Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Tablette 11″ Xiaomi- Mi Pad 6 global version (coupon + code promo)
224.97 €
Voir le deal

Pwoblèm forum lan gen on sèl non

+5
ainsi ne soit-il
Le gros roseau
kami
Marc H
Maximo
9 participants

Page 1 sur 4 1, 2, 3, 4  Suivant

Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Mar 17 Mai 2011 - 10:50

Depi on entèvenan antre nan on diskisyon a Rozo lap fini on sèl jan, depi li an pann dagiman Rozo ap antre nan joure'w, ba'w de non deplezan, depi ou wè li rive nan stad sa li pèdi batay la. An plizyè fwa li bann tout kalite non, rele'm tyoul Deza ect... Mwen jis di'l ou pèdi batay la, ou pa gen agiman anko na repale sou on lot sijè. Pou mwen repwan Joel ak Kami, Rozo se ayisyen tipik la ki vle toujou gen rezon, san makout la fo nan vènn li, e depi ou pa dako avè'l li pare pou disparèt'w.

Donk mwen rekomande tout entèvenan yo dè ke Rozo antre an trans e komanse voye monte, jis di'l li pèdi, li pa ka agimante anko o revwa, paske msiye fè ekspre pou fè fèmen forum lan e mande menm fèmen'l lè li wè li pèdi, e sispann tout diskisyon nan sijè sa pou forum lan pa fèmen, paske gen de moderatè se sa sèlman yap tann, lod Rozo pou fèmen forum lan. Tout lektè yo ap wè ke misye pa gen agiman ni manyè e wè ke misye pèdi batay la. E fason daji sa ap evite forum lan anpil debwa kòm moderatè yo sanble pè misye e pa ka sanksyone'l.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Marc H Mar 17 Mai 2011 - 10:59

Maximo

Je te remercie pour avoir lancé ce débat . En effet, un débat s'impose sur les discussions au Forumhaiti.

J'espère que ce débat fera reflechir les participants . En attendant, je maintiens mon approche motivationnelle. Je suis certain que nous pourrons améliorer la qualité de nos échanges.

Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  kami Mar 17 Mai 2011 - 11:10

Maximo a écrit:... Pou mwen repwan Joel ak Kami, Rozo se ayisyen tipik la ki vle toujou gen rezon, san makout la fo nan vènn li, e depi ou pa dako avè'l li pare pou disparèt'w.

Donk mwen rekomande tout entèvenan yo dè ke Rozo antre an trans e komanse voye monte, jis di'l li pèdi, li pa ka agimante anko o revwa, paske msiye fè ekspre pou fè fèmen forum lan e mande menm fèmen'l lè li wè li pèdi, e sispann tout diskisyon nan sijè sa pou forum lan pa fèmen, paske gen de moderatè se sa sèlman yap tann, lod Rozo pou fèmen forum lan. Tout lektè yo ap wè ke misye pa gen agiman ni manyè e wè ke misye pèdi batay la. E fason daji sa ap evite forum lan anpil debwa kòm moderatè yo sanble pè misye e pa ka sanksyone'l.

Maximo,

Mwen pa kwe e panse kem aji ak pasyalite, o kontrer; te gen des legertes ant Roseau e Deza, e nan sitiyasyon sa-a, yon moun ki inpasyal pat ka pran sanksyon kont yon sel moun. Dayer ou di tout moun konen kouman Roseau ye, se pou advese a te abandone suje a le li remake ke Roseai komanse ap eneve paske lap pedi; se poul te kitel pale poukont li.

Du tik o tak negatif sa yo se pa konsa pou yo anime yon diskisyon sou forum. Yon moun ki gin sajes tankou Deza te sipoze suspann lel te we diskisyon an tap rive nan pwen osi ba kel te rive a.


kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Mar 17 Mai 2011 - 11:22

"La présidence de Michel Martelly a fait remonter le venin congo qui git dans le coeur et l'âme de tous les aigris et des malades mentaux dont les pères ont trahi le mouvement d'indépendance .Ils nous prennent encore pour des simples d’esprit ils veulent se réclamer sans vergogne de de la lignée des pères de la patrie. Ils sont désempares .Ils sont comme fous .Aujourd’hui c’est une ère qui s'en va pour faire place à la rentrée d’un Age plus jeune, plus cohérent dans ses idées et plus soucieux de l’intégrité, de l’unité et de l'avenir du pays...de l'Integrite Territoriale "Deza

"Mwen te ekri yon teks ki eksprime opinyonm mwen pat di ke deza se yon fou furieux.Li te ka iyore teks la tankou mwen pat ekri ou komante teks li te ekri.ki donk li genyen dwa joure moun Congo,aigri, sans vergogne.etc epi se pou tou tout moun bese ba devan l ,mesye mwen ak nou pa nan menm posityon.Si Marc henry vle sispann pibliye sam ekri li genyen dwa fè l a lez. men si nou beswen ke tout moun di Dizzy mèsi misye ineptie lè li ap voye monte caste li ya e byen mwen regret sa pou nou map toujou dil sam panse. Sak pa kontan anbake.Seule la verité vous affranchira de votre servitude.Je suis un homme libre.Je n'ai pas quitté la plantation des Duvaliers pour etre le sujet de Petit Nicholas.Je vous repeterai les paroles de l'Empereur;Ceux qui veulent redevenir esclaves des Duvaliers sortent du Fort.


Dernière édition par Le gros roseau le Mar 17 Mai 2011 - 11:24, édité 1 fois

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Mar 17 Mai 2011 - 11:23

Du tik o tak negatif sa yo se pa konsa pou yo anime yon diskisyon sou forum. Yon moun ki gin sajes tankou Deza te sipoze suspann lel te we diskisyon an tap rive nan pwen osi ba kel te rive a.

Kami



Se ekzakteman sa mwen mande entèvenan yo fè ak misye. Pa kite misye rale yo kote li santi li byen yan.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  ainsi ne soit-il Mar 17 Mai 2011 - 11:32

Yon moun ki gin sajes tankou Deza...

Squeeze me.

Maximo, w gen dwa apiye zanmi w men w p'at bezwen lanse on deba ak dwèt a w pwente sou yon lót nèg.

Pa gen youn lan nou ki enpasyal. Nèg n'ap defand ou n'ap proteje a ap trenen repitasyon'l depi moun.com. Pou sa k pa konen, m'ap di yo ke se pa yon aksidan ki mene'l sou forumhaiti.com.

Karese gran moun la jan nou vle mezanmi men piga n'vin di ke li plen sajès.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Mar 17 Mai 2011 - 12:10

martine la tourmente a écrit:
Yon moun ki gin sajes tankou Deza...

Squeeze me.

Maximo, w gen dwa apiye zanmi w men w p'at bezwen lanse on deba ak dwèt a w pwente sou yon lót nèg.

Pa gen youn lan nou ki enpasyal. Nèg n'ap defand ou n'ap proteje a ap trenen repitasyon'l depi moun.com. Pou sa k pa konen, m'ap di yo ke se pa yon aksidan ki mene'l sou forumhaiti.com.

Karese gran moun la jan nou vle mezanmi men piga n'vin di ke li plen sajès.

Martine la Tourmente, mwen dako ke Deza se zanmi'm e mwen defann misye piblikman lè li gen rezon, e lè mwen pa dako avè'l mwen pale an prive ak li, e Deza fè anpil efo pou li pa antre nan vye diskisyon ak moun sou forum lan, gen de lè li menm kanpe poste. Nan plisyè echanj mwen fè ak Rozo li fini on sèl jan, atak pèsonèl sou mwen. Mwen ba'l bèl vag. Li chèche tout jan pou li fè atak pèsonèl li yo, li rele nou cymbales resonantes, sa mwen fè mwen mete sa nan siyati'm an gwand lè e an rouj pou mwen montre'l ke vye pawol li yo pa ka afekte'm. Mwen eseye rete nan limit ke savwa viv mwen banmwen. Joel ak mwen pa gen menm opinyon, nou diskite tout tan, eske ou janm wè li eseye manke'm dega e vise vèsa. Nou pale, nou di sa ke nou gen pou di e sa rete la.

Mwen ka di menm bagay la pou'w, se pa paske Rozo se zanmi'w pou defann lindefandab, ke Rozo se on agresè li ye sou forum sa, e ke li agrese tout moun. Mwen eseye rete enpasyal nan priz de pozisyon'm men se tout moun konn fè erè, e mwen pa fè eksepsyon, men mwen konen lè mwen fè on erè fok mwen di ekskize'm, mwen te twonpe'm. Martine la Tourmente, san manti ni pati-pri eske mwen twonpe'm sou konpotman Rozo sou Forum lan? Mwen ka diskite avè'w, mwen ka aksepte takinery'w yo tou otan ke ou aksepte pa'm yo, e mwen kwè ke patisipasyon pa'w sou forum lan gen anpil valè menm si mwen pa dako avè'w tout tan. Men si ou trete ak respè, kijan pou mwen ta manke'w dega.
Mwen mande tout moun antre nan yo menm, gade kote pwoblèm lan ye e aji ak plis sajès.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Mar 17 Mai 2011 - 12:30

mwen ap reli liv Jean price mars ekri ki rele 'Ainsi parla l'oncle" se jean price mars ki anploye term :"cymbales sonnantes "lan poul dekri yon seri de moun.mwen itilise term lan poum dekri menm moun sa yo ki ap pale de levanjil e ki ap meprise moun ki ap sibi yon misè atros e ki te vote pou yon moun yo te kwè ki te ka ba yo yon soulajman .site kotem te di se untel ki cymbales sonnantes la. Price mars pale de moun ki genyen coeur d'airin kom cymbales sonnantes lè yap preche sa yo pa pratike eske mwen te di se wou?Si nou soufri skizophrenia,demence ou amnesie al wè yon psykyat.Si yon moun di pa genyen ipokrit sa yo an ayiti e byen wap ba tet w manti.Se de yo Sixto tap pale lè li te di ke profesè ap li ann gwo liv men li pa wè ti Santanys ki lakay li ya ;Al li teks ke jafrikayiti ekri ya wa wè ke genyen yon paket moun an ayiti se esklavaj modern lan ke yo vle mentni paske si yon moun ap peye yon travayè 2 dola pa jou an ayiti jodya ou pi mechan pase ansyen kolon yo, nou met ekri sa nou vle bagay sa yo ayisyen ki konsyan ap toujou denonse yo.Mwen pa beswen apwobatyon oken esklav de mezon non.


Dernière édition par Le gros roseau le Mar 17 Mai 2011 - 12:44, édité 2 fois

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Mar 17 Mai 2011 - 12:37

Le gros roseau a écrit:mwen ap reli liv Jean price mars ekri ki rele 'Ainsi parla l'oncle" se jean price mars ki anploye term :"cymbales sonnantes "lan poul dekri yon seri de moun.mwen itilise term lan poum dekri menm moun sa yo ki ap pale de levanjil e ki ap merpise moun ki ap sibi yon misè atros e ki te vote pou yon moun yo te kwè ki te ka ba yo yon soulajman .site kotem te di se untel ki cymbales sonnantes la. Price mars pale de moun ki genyen coeur d'airin kom cymbales sonnantes lè yap preche sa yo pa pratike eske mwen te di se wou?Si nou soufri skizophrenia ou amnesie al wè yon psykyat.Si yon moun di pa genyen ipokrit sa yo an ayiti e byen wap ba tet w manti.Alli teks ke jafrikayiti ekir ya wa wè ke genyen yon paket moun an ayiti se esklavaj modern lan ke yo vle mentni paske si yon moun apeye yon travayè 2 dola pa jou an ayiti jodya ou pi mechan pase ansyen kolon yo, nou met ekri sa nou vle bagay sa yo ayisyen ki konsyan ap toujou denonse yo.

Mwen pa mande'w eksplikasyon kote'w jwen mo a, mwen jis di ou rele nou konsa, e ou te menm ouvè on forum sou sa. E lè'w rele'm tèt kokolo a se nan liv ki moun ou te pwan'l? Le fèt è ke wap atake, e wap atake tout tan, paske se nan sa ou bon sèlman.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Invité Mar 17 Mai 2011 - 12:44

Il se peut que la paix du forum dépende de moi, de ma sagesse comme dit Kami parce que j’ai le courage et la connaissance qui me permettent d’etre plus que raisonnable , bon et généreux si je le veux bien alors qu’un autre de l’espèce ne peut s’empêcher de se laisser trainer par le tourbillon d’un vertige de l’esprit pour démontrer comment on peut faillir à la tache de l’œuvre collective. Kami à raison, je dis .Elle à mille fois raison .Et Maximo à raison .Mille fois raison parce que ses conseils proviennent d’un profond attachement qui nous lie depuis longtemps.

Ce n’est pas seulement des sentiments qui sont nés dans la cour de récréation de Saint-Louis de Gonzague .Ils ont fleuri dans les émotions de l’exil volontaire ans la grande cour de la ville de New –York city en 1966 ou nous nous sommes rencontres encore pendant le cycle premier de nos études universitaires. Peut-être que je dis ça parce que Maximo et moi nous avions assiste ensemble a une projection du film « love story » de l’Anne 1970 qui nous a émus et qui nous a poussés à parler de « chez nous ,des belles filles du pays ,des randonnées en provinces et des plages ravissantes .Ce qui nous faisait demander pourquoi nous sommes en cette galère pendant le froid mordant d’un hiver insupportable .Et nous savions le pourquoi de cet exil.

J’avoue que mon éducation familiale et sociale, ma vision de moi-même reprennent toujours leur force transcendantale sur mon âme quand je confronte les defis de l’existence avec mon tempérament de guerrier, qu’ils soient de nature intellectuelle ou spirituelle. Souvent Maximo, mon patient ami, me tire par la chemise quand il pense que je me laisse emporter par la colère pour en finir avec un ennemi qui git déjà à mes pieds. Passons. En outre j’ai une faiblesse naturelle chez moi que mon ami Maximo ne cesse de me rappeler , à l’occasion, parce que-il, elle fait honneur à mon genre, à mon individualité particulière et à la totalité de mon etre social :

Je me sens toujours obligé d'etre poli envers les femmes meme quand j'ai envie de gueuler a l’instar des barbares ou un rossignol d’Arcadie en plein midi .Pour ceux qui ne sont pas familiers avec les chansons d'un rossignol de cette contree de la France ,il est ce miserable quadrupede des "Animaux malades de la peste " qui tonda "un pre la largeur de sa langue ". Very Happy

C’est vrai. Je ne peux jamais etre celui qui n'a aucun respect pour la femme, son intuition et les subtilités supérieures de son intellect au service de la cause humaine et de l'évolution de notre humanité. Je n’arrive pas à etre grossier en la présence physique d’une femme. J’ai beau chercher des rasions à cet etat d’esprit dont je suis le prisonnier volontaire .Peut-etre qu'il est difficile de penser autrement quand on repete tout le temps de l'enfance, maman ,maman, maman .Il doit y avoir des gens plus psychologues que moi sur ce forum.

Je n’arrive à trouver qu’une une seule réponse au possible de mon tempérament et de a vision du monde : Je crois en la symbolique de la mystique féminine de la mère ,la créatrice et la porteuse des semences de la vie , de la civilisation humaine quand tout est dit . Par conséquent, je choisis donc maintenant d'ignorer les provocations du vulgaire au niveau du virtuel. Cela sera d’un grand réconfort au noble Maximo. Smile flower

Merci amie Kami. Merci ami Maximo. Il a fallu que je lise cette intervention avec une meilleure disposition d'esprit pour que je réalise enfin que le tic-tac avilit mon intellect et me réduit à la forme et au produit de de son moule. Je vous promets d'ignorer les attentats de la bêtise d'un certain quartier contre le bien et le beau .Et je me promets de poursuivre ma route en évitant et ignorant les jets de pierre des truands de l'envie assis sur le perimetre de l’absurde.


Dernière édition par deza le Mar 17 Mai 2011 - 12:55, édité 2 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Mar 17 Mai 2011 - 12:53

si soulye ya bon pou pye w ou met metel nan pye w men ou pa ka site kote mwen te di maximo e son maitre son des cymbales sonnantes.Mwen pa beswen al chache kote w banm non ;sim rele w tet kokolo se paske nan lespri pam waf defann yon koz ki endefandab.Mwen deja di nou ke mwen ak nou pa fè menm eksperyans nou pa genyen menm orijinn se pa posib pou nou wè bagay yo menm jan ,nou pa sou la tè pou fè m plesi ni mwen pa sou la tè poum adore oken sanginè; fè chemin nou epi map fè pam ;men nou pap anpechem ekri.

mwen deja di nou pa genyen anpil imen ki enpresyonem;mwen pa beswen di nou pou tono vid ki ap fè gwo bwi.ah ah ah ah cymbales sonnantes kondi Price Mars.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Mar 17 Mai 2011 - 12:55

Le gros roseau a écrit:si soulye ya bon pou pye w ou met metel nan pye w men ou pa ka site kote mwen te di maximo e son maitre son des cymbales sonnantes.Mwen pa beswen al chache kote w banm non ;sim rele w tet kokolo se paske nan lespri pam waf defann yon koz ki endefandab.Mwen deja di nou ke mwen ak nou pa fè menm eksperyans nou pa genyen menm orijinn se pa posib pou nou wè bagay yo menm jan ,nou pa sou la tè pou fè m plesi ni mwen pa sou la tè poum adore oken sanginè; fè chemin nou epi map fè pam ;men nou pap anpechem ekri.

mwen deja di nou pa genyen anpil imen ki enpresyonem;mwen pa beswen di nou pou tono vid ki ap fè gwo bwi.ah ah ah ah cymbales sonnantes kondi Price Mars.


Le gros roseau
Super Star




Nombre de messages: 3835
Localisation: Usa
Loisirs: sport ,internet,stock market
Points: 4278
Date d'inscription: 21/08/2010

Sujet: Re: Les voleurs de femmes blanches ou l'esthétique nègre Mer 11 Mai - 10:00

--------------------------------------------------------------------------------

+
----
-Ki sa w represante nan trinité saa .ki moun ki komanse joure ya ou pa li sal ekri anvan .siw se domestik li se wou ki pou aksepte tout radyes li mwen pat janm domestik e mwen pap janm esklav oken delenkan abiye.Mwen deja di nou ke nou pa ka entimide mwen.menm lè mwen te an ayiti mwen pat pè nou.lè nou te arad ble ak mouchwa rouj nan kou nou ak linet nwa nou nan je nou gwo lan nwit mwen pa beswen diw pou koulyè ya mwen finn vann mwen finn achte se sou wou lib mwen ye la ;chak jou mwen leve mwen di bon dye mèsi paske mwen pat kwè mwen ta la toujou.Ki donk se pa vini nou ki pou sove nou ak vye prejije risib nou yo map fout di nou sa kasayol te di bef la.Mwen pa fout beswen job nan men nou .Mwen ka di nou sak nan lidem nenpot ki lè mwen vle.bann blan douko
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Mar 17 Mai 2011 - 12:57

deza a écrit:Il se peut que la paix du forum dépende de moi, de ma sagesse comme dit Kami parce que j’ai le courage et la connaissance qui me permettent d’etre plus que raisonnable , bon et généreux si je le veux bien alors qu’un autre de l’espèce ne peut s’empêcher de se laisser trainer par le tourbillon d’un vertige de l’esprit pour démontrer comment on peut faillir à la tache de l’œuvre collective. Kami à raison, je dis .Elle à mille fois raison .Et Maximo à raison .Mille fois raison parce que ses conseils proviennent d’un profond attachement qui nous lie depuis longtemps.

Ce n’est pas seulement des sentiments qui sont nés dans la cour de récréation de Saint-Louis de Gonzague .Ils ont fleuri dans les émotions de l’exil volontaire ans la grande cour de la ville de New –York city en 1966 ou nous nous sommes rencontres encore pendant le cycle premier de nos études universitaires. Peut-être que je dis ça parce que Maximo et moi nous avions assiste ensemble a une projection du film « love story » de l’Anne 1970 qui nous a émus et qui nous a poussés à parler de « chez nous ,des belles filles du pays ,des randonnées en provinces et des plages ravissantes .Ce qui nous faisait demander pourquoi nous sommes en cette galère pendant le froid mordant d’un hiver insupportable .Et nous savions le pourquoi de cet exil.

J’avoue que mon éducation familiale et sociale, ma vision de moi-même reprennent toujours leur force transcendantale sur mon âme quand je confronte les defis de l’existence avec mon tempérament de guerrier, qu’ils soient de nature intellectuelle ou spirituelle. Souvent Maximo, mon patient ami, me tire par la chemise quand il pense que je me laisse emporter par la colère pour en finir avec un ennemi qui git déjà à mes pieds. Passons. En outre j’ai une faiblesse naturelle chez moi que mon ami Maximo ne cesse de me rappeler , à l’occasion, parce que-il, elle fait honneur à mon genre, à mon individualité particulière et à la totalité de mon etre social :

Je me sens toujours obligé d'etre poli envers les femmes meme quand j'ai envie de gueuler a l’instar des barbares ou un rossignol d’Arcadie en plein midi .Pour ceux qui ne sont pas familiers avec les chansons d'un rossignol de cette contree de la France ,il est ce miserable quadrupede des "Animaux malades de la peste " qui tonda "un pre la largeur de sa langue ". Very Happy

C’est vrai. Je ne peux jamais etre celui qui n'a aucun respect pour la femme, son intuition et les subtilités supérieures de son intellect au service de la cause humaine et de l'évolution de notre humanité. Je n’arrive pas à etre grossier en la présence physique d’une femme. J’ai beau chercher des rasions à cet etat d’esprit dont je suis le prisonnier volontaire .Peut-etre qu'il est difficile de penser autrement quand on repete tout le temps de l'enfance, maman ,maman, maman .Il doit y avoir des gens plus psychologues que moi sur ce forum.

Je n’arrive à trouver qu’une une seule réponse au possible de mon tempérament et de a vision du monde : Je crois en la symbolique de la mystique féminine de la mère ,la créatrice et la porteuse des semences de la vie , de la civilisation humaine quand tout est dit . Par conséquent, je choisis donc maintenant d'ignorer les provocations du vulgaire au niveau du virtuel. Cela sera d’un grand réconfort au noble Maximo. Smile flower

Merci amie Kami. Merci ami Maximo. Il a fallu que je lise cette intervention avec une meilleure disposition d'esprit pour que je réalise enfin que le tic-tac avilit mon intellect et me réduit à la forme et au produit de de son moule. Je vous promets d'ignorer les attentats de la bêtise d'un certain quartier contre le bien et le beau .Et je me promets de poursuivre ma route en évitant et ignorant les jets de pierre des truands de l'envie assis sur le perimetre de l’absurde.

Je ne m'attendais pas à moins de toi mon grand ami Deza.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Mar 17 Mai 2011 - 13:01

Kote non w ye nan teks saa e mwen mentni sam di ya paske mwen pa abitye flate moun.se pousa mwen pat pè a 17 an mwen te ale nan lame se paske mwen pat vle mande moun sèvis ,menm papam mwen pat mandel sèvis paske mwen te rekonet ke li te genyen twop chaj sou tet li.Alò mwen pa kwè se koulyè ya mwen pral apran fè brown nose.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Mar 17 Mai 2011 - 13:02

Le gros roseau a écrit:si soulye ya bon pou pye w ou met metel nan pye w men ou pa ka site kote mwen te di maximo e son maitre son des cymbales sonnantes.Mwen pa beswen al chache kote w banm non ;sim rele w tet kokolo se paske nan lespri pam waf defann yon koz ki endefandab.Mwen deja di nou ke mwen ak nou pa fè menm eksperyans nou pa genyen menm orijinn se pa posib pou nou wè bagay yo menm jan ,nou pa sou la tè pou fè m plesi ni mwen pa sou la tè poum adore oken sanginè; fè chemin nou epi map fè pam ;men nou pap anpechem ekri.

mwen deja di nou pa genyen anpil imen ki enpresyonem;mwen pa beswen di nou pou tono vid ki ap fè gwo bwi.ah ah ah ah cymbales sonnantes kondi Price Mars.

Le gros roseau
Super Star




Nombre de messages: 3836
Localisation: Usa
Loisirs: sport ,internet,stock market
Points: 4279
Date d'inscription: 21/08/2010

Sujet: Re: Les voleurs de femmes blanches ou l'esthétique nègre Mer 11 Mai - 10:13

--------------------------------------------------------------------------------

+
----
-maximo

Mwen deja di w menm lè mwen te pov pase job mwen pat konn fè brown nose.Al siye nen w tande pito m pa mete adjektif la pou wou maten yan.Se nan tet kokolo w la selman ou konprann depi ineptie ekri yon vye fraz li kopye epi li vire li ki konprann li se yon afè.nanpren anyen li ekri sou fowum lan depi sou moun.com ki genyen yon valè pou mwen.

Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Mar 17 Mai 2011 - 13:08

Mwen te di w sam panse epi apre lè w konprann ou ka fèm wè maitre w la se lespri sain mwen di w koube devanl jan vle men pa mandem poum fè menm bagay la tou .mwen pa konn ki moun li ye e ni mwen pa beswen janm rankontre ak moun konsa nan vi m.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Rico Mar 17 Mai 2011 - 13:26

deza a écrit:
Je me sens toujours obligé d'etre poli envers les femmes meme quand j'ai envie de gueuler a l’instar des barbares ou un rossignol d’Arcadie en plein midi .Pour ceux qui ne sont pas familiers avec les chansons d'un rossignol de cette contree de la France ,il est ce miserable quadrupede des "Animaux malades de la peste " qui tonda "un pre la largeur de sa langue ". Very Happy

C’est vrai. Je ne peux jamais etre celui qui n'a aucun respect pour la femme, son intuition et les subtilités supérieures de son intellect au service de la cause humaine et de l'évolution de notre humanité. Je n’arrive pas à etre grossier en la présence physique d’une femme. J’ai beau chercher des rasions à cet etat d’esprit dont je suis le prisonnier volontaire .Peut-etre qu'il est difficile de penser autrement quand on repete tout le temps de l'enfance,maman ,maman,maman.Il doit avoir des gens plus psychologues que moi sur ce forum..........


Que c'est beau, que c'est sublime, ces paroles émouvantes qui sortent de la bouche de quelqu'un qui a connu la tendresse et l'affection d'une douce maman.

Sur ce forum j'ai été profondement choqué par une attaque en règle contre ma mère quelqu'un traitait de vulgaire paysanne de coin réculé.

A ma grande surprise, je ne pouvais pas croire à cette attitude déplacée qui frise l'indécence.

Selon moi c'etait une faute grave qui méritait un avertissement serieux au fautif. C'est comme un compliment pour celui-ci qui est libre d'agir avec l'assentiment du moderateur.

Je comprends la dynamique de Deza qui se defend dans ces circonstances en jouant parfois aussi le vilain pour se faire respecter.


Dernière édition par Rico le Mar 17 Mai 2011 - 13:30, édité 1 fois
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Mar 17 Mai 2011 - 13:28

Le gros roseau a écrit:Mwen te di w sam panse epi apre lè w konprann ou ka fèm wè maitre w la se lespri sain mwen di w koube devanl jan vle men pa mandem poum fè menm bagay la tou .mwen pa konn ki moun li ye e ni mwen pa beswen janm rankontre ak moun konsa nan vi m.


E pwi sa demontre ki sa? Sa'w ye e ki jan wap atake tout moun sou forum lan san yo pa atake'w. Atak pèsonèl ou fè sou mwen la yo pat gen rezon dèt yo paske mwen pat janm fè atak pèsonèl sou'w, ou fè atak pèsonèl sa yo sou mwen paske mwen gen opinyon diferan de'w sou on sijè. E se pou sa ke mwen ouvè paj sa, pou mwen demontre ki jan wap atake entèvenan sou forum lan, e mwen mande yo pa okipe'w pou byen forum lan, pa pou anyen dot. Depi ou rive nan nivo atak pèsonèl se agiman ou pa gen anko, ou pèdi pou pann dagiman.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Mar 17 Mai 2011 - 13:36

Ki sa wou menm ak met ou ya ye?Ou genyen dwa site nenpot bout fraz out of context pou genyen rezon ,men se pou ta site tout diskisyon an pou montre ki jan fè yo konn deteryiore konsa.Mwen di nou mwen pap vire figi m ba pèsonn poul banm kalot tou tan.Sa jandam lan te fè ti Bobo ak sa jandam lan te fè ti Etienne O kay la mwen te ka fè l tou.Siw konprann mwen se moun ki ap aksepte ensilt nenpot moun san mwen pa fè anyen ou twonpe w genyen yon moun kite ensilte m nan servis transmisyon li te peye pou sa li te dim nan.Yo te kenbe yonn nan pitit li yo kom volè pyes nan servis transmisyon epi jou li menmm li te sot nan prison pou dyol li mwen te kanpe devan l epi li te di se pa kakakok lè w femen fort Dimanch ant 4 mi menm kote ou pa genyen pou kk.


Dernière édition par Le gros roseau le Mar 17 Mai 2011 - 14:14, édité 2 fois

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Invité Mar 17 Mai 2011 - 13:46

rico mon ami,Merci de m'avoir compris .On voit bien que toi aussi tu as connu la tendresse d'une mere et ce qu'elle represente dans le symbolisme journalier de la vie .Merci encore

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Mar 17 Mai 2011 - 13:51

Le gros roseau a écrit:Ki sa wou menm ak met ou ya ye?Ou genyen dwa site nenpot bout fraz out of context pou genyen rezon ,men se pou ta site tout diskisyon an pou montre ki jan fè yo konn deteryiore konsa.Mwen di nou mwen pap vire figi m ba pèsonn poul banm kalot tou tan.Sa jandam lan te fè ti Bobo ak sa jandam lan te fè ti Etienne O kay la mwen te ka fè l tou.Siw konprann mwen se moun ki ap aksepte ensilt nenpot moun san mwen pa fè anyen ou twonpe w genyen yon moun kite ensilte m nan servis transmisyon li te peye pou sa li te dim nan.


Men ou kontinye ap fè atak pèsonèl sou mwen, kounye mwen gen mèt, wap kontinye demontre ki kalite moun ou ye. Mwen mete'w an defi montre'm kote mwen te ensilte'w nan forum sa kote mwen pwan 2 teks ou te ekri youn dèyè lot. Donk depi mwen pa dako ak opinyon'w lan se sa sèjan te fè ti bobo a ou ta fè'w. Mwen deja eksplike nan teks mwen yan depi on nèg pa dako avè'w san makout'w monte'w e se disparèt ou ta disparèt li, e vwala ke chak sa'w ekri ap pwouve ke mwen gen rezon nan montre ki es ou ye vreman.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Mar 17 Mai 2011 - 13:54

Rico

mwen ta renmen ou site tout teks kote mwen te manke manman w dega.e si se vre mwen pret poum presante w eskiz pase se pa bagay mwen fè san ke moun lan pa manke pam lan dega anvan.Mwen respekte moun ki respekte m.e mwen pap joure fanm sou froum lan.mwen pa joure kami paske men pa menm konen si kami se yon fanm.

sim raple byen mwen te di pafwa menm moun ke Aristide ap defann yo yo rayi li menm si manman yo se malerez moun ki nan aryè peyi ya peyi ya ke li ap bat pou ba yo ale mye.Mwen di ke gran paran m yo se moun an deyò ki te ale an dominikani mwen di ke mwen tou se pitit yon nonm la plenn di Nò ke yon blan franse te fè ak yon fanm ki tap travay lakay li mwen pa wè ki jan poum ta fè joure manman w moun an deyò.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Mar 17 Mai 2011 - 13:59

Mwen pa wè kote Rico di se'w ki te joure manman'l lan, kouman fè ou ranmase'l?
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Mar 17 Mai 2011 - 14:02

Pase Rico te dim XXX manman m.deja

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Invité Mar 17 Mai 2011 - 14:11

Mezanmi koze pa pou mwin.Min sepa de bagay yo di zanmi rico non sou forum sa a depi lontan .Si w sonje Maximo se nou ki te antre lan batay pou nou di sase twopp ato a .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 4 1, 2, 3, 4  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum