Michel Martely ap menen
+8
dilibon
Le gros roseau
Doub-Sossis
Rico
kami
Joel
Thunder
Maximo
12 participants
Page 2 sur 5
Page 2 sur 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Michel Martely ap menen
Rappel du premier message :
Sa se on foto ki fek fèt la, o Kap, Monseyè Kebreau kanpe a kote Miky, tout popilasyon o Kap la ap rele viv Tèt kale.
Sa se on foto ki fek fèt la, o Kap, Monseyè Kebreau kanpe a kote Miky, tout popilasyon o Kap la ap rele viv Tèt kale.
Dernière édition par Maximo le Mar 22 Mar 2011 - 18:56, édité 1 fois
Maximo- Super Star
-
Loisirs : football - Gagè
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Re: Michel Martely ap menen
Marc a écrit:La citation du jour''
''Michel Martelly: En venant ici, j'ai regardé sur internet avec mon Blackberry et j'ai lu que Madame Manigat a dit que Wyclef et moi savons chanter et qu'elle, elle fait d'autre chose de sérieux... Madame Manigat a 30 ans en politique, c'est à chaque 5 ans que j'entends son nom lors des élections et elle ne sort jamais. »
Sal te vle se poul te we Madanm nan devan jazz li a chak swa pendan lap desann pantalon li! MAdnam nan soti wi, wout li pa wout devegwondez la. Li ale nan inivesite, MM p[a renmen liv e pa janm rantre nan okenn inivesite ke pou netoye ban yo! Li soti li ale legliz, pendan MM ap leve gason sou do li kom sport! Li soti men li ale nan bon jan kote ki fet pou moun pendan MM ap fe magouy ak Jojo Loke!
dilibon- Super Star
-
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur
Maximo a écrit:Ekip Boudon an, pa dèyè Martely men dèyè Manigat, yo menm rive al nan anbasad ameriken pou di anbasadè ya peyi ya pa ka pwan Martely kom prezidan.
Permettez-moi d'envoyer chier l'équipe de bourdon qui ne fait que se masturber politiquement en Haiti. Qu'elle se la ferme cette équipe. A cause de leur polique tet gridap , l'équipe de Bourdon et son président ont fini par créer le diable . Que le diable les mange en petit morceau...
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
elle eduque la jeunesse,Micky.elle dit :je sais faire autre chose que chanter "Nous aurons trahirons.vous aurez trahira."(lol)
Le gros roseau- Super Star
-
Loisirs : sport ,internet,stock market
Dilibon
wa sonje tou ke mwen ekri mwen pa nan tolere oken delenkan ki le genyen blouz doktè, rob pret, ou byen bonè boulanje.nanpren moun ki ka konvenk mwen ke Aristide se yon vyolan.li reyaji pa rapò ak kondwit senkyem kolonn lan ki vle perpetye esklavaj modern lan an ayiti.e si se vre Aristide te yon vyolan yon asasen jan nou di ya sak pase an 2004 pa ta pase konsa.paske li te genyen moyen poul te fè genyen rel ka makorel wi.e map repete l pou wou non vyolans pa yon system ki ka reyisy nan tout peyi.an ayiti pou retire pep saa nan misè nwa saa fok genyen yon moun ki ka koresponn ak esklavajis modern yo.ke tout timid rete lakay yo.Tankou gerard bissainthe di ya fok genyen yon ekskli ki di mwen mwen pap kouri tnakou Allende te di ya.fok genyen moun tankou fre castro, frè Ortega yo.Moun tankou martin luther king ,malcom X.
wa sonje tou ke mwen ekri mwen pa nan tolere oken delenkan ki le genyen blouz doktè, rob pret, ou byen bonè boulanje.nanpren moun ki ka konvenk mwen ke Aristide se yon vyolan.li reyaji pa rapò ak kondwit senkyem kolonn lan ki vle perpetye esklavaj modern lan an ayiti.e si se vre Aristide te yon vyolan yon asasen jan nou di ya sak pase an 2004 pa ta pase konsa.paske li te genyen moyen poul te fè genyen rel ka makorel wi.e map repete l pou wou non vyolans pa yon system ki ka reyisy nan tout peyi.an ayiti pou retire pep saa nan misè nwa saa fok genyen yon moun ki ka koresponn ak esklavajis modern yo.ke tout timid rete lakay yo.Tankou gerard bissainthe di ya fok genyen yon ekskli ki di mwen mwen pap kouri tnakou Allende te di ya.fok genyen moun tankou fre castro, frè Ortega yo.Moun tankou martin luther king ,malcom X.
Dernière édition par Le gros roseau le Lun 21 Fév 2011 - 11:50, édité 1 fois
-
Le gros roseau a écrit:elle eduque la jeunesse,Micky.elle dit :je sais faire autre chose que chanter "Nous aurons trahirons.vous aurez trahira."(lol)
Bien sur , elle éduque la jeunesse mais Miky fait danser la jeunesse. Les étudiants ont besoin de se decompresser après leurs examens. A chacun son métier. Le professeur enseigne. Le chanteur apaise, calme et fait chanter le peuple . N'oubliez pas que le peuple haitien est un peuple qui chante et qui rit . ah! Ha!
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
MWEN PAP FE KOMANTE
!!!
MARC EKRI
''Michel Martelly: En venant ici, j'ai regardé sur internet avec mon Blackberry et j'ai lu que Madame Manigat a dit que Wyclef et moi savons chanter et qu'elle, elle fait d'autre chose de sérieux... Madame Manigat a 30 ans en politique, c'est à chaque 5 ans que j'entends son nom lors des élections et elle ne sort jamais. »
Invité- Invité
marc
on ne peut pas danser et chanter quand on a faim.combien de jeunes haitiens peuvent frequenter les hotels ou les night clubs en haiti.On ne peut pas comparer le travail de Micky à celui que realise Myrlande Manigat.C'est absurde ;il n'y a pas d'egalite possible entre ces deux candidats.
on ne peut pas danser et chanter quand on a faim.combien de jeunes haitiens peuvent frequenter les hotels ou les night clubs en haiti.On ne peut pas comparer le travail de Micky à celui que realise Myrlande Manigat.C'est absurde ;il n'y a pas d'egalite possible entre ces deux candidats.
-
Marc a écrit:Maximo a écrit:Ekip Boudon an, pa dèyè Martely men dèyè Manigat, yo menm rive al nan anbasad ameriken pou di anbasadè ya peyi ya pa ka pwan Martely kom prezidan.
Permettez-moi d'envoyer chier l'équipe de bourdon qui ne fait que se masturber politiquement en Haiti. Qu'elle se la ferme cette équipe. A cause de leur polique tet gridap , l'équipe de Bourdon et son président ont fini par créer le diable . Que le diable les mange en petit morceau...
Mwen te jis pote on koreksyon a sa on lot intèvenan te di, paske mwen pa nan boulshit ni a dwat ni a goch, e se la verite ki bousol mwen. Mentenan ki es ki ekip Boudon an? Se on seri de pwofèsionèl , bankye, antreprenè, komèsan, ke yo ye, ki toujou patisipe nan vi ekonomik e politik peyi ya.
Ki es ki bayo non gwoup de Boudon sa, se lot konpetitè yo ki abitye fè menm bagay ak yo e ki pa nan pozisyon jodi ya kap choute sou yo e bayo non, pou wè si yo ka ranplase yo e fè menm bagay ak yo.
Tou 2 ekip sa, se yo ki motè ekonomi peyi ya, e yo toujou mache ak kelkeswa gouvenman ki an plas la, yo te travay ak JCD, ak Aristide, e ak Preval, e pwal travay tou ak nouvo gouvenman, e gouvenman oblije travay avek yo, se yo ki gen kob nan men yo e peye taks.
Tèm pejoratif gwoup de Boudon se on fason pou konpetitè avili konpetitè parey yo, e mwen pap swiv yo sou chemen sa, pa gen ankenn mizisyen ki ka fèm danse dans yo vle. Nan tou 2 gwoup sa yo ou rankontre tout kalite swazo ladan yo, men tout swazo sa yo gen menm plimaj, e tout sèvi on sèl mèt.
Sel bagay mwen ka di nou, nan eta peyi sa ye la, nou pwal bezwen tout nèg ki gen kapital pou ede rekonstwi peyi ya.
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
On ne parle pas d'égalité mais de différence entre les deux candidats . Il chante et elle enseigne.
Attention , je ne suis pas en train de jouer à l'avocat du diable. Enfin bref, je trouve intéressant la réplique de Martelly à Manigat tout simplement.
C'est , en effet, une réplique qui illustre la réalité politique des leaders en Haiti. Ces gens ne foutent absolument rien pendant 5 ans et tout à coup à l'annonce des élections , on les voit sur la scène, comme un père Noel, apporter des bonbons pour le bon peuple.
Attention , je ne suis pas en train de jouer à l'avocat du diable. Enfin bref, je trouve intéressant la réplique de Martelly à Manigat tout simplement.
C'est , en effet, une réplique qui illustre la réalité politique des leaders en Haiti. Ces gens ne foutent absolument rien pendant 5 ans et tout à coup à l'annonce des élections , on les voit sur la scène, comme un père Noel, apporter des bonbons pour le bon peuple.
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Merci Maximo et je voudrais que tu saches que je m'adressais surtout à ce groupe boudonneux.
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
SI JE DEVAIS CHOISIR ENTRE LA LA RAISON[MmE MANIGAT] ET MON COEUR[MICHEL MARTELLY] QU'EST QUE VOUS AUREZ A ME CONSEILLER?
AIDEZ MOI S'IL VOUS PLAIT.
BAGAY LA RED C PA KK
BAGAY LA RED C PA KK
Invité- Invité
Marc a écrit:On ne parle pas d'égalité mais de différence entre les deux candidats . Il chante et elle enseigne.
Attention , je ne suis pas en train de jouer à l'avocat du diable. Enfin bref, je trouve intéressant la réplique de Martelly à Manigat tout simplement. C'est , en effet, une réplique qui illustre la réalité politique des leaders en Haiti. Ces gens ne foutent absolument rien pendant 5 ans et tout à coup à l'annonce des élections , on les voit sur la scène.
Tout jounen map tande Madan Manigat fè sesi, li fè sela, kote bagay sa yo li fè ya, Miki fè on konstatsyon reyèl, se chak senk an ou tande pale de moun sa yo, depi 25 an les Manigats tounen nan peyi ya, a pa de ale nan eleksyon chak senk an, e apre on kou deta pa lè zurn ke Manigat te fè, ki reyalizasyon tanjib, palpab, yo janm fè? An nou di ke nou pa gen lot moun, nou oblije bouche nen nou e vale dlo sal la.
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
zouke a écrit:SI JE DEVAIS CHOISIR ENTRE LA LA RAISON[MmE MANIGAT] ET MON COEUR[MICHEL MARTELLY] QU'EST QUE VOUS AUREZ A ME CONSEILLER?
BAGAY LA RED C PA KK
Écoutez votre coeur. Soyez vous-même .
Franchement, je ne pense pas qu'il y aura une différence politique entre Miky et Manigat dans un contexte de tutelle. On peut parler de différence de style entre les deux mais finalement c'est le blanc qui décide tout en Haiti .Le blanc veut une girouette et il aura sa girouette peu importe qui sera élu président.
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Ki sa Michel Martelly vle pou madan manigat te fè chita lakay li kom tout politisyen ap kritike san ke li pa fè anyen.Ou byen monte sou cha griyen deyèl ba presidan. ki sa ke Micky tap fè ki pi enpotan konsa ke sa madan manigat tap fè ya ?se tono vid ki toujou fè plis bwi an ayiti.Kouman pou yon moun serye ka denigre yon moun ki ap anseye a 70 zan.Mwen pa fanatik aveg moun manigat sa yo non men mezanmi pye bef pou pye bef an nou pral ka manzè Myrlande machandiz li yo pi bon ke sa Micky vle vann nou an.
-
Marc a écrit:
An pa w ap vini MARC.Mwen te di w sa gen 4 an de sa ke se lan petren sa a PREVAL t ap mennen peyi an.
Misye t ap netwaye teren an pou CELESTIN ak madan MANIGA ,se gro pwobabilite se pa p ni youn ni lòt.
Ou te chita lan kò ARISTIDE alòs ke PREVAL t ap lage moun lan twou.Nou pa konn lan kisa nou ka pran ak MATELI;misye ka bay konpayèl li yo yon sipriz ,men se posib tou ke nou ka genyen menm sa ki ap pase lan ONDIRAS lan,kote moun ap disparèt.
Joel- Super Star
-
Loisirs : Histoire
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote
ti joel ekri
men se posib tou ke nou ka genyen menm sa ki ap pase lan ONDIRAS lan,kote moun ap disparèt.
LOL LOL LOL!!!
men se posib tou ke nou ka genyen menm sa ki ap pase lan ONDIRAS lan,kote moun ap disparèt.
LOL LOL LOL!!!
Invité- Invité
Haïti/Elections : Un premier sondage place Michel Martelly en tête dans les intentions de vote
Lundi, 21 Février 2011 16:15
Le candidat à la présidence sous la bannière de « Repons Peyizan », Michel Joseph Martelly, se trouve en première position avec 3204 réponses favorables, soit 60,3% des intentions de votes devant Mirlande H. Manigat qui n’en a obtenu que 39,7% (2106 réponses favorables), selon un premier sondage publié par la firme de communication DAGMAR à un mois de la tenue du second tour présidentiel prévu le 20 mars.
Selon ce qu’a expliqué Christine Jacques, PDG de cette firme sous-contractée pour la réalisation de ce sondage, un échantillonnage de 7000 personnes détentrices de leur carte d’identification nationale, communément appelée « carte électorale », a été retenu au cours de la période allant du 6 au 11 février.
« Les électeurs ont été interrogés en créole », a précisé Mme Jacques. Elle a indiqué qu’il y a eu une marge d’erreur de moins de 2%.
En attendant l’arrivée des autres sondages relatifs au second tour, les deux concurrents poursuivent leur campagne qui prendra fin le 18 mars prochain à travers le pays.
Vendredi dernier, le Conseil électoral provisoire (CEP) a organisé une rencontre d’échanges et d’informations avec les partis politiques et les candidats au Club International. A cette occasion, l’institution a annoncé un ensemble de mesures et de dispositions correctives.
« Il y aura des membres de BED et de BEC qui seront renvoyés. On va procéder à nouveau au tirage au sort pour les membres de bureaux de votes. On va renvoyer plus de trois cents superviseurs, plus de trois cents membres d'ASE ainsi que d'autres personnels liés aux opérations électorales dans les endroits où il y a eu soit abandon du centre de vote soit non récupération des procès-verbaux soit irrégularités constatées ou dans les bureaux de vote où on a dû mettre les procès-verbaux en quarantaine pour illisibilité ou manipulation (...) », a indiqué le directeur général de l’institution, Pierre-Louis Opont, annonçant que les listes de bureaux de vote et les listes électorales seront disponibles dans les délais convenus.
Le CEP a précisé que des modifications techniques seront apportées au sein de la machine électorale. Il s’agit de la mise en place des centres d'appels avec 40 opérateurs, la réactivation du système SMS, le renforcement de la campagne de sensibilisation, l'augmentation de la taille des caractères sur les listes électorales, la disponibilité d'un agent préposé (qui sera un membre des Scouts d'Haïti) à l'orientation des électeurs à l'entrée de chaque centre de vote et le renforcement de la formation du personnel électoral (superviseurs, formateurs et membres de bureaux de vote).
« Il n'y a pas moyen d'avoir un deuxième tour acceptable sans la participation des partis politiques », a déclaré Gaillot Dorsinvil, président de l’organisme électoral, qui exhorte tous les acteurs impliqués dans le processus électoral de jouer leur partition pour que le second tour soit meilleur que le premier.
De leur côté, les candidats Jean-Henry Céant et Yves Cristalin continuent d’exiger la publication des résultats définitifs du premier tour des élections du 28 novembre 2010 dans le journal officiel le Moniteur.
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
.....Elle a indiqué qu’il y a eu une marge d’erreur de moins de 2%.
Sepou le gin eleksyon ozetazini kote tout moun pale menm lang kote pagin pwoblem langue lan popilasyon an prete seviss neg sayo pou fe prediksyon lakay pa yo .
Oboy !Poor Haiti ![b]
Sepou le gin eleksyon ozetazini kote tout moun pale menm lang kote pagin pwoblem langue lan popilasyon an prete seviss neg sayo pou fe prediksyon lakay pa yo .
Oboy !Poor Haiti ![b]
Invité- Invité
WIFOUT GADE JAN YUN NEG MOVE BOUDA CONGO YO ENTRAVE LAN PAYI A.
VIV FADH"
Invité- Invité
Joel a écrit:Marc a écrit:
An pa w ap vini MARC.Mwen te di w sa gen 4 an de sa ke se lan petren sa a PREVAL t ap mennen peyi an.
Misye t ap netwaye teren an pou CELESTIN ak madan MANIGA ,se gro pwobabilite se pa p ni youn ni lòt.
Ou te chita lan kò ARISTIDE alòs ke PREVAL t ap lage moun lan twou.Nou pa konn lan kisa nou ka pran ak MATELI;misye ka bay konpayèl li yo yon sipriz ,men se posib tou ke nou ka genyen menm sa ki ap pase lan ONDIRAS lan,kote moun ap disparèt.
Joel
J'aimerais que Martelly devienne président d'haiti juste pour faire chier Préval qui se croyait plus intelligent que la majorité des haitiens.
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
deza a écrit:.....Elle a indiqué qu’il y a eu une marge d’erreur de moins de 2%.
Oboy !Poor Haiti ![b]
Mwen toujou renmen aprann.
Ki kote genyen pwoblèm lang lan ann AYITI?
Se youn lan peyi sou planèt lan kote gen mwens pwoblèm lang.
Mwen kwè si yo mande moun yo ,poukilès yo pral vote ;99% popilasyon an ap konprann
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Joel.
Anik gade pawol mwin menmm avek ou .Min kounye a sak passe la a se yon prev de sa map di a wi .W inteprete lan jan paou saou li a .Kidonk nou sevi ak menm mo min sanble noupaka konpwan sa lot la ap di a .Kisa ki fe ke w fe dediksyon ke mwin di ke nou gin pwoblem lang an ayiti onivo di bon pep souverin ?
Sepa mwin non se statisyen an ki sijere ke gin yon pwoblem langue lan peyi a paske li spesifye ke se an kreyol li poze keksyon yo . Kidonk gan yon lot altenativ ki ekziste ..lol.Je ne suis que le messager de notre confusion linguistique au service de la partisanerie .
Joel,
Mwin menm avek ou pa pale menm kreyol .Kreyol pa'm nan se yon kreyol avanse .Se yon kreyol ke atiss ak aristokarat pale .Mwin konen ke ou pa ni yon ni lot . Piga'm tande apwe sa ke mwin joure ou .
Bonne journee.
Anik gade pawol mwin menmm avek ou .Min kounye a sak passe la a se yon prev de sa map di a wi .W inteprete lan jan paou saou li a .Kidonk nou sevi ak menm mo min sanble noupaka konpwan sa lot la ap di a .Kisa ki fe ke w fe dediksyon ke mwin di ke nou gin pwoblem lang an ayiti onivo di bon pep souverin ?
Sepa mwin non se statisyen an ki sijere ke gin yon pwoblem langue lan peyi a paske li spesifye ke se an kreyol li poze keksyon yo . Kidonk gan yon lot altenativ ki ekziste ..lol.Je ne suis que le messager de notre confusion linguistique au service de la partisanerie .
Joel,
Mwin menm avek ou pa pale menm kreyol .Kreyol pa'm nan se yon kreyol avanse .Se yon kreyol ke atiss ak aristokarat pale .Mwin konen ke ou pa ni yon ni lot . Piga'm tande apwe sa ke mwin joure ou .
Bonne journee.
Invité- Invité
Se yon kreyol ke atiss ak aristokarat pale .Desagreable
"gade yon ti karavachè kap grate gita li poul fè jou louvri"se kreyol guy Durosier wi. Se manti tout ayisyen konprann Guy Durosier mannno charlemagne,Languichatte de bordus ak Ti paris.Yo konprann frank Etienne tou lè li ekri e pale ak yo an kreyol ;kite gary Victor ekri pou wè si yo pap konprann li. ou vle mistifye moun ki analfabet yo tankou idol w la pou montre ki jan w fò pase Einstein ki fè ou pa ka pale menm kreyol ak Joel.Ti doc la tou te konn di mwen pa pale kreyol men lè li te beswen di:" mwen ak jacques gracia ap fè bouda nou tounen paswa" li te dil byen pou tout moun te konprann sal vle di.
"gade yon ti karavachè kap grate gita li poul fè jou louvri"se kreyol guy Durosier wi. Se manti tout ayisyen konprann Guy Durosier mannno charlemagne,Languichatte de bordus ak Ti paris.Yo konprann frank Etienne tou lè li ekri e pale ak yo an kreyol ;kite gary Victor ekri pou wè si yo pap konprann li. ou vle mistifye moun ki analfabet yo tankou idol w la pou montre ki jan w fò pase Einstein ki fè ou pa ka pale menm kreyol ak Joel.Ti doc la tou te konn di mwen pa pale kreyol men lè li te beswen di:" mwen ak jacques gracia ap fè bouda nou tounen paswa" li te dil byen pou tout moun te konprann sal vle di.
-
WOZO;
KREYÒL li an ,se kreyòl aristokrat pale.Mwen pa konnen de kisa misye ap pale an ;franchman se le gen pou m ba misye.
Men tou ,mwen ta mande misye pou l respekte òtograf ofisyèl lan ;si ta gen moun ki ap ekri franse e yo ta fè tout fot òtograf sa yo;misye ta gen tan rele l tout kalite non.
Kite m poze misye yon kesyon?
Mwen ta renmen konnen si misye se aristokrat;paske jan pwovèb lan di l ;sèl pa bezwen di l sale
KREYÒL li an ,se kreyòl aristokrat pale.Mwen pa konnen de kisa misye ap pale an ;franchman se le gen pou m ba misye.
Men tou ,mwen ta mande misye pou l respekte òtograf ofisyèl lan ;si ta gen moun ki ap ekri franse e yo ta fè tout fot òtograf sa yo;misye ta gen tan rele l tout kalite non.
Kite m poze misye yon kesyon?
Mwen ta renmen konnen si misye se aristokrat;paske jan pwovèb lan di l ;sèl pa bezwen di l sale
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Maximo a écrit:Marc a écrit:On ne parle pas d'égalité mais de différence entre les deux candidats . Il chante et elle enseigne.
Attention , je ne suis pas en train de jouer à l'avocat du diable. Enfin bref, je trouve intéressant la réplique de Martelly à Manigat tout simplement. C'est , en effet, une réplique qui illustre la réalité politique des leaders en Haiti. Ces gens ne foutent absolument rien pendant 5 ans et tout à coup à l'annonce des élections , on les voit sur la scène.
Tout jounen map tande Madan Manigat fè sesi, li fè sela, kote bagay sa yo li fè ya, Miki fè on konstatsyon reyèl, se chak senk an ou tande pale de moun sa yo, depi 25 an les Manigats tounen nan peyi ya, a pa de ale nan eleksyon chak senk an, e apre on kou deta pa lè zurn ke Manigat te fè, ki reyalizasyon tanjib, palpab, yo janm fè? An nou di ke nou pa gen lot moun, nou oblije bouche nen nou e vale dlo sal la.
WIFOUT;
Men kounye an m ap dakò ak MAXIMO.Se pou politisyen tankou madan MANIGA yo fè chemen yo vre wi.Moun sa yo paka kontinye ap viv de politik.
Se vre MANIGA yo te ka kreye yon fondasyon;sitou LESLI toujou te konn ap di li gen gwo relasyon.Se pou politik sispann metye pou yon pakèt nèg.
Mwen pa gen chwa ant MATELI ak MANIGA ;tankou PERIVYEN yo di ,se chwa ant KANSÈ ak SIDA men tou se pou gen moun ki sispann ""le pandyè"" pandan 25 an e yo konnen yo pre pou yo vin prezidan
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Page 2 sur 5 • 1, 2, 3, 4, 5