Festival Kiba Kreyol-Out 2008
3 participants
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti :: Mi-temps :: Tribune libre - Nap pale tèt kale
Page 1 sur 1
Festival Kiba Kreyol-Out 2008
Eske se yon bagay ki jis ke se Kiba ki ap òganize Festival pou ranfòse idantite Ayisyen e bay lang Kreyòl lan Jarèt.
Nou di AYIBIBO pou Kiben yo wi,paske yon peye serye se yon peye serye,men tou eske se pa t ann Ayiti pou festival sa a ta òganize ,menm si se an kolaborasyon ak kouzen kiben nou yo.
Madan Pierre Louis si w konfime ,koumanse mete sou pye yon peyi serye!
http://www.afrocubaweb.com/kibakreyol08.pdf
Nou di AYIBIBO pou Kiben yo wi,paske yon peye serye se yon peye serye,men tou eske se pa t ann Ayiti pou festival sa a ta òganize ,menm si se an kolaborasyon ak kouzen kiben nou yo.
Madan Pierre Louis si w konfime ,koumanse mete sou pye yon peyi serye!
http://www.afrocubaweb.com/kibakreyol08.pdf
Joel- Super Star
-
Loisirs : Histoire
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote
Re: Festival Kiba Kreyol-Out 2008
Eske w tande koze se kiben ki ap voye lang kreyol la monte.An tou ka nou pral gade sa madan Pierre louis genyen nan djakout li.Mwen ta renmen fanm saa fè anpil detraktè li yo wont.
Rodlam Sans Malice- Super Star
-
Loisirs : Lecture et Internet
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market
Ayibobo pou Carol Joseph ak Suze Mathieu.
Se pou m di tou nèg Carol Joseph sa a se yon nèg pou n kenbe je n sou li,se yon nèg ki gen avni wi!
http://www.alterpresse.org/spip.php?article7390
Se pou m di tou nèg Carol Joseph sa a se yon nèg pou n kenbe je n sou li,se yon nèg ki gen avni wi!
http://www.alterpresse.org/spip.php?article7390
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Mezanmi tande yon bel pawol:"Se yon injistis lè w pale ak yon moun an franse aloske w konnen se kreyol li pale."mesye tulututu yo nou tande.(lol)fok se kan pep la ki ta o pouvwa pou verite sa yo pale.Fok yo mennen en pe politisyen nan klass sa yo pou yo konnen ki jan pou yo pale ak pep la.
Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Ven 27 Juin 2008 - 16:48, édité 1 fois
-
Feuille de personnage
Malis,
Mwen te tande Carol Joseph nan yon entèvyou manch long li te bay Radyo Kiskeya sou pwogram alfabetizasyon an.
Se yon plezi pou w tande nèg sa ap pale.San pedan ,san gran dizè,nèg lan montre li konn de kisa l ap pale.
Si madan Pierre louis ta nonmen misye minis Edikasyon,mwen t ap di AYIBOBO pou li.
Epitou ,san m pa bezwen tonbe nan rejyonalis ,misye se yon nèg " Okap kapab" wi! (lol)
Mwen te tande Carol Joseph nan yon entèvyou manch long li te bay Radyo Kiskeya sou pwogram alfabetizasyon an.
Se yon plezi pou w tande nèg sa ap pale.San pedan ,san gran dizè,nèg lan montre li konn de kisa l ap pale.
Si madan Pierre louis ta nonmen misye minis Edikasyon,mwen t ap di AYIBOBO pou li.
Epitou ,san m pa bezwen tonbe nan rejyonalis ,misye se yon nèg " Okap kapab" wi! (lol)
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Joel
ou pa konnen kisa map tann se moun ke mme Pierre louis pral nomen minis Edikatyon natyonal ak agrikilti ya.pase pou mwen 2 depatman an sa yo enpotan anpil si pou nou genyen chans chanje sitiyatyon moun ke grangou kloroks la ap koupe trip yo.
genyen twop moun konpetan nan peyi ya pou yon gouvenman genyen yon paket ministè ki pa debloke lajan pou mete travay nan peyi ya.
ou pa konnen kisa map tann se moun ke mme Pierre louis pral nomen minis Edikatyon natyonal ak agrikilti ya.pase pou mwen 2 depatman an sa yo enpotan anpil si pou nou genyen chans chanje sitiyatyon moun ke grangou kloroks la ap koupe trip yo.
genyen twop moun konpetan nan peyi ya pou yon gouvenman genyen yon paket ministè ki pa debloke lajan pou mete travay nan peyi ya.
-
Feuille de personnage
Roro
Je ne pense que l'actuel ministre de l'éducation sera remplacé. Il faut dire que c'est un homme fort de l'OPL et Madame Pierre-Louis semble être très proche de l'OPL...hum
Je ne pense que l'actuel ministre de l'éducation sera remplacé. Il faut dire que c'est un homme fort de l'OPL et Madame Pierre-Louis semble être très proche de l'OPL...hum
Dernière édition par Marc-Henry le Ven 27 Juin 2008 - 20:52, édité 1 fois
Expliquez-moi cette phrase:"Il faut que c'est un homme fort de l'OPL".Meme s'il est incompetent?
Expliquez-moi cette phrase:"Il faut que c'est un homme fort de l'OPL".Meme s'il est incompetent?
-
Feuille de personnage
Roro
Il manquait un mot dans ma phrase. Veuillez lire " Il faut dire que c'est un homme fort ( l"actuel ministre de l'éducation). Bref, ce ministre avait du pouvoir dans le gouvernement sortant d'Alexis et j'ai nettement l'impression qu'il sera maintenu dans le prochain gouvernement.
Laissez-moi vous dire que ce ministre ignorait les demandes du premier ministre Alexis tellement qu'il avait du pouvoir. On dit qu'il avait plus de pouvoir que le premier ministre lui-m^me....
Il manquait un mot dans ma phrase. Veuillez lire " Il faut dire que c'est un homme fort ( l"actuel ministre de l'éducation). Bref, ce ministre avait du pouvoir dans le gouvernement sortant d'Alexis et j'ai nettement l'impression qu'il sera maintenu dans le prochain gouvernement.
Laissez-moi vous dire que ce ministre ignorait les demandes du premier ministre Alexis tellement qu'il avait du pouvoir. On dit qu'il avait plus de pouvoir que le premier ministre lui-m^me....
D'ou vient sa force?Est-ce le peuple qui la lui donne ; ou bien ses liens familiaux avec le President?S'il faut maintenir des incompetents dans l'administration publique parce qu'ils sont des parents du President;alors ce n'est pas la peine d'operer des changements de gouvernement,car les memes causes produisent les memes effets.
Le nepotisme doit etre dénoncé et combattu.Si Preval veut maintenir ses parents et amis incompetents en charge des ministères alors il faudra le deboulonner pour permettre au pays d'avancer.Il faut des haitiens serieux ,honnètes et competents pour empecher le naufrage.
Le nepotisme doit etre dénoncé et combattu.Si Preval veut maintenir ses parents et amis incompetents en charge des ministères alors il faudra le deboulonner pour permettre au pays d'avancer.Il faut des haitiens serieux ,honnètes et competents pour empecher le naufrage.
-
Feuille de personnage
Je ne peux pas vous dire que ce pouvoir vient de ses liens familiaux avec le president mais je peux vous dire que ce type n'a jamais voulu travailler en équipe dans ce gouvernement. D'ailleurs, c'est l'une des raisons de l'echec du gouvernement Alexis. Ma foi , je me demande comment Alexis a pu tenir tout ce temps la . Si j'étais à sa place , j'aurais demissionné bien avant.
-
Feuille de personnage
Se paske gen tolerans ;li lè pou Fanmi Lavalas ki ap ranfòse l sou teren an pale sou zafè edikasyon sa a .
Mwen garanti ,mwen si e sèten ,ke lè yo yo bay rezilte ekzamen Bakaloreya a,pa p gen plis ke 30% lan timoun yo ki pase.
Bagay sa a pa fè sans .REVOKE ANTOINE BIEN AIME.
An Frans lan ane 50s yo se a pèn si 25% timoun yo te reyisi lan bakaloreya ,kounye an se preske tout timoun.
Fouke vakaqbon sa yo ki plede ap imite La Frans mal e ap mete peyi an lan tyouboum!
Mwen garanti ,mwen si e sèten ,ke lè yo yo bay rezilte ekzamen Bakaloreya a,pa p gen plis ke 30% lan timoun yo ki pase.
Bagay sa a pa fè sans .REVOKE ANTOINE BIEN AIME.
An Frans lan ane 50s yo se a pèn si 25% timoun yo te reyisi lan bakaloreya ,kounye an se preske tout timoun.
Fouke vakaqbon sa yo ki plede ap imite La Frans mal e ap mete peyi an lan tyouboum!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage