Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -10%
PC Portable Gamer ASUS TUF Gaming F15 | 15,6″ ...
Voir le deal
599.99 €

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

+2
Thunder
kakakok
6 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  kakakok Sam 20 Déc 2008 - 13:57

C'EST TRISTE ! LES TITIDISTES NE PEUVENT Pas s entendre... NOU SE KOLONN RANSE . ARISTIDE PAP FE YON KITA YON PA NAGO>>>>> BANN RANSE ESKE NOU KONNEN CHAVEZ TE ENVITE MOUCHE RETE VENEZUELA APRE LE LIMOSAJ DE BEKI >>>ARISTIDE TE DI NON>>SOU BAZ MOUCHE SA TE TWOP ANTI AMERIKEN !

NAP REVE ARISTIDE KONNEN PI BYEN PASE NOU>>> R$ETOUNEN PROCHEN ADRESS LI SE PENITENSYE NASYON OU SIMETYE DE POTOPWENS <<<<<
ALO BA MOUN VAN !

ARISTIDE PA BEZWEN ST MARC MENE YON KSNPAN KONT LI >>>ARISTIDE LI MENM DEJA MENEN YON KONPAPAY KONSA>>>>>
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Thunder Sam 20 Déc 2008 - 14:51

Pa bliye tou ke DEA an bandisyon sèjousi an Ayiti, mesye sa yo pa konn chyen yo pa konn chat.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  kakakok Sam 20 Déc 2008 - 15:22

J'ai sursauté quand j'appris par un internaute
que le président Aristide m'accusait de mener une campagne contre lui.
Je n'en croyais pas à mes yeux. Monsieur Aristide si vous lisez ce
message puisque dans le message que j'ai recu que vous auriez dit que
vous ne visitez plus le forumHaiti parce que j'ecris des Fatras sur
votre gestion présidentielle au Forumhaiti. Permettez-moi de vous dire
l'Honorable Docteur Aristide que je n'écris pas des fatras sur vous
mais je critique positivement votre passage au palais national. Je l'ai
fait pour deux raisons;

Je me demande pourquoi ce sezisman !Depuis des annees map pale nou...Aristide et ses supers allies ne veulent pas entendre la verite periode .. Dire la verite a Aristide C'est etre condanme a mort !
Allez donc demander a Maitre Francois P Louis ki la verite koute li devant Aristide , a J E Alexis ..konbe souflet la verite koute li nan bureau Aristide ..
Nou pa remake se sel Mwen kakakok ak Thunder ki ka sa nou vle , le nou vle , jan nou vle isit la ...Paske nou souche okenn kote...Et la verite pa genyen direksyon... Fomul yo la nou derifize aplike yo...YON VAKABON RETE VAKABON MENM LE SE ZANMI NOU !

Ce ne'est pas la revolution duvalieristement seulement kap manje pwop pitit li !...Pou neg kap pale koze tafya ak kokayinn TOUNEN ARISTIDE SE NAN MENLI LI YE>>>LI TE KONN SA TRES BYEN LO YO TE BOURE POCH L"AUTRE RENE < LE CIVIL AK LAJAN >>POU TE OGANIZE KOZE SILA>>>RENE CIVIL FE PREVAL ARE LI>>>RES LAJAN LI RETE NAN MENM LI>>>TITID TOU RETE DANS LA MERE PATRIE>>> SI TOUSSAINT TE CHANS SILA 1804TAP FET PI BONE !)
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Marc-Henry Sam 20 Déc 2008 - 15:37

Ce ne'est pas la revolution duvalieristement seulement kap manje pwop pitit li !...

_________________
Solidarité et Unité pour sauver Haiti
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Joel Sam 20 Déc 2008 - 17:07

Thunder a écrit:Pa bliye tou ke DEA an bandisyon sèjousi an Ayiti, mesye sa yo pa konn chyen yo pa konn chat.

Se yon bon nouvèl ,ke DEA an bandisyon,ann Ayiti,sè jousi;paske yo t al dèyè Ti Gi sanble pwotektè misye yo te fè yo fè bak.
Menm jan tou gen yon senatè tou pwisan ki gen repitasyon ke l lan dwòg jis lan kou l.
Wifout,
mesye sa yo gen lè lan ka wi ak van an ki vire lan Washington.

Baton ki te bat chen blan an...nou konn rès lan!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Thunder Sam 20 Déc 2008 - 22:06

Mwen pa konn plede pou oken moun, dat pou DEA mete sou yon dwòg dilè ekri nan liv yo deja. Repitasyon Aristide nan dwòg, ankò pli grav ke mesye sa yo. Men jan wou wè ke jou mesye sa yo poko rive, jou Aristide la make tou.

Van vire nan Washington, se pa pou Aristide & Co. Administrasyon ki pral monte a pap vle fè menm erè ke Bill Clinton te di li te fè a. Administrasyon sa a pral trè pridan. Nou pa menm bezwen konte sou yo, apre sa pou nou pa rele yo trèt, ...ohhhh wi! se pou sa nou te vote pou yo blablablabal... menn jan nou fè Preval la.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Joel Dim 21 Déc 2008 - 9:05

Al repase,

DEA aji souvan dapre enterè politik ameriken an.Se de Depatman Jistis lan ke li depann,li pa yon òganism endepandan.

Mwen konn tande e li temwayaj mesye DEA ki konn ofiske paske yo konnen entèl ou Entèl lan dwòg e administrasyon yo pa ba yo fe vèt pou y al dèyè yo.Se youn lan rezon alatèt DEA lan Kolonbi te bay demisyon l paske misye te vle al dèyè yon seri de moun lan gouvènman an,e administrasyon an te refize.

Konbye lan mesye Lavalas yo te arete pou dwòg sou administrasyon Clinton lan ,se sou BUSH lan te kòmanse arete nèg.

Ann tann.Palan de Clinton ,se sou presyon misye te retounen Aristide ann Ayiti..Si se te pou misye li pa t ap fè l.
Se rezon sa a tou OBAMA kapab pa gen chwa.

Kite gwo manifestasyon,mobilizasyon popilè koumansè fèt ann ayiti e ke près entènasyonal lan rapòte w ap wè si OBAMA ap gen chwa.

Sa m prevwa ,sè ke yo pral koumanse akize GNBis de se ke yo lan dwòg pou netwaye teren an pou retou Aristide.
Se ap bon politik pou OBAMA paske misye ap deja koumanse gade pou kanpay reyeleksyon l an 2012.
Sa m ap di se anpil GNBis se veye dengonn yo ,paske yo pral koumanse akize yo de dwòg dilè.
Se yon zam ke gouvènman ameriken an itilize swivan enterè l.
E enterè gouvènman OBAMA a plis lan yon retou ARISTIDE ke li lan yon gouvènman GNBis

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  kakakok Dim 21 Déc 2008 - 10:53

Joel a écrit:Al repase,


Ann tann.Palan de Clinton ,se sou presyon misye te retounen Aristide ann Ayiti..Si se te pou misye li pa t ap fè l.
Se rezon sa a tou OBAMA kapab pa gen chwa.

Kite gwo manifestasyon,mobilizasyon popilè koumansè fèt ann ayiti e ke près entènasyonal lan rapòte w ap wè si OBAMA ap gen chwa.

Sa m prevwa ,sè ke yo pral koumanse akize GNBis de se ke yo lan dwòg pou netwaye teren an pou retou Aristide.
Se ap bon politik pou OBAMA paske misye ap deja koumanse gade pou kanpay reyeleksyon l an 2012.
Sa m ap di se anpil GNBis se veye dengonn yo ,paske yo pral koumanse akize yo de dwòg dilè.
Se yon zam ke gouvènman ameriken an itilize swivan enterè l.
E enterè gouvènman OBAMA a plis lan yon retou ARISTIDE ke li lan yon gouvènman GNBis

Entre la folie et le genie il n y a qu'un pas..Le pas en avant c est vers le genie et le pas en arriere c est vers la folie.. Semble bt il St Joel a encore reperdu sa grace... Dans un contexte internationale aussi fragile je trouve cette reflexin tres mal placee et un peu salle up....
Le titidiste salle up continue de compter sur la destabilisation du pays pour faire retourner le destabilisateur..Le kidnaping n a pas mache..mais les manifestions violentes vont marcher ... C'est bien malheureux que St Joel pa rive konpwann que le petit capon titide n a qu acheter un billet d'avion one way pour se rendre Haiti ... et le billet de Clinton etait round tripe...Bush n avait autre choix que de faciliter son retour....dans la mere patrie..Poukisa tout pale sa yo...Ti neg lakay li...
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Invité Dim 21 Déc 2008 - 11:01

Concernant le retour de Titid en Haiti, il faut entendre la voix de la majorité du peuple haitien pour bien décider. Jusqu'ici, on n'a entendu que la voix de ceux qui manifestent pour ce retour. Il faut aussi entendre la voix de ceux qui gardent le silence, ceux qui ne manifestent pas. N'oublions pas que nous voulons pratiquer la démocratie dans ce pays.

Les 5, 10, ou meme 20 milles lavalassiens qui étaient dans les rues ne peuvent pas représenter 10 millions d'Haitiens. Ce n'est pas sérieux!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  kakakok Dim 21 Déc 2008 - 11:03

C 'EST UNE HONTE ! APRES PLUS DE 15 ANS DE MALPEOPRETE ! D ARNACHIE !DE MALVERSATION ! DE CRIME POLITIQUE NOUS LES ST JOEL , ST MARC ET ST SAN MALIS NOU PA TROUVE ANYEN KI PI BON POU NOU OFWI A PEP AYSYEN AN KE JEAN B ARISTIDE "
MESYE NOU GENYEN PTIT ? NOU PA KWE NAN EDIKASYON ? NAN CHANJMAN ??SA VLE DI APRE JEAN B ARISTIDE PEYI A PANKO PWODWI OKENN LOT SITWAYEN ??? NOU FE MWEN WONT ! MWEN ANVI VWOMI ! SE SEL CHEN KI RETOUNEN TOUTAN NAN VWOMISMAN LI ???
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Joel Dim 21 Déc 2008 - 11:26

colocolo a écrit:

[color=red]Les 5, 10, ou meme 20 milles lavalassiens qui étaient dans les rues ne peuvent pas représenter 10 millions d'Haitiens. Ce n'est pas sérieux!


Se bagay sa a yo pa ka konprann ak nou an.Nou pa genyen yon rasyonalite nan sa n ap di.
Nou kont Aristide e se voye monte.
Mwen te kwè gen nèg ki te di se manifestasyon ki youn lan faktè ki te fòse Aristide ale.
Konbyen moun ki te lan manifestasyon sa yo ,se te 3 milyon moun?

Se pou ARISTIDE tounen lan peyi l.Mesye mwen pa tande nou di anyen ke de kriminèl notwa tankou GUY PHILIPPE ak JODEL CHAMBLAIN ak flannen lan peyi an ,tandis ke se Aristide nou refize ki lan peyi l.

Se pou Aristide tounen ,pou l respekte lwa peyi an e se majorite pèp lan ki a deside ki wòl pou l jwe.
Lè Preval arete tout GNBis ki te komèt ekzaksyon lan peyi an ,tout alawonnbadè ,se lè ak kapab genyen yon konvèsasyon.
Pa genyen de pwa ,de mezi.
Epitou depi dè zane nèg ap pale de DEA,de dwòg dilè ,m ap di l ankò pinga lè yo kòmanse mare yon seri de nèg pou netwaye teren an pou Aristide tounen ,pinga mwen tande nèg ak kòmanse konplenn.
Sa nou bezwen se la pè,se pou eleksyon fèt lan peyi an ,lib e libè ,san bri san kont.
Se pou lè yon moun eli ,nou kite l fè manda l.Nou gen dwa kritike l ,men nou pa genyen ABSOLIMAN,oken dwa pou nou fè koudeta kont li.
NOU PA GEN DWA SA A!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Invité Dim 21 Déc 2008 - 11:31

Jojo,

Aristide a été renversé par un coup d'état, il n'y a pas de discussion sur ce sujet. Concernant son retour dans le pays, personnellement, je pense qu'il faut faire appel aux règles de la démocratie, le principe de la majorité.

20, 30, 50 milles personnes ne suffisent pas pour parler au nom de 10 millions d'habitants. Il faut aussi entendre ceux qui gardent le silence, c'est mon point de vue.

Concernant les criminels notoires qui circulent en plein jour en Haiti, c'est un autre sujet. C'est plutot un sujet sur le role de la Police et la Justice en Haiti. Nous ne pouvons pas tout traiter en un seul sujet. Ce n'est pas possible.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Joel Dim 21 Déc 2008 - 12:22

colocolo a écrit:Jojo,]Aristide a été renversé par un coup d'état, il n'y a pas de discussion sur ce sujet. Concernant son retour dans le pays, personnellement, je pense qu'il faut faire appel aux règles de la démocratie, le principe de la majorité.[/color]

20, 30, 50 milles personnes ne suffisent pas pour parler au nom de 10 millions d'habitants. Il faut aussi entendre ceux qui gardent le silence, c'est mon point de vue.

Concernant les criminels notoires qui circulent en plein jour en Haiti, c'est un autre sujet. C'est plutot un sujet sur le role de la Police et la Justice en Haiti. Nous ne pouvons pas tout traiter en un seul sujet. Ce n'est pas possible.


Maintenant ,vous connaissez l'opinion de la majorité?
Cette majorité ne voudrait pas qu'Aristide retourne dans son pays?

Peut ètre qu'il faudrait faire un sondage et je suis sur que la majorité n'aurait aucun problème avec un retour d'Aristide.

Quand on l'embarquait,on avait demandé si c'était la volonté de la majorité,
Je suis sur que pendant nous conversons ,les américains sont en train de faire des sondages sur la question du retour.
C'est l'un des outils qu'ils usent pour leur politique étrangère.

Suivons ce que dit le "Council on hemispheric affairs"
D'après le COHA c'est avec ces mèmes sondages que les américains avaient donné le feu vert aux déstabilisateurs ,réalisant que en 2000 (tenez vous bien),les partis politiques anti Aristide n'avaient l'appui qu'environ 10% de la population.
Il n'est que d'attendre

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Rodlam Sans Malice Dim 21 Déc 2008 - 13:43

Permettez-moi d'attirer l'attention de tous ceux que la question du retour d'Aristide concerne sur l'illegalité de ce concept que veuille proner Colocolo:La majorite des haitiens sont contre ce retour ;de quelle majorité parle-t-il?Meme au cas ou 99.9% des haitiens ne voudraient pas le retour d'Aristide cela ne rendrait pas ce souhait legal,car la Constituion haitienne ,qui est la loi mère du pays stipule les droits et devoirs des citoyens et de leurs dirigeants.Elle est absolument claire sur cette question:Aucun haitien ne peut -etre condamné au bannissement.

Dès lors il faudrait un amendement de la Constitution haitiennne pour maintenir l'ex president Aristide en Afrique du Sud.Ou bien on defend l'etat de droit ou bien on est un oppresseur de certains haitiens.Il faut choisir entre les deux.ce n'est pas en masquant son vrai but qu'on parviendra à tromper tout le peuple tout le temps.Les faux bergers doivent etre demasqués.Jaf a invoqué l'evangile pour inciter les pècheurs a la repentance.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Invité Dim 21 Déc 2008 - 13:53

Malice,

J'ai dit que nous n'avons pas encore assez d'informations ou d'évidence pour conclure que la majorité des haitiens veule le retour de Titid parmi eux. 20 ou 50 milles lavalassiens dans les rues ne représentent pas cette majorité, c'est ce que j'ai dit.

Pour entendre ceux qui gardent le silence, il faut demander à la communauté internationale de l'argent pour organiser un referendum et ainsi on pourra statuer sur ce point.

Nous avons une très jeune démocratie, et il faut à tout prix éviter de donner de mauvais exemples en écoutant ceux qui font du bruit pour faire passer leurs revendications. La démocratie a ses règles et principes. D'un coté, on ne peut pas réclamer un état de droit et de l'autre instaurer un état de siège pour faire passer ses revendications. Ce n'est pas sérieux.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Rodlam Sans Malice Dim 21 Déc 2008 - 14:28

Colo

Tonnèrre, pour une dernière fois ce retour ne doit pas dependre des voeux d'une majorite,Aristide en tant qu'haitien doit pouvoir vivre chez lui independemment des opinions de certains haitiens.Pourquoi refusez vous d'admettre l'illogisme de votre requete.?Lent=slow a bien dit qu'il y a des gens qui sont de mavaise foi.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Invité Dim 21 Déc 2008 - 14:33

Rodlam Sans Malice a écrit:Colo

Tonnèrre, pour une dernière fois ce retour ne doit pas dependre des voeux d'une majorite,Aristide en tant qu'haitien doit pouvoir vivre chez lui independemment des opinions de certains haitiens.Pourquoi refusez vous d'admettre l'illogisme de votre requete.?Lent=slow a bien dit qu'il y a des gens qui sont de mavaise foi.

Malice
,

Ils sont nombreux nos exilés politiques. Personnellement, je ne vois pas pourquoi vous vous intéressez seulement à un seul individu.

Haiti ne leur (les autres exilés politiques) appartient-elle pas non plus???

Sont-ils des moitié-Haitiens???


Se pa kout Tonnè ka fè'm pran pression e ankouraje pou Ayiti antre nan trouboum sa a.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Rodlam Sans Malice Dim 21 Déc 2008 - 14:54

J'ai bien dit tous les haitiens sans distinction doivent vivre chez eux s'ils le desirent.J'ai ecrit le nom de Jean Claude Duvalier aussi.Je n'exclus aucun;c'est la notre divergence.Vouloir m'attibuer une idolatrie quelconque envers Aristide ou qui que ce soit est pueril ,car ce n'est pas recemment que je prone le retour et la reconciliation de tous les haitiens.

comme je l'ai deja dit :"Nous sommes la somme de nos experiences."dès lors nos opinions ne peuvent pas etre similaires.cependant il y a des droits qui sont inalienables que nous devrions tous respecter pour une vie plus harmonieuse.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Invité Dim 21 Déc 2008 - 15:04

Malice,

Retou Titid ka kree konfli nan peyi a, e men yonnn nan konsekans konfli sa yo:



Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Rodlam Sans Malice Dim 21 Déc 2008 - 15:07

gade sa w ekri :"retou titid KA kreye konfli";wap kondane ankor yon lot fwa pa antisipatyon.mwen deja di w sa ilegal.dayè li te retounen deja ki sa k te pase?pafwa nan jurispridans lè la lwa pa klè sou yon kestyon determine yo servi de presedans,byen ke nan ka ki konserne nou an jodya la lwa a klè tankou yo dlo kokoye.se wou ke prejije kont titid anpeche ke w konmprann bi diskisyon an .talè wa dim de ki legalite map vinn pale w la.men mwen paka pataje abi ke w vle fè yon sitoyen .


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Dim 21 Déc 2008 - 15:12, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Invité Dim 21 Déc 2008 - 15:12

Rodlam Sans Malice a écrit:gade sa w ekri :"retou titid KA kreye konfli";wap kondane ankor yon lot fwa pa antisipatyon.mwen deja di w sa ilegal.dayè li te retounen deja ki sa k te pase?pafwa nan jurispridans lè la lwa pa klè sou kestyon determine yo servi de presedans.talè wa dim de ki legalite map vinn pale w la.men mwen paka pataje abi ke w vle fè yon sitoyen .

Lè li te retounen te gen lanmo.

Jiska prezan, pa gen piès moun ki konnen kijan Mireille Durocher te mouri.

Mete ou nan plas timoun ki orphelin sa yo. Annou evite lagè.


ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Mireille

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Rodlam Sans Malice Dim 21 Déc 2008 - 15:18

Oh prejudices quand tu nous tiens nous devenons egarés(lol).ou ekri ankor nanpren moun ki konnen ki jan Mirelle Durocher Bertin mouri,men ou vle kondane Aristide pou lan mor saa. .or nan yon prosè kriminel ou pa ka kondane yon akise si genyen dout.mwen pa regret show dwa ki enterese m nan televisyon tankou boston legal, e patisipatyon mwen nan jury duty o Zeta Zuni.Gade ki jan map malterete yon gwo iniversitè,avoka met zabelbok (lol) bravo roro yo pat voye w lekol pou use pantalon w selman (lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Joel Dim 21 Déc 2008 - 15:19

Se Aristide menm yo pa vle tounen.

Yo asiyen CARL DORELIEN ak PROSPER AVRIL pou vyolasyon dwa moun lan Florid;yo di pou mesye yo dedomaje viktim ;2 mesye sa yo kraze rak pou yo pa peye e yo tounen ann Ayiti,y ap paweze lan peyi an.
Guy Philippe ak Jodel Chamblain touye moun a dwat ,a goch ;mesye yo lan peyi an ap manje dobowoti ,tankou pawòl lan di.
Kilès ki gen kapasite pou fè vyolans ,Aristide ou byen mesye sa yo?

Wi mesye ,di ki maladi nou soufri,ki sa ki grate n.Eske se vyolans nou pè ou byen si Aristide tounen anpil nèg ki gen anbisyon politik ou byen ki bezwen djòb Leta ,kafe yo ap koule ak ma.

Genlè se sa sèlman wi ,e se pa anyen ankò

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Invité Dim 21 Déc 2008 - 15:23

Rodlam Sans Malice a écrit:Oh prejudices quand tu nous tiens nous devenons egarés(lol).ou ekri ankor nanpren moun ki konnen ki jan Mirelle Durocher Bertin mouri,men ou vle kondane Aristide pou lan mor saa. .or nan yon prosè kriminel ou pa ka kondane yon akise si genyen dout.mwen pa regret show dwa ki enterese m nan televisyon tankou boston legal, e patisipatyon mwen nan jury duty o Zeta Zuni.Gade ki jan map malterete yon gwo iniversitè,avoka met zabelbok (lol) bravo roro yo pat voye w lekol pou use pantalon w selman (lol)

Roro,

Mwen pa akize Titid sou lanmo manzèl, jamè e mwen pa di sa.

Sepandan, Titid abitie pran kob leta pou peye dedomajman lè patizan li yo fini kraze peyi a, tankou lè eveneman fo koudeta a kote lavalas tal kraze lokal lot pati yo.

Nou paka fè tankou Jowèl pou nou di ke lavalas pa gen yon kouran violan ladan li, se pa nomal. Lè kouran violan sa a jwen alimèt ki se Titid, peyi sa a tou kraze.

Alimèt ak gazoline dwe rete loin daprè mwen.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Rodlam Sans Malice Dim 21 Déc 2008 - 16:18

Colo

Se yon bagay mwen toujou repwoche Aristide li foure bouch li nan yon paket bagay ki pa regade l se pousa pafwa se li ki peye po kase ya.Lè manifestayon fet o Zeta Zuni nan harlem, nan watts nan detroit swa pou pwoteste kont abi polisye ou pou nenpot rezon ki fè pep souveren ameriken yan fache eske w konn janm tande presidan di li ap dedomaje pou sa pep la fè.Se pa sou Arisitde ke pep souveren konn dechouke malveyan ki pa vle rekonet dwa yo.se pou sa mwen di nou fok nou koute gran moun ki wè evenman nan peyi ya anvan 86.Genyen anpil krim ki fet ke Presidan yo pa genyen anyè pou wè ak yo.

Si yon moun ap plede pou plis jistis sosyal an ayiti ou pa ka vle bani li nan peyi li.tandiske ou pa vle bani sa ki pa rekonet manda presidan ke pep la eli ya ki pafwa lakoz milye dayisyen pèdi la vi yo pou gremesi.Se komsi ou ta dim ke Napoleon te genyen rezon kidnape Toussaint Louverture paske li se te yon fesè de twoub nan koloni ya.Se lavalas selman ki genyen kouran vyolan ladann e gnbist yo yo menm se sen?yo pat touye fanm ak ti moun e mesye fraph yo?se pou pitit soyet toujou ap vire lot bor figi yo pou yo pran souflet san rouspete nespa kolokolo pitit kakakok.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum