Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-40%
Le deal à ne pas rater :
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 pièces (induction, ...
59.99 € 99.99 €
Voir le deal

CHERS AMIS ATTENTION ! ATTENTION ! AUX ACQUIS DE 1986 !

3 participants

Aller en bas

CHERS AMIS ATTENTION ! ATTENTION ! AUX ACQUIS DE 1986 ! Empty CHERS AMIS ATTENTION ! ATTENTION ! AUX ACQUIS DE 1986 !

Message  kakakok Ven 27 Nov 2009 - 19:15

A l'ecoute de Jean B Aristide a la radio je me ses triste et j'ai bien compris qu'il n a rien appris et que son cas fait pitie .Le petit Rene le plus malin qu il soit n'est pas trop loin .. Aujourd;hui Aristide ap krye pou move konsey electoral ??? lap krye pou move eleksyon ????
eske sa pa trist ????Aristide tounen Leon Manus????Li menm menase konsey la si elesksyon yo pa bon li pap bon pou pesonn..Sa se la verite yon sel bagay lipa di ..se move eleksyon ki mete li la .....
Antouka bagay sayo pap genyen ni gagna ni pedan..Aristide pran nan tenikalite chef a vi..Nou pa dwe ri sou sa ..Sa se yon tristess..Mouche di li pa menm genyen paspo..Sa vle di mouche la pou kelke jou ..Lap fe menas pandan lap di li pa nan politik anko..
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

CHERS AMIS ATTENTION ! ATTENTION ! AUX ACQUIS DE 1986 ! Empty Re: CHERS AMIS ATTENTION ! ATTENTION ! AUX ACQUIS DE 1986 !

Message  dilibon Ven 27 Nov 2009 - 19:22

kakakok a écrit:A l'ecoute de Jean B Aristide a la radio je me ses triste et j'ai bien compris qu'il n a rien appris et que son cas fait pitie .Le petit Rene le plus malin qu il soit n'est pas trop loin .. Aujourd;hui Aristide ap krye pou move konsey electoral ??? lap krye pou move eleksyon ????
eske sa pa trist ????Aristide tounen Leon Manus????Li menm menase konsey la si elesksyon yo pa bon li pap bon pou pesonn..Sa se la verite yon sel bagay lipa di ..se move eleksyon ki mete li la .....
Antouka bagay sayo pap genyen ni gagna ni pedan..Aristide pran nan tenikalite chef a vi..Nou pa dwe ri sou sa ..Sa se yon tristess..Mouche di li pa menm genyen paspo..Sa vle di mouche la pou kelke jou ..Lap fe menas pandan lap di li pa nan politik anko..

Kakakok,

Se pa de tristes! Mwen menm anvi kriye telman mwen wont pou ti moushe a! Menm Aristide ki tap vole emisyon, chaje ti lame domi nan bwa, eleksyon shampwel, voye pise ak poupou sou moun, voye vagabon bay moun kout rigwaz! Lajan nan fe lobby, peye avoka byen che... ap plenyen ke pa genyen demokrasi....

Sel sa pou moushe a fe, selon Madan Manigat, se fe youn demande opre de ministe des zafe etranje pou youn paspo diplomatik. Etan ansyen prezidna ki pedi fil li ka fe demand nan epi lap tann le Preval finn manje, lap netoye dan li la we sa lap fe pou msie.... Ala koze men Preval ap DOZE Aristide devan pot tounen deye kay... Notre pere docteur Aristide qui est dasn les hauteurs de Pretoria restez la ou vous etes!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

CHERS AMIS ATTENTION ! ATTENTION ! AUX ACQUIS DE 1986 ! Empty Re: CHERS AMIS ATTENTION ! ATTENTION ! AUX ACQUIS DE 1986 !

Message  piporiko Ven 27 Nov 2009 - 21:31

dilibon a écrit:
kakakok a écrit:A l'ecoute de Jean B Aristide a la radio je me ses triste et j'ai bien compris qu'il n a rien appris et que son cas fait pitie .Le petit Rene le plus malin qu il soit n'est pas trop loin .. Aujourd;hui Aristide ap krye pou move konsey electoral ??? lap krye pou move eleksyon ????
eske sa pa trist ????Aristide tounen Leon Manus????Li menm menase konsey la si elesksyon yo pa bon li pap bon pou pesonn..Sa se la verite yon sel bagay lipa di ..se move eleksyon ki mete li la .....
Antouka bagay sayo pap genyen ni gagna ni pedan..Aristide pran nan tenikalite chef a vi..Nou pa dwe ri sou sa ..Sa se yon tristess..Mouche di li pa menm genyen paspo..Sa vle di mouche la pou kelke jou ..Lap fe menas pandan lap di li pa nan politik anko..

Kakakok,

Se pa de tristes! Mwen menm anvi kriye telman mwen wont pou ti moushe a! Menm Aristide ki tap vole emisyon, chaje ti lame domi nan bwa, eleksyon shampwel, voye pise ak poupou sou moun, voye vagabon bay moun kout rigwaz! Lajan nan fe lobby, peye avoka byen che... ap plenyen ke pa genyen demokrasi....

Sel sa pou moushe a fe, selon Madan Manigat, se fe youn demande opre de ministe des zafe etranje pou youn paspo diplomatik. Etan ansyen prezidna ki pedi fil li ka fe demand nan epi lap tann le Preval finn manje, lap netoye dan li la we sa lap fe pou msie.... Ala koze men Preval ap DOZE Aristide devan pot tounen deye kay... Notre pere docteur Aristide qui est dasn les hauteurs de Pretoria restez la ou vous etes!


DELETED.

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

CHERS AMIS ATTENTION ! ATTENTION ! AUX ACQUIS DE 1986 ! Empty Re: CHERS AMIS ATTENTION ! ATTENTION ! AUX ACQUIS DE 1986 !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum