Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-28%
Le deal à ne pas rater :
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G Double Sim 128Go ...
389 € 539 €
Voir le deal

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

+5
Rodlam Sans Malice
Rico
Joel
Nickie
piporiko
9 participants

Page 2 sur 4 Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  piporiko Sam 18 Avr 2009 - 17:57

Rappel du premier message :

"Nous demandons à SO Anne de claquer la porte de Fanmi Lavalas et rejoindre l'Honorable Yvon Neptune pour la formation d'un nouveau parti du peuple libre et démocratique et capable de rallier tant la population que les décideurs du pays."

"Monsieur Neptune

Ayez confiance en vous. Les déçus vous suivront.J'en suis certain.

Mettez-vous au travail. Il faut de la persévérance, la confiance et l'assurance pour vaincre les zobops de l'autre parti."


" Pipo , tu n'apportes absolument rien dans ce débat . Les faits sont là. Fanmi Lavalas est devenu un parti de chimères et il sera mieux que Neptune réunisse les déçus d'Aristide en vue de lancer un nouveau parti libre et démocratique. Je crois que So Anne le suivra. Il faut casser Fanmi Lavalas .Il faudra un parti avec un nom ...propre."
"Pas si vite Joel, je vois bien que vous ne connaissez pas Yvon Neptune. Il a une forte chance de rallier les étudiants, les gens lucides qui ne sont pas fanatiques, qui ne sont pas des ops à relever les défis d'Haiti du 21 e siècle. Je peux vous le garantir qu'il n'est pas comme les K plim et co. gade pou wè. C'est le seul modéré du parti Fanmi qui aura la confiance de la société civile et les gens qui ont des habiletés sociales pour "comprendre et voir la réalité haitienne. A cet effet, je l'encourage fortement à lancer un nouveau parti solide et unifié pour en finir avec les zobops..."


MEN SA LI DI JODIA:
Mais hélas, il n'est pas assez brave pour lancer le parti Néolavalas sur le marché politique haitien.

MAP FE NOU REMAKE,MH TE ERIJE YN KOM SOVE DE LA PATRIE.MEN MOUN KAP RABLABLA SOU MOUN SERYE.YON FILP FLAP.SAL PANSE A 2ZE MWEN 5 ,LI LI RENYE LI A 2 ZE MWEN 4.MAP VINN AK KEK SA I TE KONN DI DE PREVAL AK MESYE OPOZYSYON A YO.KOUNYE A LAP DI KE MESYE YO GEN 45% LI MENM ANKO KI TAP DENONSE MAGOUY A LEPOK.SE HAINE ARISTIDE LA,LAP KRAZE POU LI LEVE GNB YO PAREY LI YO.

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas


KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Rodlam Sans Malice Sam 18 Avr 2009 - 23:38

Map defann stabilite peyi ya,map defann prensip pou yon pep genyen dwa chwasi dirijan ke li vle. map defann respè manda moun ke pep la eli.e map toujan defann dwa Aristide pou l viv la kay li e pou moun respekte li kom yon ansyen chef deta jiskaske yon tribinal kondane li men mwen pap defann presidans a vi ni Sekretè jeneral a vi pou pèsonn.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Marc H Dim 19 Avr 2009 - 0:20

Anpil moun lan Fanmi Lavalas se yon bann ti sousou yo ye. Ils marchent sur des oeufs . Ils ont peur du chef et c'est pourquoi ils ont peur de faire comme moi : demander à Aristide de libérer le parti Fanmi Lavalas.

Pour ma part c'est clair et net que mon bon président Aritside devra céder sa place à un autre.

Piporiko

Comment pourrais-je hair quelqu'un que je ne connais pas ? Je n'ai jamais rencontré Aristide . Je ne connais pas sa famille. Mais j'observe ses comportements politiques et je dénonce certains de ses comportements politiques inadequats.

Pipo Je veux que tu cesses de dire que je deteste Aristide. Tu ne comprends absolument rien. Comment pourrais-je hair quelqu'un qui n'est pas mon ami et que je n'ai jamais rencontré. Ce n'est pas possible.

Aristide est un homme d'état. Il a fait des choses pour lesquelles que je ne suis pas d'accord . C'est mon droit de citoyen haitien d'exprimer mes points de vue mais de la à dire que c'est la haine , c'est du voye monte contre ma personne.

Pipo, je te rappelle que je vais en haiti à tous les six mois. Je pourrais même te donner rendez-vous le mois prochain en haiti si tu veux.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Marc H Dim 19 Avr 2009 - 0:29

Pipo

Qu'ai-je dit de Neptune ? J'ai dit qu'il s'est comporté comme un homme d'état en dénonçant certains comportements chimériques des membres du parti fanmi lavalas.
Dans son entrevue à Ranmase du samedi 18 avril ,on pouvait sentir que M. neptune est un homme isolé au sein du parti Fanmi lavalas. Il ne va nulle part avec ce parti. Ses idées sont trop libérales. Il est trop ouvert pour ce parti. Il ne fait aucun doute qu'il n'est pas à sa place.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  piporiko Dim 19 Avr 2009 - 8:04

Rodlam Sans Malice a écrit:Map defann stabilite peyi ya,map defann prensip pou yon pep genyen dwa chwasi dirijan ke li vle. map defann respè manda moun ke pep la eli.e map toujan defann dwa Aristide pou l viv la kay li e pou moun respekte li kom yon ansyen chef deta jiskaske yon tribinal kondane li men mwen pap defann presidans a vi ni Sekretè jeneral a vi pou pèsonn.


DWAYEN,
YON GREN KESYON MAP MANDE W,OU SE MILITAN FANMI LAVALAS?SE PA YON FO PWOBLEM OU BYEN MASTIBASYON LE GEN MOUN KAP MANDE DEMISSION TITID NAN TET PATI A?NOU GEN RESPE POU MILITAN PATI A,MENM SI SETEN NAN NOU AP RELE YO CHIME?ESKE YO MANDE YON CHANJMAN NA TET PATI A?KI KOTE W WE TITID PRAL FE YON 3ZYEM MANDA?

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Rodlam Sans Malice Dim 19 Avr 2009 - 8:17

pipo

Mwen pa militan pati ya non.mwen di si yon ayisyen wè ke jan yon pati politik ap fonktyone li konstituye yon antrav pou emansipatyon pep la se dwa li poul mande pou genyen chanjman nan direktwa pati ya.Yon pati poilitik pa ka chapel yon sel moun.se pa paske yon moun pa manb yon pati pou l pa ka kritike jan pati ap fonktyone.wi se manb pati ya ki pou deside zafè pati ya men tou ayiti pa pwopriyete yon sel kategori moun.se dwa tout moun ki vle byen pou peyi ya pou yo denonse tout moun ki konprann yo endispensab.yo pakapala.Se sak fè mwen mande pou yon lot tonel bati kote tou manb yo genyen dwa pou yo pale ,kritike, e menm mande chanjman lè yo wè sa nesesè.

wi fok genyen disipplinn nan pati politik yo men tou fok Sekretè Jeneral yo pa a vi.zafè pam se pam ;pa w se pa w .se bagay ti chapel ki ap goumen pou yo fè yon kout volè tou men ki pa genyen plan vre pou devlope peyi ya e ki konnen sa pou yo fè ak pouvwa lè pep la ba yo li.gade yon lobey ki pral pase jodi dimanch lan.se yon gagot total.ke se lespwa ke se lavalas tou 2 pati sa yo montre ke yo pa kapab retire peyi ya nan soudevlopman.Mwen pa nan adore oken imen.Fok mwen wè rezilta poum kontinye ap rele Vive.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Amoph Dim 19 Avr 2009 - 8:28

Mesye nap prone pou DECAPITE Fanmi Lavalas (ranplase Aristide antan ke secretèr general parti a).

Map mande'm si nou byen reflechi, si nou byen lucid a konsekans yon tèl desizyon.

Si Aristide gen dosye trè lour ki peze kontr li aktuèlman, fok li efektivman remètr cle direksyon parti a. Allez le savoir !!!

Sa pou nou poze tèt nou ko'm kestyon:
Poukisa dosye yo tenu sekrèt e, san swit juska prezan?
Ameriken, fransè, kanadyen, dominiken, e serten politisyen ayisyen renmen Aristide w alor yo peur pou eclabousur yon koze konsa pa lague yo nan tyouboum tou? Yo crendr "Effet domino" !!!

Se pou Aristide as moman la, ta rantre nan peyi a de gre w de fors pou yo ta juje'l e kondane'l. Tout mistè tap leve!!!

Nanpèch, Fanmi Lavalas ta pral kon'nen gwos difikulte pou'l montre'l superyeur a lo't parti politik yo. Nan pwen moun ki egare !!!

Mais mon Dieu, si sa yo reproche Aristide yo, Mesye pa ka porte preuv tanjibl, se pou Aristide fout bwa lan nen tout moun kap ranse yo, monte sou do yo, mete bon jan zepon nan len'n yo.

Li pa nan enterèt du tout Fanmi Lavalas pou'l ranplase Aristide, so'f ka de fors majeur !!!





Amoph

Amoph
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 601
Date d'inscription : 24/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Rodlam Sans Malice Dim 19 Avr 2009 - 8:44

Se pa resilta a jounen jodya ;se pep la selman ki ap kofre
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Invité Dim 19 Avr 2009 - 9:21

Marc a écrit:Pipo

Qu'ai-je dit de Neptune ? J'ai dit qu'il s'est comporté comme un homme d'état en dénonçant certains comportements chimériques des membres du parti fanmi lavalas.
Dans son entrevue à Ranmase du samedi 18 avril ,on pouvait sentir que M. neptune est un homme isolé au sein du parti Fanmi lavalas. Il ne va nulle part avec ce parti. Ses idées sont trop libérales. Il est trop ouvert pour ce parti. Il ne fait aucun doute qu'il n'est pas à sa place.

Pensez-vous que Titid qui se trouve en Afrique du Sud est aussi à sa place?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Marc H Dim 19 Avr 2009 - 11:35

Colo

Qu'est-ce que vous voulez dire par là ? Croyez-vous que des Ops à Gonaives étaient à leur place en 2002-2003. Celles qui ont facilité le dechoukage du président Aristide le 29 février 2004.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Invité Dim 19 Avr 2009 - 11:46

Marc a écrit:Colo

Qu'est-ce que vous voulez dire par là ? Croyez-vous que des Ops à Gonaives étaient à leur place en 2002-2003. Celles qui ont facilité le dechoukage du président Aristide le 29 février 2004.

Je l'ai déjà dit sur ce forum.

Si Titid avait fait une erreur durant son second mandat, c'est bien d'avoir tenté d'emprisonner notre leader Amiot Métayer juste pour plaire à ses ennemis.

Maintenant, me dire que si ces gens étaient ou encore sont à leur place dans ces conditions d'insalubrité à Raboteaux, je vous dirai NON.

C'est carrément une violation des droits de l'homme de voir des gens vivre dans ces conditions.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Thunder Dim 19 Avr 2009 - 13:06

Wou "rayi" Tutud tou Marc ? ...Welcome to the club (lol).
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Invité Dim 19 Avr 2009 - 13:09

Thunder a écrit:Wou "rayi" Tutud tou Marc ? ...Welcome to the club (lol).

Vous allez revenir au bercail lavalassien après lui avoir cédé votre place dans le GNB.

C'est une bonne nouvelle.

Pauvre
Marc!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Thunder Dim 19 Avr 2009 - 13:17

colocolo a écrit:
Marc a écrit:Colo

Qu'est-ce que vous voulez dire par là ? Croyez-vous que des Ops à Gonaives étaient à leur place en 2002-2003. Celles qui ont facilité le dechoukage du président Aristide le 29 février 2004.

Je l'ai déjà dit sur ce forum.

Si Titid avait fait une erreur durant son second mandat, c'est bien d'avoir tenté d'emprisonner notre leader Amiot Métayer juste pour plaire à ses ennemis.

Maintenant, me dire que si ces gens étaient ou encore sont à leur place dans ces conditions d'insalubrité à Raboteaux, je vous dirai NON.

C'est carrément une violation des droits de l'homme de voir des gens vivre dans ces conditions.

Pa genyen voye wòch kache men. Se pou w di kareman ke erè fatal Tutud se eliminasyon "tèt de pon" lavalas yo. Paske to ou ta y ap vinn pa konprann e sa ap koze yon rebelyon ke menm malèt lajan li konn bay yo pap sifi pou repere. Sa te rive deja ak Rosemond Ti Bab avèk Kolibri ...elatriye, Tutud bay yon ti lajan epi tout moun bliye sa. Men fwa sa, Kiben te rete kwoke nan gòj asasen l yo. Jiska prezan, fòk Tutud ap manje gwo pous li.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Thunder Dim 19 Avr 2009 - 13:23

colocolo a écrit:
Thunder a écrit:Wou "rayi" Tutud tou Marc ? ...Welcome to the club (lol).

Vous allez revenir au bercail lavalassien après lui avoir cédé votre place dans le GNB.

C'est une bonne nouvelle.

Pauvre
Marc!

[size=18]Fòk Lavalas ta chanje mèt, chanje metye. Fanmi Lavalas pa yon pati politik, se yon sèkt ki pran Tutud kòm sovè pèsonèl yo. Wou pa wè moun pa menm genyen dwa pou di sa yo panse ? ...reklame chanjman ki merite fèt ?[/size]
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Marc H Dim 19 Avr 2009 - 13:23

Bon men bon jan deba... kite'm gade
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Marc H Dim 19 Avr 2009 - 13:26

Colo

Je répète encore une fois . Ce que les gens disent d'aristide ne m'intéressent pas mais ce que fait l'ancien président m'intéresse. Dans ce sens, je persiste et signe à dire qu'il doit faire un geste pour sauver son parti. Ce geste patriotique est de libérer son parti . Sortir son parti de la quarantaine.


Thunder ann pale , pale pou Pipo tande

Mesi
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Invité Dim 19 Avr 2009 - 13:30

Tout d'abord, Amiot Métayer n'est pas un Civil René, un Colibri, ou un cadavre.

Il a terminé ses études en droit aux Gonaives, de meme que l'actuel commissaire du gouvernement de Port-au-Prince et d'autres personnalités que vous respectez.



Thunder a écrit:[size=18]Fòk Lavalas ta chanje mèt, chanje metye. Fanmi Lavalas pa yon pati politik, se yon sèkt ki pran Tutud kòm sovè pèsonèl yo. Wou pa wè moun pa menm genyen dwa pou di sa yo panse ? ...reklame chanjman ki merite fèt ?[/size]

Si ou pou chanjman, fok ou antre nan batay. Sa vle di antre nan pati a, koumanse batay.

Eske lè Marc ap pale de brouyon an se de GNB li vle pale?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Marc H Dim 19 Avr 2009 - 13:34

Mon ami qui a perdu l'élection est un Gnbiste. Il n'avait pas d'argent pour donner du bouillon.

Wou konprann colo
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Invité Dim 19 Avr 2009 - 13:37

Marc a écrit:Mon ami qui a perdu l'élection est un Gnbiste. Il n'avait pas d'argent pour donner du bouillon.

Wou konprann colo

Marc,

Pour etre franc avec vous, je prends les gens au mot.

Je n'essaie jamais de traduire ou déformer leurs écrits et pensées.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Thunder Dim 19 Avr 2009 - 13:40

colocolo a écrit:Tout d'abord, Amiot Métayer n'est pas un Civil René, un Colibri, ou un cadavre.

Il a terminé ses études en droit aux Gonaives, de meme que l'actuel commissaire du gouvernement de Port-au-Prince et d'autres personnalités que vous respectez.



Thunder a écrit:[size=18]Fòk Lavalas ta chanje mèt, chanje metye. Fanmi Lavalas pa yon pati politik, se yon sèkt ki pran Tutud kòm sovè pèsonèl yo. Wou pa wè moun pa menm genyen dwa pou di sa yo panse ? ...reklame chanjman ki merite fèt ?[/size]

Si ou pou chanjman, fok ou antre nan batay. Sa vle di antre nan pati a, koumanse batay.

Eske lè Marc ap pale de brouyon an se de GNB li vle pale?

Ok! ...alò kisa ki yon Rene Civil, Kolibri e Kadav ? M ap tann repons wou

Epi, wou pa konn wè moun ap monte batiman k ap koule. Pwouve m ke Fanmi Lavalas se yon pati politik e non pa yon sèkt epi n ap pale sou sa.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Invité Dim 19 Avr 2009 - 13:46

Thunder a écrit:Ok! ...alò kisa ki yon Rene Civil, Kolibri e Kadav ? M ap tann repons wou

Epi, wou pa konn wè moun ap monte batiman k ap koule. Pwouve m ke Fanmi Lavalas se yon pati politik e non pa yon sèkt epi n ap pale sou sa.

Je ne peux pas vous dire qui ils sont parce que je ne les ai jamais cotoyés.

Se ou pou ki pale de yo, pou di si yon jou an tan ke polisie ou te mare yonn na yo nan move zafè.

Amiot Métayer est un camarade d'enfance et c'est pourquoi je peux parler de lui avec tant d'assurance.

Si bato a ap koule, se lè sa a li bezwen koutt men. Se malad ki bezwen dokté, se pa moun ki an sante.

Sa ou rele sekt?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  piporiko Dim 19 Avr 2009 - 13:53

colocolo a écrit:
Marc a écrit:Mon ami qui a perdu l'élection est un Gnbiste. Il n'avait pas d'argent pour donner du bouillon.

Wou konprann colo

Marc,

Pour etre franc avec vous, je prends les gens au mot.

Je n'essaie jamais de traduire ou déformer leurs écrits et pensées.

MARC SE YON MOVEZ FWA.LI KONNEN TRES BIEN SE GRAS AK JAK BERNARDKI FE GNB YO TE JWENN YON LOSYE.

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Marc H Dim 19 Avr 2009 - 13:57

Le mot du Doyen...bon bagay

yo renmen Aristide pou bel je aristide ou byen pou bel diskou li konn fè?se paske li pwomet yo la manjay , edikatyon, la sante, la jistis,travay,lojman se pou sa yo renmen Aristide.men tou genyen nan nou ki fini pa admet ke Aristide pa genyen pway ase poul reyalise pwomes li yo.nou pa vle nan rekomanse tou tan.Nou rekonet bonn volonte li men sa pa sifi.Nou beswen yon nouvo pati ki fome sou yon fondatyon pi solid e ki pa kanpe sou yon sel pye.Nou pa beswen yon Ayatolah ki se preche selman li konn preche.
Sans malice Rodlam
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Invité Dim 19 Avr 2009 - 13:58

Marc a écrit:Le mot du Doyen...bon bagay

yo renmen Aristide pou bel je aristide ou byen pou bel diskou li konn fè?se paske li pwomet yo la manjay , edikatyon, la sante, la jistis,travay,lojman se pou sa yo renmen Aristide.men tou genyen nan nou ki fini pa admet ke Aristide pa genyen pway ase poul reyalise pwomes li yo.nou pa vle nan rekomanse tou tan.Nou rekonet bonn volonte li men sa pa sifi.Nou beswen yon nouvo pati ki fome sou yon fondatyon pi solid e ki pa kanpe sou yon sel pye.Nou pa beswen yon Ayatolah ki se preche selman li konn preche.
Sans malice Rodlam



Le Protocole du Buveur

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Marc H Dim 19 Avr 2009 - 14:02

Wou jalou man !
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE... - Page 2 Empty Re: KOUMAN HAINE TI PE A FE MARC HENRY E SAL DI SOU NEPTUNE...

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 4 Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum