Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-45%
Le deal à ne pas rater :
WHIRLPOOL OWFC3C26X – Lave-vaisselle pose libre 14 couverts – ...
339 € 622 €
Voir le deal

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

+4
piporiko
dilibon
Marc H
kakakok
8 participants

Page 3 sur 4 Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  kakakok Jeu 23 Juil 2009 - 9:15

Rappel du premier message :

Semble-t-il je me retrouve dans une affaire ke mwen pa konnen ni tet ni pye....C'est serieux ce n'est pas l'affaire du pays......La il y a un danger serieux ....Pour yeme fois chers amis je vous invite a faire unsacrifice au non de la patrie de garder les debats uniquement potique publique ! Mon seul grand problemeavec mon frere ennemi c'est son deplacement avec ANACREOLE....Cause a effet la fermeture du salon d'Ana aalors que je me preparais a entrer dans sa chambre !

Boîte de réception :: Message
De: Rodlam Sans Malice
A: kakakok
Posté le: Aujourd'hui à 3:29
Sujet: [Aucun]
Voudriez-vous avoir l'amabilité de transmettre ce message a tous les guignols et comediens du forum.

messieurs ,vous avez maintenant tout le theatre et toutes les scènes pour exhiber vos talents.Ayez donc la decence de m'oublier. je ne savais pas si je vous avais tant offensés.Quant à la petite mouche qui croit etre le moteur du charriot,qu'elle se rappelle ces mots :Votre ramage ne s'accorde pas à votre plumage.Je ne serai plus le tremplin qui vous a permis de bondir.Essayez donc de voler par vos propres moyens sans mentionner sans malice .je n'ai pas honte de mon appartenance et je ne soutiendrai jamais les esclavagistes.je suis solidaire de ma classe.Si cela vous deplaise alors ayez la decence de ne plus mentionner mon pseudo sur votre forum.merci
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas


COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  kakakok Sam 25 Juil 2009 - 10:02

AnaCreole a écrit:Colo, je suis contente de te revoir. En passant je salue les nouveau membres du forum tout comme

Kakakok est preuve que la solidarité capoise est toujours de mise, j’ai toujours aimé avec les gens du Grand Nord. Menmsi y’ap joure antr yo, kinan yo toujou rete kinan yo.

Lent-slow, pa kite Marc mete’w lan ron. Swiv konsey Thunder, se lang ak dan yo ye.

A l'exception de Ti boule etde Namphy les hommes du Nord ont l'habitude de tenir leur mot !Comme prevu dans l'accord J'ai eu ma petite ANNA....Apres avoir constate il n'y aucune grossesse..Je continuerai de servir mon client comme prevu lol.....

Marc Henry je demande la reouverture du salon d'Anna dans un bref delai.. Il faut que ce salon pret cr c'est la que nous allons revoir nos freres ennemis SAN MALICE !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  kakakok Sam 25 Juil 2009 - 10:04

colocolo a écrit:Ana,

Mwen kontan wè ou e mwen swete ke presans ou va fasilite bagay yo.

Mwen panse tou ke konpè kakakok ap fete retou sa a.

[b]Se pa fete selman se yon matibasyon map fe la anadan jou sa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[/b]
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  dilibon Sam 25 Juil 2009 - 11:30

1- Guy Theodore restera a place comme churigien de l 'arriere pays...

Qui a designe Dr. Theodore comme l'unique haitien en charge de l'arriere pays pendant qu'on pille les biens du pays dans la republique de Port-au-Prince. Certains haitiens sont designes a rester a l'etranger a garnir, soigner leurs comptes en banques, d'autres plus "intelligents" se livront a la politicaillerie a outrance et le bon vieux docteur restera dans l'arriere pays a porter seul le poids de vos inconsequences, n'est-ce pas? Mesye bal la pwal fini tande... Vle pa vle anteman pou 4 tre! Pawol politik vant ak anba ti vant nan pwal fini. Se pa Dokte Teodo ki pwal fe sa non men tout fos nan nati pwal kanpe pou bay Ayiti youn chans, youn lot fenet opotinite.

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  Invité Sam 25 Juil 2009 - 11:46

dilibon a écrit:1- Guy Theodore restera a place comme churigien de l 'arriere pays...

Qui a designe Dr. Theodore comme l'unique haitien en charge de l'arriere pays pendant qu'on pille les biens du pays dans la republique de Port-au-Prince. Certains haitiens sont designes a rester a l'etranger a garnir, soigner leurs comptes en banques, d'autres plus "intelligents" se livront a la politicaillerie a outrance et le bon vieux docteur restera dans l'arriere pays a porter seul le poids de vos inconsequences, n'est-ce pas? Mesye bal la pwal fini tande... Vle pa vle anteman pou 4 tre! Pawol politik vant ak anba ti vant nan pwal fini. Se pa Dokte Teodo ki pwal fe sa non men tout fos nan nati pwal kanpe pou bay Ayiti youn chans, youn lot fenet opotinite.

Dilibon,

Monsieur Guy Theodore est un chirigien.

Si pat gen koudeta jodia, Titid tap gen tan fome plis ke 1000 chirigien tankou Guy Theodore. Ou te konnen tande pale de Universite nan Tabarre a, Université La Paix, sa Force d'Occupation an te fè tounen kasènn nan.

Si pat gen koudeta, nou tap gen ase chirigien e tou te ka kite Guy ale fè politik. Koulie a, Ayiti pa ka peye tèt li luxe sa a pou pèdi ti grenn doktè li rete yo.

Tanpri di Guy fè yon chita nan Pignon pou kontinie travay la, lè nou re ouvè universitè lapè ak medecine nan leta a, mouche ka kandida pou prezidan.

Koulie a, nou mande mobilizasion manche longue e tankou toro Honduras la, nou mande pou Titid tounen ale fini manda li, e bèl travay sa yo li te gentan koumanse yo. Ayiti bezwen doktè e nou pa kontinie ap femen lekol medesinn chak ane.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  kakakok Sam 25 Juil 2009 - 11:56

[quote="colocolo"]
dilibon a écrit:1- Guy Theodore restera a place comme churigien de l 'arriere pays...

Qui a designe Dr. Theodore comme l'unique haitien en charge de l'arriere pays pendant qu'on pille les biens du pays dans la republique de Port-au-Prince. Certains

Tanpri di Guy fè yon chita nan Pignon pou kontinie travay la, lè nou re ouvè universitè lapè ak medecine nan leta a, mouche ka kandida pou prezidan.

Koulie a, nou mande mobilizasion manche longue e tankou toro Honduras la, nou mande pou Titid tounen ale fini manda li, e bèl travay sa yo li te gentan koumanse yo. Ayiti bezwen doktè e nou pa kontinie ap femen lekol medesinn chak ane.

Colo kakakok pap domi pas de demie verite peyi a bezwen yon bon kure tou...Neg Honduras genyen melon li pwan risk ..tou,,,Men ou konnen ti Pablo pa vle pwan chans !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  dilibon Sam 25 Juil 2009 - 12:01

Colo,

Mwen pap pedi patyans non paske li pwan anpil tan pou vyan kana pwan koule, se pa pat tomat selman moun beswen, fok genyen roukou epi anpil dife ki pou ede vyann kana pran koule.

Tout nerolog konnen ke o ka ouve tet youn moun pou retire matye ki pa necese men si se akasan mele ak mazout ki pedi nan youn sevo tout operasyon pral pi difisil!

Nou nan demokrasi ou gendwa kwe nan tonton nwel ak tout kout tim tim bwa red ke ou vle! Men sonje ke Dr. Theodore se aysien li ye menm jan ak ou menm. Se pa lajan li pa konnen menm jan ak tout moun pou li ta chita Ozertazini kote li te ka omwen 2 milyon dola chak lane plis liv li te ka ap ekri ou jwe dokte nan show tv reel. Se pa liv dwa e goch tim tim bwa rek non! Kom se Pignon ou designe selman pou li rete eh byen nap tann ou pouw ta kite El Dorado kote ou ye a pou w ta vinn ede tou. Ou menm tou kom sitwayen ou genyen dwa ak devwa, men ou kwe siw ta we 2 semennpase ou pa ta genyen ti chek ou pa tap pedi... tet ou???

Mwen konnen anpil moun ap rele anmwe pou Titid tounen paske le msie te la sa te ede pou anpil moun pat voye lajan bay fanmi yo an Ayiti ki tap chimerize peyi a. Mwen app fe okenn jijman men post ou mete anle non selman demontre youn radiografi de kisa ki andedan tet ou e franchman mwen ka ede w retire ke matye ki pat dwe la![left]

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  kakakok Sam 25 Juil 2009 - 12:51

colocolo a écrit:
dilibon a écrit:1- Guy Theodore restera a place comme churigien de l 'arriere pays...

Qui a designe Dr. Theodore comme l'unique haitien en charge de l'arriere pays pendant qu'on pille les biens du pays dans la republique de Port-au-Prince. Certains haitiens sont designes a rester a l'etranger a garnir, soigner leurs comptes en banques, d'autres plus "intelligents" se livront a la politicaillerie a outrance et le bon vieux docteur restera dans l'arriere pays a porter seul le poids de vos inconsequences, n'est-ce pas? Mesye bal la pwal fini tande... Vle pa vle anteman pou 4 tre! Pawol politik vant ak anba ti vant nan pwal fini. Se pa Dokte Teodo ki pwal fe sa non men tout fos nan nati pwal kanpe pou bay Ayiti youn chans, youn lot fenet opotinite.

Dilibon,

Monsieur Guy Theodore est un chirigien.

Si pat gen koudeta jodia, Titid tap gen tan fome plis ke 1000 chirigien tankou Guy Theodore. Ou te konnen tande pale de Universite nan Tabarre a, Université La Paix, sa Force d'Occupation an te fè tounen kasènn nan.

Si pat gen koudeta, nou tap gen ase chirigien e tou te ka kite Guy ale fè politik. Koulie a, Ayiti pa ka peye tèt li luxe sa a pou pèdi ti grenn doktè li rete yo.

Tanpri di Guy fè yon chita nan Pignon pou kontinie travay la, lè nou re ouvè universitè lapè ak medecine nan leta a, mouche ka kandida pou prezidan.

Koulie a, nou mande mobilizasion manche longue e tankou toro Honduras la, nou mande pou Titid tounen ale fini manda li, e bèl travay sa yo li te gentan koumanse yo. Ayiti bezwen doktè e nou pa kontinie ap femen lekol medesinn chak ane.

Zanmi kamarad annou fini ak demi verite..Se vre Yonbon churigien tankou Guy li ta dwe rete Pignon....L'autre verite Boulangiste ta dwe rete nan boulanger li , cure a nan pawoss li ekzile a nan ekzil li ..

pou zafe Honduras la se yon wont pou yon titidis tankou ap grennen betiz konsa...Mouche sa tante retounen an l'air sa pa mache li fout pwan wout li tounen....Ti mal te la Jamaique ti Condolisa made pou mouche kite Jamaique rapid ti mapwop la mete van nan vwal li rapid rapid tandis ke li te ka voye yon avyon vid an Afrik di sid pandan li pwan ti kanot pou CAP HAITIen kote general ti kouto , DREAD Wilne Ak RENE CIVIL ta dwe ap tann li pou bal sekirite..

Jounen jodia pagenyen milite nan peyi a poukisa li pa pwan yonti tike pou potopwens ????? A la seule difference san malice se neg ki genyen melon imediatman MARC RELOUVRI LE SALON D'ANNA LAP RETOUNEN SOU HOT SEKIRITE D'ANNA ET DE KAKAKOK...

kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  AnaCreole Sam 25 Juil 2009 - 13:06



Colo pa ge sa pyès, l’ap touen pout rouse ponyet li pou travay tankou tout lot moun, pou li aplike savwa li pou fòme nouvèl jenerasyon an pou pran la relèv. Pa ge bagay pou tounen fini manda ankò, lamarinn pa metye misye. Lan konjonkti peyi a ye a, pa ge okenn moun ki ka resoud tout problèm sa yo ke mwe wè a, se yon ekip. Yon kandida serye pou eleksyon presidansyel la, dwe presante ekip li depi lan kanpay li, se yon ekip pou nou apiye, se sa peyi bezwen kounye a. Li lè pou nou mete rankinn aleka pou peyi sa ka pran yon souf. Titid gen dwa fè pati de yon ekip toutotan li konprann ròl li lan ekip sa, konsa tou Ti Guy gendwa lan menm ekip sa tou e chak moun va pote ekpètiz yo pou yo travay an group pou trouve solisyon nou bezwen an.

Colo, Jiskaprezan mwen pako wè okenn lòt moun ki pi kalifye ke DR Guy Theodore, li prouve ke li gen visyon e ke li konn travay an ekip. Se de misye nou dwe mezire tout lot kandida ki pral vini yo. Bagay pou nou ap sipote yon moun ki pa te menm ka dirije yon senp ti boulanje a, li lè pou sa fini, sino n’ap toujou desapwente.

Lent-Slow kenbe la, mwen swiv denye ps wou yo, m’te toujou konen ke se yon nonm entèlijan e wou prouve sa. Se domaj, gen moun ki te pran plezantri’w yo trò oserye.

Kakakok, si’w te wè grosès, konen se te Lesentèspri ki te visite’m, LOL.

M’ale n’a wè lan fen mwa Dawout.

AnaCreole
AnaCreole
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 363
Localisation : USA
Loisirs : Danser, Lire, Voyager
Date d'inscription : 13/06/2008

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  Invité Sam 25 Juil 2009 - 13:29

colocolo a écrit:
dilibon a écrit:1- Guy Theodore restera a place comme churigien de l 'arriere pays...

Qui a designe Dr. Theodore comme l'unique haitien en charge de l'arriere pays pendant qu'on pille les biens du pays dans la republique de Port-au-Prince. Certains haitiens sont designes a rester a l'etranger a garnir, soigner leurs comptes en banques, d'autres plus "intelligents" se livront a la politicaillerie a outrance et le bon vieux docteur restera dans l'arriere pays a porter seul le poids de vos inconsequences, n'est-ce pas? Mesye bal la pwal fini tande... Vle pa vle anteman pou 4 tre! Pawol politik vant ak anba ti vant nan pwal fini. Se pa Dokte Teodo ki pwal fe sa non men tout fos nan nati pwal kanpe pou bay Ayiti youn chans, youn lot fenet opotinite.

Dilibon,

Monsieur Guy Theodore est un chirigien.

Si pat gen koudeta jodia, Titid tap gen tan fome plis ke 1000 chirigien tankou Guy Theodore. Ou te konnen tande pale de Universite nan Tabarre a, Université La Paix, sa Force d'Occupation an te fè tounen kasènn nan.

Si pat gen koudeta, nou tap gen ase chirigien e tou te ka kite Guy ale fè politik. Koulie a, Ayiti pa ka peye tèt li luxe sa a pou pèdi ti grenn doktè li rete yo.

Tanpri di Guy fè yon chita nan Pignon pou kontinie travay la, lè nou re ouvè universitè lapè ak medecine nan leta a, mouche ka kandida pou prezidan.

Koulie a, nou mande mobilizasion manche longue e tankou toro Honduras la, nou mande pou Titid tounen ale fini manda li, e bèl travay sa yo li te gentan koumanse yo. Ayiti bezwen doktè e nou pa kontinie ap femen lekol medesinn chak ane.

Je suis d'accord à 100%, 2 ans ne tue personne.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  dilibon Sam 25 Juil 2009 - 13:35

Mwen ka konprnan poukisa anpil moun di ke yo renmen AnaCreole la, se oyun fnam entejan, ki genyen 2 pye sou te, ki genyen kaasite a fakilte pou rezonnen byen! Konpliman mashe! Mwen pa vle mete non mwen nan lis la men ou pa demerite afeksyon anpil moun konsa!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  Invité Sam 25 Juil 2009 - 13:40

AnaCreole a écrit: Colo, Jiskaprezan mwen pako wè okenn lòt moun ki pi kalifye ke DR Guy Theodore, li prouve ke li gen visyon e ke li konn travay an ekip. Se de misye nou dwe mezire tout lot kandida ki pral vini yo. Bagay pou nou ap sipote yon moun ki pa te menm ka dirije yon senp ti boulanje a, li lè pou sa fini, sino n’ap toujou desapwente.

Lent-Slow kenbe la, mwen swiv denye ps wou yo, m’te toujou konen ke se yon nonm entèlijan e wou prouve sa. Se domaj, gen moun ki te pran plezantri’w yo trò oserye.

Kakakok, si’w te wè grosès, konen se te Lesentèspri ki te visite’m, LOL.

M’ale n’a wè lan fen mwa Dawout.


Ana,

Sèl lekol medesin ki te rete nan peyi a fenmen.

Antanke doktè, ou konnen yon peyi bezwen plis ke 10 a 15 zan pou li fome yon doktè.

Eske ou panse Ayiti ka pran chans sa a pou pèdi 2 grenn doctè li rete yo?

Dr Guy konpetan, e li renmen Ayiti. Mouche gen kontak pou li develope Ayiti.

Mwen rete kwè ke nou dwe kite mouche nan pozision sa a, kote lap file atakan yon pas pou yo fè gol e sove Ayiti.

Si mitan teren tounen atakan, li pap ka fè gol paske li pap jwen moun pou ki pase li balon.

Se pou Dr Guy rete nan mitan teren an pou kontinie pase boul la bay lot jwè yo.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  dilibon Sam 25 Juil 2009 - 14:02

Colocolo,

Mwen konprann bel pawol wap voye sou nom Dokte Theodre. Fok mwen di w kareman ke mwen rete kwe ke ou pa mechan nan konsiderasyon ou yo!

Ou renmen aksyon Dr. Theodore yo e sa demontre ke ou konnen gou boush ou!

Men si nou vle sevi ak menm ekzanp oua, Dr. Theodore te ka fasilman dako rete jwe rol mitan teren pou voye atakan ale fe gol, men sak pase atakan yo anpil nan yo pa genye transhan, yo pa genyen fleksibilite pou kontre defans lot ekip yo, yo poko monte y esoufle ya mane dlo, yo manke antrenman, epi anpil atakan yo vann match la davans, kote ke yo deja toushe anba chal pou yo pa shoute tro fo, ni make goal, yap travay pou lto ekip adves yo!

Nou pa genyen defans, nou pa genyen gadyen, mitan teren ka pa resevwa pas pou voye atakan yo ale fe gol tou! Kidonk Dokte Theodore ka rete bekeke nan mitan teren ak tout konesans li san ke li pap ka resevwa balon de ban deye a. Le li ale cheche balon deye a, atakan ka pa dispoze fe goal! Msi emande pou nou ta pemet rebati ekip la. Msie se mitan teren me lite resevwa antrenman ak edikasyon kom antrene tou. Sa vle di li ka mete bon jan gasyon kanson nan goal, bon jan defanse de metye, bon jan mitan teren, bon ja atakan ki pa nan rans ak defanse epi kom antrene li ka mete vizyon li, karakte li, leadership li, èksperyans li pou ekip la ka ka kalifye pou demi final koup di mond nan. Res moun ki deye va travay pou rive pwan chanpiona!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  Invité Sam 25 Juil 2009 - 14:10

dilibon a écrit:Colocolo,

Mwen konprann bel pawol wap voye sou nom Dokte Theodre. Fok mwen di w kareman ke mwen rete kwe ke ou pa mechan nan konsiderason ou yo!

Ou renmen aksyon Dr. Theodore y e sa demontre ke ou konnen gou boush ou!

Men si nou ve sevi ak menm ekzanp oua, Dr. Theodore te ka fasilman dako rete jwe rol mitan teren pou voye atakan ale fe gol men sak pase atakan yo anpil nan yo pa genye transhan, yo pa genyen fleksibilite pou kontre defans lot ekip yo, epi anpil atakan yo deja toushe anba chal pou yo pa shoute tro fo, yap travay pou lto ekip adves yo!

Nou pa genyen defans, nou pa genyen gasyen, mitan teren ka pa resevwa pas pou voye atakan yo ale fe gol tou! Kidonk Dokte Theodore ka rete bekeke nan mitan teren ak tout konesans li san ke li ap ka resevwa balon de ban deye a, le li ale cheche balon deye a atakan ka pa dispoze fe goal! Msi emande pou nou ta pemet rebati ekip la. Msie se mitan teren me lite resevwa antrenman ak edikasyon kom antrene tou. Sa vle di li ka mete bon jan gasyon, bon jan defanse de metye, bon jan mitan teren, bon ja atakan ki pa nan rans ak defanse epi kom antrene li ka mete vizyon li, karakte li, èkseryans li pou eikaf geiv omwen ekip la ka kalifye pou demi final koup di mond nan. Res moun ki deye va travay pou rive pwan chanpiona!

Dilibon,

Pa gen pwoblem!

Le jou ou gen fomasion konplè ekip ki Guy Theodore pral mete sou teren an, ak taktik li pral itilize, ou mèt fè mwen sign. Sile fo, map menm oganize yon meeting pou mouche nan South West Florida.

En d'autres termes, je veux savoir les ressources humaines et l'offre politique que Docteur Guy compte mettre en place pour construire ce pays.

Il faut reactiver le dossier de Malice et Rico, je pense que vous devrez travailler en privé avec Marc sur ce dossier.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  dilibon Sam 25 Juil 2009 - 14:21

Colocolo,

Dr. Thodore pa nan zafe moun pa. Ekip msie an fomasyon toujou wi la. Ou menm kote ou ye la sel sa ou genyen pou w fe se jis voye di msie ki konpetans ou ki kote ou ka itil nan ekip la epi wap genyen chans kan menm pouw patisipe. Selon konpetnas ou ka menm sou ban pou ranplase neg ki bouke! Taktik msie mwen pibliye li jan mwen konprann li men ou ka poze kesyon e vini ka lide pa w tou! Se youn group zanmi msie tankou jan ke ou pral fe a ki ap resevwa msi aswe a nan Fort Lauderdale! Ou menm ak tout lot aysien konpetan invite pou non selman soutni msie men patisipe nan mouvman menm jan ou te we ameriken yo sot fe li la pou voye Obama nan pouvwa a. Youn lot Aiti posib!

Dr. Guy di li konnen sal konnen e li konnen sal pa konnen! Men li konnen si tout aysie ki genyen konpetans mete ansanm ak ed yo li ak konnen anpil bagay!

Se pa tenperaman mwen. Mwen pap fe anyen aleka. Pou moun ki ta renmen ke mwen rantre nan mitan, evalye e deside nan intere forum nan dwe premyeman di ke yo vle sa, 2ieman ke yo ap patisipe nan di sa ke yo genyen antre yo diskisyon sa ka rete prive e konfidentyel, ni mwen, ni yo pa gendwa mete yo piblik san konsantman tout moun, epi desisyon kap fet yo yap aksepte yo. Se konsa negsyasyon fet, se pa fos ni move lide depi alapapot! Si neg yo renmen forum nan yap fe sakrifis sinon yo pap fel!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  Invité Sam 25 Juil 2009 - 14:26

Je suis vraiment heureux que mon grand ami et frère Dilibon fasse parti de ce forum .C'est une lumière qui luit dans les Ténèbres et ca fait longtemps que je bénéficie des lueurs vives de sa clarté virginale. Les idées de mon ami éclairent aussi ma conscience et mon esprit quand je m’y attends le moins. Oui. L’homme est un bucheron infatigable.
Je suis certain que sa présence fera échec a tous ceux qui utilisent le créole pour passer leur message de rancœur ,de haine ,mettre la médiocrité sur un piédestal et travailler au maintien de la stagnation du statu quo .Statu quo signifie dans mon texte cette situation honteuse et intenable qui encourage l'abêtissement des enfants du pays, la violation répétée de notre mère Haïti et l'égorgement de son honneur sur tous les autels de la frivolité de toutes les idéologies importées des égouts de l’Imposture.

Maintenant ceux qui sont vraiment intéressés au sacré , a la légitime de notre vraie culture nationale et aux moyens de développement qui sont capables de faire avancer le pays peuvent puiser a la source généreuse des connaissances de ce grand patriote les semences et le levain de résurrection des espoirs bafoués .Mais attention !Il est aussi impatient que moi face a l'insolence de l'ignorance et cette fâcheuse tendance a baisser la barre pour accommoder la paresse cultivee de l'intellect alors que le pays sombre dans la superstition, l’opportunisme sans bornes et les filets du crime impuni .

Nou pa mache ak tipepis ouswa messi .Nou mache ak neg ki konyn kijan pou li twousse manche chemiz li pou li travay neg ki vle mete la main a la patt neg ki vle kreye infrastrikti pou peyi a neg ki di min sakikafet min saki possib epi li fome yon ekip kipou fe li san anpil diskou radotaj kotmakwett .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  Invité Sam 25 Juil 2009 - 14:44

deza a écrit:Je suis certain que sa présence fera échec a tous ceux qui utilisent le créole pour passer leur message de rancœur ,de haine ,mettre la médiocrité sur un piédestal et travailler au maintien de la stagnation du statu quo .Statu quo signifie dans mon texte cette situation honteuse et intenable qui encourage l'abêtissement des enfants du pays, la violation répétée de notre mère Haïti et l'égorgement de son honneur sur tous les autels de la frivolité de toutes les idéologies importées des égouts de l’Imposture..

Monsieur Deza,

Je persiste à croire que vous n'aviez jamais fréquenté une école supérieure, sinon vous auriez su que la langue n'est qu'un outil et n'est pas synonyme de connaissances. Aux Etats-Unis, les meilleurs professeurs d'université sont des étrangers et le plus souvent, ils ne s'expriment pas correctement en anglais. Cessez d'étaler votre ignorance en public sur cette histoire de langue francaise.

Ki sa ou konnen fè nan vi ou apre etidie kèk vie mo nan Larousse? Se sa ki enpotan.

Ale aprann poze blok, ale aprann kenbe tiwèl, goyinn, se sa nou bezwen pou develope Ayiti.

Monsieur Dilibon,

Je pense qu'il est encore tot. Pour le moment, nous ne pouvons que souhaiter bonne chance et du courage à Dr Guy. Moi, je veux rester dans la société civile pour servir Haiti.

Concernant l'affaire Malice et Rico, je ne pense pas qu'ils pourront faire le premier pas puisqu'ils n'ont plus accès au forum.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  Marc H Sam 25 Juil 2009 - 14:48

Rico a encore accès¸au forumHaiti
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  Invité Sam 25 Juil 2009 - 14:49

Marc a écrit:Rico a encore accès¸au forumHaiti

Merci pour la correction!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  piporiko Sam 25 Juil 2009 - 14:52

Marc a écrit:Rico a encore accès¸au forumHaiti

e SANMALIS?

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  Invité Sam 25 Juil 2009 - 15:32

Colocolo,
Vous êtes trop susceptible et c'est une faiblesse de tempérament qui afflige la volonté de l'intellect .Prenez la peine de lire et de comprendre votre interlocuteur .Ne vous lancez pas tète baissée a l'assaut du moulin a vent de votre imagination .Cette manie de réagir sans bien penser a ce que vous dites ne peut que vous êtes défavorable parce que vous semblez jouir des combats entre gladiateurs.
Un bon gladiateur sait porter des coups a son adversaire mais il doit pouvoir aussi être capable de deviner et de prévoir les coups mortels que peut lui porter l'ennemi qui guette ses mouvements afin de trouver la faille dans son armure qui consacrera sa victoire .Essayez de vous calmer .Respirez a fond .Vous vous offrez avec une imprudence sans pareille aux conséquences d' une belle volée qui sera bien méritée .Teigneux et hargneux ne sont vraiment pas des qualités que le forum veut exalter chez ses participants .
Je vous laisse le champ libre cette fois-ci afin de cerner la maturité de votre esprit adulte. Mais vous devez bien le savoir, tou le jou pa dimanche.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  Invité Sam 25 Juil 2009 - 15:43

Colocolo m'instruit ,
...sinon vous auriez su que la langue n'est qu'un outil et n'est pas synonyme de connaissances. ..
Bon,vous m'avez amplement demontre que vous avez fait des etudes superieures .Je vous en felicite .Pauvre de moi !Je suis maintenant relegue au rang des anlfabet pa bett Crying or Very sad .
Je ne sais pas ou vous avez boucle vos etudes superieures,mais je vous assure que vous ne voulez pas entamer cettee discussion avec moi :sinon vous auriez su que la langue n'est qu'un outil et n'est pas synonyme de connaissances. ..
Laissez moi vous referer seulement a votre etat de colonise et a votre emploi franchement maladroit de la langue francaise .Elle est ,pour vous , la langue ,outil et connaissance car elle influe sur votre apprehension des realites cheers cheers cheers .
Bonne soiree.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  Marc H Sam 25 Juil 2009 - 23:56

piporiko a écrit:
Marc a écrit:Rico a encore accès¸au forumHaiti

e SANMALIS?

Lui est aussi peut donner son opinion au forumHaiti. Son compte est actif.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  kakakok Dim 26 Juil 2009 - 0:07

Marc a écrit:
piporiko a écrit:
Marc a écrit:Rico a encore accès¸au forumHaiti

e SANMALIS?

Lui est aussi peut donner son opinion au forumHaiti. Son compte est actif.

ENFIN LA NOUVELLE EST TOMBEE TRES TARD DANS LA NUIT ,COMME A LEPOQUE DES DUVALIER..... SAN MALICE A ETE LIBRE HEUREUX. 100 conditions..deux mains matin nous aurons une conferences de presse dans le salon d "Anna ....

Nous demandons a L'administrateur de mettre UN CHAT service a notre disposition le plus vite possible.
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  dilibon Lun 27 Juil 2009 - 13:55

Mwen potko janm rankontre Marc men depi nan jan msei fe youn seri de aproch mwen te di li sa k emwen te realize ke li te youn aysien konsekan. Le mwen vinn fe konesans msie li demontre ke li se oun moun, youn moun serye, youn moun sivilize, youn neg ki genyen konesans pa selman nan liv men tout youn gri daptitid ki defini youn sitwayen valab. Se pa flatri men se youn konsta.

Se konsa tou, mwen te genyen chans nan anpil okasyon chita pale a Deza. Nou manje ansanm, nou bay blag men sak te toushe mwen se ke neg sa se youn neg si li mouri li pa genyen chans al chita sou bel ti plaj Ayiti, anba bel peyzaj, manje kokoye, gade bel ti pitit kap pase, ri, danse san li pap panse a ensekirite, san li pap pense ke genyen anpil moun kap viv nan move kondisyon, ke peyi pap mal dirije, ke not nasyon pap sevi ak mo ayisien kom jouman lap mouri ak anpil egre sou lestomak li. Msie renmen Ayiti, ke li bat sou son ak mizik Ayiti. Nou pataje lanmou pou Ayiti, nou konprann se pa rete deyo fe gwo filozofi, ranse sou la sel de do, men se aksyon. Wi akson pozitif ki ka chanje vre. Nou pa kwe nan volo degize kap vinn pale de lanmou pep kom strateji pou plen panye yo pou yal viv aletranje. Nou pa kwe ke genyen 2 ou 3 ou byen 4 pep aysien. Genyen younsel pep aysien. Nan mitna genyen moun ki genyen resous pou nou mobilize, konsyantize pou anploye resous yo pou benefis tet yo, fanmi yo, ak peyi yo. Genyen moun ki genyen fos travay yo ki dwe viv nan bon jan kondisyon. Genyen yun leta ki al pou garanti dwa moun ke li fe travay li.

Nou konnen anpil bagay sou enjistis sistem kolonizasyon ak lesklavaj ak enpak nan sevo moun, men nou pa vle pesonn kashe deye enjistis pase pou yo defini lavni yo. Malgre tout pwoblem nou ka bondi, sote, vole barikad soudevlopamn pou bai youn peyi. Nou respekte tout moun men nou pa pe pesonn. Nou rayi moun kap fe menti, moun ki vle pwan karakte nou pou fe li sevi bwa dan pou mete deye zorey yo. Nou se patizan laverite. Nou pa pami aysien ki pedi bann, ki ap cheche konen listwa yo, ki vle se fos etranje, peyi etranje ak LONU ki pou vinn pwna peyi a telman nou pa kapab! Nou refize defini lame dayiti kom enstitisyon men pou nou pwan eksperayns ansyen lame bidon ameriken te kite nan peyi a kom sel baz sa lame ye selon jan Baron Taba te malman defini li. Nou pi eklere ke sa...

Men sak fe yo di ke mwen ak Deza se fre nou ye a, men sak fe mwen toujou konte msie pami moun, moun konsekan, ki onet, ki d laverite, ki reflechi, ki analize, ki gran ase pou konnen le nou fe ere. SI youn moun ka konvenk nou ke opinion pa dwat ou pa nan avantaj peyi'a nap flechi men pa konprnan se nan intimidasyon ak fos ideoloji wap ka fe sa. Fok tet ou se pa akasan ak siwo kann ki ladan fok ou genyen matye ak bon jan faits ki ak jistifye yo.

Deza solda kouraje ki kanpe sou tout teren pou defann Ayii mwen fye ke mwen ka rele wzanmi! Bravo kontinye pale paske ou sonje nou dako ke le nou pale se pa pou fe tout moun plezi men se jsi pou di sak vre!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  Invité Lun 27 Juil 2009 - 17:58

dilibon a écrit: Men sak fe yo di ke mwen ak Deza se fre nou ye a, men sak fe mwen toujou konte msie pami moun, moun konsekan, ki onet, ki d laverite, ki reflechi, ki analize, ki gran ase pou konnen le nou fe ere. SI youn moun ka konvenk nou ke opinion pa dwat ou pa nan avantaj peyi'a nap flechi men pa konprnan se nan intimidasyon ak fos ideoloji wap ka fe sa. Fok tet ou se pa akasan ak siwo kann ki ladan fok ou genyen matye ak bon jan faits ki ak jistifye yo.

Deza solda kouraje ki kanpe sou tout teren pou defann Ayii mwen fye ke mwen ka rele wzanmi! Bravo kontinye pale paske ou sonje nou dako ke le nou pale se pa pou fe tout moun plezi men se jsi pou di sak vre!

Monsieur Dilibon,

Monsieur Deza est quelqu'un qui prone la discrimination et l'exclusion sociale, comment pouvez-vous lui demander de continuer sur cette meme lancée?

Pa di'm se kad sa yo Dr Guy genyen an non. Bann nèg sa yo ki paka fè diferans ant konesans ak pale yon lang.

Mwen ta renmen menmen toro sa yo an Afrik di Sid kote moun yo ap pale plis ke 60 lang. Si mwen baze sou lojik rorot toro sa yo, moun sa yo san yo pa menm gen chans ale lekol se savan paske yo ka pale ant 10 ak plis ke 50 lang.

Tout tan nou pa retire radott sa yo nan tèt moun sa yo, Ayiti peri.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA - Page 3 Empty Re: COMMISSIONS PAR CHARGE !DE SANS MALICE A KAKAKOK !A CONDITION OU REMET MWEN ANA

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 3 sur 4 Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum