Jean Erich René ne veut pas de police mais une Armée comme dans le vieux bon t
+8
ainsi ne soit-il
revelation
piporiko
Joel
Le gros roseau
Marc H
Rico
Maximo
12 participants
Page 4 sur 4
Page 4 sur 4 • 1, 2, 3, 4
Jean Erich René ne veut pas de police mais une Armée comme dans le vieux bon t
Rappel du premier message :
Jean Erich René ne veut pas de police mais une Armée comme dans le vieux bon temps.
(Portail)
J’aimerais que Marc me dise comment a-t’il pu écrire le texte ci-dessus en première page. A aucun moment dans son texte JER n’a écrit qu’il ne voulait pas de la police et les deux sont constitutionnelles et doivent vivre côte à côte. Il ne faut pas mettre des mots dans la bouche d’un autre juste pour avoir un titre qui attire, ce n’est pas correct.
Jean Erich René ne veut pas de police mais une Armée comme dans le vieux bon temps.
(Portail)
J’aimerais que Marc me dise comment a-t’il pu écrire le texte ci-dessus en première page. A aucun moment dans son texte JER n’a écrit qu’il ne voulait pas de la police et les deux sont constitutionnelles et doivent vivre côte à côte. Il ne faut pas mettre des mots dans la bouche d’un autre juste pour avoir un titre qui attire, ce n’est pas correct.
Dernière édition par Maximo le Mer 18 Mai 2011 - 12:08, édité 1 fois
Maximo- Super Star
-
Loisirs : football - Gagè
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Re: Jean Erich René ne veut pas de police mais une Armée comme dans le vieux bon t
zouke a écrit:TI MAL OU PA DYSAPORA OU C YUN AMERIKIN KAP FOURE BOUCH LI LAN AFE AYITI.
DYASPORA C TI AYISYEN KI KINBE NASYONALITE E RESPE LI E AP VOYE YUN 50 DOLA POU FANMY LI AYITI
C PA NEG KI T DI JE JURE DEVAN DIE E DEVAN LES ZOM' POU MWEN RESPEKTE DRAPO AMERIKIN OU KANADYEN A.
BAN RADOTE REMET PASPO A VINI TROUSE MANCH CHEMIZ OU POU AYITI LE SA WA PALE.
En tout cas sans le drapeau Canadien ou le drapeau Américain, Ayiti tap pi mal pase somali
Invité- Invité
Re: Jean Erich René ne veut pas de police mais une Armée comme dans le vieux bon t
Ti neg
si w koute pt ki nan deyè bourik wa bal pote chaj ke li pa ka pote tande.Si se pa nou grangou kloroks te fin touye twa ka nan yo deja.
si w koute pt ki nan deyè bourik wa bal pote chaj ke li pa ka pote tande.Si se pa nou grangou kloroks te fin touye twa ka nan yo deja.
Le gros roseau- Super Star
-
Loisirs : sport ,internet,stock market
Le gros roseau a écrit:kami
ou pat tande lot la te dim li ap tann mwen devan Rex yo te pral lage lwil cho sou mwen kom te rive menm jan yo te fè Jacques Roche .Ou pa wè ki jan yo te Touye Yves Volel ak Malary.
Rozo mwen te di'w si ou gen grenn vre map tann sou chan de mas le 30 mai a 10 di maten e ke si'w pa vini sè ke ou san grenn, se grenn mashmalo ou grenn nan dyol ou genyen. Afè lwil cho a se ou ki di sa pou ko'w, kòm ou konen se sa ou ta fè'm. Kòm ou fini di ou pap vini ke grenn ou two mou pou fè deplasman, kounye mwen ka di'w se pa lwil cho mwen ta pwal lage sou'w ti kapon, men se on bèl lan men mwen tap ba'w pou grenn ou tap montre ou genyen. Men li two ta kounye ya, e anko une fwa ou montwe lachte, e montre se kouri ou kòn kouri, kòm ou abitye fè'l depi sou Duvalier, kote ou gen on pakèt mo sou konsyans ou. On ti lach ap toujou rete on ti lach chase le natirèl il revien o galo.
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Rozo
mwen pi jenn ke wou . Mwen brale lan plas wou . Mwen bral kraze bounda vagabon ki pa vle diaspora a genyen dwa vini ceci cela lan peyi dayiti. Map vini fe oposysion tet kale .
mwen pi jenn ke wou . Mwen brale lan plas wou . Mwen bral kraze bounda vagabon ki pa vle diaspora a genyen dwa vini ceci cela lan peyi dayiti. Map vini fe oposysion tet kale .
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Marc a écrit:Rozo
Map tann ou Marc pou ba'w on bèl akolad.
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
T-NEG a écrit:zouke a écrit:TI MAL OU PA DYSAPORA OU C YUN AMERIKIN KAP FOURE BOUCH LI LAN AFE AYITI.
DYASPORA C TI AYISYEN KI KINBE NASYONALITE E RESPE LI E AP VOYE YUN 50 DOLA POU FANMY LI AYITI
C PA NEG KI T DI JE JURE DEVAN DIE E DEVAN LES ZOM' POU MWEN RESPEKTE DRAPO AMERIKIN OU KANADYEN A.
BAN RADOTE REMET PASPO A VINI TROUSE MANCH CHEMIZ OU POU AYITI LE SA WA PALE.
En tout cas sans le drapeau Canadien ou le drapeau Américain, Ayiti tap pi mal pase somali
(Koute nèg stupid sa a soti ki kwè ke li ka deside ki ès ki Ayisyen? Gen diferans antr blag e pawol serye tande.
Endividu sa a pa konprand anyen non. Nèg la di tout sa ki pase lan tèt li. Shit!
Al koute konpa ak zouk)
Seryezman. T-NEG, mwen dakor a w wi, men w pa ase maleleve pou ta di nèg sa yon bèl al kouche. Au fond, ça n'a rien à voir avec des drapeaux qu'ils soient haïtien, canadien ou américain quand il s'agit de millions de centaines de milliers d'Haïtiens qui aident leurs familles en Ayiti.
Cet individu est du même type qui s'attroupe devant le parquet pour acclamer Baby Doc. Un écervelé.
Il est vrai que, grâce aux pays d'immigration comme le Canada et les États-Unis, ça va beaucoup moins mal. Cependant, j'ai beaucoup de respect pour les millions d'entre nous quand on sait que la plupart bourriquent. Rien n'est gratuit. D'ailleurs, les moins riches et les pauvres de partout au monde nourrissent le rêve nord-américain.
Mes divergences de vue avec LGR par exemple ne sont que des nuances. An reyalite, se pou sa wi jan de vagabon konsa pa vle tande pale de Ayisyen aletranje. Paske li jwi lè moun ap mouri grangou. Jan de nèg konsa pa fouti kon' travay lan vi'l. Sweet Mickey san lè pand li paske misye (SM) itou te vin pouse brouèt lan chantye konstriksyon bor isit.
Ka se mwen ki pa entèlijan paske m'pe pa konprand an-yen lan sa zouke makak san ke apre li t'al janbe di fe ap rakonte. Li ba bije konprand mwen non pli. Sa ta siprand mwen dayè...
ainsi ne soit-il- Super Star
-
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène
Oui mwen ap baou on bel akolad men kanta pou palemantè yo . Mwen reseve on sipriz pou yo .
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Le gros roseau a écrit:se paske yo pat organise ;yo pat genyen yon bon gid solid.poukisa neg yo pat jete Castro lè yo te fè invasyon baie des cochons a?se zafè nayif ki konprann yo ka fè revolutyon ak dyol yo selman yap toujou komet menm erè yo e yap toujou fè jandam arete yo.Contra yo pat fè frè Ortega yo kouri nan nicaragua ni yo pat nan pale tout lan nwit ak ambasdè ameriken pou Moreno ta vinn lakay yo devan jou pou kraponen yo pou fè yo kouri.
Vrè rezon an se ke pèp lan pa t avèk yo.
Lè Ti Guy, Chamblain, ak lòt rebèl te debake Okap nan peyi w, se pèp lan ki te resevwa yo. Se te menm bagay lan nan tout vil, nan Pòtoprens menm, se te kanaval.
Senaryo an se te yon ti ponyen nèg fè chimè ame Aristide yo kouri ak bon jan kout fizi nan fistiwann yo, epi pèp lan te pran lari.
Sispann ak kesyon ke Aristide te konprann ke revolisyon te konn fèt ak dyòl sèlman an Konbyen moun ke w te vle pou l te touye toujou? Li pa t toouye ase pa vre?
Chimè sivil ak Chimè nan Lapolis lan te kontratake nan debi rebelyon ame an, se nan konsa ke yo te touye plizyè moun nan Gonayiv, Tigwav, Senmak... men se sou moun ki pat ame yo ke yo te geri bosko yo. Kou mèt fouk Aristide ak chimè yo te debake, yo tout te vole gagè. Se wè pou w te wè kijan ke Nahoum Marcelus, gwo chimè devan Letènèl t ap grate pi mal ke nenpòt chat mawon (lol). Se yon ti avyon nan Ayeopò Okap lan ke li te oblije hijack pou l te chape poul li.
Thunder- Super Star
-
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien
Wi ;
Se menm ""chimè"" sayo ki fè nèg tranble lan sa yo rele ""OPERASYON BAGDAD"" la;e lè sa a se pa ak 50 grenn mèsenè non yo t ap kontre kòn yo ,se te ak gwo bataklan twoup LONI yo.
Se pou pa t gen entèvansyon twoup etranje yo ,nou ta tande?
THUNDER ou mèt kontinye repete bagay ou yo ,tankou w ap fè depi dè zane ;sa pa p fè ke se la verite.
Se menm ""chimè"" sayo ki fè nèg tranble lan sa yo rele ""OPERASYON BAGDAD"" la;e lè sa a se pa ak 50 grenn mèsenè non yo t ap kontre kòn yo ,se te ak gwo bataklan twoup LONI yo.
Se pou pa t gen entèvansyon twoup etranje yo ,nou ta tande?
THUNDER ou mèt kontinye repete bagay ou yo ,tankou w ap fè depi dè zane ;sa pa p fè ke se la verite.
Joel- Super Star
-
Loisirs : Histoire
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote
Troup LONI ki te nan tete lang ak yo, paske yo te konn itilize inosan nan Site an kòm boukliye moun. Apa jou yo te deside koupe sa sèk, tout chimè te ale mawon. Wou gen lè bliye ki kote ke yo te ale jwenn Evens Ti Kouto? Amaral? Damascène? Ak tout rès chimè ki t ap pwofite vòlò ak kidnape pandan ke yo te kite chèf bandi an ak disip yo konprann ke se pou "re-retour" ke yo t ap goumen.
Wi Joel! se pa w ki bon. Tout bèt nan bwa a manje moun, eksepte papa lyon Tabarre lan.
Militè, Makout, boujwa, elit Ayiti an, Lafrans, Etazini, Kanada, Chamblain, Ti Guy, Apaid, GNB, Michel Martelly, tout sektè, tout moun koupab nan eta peyi an. Eksepte byenantandi, Aristide ak Bizango l yo pa vre? Si se sa ke mwen te konn ekri, wou t ap toujou dakò ak mwen.
Mwen regrèt sa pou wou, mwen p ap ka vale bouyon si saa, alevwa pou m ta dijere l.
Wi Joel! se pa w ki bon. Tout bèt nan bwa a manje moun, eksepte papa lyon Tabarre lan.
Militè, Makout, boujwa, elit Ayiti an, Lafrans, Etazini, Kanada, Chamblain, Ti Guy, Apaid, GNB, Michel Martelly, tout sektè, tout moun koupab nan eta peyi an. Eksepte byenantandi, Aristide ak Bizango l yo pa vre? Si se sa ke mwen te konn ekri, wou t ap toujou dakò ak mwen.
Mwen regrèt sa pou wou, mwen p ap ka vale bouyon si saa, alevwa pou m ta dijere l.
Thunder- Super Star
-
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien
maximo ,lisez plutot ,Comment savez -vous que karl s'occupe plus des misereux haitiens que moi?Vous connaissez toutes mes activites?je vous l'ai deja dit :ceux qui se ressemblent s'assemblent.Vous et moi ne partageons pas la meme ideologie et les memes vertus. (Rozo)
Sa se kesyon ki trè fasil pou reponn> Dapre sa'w ekri sou forum lan ou pa mete pie'w an Ayiti depi plis ke 40 an, ou pap janm envesti 5 kob nan peyi ya pou yo pa volè kob ou, e patati e patata, se tout jounen wap bay ekzanp pou kisa ou pa vle wè Ayiti. Tu l'as mème avoué sur un de tes postes: "Maximo tu as raison je n'aime pas Haiti"
Tandis ke KHL malgre li pi lwen Ayiti ke'w ale tan zan tan an Ayiti, peye ekolaj anpil ti moun nan peyi ya e ede ayisyen nan nesesite. Es byen klèr.
Sa se kesyon ki trè fasil pou reponn> Dapre sa'w ekri sou forum lan ou pa mete pie'w an Ayiti depi plis ke 40 an, ou pap janm envesti 5 kob nan peyi ya pou yo pa volè kob ou, e patati e patata, se tout jounen wap bay ekzanp pou kisa ou pa vle wè Ayiti. Tu l'as mème avoué sur un de tes postes: "Maximo tu as raison je n'aime pas Haiti"
Tandis ke KHL malgre li pi lwen Ayiti ke'w ale tan zan tan an Ayiti, peye ekolaj anpil ti moun nan peyi ya e ede ayisyen nan nesesite. Es byen klèr.
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Maximo tu as raison je n'aime pas Haiti"
Alors,pourquoi draguer ainsi une creature que vous n'aimez point ?
Et on faiit des reproches a l'autre qui est accuse d'abus contre une menagere dans une chambre d'hotel .Deux poids et deux mesures.Quelle hypocrisie sans pareille !
Alors,pourquoi draguer ainsi une creature que vous n'aimez point ?
Et on faiit des reproches a l'autre qui est accuse d'abus contre une menagere dans une chambre d'hotel .Deux poids et deux mesures.Quelle hypocrisie sans pareille !
Invité- Invité
Je dis je n'aime pas haiti a cause du terrorisme d'etat que vos patrons les tigres avaient etabli au pays.Je n'aime pas haiti a cause des prejugés ridicules qu'une caste de sans melés et des agents de la cinquième colonne propagent au pays de Dessalines.je n'aime pas haiti à cause de l'indifference d'un etat en faillite envers les pauvres et les enfants.Je n'aimerais jamais un endroit ou les gens meurent de faim,de pian, de tuberculose, de malaria et de cholera a cause de l'egoisme d'un groupe de parvenus et de corrompus.J'aime pas voir les gens qui demandent la charité pour se nourrir.Je n'aime pas voir les rues sales ,les enfants en haillon et la merde partout ou je passe.
J'ai di s'il ya avait une bourse en haiti ou des compagnies qui produisent la nourriture comme tyson food, kraft ,delmonte etc j'investirais mon argent dans ces compagnies.J'ai ecrit que ce n'etait pas necessaire que ce soient des Vietnamiens qui achtent la majorite des actions de la teleco qu'on pouvait le moderniser en vendant des bons et des actions aux haitiens qui sont en mesure de les acheter.Je connais trop de gens qui sont morts a cause de la carence des soins de sante en haiti qu'a mon age je ne veux pas souffrir des memes privations.c'est mon droit.Cela ne signifie pas que je ne donne pas aux organisations charitables qui aident les enfants en haiti.Vous voulez me voir revenir pour me kidnaper et me torturer ,bandes de satans.Je vous connais ;j'avais l'habitude de voir les souffrances que vous infligiez a vos victimes dans les casernes.Satans, vous n'aurez pas l'occasion de me djaker et de m'enfermer au Fort Dimanche.
J'ai di s'il ya avait une bourse en haiti ou des compagnies qui produisent la nourriture comme tyson food, kraft ,delmonte etc j'investirais mon argent dans ces compagnies.J'ai ecrit que ce n'etait pas necessaire que ce soient des Vietnamiens qui achtent la majorite des actions de la teleco qu'on pouvait le moderniser en vendant des bons et des actions aux haitiens qui sont en mesure de les acheter.Je connais trop de gens qui sont morts a cause de la carence des soins de sante en haiti qu'a mon age je ne veux pas souffrir des memes privations.c'est mon droit.Cela ne signifie pas que je ne donne pas aux organisations charitables qui aident les enfants en haiti.Vous voulez me voir revenir pour me kidnaper et me torturer ,bandes de satans.Je vous connais ;j'avais l'habitude de voir les souffrances que vous infligiez a vos victimes dans les casernes.Satans, vous n'aurez pas l'occasion de me djaker et de m'enfermer au Fort Dimanche.
Dernière édition par Le gros roseau le Sam 21 Mai 2011 - 11:10, édité 1 fois
-
revelation- Super Star
-
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste
MARC OU PA DYASPORA OU C CITOYEN KANADYEN MWEN EXPLIKE SA YUN BON DYASPORA YE DEJA.
E OU SOU BLAG LE OU DI ROZO OU PWALE POU LI
PA KONTE SOU WOZO POU BACKUP OU NON LI DEJA EXPLIKE JAN LI TE KITE YO TOUYE T MILAT JEREMI YO AK JENN LAN MAPOU LI PAP MOURI POU PESON.
MARC OU PA DYASPORA OU C CITOYEN KANADYEN MWEN EXPLIKE SA YUN BON DYASPORA YE DEJA.
E OU SOU BLAG LE OU DI ROZO OU PWALE POU LI
PA KONTE SOU WOZO POU BACKUP OU NON LI DEJA EXPLIKE JAN LI TE KITE YO TOUYE T MILAT JEREMI YO AK JENN LAN MAPOU LI PAP MOURI POU PESON.
Dernière édition par zouke le Sam 21 Mai 2011 - 11:07, édité 2 fois
Invité- Invité
revelation a écrit:Post saa femen!!
Ala on limyè se w sa papa, w deside pou yo fèmen pos sa a.
Ki sa k'ap pase'n konsa?
ainsi ne soit-il- Super Star
-
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène
KHL,
J'ai l'impression que parfois tu t'envoies des fleurs.
Tu me rappelles Notre cher SERGE BEAULIEU.
Goya- Star
-
Loisirs : lecture
Beaulieu et KHL sont formés dans la meme moule .(lol)Ils defendent la meme cause.
-
Page 4 sur 4 • 1, 2, 3, 4