Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -20%
Ecran PC GIGABYTE 28″ LED M28U 4K ( IPS, 1 ms, ...
Voir le deal
399 €

Pwoblèm forum lan gen on sèl non

+5
ainsi ne soit-il
Le gros roseau
kami
Marc H
Maximo
9 participants

Page 2 sur 4 Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Mar 17 Mai 2011 - 10:50

Rappel du premier message :

Depi on entèvenan antre nan on diskisyon a Rozo lap fini on sèl jan, depi li an pann dagiman Rozo ap antre nan joure'w, ba'w de non deplezan, depi ou wè li rive nan stad sa li pèdi batay la. An plizyè fwa li bann tout kalite non, rele'm tyoul Deza ect... Mwen jis di'l ou pèdi batay la, ou pa gen agiman anko na repale sou on lot sijè. Pou mwen repwan Joel ak Kami, Rozo se ayisyen tipik la ki vle toujou gen rezon, san makout la fo nan vènn li, e depi ou pa dako avè'l li pare pou disparèt'w.

Donk mwen rekomande tout entèvenan yo dè ke Rozo antre an trans e komanse voye monte, jis di'l li pèdi, li pa ka agimante anko o revwa, paske msiye fè ekspre pou fè fèmen forum lan e mande menm fèmen'l lè li wè li pèdi, e sispann tout diskisyon nan sijè sa pou forum lan pa fèmen, paske gen de moderatè se sa sèlman yap tann, lod Rozo pou fèmen forum lan. Tout lektè yo ap wè ke misye pa gen agiman ni manyè e wè ke misye pèdi batay la. E fason daji sa ap evite forum lan anpil debwa kòm moderatè yo sanble pè misye e pa ka sanksyone'l.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas


Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Mar 17 Mai 2011 - 14:18

ah ah ah ah pito se ri mwen ri ,mezanmi eske genyen moun ki konn joure Rico plis pase dezagreman sou moun.com. mwen te telman genyen pitye pou Rico se mwen ki te dil soti nan kan makout la poul vinn isit la pito. men jodya makout yo ki te touye frè Rico yo ap relel zanmi wi.


Dernière édition par Le gros roseau le Mar 17 Mai 2011 - 14:25, édité 1 fois

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  kami Mar 17 Mai 2011 - 14:23

Roseau,

Mwen se yon fanm ayisiano-amerikin ki renmin Ayiti peyim anpil. Mwen remersye-w e mwen pran an konsiderasyon anpil ke byen ke nou pagin minm vu nan politik, ki nomal, ou pa janm derespektem ni atake pesonalitem ak seks mwen poutet pozisyon politik mwen. Mwen konplimante-w pou atitud sa-a; e mwen ta renmen (tanpri Roro lol) ke-w ta bay lot manm yo minm konpotman sa-a e mwen su ke yap baw li tou.

Mesi davans
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Mar 17 Mai 2011 - 14:34

kami

mèsi anpil paske w pa ipokrit ou di ke nou pa genyen menm posityon politik e ke menm si nou pa dakò mwen pa janm ensilte w.Mwen pat konnen si w se te yon fanm mwen te menm panse ke w se yon moun mwen konnen ki rele kami.Mwen rekonet dwa tout moun pou yo defann moun ki ap defann enterè yo mwen di ke an 1990 mwen tap vote pou Aristide sim te an ayiti paske mwen te kwè nan li.mwen di tou an 1957 mwen te vote pou duvalier pase mwen te kwe nan sa li te kon di devan m.Men tou mwen pa moun ki ap defann lendefandab ,Tankou marya Angelou di ya lè yon moun montre w ke li se yon vagabon, li se yon volè ou byen li yon kriminel e byen se pou reyalise se sa li ye e se wou ki pou retire kò w sou li.Mwen pap janm moun yon moun paske se la mwen jwen ti kras anba tab li.tandiske majorite ayisyen ap viv nan yon misè nwa.Mwen pase preske twa zan mwen tap travay nan mòn an ayiti de 1966 a 1968 mwen te wè sa peyisan tap pase an ayiti,nanpren oken moun e map repetel ankò napren oken moun ki ka fè m di ke ayiti se te yon eldorado anvan 1986.E nanpren oken moun ki ka fèm konpran ke se aristide kila koz peyi ya an eta saa. menm si se bon dye ki ta dim saa mwen tap dil ou pa konn sa wap di.


Dernière édition par Le gros roseau le Mar 17 Mai 2011 - 14:36, édité 1 fois

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Invité Mar 17 Mai 2011 - 14:35

Tanpwi ..roro ...an se konsa !Ebyen map vinn insipotab tou .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  kami Mar 17 Mai 2011 - 15:05

Tanpwi ..roro ...an se konsa !Ebyen map vinn insipotab tou.

Zaza pou kinbe la pe, map ba-w tout ti non ou vle, ni ou ni Maxo ni Zouki. Razz Very Happy
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Mar 17 Mai 2011 - 15:07

se pa ou pa dil anyen pou mo insipotab la?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  kami Mar 17 Mai 2011 - 15:11

Le gros roseau a écrit:se pa ou pa dil anyen pou mo insipotab la?
Pa fache Roro se poul ka pa insipotab ki fem dil sa, (meyer pou la frans pa vre) mwen ta renmen fe bel ti diskisyon ak nou paske nou pale byen minm si mwen pa dakor ak nou pafwa.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Mar 17 Mai 2011 - 15:22

hum, hum, hum. mwen toujou panse sa, politik etwanjè nou se nan men fanm pou nou lage sa. Mignonne comme une féline, attention à ses griffes. queen
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Invité Mar 17 Mai 2011 - 15:23

Map reziyen mwin ak zaza a Kami pou jodya a paske depi ke se ou ki banmwin li nom an se yon bel nom .Min silvouple chanje non an pou mwin pita paske gin move ganeman sou forum nan kika konpwan ke se yon lot nagay ke w vle di .Wa di mwin kon tande moun ap rele lot moun poupe zaza le yap soti llegliz la mess dimanche matin byen ke mwin pa janm finn konpwan nett sasa te vle di .

Zanmi Kami,

Onon de la paix ou pa taka rele mwin Superman oswa Six million dollar man oswa Einstein ? Min bondye papa'm kanmarad la pagan sans de limou menm .E mwin menm mwin se yon neg ki rinmin fe blag soumoun TETT KALE.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Mar 17 Mai 2011 - 15:29

Depi ki lè saa ou genyen sans lumou saa .ou relem insipotab se imou wap fè men mwen lè m di maximo tet kokolo se joure mwen joure li.nespa Einstein?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Invité Mar 17 Mai 2011 - 15:34

Rozo tout sa yon moun di gin afe konteks la .Min ganle nap vinn zanmi toutbon wi .Si ou kontinye rele'm Einstein map telman kontan ke map fe effo poum vin we ou an deyo kote ou rete lan florid la . flower

Rozeau pa bliye ke se mwin ki te vini avek ekspresyon tett kokolo sou forum nan . Smile

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Mar 17 Mai 2011 - 15:42

Einstein mwen konn saa sarkasm vle di tande.se pa wou sel ki te lekol ka frè tande.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  piporiko Jeu 19 Mai 2011 - 20:28

CENSURE

Premier avertissement


piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Sam 21 Mai 2011 - 9:17

Men echantiyonaj post postè pi pwolifik sou forum lan, metye se manke moun dega sèlman, e avek tolerans.


Le gros roseau
Super Star




Nombre de messages: 3936
Localisation: Usa
Loisirs: sport ,internet,stock market
Points: 4383
Date d'inscription: 21/08/2010

Sujet: Re: Jean Erich René ne veut pas de police mais une Armée comme dans le vieux bon t Hier à 14:37

--------------------------------------------------------------------------------

+
----
-Vous voulez qu'il te fasse les memes caresses karl.et bien envoie un ticket a maximo il te fera monter aussi au septieme ciel.messieurs, je vous laisse a vos caresses.. sucez tout ce que vous voulez.ah ah ah ah;je vais me reposer.a plus tard.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Invité Sam 21 Mai 2011 - 9:45

Il n'y a pas moyen de demeriter le titre de posteur actif avec l'offre meprisable de pareils fruits d'un intellect malade :

Un échantillon de la pensée du nouveau héro de la moralité intellectuelle de forumhaiti que Marc trouve a son gout :

« N'est-ce pas .vos amis sont des kadejak qui s'appellent Strauss comment pourriez-0vous avoir pitié de ces nègres haïtiens qui meurent de choléra et de malnutrituon? ah ah ah ah...

"Comme un gamin qui a une mauvaise habitude de se salir le visage vous venez encore une fois de salir votre nez. Allez donc vous laver mon petit ; vous ne finirez pas le décolorer tant que vous le salissiez dans les fesses de Dizzy. (Lol) »


Il y a pire mais je vous fais grace lecteurs de cette abondance d'un genie qui rend fier l'administration de ce forum..

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Maximo Sam 21 Mai 2011 - 9:59

ces questions ne vous concernent pas parce que vous mangez a votre faim et vous vous desalterez avec du bon vin francais.N'est-ce pas .vos amis sont des kadejaker qui s'appellent Strauss ;commment pourriez-vous avoir pitié pour ces nègres haitiens qui meurent de cholera et de malnutrituon?ah ah ah ah

Roseau postè pi pwolefik sou forum lan s'adressant a KHL



Sanble Rozo pa manje a sa fen kote li ye nan Florid la, li pa bwè bon di vin tou pa gen bèl pisinn lakay li, pandan pèp la ap manje biswit labou e gwangou klorox ap youye'l.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Joel Sam 21 Mai 2011 - 10:02

Maximo a écrit:Men echantiyonaj post postè pi pwolifik sou forum lan, metye se manke moun dega sèlman, e avek tolerans.


Le gros roseau
Super Star




Nombre de messages: 3936
Localisation: Usa
Loisirs: sport ,internet,stock market
Points: 4383
Date d'inscription: 21/08/2010

Sujet: Re: Jean Erich René ne veut pas de police mais une Armée comme dans le vieux bon t Hier à 14:37

--------------------------------------------------------------------------------

+
----
-Vous voulez qu'il te fasse les memes caresses karl.et bien envoie un ticket a maximo il te fera monter aussi au septieme ciel.messieurs, je vous laisse a vos caresses.. sucez tout ce que vous voulez.ah ah ah ah;je vais me reposer.a plus tard.


MAXIMO;

Pou ki ou pa pran abò kavalye polka w ,ki lan 3/4 bagay li poste ;se yon moun ki pa dakò ak li ,li chwazi pou l ensilte.

Mwen di w se pa konsa FOWÒM lan te ye.Te gen anpil diskisyon ant moun ki gen opinyon kontrè,men pa t gen manke dega.
Mwen apiye ROSEAU paske se pwovoke zòt ap pwovoke l

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Invité Sam 21 Mai 2011 - 10:11

Joel,
Se pwoblem ou sa wi .Ou pa respekte kontex tett aou brouye .Yap pale de posteu ki pi prolifik chwa moral ak intelektyel forumhaiti .Ou we yo mete kavalye polka a kom "posteu pi prolifik " lan ekri radott ak plinyen?Li pa lan "caste " nou,lol.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Le gros roseau Sam 21 Mai 2011 - 10:25

Bienheureusement mes grands parents m'avaient donné un talisman pour me proteger des demons.marc.epargne moi la jalousie de ces envieux qui derespectent le Dr Aristide en tout lieu ,mais qui sont offensés quand on leur dit la verité.je vous remercie ,mais je n'ecris pas pour plaire aux dieux dechus qui se souviennent de leur paradis du bon vieux temps de la revolution kann kale.

puisqu'ils sont d'une caste superieure ils peuvent m'appeler jaloux, envieux, insupportable, bet seren ,ti rekri,kongo.gwo soulye etc. mais quand je rappelle a l'un de leurs zombis qu'il doit au moins se comporter en homme ,pas comme un flatteur ils sont offensés.Hier soir j'ecoutais une ancienne chanson de Sammy Davis jr qui s'intitule :What elese can I be if I can't be myself.Je suis un homme libre, messieurs et dames.Je ne suis plus un esclave dans la plantation des tigres;je ne veux pas etre un sujet de ti Nicholas;vous m'entendez.Que les bergers allemands du pitit tigre se tig m'epargnent leurs aboiements.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Invité Sam 21 Mai 2011 - 10:52

C NOU KI FE RADOTE SA AP BLABLA SOU FORUM LA TOUJOU DEPI NOU PA OKIPE LI TOUT PLEZI LI FINI LI DEVAN YUN CP 24/24 AP VEYE POST DEPI YUN MOUN METE YUN BAGAY A LA SEKON MINME LI REPON.
SI NOU PA OKIPE LI LA OBLIJE ALE TOUMANTE LI AK JOEL.
MESIE LE GADYEN DE LA LEBRUNIZASYON!!!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Invité Sam 21 Mai 2011 - 10:54

le Dr Aristide en tout lieu

LOL LO
OU KA DIM MWEN LAN KISA LI GINYEN DOKTORA SA
SVP.
Bienheureusement mes grands parents m'avaient donné un talisman pour me proteger des demons
TALISMAN OU PA GINYEN EFE KONT GWO DEMON SA
lol! lol! lol!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Marc H Sam 21 Mai 2011 - 10:57

Restons sur le posteur le plus actif et n'allez pas plus loin. Maximo est en train de challenger Rozo. On verra d'ici la semaine prochaine si Rozo sera détrôné de son titre le posteur le plus actif de la semaine...lol


A noter que Rozo soit Rozo ou sans malice , il est le poster le plus actif dans les deux cas.


Imbattable :Rodlam Sans Malice 11117 messages depuis la fondation du Forum


Dernière édition par Marc le Sam 21 Mai 2011 - 11:00, édité 1 fois
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  revelation Sam 21 Mai 2011 - 10:58

Post saa femen!!
Peyi Dayiti gen ase problem pou nou reflechi sou yo.
Nou pa interesse nan pwoblem personel. Mete lajan w deho pou al we yon sikiat ou byen yon boko! Gen support group gratis pou sa tou!
Nou pa gen konsey ak guerizon pou sa!
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Marc H Sam 21 Mai 2011 - 11:12

Revelation

Vous parlez d'Haïti comme si c'était une personne et non un pays. Pourquoi devrions-nous débourser notre argent ? De quoi parlez-vous ? N'y a-t-il un président élu pour diriger Haiti . Martelly n'a-t-il pas accepté volontairement de diriger Haiti ? Il a voulu relever ces défis qu'il le fasse.

J'ai fait ma promesse pour Haiti . Je suis dans l'opposition politique . C'est tout ce que je peux donner à Haiti. Gueuler quand cela ne va pas. Gueuler quand les politiciens ne font pas leur travail. Le reste qu'ils utilisent à bon escient les leviers de l'état afin de répondre aux besoins de la population.
Santé , éducation, agriculture et sécurité.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Joel Sam 21 Mai 2011 - 11:18

[quote="deza"]Joel,
Se pwoblem ou sa wi .Ou pa respekte kontex tett aou brouye .Yap pale de posteu ki pi prolifik chwa moral ak intelektyel forumhaiti .Ou we yo mete kavalye polka a kom "posteu pi prolifik " lan ekri radott ak plinyen?Li pa lan "caste " nou,lol.
[/quot

Se sa menm ou vle .
Depi w vini sou fowòm lan se taktik ou e lan pwen anyen pou yo fè pou w chanje .OU PA P CHANJE.
Kelkelanswa diskisyon ki ap fèt lan ,si w di yon bagay e yon moun reponn ou;w ap chache yon jan kanmenm pou pèsonalize bagay yo.
OU PA JANM MANKE.
Sa sèvi w ,paske ou pap bezwen reponn agiman moun lan ;dabitid moun lan kite sa paske li pa vle lan jouman steril.

Kote m admire ROZO ,se paske limenm li pa p kite pou wou.
Toutotan w ap entèvni sou fowòm lan,nou bezwen ROZO pou l twoke kòn ak ou ;si se pa sa w ap kraze fowòm lan e se wou ak zanmi w yo ki ap entèvni sèlman.

Sa te rive deja wi ,nou sonje?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Pwoblèm forum lan gen on sèl non - Page 2 Empty Re: Pwoblèm forum lan gen on sèl non

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 4 Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum