Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -17%
SSD interne Crucial SSD P3 1To NVME à ...
Voir le deal
49.99 €

Gen nèg vètikal toujou ann Ayiti wi.

+2
revelation
Sasaye
6 participants

Gen nèg vètikal toujou ann Ayiti wi. Empty Gen nèg vètikal toujou ann Ayiti wi.

Message  Sasaye Dim 1 Jan 2012 - 16:54

Pou konprann istwa saa, li lyen an anvan teks lan.
http://www.haitilibre.com/article-4606-haiti-justice-le-commissaire-du-gouvernement-defend-les-droits-de-gaillot-dorsinvil.html

Haïti - Justice : Le nouveau Commissaire du Gouvernement démissionne
01/01/2012 08:46:19

La séparation des 3 pouvoirs et l’établissement d’un État de Droit en Haïti, semblent bien illusoires. La carrière d’un Commissaire du Gouvernement est un emploi précaire, dont la durée se compte en jours ou en semaines... Qu’il s’agisse d'oser lutter contre la corruption, de vouloir auditionner un parlementaire ou simplement de vouloir faire respecter la loi et le droit, rien de ceci n’est possible sans mettre en péril son poste.

Me Lionel Constant Bourgoin, le nouveau Commissaire du Gouvernement, en poste depuis le 5 décembre 2011, a remis hier samedi, sa démission au Ministre de la justice, Pierre Michel Brunache, suite à la tentative de Me Thierry Mayard-Paul, le Ministre de l’Intérieur, d’interdire vendredi, Gaillot Dorinvil, l’ex Président du Conseil Électoral Provisoire (CEP) de quitter le territoire et au refus du Commissaire de procéder à l'arrestation de ce dernier [en l’absence de mandat à cet effet].

Me Bourgoin estime que les restrictions que le gouvernement veut imposer aux membres de l'ancien CEP portent atteinte à leur liberté et au droit, ajoutant « Il faut nous défaire des vieilles pratiques qui consistent à arrêter les gens pour chaque chose »

Lettre de démission du Commissaire du Gouvernement :

Monsieur Pierre Michel Brunache
Ministre de la Justice et de la Sécurité Publique
En ses bureaux

Monsieur le Ministre,

J’ai le regret de vous présenter ma démission en tant que Commissaire du Gouvernement près le Tribunal de Première Instance de Port-au-Prince. Depuis ma prise de fonction le lundi 5 décembre dernier, je n’ai cessé d’agir au nom de la société que pour veiller à la bonne application de la loi et au respect de l’ordre public, ce, pour une action publique efficace et respectueuse des libertés individuelles.

En raison de mes profondes convictions et pleinement conscient de la mesure de mes missions, je ne saurais être le bras armé d’un quelconque pouvoir d’inspiration autoritaire soucieux d’établir son ordre.

Comptant sur votre compréhension, je vous prie, Monsieur le Ministre, de bien vouloir accepter ma démission.

Patriotiquement vôtre,

Lionel Constant Bourgoin
Commissaire du Gouvernement
Près le Tribunal de première Instance de Port-au-Prince
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Gen nèg vètikal toujou ann Ayiti wi. Empty Re: Gen nèg vètikal toujou ann Ayiti wi.

Message  revelation Dim 1 Jan 2012 - 20:05

Nou kwe ke sa komiser gouvenman fe la se yon zak d'arogans e yon fason pou ambarasse gouvenman Martelly a.

Li konnen ke si gen moun pou resevwa jouman ak blame se ap Minist Interye a, donk li pat bezyon fe sa sou konsilte minister a ki se siperyer hierachik li.
Sa ke yo te mande komiser Lionel Constant Bourgoin se pa konpromet valer demokratik li, ni viole dwa travay li.

Yo mande'l pou'l koopere avek Minister interye a ki la pou proteje tout Ayisyen sou teritwa a.
Te gen investigasyon kap fet sou ekip CEP a ki te komet frod e frod sa yo koze anpil voter mourri anpil kay ak bizniss kwaze.

Mesye CEP yo konprand ke yo kap fe sa yo vle, le yo vle. Chak fwa ke yo soupsonne yo de frod yo kouri kite peyi a, answit le bagay yo komanse fret, yo retounnen.
Mesye sa yo an instans de jistis, yo pakab kite peyi a le yo vle, jan yo vle.
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Gen nèg vètikal toujou ann Ayiti wi. Empty Re: Gen nèg vètikal toujou ann Ayiti wi.

Message  Le gros roseau Dim 1 Jan 2012 - 21:18

Rev

si w li konstitutyon se li ki mete neg sa yo odesi lwa nan peyi ya wi.Se li ki fè manb CEP yon bann intouchab.Yo volo nan CEP men yo pa ka arete yo.Neg sa yo se yon leta nan leta.se konsa nou wè ke Dorsainvil pat okipe manda darè ke pakè ya te emet kont li.e li retounen nan biro la polis pat ka al aretel. ki donk kom mwen toujou di konstitutyon 1987 kreye plis gagot,pwoblem nan peyi ya ke tout lot konstitutyon yo.Fok genyen yon bon konseye jiridik nan gouvenman saa ki pou apran minis yo sa ke yo ka fè e sa ke yo pa ka fè. nou pa nan diktati ankor fok ti makouto sa yo konpran ke yo pa sou papa Doc ankor.

se pa ke mwen ap defann Dorsainvil , non men jiridikman eske se pa sa komisè gouvenman an fè ki merite aplodisman.se sa menm ki merite fet an ayiti se pou tout ayisyen asime responsabilite pou eta de dwa etabli.se pa pou yon ti job pou yon moun fè sa ki ilegal kont lot sitoyen. eske Minis Interye ya te genyen dwa al fè Dorsainvil desann avyon san ke li pa genyen yon manda kont li?Ki tribinal ki te mete interdi de depa a?eske se Thyery Mayard selman ki ka prann yon desisyon konsa?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

Message  Joel Lun 2 Jan 2012 - 8:26

Gen de nèg ki ap afirme sipò yo pou gouvènman MATELI.Kelkelanswa motif komisè an ,se pou bat bravo pou li paske nèg ann AYITI se rarman yo bay demisyon yo pou pwoteste kont ajisman yon gouvènman y ap travay pou li.

E pou nèg ki ap gade lan yon longvi ,jan politik te ye ann AYITI pou yo kalke pa yo.Sa pa posib ankò;MATELI se yon aksidan.Pou w gouvène byen se devlope apwi w lan popilasyon an,fè de bagay pou majorite an apresye.Si yon moun konprann ou ka dirije ak pratik NEOFACHIS,ou vwe a lechèk.
Pou moun ki ap chache balanse ekwasyon 3A a:

Ameriken+lAjan+Ame+POUVWA

Chache balanse yon lòt ekwasyon ;paske jan LAMERIK lan ye jodi an ,eleksyon MATELI se kap dènye manifestasyon ekwasyon sa a byen ke zafè LAME an te an filigràn.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Gen nèg vètikal toujou ann Ayiti wi. Empty Genlè se pa demisyon Komisè an bay, se chanbadman ak magouy

Message  Sasaye Lun 2 Jan 2012 - 8:51

Haïti - Politique : Le Commissaire du Gouvernement n’aurait pas démissionné volontairement ?
02/01/2012 08:08:41

Me Lionel Constant Bourgoin, l’ex Commissaire du Gouvernement, qui a donné sa démission, samedi dernier, dans l’affaire Dorsinvil, laissait entendre dans sa lettre, que sa démission faisait suite à des pressions inacceptables du Gouvernement http://www.haitilibre.com/article-4611-haiti-justice-le-nouveau-commissaire-du-gouvernement-demissionne.html .

Toutefois, Michel Brunache, le Ministre de la Justice et de la Sécurité Publique, nous a informé dans une note, ce dimanche 1er janvier, que « le Commissaire du gouvernement près le Tribunal civil de Port-au-Prince a été demis de ses fonctions pour avoir adopté dans ce dossier un comportement incorrect et inapproprié » En résumé, tout laisse croire que le Commissaire du Gouvernement a été sanctionné et démis de sa fonction avant la publication de sa lettre de démission.

De plus, le Ministre de la Justice, nous a fait savoir que le Substitut Jonas Revange assurera l’intérim à la tête du Parquet du Tribunal de Première Instance de Port-au-Prince.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Gen nèg vètikal toujou ann Ayiti wi. Empty Eske nou te bat bravo twô vit?

Message  Sasaye Lun 2 Jan 2012 - 9:08

Wi, li te parèt tankou yon zak rektitid avèk diyite ki fèt, lè nou te li lèt demisyon komisè an.

Se yon jès onorab lè yon fonksyonè di li pito demisyone olye li mete l ajenou, ap ranpe devan chèf, aksepte tout abi pou l pa pèdi djob li.

Men ann Ayiti, lanpwen kanpe an kwa lè zotorite ap fè magouy.
Olye minis gwoponyeèt swiv ekzanp rektitid, yo pito voye pye.
Kifè yo pa t aksepte komisè an chwazi la vwa legal.

Dayè, si m sonje byen:
Eske Michel Brunache se pa t bofis Bonifas lan ke yo te arete lan ayewopô Miyami avèk yon pakèt bijou patrimwan nasyonal sispèk ke li ta pral sere pou gouvènman pwovizwa a?

Epi gade, nèg gentan ap reyaji menmjan ak gouvènman Tètmato an.
Tiwouj ap danse lan bal zege.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  revelation Lun 2 Jan 2012 - 10:13

Sasaye! Bonne Annee!
An nou komanse annee 2012 byen e konsantre nou sou zak demokratik e anti-demokratik ke gouvenman saa ap poze.

Mamb CEP yo te signen dokiman ki montre ke yo konsanti e dispoze rete nan peyi jiskake yo resevwa papye decharj de fonksyon yo e byen Leta ki nan men yo avan ke yo lib e libe e ale kote yo vle.
Yo te konnen sa avan ke yo te pran job saa.

Pou zafe demissyone, ou byen revoke, tout sa se nom administrativ ke tout gouvenman itilize.

Ranpe sou vant pou renmase ti miyette a te ou byen kanpe dwat pou pran baff ak dignite se yon kestion de personalite individuel men tou de sikonstans politik. Gen moun ki pito mouri pou defand konviksyon yo, gen lot ki pito ranpe sou vant pou yo pa mouri.

Chak moun mennen jwet yo jan ke yo konnen nan la vie saaa.
L'essansyel se rete vivan nan jwet saa chak jou Bondye mete, e par tous les moyens disponible.

Si w mouri w pedi!!

Dayè, si m sonje byen:
Eske Michel Brunache se pa t bofis Bonifas lan ke yo te arete lan ayewopô Miyami avèk yon pakèt bijou patrimwan nasyonal sispèk ke li ta pral sere pou gouvènman pwovizwa a?
Epi gade, nèg gentan ap reyaji menmjan ak gouvènman Tètmato an.
Tiwouj ap danse lan bal zege.

Byen ke vie prive moun pa interesse'm, mesi kan memm pou ti zin e tripotaj saa.
Tripotaj e tizin konsa fe moun curye tounnen sou site la.lol!
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Marc H Lun 2 Jan 2012 - 10:56

Ce qu'il faut retenir dans cette situation, c'est qu'il faut casser l'élan dictatorial de ce gouvernement. Je crois que ce gouvernement n,a pas tiré des leçons dans l'affaire Bélizaire . Je dirais même qu'il faut destituer le ministre de l'intérieur . Ce qu'on aurait du faire , d'ailleurs, dans le cas de l'arrestation illégale d'un député.

Dernière édition par Maken le Lun 2 Jan 2012 - 11:22, édité 1 fois
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Message  Le gros roseau Lun 2 Jan 2012 - 11:15

"Eske Michel Brunache se pa t bofis Bonifas lan ke yo te arete lan ayewopô Miyami avèk yon pakèt bijou patrimwan nasyonal sispèk ke li ta pral sere pou gouvènman pwovizwa a?"

Tande koze wi.dim ki moun ou frekante ma diw ki moun ou ye.mesye dwet long sa yo se yon mafya yo ye.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  revelation Lun 2 Jan 2012 - 11:42

Gen nèg vètikal toujou ann Ayiti wi. Cga0348l
Rozo mande:"Eske Michel Brunache se pa t bofis Bonifas lan ke yo te arete lan ayewopô Miyami avèk yon pakèt bijou patrimwan nasyonal sispèk ke li ta pral sere pou gouvènman pwovizwa a?"

Tande koze wi.dim ki moun ou frekante ma diw ki moun ou ye.mesye dwet long sa yo se yon mafya yo ye.
Rozo w pran nan zin anko!!
Olye ke w konsantre'w sou suje deba aa se zin vie personel ke w ap chache e manipile sije a nan direksyon ke w vle!
Apre 2 e 3 post peson pap sonje vre baz sije deba saa.
Men problem ForumHaiti ki bezwen korije pou annee 2012 saa
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Marc H Lun 2 Jan 2012 - 11:55

Revelation

Merci pour votre intervention et je m'empresse de vous dire qu'il faut constamment rappler les gens à rester sur le sujet en cours . Cependant , je crois que LGR n'a fait qu'émettre une opinion qui pourrait aider les lecteurs à comprendre d'ou vient cette dérive anti-Démocratique ? Bien sûr , afin de bien comprendre les enjeux dans cette affaire ne faut-il pas analyser la personnalité du ministre Brunache ?
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Message  kakakok Lun 2 Jan 2012 - 12:38

Maken a écrit:Revelation

Merci pour votre intervention et je m'empresse de vous dire qu'il faut constamment rappler les gens à rester sur le sujet en cours . Cependant , je crois que LGR n'a fait qu'émettre une opinion qui pourrait aider les lecteurs à comprendre d'ou vient cette dérive anti-Démocratique ? Bien sûr , afin de bien comprendre les enjeux dans cette affaire ne faut-il pas analyser la personnalité du ministre Brunache ?

Il y a beaucoups plus que cela..Maintenant il y a des doutes sur cette verticalite...Semble t il il a ete deja revoque .....

Mes amis ou est la verite et la raison dans ce pays....Je constate de la facon dont ce gouvernement fonctione , le modele d oposition ici et ailleurs ont une tendence a rendre vertieux preque tous nos voleurs , nos a sa saint et nos dwet long siperye....Le forum Haiti commence deja a rendre GAYO DOG CHEN VIL VERTIEU
X !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Message  Sasaye Lun 2 Jan 2012 - 13:32

Certainement, Kakakok, il y a des doutes. C'est la raison pour laquelle j'ai poste le second article.

Revelasyon,
Kounyea ou montre ou se yon Matelis wouj tiwouj.
Se dwa w e sa pa etone m ditou.
Men pa vinn eseye ni fè la moral, ni bay direksyon.

Mwen pa bezwen di w ke m pa lan zen.
Zafè arestasyon Brinach lan te poste sou fowom lan lè sa te pase.
Malerezman mwen pa gen tan al chèche atik Miami Herald ou lôt jounal
ki te rapôte sa. Si w bezwen dafnn misye al chèche atik lan.
Men se menm Michèl Brinach saa ki te chef kabinè Bonifas lan.
Misye te marye ak pitit Bonifas.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Le gros roseau Lun 2 Jan 2012 - 16:47

Mak

Tout moun konen sa Rev la ap defann.li pa ka pran tanl poul konprann sam ekri yo se pa nan ti let fen mwen ekri se bon jan kreyol lakay mwen ekri ;di pwoblem li ak mwen se pa yon pwoblem de konpreyansyon se yon pwoblem de fèm pèdi kredibilite pase mwen pa moun Mickey ak neg ki antoure li yo.se pa mwen ki ekri ke yo te arete Brunache nan aewopor Miami ak byen leta nan menl ;mwen di :"dim ki moun ou frekante ma di w ki moun ou ye" e sa pa mwen ki ekri sa an premye non plis.

Si Martelly antourel ak delenkan ki konn fè move zak deja e byen li se menm delankan ak yo e konpotmanl deja montre se poch li li vinn ranpli.Li fè hold up sou lajan malere nan dyaspora kareman san apwobatyon palman.Li ap touche gwo per diem ;rete nan gwo suite ki koute 13.000 dola pa nwit epi kolera ap touye ayisyen paske yap bwe dlo kk.moun pa ka jwen swen doktè epi doktè ayisyen ki prepare kiba yo nan chomaj e sa ki anploye yo pa ka touche apwentman yo regilyèman e pi Rev la vle mwen rele Vive sweat Mickey,tet mato.(lol) gen lè ou fout fou.gen yon ti kredi ou ka ban mwen wi zye m ni zorey mwen pa bouche pou ti job nan anbasad Washington ou byen Ottawa.ni mwen pa soufri alzheimer.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé