Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-21%
Le deal à ne pas rater :
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, Collection Botanique
39.59 € 49.99 €
Voir le deal

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

+8
Marc H
Marc-Henry
Mawon Rcfranc
Rodlam Sans Malice
Rico
Sasaye
revelation
kakakok
12 participants

Page 3 sur 3 Précédent  1, 2, 3

Aller en bas

ESKE NOU KA EDE ? ESKE NOU VLE EDE NAN YON AKSYON KOLEKTIF ?

OUI MWEN VLE
 
NON MWEN PA FE MOUN KONFYANS
 
 
 
Voir les résultats

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  kakakok Mar 9 Sep 2008 - 10:25

Rappel du premier message :

JODYA ANNOU FINI AK PALE ANPIL LA.....KAKAKOK PWOPOZE YON TI AKSYON KOLEKTIF SELMAN 10 DOLA POU PITI ...POU NOU KA EDE 10 FANMI SINISTRE REPONN AK OBLIGASYON ANTRE LEKOL LA....DI MWEN KI KOTE OU KANPE ??????

Malis ouvri yon bwat postal........si nou vle kenbe anonima...yon money order........kontakte majistra zonn nou vle pote kontribisyon..... pou idantifye fanmi yo ...mwen ta sijere 10 pou pipiti......
kom nan tet pa mwen se pou ede nan antre lekol la......nou te ga ekjije yon fanmi ki genyen plis pase yon ti moun...


Si nou pe majistra a tou nou te ka mande li lis sila sou krite nou vle yo... refe cheque yo ou money oder yo sou non moun sa yo......e fe moun yo trouve ti la sibab sa a..Bondje ta beni nou ! Li ta ben forum lan ! Ero patri a ta kontan..
Noe ta kontan we li te sevi yon bagay olye de chita pale ! pale pale anpil !

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 848-fld05_haiti_LATIN_EPFA.standalone.prod_affiliate.56


Dernière édition par kakakok le Mar 9 Sep 2008 - 10:29, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas


KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Bon Paulo Jeu 11 Sep 2008 - 17:33

kakakok a écrit:Je me sens un peu soulager en regardant les resultats,,,je commence a les compredrendre... et surtout le pourquoi... LE NON AP MAIN NEZ !

scientifiquement et democratiquement ils n'ont aucune valeur... 1erement vous n 'avez pas besoin d'enregisterment , d'etre un membre pour voter... donc n'importe qui par example le chef fil du non peut voter autant de et dans le sens qu'il veut....

La question interessante maintement POUKI SA YON NEG TA OBLIJE FE SA ????
Je me demande la rencontre des extremes c'est pour quand ????

Kakakok, le NOE des temps modernes, semble être mené en bateau après le DELUGE (un genre LAVALAS) qui s’est abattu sur Haïti.

Kakakok, tu dois voguer sur l’eau mais non être mené en bateau.

P.S. KKK, j’appuie ton idée « jodya annou fini ak pale anpil la.....kakakok pwopoze yon ti aksyon kolektif selman 10 dola pou piti ...pou nou ka ede 10 fanmi sinistre reponn ak obligasyon antre lekol la....di mwen ki kote ou kanpe ?????? ».

Je suis prêt à donner ma quote-part. Je l’ai déjà fait ailleurs, mais je suis prêt à le répéter. Un DIASPORIEN (rire) CANADIEN ou ETASUNIEN, de par la proximité géographique se révélant plus appropriée, peut se proposer d’être le TRESORIER de cette chaîne d’action.

L’avenir du FUTUR MAIRE DES CAYES (je plaisante) se joue dès à présent.

Bon Paulo
Star
Star

Nombre de messages : 175
Date d'inscription : 09/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  kakakok Jeu 11 Sep 2008 - 22:24

OUI PALE ANPIL LA TA DWE FINI .....

DEVANT LISTWA MAP KOMANSE BAY RESPOSABILITE....

MARC AK TOUT LOT MODERATE FORUM LAN DWE PWAN ANGAJMAN POU BAY TOUT APWI LOJISTIK POU SIKSE TI AKSYON DIREK E KOLEKTIF LA REYISI ..

SANS MALICE PWAL OUVRIT BWAT POSTAL E POSTE NIMERO SOU SIT LA .....METE GRENN NAN BOUDA CHE ZANMI MWEN....FOK WAP FWE YON BGAY POU NON W LONMEN MENM.

PA GENYEN PESONN SOU SIT SILA KI KA DI SANS MALICE PWAL METE KAKAKOK POU MANJE LAJAN KONTRIBISYON

MWEN KAKAKOK AKO TOUT LOT KI VLE NA RANTRE AN KONTAK AK YON MAJISTRA DE YON ZON SINISTRE POU IDENTIFYE 15 FANMI POU NOU ..NAN 15 LAN NA CHWAZI 10 SELON MWAYEN NOU...

JODYA FOK PALE ANPILLA FINI ! ANNOU POZE YON TI AKSYON DIREK , KOLEKTIF ! MWEN PA GENYEN PREFERANS POU PESONN MOUN . NI POU PESONN KOTE !
ANNOU LEVE KANPE !

MESI AK TOUT MOUN KI KWE KE ASYON SILA SE YON PAGAY POZITIF ! MWEN BOUKE PALE ! ESKE OU PA BOUKE TOU ??? ANNOU POZE YON TI ZAK KI KA SOULAJE MIZE KEK MOUN !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 11 Sep 2008 - 22:34

Kok
mwen te ankouraje inityativ saa ke w vle pran pou 2 rezon:prmyèman paske sitiyatyon a malouk anpil pou malere nan peyi ya.dezyeman mwen vle ke ayisyen rekonet se pa tout ayisyen ki volè.genyen ayisyen ke youn moun ka fè konfyans.An verite si majorite moun sou forum lan pat di ke yo pa vle patisipe.mwen ta pral lwe youn bwat postal pou tout moun voye chek ou money order ban mwen e mwen garanti devan tout moun si lajan sa ta ranmase epi youn moun ta fè move wout ak li ke viej pete jem mwen tap remet tout moun lajan yo ak lajan nan poch mwen.

lè dirijan kominote yo finn deside ki 10 fanmi ki pou resevwa lajan an mwen tap voye 200 dola ba chak fanmi pa Western Union de fason pou yo pat di mwen pat voye lajan an.Li lè pou nou bay bon ekzanp pou nou montre ke nou genyen solidarite antre nou ;nou tout pa gran manjè ki vle tout pou nou e anyen pou malere.

mwen voye lajanm deja ba organisatyon pè jean juste rekomande e mwen bay kwa rouj lajan deja pou sinistre yo,men mwen te vle tet ansanb saa fet pou retire move enpresyon ke ayisyen genyen de ayisyen parey yo;komsi nou tout se volè.nanpren moun ki resppekte non yo ankor nan peyi ya.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  kakakok Jeu 11 Sep 2008 - 22:44

Rodlam Sans Malice a écrit:Kok
mwen te ankouraje inityativ saa ke w vle pran pou 2 rezon:prmyèman paske sitiyatyon a malouk anpil pou malere nan peyi ya.dezyeman mwen vle ke ayisyen rekonet se pa tout ayisyen ki volè.genyen ayisyen ke youn moun ka fè konfyans.An verite si majorite moun sou forum lan pat di ke yo pa vle patisipe..
scientifiquement et democratiquement ils n'ont aucune valeur...
1erement vous n 'avez pas besoin d'enregister , d'etre un membre
pour voter... donc n'importe qui par example le chef fil du non peut
voter autant de FOIS et dans le sens qu'il veut....



Dernière édition par kakakok le Jeu 11 Sep 2008 - 22:50, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 11 Sep 2008 - 22:50

Si se vre youn moun ta fè sa li malonet.paske lè w fè youn ak konsa se dekouraje ou dekouraje tout moun ki vle ede.mwen konnen genyen de moun ki jalou sou forum lan ki konprann depi youn moun ap pran youn inityativ se foli grandè ou genyen ,mwen pa beswen oken tit ni plas ,mwen satisfè ak tet mwen ,men senpleman mwen wont lè map gade eta peyi sa ye jodya apre 2 syek endepandans e si mwen te ka rann li sa li te fè pou mwen anvan mwen mouri san ke mwen pa beswen okipe oken plas se ta pi gran plesi mwen. e mwen kwè se sak fè mwen kontinye patisipe nan forum lan.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  kakakok Jeu 11 Sep 2008 - 22:56

MALIS MWEN BLAGE , MWEN RANSE ..JOUNEN JODYA MWEN PAP RANSE ..MWEN PAKA FOUTI RANSE DEVAN MALE YON PEP ! ...DEKONEKTE...OUVRI FORUM LAN WAP WE SI OU PAKA REVOTE....mWEN PA ENTERESE NAN MODEL MAGOUY KONSA ..PASE MWEN KWE MWEN KANPE SOU YON BON POZISYON ! a SWE A LA MWEN KA CHANJE REZILTA YO ...MEN POUKISA ????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  kakakok Jeu 11 Sep 2008 - 23:01

MWEN TE FINI PA RE MWEN POU MWEN TE PLIYE SOU DESIZYON MAJORITE ....MEN REZILTA YO PA DEMOCRATIK ..NAN KONDISYON SILA NOU PA DWE KANPE ! SE PA GLWA PEZONEL NAP CHAJE ! LEVE KANPE LI JOU !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 11 Sep 2008 - 23:02

Mwen toujou prè poum fè sa; si se pou youn moun beswen konnen kote m rete ou pap sis paske se pa kote mwen rete ya mwen pral ouvri bwat postal la.antouka kom se pa wou ak mwen ki selman manb forum lan map tann sa lot patisipan yo ap di.sak fè marc henry ,Gwotoro ,sassaye ak tout lot manb forum lan fwet konsa?
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Sasaye Ven 12 Sep 2008 - 0:54

Kanta pou mwen, se pa frètt non.
Tout pale saa, pagen adrès ni strikti ni pwosedi pou moun konen ki kote epi kijan pou fè yon donasyon.

Mwen fe plisye donasyon, yon 10 dola paka trop.
Oganize nou, ma p voye 20 dola.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Invité Ven 12 Sep 2008 - 0:59

Nou mèt konte'm tou!

Ajoute non mwen nan list la!

Ke 10, 20 ou 25, mwen vle patisipe!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Invité Ven 12 Sep 2008 - 7:32

Pour collecter l'argent assez vite, je vous conseille d'utiliser Paypal afin de pouvoir permettre à tous les internautes d'utiliser leur carte de crédit, éliminer le besoin d'envoyer des chèques, et permettre une mobilisation rapide de ces fonds.

Paypal est un champion en matière de sécurité sur Internet, il n'y aura pas besoin de s'inquiéter pour la carte de crédit utilisée.

Nou ka itilize MONEY GRAM tou. Ide a se fè yon jan pou kolekte kob la rapid.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Rodlam Sans Malice Ven 12 Sep 2008 - 10:21

An nou fèmen parantez saa si youn moun vle ede li ka toujou jwen moyen si kakakok li menm vle kontinye li ke li pran chaj la ,mwen mwen retire kom ,se 2 moun selman ki di wi.Genyen youn lot bagay ankor konbyen moun forum lan genyen reyelman?se vre nou pale plis ke tout bagay.men kanta pou plenyen nou for nan sa anpil.e menm si kakakok ta pran 20 dola saa se pa anyen paske konsyans li genyen poul pini li jis li mouri ,li genyen poul di mwen se vagabon.


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Ven 12 Sep 2008 - 10:43, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  kakakok Ven 12 Sep 2008 - 10:31

NAN WEEKEND NAN MAP PWAN CHARJ MWEN...MWEN PATE VLE PANDAN MAP POUSE KOZE SA ..EPI SE MWEN KI PWAL RESEVWA LAJAN ...SE MWEN KI PWAL FE DEMARCH POU KANALIZE LI TOU....MWEN PA TE TROUVE DESANS LADAN LI..

MENM KA WE MWEN PA CHAJE NI RICHES ! NI LA GLWA NAN KOZE SA! MOUN YO PA NONME NOM YO SI MOUN KI PA FE ANYEN...

MWEN PWAL OUVRI BWAT POSTAL !
MWEN PWAL CHACHE E PIBLYE NIMERO TEL MAJISTRA KABARE A...
LO MWEN GENYEN LIS 15 MOUN NAN MWEN PWAL PIBLYE YO...
SI NOU VLE NOU KA EDE MWEN SELEKSYONE 10 NAN 15 LAN...
MWEN PWAL ITILIZE CAM OU UNITRANSFE POU MWEN FE TRANSFE DIREK BA FANMI SAYO..
POU CHAK NAN YO MAP PIBLYE RESI YO AK TEL SI YO GENYEN..

APRES SA SI YO RELE KAKAKOK VOLE MAP TRE FYE DE NOUVO TIT SILA !

AMEN ! AMEN ! AMEN

SE SOU BAZ SILA MWEN VLE ANGAGE MWEN... YON AKSYON DIREK E KOLEKTIF...MWEN KONNEN KAN KAMERA TV YO ALE ...KAN MIKRO RADYO YO ALE....LA MIZE PNAKO AP FINI...
MWEN DI SI TI NEG KA TROUVE MOUN POU TE FE ANVAHI FALKITE DES SYANS ! NEG POU TE SABOTE PELIG ! NEG POUTE KRAZE EMETE TOUT RADYO NAN POTOPWENS ! NEG POU TE SABOTE SELEBRASYON 2004 ! NEG POU TE BOULE ARSENAL DU CAP !
MWEN KA TROUVE 2 / 3 NEG LONJE LA MEN POU YON AKSYON SOSYAL E IMANITE !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Rodlam Sans Malice Ven 12 Sep 2008 - 10:40

ou ka konte sou mwen map voye 20 dola pam.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  kakakok Ven 12 Sep 2008 - 15:46

MWEN PA BEZEN PALE ANKO YON IMAJ VO 1000 MOTS ! IMAJ SA YO VO PLIS PASE 10 000 MOTS !

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Moz-screenshotKI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Moz-screenshot-1
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Amoph Ven 12 Sep 2008 - 16:06

Mwen vle kontribye tou nan bon jan efor sa nou konte fè pou ede moun yo nan peyi

a. Mwen prè a vèse 20 dola.

Voye explike mwen demache pou'm fè pou'm expedie Kob la ba nou.

Mwen an erop à Bruxelles.

Mèsi davans.

Amoph

Amoph
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 601
Date d'inscription : 24/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  kakakok Sam 13 Sep 2008 - 13:50

Demach yo ap kontinye ! Mwen pap rekile devan anyen ! Mwen voye fe bwat postal la pou mwen ..mwen te okipe maten anpil nan ede ranmase lot koze pou moun gonayv nan miami..si se pa jodya lundi map mete bwat postal a a dispozisyon tou moun !

Bagay la triste ! SI GENYEN YON MOUN KI KONNEN NIMERO , E MAIL MAJISTRA KABARET FE NOU KONNEN LI PI VIT KE POSIB !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  sassa Dim 14 Sep 2008 - 8:39

Attention, vérifiez que l'argent aille bien aux familles qui en ont vraiment besoin. Les autorités haïtiennes se frottent les mains en ce moment, le malheur des uns fait le bonheur des autres.

sassa
Senior

Féminin
Nombre de messages : 34
Localisation : france
Loisirs : couture
Date d'inscription : 07/05/2008

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Rodlam Sans Malice Dim 14 Sep 2008 - 8:55

Ou pa tande parasit yo deja ap mande pou voye lajan nan ministè de linteryè.ki sa minis linteryè ya te fè pou moun gonayiv depi pasaj siklonn jeann pou yo te naje soti nan la bou?jodya yap file lang yo pou yo pran lajan moun pou yo achte machinn 80000 dola.Mwen pito voye lajanm ba organisatyon ke Pè jean juste rekomande ya. mwen voye lajan m ba la kwa rouj deja , mwen pa fè politisyen sankoutya konfyans.pandan ke moun gonayiv tap noye nan la bou se machinn preval tap achte pou depite ,ba diplomat bonus.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Marc-Henry Dim 14 Sep 2008 - 11:05

sassa a écrit:Attention, vérifiez que l'argent aille bien aux familles qui en ont vraiment besoin. Les autorités haïtiennes se frottent les mains en ce moment, le malheur des uns fait le bonheur des autres.
HUm !
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  kakakok Dim 14 Sep 2008 - 13:46

sassa a écrit:Attention, vérifiez que l'argent aille bien aux familles qui en ont vraiment besoin. Les autorités haïtiennes se frottent les mains en ce moment, le malheur des uns fait le bonheur des autres.

Chers amis merci ..Je vous rappel il n'y pas encore d'argent quand il en aura...nous prendrons des precautions..

Aujourd'hui ma seule preocupation apres le de part de cameras de tv , les reporters des stations de radios.. bons nombres de familles , des mauvais nageurs vont continuer a perrir....Je crois collectiovement nous avons une obligation morale de les aider.....le plus modestement possible...
Au moins dix famille juste pour la rentree des classes...Tout le reste n'est que faiblesse !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Rodlam Sans Malice Dim 14 Sep 2008 - 16:46

Mwen pa ni nan vantador ,ni palador yo.Si chak ayisyen nan diaspora te bay mwatye sam bay deja peyi ya tap rale youn bon souf.Wi genyen anpil palador vre, pa genyen menm 10 manb ki di yap voye 10 dola ,10 dola wi mezanmi pou ede sinistre yo.Menm si mwatye manb yo te bay 20 dola chak nou ta ka ede anpil fanmi.Ou poze youn bel kestyon vre :1804 eske se te youn aksidan ?mwen kwè se sel bagay nou te fè men depi lè saa se penyen lage nap penyen lage net al kole.sak pi inkyetan se menm erè yo nap repete tou tan.mete youn ti gwoup moun nan youn gouvenman pou yo separe gato antre yo jis tan yo fini youn lot ti gwoup pran sak pa bor tab ap pale anpil komsi se youn bagay yo te pral fè epi lè yo pran pouvwa se nad marinad.

Se dwa fok poul mande neg ki te fè kou deta an 2004l neg ki te pwopose nouvo kontra sosyal la kote resilta dechoukay la.Where is the beef?yo pran gwo rou lib taks ke latorti te ba yo epi epi anyen.se pat anyen vre yo te vle regle pou peyi ya.se te youn kestyon wou anpechem toupizi pep la map kouri ak w.map toujou jwen de twa sansave ,mersenè pou fè travay la pou mwen.Ki te mele yo ak peyi ;yo ka toujou transporte vye bwat yo Sendomeng.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Detty Dim 14 Sep 2008 - 23:54

Marc-Henry, je vous felicite chaudement pour vos commentaires. Je ne suis pas riche, je ne prends pas de partie. Je ne comprends pas pourquoi s'acharner sur les riches. Cette haine n'aide pas ceux qui sont moins fortunes. Comme l"autre" avait dit "Quand vous ne pouvez pas manger, demandez a votre voisin qui peut manger.... et le reste on le sait. Roche non d leau, roche non soleil ....C'est seulement une facon pour se deculpabiliser, de se decharger de toute responsabilite. Il revient au gouvernement d'etre "RESPONSABLE". L'education du peuple ne revient pas aux commercants ou a ceux qui peuvent manger. La plupart des haitiens en Haiti, attendent que les gens de la diaspora s'occupent d'eux et correctement s'il vous plait. Ils n'ont plus de prestige comme autrefois pour travailler et s'occuper de leur famille. Mon grand pere a travaille la terre pour s'occuper de sa famille. Mes parents n'ont jamais l'aide de la diaspora qui n'existait pas, ils travaillent dans n'importe quoi, mais fiers. Nous etions pauvres, mais tout le monde allait a l'ecole et a pied, on faisait la route 4 fois par jour. Maintenant, il faut payer le taxi, si vous voulez aider un enfant. Il y a beaucoup de terres vides en Haiti qui ne sont pas cultivees. Les gens attendent la diaspora. Ceux qui ne font rien, cherchent toujours a blamer quelqu'un d'autre pour leur manque. Il ya a une dame qui ne travaille pas, on lui a offert un travail de maison, elle dit qu'elle ne peut pas faire de "vieu travail" et elle me demande de l'aider a envoyer son fils a l'ecole, mais elle ne veut pas d'ecole publique. C'est le comble. J'ai fait toutes mes etudes dans des ecoles publiques, et j'ai bien gagne ma vie. J'aide des gens, mais ceux qui ne peuvent pas travailler ou ne trouvent pas du travail. L'education en Haiti est vraiment importante pour donner aux Haitiens leur fierte d'autrefois.

Detty
Junior

Masculin
Nombre de messages : 23
Localisation : canada
Loisirs : lecture
Date d'inscription : 19/06/2008

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Sasaye Lun 15 Sep 2008 - 0:01

Au moins deux containers remplis de nourriture, de médicaments et des kits d'hygiène doivernt arriver incessamment de la Floride: don des organisations communautaires et humanitaires de Miami


Miami, le 14 septembre 2008 &endash; (AHP)- La communauté haïtienne du sud de la Floride se mobilise pour voler au secours des sinistrés des ouragans, Gustav, Hanna, et Ike qui ont ravagé et inondé de nombreuses régions du pays.

A l'initiative de plusieurs organisations communautaires et humanitaires basées à Miami, des collectes de fonds, de nourriture et de vêtements ont été organisées en vue d'apporter une aide d'urgence aux personnes en difficultés.

Les organisations en question dont la Coalition haïtiano-américaine, Catholics Charities, la Croix-Rouge, la world vision et l'organisation « Fanm » ( femmes de Miami ), indiquent avoir pris des dispositions afin que l'aide soit acheminée au plus vite aux sinistrés, notamment ceux qui se trouvent dans des zones difficiles d'accès.

Selon le directeur exécutif de la coalition haïtiano-américaine Jean Robert Lafortune, au moins deux containers remplis de nourriture, de médicaments et des kits d'hygiène devaient être expédiés au plus tard le week-end dernier en Haïti. Ces dons seront distribués aux habitants des Gonaïves et du Nord-Ouest, deux des zones les plus touchées par le passage des ouragans, a-t-il souligné.

Un comité élargi placé sous la supervision du consulat d'Haïti à Miami, a été mis en place en vue de coordonner et canaliser l'aide recueillie par les organisations humanitaires.

Le Consul général d'Haïti à Miami, Ralph Latortue assure que des toutes les mesures ont été prises en vue de faciliter le dédouanement rapide des dons collectés au profit des sinistrés des dernières intempéries.

AHP 14 septembre 2008 1 :00 PM
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Sasaye Lun 15 Sep 2008 - 0:03

Pandan na p pale anpil bô isit, apa ayisyen lan Florid deja oganize e voye èd ann Ayiti?

Gen moun ki fè lôt konfyans alô !!!!
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ???? - Page 3 Empty Re: KI KOTE NOU KANPE ??PALE ANPIL OU POTE KONTRIBISYON NOU ????

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 3 sur 3 Précédent  1, 2, 3

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum