Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-40%
Le deal à ne pas rater :
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + Casque filaire ...
29.99 € 49.99 €
Voir le deal

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

+2
Thunder
kakakok
6 participants

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  kakakok Sam 20 Déc 2008 - 13:57

Rappel du premier message :

C'EST TRISTE ! LES TITIDISTES NE PEUVENT Pas s entendre... NOU SE KOLONN RANSE . ARISTIDE PAP FE YON KITA YON PA NAGO>>>>> BANN RANSE ESKE NOU KONNEN CHAVEZ TE ENVITE MOUCHE RETE VENEZUELA APRE LE LIMOSAJ DE BEKI >>>ARISTIDE TE DI NON>>SOU BAZ MOUCHE SA TE TWOP ANTI AMERIKEN !

NAP REVE ARISTIDE KONNEN PI BYEN PASE NOU>>> R$ETOUNEN PROCHEN ADRESS LI SE PENITENSYE NASYON OU SIMETYE DE POTOPWENS <<<<<
ALO BA MOUN VAN !

ARISTIDE PA BEZWEN ST MARC MENE YON KSNPAN KONT LI >>>ARISTIDE LI MENM DEJA MENEN YON KONPAPAY KONSA>>>>>
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas


ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Invité Dim 21 Déc 2008 - 16:23

Roro,

Sa pou konpran, mwen pa gen anyen kont Titid. Ou di moins, mwen pa kwè gen yon moun sou fowum sa a ki renmen Titid pase'm.

Sepandan, lanmou mwen gen pou Titid pa ka foutu pi fo ke sa mwen genyen pou Ayiti. Se la mwen men ak lot Lavalas yo fè wout separe.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Rodlam Sans Malice Dim 21 Déc 2008 - 16:35

Colo

mwen pa renmen Arisitde pase ayiti dayè mwen di tout moun sa a la ronn badè mwen pa fanatik li.men tou fok nou defann eta de dwa nan peyi ya.fok la lwa se menm bagay pou nou tout si w pa ta renmen yon gouvenman di ke w pa genyen dwa viv nan peyi w ou paka renmen pou yo anpeche yon lot sitioyen viv lakay li. diskisyon se pa yo kestyon de renmen ou pa renmen Aristidie se dwa w pou pa renmen Aristide men ou pa ka base sou santiman w pou fè l abi.

Se konsa ki fè yon ti doktè malisye pase nou tout nan akra jis li mouri li mete pitit li pou ranplase l komsi ayiti se te byen papa l te mouri kite pouli.chak fwa li fè sa ki pa bon nou di pito nou led nou la,se konsa li rete yon jou li di :"haiti c'est moi."paske depi se pa lakay nou lakwa te vini nou te toujou di:Duvalier papa peyi w se pou wou vire bonda w jan w vle..se menm jan tou lè Floriville Hyppolite tap maskre moun nan tout vil nan peyi ya yon patizan l ki tap travay nan simetyè te konn ap di depi se moun ki kont Florvill se lage yo nan trou komen. jis yon bouret paret ak yon paket kadav nan simetyè epi lè kok mor yo wè se yon piti gason chef simityè ki te pami mor yo ;yo rele l poul vinn gade lè li rive li tombe a tè li rele anmwe nanpren yon moun ki ka fè Florville bouke touye pitit bon dye nan peyi ya.Jodya se aristide ou pa vle ki tounen lakay li ki di demen se pa wou ou byen yon frè w.si la lwa elastik pou nou selon enterè nou e byen pap janm genyen satabilite , rekonsilyatyon ni inyon nan peyi ya.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  OBSERVER KEEN Dim 21 Déc 2008 - 17:52

colocolo a écrit:
Rodlam Sans Malice a écrit:gade sa w ekri :"retou titid KA kreye konfli";wap kondane ankor yon lot fwa pa antisipatyon.mwen deja di w sa ilegal.dayè li te retounen deja ki sa k te pase?pafwa nan jurispridans lè la lwa pa klè sou kestyon determine yo servi de presedans.talè wa dim de ki legalite map vinn pale w la.men mwen paka pataje abi ke w vle fè yon sitoyen .

Lè li te retounen te gen lanmo.

Jiska prezan, pa gen piès moun ki konnen kijan Mireille Durocher te mouri.

Mete ou nan plas timoun ki orphelin sa yo. Annou evite lagè.


ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Mireille
Colocolo, yon lot moun ka pose menm keksyon an tou, eske se sel manmzel ki te viktim ou eske lot viktim yo se te moitye-viktim yo te ye. ou paka itilize rezonman selektivam paske mwen sonje ou itilize rezonman sa pou mande eske se sel aristide ki nan ekzil ou eske lot se moitye-haitien yo ye.

OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 966
Localisation : USA
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  OBSERVER KEEN Dim 21 Déc 2008 - 17:57

mwen pap jistifye lanmo manzel non, ou diminye pet la non, men ou pa ka montre nonplis yon sot panse ki konvenyan nan yon diskisyon ki osi inpotan fre mwen.

OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 966
Localisation : USA
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Invité Dim 21 Déc 2008 - 17:57

OBSERVER KEEN,

Atansyon!

Mwen mande pou tout belijeran yo rete a kote jwèt la. Mwen pa mande pou yo mare Titid loin peyi a epi pou yo lage delenkan GNB yo pou ale kraze ti malere yo. Se pa sa mwen di.

Mwen mande pou politisyen yo bay moun yo chans pou viv an Ayiti. Mwen pa kiè ke politisyen an se Lavalas ou GNB.


Tout viktim se viktim, e tout orphelin se orphelin! Mesaj mwen se pou yo bay Ayiti yon chans.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  OBSERVER KEEN Dim 21 Déc 2008 - 18:02

mwen fe yon obsevasyon, mwen pap akize ou de anyen. mwen selman montre ke pafwe bayes nou konn fe nou pa konsistan nan lojik nou aplike sou sit la. ou gen tout dwa ou pou kritike ou pou renmen ou rayi aristide.
mwen pa nan zafe diskisyon polemik sa paske mwen pa entere nan zafe sa, paske bagay sa pral fe moun rele lot move moun, fe moun mal konprann lot; bagay aristide sa nan tout de kote gen twop pasyon ladani papa.

OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 966
Localisation : USA
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  kakakok Dim 21 Déc 2008 - 19:06

Rodlam Sans Malice a écrit:Colo

Tonnèrre, pour une dernière fois ce retour ne doit pas dependre des voeux d'une majorite,Aristide en tant qu'haitien doit pouvoir vivre chez lui independemment des opinions de certains haitiens.Pourquoi refusez vous d'admettre l'illogisme de votre requete.?Lent=slow a bien dit qu'il y a des gens qui sont de mavaise foi.

pOUR UNE FOIS JE suis a votre cote ! On n a pas besoin de passer au vote pour le retour d'un homme quia affaire avec plusieurs departement de la justice.....Tan pi li pa non plus ap mande mounpopu li tounen ..Se pa Preval non plis ki reponsab tounen mouche.....Yon resevasyon ak yon tike....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  kakakok Dim 21 Déc 2008 - 19:26

Pour l'histoire , au non de la democratie en atnt qu'ancien lavalassien au de la justice de la transparence et de la participartion ....considerant que le criminel doit toujours retourner au lieu du crime je suis pour le retour de mon ancien president... et de tous les exiles.....
Je demande a ladministration Preval de ammenager le penitencier national je n aimerais pas qu'on traite TITIDE lde la meme maniere qu'on avait traite LE GN AVRIL..et les autres gros gibiers....

Je crois ferment que son retour, son jugement peut faire avancer la cause de la justice , peut lancer un signal clair contre l'impunite dans notre pays..que Preval n a pas besoin redeposer les plaintes de detournement de fonds dans un tribunal international...Cela fera grand plaisir a notre blancophe de le juger localement . noiristement...

Cette lecon , cette page d'histoire sera tres bien assimilee par Raoul CEDRAS , Toto Constan , J C D , Gerard La TORTUE et a tous nos anciens vicieux et ttortionaires qui commencent deja a mourrur paisiblement dans une chambre d'hopital comme Biambi , Grandbeta et latrie !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Rodlam Sans Malice Dim 21 Déc 2008 - 21:00

kakakok

Se yon sel bagay pou fè koulyè ya se desann ayiti pou komanse prepare dosye jijman paske dapre sam konnen se malet ki komanse ap ranje ou di li pap fè yon pa nago ,chen di gade pa twop nap gade.

mwen ta renmen wè si w genyen kouraj konviktyon w pou al testifye kont li lè li tounen.(lol)li dim li ap tann ou nan kalfou tenten.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Thunder Lun 22 Déc 2008 - 11:44

Joel a écrit:Se Aristide menm yo pa vle tounen.

Yo asiyen CARL DORELIEN ak PROSPER AVRIL pou vyolasyon dwa moun lan Florid;yo di pou mesye yo dedomaje viktim ;2 mesye sa yo kraze rak pou yo pa peye e yo tounen ann Ayiti,y ap paweze lan peyi an.
Guy Philippe ak Jodel Chamblain touye moun a dwat ,a goch ;mesye yo lan peyi an ap manje dobowoti ,tankou pawòl lan di.
Kilès ki gen kapasite pou fè vyolans ,Aristide ou byen mesye sa yo?

Wi mesye ,di ki maladi nou soufri,ki sa ki grate n.Eske se vyolans nou pè ou byen si Aristide tounen anpil nèg ki gen anbisyon politik ou byen ki bezwen djòb Leta ,kafe yo ap koule ak ma.

Genlè se sa sèlman wi ,e se pa anyen ankò

Sans Malice ekri :

Si yon moun ap plede pou plis jistis sosyal an ayiti ou pa ka vle bani li nan peyi li.tandiske ou pa vle bani sa ki pa rekonet manda presidan ke pep la eli ya ki pafwa lakoz milye dayisyen pèdi la vi yo pou gremesi.Se komsi ou ta dim ke Napoleon te genyen rezon kidnape Toussaint Louverture paske li se te yon fesè de twoub nan koloni ya.Se lavalas selman ki genyen kouran vyolan ladann e gnbist yo yo menm se sen?yo pat touye fanm ak ti moun e mesye fraph yo?se pou pitit soyet toujou ap vire lot bor figi yo pou yo pran souflet san rouspete nespa kolokolo pitit kakakok


[Mwen pa kwè genyen moun la a ki konn di ke se Lavalas sèlman ki konn fè vyolans. Si nou wè patisipan tankou m , Kakakòk, elatriye... pa pale twòp de mesye sa yo se paske ke nou menm Lavalasyen/Aristidis dayati kònn siye yo : Piporiko, Joel, Jafrikayiti, Sans Malice fè yon bon djòb deja nan denonse malpouwont ki pa lavalas k 'ap vòlò, touye, vann dwòg. [/size]

[Alò kòm mwen konnen ke Lavalas pli mal ankò ke mesye sa yo nan fè zak malonèt, vòlò, touye, vann dwòg... m oblije denonse sa ke nou pran pòz nou pa konnen deja akòz laperèz, enterè pèsonèl, lawont ak zye pete klere nou.[/size]

Aristide se pa sèl problèm peyi a, men li pa solisyon an nonplis[/size]
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Rodlam Sans Malice Lun 22 Déc 2008 - 12:10

Si w bouche zorey w pou tande yon sel son kloch se pa fot lot moun.men si wap li sam ekri depi lontan wa wè mwen denonse delenkan ki rantre nan lavalas pou yo anrichi tet yo menm si se peyi ya yo avili .Mwen denonse tout mesye ki nan prison yo deja.Mwen te menm averti Aristide sou OPL ke mesye sa yo ka mete l nan pwoblem.

eske w ka site m yon gouvenman ki pase an ayiti pandan 50 dernye ane sa yo ki pa genyen volè, kriminel,drug dilè etc ladan yo ?devan la jistis se moun ki fè krim lan ak asosye yo ki pou peye konsekans yo ,men ou pa ka kondane tout pati pep la.Wi genyen yon gwoup moun ki ap pran wou lib sou do pep la pou yo regle zafè yo ;fok nou denonse tout delankan kelke swa palto yo mete sou do yo.mwen pa konn pou lot moun men mwen toujou di ke mwen pa moun oken moun.se moun ki ap manje tè yo ke mwen ta vle wè ki rale yon souf.Mwen konnen se pa ti boujwa ayisyen ki pral fè yo rale souf saa paske yo pa janm renmen moun ki an ba yo.

devwa nou se pou retire tout move fwi ki ka pouri panye ya;konsa na paret ak yon lot gwoup defansè koz pep la.Mwen pap defann oken chapel.mwen ap defann dwa tout moun an jeneral ke li rele Jean Claude Duvalier ou byen Aristide ,mwen di se la jistis ki pou kondane yo.Mwen pa kwè non plis nan oken Tonton Noel.sim di ke Aristide genyen dwa viv nan peyi li sa pa vle di ke mwen vle li tounen Presidan.Mwen ta di menm bagay la pou wou tou si yo ta di ou paka viv nan peyi w.Diferans ant moun ou site yo e wou sè ke nou pa genyen pèsonn enn ni nou pa vle fè vanjans sou pep la paske se pa li ki manje pwa.mwen toujou di si yon tribinal enpatyal jwen ke men Airsitde tranpe nan krim ou nan drug se poul peye pou krim li fè tankou nenpot delankan.men mwen pap janm kondane li an antisipan sa ke nou kwè ke li pral fè.sa se pa jistis.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Thunder Mer 24 Déc 2008 - 11:16

Se nòmal pou m tande yon sèl son klòch, si se yon sèl ke nou jwe. Wi ! m konn wè ke w 'ap kritike Aristide, men se avèk yon lòt ti mamit ke wou mezire sa pou w di lè se yon lòt moun ke w ap kritike. Yon ekzanp senp : Wou toujou rele Latortue kriminèl, san ke yon tribinal pa jije l, men wou toujou mande fòk yo jije Aristide anvan ke wou rele l kriminèl wou menm. Antouka mwen paka nan fè diskisyon ak wou pou sa. Tout chyen niche malèng yo jan yo konnen.

Men Yon lòt kote ankò ke nou diferan. Fanmi Lavalas se pa "pati" pèp jan wou vle fè moun konprann la a, Fanmi Lavalas se yon bann woulibè ki pote premye pri nan tout jan de malvèsasyon, wi genyen kèk grenn ki gen bònfwa men ki poko wè klè.

Mouvman pèp la te ap antreprann nan ane apre 86 yo, toujou la. Se Pati politik Fanmi Lavalas ki ap pran woulib sou do mouvman pèp sa a pou yo ka regle zafè yo. Fanmi Lavalas nan oken ka pa ka reprezante pèp Ayisyen an, paske lè malpouwont sa yo t ap manje pan ak zwa, pèp la te toujou nan labou yo menm.

Genyen yon gwo diferans ant "Pèp Ayisyen" an ak "Fanmi Lavalas", pa melanje yo souple.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Joel Mer 24 Déc 2008 - 12:02

Ke yo te pran woulib,ke yote gen fwa ou byen movèz fwa;men si se yomenm pèp lan eli ,nou pa gen okenn dwa pou nou fè koudeta pou nou jete yo.

Gade yon enbesil ,inyoran ki rele JòJ BUSH ,ki fout detwi Etazini ,nou wè yo te fè koudeta kont li.
Peyi an pa konnen kote l gad ;men sa ak vòt yo ekate mesye repibliken sa yo.
nou plede ap mande retou Lame sa a ;men menm jan ak elit ayisyen Lame sa a pa p diferan ke Lame ki te la anvan yo.

Depi zam yo lan ponyèt yo ,yo gen pouvwa vyolans ,y ap ekzèse l.
Remete Lame dayiti an,se tankou Lame Ginen an l ap retounen .

Bagay sa a se lan kilti nou li ye.
e sa se pou wiu Colo.
Gade foto lan atik sa a ,kote Chirac ap bay diktatè ginen an ,ki te touye moun lan tout 24 an li te fè sou pouvwa a.
Omwens Etazini ,menm lè li t ap apiye diktati yo lan Amerik lan ,yo te fè l ak yon ti diskresyon.
Gade foto sa a se an 1999 wi yo te pran l ,sa gen tou lòt jou la ;epi pou w di m pa kritike La frans.
Tankou mwen te tande gran entelektyèl yo rele MOLEFI KOFI ASANTE (Temple University) te di l lan yon cho ki rele "LIKE IT IS" lan New York;misye di ke liberasyon Lafrik ap kòmanse pa lè yo kwape franse yo de Afrik de Lwès:

http://www.nytimes.com/2008/12/25/world/africa/25guinea.html?hp

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Thunder Mer 24 Déc 2008 - 13:16

Joel ekri :

Ke yo te pran woulib,ke yote gen fwa ou byen movèz fwa;men si se yomenm pèp lan eli ,nou pa gen okenn dwa pou nou fè koudeta pou nou jete yo.


Kèlke kesyon pou Joel; Kòman wou te fè apiye koudeta kont Duvalier a ? ...eske si Hitler se nan moman sa a li te sou pouvwa, Joel t ap apiye l ? ...eske Joel konnen ke genyen anpil fwa, diktatè ki pi fewòs yo te pran pouvwa legalman ?

Gade yon enbesil ,inyoran ki rele JòJ BUSH ,ki fout detwi Etazini ,nou wè yo te fè koudeta kont li.


Genyen diferans ant DIKTATI e ENKONPETANS, menm si pafwa yo mache ansanm. Mwen garanti w depi ke Bush ta depase limit li, li pa t ap fini manda l la peryòd.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  OBSERVER KEEN Mer 24 Déc 2008 - 19:33

mesye dam,, diskisyon sa yo blem!

OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 966
Localisation : USA
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh - Page 2 Empty Re: ILS SONT DEVENUS FOUS! Est-ce que je mène une campagne contre Aristide au Forumh

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum