Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-39%
Le deal à ne pas rater :
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON AVR-X2800H, Enceinte ...
1190 € 1950 €
Voir le deal

Goya : Une mise au point pour en finir ...

Aller en bas

Goya : Une mise au point pour en finir ... Empty Goya : Une mise au point pour en finir ...

Message  Invité Dim 31 Juil 2011 - 20:19

Goya ou pozem detwa keksyon
W vle koze an koze,

Si w te swiv mwin byen le map pale bagay serye ou pa ta poze'm keksyon sa a .Mwin deja di ke mwin pagin chapo mwin kroké kay oken swadizan pati politik ki lan peyi dayiti. Mwin menm le map analize tett mwin an plass paske mwin kon realite peyi a e mwin pa pwan lan pwopagan ak demagoji .Je ne suis pas un ideologue .Min wa jwen mwin pwan de position lan batay ki kontrer ak sam panse non pa paske se sa mwin rinmin min se yon taktik pou'm frenyn fanatik ak patizan ak tout delinkan intelektyel ki vle roule moun lan farinn oswa bay Suzie pou Sizanne.

Pwan ka Prezidan Martelly kounyea .Mwin pat Marteliss paske politikman misye se yon inkoni pou mwin .Lan sa nou ye la a mwin te panse ke nou te bezwin yon moun kigan pliss leksperyanss ki pi ankadre .E sepousa mwin te kanpe ak kandidatu Madan Manigat. Min li desi'm lan fe zye dou ak lavalass odenye moman le li we pye li ap glisse . Il y a un certain dévergondage moral qui me répugne meme en politique. Bon pep la chwazi Martelly pou Prezidan .Les dés sont jetés. Kidonk se chodye sa a ke nou ganyen pou nou fe manje.

Kounye a ou vle pale de milite yo .Mwin pa janm pou diktatu militaire paske mesye sayo de par le monde sanble ke yo gin yon defisyans jenetik lakay yo pou bien gouverne les institutions d'une democratie civile .Mwin pap kritike militer nou yo janm we ke yap fe li a paske pwoveb lakay la di se deu dwêt ki pou manje calalou . Si gin yon fanm ki bouzin gin yon gasson ki bouzin tou e kesyon an se eske reseleu a pa pi mal passe moun tout moun ap lonje dwêt sou li a .En ce qui me concerne , la partie civile n'est jamais innocente dans les coups d'etat. Elle est toujours active dans les coulisses.

De tout fasson mwin te ballote anpil epok sa a ke w vle pale a paske mwin pat rinmin sam te we a .Min an menm tan le mwin te vin tande Lider Aristide te mande Bush le père anbago epi li te vle pou li bombardé palais ak kazenn ki mele bouda li ak moun-pep ki rete lan zonn nan lan mwin te choke. Mwin pat we diferanss anko. Pou mwin lame te pi "reliable " passe courant lavalasse ke mwin te we ki tap prepare pou desann nan .Li patgin disiplinn ki te ka simante yon sosyete an détresse .Et je fus prophète en mon pays.

Kite'm di ou tou le Aristid te fek monte a mwin te bali bénefis du doute wi. Anpil moun lan fanmi mwin te lavalass paske yo te we Divalye pwal fe routt li .Yo te di’m ke messi a se yon TiPER SE MOUN BONDYE . Bali chanss li .Mwin menm mwin pat kwe lan afe Mon Per prezidan sa a .Mwin te di yo se byen ! An swete se yon Richelieu ak yon Mazarin ke nou ganyen. Antouka le mwin we ke li pwan moun pou inbesil eke sa li di sesa mwin te komanse bali do mwin te voye li okalangrek paske mwin pa rete ak peson .

Kijan ou prezidan fe ap di piblikman li rinmin santt moun kap boule apres avoir lu les horreurs d'Auschwitz pendant la deuxième guerre mondiale ? C’est du nazisme à son apogée !

Mwin baou garanti si Prezidan Miki konpwan limenmtou lika voye fler konsa lap pwam menm kout mayet la lan min mwin.Mwin gan yon sel fanm ke mwin rinmin ke mwin konen ke map kouri mete a ajenou lan pye li depi li rele non mwin deza . Li rele Ayiti . Apwe se la reine Kami .... Smile Smile Desole,les jaloux et les perdants !

Sepandan si ou ta mandem anko jodya lan tout meli mélo ki gin la a si chwa a se ant yon gouvenman Martely oswa lavalass kisam tap fe mwin tap kanpe ak Martely tett kale paske mwin we sa lavalass fe deja.

Lavalass par méchanceté, incompétence ou les deux à la fois, a détruit le pays .Le Président Martelly est une promesse du présent vers un meilleur avenir alors que le présent et le passé Lavalasse représentent un cauchemar national. Mon problème avec l'idéologie lavalasse c'est qu'elle parle fort de pays et d'entente sociale ( mots codés pou ti rouj) alors qu'elle n'est que le repaire de chefs de bandes ambitieux , des criminels prêts a tout , meme a procéder a l'égorgement du pays haïtien pour garder le pouvoir .

Elle représente les interets malsains d'une certaine clique du populisme de nos politiques .Haiti, mon pays, ma patrie est le moindre de ses soucis .Cet abime qui existe entre elle et moi est infranchissable .And that is the way it is.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum