Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : ...
Voir le deal

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

+2
Joel
kakakok
6 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  kakakok Mer 19 Mai 2010 - 22:23

Contrairement aux positions des bizango comme Joel secretaire general du nouveau parti anti coup d'etat et Marc nouveau secretaire general du parti stabilite KKKOk comme un vieux combattant n'interesse plus au dechoukage pour le dechoukage ...Il y a eu plusiers alliance deja pour prendre le pouvoir mais quand il fau le gerer c 'wst l'heure des mesalliances ...Finalement c'est le pays qui fait toujours les frais ... Aujourjourd'hui a cote de la catastrophe politique il y a une catastrophe humanitaire...Je ne demande pas d humaniser la politique mais dans notre pays nil faut la regulariser ..Considerant que la constitution de 1987 est totalement depassee , considerant que Preval reste un champion inconteste des election frauduleuse et trucquees j'aurais mieux aime que la conference ait lieu avant son depart , j aurais mieux que l opposition s organise sur deux fronts " LA MOBILISATION ET LA STRUCTURATION " UNLISTE DE CANDIDATS AVEC UN FEUILLE DE ROUTE CLAIREMENT DEFINIE ..sANS QUOI CHERS AMIS JE NE CROIS PAS DANS LE DEPART DE
pREVAL !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  Joel Jeu 20 Mai 2010 - 9:30

Sa k pase w KOK,an pa w kont koudeta?
Gen espwa pou wou toujou.
M ap di nou mesye koudeta pa p fèt.Menm yon nonm tankou ANDREW NATSIOS ,direktè USAID sou BUSH (2001-2006),di ke peyi an bezwen estabilite,se yon bagay primòdyal.Pa bliye se USAID se youn lan òganizasyon ki te bay poutchis 2004 yo lajan pou te fè koudeta a.
Se menm bagay lan CHRISTOPHER MILLIGAN ki se aktyèl direktè USAID an deklare bay KOMISYON RELASYON EKSTERYÈ Sena ameriken an;ayè mèkredi an.
Donk a ""dwat"" kòm a ""goch"" OZETAZINI yo di ke peyi an bezwen estabilite.
Kididonk ,moun ki ap goumen pou plas Leta yo ;yo pa p kite nou fè koudeta.
NATSIOS tou di yon bagay ki gen dwa bay koudetayis ann AYITI yo zègrè.
Misye di pandan operasyon lan AFGHANISTAN an ,yo te fè anviwon 1ooo kad AFGAN rantre lan peyi .Misye di se mesye sa yo ki t ap dirije anpil ministè lan AFGHANISTAN.Misye di ke administrasyon BUSH lan te fè sa san bri.
Misye rekòmande pou menm bagay lan fèt ann AYITI,SAN BRI!

Koumanman ,si sa ta fèt;koudetayis,poutchis ,nèg ki ap goumen adetènam pou plas Leta yo,ta pran nèt!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  kakakok Jeu 20 Mai 2010 - 10:13

Joel a écrit:Sa k pase w KOK,an pa w kont koudeta?
Gen espwa pou wou toujou.
M ap di nou mesye koudeta pa p fèt.Menm yon nonm tankou ANDREW NATSIOS ,direktè USAID sou BUSH (2001-2006),di ke peyi an bezwen estabilite,se yon bagay primòdyal.Pa bliye se USAID se youn lan òganizasyon ki te bay poutchis 2004 yo lajan pou te fè koudeta a.
Se menm bagay lan CHRISTOPHER MILLIGAN ki se aktyèl direktè USAID an deklare bay KOMISYON RELASYON EKSTERYÈ Sena ameriken an;ayè mèkredi an.
Donk a ""dwat"" kòm a ""goch"" OZETAZINI yo di ke peyi an bezwen estabilite.
Kididonk ,moun ki ap goumen pou plas Leta yo ;yo pa p kite nou fè koudeta.
NATSIOS tou di yon bagay ki gen dwa bay koudetayis ann AYITI yo zègrè.
Misye di pandan operasyon lan AFGHANISTAN an ,yo te fè anviwon 1ooo kad AFGAN rantre lan peyi .Misye di se mesye sa yo ki t ap dirije anpil ministè lan AFGHANISTAN.Misye di ke administrasyon BUSH lan te fè sa san bri.
Misye rekòmande pou menm bagay lan fèt ann AYITI,SAN BRI!

Koumanman ,si sa ta fèt;koudetayis,poutchis ,nèg ki ap goumen adetènam pou plas Leta yo,ta pran nèt!

Ou toujou ap pwan kok la mal , antrave ...Kok la te toujou kon koudeta ...menm kok la toujou kont tout eleksyon magouy ..tout eleksyon konteste ! Mem a chak fwa ke yon eli kite foli monte l , ki komes drog pwan nan nanm li li merite yon koreksyon demokratik !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  Joel Jeu 20 Mai 2010 - 14:44

kakakok a écrit:

Ou toujou ap pwan kok la mal , antrave ...Kok la te toujou kon koudeta ...menm kok la toujou kont tout eleksyon magouy ..tout eleksyon konteste ! Mem a chak fwa ke yon eli kite foli monte l , ki komes drog pwan nan nanm li li merite yon koreksyon demokratik !

Non KOK.Si w sensè ,se pou w pa imite ,ou byen repete GRANGOU ,ki depi yo pa genyen ,eleksyon an magouy ou byen konteste.Se sa k fè pa p janm gen yon opozisyon serye;paske zam eleksyon magouy lan,yo toujou ka rale l.
Kite m tounen sou eleksyon ki sot fèt dimanch yo ,an Dominikani.Opozisyon mete an kesyon rezilta 12 syèj SENA a.
Ki sa ou ta sipoze ki t ap rive ann AYITI?
Nèg t ap gentan pran la ri pou di eleksyon pa bon ,ELEKSYON KONTESTE,e yo t ap gen tan mande pou dechouke FERNANDEZ.Se pa konsa sa fèt an Dominikani.Se tankou m te di l;se sa k fè yo se Dominikani e noumenm se AYITI:

http://www.dominicantoday.com/dr/local/2010/5/18/35741/Opposition-party-to-challenge-poll-results-in-12-provinces

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  kakakok Jeu 20 Mai 2010 - 22:07

Joel a écrit:
kakakok a écrit:

Ou toujou ap pwan kok la mal , antrave ...Kok la te toujou kon koudeta ...menm kok la toujou kont tout eleksyon magouy ..tout eleksyon konteste ! Mem a chak fwa ke yon eli kite foli monte l , ki komes drog pwan nan nanm li li merite yon koreksyon demokratik !

Non KOK.Si w sensè ,se pou w pa imite ,ou byen repete GRANGOU ,ki depi yo pa genyen ,eleksyon an magouy ou byen konteste.Se sa k fè pa p janm gen yon opozisyon serye;paske zam eleksyon magouy lan,yo toujou ka rale l.
Kite m tounen sou eleksyon ki sot fèt dimanch yo ,an Dominikani.Opozisyon mete an kesyon rezilta 12 syèj SENA a.
Ki sa ou ta sipoze ki t ap rive ann AYITI?
Nèg t ap gentan pran la ri pou di eleksyon pa bon ,ELEKSYON KONTESTE,e yo t ap gen tan mande pou dechouke FERNANDEZ.Se pa konsa sa fèt an Dominikani.Se tankou m te di l;se sa k fè yo se Dominikani e noumenm se AYITI:

http://www.dominicantoday.com/dr/local/2010/5/18/35741/Opposition-party-to-challenge-poll-results-in-12-provinces

kite mwen diw zanmi mwen ..Map viv nan diaspora depi plizye lane ,mwen genyen plizye lne depi map travay pou leta florid Joel se sel bonn mach peyi a , se mize pep , ak soti nan sou developman ki pi enterese m anAyiti..Apres sa zami mwem toujou rele yon chen yon , yon misye yon cochon , yon prete drog dile drog dile ...yon tafyate tafyate ....
Mwen pa genyen okenn klan...

wi se vre nou pagenyen anpil pratik demokratik si se te Ayiti se tout eleksyon an yo tap voye jete an block ...Men nan denye gwo eleksyon 2000 yo preval tap oganize pou ti frere jumeau li ...yon te bay yon lis senate konteste ..yon kite sityasyon pouri jisk rive nan 29 fevrye ......La kay nou se konsa ni pouvwa ni opozisyon se tout ou anyen ...


Ou panko konn kakakok mwen te nan gwo avyon ranpil ak lavalasyen kital Afrik di Sid ..Al we koman Nelson Mandela ta pwal koabite ak F Declerck...Joel Lavalasyen yo genyen tout jan yo bay koudeta elektoral ... Eske ou konnen nan okap Fetye ak Guy Philipe te eleksyon magouy pou Preval Ak Aristide ???? Eske ou konen se drog ki te mal pataje ki te divize Aristide ti Guy....Joel mete 2w may sou chenn ou /..

Donc Joel prenez donc le temps de faire la difference entre nous......je n'ai aucun nom a proposer ! Je ne suis pas ici pour defendre personne ...Ma seule motivation c'est une Haiti avec des inegalitees reduites ...sans dictatures..sans aucun aucun coup d etat y compris coup d etat electoral ! une Haiti stable ...stabilite dans la legalite mais pas dans la corruption ....

Donc Joel je suis la sur ce site pour longtemps encore j ai pas ete au panama avec Cedras !pas a pestel avec Guy Philipe ! pas en Afrique du Sud avec Aristide enore moins a Marmelade avec Preval...
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  kakakok Ven 21 Mai 2010 - 8:12

Je comprends tres bien votre pintaderie a chaque fois que la vrite est criante OU METE VAN VWEL OU " mais je sais qu'il est impossible de faire comprendre la verite a un lavalassien de derniere heure . Mais je reviens un fois de plus en regardant la situation en R D est loin d'etre semblable a haiti ... C'est en RD la situation n'as pa ete toujous facile..Ils ont eu une ou 2 si ce nest pas intervention Americaine ..Hier encore des elections trucquees BALAGER ? GOMEZ malgretout on peut dire qu'ils ont une trdksyon democratique.. Joel je me demande jusqu ' a quand vous alllez finir par comprendre Lavalas , Aristide ePreval , Larortue on tous echoue , echoue politiquement / moralement et patriotiquement .

a suivre....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  Joel Ven 21 Mai 2010 - 8:25

KOK;

Pa t genyen koudeta elektoral an 2000.Se pou w mete sa lan tèt ou.
Gade kijan mesye yo ap opere?.Se pou w konnen sa ki pase ou te pase lòt kote.

Ou tande mesye yo ap di w ke akòz de tranbleman de tè ,paske peyi an kraze pa ka gen eleksyon.
KOK,lan Kolonbi ki gen yon gè sivil,ki la depi 40an ,gen eleksyon regilyèman.Gade AFGHANISTAN an plen gè sivil;eleksyon fèt.
OZETAZINI ,se pa, pa aza non tradisyon demokratik yo ankre ,jan yo ankre an.

An 1864,pandan gè sivil t ap ravaje ETAZINI.Pa gen moun ki te konnen ki jan bagay sa a t ap fini.Lan yon batay ki te rele ""wilderness'",twoup NÒ yo te pèdi 17 mil solda ,lan yon lòt yo te rele ""Cold harbor"" yo te pèdi 15 mil.
Moun lan Nò yo te fatige ,yo di y ap vote kont ABRAHAM LINCOLN jis pou gè an sispann,paske yo fatige mouri;y ap kite SID lan sesede.
Pwogram politik opozan LINCOLN lan MCCLELLAN,se te si l genyen li t ap fè la pè ,li t ap kite SID separe.

Patizan LINCOLN yo di misye ke eleksyon pa ka fèt lan kondisyon sa a,ke eleksyon dwe fèt apre yo defèt SID lan ,e lan epòk lan ,se te yo gwo ""si"".
LINCOLN reponn ,ke sa pa konsène l ,si l pèdi eleksyon an ,men li pa p dirije peyi an si li pa gen lejitimite pou sa .Se pou pèp ameriken an di si yo vle l dirije peyi an ou pa.
Enben ,lan yon eleksyon ""close"" an Novanm 1864,pèp lan eli misye e misye defèt sid lan e sove Inyon.

Alòs KOK;
Tout mazanza ki ap vin di ke peyi an pa pre ou paka fè eleksyon ,ale yo tout lan MÈD!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  kakakok Ven 21 Mai 2010 - 10:31

Joel a écrit:KOK;

Pa t genyen koudeta elektoral an 2000.Se pou w mete sa lan tèt ou.
Gade kijan mesye yo ap opere?.Se pou w konnen sa ki pase ou te pase lòt kote.

Alòs KOK;
Tout mazanza ki ap vin di ke peyi an pa pre ou paka fè eleksyon ,ale yo tout lan MÈD!

Ou konnen mwen pa dako ak model refleksyon sa yo ....Ayiti rete yon peyi a pa ..Eske ou konnen Preval te genyen tan avant tranblemen terre a pou l fe eleksyon li pate fe yo ??Eske ou okenn poukisa ??? Eske ou konnen an Ayiti men dat eleksyon yo genyen yon rezon pou sa tou ???Eske nou ka fe yon konsey elektoral ki komanse fe koken depi chwazi nimero pou kandida yo ?????

Je comprends tres bien votre pintaderie a chaque fois que la vrite est criante OU METE VAN VWEL OU " mais je sais qu'il est impossible de faire comprendre la verite a un lavalassien de derniere heure . Mais je reviens un fois de plus en regardant la situation en R D est loin d'etre semblable a haiti ... C'est en RD la situation n'as pa ete toujous facile..Ils ont eu une ou 2 si ce nest pas intervention Americaine ..Hier encore des elections trucquees BALAGER ? GOMEZ malgretout on peut dire qu'ils ont une trdksyon democratique.. Joel je me demande jusqu ' a quand vous alllez finir par comprendre Lavalas , Aristide ePreval , Larortue on tous echoue , echoue politiquement / moralement et patriotiquement .
je suis totalement independant , Je depends uniquement de mes opinions et de ma volonte de voir les choses changer un jour dans mon pays natal .
J'etais Aristide je craoyais qu'il avait la volonte et la la capacite a'pporter un alle mieux , un mieux etre BBBSSSSS .
J'etais Preval avant la deterioration totale de toutes les structures du pays parce que je croyais sincerement qu'il fallait et qu'il allait vraimenet reataurer l'autorite de l'etat kaka rat deyee bwet ! Si vous etes sourd mais je sais sincerement vous netes pas aveugle et je n;'airien invente .
Cette constitution que les anarchistes veulent abolir . elle voulait un conseil electoral permanent ????jusqu'a son abolition prochaine ou anticipee nous n aurons jamais jamais jamais un conseil electoral permanent ..SAVEZ VOU POURQUI ET POURQUOI ????? JE VAIS VOUS AIDER TOUT SIMPLEMENT POUR FAVORISER LES MAGOUY , LES COMBINES ET LA CORRUPTION !!!
ENFOIS UNE FOIS MON AMI MON NVIN NE VIENT PAS DE LA SACRITIE D'aRISTIDE ???MON PAIN NON PLUS DE LA BOULANGERIE PREVAL !//////??JE NE REGARDE PERSONNE ET JE NE POSE AUCUNE AUCUNE AUCUNE QUESTION??????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  revelation Ven 21 Mai 2010 - 10:49

Joel di:Ayiti rete yon peyi a pa .. Eske ou konnen an Ayiti men dat eleksyon yo genyen yon rezon pou sa tou!!
Pou kisa pou Ayiti rete yon peyi apa??
Pou kisa fok gen yon rezon ayisyen pou nou fe bagay memm jan ak tout lot peyi??

Men bagay sa yo ke jenn ayisyen an Ayiti e nan Diaspora pavle tande nan bouch granmoun kankou nou. Fok nou bay bon examp d'apseptans e tolerans!

Apre tranbleman de terre saa, assistans international ap anvahi nou tout kote, pou yon Ayisyen rete di ke Ayiti se yon peyi a pa. Nou gen rezon le ke nou ap fe sesi e sela.

Jeness ayisyen eklere saa pavle tande pawol sa yo anko!

T-Neg etan etidyan universite mande yon Amnisti pou tout moun!

An nou pran sa kom exzampt pou nou fe peyi a avanse pou pi devan!
Jeness la pavle tande konfli patizaneri sa yo anko!
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  Invité Ven 21 Mai 2010 - 13:12

Lol, mpoko nan universite men mwen kwè ke si tout moun ta mete tet yo ansanm, nou tap avanse.

Demokrasi nan kanada on ti jan pi kompleks, paske lè ou eli yon premye minis, si li pa gen majorite nan vot yo ( tou pati oposyon + 1), ou toujou blige fè kompromi ak lot pati yo pou'w pa ale nan eleksyon. Alòs menm si system kanada an parèt yon demokrasi instable puisk ou gen risk gouvernman an chanje souven, Kanada se youn nan peyi ki pi avanse nan le mond.

Poukisa ? Eleksyon koute chè, fok nou jwenn antant pou peyi a avanse.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  Joel Sam 22 Mai 2010 - 10:08

revelation a écrit:
Joel di:Ayiti rete yon peyi a pa .. Eske ou konnen an Ayiti men dat eleksyon yo genyen yon rezon pou sa tou!!
Pou kisa pou Ayiti rete yon peyi apa??
Pou kisa fok gen yon rezon ayisyen pou nou fe bagay memm jan ak tout lot peyi??

Men bagay sa yo ke jenn ayisyen an Ayiti e nan Diaspora pavle tande nan bouch granmoun kankou nou. Fok nou bay bon examp d'apseptans e tolerans!

Apre tranbleman de terre saa, assistans international ap anvahi nou tout kote, pou yon Ayisyen rete di ke Ayiti se yon peyi a pa. Nou gen rezon le ke nou ap fe sesi e sela.

Jeness ayisyen eklere saa pavle tande pawol sa yo anko!

T-Neg etan etidyan universite mande yon Amnisti pou tout moun!

An nou pran sa kom exzampt pou nou fe peyi a avanse pou pi devan!
Jeness la pavle tande konfli patizaneri sa yo anko!

REVELASYON,
OU toujou ap vire sa moun di .Si mwen di AYITI se yon peyi apa ;paske tout lòt peyi ki te gen menm kilti politik ak nou ap chanje;noumenm nou refize chanje.
Peyi sa yo ,te gen tout kalite pwoblèm;genyen ladan yo ki te gen gè sivil;lan Guatemala te gen yon gè sivil ki te dire preske 40 an ,kote plis ke 250 mil moun mouri;lan Salvador te gen youn kote 75 mil mouri;lan NICARAGUA te gen 50 mil ki te mouri.
Se bagay tou lòt jou la ,peyi sa yo vin konn la pè.
Kounye an ,eleksyon fèt san pwoblèm lan peyi sa yo;gen de fwa se moun la dwat ki genyen,gen de fwa se la goch e menm ekstrèm goch.
Moun yo aksepte rezilta eleksyon,eksepte noumenm.Se sa k fè mwen di nou se peyi apa ,.N ou toujou lan zafè separe pouvwa.
Nou pa bezwen lan separe pouvwa .Si yon pati politik genyen ,se pou l gouvène ak moun li vle;pati politik ki pèdi yo .se degaje yo al devlope apwi lan popilasyon an.
Si yo pa kapab ,se wete kò yo;se sa sèlman!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  kakakok Sam 22 Mai 2010 - 16:59

Joel a écrit:
kakakok a écrit:

Ou toujou ap pwan kok la mal , antrave ...Kok la te toujou kon koudeta ...menm kok la toujou kont tout eleksyon magouy ..tout eleksyon konteste ! Mem a chak fwa ke yon eli kite foli monte l , ki komes drog pwan nan nanm li li merite yon koreksyon demokratik !

Non KOK.Si w sensè ,se pou w pa imite ,ou byen repete GRANGOU ,ki depi yo pa genyen ,eleksyon an magouy ou byen konteste.Se sa k fè pa p janm gen yon opozisyon serye;paske zam eleksyon magouy lan,yo toujou ka rale l.
Kite m tounen sou eleksyon ki sot fèt dimanch yo ,an Dominikani.Opozisyon mete an kesyon rezilta 12 syèj SENA a.
Ki sa ou ta sipoze ki t ap rive ann AYITI?
Nèg t ap gentan pran la ri pou di eleksyon pa bon ,ELEKSYON KONTESTE,e yo t ap gen tan mande pou dechouke FERNANDEZ.Se pa konsa sa fèt an Dominikani.Se tankou m te di l;se sa k fè yo se Dominikani e noumenm se AYITI:

[url=http://www.dominicantoday.com/dr/local/2010/5/18/35741/Opposition-party-to-challenge-poll-results-in-12-provinces
http://www.dominicantoday.com/dr/local/2010/5/18/35741/Opposition-party-to-challenge-poll-results-in-12-provinces[/quote[/url]]

Joel encore une fois djon leve kote ke li kontan ! Se byen malere preval chwzi bagay ki led nan Etazinu ak lot peyi yo pou li imite ..KATRINA ! ALos ke li te ka imite 11 Septembre ki dispozisyon yo te pwan pou yo sere Bush asire DICK CHENEY ...NAn ka 12Janvier a preval te ka oganize monte pwezidan kou kasasyon an ....!2 Janvye te fe li konnen li mourab e peyi a toujou bezwen dirijan menm si se pa toujou rene Preval !

Dans la vie genyen 2 kalite moun pou pa janm bay manti se doke w ak avoka ....Genyen de kouile lot moun pou pa janm kwe nan sa yap di ...se paste ak politisyen......Politisyen an toujou ap chaje ezanp li pi bi bezwen pou rele koze l... Se sel nan katrina li vle imite ETAZINI ! Paste a li pa janm pale koze aldilte lo, se li kap koupe pitit ak madanm fidel yo....Menm kan li sispek se pitit li ak madanm li ki anba bwa Li la ge de gidon nan kondane aldite !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  revelation Sam 22 Mai 2010 - 21:45

Joel di:Si yon pati politik genyen ,se pou’ l gouvène ak moun li vle;pati politik ki pèdi yo, se degaje yo al devlope apwi lan popilasyon an. Si yo pa kapab ,se wete kò yo;se sa sèlman!

Joel w konnen tre byen sa w di la se politics of “the winner takes all”
Memm Mugabe nan Zimbabwe pataje pouvwa ak pedan, an angleter, o Zeta-Zini, Canada, France wap jwen mamb pati politik pedan yo nan nouvo gouvenman.

Voye pati pedan yo al chache apwi nan popilasyon an se sa memm ke yo pral fe e nou we ke popilasyon an komanse kwe nan K-Plim, Rebu etc.Popilasyon an telman dezespere ke yap pran nan manti nan men ninpot ki moun ki promet yo yon la vie miyo.
Se yon errer ke Preval fe.
Fok li jwen yon mwayen pou neutralize infliyans mesye sa yo pou yo pa jwen apwi popilasyon an.
Manifestasyon ap fet chak jou nan tout peyi a e sa ap destabilize bonne marche rekonstriksyon an.
Map repete anko, se fason ke gouvenman Preval la fini pou nou konnen ki jan apre Preval la pral ye.

Apre 7 Fevrye 2011 ap gen yon toubiyon ak yon vaccum politik ki kap vinn bay international la rezon pou yo mete nou sou titel politk e administrativ. Nou pa ta souwete sa.
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  Joel Dim 23 Mai 2010 - 8:05

Bon Revelasyon;

Mwen sonje ke w t ap mande entèvansyon kont MUGABE ,paske li pa t rekonèt rezilta eleksyon yo, e kounye an w ap vin di se MUGABE k ap pataje?
Se pou w di ke MUGABE se menm jan ak mesye ann AYITI yo ke li ye.byen ke mwen te kont deklarasyon ke Etazini ak Inyon Ewopeyen t ap fè ;lè yo t ap manevre pou te gen yon gè sivil lan peyi an.
Se pou nou wè ki enpòtans ""pwisans rejyonal"" yo ap pran ,lè AFRIK DI SID di ETAZINI ak INYON EWOPEYEN an ,mache chemen yo;pa gen moun y ap kite entèvni kont MUGABE.

Yon lòt bagay ,se pa vre ditou ke K-PLIM ak YOURI ak devlope apwi lan popilasyon an.Lè mwen di devlope apwi an ,se apwi elektoral.Kite K-PLIM ak YOURI poze kandidati yo ,n a wè konbyen moun ki ap vote pou yo.Yo ka fè dezòd,se pa yon bagay ki difisil,men eske ke yo ka genyen eleksyon lib e demokratik ?
Se kesyon!
Gen anpil nèg ak nègès ann AYITI ki di yo se politisyen;yo pa gen plas yo lan politik e se youn lan rezon tout pwoblèm sa yo ekziste.
De moun tankou MANIGAT ak lòt yo ,te dwe retire kò yo lontan;yo pa gen talan pou sa.Yo bezwen prezidan ,men yo pa politisyen vre e se rezon yo toujou ap mawonnen kò yo ,pou gen koudeta!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  jafrikayiti Dim 23 Mai 2010 - 8:41

Onè kanmarad,

Youn nan gwo defi noumenm Ayisyen ki andeyo teren politik la toujou genyen devan nou - se kijan nou ka enfliyanse sityasyon an nan sans chanjman pozitif - malgre nou pa nan pozisyon pou nou pran desizyon. Fristrasyon fèe nou pase anpil tan ap diskite osijè sa k ap pase nan peyi a ke nou pa renmen. Nan chenn diskisyon sa a KKKOK deklare se pa ni depa Preval, ni trenen pye li ki enteresan devan je l. Okontrè, se sa k i pral rive AYITI apre Preval fin pase. Dako! Si nou ta antann nou pou nou di nou tout enterese nan sa ki pral pase Ayiti, apre Preval....ki sa nou ka fè, ki sa nou ka di, ki sa nou ka ede fè, ede di pou pi bon senaryo nou ta ka imajine a, tounen reyalite?

Se nan sans sa a, depi kèk jou sa pase nan lespri mwen pou nou gaye yon lot fason pou nou brase lide osijè Ayiti.

H1N2B (Haitian Non-Breaking News) - Nouvèl ki PA fè aktyalite nan peyi d Ayiti !

Sa vle di: MEN KI SA NOU TA RENMEN WÈ K AP PASE NAN PEYI A

Paregzanp: Asosiyasyon Moun Benè k ap viv nan Dyaspora nan tèt ak AZEK Trouin ak St-Etienne, kase randevou ak manm laprès ak piblik la an jeneral pou seremoni inogirasyon 16 kilomèet wout St-Etienne Benè, ki pral tanman Demen lendi 24 me 2010 la.

Se nan rèv anons sa a egziste....men nou panse si toupatou Ayisyen ki fè rèv pozitif pou peyi yo kontinye klewonnen nan zorèy youn lot ki sa ki ka fèt, kisa yomenm menm yo pare pou yo fè nan lespri konbit.....nou va gen pi bon chans pou nou depase kafou tenten kote nou anbreye depi dikdantan an.

Wi, reyalite pa menm ak fiksyon. Imajinasyon pa egal reyalizasyon....Men, se lè ou fin konsevwa yon aksyon ou mete li an aplikasyon....

Mwen espere ap gen dezoutwa nan nou ki fou osnon brav ase pou nou tante patisipe nan ekzèsis sa a ak mwen. San pèdi tan, mwen kase randevou ak nou maten an menm sou www.radiokajou.com. Rele nan nimewo sa a pou ou oswa tande oswa patisipe nan emisyon an an dirèk (954) 745-9925 osnon (514) 228-1748.

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  Joel Dim 23 Mai 2010 - 10:45

Mwen kwè se fòt PREVAL ,lan vle pou l pa fwase mesye ki te fè koudeta 2004 yo,li bayo esklizivite nouvèl ak sa ki ap pase lan peyi an.
Mesyedam sa yo gen dwa di sa yo vle,emèt opinyon ke yo vle ,pa gen moun ki ka kontredi yo.
Se pa pran m ap pran pou gouvènman an ,men mwen kwè ke y ap fè anpil jefò;depi m timoun mwen te tande y ap pale de wout pou al JEREMI;Si m pa twonpe m ,wout sa a preske fini.Li ap dezanklave GRANDANS lan ,ke moun ka ale ladan l ,sèlman pa bato.
Mwen t ap gade wout PÒTOPRENS -MIBALÈ tou sou NOUVELLISTE.Wout lan fini ,se yon michan wout e mwen kwè wout sa a genyen pou l rive jis OKAP ,si m pa twonpe m.
Sa pou nou kont ,se bagay koudeta sa yo ,chak fwa yo rive ,peyi an fè bak.Si n sonje pa t gen anyen ki te fèt ant 2004-2006;yon sèl bagay se te represyon;se te 2 zan pèdi sou tout la liy.
Fòk nou mande pou mesye yo sispann fè dezòd lan peyi an;mete peyi an tèt anba pou yo sa jwenn plas Leta.
Se pou mesye sa yo al chache lòt okipasyon!
Menm si gen eleksyon ki pa fin twò byen fèt,sa preferab ak koudeta sa yo ,ke lò yo fèt,peyi an fè bak!

SI nou panko wè l men wout PÒTOPRENS-MIBALÈ an

https://www.youtube.com/watch?v=kfIKxHPV3GE

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  kakakok Lun 24 Mai 2010 - 0:15

jafrikayiti a écrit:Onè kanmarad,

Youn nan gwo defi noumenm Ayisyen ki andeyo teren politik la toujou genyen devan nou - se kijan nou ka enfliyanse sityasyon an nan sans chanjman pozitif - malgre nou pa nan pozisyon pou nou pran desizyon. Fristrasyon fèe nou pase anpil tan ap diskite osijè sa k ap pase nan peyi a ke nou pa renmen. Nan chenn diskisyon sa a KKKOK deklare se pa ni depa Preval, ni trenen pye li ki enteresan devan je l. Okontrè, se sa k i pral rive AYITI apre Preval fin pase. Dako! Si nou ta antann nou pou nou di nou tout enterese nan sa ki pral pase Ayiti, apre Preval....ki sa nou ka fè, ki sa nou ka di, ki sa nou ka ede fè, ede di pou pi bon senaryo nou ta ka imajine a, tounen reyalite?

nan emisyon an an dirèk (954) 745-9925 osnon (514) 228-1748.

Che kamarad Jaf akoz de veb mwen , a koz de tou konesans ke mwen genyen de politisyen aysyen e sito de endepandans mwen mwen rete yon siitoyen inkonpwi ..Mwen konn sa ,,Menm tou moun pa oblije ap fe men Bagay ...Si la la verite se pa ye map souteni dechokaj avek lide ke bagay yo pwal mache , pwal chanje..inegalite pwal redwi , lide diktati pwal efase...Sa yo toujou rete yon vye rev...A yon seten laj ou pakap toutant ap plyenyen pou ere......Pou mwen jan mwen we sitiyasyon mwen rete kwe se pa inyon k plim ak sivil ki pwal retire moun yo amba tant yo , ki pwal pote manje ....Mwen pa genyen solisyon an tou ....Mwen pa kwen ni nan ale Preval Ni nan retel li ..Ale li pap pote chanjman mwen kwe yo rete l pap pote stabilite ke ti neg ap klewonne yo ...QUE FAIRE ????????


MEN YON ANTANT ANT JAF E KAKAKOK KA FE FORUM LAN MACHE PI BYEN !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  Joel Lun 24 Mai 2010 - 7:50

QUE FAIRE KAKAKOK?
Annou goumen pou ke se pèp lan ki chwazi moun ki pou dirije l.Mwen ak ou ,nou pa wè bagay yo menm jan.Si nou kite l chwazi;yon lè li gen dwa chwazi yon moun ke mwen pa renmen;yon lòt lè li gen dwa chwazi yon moun ke ou pa renmen.Sa ki enpòtan se KITE MAJORITE AN CHWAZI.
Chanjman pa p fèt brid sou kou,men lan kite l chwazi;l ap aprann chwazi

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  jafrikayiti Lun 24 Mai 2010 - 8:02

Mwen pa pèdi tan ap pale osijè mouvman Kplim enplike ladan l lan, paske tout evidans montre mwen se teyat k ap jwe la a. Kplim se yon kantite neglijab nan politik Ayiti. Misye gen fos nuizans nan men li men, malerezman, ni KID, ni FNCD, ni tout lot bagay yo rele pati politik nan peyi a (ikonpri Fanmi Lavalas alèkile) pa reprezante anyen sou teren reyalite a.

Teyat k ap jwe la a, se yon senaryo pou mele kat yo epi vegle moun nan distraksyon pandan veritab aksyon an ap pase yon lot kote (smokescreen).
Ou pa tande Divalyeris pran lari....CNN jwenn! Talè Madonna pral adopte yon timoun Ayiti.

Michel Chossudovsky envate yon ekspresyon pou sa an angle, li rele l "manufacturing dissent". Tandiske Noam Chomsky pale nou de "manufacturing consent" ki se modèl tradisyonèl la kote veritab aktè yo itilize lajan, zam, koripsyon ak blackmail pou yo mete tout moun (govènman lokal, ONG, medya....) odyapazon.

Lè yo bezwen pase yon vitès siperyè, yo pran devan yo bay popilasyon an yon teyat OPOZISYON (dissent : KPLIM - SIVIL) pou okipe lespri li....pandanstan, 2 lot panten Charles Henri Baker ak Maniga ap chofe sou ban. Nan konferans GRANH nan Montreal, se envite espesyal yo ye nan yon inisyativ ki swadizan endepandan de gouvènman kanadyen. Poutan sou sit entènèt yo, premye non komanditè ou wè se towo yo. Minis Cannon envitedonè. Radio Canada ap prezante Baker kom chanpyon, lidè eklere - rezonab... (siman an opozisyon ak anachis k ap boule mache, fè manifestasyon vyolan nan potoprens yo).

Se pa premye fwa teyat sa a ap jwe... yo chanje inifom ki sou aktè yo, men se menm vye fim nan ak menm move ektè yo, menm move reyalizatè yo.

Kidonk, se enbesil mwen ta enbesil pou mwen ta ap pèdi tan mande èske se pou Prezidan Préval fè 3 mwa an mwens osnon 3 mwa anplis parapo a dat 7 fevriye a. Se yon fo pwoblèm. Ki sa ki ta, ki sa ki ka regle nan 3 mwa iltra-espesyal sa a ki pa ka regle pandan 5, 10 zan? Tankou defen Koplan ta di: Alem lavoum! Se teyat k ap jwe la a. Li lè pou nou limen limyè yo epi retounen nan reyalite.


Jaf

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  kakakok Lun 24 Mai 2010 - 8:18

Joel a écrit:QUE FAIRE KAKAKOK?
Annou goumen pou ke se pèp lan ki chwazi moun ki pou dirije l.Mwen ak ou ,nou pa wè bagay yo menm jan.Si nou kite l chwazi;yon lè li gen dwa chwazi yon moun ke mwen pa renmen;yon lòt lè li gen dwa chwazi yon moun ke ou pa renmen.Sa ki enpòtan se KITE MAJORITE AN CHWAZI.
Chanjman pa p fèt brid sou kou,men lan kite l chwazi;l ap aprann chwazi

Joel pandan deba vle komanse ap pwan yon lot fom sanble ou toujou kontinye vle jwe jwet bosal . Mwen rete kwe nan chwa yon pep...Toujou genyen swadizan chwa pep ..Se le pep kite chazi moys jean charles tou.. Se le pep kite chazi Aristid tou ni nan pwenye ni nan dezyem manda ...Kan yon chawzi pa le pep ou deside anvayi inivesite ak baton ak pik.sous les regard complaisants de votre police piltique....Ou devye w de manda w....kan yon pwezidan antre nan kooripsyon pou fe vote tout kalite vye lwa enpopile, kan wap chaje pwolonje mandat ..ou pedi lejitimite w...

Kom mwen deja di ti jwet lokal konsa manke enteresem ...A ki sa ni pwolongasyon ne depa aaa l'heure , ni epa antisipe preval pwan chanje la de tout yon pep . e sa yo ki feb la ????? Mwen pa pi enterese nan saJOEL renmen sa Joel ta vle... Sa ki enteresem jounen jodya se ki kote ale mye pep ak soti ???????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  kakakok Lun 24 Mai 2010 - 8:25

kakakok a écrit:
Joel a écrit:QUE FAIRE KAKAKOK?
Annou goumen pou ke se pèp lan ki chwazi moun ki pou dirije l.Mwen ak ou ,nou pa wè bagay yo menm jan.Si nou kite l chwazi;yon lè li gen dwa chwazi yon moun ke mwen pa renmen;yon lòt lè li gen dwa chwazi yon moun ke ou pa renmen.Sa ki enpòtan se KITE MAJORITE AN CHWAZI.
Chanjman pa p fèt brid sou kou,men lan kite l chwazi;l ap aprann chwazi

Joel pandan deba vle komanse ap pwan yon lot fom sanble ou toujou kontinye vle jwe jwet bosal . Mwen rete kwe nan chwa yon pep...Toujou genyen swadizan chwa pep ..Se le pep kite chazi moys jean charles tou.. Se le pep kite chazi Aristid tou ni nan pwenye ni nan dezyem manda ...Kan yon chawzi pa le pep ou deside anvayi inivesite ak baton ak pik.sous les regard complaisants de votre police piltique....Ou devye w de manda w....kan yon pwezidan antre nan kooripsyon pou fe vote tout kalite vye lwa enpopile, kan wap chaje pwolonje mandat ..ou pedi lejitimite w...

Kom mwen deja di ti jwet lokal konsa manke enteresem ...A ki sa ni pwolongasyon ne depa aaa l'heure , ni epa antisipe preval pwan chanje la de tout yon pep . e sa yo ki feb la ????? Mwen pa pi enterese nan saJOEL renmen sa Joel ta vle... Sa ki enteresem jounen jodya se ki kote ale mye pep ak soti ???????

Ces dernières semaines des leaders de l'opposition, dont Turneb Delpé avaient réclamé le retour de tous les exilés politiques.

La manifestation a été organisée ce 22 mai afin de rappeler les festivités du régime des Duvalier. Sous la présidence de François Duvalier, chaque 22 mai était l'occasion de grandes réjouissances dans la cadre de la fête de la souveraineté nationale.

Outre le retour de Duvalier, les manifestants ont également lancé des slogans hostiles à l'endroit du chef de l'Etat. Les duvalieristes exigent la démission de président René Préval qui selon eux est incapable de répondre aux besoins de la population après le violent séisme du 12 janvier.

LLM / Radio Métropole Haïti Ma question reste toujours la meme ' QUE FAIRE "
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  jafrikayiti Lun 24 Mai 2010 - 8:45

Que faire? Joel ba ou repons lan deja. Respekte chwa pèp Ayisyen an fè. Pa gen lot solisyon.

Nan peyi moun yo, pa gen chèf ki devye? Ou janm tande y ap fè pwomosyon koudeta nan peyi pa yo? Remèd y ap ofri nan peyi nou, se pwazon pou enbesil ki kwè blan se bondye - tout medikaman li preskri bon pou nèg.

M ap repete li anko, nan kontèks aktyèl la, kote gouvèenman Ayisyen an anba kontwol blan an, nan tout domèn, si yo pa te bay limyè vèt pou sa fèt, pa t ap gen okenn manisfestasyon nan lari a. Ki fè se pou granmesi MINUSTAH sou teren an? Ou pa remake Preval kè kal? Se teyat panten k ap ekzekite la a.

Que faire? reprann bonnanj nou. 31 desanm 2003 nan Otèl Montana, Luigi Enaudi kanpe anfas mwen ak lot temwen li deklare: "veritab pwoblèm peyi d Ayiti sèke kominote entènasyonal la tèlman divize epi chaje ak konfizyon, li kite se Ayisyen ki ap dirije Ayiti". Non! mwen pa t fout ti kolon frekan an yon kalot - jan li ta merite sa - men, mwen te pran not. E se sa ki ede mwen konprann sa ki te pase 29 fevriye 2004 la, se yon bagay ki te nan kouti depi kèk ane - e menm swadizan manm "la société des amis des Noirs" yo te fon nan konplo a, paske maladi rasis ki nan ADN yo a, konvenk yo AYISYEN pa ka dirije, blan yo ta swadizan gen yon don espesyal ki fè yo gen dwa - devwa - dirije nèg. Dotanplis, matrakaj sikolojik lakoz anpil nèg bwe nan "dlo ki fè moun vin sot" sa a.

Jodi a, apre plis pase 6 ane kote se pa Ayisyen ki ap dirije Ayiti vre, kote nou ye? Ki rezilta nou remake onivo: refom jidisyè, pwofesyonalizasyon lapolis, demokrasi reprezantif, alevwa pou amelyorasyon kalite lavi popilasyon an!

Men, puiske blan an konnen se limenm ka p dirije, yo lage pwopagann yo nan lari a, ap pale de gwo pwogrè ki te akonpli anvan tranblemandtè a. Anwetan dezoutwa wout ki konstwui yo, ki sa ki reyalize depi koudeta 2004 la? E wout sa yo se pa yon rezo otowout ki manke parèt nan pwent zotèy sa ki te ka fèt - sa ki te dwe fèt. Wi, mwenmenm tou mwen te kontan wè kalite wout Mibalè a, depi 2008, lè mwen te pase nan zon nan epi mwen te wè travay ki fèt Mon kabrit la. Men, poudi ak tout zouti ki sou teren, tout kadav ki blayi pou koudeta 2004 la, se ti wout sa yo ki ta sifi pou repare sa? Apre 6 zan okipasyon miltinasyonal, ki sa "rezo" wout nou yo sanble - konpare ak pa vwazen Dominiken? Jiskaprezan se 3 zè dtan edmi ki pou mennen ou Benè, apre ou fin rive kafou St-Etienne. Epi n ap pale de desantralizasyon. Eseye pase sou wout Lenbe pou ou rive St-Louis du Nourd, Port-de-Paix, môle St-Nicolas...fyèl ou va pete ti mal!

THE REAL PROBLEM WITH HAITI IS THAT HAITIANS ARE SO DISTRACTED AND CONFUSED THAT THEY ARE LETTING THEIR HISTORICAL ENNEMIES RUN HAITI.

Jafrikayiti

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  Joel Lun 24 Mai 2010 - 8:55

NON KOK;

Ou pa ka chita lan MOISE JEAN CHARLES ou byen lan vyolasyon Konstitisyon.Ou konnen byen se yon espò ann AYITI,bagay vyolasyon konstitisyon sa a.
Si te gen Lame DAYITI ,depi sou premye ane PREVAL te gen sou pouvwa a,ou t ap tande nèg di w ke te gen vyolasyon konstitisyon pou gen ""koreksyon demokratik"".
Repons a ""QUE FAIRE"" sa a .Se pa yon sèl repons.
W ap rantre lan konpleksite e pou w veye pou w pa tonbe lan sa yo rele ""unintended consequences"".
Mwen sonje ke an 2004,ou t ap di ke tout bagay t ap regle apre ke yo te ranvèse ARISTIDE,PA SA?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  kakakok Lun 24 Mai 2010 - 10:32

Mon petit "QUE FAIRE " reste un peu intrigant....Les reponses sont un peu unipolaire ...Restectez le choix du peuple ...je veus pas mettre le d'un peule , de ce peuple en doute,,mais quans je parle a JAF j'attendais beaucoup mieux que cette peitereponse simpliste ... Respectez le choix de peuple manipule par JEA pour envahir l'hotel Montana ! respectez le choix d'un peuple de ce peuple manipuler avec l'argent du terzor pour faire nommer un beau corps idiot au senat de la republique ......En meme temps on parle de developpement et des grands projets qui demnadent des tetes pensantes ????

Mon que faire ????ce n'est pas pour reveiller Lenin ni pour faire l'eloge du vol et de la corruption ..Oui dans un exes de zele Dr Geralg Gilles disait un jour LE PRESIDENT EST TROP JEUNE POU LA RETRAITE..La realite nous dit aussi qu'il est trop jeune pour l'exil .......Cela arrive a me faire comprendre a comment ne pas voler ,comment ne pas nager dans la corruption si nous continuions a la faire la poliique de cette facon ???? L'etat haitien ou quoi ???Qui va financer une longue retraite ??????de longues annees en exil ???????ou des annees de luttes dans l'oppisition ?????? JCD de qui et de quoi vit il depuis plus de 25 ans ??JBA de qui et de quoi vit il depuis 6 a 7 ans ????? Respectez le choix du peuple ??Que faire ????meme si c'est un choix de compromis ou sous la menace??ou sous l'influence et le financement du groupe mafieux de Bourdon ?????? Aloire que faire ???Chers amis pro Preval reflechissez un peu..La reponse ne peut et ne doit pas tre simpliste !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  kakakok Lun 24 Mai 2010 - 10:35

kakakok a écrit:Mon petit "QUE FAIRE " reste un peu intrigant....Les reponses sont un peu unipolaire ...Restectez le choix du peuple ...je veus pas mettre le d'un peule , de ce peuple en doute,,mais quans je parle a JAF j'attendais beaucoup mieux que cette peitereponse simpliste ... Respectez le choix de peuple manipule par JEA pour envahir l'hotel Montana ! respectez le choix d'un peuple de ce peuple manipuler avec l'argent du terzor pour faire nommer un beau corps idiot au senat de la republique ......En meme temps on parle de developpement et des grands projets qui demnadent des tetes pensantes ????

Mon que faire ????ce n'est pas pour reveiller Lenin ni pour faire l'eloge du vol et de la corruption ..Oui dans un exes de zele Dr Geralg Gilles disait un jour LE PRESIDENT EST TROP JEUNE POU LA RETRAITE..La realite nous dit aussi qu'il est trop jeune pour l'exil .......Cela arrive a me faire comprendre a comment ne pas voler ,comment ne pas nager dans la corruption si nous continuions a la faire la poliique de cette facon ???? L'etat haitien ou quoi ???Qui va financer une longue retraite ??????de longues annees en exil ???????ou des annees de luttes dans l'oppisition ?????? JCD de qui et de quoi vit il depuis plus de 25 ans ??JBA de qui et de quoi vit il depuis 6 a 7 ans ????? Respectez le choix du peuple ??Que faire ????meme si c'est un choix de compromis ou sous la menace??ou sous l'influence et le financement du groupe mafieux de Bourdon ?????? Alors que faire ???Chers amis pro Preval reflechissez un peu..La reponse ne peut et ne doit pas tre simpliste !

la constitution n est-elle pas aussi le choix du peuple ???Poukisa nou refize respekte li ????Ou est l'armee aujourd'hui >>>Ou est aristide ??Pourqui et pourquoi est il en exil ????? A l'hotel Montana le peuple a demande le retour de son leader mais ou est-il jusqu a present ???
Chers amis attentions aux reponses simplistes vous avez quand meme en face de vous kakakok !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES Empty Re: NI LE DEPART DE PREVAL NI SON RETARD NE M/INTERESSE PAS ! C'EST SON APRES

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum