ayiti yo rantre New York yo mandem prete lajan mwen prete apre sa yo fè paran yo voye dim ke yo mouri pou yo pa remet mwen lajan an.se pa 2 kob mwen prete ayisyen epi se nan redi pou yo remet mwen yo ou byen yo pa remet mwen lajan an.fok mwen genyen preske 8 a 9 mil dola ke m prete ayisyen yo pa remet mwen lajan sa yo mwen pa mande yo li ankò alò si w se yon ti koulout pa konprann tout moun se menm jan ak w.si w asire mwen pa voye lajan vre an nou parye.Mwen ba w 100 dola a 50 dola.sim pa ka pwouve ke m voye lajan ba fondatyon Dr Aristide pou democrasi ya.Mwen konn voye lajan tou pou Food for the poors.pou la Croix rouge.mwen pral voye yon ti lajan jodya pou moun ki viktim o Zeta Zuni anvan yè yo.
Ou di anpil nan neg yo vinn mete rankinn yo sou forum lan men lè bokò yo rele Dezagreman ap rele Dr Aristide kakatwè ki sa li menm li ap mete deyò.Ou di lè map gade la messe nan televisyon depi se lè ket la rive mwen etenn televisyon.mwen konnen se yon blag wap fè men sim genyen yon kalite mwen se yon moun ki jenere.menm jandam ke mwen te konnen an ayiti yo rantre New York yo mandem prete lajan mwen prete apre sa yo fè paran yo voye dim ke yo mouri pou yo pa remet mwen lajan an.se pa 2 kob mwen prete ayisyen epi se nan redi pou yo remet mwen yo ou byen yo pa remet mwen lajan an.fok mwen genyen preske 8 a 9 mil dola ke m prete ayisyen yo pa remet mwen lajan sa yo mwen pa mande yo li ankò alò si w se yon ti koulout pa konprann tout moun se menm jan ak w.si w asire mwen pa voye lajan vre an nou parye.Mwen ba w 100 dola a 50 dola.sim pa ka pwouve ke m voye lajan ba fondatyon Dr Aristide pou democrasi ya.Mwen konn voye lajan tou pou Food for the poors.pou la Croix rouge.mwen pral voye yon ti lajan jodya pou moun ki viktim o Zeta Zuni anvan yè yo.
-
Wozo, pa fè kòlè vye frè. Mwen konnen rayizman mesye sa yo ap ekzibe la parèt lèd anpil men pa kite sa tounen kè ou. Eseye konprann orijin rayisman sa a, epi ou va wè okontrè seyon doulè k ap fè yo mal. Tankou prensès nan KIRIKU a, yo gen yon epeng nan do yo, toutotan pa gen yon bon pwochen ki ede yo jwenn gerizon pou pwòp tèt yo, se konsa yo va rete dezagreyab, rayisab. Tout bri yo se negativite kont pwòp frè ak sè yo - veritab lenmi a rekrite yo san yo pa konnen. Ka a grav men li pa dezespere. Gen yon Nèg Mawon ki te rele Kebinda - se apre misye mwen rele premye pitit mwen Kebindayiti. Kidonk, Kebinda te viv menm eksperyans sa a n ap viv la a nan tan lakoloni ak yon seri nèg ki te refize lide libète a. Yo te sèmante se nan kòsaj blan an pou yo makonnen maten, midi swa. Sekonsa, si ou tyeke nan listwa ou va jwenn temwanyaj blan yo bay osijè yon malerèz ki te rele Anne. Manmzèl te damou kolon esklavajis yo tèlman, lè Nèg Mawon yo sou direksyon Kebinda te fè desantdelye sou bitasyon esklavajis la pou yo libere fanm, gason tilezanj ke bouwo blan yo t ap maspinen, manmzèl Anne te chèche denonse yo....se pou sa yo ba li ti non Anne Fidèle. Listwa saa se yon listwa tris men ki gen anpil bon leson pou noumenm Ayisyen. E menm jan ou remake bann vye pwovèb tèt anba yo te vle foure nan tèt nou yo tankou "depi nan Ginen nèg pa vle wè nèg"....se pa bagay ki enfayib....paske se pa ni youn, ni 2 Ayisyen ki konnen alèkile koze sa a se manti, yon move pwopagann santi kolon yo t ap klewonnen pou zonbifye epi demobilize rezistans lan. Menm jan jounen jodi a anpil moun prefere di ak fyète "Depi nan Ginen bon Nèg ap ede Nèg" - paske se yon verite ki verifye....se konsa tou, yon fanm ki rele Anne te ranvèse trayizon Anne fidèle la, lè pitit pipit zantray li resisite memwa gran ewo nasyonal sa a KEBINDA.
Lanmou pi fò pase lanmò!
Lanmou pi fò pase lanmò!
jafrikayiti- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen
Depi nan Ginen bon Nèg ap ede Nèg" - paske se yon verite ki verifye-jajff
Mwin pa bezwin ale lwin pou nou we saki dila a se manti move pwopagan pou fe ayisyen dodo .Kidonk congo ki tap fe konbinezon trayi dessalinne tan pyej pou troupe independanss yo pou franseu yo tesa bayo avantaj se lan guinen yo te ye ?Mezanmi sispan bay jeness lan fo infomasyon non.Nou pa rontt .
Desandan Congo sayo an Ayiti jiskounye a ap fe move zak epi di se lot moun ki fe yo .Lavalass kon sa byen.Se yon eritaj jenetik . Nou sonje ?Yo tal volo mor lan morgue lopital jenewal lage kadav yo lan la ri tire sou yo epi rele anmwe min yap touuye pitit pep la .Mesye sispan bay manti tande .Kinbe afe lafrik pou lafrik kote fanm kou ti moun passe anba zam apwe ke ansasin yo finn viole yo totire yo koupe manm yo pou yo sa pa itil tett yo anyen anko .Mounsayo pa ekzanmp pou nou.
Mwin pa bezwin ale lwin pou nou we saki dila a se manti move pwopagan pou fe ayisyen dodo .Kidonk congo ki tap fe konbinezon trayi dessalinne tan pyej pou troupe independanss yo pou franseu yo tesa bayo avantaj se lan guinen yo te ye ?Mezanmi sispan bay jeness lan fo infomasyon non.Nou pa rontt .
Desandan Congo sayo an Ayiti jiskounye a ap fe move zak epi di se lot moun ki fe yo .Lavalass kon sa byen.Se yon eritaj jenetik . Nou sonje ?Yo tal volo mor lan morgue lopital jenewal lage kadav yo lan la ri tire sou yo epi rele anmwe min yap touuye pitit pep la .Mesye sispan bay manti tande .Kinbe afe lafrik pou lafrik kote fanm kou ti moun passe anba zam apwe ke ansasin yo finn viole yo totire yo koupe manm yo pou yo sa pa itil tett yo anyen anko .Mounsayo pa ekzanmp pou nou.
Invité- Invité
Wozo konen trè byen ke mwen pa rayi'l, mwen ka pa dako ak on moun nan afè rayi ya pa janm pase nan lespri'm menm on demi sekond, afè rayisab la pa ekziste nan vokabilè'm mon frè, petèt li ekziste nan pa'w la men ou pap jwen sa bo kote'm.
Wozo map poze'w on kesyon reponn mwen sensèman, eske ou panse ke mwen rayi'w?
Wozo map poze'w on kesyon reponn mwen sensèman, eske ou panse ke mwen rayi'w?
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Gen nèg nan pawòl yo ak nan ajisman yo, tankou Jèvilen Jèvilis ak Uncle Tom, k ap goumen pou yo pwouve se levanjil blan an "Depi nan Ginen nèg rayi nèg" ki verite.
Mwenmenm, sou tras Jacques Roumain, Mannwèl, Dessalines, Kebinda, Boukman, Makandal, Toussaint, Grann Toya, Claire Heuresue Félicité Bonheur, Sanite Bélair ak Annayiz, mwen fenk kare feraye nan pawòl mwen, nan ajisman mwen, pou mwen ede plis nèg rekonèt yon verite verifyab: "Depi nan Ginen bon Nèg ap ede Nèg!"
Chwa a se nan men nou chak li ye!
Kase n ap kase chenn yo!
Mwenmenm, sou tras Jacques Roumain, Mannwèl, Dessalines, Kebinda, Boukman, Makandal, Toussaint, Grann Toya, Claire Heuresue Félicité Bonheur, Sanite Bélair ak Annayiz, mwen fenk kare feraye nan pawòl mwen, nan ajisman mwen, pou mwen ede plis nèg rekonèt yon verite verifyab: "Depi nan Ginen bon Nèg ap ede Nèg!"
Chwa a se nan men nou chak li ye!
Kase n ap kase chenn yo!
jafrikayiti- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen
mwen pa ka reponn kestyon saa mwen pa konnen w.lè yon aysyen se zanmi yon moun ki pran plezi poul pale ki jan yo te fè yon presidan tounen yon kakatwè e byen mon chè nan senak kote nou ye mwen pap rantre la non.se lè mwen ta nan ka aristide poum ta konnen si w rayi ou pa rayim.Sim reponn a randevou ou ban mwen devan rexe se bon dye selman ki konnen sak nan kè w ke w tapral fè ak mwen ;lwil cho ke w te konte pou vide nan dom kout koko makak ou te pral ban mwen apre ke w te finn djaké m.
-
Le gros roseau a écrit:mwen pa ka reponn kestyon saa mwen pa konnen w.lè yon aysyen se zanmi yon moun ki pran plezi poul pale ki jan yo te fè yon presidan tounen yon kakatwè e byen mon chè nan senak kote nou ye mwen pap rantre la non.se lè mwen ta nan ka aristide poum ta konnen si w rayi ou pa rayim.Sim reponn a randevou ou ban mwen devan rexe se bon dye selman ki konnen sak nan kè w ke w tapral fè ak mwen ;lwil cho ke w te konte pou vide nan dom kout koko makak ou te pral ban mwen apre ke w te finn djaké m.
Wozo o mwen ou reponn ke ou pa ka reponn kesyon an, sa fè'm anpil plezi ke'w gen dout. Wozo mwen pat janm nan lame se ou ki te lame, se ou ki konen ki jan ou te konn djake ayisyen san defans yo e voye yo ad patrès. Afè rayisab la, menm Aristide mwen pa rayi, men mwen pa vle wè misye nan tèt peyi ya anko li fè prèv li ke li pa kapab, e sa pa vle di pase mwen pa rayi'l la fok li pa peye pou sa li fè. Gen on gwo diferans ant peye dèt ou anvè sosyete ya e rayisman.
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
MESIE WO A KI MOUN YAP PASE LA OU KWE CE A TI GRAN MOUN MWEN A JAN SA RADI GADE MACHE LI
MAP PASE WI MAP PASE WI.
Invité- Invité
Le w di ou pat nan lame Boss pent tou aderbal lherisson,Clement barbot. ak anpil lot makout ki tap touye moun pat nan lame e nan lame genyen kò spesyal ki pa te okipe bagay la polis.ki donk ou pa di anyen ki konvenk mwen ke w se pa pitit yon nan moun sa yo.ki sak dim ou se pa pitit Ti boule, kabrol,Valme ak tout lot kriminel ki tap assassinen ayisyen yo Toto Constant ou pitit Chamblain?ou ka pitit ou frè Guy Philippe,se sak fè mwen di w ke mwen pa ka reponn kestyon w lan ;ou ta vle yo jije aristide men mwen pa janm tande ou di pou yo jije JCD ak tout neg FRAFH yo ak militè ki te assassinen moun an 1991-1994. yo.assasen ki sot assassinen pitit pep la ant 2004-2006 yo.
Dernière édition par Le gros roseau le Mar 24 Mai 2011 - 13:07, édité 1 fois
-
Zanmi Zouke ,
wap pedi tou ou wi .
L'assassin n'avouera jamais ses crimes et ne signera jamais sonaveu en grandes lettres majuscules ...COUPABLE !.C'est pour ca qu'il veut se refaire une beaute sur forumhaiti et qu'il nie sa complicite DANS UNE TRAGEDIE QUI A MARQUE LA CONSCIENCE NATIONALE malgre que l'aies force en maintes fois a avouer la verite indirectement avec tes questiions precsies et incisantes.
wap pedi tou ou wi .
L'assassin n'avouera jamais ses crimes et ne signera jamais sonaveu en grandes lettres majuscules ...COUPABLE !.C'est pour ca qu'il veut se refaire une beaute sur forumhaiti et qu'il nie sa complicite DANS UNE TRAGEDIE QUI A MARQUE LA CONSCIENCE NATIONALE malgre que l'aies force en maintes fois a avouer la verite indirectement avec tes questiions precsies et incisantes.
Invité- Invité
Messieurs les detroussseurs de cadavres vous ne pouvez pas m'impliquer dans vos crimes.Ma main est propre du sang des haitiens. allez donc confesser vos crimes a l'eglize, Dieu seul peut vous absourdre.Assassins, fils d'assassins ,taisez -vous pour qu'on oublie vos crimes.,viols et vols.Votre audace n'a pas de limites,mais vous ne pouvez pas reecrire l'histoire.Allez donc lire le livre "le prix du sang " le livre de graham green et celui de gerard pierre charles.
-
Le gros roseau a écrit:Le w di ou pat nan lame Boss pent tou aderbal lherisson,Clement barbot. ak anpil lot makout ki tap touye moun pat nan lame e nan lame genyen kò spesyal ki pa te okipe bagay la polis.ki donk ou pa di anyen ki konvenk mwen ke w se pa pitit yon nan moun sa yo.ki sak dim ou se pa pitit Ti boule, kabrol,Valme ak tout lot kriminel ki tap assassinen ayisyen yo Toto Constant ou pitit Chamblain?ou ka pitit ou frè Guy Philippe,se sak fè mwen di w ke mwen pa ka reponn kestyon w lan ;ou ta vle yo jije aristide men mwen pa janm tande ou di pou yo jije JCD ak tout neg FRAFH yo ak militè ki te assassinen moun an 1991-1994. yo.assasen ki sot assassinen pitit pep la ant 2004-2006 yo.
E menm si mwen ta pitit yo fok mwen ta responsab zak yo, mwen deja di'w lè'w tap fè krim ou yo se nan tete manman'm mwen te ye toujou.
Se pa jodi map di fok tout kriminèl jije, men ou rete soud depi se mwen ki di.
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
LISTE DES VICTIMES DE LAVALAS
Port-au-Prince, le 17 novembre 2000
Senateur Irvelt Chery
Lettre Ouverte
A tous les Commissaires du Gouvernement de la Republique, tous les Doyens des Tribunaux Civils de 1ere Instance, tous les Juges d'Instruction et autres Officiers de Justice du Territoire
Mesdames/Messieurs les Autorites Judiciaires de mon pays, J'ai l'honneur de vous presenter mes felicitations pour les efforts que vous entreprenez au sein de l'appareil judiciaire, dans le cadre de la lutte contre l'impunite.
Ma communication n'est autre que de denoncer formellement pres des Instances du Pouvoir Judiciaire que vous dirigez, les abus et prejudices subis par des citoyens et citoyennes haitiens de la part d'individus qui se sont lances et se lancent encore dans une course asociale et immorale.
Citoyen haitien, je souffre autant que mes compatriotes de l'horrible situation d'injustice et d'impunite qui caracterise le contexte actuel d'une societe haitienne destructuree.
Senateur de la Republique, dument elu et representant le peuple haitien dans sa quete de justice sociale et de justice tout court, je me trouve dans l'obligation de denoncer par-devant vos Juridictions des actions abusives qui ont choque et endeuille la population haitienne durant plusieurs annees (janvier 1995 a nos jours) et dont les auteurs connus ne sont jusqu'a present pas poursuivis par la justice.
Cette situation d'impunite semble plutot elargir indefiniment le cadre du crime autorise en Haiti.
Les crimes denonces se regroupent en cinq categories:
1. Assassinats suivis de mort d'hommes ou de femmes
2. Tentatives d'assassinats ou les victimes ont eu la vie sauve
3. Les cas de massacres ou plus de trois personnes ont ete tuees ou blessees
4. Les scandales financiers, detournements de fonds et autres crimes economiques
5. Les scandales lies au trafic de la drogue avec ou sans meurtres
I.- Assassinats suivis de mort d'hommes ou de femmes
Dans ce type de crimes, je tiens a soumettre a votre juridiction la liste des citoyens assassines a qui justice n'est pas encore rendue, a eux et a leurs familles :
Me Mireille Durocher Bertin
Eugene Baillergeau Junior
Depute Jean Hubert Feuille
Pasteur Antoine Leroy
Jacques Florival
Me Michel Gonzalez
Policiere Marie Christine Jeune
Benson Joseph
Eddy Arbrouet
General Titi ainsi connu
General Convington ainsi connu
Gary Obas, chauffeur du Senateur Mehu Garcon
Depute Emilio Passe
Emmanuel Arbrouet
Inspecteur de Police Berthony Bazile
Reverend Pere Jean Pierre-Louis (pe ti jan)
Inspecteur de Police Ricelin Dorneus, tue a Mirebalais
Dr Jimmy Lalanne
Senateur Jean Yvon Toussaint
Colonel Jean Lamy
Les freres Versailles
Michel-Ange Philistin dit ti Bora
Madame Jean Coulanges
Jean Leopold Dominique, Directeur de Radio Haiti Inter
Jean-Claude Louissaint
Carmen Casseus, crime sacrificiel
Ducertain Armand
General Max Mayard
Capitaine Jacky Myton
Amos Jeannot, employe de FONKOZE
Ti Elysee dit "Chuck Noris"
Depute Erick Lamothe
Dr Guirand (tue a ti tanyen)
Dr Carrenard blesse et laisse pour mort (toujours a ti tanyen)
M. et Mme Pierre Dorsainville
Ferdinand Dorvil (OPL Gde Riviere du Nord)
Legitime Athis et sa femme (MDN Peti-Goave)
Policier Jean Leonard tue a Portail Leogane
Assassinat du Policier Bidmarck Milssaint, le 27 avril 1997
Prophete Jean Julien
Colonel Michel-Ange Herman
Lieutenant Marc Claude
Beauville Ocean, ancien militaire
Fredeus Desir
Fabien Joseph
Gabot Bruno
Policier Chery Berthony
Emmanuel Louis-Charles, ecolier de 14 ans tue a Carrefour.
Jean Wilner Lalanne, presume assassin de Jean L. Dominique, decede dans des circonstances non encore elucidees et dont le cadavre a ete derobe a la morgue de l'Hopital de l'Universite d'Etat d'Haiti.
Je tiens a vous rappeler, Mesdames/Messieurs les Autorites Judiciaires, que les individus qui ont commandite ou commis ces crimes circulent en toute impunite.
Ils sont bien connus et ont ete, en maintes fois, denonces par la clameur publique.
II.- Tentatives d'assassinats ou les victimes ont eu la vie sauve
Dans cette categorie de crimes, je tiens a soumettre par-devant vos Juridictions les differents cas suivants:
Mme Marie-Claude Preval Calvin
Depute Jean Gabriel Fortune
Senateur Mehu Garcon
Dr Carrenard
Senateur Edgard Leblanc Fils
Professeur Sauveur Pierre Etienne
Pierre Lesperance, Directeur de la Coalition Nationale pour les Droits des Refugies Haitiens (NCHR) et membre de la Plate-forme des Organisations Haitiennes de Droits Humains
Mme Carmel Moise Bley, editrice de la Revue "Carribbean Network Magazines"
Agronome Dieugrand Jean-Baptiste et plusieurs autres personnes blessees a Hinche
Monsieur Romero Halloun
III.- Les cas de massacre ou plus de trois personnes ont ete tuees.
Dans cette categorie de crimes, je peux vous citer les cas suivants:
Le cas de la fusillade au restaurant Le Relais a Lalue.
Dans ce massacre, 4 personnes furent mortes dont le proprietaire de ces negoces et plusieurs personnes ont ete gravement blessees.
La decouverte d'un ossuaire datant de pres de 6 mois a Ti Tanyen, les ossements et les debris de vetement trouves correspondraient aux restes de jeunes gens arretes par des agents de la PNH et dont on aurait perdu les traces.
Le cas d'un certain nombre de personnes mortes ou blessees dans la guerre des gangs entre soleil 17 et Pele.
Le cas d'un certain nombre de personnes mortes ou blessees dans la guerre des gangs entre Solino et Ti cheri.
Le massacre perpetre a Mahotiere, troisieme section communale de Marchand Dessalines.
Le massacre qui avait lieu le 10 novembre 1997 aux abords du Lycee Fritz Pierre-Louis a la rue Saint Honore dans lequel on enregistrait 1 mort et 14 blesses.
Le massacre a Carrefour Feuilles ou l'on enregistrait 11 morts.
Il y a eu une parodie ou simulacre de jugement qui n'a convaincu personne.
Le massacre du 2 octobre 2000 perpetre dans la zone de Delmas 4 ou l'on enregistrait 4 morts dont deux policiers.
La fusillade du 3 novembre 2000 a l'intersection de la Nationale No.1 et l'autoroute de Delmas connue sous le nom de Carrefour de l'Aviation qui s'est soldee par la mort de 7 personnes et d'une vingtaine de blesses.
Le massacre de Martissant 5 ou plus d'une dizaine de personnes ont trouve la mort et la semaine de terreur a Port-au-Prince consecutive aux evenements du Carrefour de l'Aviation.
IV.- Les scandales financiers, detournements de fonds et crimes economiques
Dans cette categorie de crimes, je tiens a mentionner les scandales suivants:
1. Le cas des faux cheques qui ont ete emis au prejudice du Ministere de l'Economie et des Finances, et depassant les 100.000.000.00 gdes (Cent millions de gourdes), jamais resolu.
2. Le cas du detournement des fonds de la Republique de Chine (Taiwan) d'un montant de 20, 200.000 dollars US pour la refection et l'elargissement de la route de Carrefour et la transformation en hopital de l'ancien hotel Simbie Continental, etc.
3. Le scandale de la vente illegale des six avions des anciennes Forces Armees d'Haiti et l'opacite sur l'utilisation des fonds y decoulant.
4. Les plus de 800.000.000.00 gdes (Huit cent millions de gourdes) des petits projets de la presidence (exemple de projets: construction de la Fondation Aristide pour la Democratie en Haiti, reamenagement de la maison privee de l'ex-President a Tabarre).
5. La corruption denoncee par la Banque Mondiale dans la gestion d'un projet de 50.000.000.00 de dollars US d'apres le Wall Street Journal, dans son edition du 26 janvier 1999.
6. Les journees de casse et de violence organisees par des groupes infeodes occasionnant la violation de la propriete privee et la destruction de vies et de biens durant les 4 dernieres annees.
7. Le detournement des fonds budgetaires eleves a 60 millions de gourdes reconduits a l'annee et affectes a la reparation des victimes du coup d'Etat du 30 septembre 1991.
8. Les incendies criminels a Jeremie en decembre 1999, et plus recemment a Anse-d'Hainault, a Port-Salut, a Aquin et a Port-au-Prince.
V.- Les scandales lies au trafic de la drogue, avec au sans meurtres
Dans cette categorie de crimes, je tiens a citer les cas suivants:
1. L'operation Tout moun jwenn au cours de laquelle 11 personnes auraient ete tuees dans le triangle Aquin/Cotes-de-Fer/Miragoane.
2. Les 450 Kilos de cocaine de la route de Tabarre.
3. Le scandale « la manne ou operasyon tout moun jwenn #2 » a Grand-Goave ou un maire adjoint de Fanmi Lavalas a trouve la mort apres les elections du 21 mai 2000.
4. Le scandale provoque par la cargaison de drogue debarquee d'un avion a Leogane occasionnant des heurts avec la population locale.
5. Autres heurts avec la population locale a Port-de-Paix ou des Latino-Americains ont debarque une forte cargaison de drogue occasionnant la mort d'un policier.
6. L'implication de certains commissaires de police dans la recuperation de plusieurs cargaisons de drogue livrees dans le Nord du pays occasionnant une contestation au sein de la Police ou l'inspecteur general Joseph Luc Eucher dut abandonner son poste pour ne pas nuire aux proteges du President de la Republique.
La liste de ces cas et de ces categories n'est pas exhaustive, elle se refere non pas a des faits definitivement vecus mais a une situation actuelle et repetitive qui continue a menacer la population haitienne dans toutes ses composantes et dans tous les coins du territoire.
Je vous conjure, Mesdames/Messieurs les Autorites Judiciaires, a considerer les commanditaires, auteurs et complices de tels actes comme des ennemis publics numero 1 et de mettre, sans delai ni recours, l'action publique en mouvement contre ces individus pour les empecher de nuire et de continuer a semer le deuil et la desolation.
Les plus connus sont:
1. Rene Garcia Preval
2. Jacques Edouard Alexis
3. Fred Joseph
4. Jean-Marie Cherestal
5. Camille Leblanc
6. Pierre Max Antoine
7. Rene Magloire
8. Jacques Dorcean
9. Mondesir Beaubrun
10. Ronald Camille dit Ronald Cadavre
11. Jean-Bertand Aristide
12. Franco Camille dit Franco Cadavre
13. Dany Toussaint
14. Yvon Neptune
15. Jean-Marie Fourel Celestin
16. Pierre Denize
17. Clifford Larose
18. Joseph Luc Eucher
19. Robert Manuel
20. Jean Auguste Brutus
21. Joseph Medard
22. Roldophe Joazil
23. Joachin Samedi
24. Anne Auguste dit So ann
25. Luckner Jean-Baptiste
26. Patrick Norzeus
27. Georges Simon
28. Jose Ulysse
29. Rene Civil
30. Yvon Massacre
31. Richard Salomon
32. Milien Rommage
33. Gladys Lauture
34. Leslie Voltaire
35. Theobal Pierre-Paul
36. Charles Suffra
37. Alfred Mikanord
38. Serge Calvin
39. Joseph Deras Simon
40. Yvon Feuille
41. Gerald Gilles
42. Lovensky Pierre-Antoine
43. Pierre-Paul Cotin
44. Paul Raymond
45. Mario Viaud
46. Jean Candio
47. Nahum Marcellus
Sont ajoutes a cette liste tous les anciens et actuels delegues de departement, executeurs de cette politique de destruction des vies et des biens.
Mesdames/Messieurs les Autorites Judiciaires, j'ose esperer que l'enquete que vous entamerez, relevera d'autres cas et d'autres criminels complices que la justice sanctionnera promptement.
La pluralite des cas constates, leur dispersion sur tout le territoire concerne l'ensemble des juridictions de la Republique.
Je veux donc croire que vous etablirez une active collaboration entre vos juridictions respectives et rechercherez, le cas echeant, le concours de la Police Internationale (INTERPOL) ou de toute autre structure d'investigation qui aurait deja travaille sur ces dossiers.
Le peuple haitien compte sur votre travail pour ne pas avoir a se referer a la justice internationale.
Avec mes remerciements renouveles, je vous prie de recevoir, Mesdames/Messieurs les Autorites Judiciaires de mon pays, mes salutations patriotiques.
Posted by Jeanine Belmont on 3/14/11 11:18 PM
Port-au-Prince, le 17 novembre 2000
Senateur Irvelt Chery
Lettre Ouverte
A tous les Commissaires du Gouvernement de la Republique, tous les Doyens des Tribunaux Civils de 1ere Instance, tous les Juges d'Instruction et autres Officiers de Justice du Territoire
Mesdames/Messieurs les Autorites Judiciaires de mon pays, J'ai l'honneur de vous presenter mes felicitations pour les efforts que vous entreprenez au sein de l'appareil judiciaire, dans le cadre de la lutte contre l'impunite.
Ma communication n'est autre que de denoncer formellement pres des Instances du Pouvoir Judiciaire que vous dirigez, les abus et prejudices subis par des citoyens et citoyennes haitiens de la part d'individus qui se sont lances et se lancent encore dans une course asociale et immorale.
Citoyen haitien, je souffre autant que mes compatriotes de l'horrible situation d'injustice et d'impunite qui caracterise le contexte actuel d'une societe haitienne destructuree.
Senateur de la Republique, dument elu et representant le peuple haitien dans sa quete de justice sociale et de justice tout court, je me trouve dans l'obligation de denoncer par-devant vos Juridictions des actions abusives qui ont choque et endeuille la population haitienne durant plusieurs annees (janvier 1995 a nos jours) et dont les auteurs connus ne sont jusqu'a present pas poursuivis par la justice.
Cette situation d'impunite semble plutot elargir indefiniment le cadre du crime autorise en Haiti.
Les crimes denonces se regroupent en cinq categories:
1. Assassinats suivis de mort d'hommes ou de femmes
2. Tentatives d'assassinats ou les victimes ont eu la vie sauve
3. Les cas de massacres ou plus de trois personnes ont ete tuees ou blessees
4. Les scandales financiers, detournements de fonds et autres crimes economiques
5. Les scandales lies au trafic de la drogue avec ou sans meurtres
I.- Assassinats suivis de mort d'hommes ou de femmes
Dans ce type de crimes, je tiens a soumettre a votre juridiction la liste des citoyens assassines a qui justice n'est pas encore rendue, a eux et a leurs familles :
Me Mireille Durocher Bertin
Eugene Baillergeau Junior
Depute Jean Hubert Feuille
Pasteur Antoine Leroy
Jacques Florival
Me Michel Gonzalez
Policiere Marie Christine Jeune
Benson Joseph
Eddy Arbrouet
General Titi ainsi connu
General Convington ainsi connu
Gary Obas, chauffeur du Senateur Mehu Garcon
Depute Emilio Passe
Emmanuel Arbrouet
Inspecteur de Police Berthony Bazile
Reverend Pere Jean Pierre-Louis (pe ti jan)
Inspecteur de Police Ricelin Dorneus, tue a Mirebalais
Dr Jimmy Lalanne
Senateur Jean Yvon Toussaint
Colonel Jean Lamy
Les freres Versailles
Michel-Ange Philistin dit ti Bora
Madame Jean Coulanges
Jean Leopold Dominique, Directeur de Radio Haiti Inter
Jean-Claude Louissaint
Carmen Casseus, crime sacrificiel
Ducertain Armand
General Max Mayard
Capitaine Jacky Myton
Amos Jeannot, employe de FONKOZE
Ti Elysee dit "Chuck Noris"
Depute Erick Lamothe
Dr Guirand (tue a ti tanyen)
Dr Carrenard blesse et laisse pour mort (toujours a ti tanyen)
M. et Mme Pierre Dorsainville
Ferdinand Dorvil (OPL Gde Riviere du Nord)
Legitime Athis et sa femme (MDN Peti-Goave)
Policier Jean Leonard tue a Portail Leogane
Assassinat du Policier Bidmarck Milssaint, le 27 avril 1997
Prophete Jean Julien
Colonel Michel-Ange Herman
Lieutenant Marc Claude
Beauville Ocean, ancien militaire
Fredeus Desir
Fabien Joseph
Gabot Bruno
Policier Chery Berthony
Emmanuel Louis-Charles, ecolier de 14 ans tue a Carrefour.
Jean Wilner Lalanne, presume assassin de Jean L. Dominique, decede dans des circonstances non encore elucidees et dont le cadavre a ete derobe a la morgue de l'Hopital de l'Universite d'Etat d'Haiti.
Je tiens a vous rappeler, Mesdames/Messieurs les Autorites Judiciaires, que les individus qui ont commandite ou commis ces crimes circulent en toute impunite.
Ils sont bien connus et ont ete, en maintes fois, denonces par la clameur publique.
II.- Tentatives d'assassinats ou les victimes ont eu la vie sauve
Dans cette categorie de crimes, je tiens a soumettre par-devant vos Juridictions les differents cas suivants:
Mme Marie-Claude Preval Calvin
Depute Jean Gabriel Fortune
Senateur Mehu Garcon
Dr Carrenard
Senateur Edgard Leblanc Fils
Professeur Sauveur Pierre Etienne
Pierre Lesperance, Directeur de la Coalition Nationale pour les Droits des Refugies Haitiens (NCHR) et membre de la Plate-forme des Organisations Haitiennes de Droits Humains
Mme Carmel Moise Bley, editrice de la Revue "Carribbean Network Magazines"
Agronome Dieugrand Jean-Baptiste et plusieurs autres personnes blessees a Hinche
Monsieur Romero Halloun
III.- Les cas de massacre ou plus de trois personnes ont ete tuees.
Dans cette categorie de crimes, je peux vous citer les cas suivants:
Le cas de la fusillade au restaurant Le Relais a Lalue.
Dans ce massacre, 4 personnes furent mortes dont le proprietaire de ces negoces et plusieurs personnes ont ete gravement blessees.
La decouverte d'un ossuaire datant de pres de 6 mois a Ti Tanyen, les ossements et les debris de vetement trouves correspondraient aux restes de jeunes gens arretes par des agents de la PNH et dont on aurait perdu les traces.
Le cas d'un certain nombre de personnes mortes ou blessees dans la guerre des gangs entre soleil 17 et Pele.
Le cas d'un certain nombre de personnes mortes ou blessees dans la guerre des gangs entre Solino et Ti cheri.
Le massacre perpetre a Mahotiere, troisieme section communale de Marchand Dessalines.
Le massacre qui avait lieu le 10 novembre 1997 aux abords du Lycee Fritz Pierre-Louis a la rue Saint Honore dans lequel on enregistrait 1 mort et 14 blesses.
Le massacre a Carrefour Feuilles ou l'on enregistrait 11 morts.
Il y a eu une parodie ou simulacre de jugement qui n'a convaincu personne.
Le massacre du 2 octobre 2000 perpetre dans la zone de Delmas 4 ou l'on enregistrait 4 morts dont deux policiers.
La fusillade du 3 novembre 2000 a l'intersection de la Nationale No.1 et l'autoroute de Delmas connue sous le nom de Carrefour de l'Aviation qui s'est soldee par la mort de 7 personnes et d'une vingtaine de blesses.
Le massacre de Martissant 5 ou plus d'une dizaine de personnes ont trouve la mort et la semaine de terreur a Port-au-Prince consecutive aux evenements du Carrefour de l'Aviation.
IV.- Les scandales financiers, detournements de fonds et crimes economiques
Dans cette categorie de crimes, je tiens a mentionner les scandales suivants:
1. Le cas des faux cheques qui ont ete emis au prejudice du Ministere de l'Economie et des Finances, et depassant les 100.000.000.00 gdes (Cent millions de gourdes), jamais resolu.
2. Le cas du detournement des fonds de la Republique de Chine (Taiwan) d'un montant de 20, 200.000 dollars US pour la refection et l'elargissement de la route de Carrefour et la transformation en hopital de l'ancien hotel Simbie Continental, etc.
3. Le scandale de la vente illegale des six avions des anciennes Forces Armees d'Haiti et l'opacite sur l'utilisation des fonds y decoulant.
4. Les plus de 800.000.000.00 gdes (Huit cent millions de gourdes) des petits projets de la presidence (exemple de projets: construction de la Fondation Aristide pour la Democratie en Haiti, reamenagement de la maison privee de l'ex-President a Tabarre).
5. La corruption denoncee par la Banque Mondiale dans la gestion d'un projet de 50.000.000.00 de dollars US d'apres le Wall Street Journal, dans son edition du 26 janvier 1999.
6. Les journees de casse et de violence organisees par des groupes infeodes occasionnant la violation de la propriete privee et la destruction de vies et de biens durant les 4 dernieres annees.
7. Le detournement des fonds budgetaires eleves a 60 millions de gourdes reconduits a l'annee et affectes a la reparation des victimes du coup d'Etat du 30 septembre 1991.
8. Les incendies criminels a Jeremie en decembre 1999, et plus recemment a Anse-d'Hainault, a Port-Salut, a Aquin et a Port-au-Prince.
V.- Les scandales lies au trafic de la drogue, avec au sans meurtres
Dans cette categorie de crimes, je tiens a citer les cas suivants:
1. L'operation Tout moun jwenn au cours de laquelle 11 personnes auraient ete tuees dans le triangle Aquin/Cotes-de-Fer/Miragoane.
2. Les 450 Kilos de cocaine de la route de Tabarre.
3. Le scandale « la manne ou operasyon tout moun jwenn #2 » a Grand-Goave ou un maire adjoint de Fanmi Lavalas a trouve la mort apres les elections du 21 mai 2000.
4. Le scandale provoque par la cargaison de drogue debarquee d'un avion a Leogane occasionnant des heurts avec la population locale.
5. Autres heurts avec la population locale a Port-de-Paix ou des Latino-Americains ont debarque une forte cargaison de drogue occasionnant la mort d'un policier.
6. L'implication de certains commissaires de police dans la recuperation de plusieurs cargaisons de drogue livrees dans le Nord du pays occasionnant une contestation au sein de la Police ou l'inspecteur general Joseph Luc Eucher dut abandonner son poste pour ne pas nuire aux proteges du President de la Republique.
La liste de ces cas et de ces categories n'est pas exhaustive, elle se refere non pas a des faits definitivement vecus mais a une situation actuelle et repetitive qui continue a menacer la population haitienne dans toutes ses composantes et dans tous les coins du territoire.
Je vous conjure, Mesdames/Messieurs les Autorites Judiciaires, a considerer les commanditaires, auteurs et complices de tels actes comme des ennemis publics numero 1 et de mettre, sans delai ni recours, l'action publique en mouvement contre ces individus pour les empecher de nuire et de continuer a semer le deuil et la desolation.
Les plus connus sont:
1. Rene Garcia Preval
2. Jacques Edouard Alexis
3. Fred Joseph
4. Jean-Marie Cherestal
5. Camille Leblanc
6. Pierre Max Antoine
7. Rene Magloire
8. Jacques Dorcean
9. Mondesir Beaubrun
10. Ronald Camille dit Ronald Cadavre
11. Jean-Bertand Aristide
12. Franco Camille dit Franco Cadavre
13. Dany Toussaint
14. Yvon Neptune
15. Jean-Marie Fourel Celestin
16. Pierre Denize
17. Clifford Larose
18. Joseph Luc Eucher
19. Robert Manuel
20. Jean Auguste Brutus
21. Joseph Medard
22. Roldophe Joazil
23. Joachin Samedi
24. Anne Auguste dit So ann
25. Luckner Jean-Baptiste
26. Patrick Norzeus
27. Georges Simon
28. Jose Ulysse
29. Rene Civil
30. Yvon Massacre
31. Richard Salomon
32. Milien Rommage
33. Gladys Lauture
34. Leslie Voltaire
35. Theobal Pierre-Paul
36. Charles Suffra
37. Alfred Mikanord
38. Serge Calvin
39. Joseph Deras Simon
40. Yvon Feuille
41. Gerald Gilles
42. Lovensky Pierre-Antoine
43. Pierre-Paul Cotin
44. Paul Raymond
45. Mario Viaud
46. Jean Candio
47. Nahum Marcellus
Sont ajoutes a cette liste tous les anciens et actuels delegues de departement, executeurs de cette politique de destruction des vies et des biens.
Mesdames/Messieurs les Autorites Judiciaires, j'ose esperer que l'enquete que vous entamerez, relevera d'autres cas et d'autres criminels complices que la justice sanctionnera promptement.
La pluralite des cas constates, leur dispersion sur tout le territoire concerne l'ensemble des juridictions de la Republique.
Je veux donc croire que vous etablirez une active collaboration entre vos juridictions respectives et rechercherez, le cas echeant, le concours de la Police Internationale (INTERPOL) ou de toute autre structure d'investigation qui aurait deja travaille sur ces dossiers.
Le peuple haitien compte sur votre travail pour ne pas avoir a se referer a la justice internationale.
Avec mes remerciements renouveles, je vous prie de recevoir, Mesdames/Messieurs les Autorites Judiciaires de mon pays, mes salutations patriotiques.
Posted by Jeanine Belmont on 3/14/11 11:18 PM
Invité- Invité
koulyè ya mete non tou sa kite mouri ant 1957 e 1986 ;ant 1991-1994, ant 2004-2006 Yo pou edike jeness la.Zanmi w Rico te pibliye en pe non sou forum lan deja wi.se pa mwen ki te pibliye yo non.Joul te pibliye lis saa sou moun.com se sa w te bliye ou pat di li.ah ah ah demagog femen bek w kriminel.
-
Le gros roseau a écrit:koulyè ya mete non tou sa kite mouri ant 1957 e 1986 ;ant 1991-1994, ant 2004-2006 Yo pou edike jeness la.Zanmi w Rico te pibliye en pe non sou forum lan deja wi.se pa mwen ki te pibliye yo non.Joul te pibliye lis saa sou moun.com se sa w te bliye ou pat di li.ah ah ah demagog femen bek w kriminel.
Yo fèt pou mete yo tou wi Wozo, tout kriminèl fèt pou jije san eksepsyon e Aristide pap on eksepsyon.
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
MWIN POKO FINI
Il faut appeler la bête par son nom:
Un âne est un âne
Un porc est un porc
Un chien est un chien
Un Roseau est un Roseau.
Il n'y a pas de verite plus
honnête que çelle la
====================================================
Fo'l jije Fo'l jije
Fok nou jije rozo
Fo'n jije sepan an
Pou tout sa li fe.
Fol jije volo a
Fol jije tosyione a
Fok w jije movegren
W bay twopp manti
Fok nou jije ‘ou
Fok nou jije'l
Fok nou jije trett la
Pousa pa fett anko
Fol jije fo'l jige
Rozo se ansasin:
Li di ke lite solda
Li se neg ak moral
Min touye milatt
Pa di' l anyen
Fo'l jije ipokrit la
Ki kanpe ap gade
Timoun kap mouri
Granmoun Kap mouri
li rete de brakwaze
epi li di se devwa'l sa
Fo’l jije mesye
Fo'l jije medame
Plass mouche a
Pa bo kote nou.
Fo sanzave a jije
Fo'l jije fo'l jije
Epi li merite menott.
Fo'l jije frem yo
Fok lantre anba kod
Fo'l jije sem yo
Min sase twopp ato!
Min sase twopp ato.
ASSASSINNNNNNNNNNN
Il faut appeler la bête par son nom:
Un âne est un âne
Un porc est un porc
Un chien est un chien
Un Roseau est un Roseau.
Il n'y a pas de verite plus
honnête que çelle la
====================================================
Fo'l jije Fo'l jije
Fok nou jije rozo
Fo'n jije sepan an
Pou tout sa li fe.
Fol jije volo a
Fol jije tosyione a
Fok w jije movegren
W bay twopp manti
Fok nou jije ‘ou
Fok nou jije'l
Fok nou jije trett la
Pousa pa fett anko
Fol jije fo'l jige
Rozo se ansasin:
Li di ke lite solda
Li se neg ak moral
Min touye milatt
Pa di' l anyen
Fo'l jije ipokrit la
Ki kanpe ap gade
Timoun kap mouri
Granmoun Kap mouri
li rete de brakwaze
epi li di se devwa'l sa
Fo’l jije mesye
Fo'l jije medame
Plass mouche a
Pa bo kote nou.
Fo sanzave a jije
Fo'l jije fo'l jije
Epi li merite menott.
Fo'l jije frem yo
Fok lantre anba kod
Fo'l jije sem yo
Min sase twopp ato!
Min sase twopp ato.
ASSASSINNNNNNNNNNN
Invité- Invité
se la diferans ant mwen ak nou mwen toujou di depi yon tribinal enpatyal ta jwen Aristide koupab de krim e de vol se pou li kondane a travo force a perpetuite.Men tou tan li pankò kondane pa yon tribinal lenmi li yo pa ka kondane li.Se men bagay la tou pou JCD epou Cedras ak michel francois.
-
Le gros roseau a écrit:se la diferans ant mwen ak nou mwen toujou di depi yon tribinal enpatyal ta jwen Aristide koupab de krim e de vol se pou li kondane a travo force a perpetuite.Men tou tan li pankò kondane pa yon tribinal lenmi li yo pa ka kondane li.Se men bagay la tou pou JCD epou Cedras ak michel francois.
Se pa vre, ou toujou ap defann Aristide kote ou tujou ap akize Duvalier a nèg kou deta yo.
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Maximo a écrit:Le gros roseau a écrit:se la diferans ant mwen ak nou mwen toujou di depi yon tribinal enpatyal ta jwen Aristide koupab de krim e de vol se pou li kondane a travo force a perpetuite.Men tou tan li pankò kondane pa yon tribinal lenmi li yo pa ka kondane li.Se men bagay la tou pou JCD epou Cedras ak michel francois.
Se pa vre, ou toujou ap defann Aristide kote ou toujou ap akize Duvalier a nèg kou deta yo.
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Francois Duvalier li te konn admet ke li te touye yon paket moun.men mwen pankò janm tande kote Aristide admet ke li te touye moun, ki donk mwen te temwen de moun ke duvalier te touye men mwen pat la lè Aristide te touye ou byen te fè touye moun. ki donk mwen di se devan yon tribinal enpatyal poul jije.e tou tan ke li pankò kondane pa yon tribinal nan peyil li dwe konsidere kom inosan.e jwi de tout dwa sivil e politik li .
-
Le gros roseau a écrit:Francois Duvalier li te konn admet ke li te touye yon paket moun.men mwen pankò janm tande kote Aristide admet ke li te touye moun, ki donk mwen te temwen de moun ke duvalier te touye men mwen pat la lè Aristide te touye ou byen te fè touye moun. ki donk mwen di se devan yon tribinal enpatyal poul jije.e tou tan ke li pankò kondane pa yon tribinal nan peyil li dwe konsidere kom inosan.e jwi de tout dwa sivil e politik li .
Nomalman ou te temwen, ou te patisipe.
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Page 2 sur 3 • 1, 2, 3