Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti



Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

Le Deal du moment : -37%
Couette 2 places (220×240) – Polyester ...
Voir le deal
29 €

+4
Rodlam Sans Malice
piporiko
Marc H
Rico
8 participants

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Rico
Rico
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Ven 20 Fév 2009 - 21:46

C U B A
La Havane. 5 Février2009

Réflexiones du compañero Fidel

Les contradictions entre la politique d’Obama et l’éthique


J’ai signalé voilà quelques jours certaines idées d’Obama qui révèlent son rôle dans le cadre d’un système qui est le déni même de tout principe juste.

Certains poussent des cris d’orfraie si vous exprimez la moindre opinion critique au sujet de cet important personnage, même si vous le faites d’une manière décente et respectueuse, le tout accompagné toujours de piques, subtiles ou non, de la part de ceux qui possèdent les moyens de les divulguer et qui les convertissent en ingrédients de la terreur médiatique qu’ils imposent aux peuples pour soutenir l’insoutenable.

Ils qualifient la moindre critique de ma part, sans exception, d’attaque, d’accusation et d’autres épithètes similaires qui traduisent un manque d’égards et de politesse envers la personne à laquelle ils s’adressent.

Il me faut donc en l’occurrence poser quelques questions, parmi bien d’autres, auxquelles le nouveau président des Etats-Unis devrait répondre.

Par exemple :

Va-t-il renoncer à la prérogative qui est la sienne comme président des Etats-Unis et dont tous ceux qui ont occupé ce poste avant lui ont, à de rares exceptions près, fait usage comme un droit en soi : la faculté d’ordonner l’assassinat d’un adversaire politique étranger qui est toujours, d’ordinaire, d’un pays sous-développé ?

L’un ou l’autre de ses nombreux collaborateurs l’a-t-il informé un jour des actions sinistres que ses prédécesseurs, à partir d’Eisenhower, ont engagées en 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966 et 1967 contre Cuba, dont l’invasion mercenaire de Playa Girón, les campagnes de terreur, l’introduction d’armes et d’explosifs en abondance sur notre territoire et d’autres actions similaires ?

Je ne prétends pas accuser le président actuel des États-Unis, Barack Obama, des actions que ses prédécesseurs ont réalisées quand il n’était pas encore né ou quand il n’était qu’un enfant de six ans, né à Hawaii, d’un père kenyan, musulman et noir, et d’une mère étasunienne, blanche et chrétienne, ce qui constitue au contraire dans la société des USA un mérite exceptionnel que je suis le premier à reconnaître.

Le président Obama sait-il que notre pays a été, des décennies durant, victime de l’introduction de virus et de bactéries vecteurs de maladies et d’épidémies qui ont frappé des personnes, des animaux et des plantes, et que certains, comme celui de la dengue hémorragique, se sont transformés ensuite en fléaux qui ont coûté la vie à des milliers d’enfants en Amérique latine et en épidémies qui portent toujours préjudice à l’économie des peuples des Caraïbes et du reste du continent en tant que dommages collatéraux qu’on n’a pas encore pu éliminer ?

Sait-il que plusieurs pays latino-américains politiquement subordonnés ont participé à ces actions de terreur et de dégât économique, même s’ils sont maintenant honteux du mal qu’ils ont fait ?

Sait-il qu’on impose à notre peuple – cas unique au monde – une « Loi d’ajustement cubain » qui provoque, par ses visées désorganisatrices, la traite des êtres humains et engendre des épisodes qui ont coûté la vie à des personnes, surtout des femmes et des enfants ?

Estime-t-il juste qu’on applique à notre peuple un blocus économique qui dure depuis presque cinquante ans ?

Juge-t-il correct qu’on exige au monde – ce qui est arbitraire – d’accepter l’extraterritorialité de ce blocus économique qui ne peut que provoquer de la faim et des pénuries dans n’importe quel peuple ?

Les Etats-Unis ne peuvent satisfaire leurs besoins vitaux sans soutirer d’énormes ressources minérales dans un grand nombre de pays qui doivent se borner à les exporter dans bien des cas sans opérations de raffinage intermédiaire, une activité qui, si elle convient aux intérêts de l’Empire, est réalisée en règle générale par de grandes transnationales aux capitaux yankees.

Son pays renoncera-t-il à de tels privilèges ?

Cette mesure est-elle par hasard compatible avec le système capitaliste développé ?

Quand M. Obama promet d’investir des sommes considérables pour s’auto-approvisionner en pétrole, bien que son pays constitue aujourd’hui le plus gros marché au monde, que feront ceux dont les recettes fondamentales proviennent de l’exportation de cette énergie et dont beaucoup n’ont pas d’autres sources de revenus importantes?

Quand la concurrence et la lutte pour les marchés et les sources d’emplois se déchaîneront après chaque crise entre ceux qui monopolisent le mieux et le plus efficacement les technologies par des moyens de production sophistiqués, quelles possibilités restera-t-il aux pays non développés qui rêvent de s’industrialiser ?

Aussi économes que soient les nouvelles voitures que fabriquera l’industrie automobile, sont-ce là par hasard les solutions que réclament les écologistes pour protéger l’humanité de la dégradation croissante du climat ?

La philosophie aveugle du marché pourra-t-elle se substituer à ce que seule la rationalité pourrait promouvoir ?

Obama promet de battre monnaie en quantités énormes à la recherche de technologies qui multiplieraient la production énergétique sans laquelle les sociétés modernes se paralyseraient.

Parmi les sources d’énergie qu’il promet de développer d’une manière accélérée, il inclut les centrales nucléaires qui comptent déjà un grand nombre d’adversaires à cause des risques élevés d’accidents qu’elles impliquent avec leurs effets désastreux sur la vie, l’atmosphère et l’alimentation, d’autant qu’il est absolument impossible de garantir qu’ils ne surviendront pas.

Sans même penser à la possibilité de ces catastrophes accidentelles, l’industrie moderne a déjà pollué par ses émanations toxiques toutes les mers de la planète.

Est-il correct de promettre de concilier des intérêts si contradictoires et si antagonistes sans transgresser l’éthique ?

Pour complaire aux syndicats qui l’ont soutenu dans sa campagne, la Chambre des représentants, dominée par les démocrates, a lancé un slogan : « Achetez américain », extrêmement opportuniste, qui bafoue un principe fondamental de l’Organisation mondiale du commerce, puisque toutes les nations du monde, grandes ou petites, fondent leurs rêves de développement sur les échanges de biens et de services, même si, en règle générale, ce sont uniquement les plus importantes et les naturellement riches qui ont le privilège de survivre.

Les républicains étasuniens, frappés par le discrédit dans lequel les a fait sombrer l’administration extravagante de Bush, se sont hâtés sans crier gare de faire obstacle à l’attitude complaisante d’Obama envers ses alliés des syndicats. Voilà comment le nouveau président des Etats-Unis gaspille le capital de confiance que les électeurs lui ont octroyé.

Vieux politique et militant, je ne commets aucun péché en exposant modestement ces idées.

Je pourrais poser tous les jours des questions malaisées à répondre en me fondant sur les centaines de nouvelles de nature politique, scientifique et technologique qui arrivent dans n’importe quel pays.

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Firma4

Fidel Castro Ruz

4 février 2009

17 h 14
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Marc H Sam 21 Fév 2009 - 0:28

Fidel Castro koumanse ap enerve 'm . Al chita tande vye granmoun. Je n'ai jamais vu un dictateur donner des leçons aux démocrates. C'est souvent le contraire. J'ai envie de dire aux frères Castro :Libérez cuba.
Rico
Rico
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Sam 21 Fév 2009 - 3:17

Marc a écrit:Fidel Castro koumanse ap enerve 'm . Al chita tande vye granmoun. Je n'ai jamais vu un dictateur donner des leçons aux démocrates. C'est souvent le contraire. J'ai envie de dire aux freres Castro :Liberez cuba.

Koul kamarad se byen wou kap preche entolerans ak medyokrite. Ki vyolans vèbal initil o wi vye gramoun. Eske yon mepriz parèy pou papa w ak manman w ki atenn yon laj respèktab se depase. E pi drol fason fè leson demokrasi.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Marc H Sam 21 Fév 2009 - 8:09

Lorsqu'on parle du président Obama , on dit le jeune président américain. Alors on peut aussi bien dire le vieux Castro. Ou est la violence ?
Rico
Rico
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Sam 21 Fév 2009 - 9:04

Marc a écrit:Lorsqu'on parle du président Obama , on dit le jeune président américain. Alors on peut aussi bien dire le vieux Castro. Ou est la violence ?

Lè w voye yon vye granmoun chita se mepri sa rele, pa gen soti de la. Mwen twouve sa enjis pou yon vrè demokrat abode nan sans sa. Dayè pa gen rezon pou di bagay konsa. Kritik lidè atake tout yon sistèm , li raple tout abi move traktasyon ki mennen kont peyi l. Sa kèksyonen seryèzman eske se o non demokrasi ou lot enterè pou aji fason ilegal sayo.


Wi ti peyi sa chaje ak pwoblèm , men mete tout peche Dizrayèl sou do yo, refleksyon sayo mande w plis pridan ak onèt. Li bawou okazyon plis reflechi e apwonfondi pwoblematik sa.

Eske kritik kont sistèm lan pa yon pis pou nouvo jenn prezidan pa anlize nan move abitid , pa lese vye demon teni imaj peyi l. Dayè gen nouvèl apwoch sou sètenn pratik pa telman pa korèk.

avatar
piporiko
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 52
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  piporiko Sam 21 Fév 2009 - 9:32

Rico a écrit:
Marc a écrit:Lorsqu'on parle du président Obama , on dit le jeune président américain. Alors on peut aussi bien dire le vieux Castro. Ou est la violence ?

Lè w voye yon vye granmoun chita se mepri sa rele, pa gen soti de la. Mwen twouve sa enjis pou yon vrè demokrat abode nan sans sa. Dayè pa gen rezon pou di bagay konsa. Kritik lidè atake tout yon sistèm , li raple tout abi move traktasyon ki mennen kont peyi l. Sa kèksyonen seryèzman eske se o non demokrasi ou lot enterè pou aji fason ilegal sayo.


Wi ti peyi sa chaje ak pwoblèm , men mete tout peche Dizrayèl sou do yo, refleksyon sayo mande w plis pridan ak onèt. Li bawou okazyon plis reflechi e apwonfondi pwoblematik sa.

Eske kritik kont sistèm lan pa yon pis pou nouvo jenn prezidan pa anlize nan move abitid , pa lese vye demon teni imaj peyi l. Dayè gen nouvèl apwoch sou sètenn pratik pa telman pa korèk.



ON AURA TOUT VU SUR CE FORUM LA MECHANCETE(RICO) FAISANT LA LECON A L'HYPOCRISIE(MH)


Dernière édition par piporiko le Sam 21 Fév 2009 - 10:22, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Sam 21 Fév 2009 - 9:54

O lye nou komanse yon chire pit poukisa nou pa analyse sa ke castro di yo pwen pa pwen pito.mwen se yon sel bagay mwen ka di nan sa Si castro se moralist mondyal malgre jan li kenbe pep kiben nan grip li Obama li menm pa di li se presidan mondyal.li prete serman poul defann konstitutyon e enterè peyi li.se normal pou li fè jefo poul retire peyi li anba peyi OPEC yo.Depi konbyen tan genyen isinn nikleyè ki ap bay elektrisite o Zeta Zuni , an frans ,an Russie konbyen aksidan ki fet.sa castro vle li ap plenyen pou deteryoratyon planet la epi li ap kondane Obama paske li ap chache solutyon pou diminye efe ser la .men mouche castro di ke Detroit pa dwe pwodwi machinn ki pi ekonomik paske de ki sa peyi ki pwodwi petrol yo pral viv.lwil etazuni pa infini si pep ameriken pa chache yon alternatif a lwil la sak pral pase .se pa responsabilite Obama poul di moun ki genyen lwil yo ki jan pou yo te envesti reset lwil la pou yo te pwodwi lot byen ak servis ke yo te ka vann .wol Obama se solutyone pwoblem peyi li.Wol castro se solutyone pwoblem pep kiben yan.jis na genyen yon mond inifye se konsa li ye.

Sim dakor ak repwoch li fè pou sa ke serten gouvenman te konn fè kont serten peyi ,sim dakor ke anbago pa pemet ke yo jete gouvenman li ya e se pep kiben yan ki pi soufri men fok Castro koulyè ya ba Obama yon chans pou l ta wè si genyen rapwochman ant 2 peyi yo konsa anbago a leve.Fok li mete yon ti dlo nan kleren li.ou pa ka vle yon moun zanmi w si tou tan wap joure li.Obama se yon mwa li genyen o pouvwa fok castro tann. menm si Obama pwomet chanjman yo pa ka reyalise nan ti kras tan saa.Fok castro ta komanse desere boulon pep kiben anvan li ka pran poz moralist li sou moun.mwen pa di ke a yon serten moman se pat nesesè non men si 50 apre pep kiben yan pa ka chwasi yon presidan ki nan enterè li alor revolutyon kiben an echwe.Tout lot peyi satelit Unyon sovyetik yo manyè desere grip yo poukisa castro ak tout frè li pa fè menm jan?

mwen rekonet byenfè revolutyon an pou pep kiben an , sitiyatyon ka mye ke an ayiti men li pa ideyal.Si se te vre se meyè fom gouvenman Castro li menm pa ta mande pou konsil ameriken ba kiben plis visa pou yo emigre o Zeta Zuni.poukisa li pa fè tankou chinwa yo ak russ yo ki liberalise mache lakay yo yon ti krass.castro pa ka di ke chinwa yo pa pi byen koulyè ya ke sou tan mao.Lè yon moun ap gade chinwa jodya ak chinwa lontan se komsi se 2 pep diferan wap gade.nanpren moun ki ka anpeche mouche Castro ekri ni kritike non men tou fok kritik li yo pa kreye plis konfli ant 2 peyi yo.li lè poul kite yon lot jeneratyon pran relev la.li lè poul konsantre li poul ekri memwa li ke mwen ta renmen li anvan mwen mouri.
Rico
Rico
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Sam 21 Fév 2009 - 10:20

ON AURA TOUT VU SUR CE FORUM LA MECHANCETE FAISANT LA LECON L'HYPOCRISIE pipo

Mwen pa finn konprann kisa w vle di nan lang franse sa. Pote ti presizyon.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4690
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Thunder Lun 23 Fév 2009 - 2:48

Sans Malice ekri :

mwen pa di ke a yon serten moman se pat nesesè non men si 50 apre pep kiben yan pa ka chwasi yon presidan ki nan enterè li alor revolutyon kiben an echwe.


Mwen dakò ak pati sa a, Yon vrè revolisyon, se pa retire yon pèp anba lwa zòt pou w ka mete yo anba lwa pa w avi.

Revolisyon Pèp Kiben an echwe si yo pa libere.

Se pa sèlman "Viva la Revolucion" fòk genyen "Viva la liberacion" tou.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Lun 23 Fév 2009 - 9:40

menm an Russie genyen chanjman de leader poukisa frè Castro yo kenbe pouvwa a nan grip yo depi 50 lane yo monopolise pouvwa se yon insilt a entelijans pep kiben yan.Moun toujou genyen tandans wè pay ki nan je lot moun san ke yo pa wè pout ki ap pete je yo.

mwen toujou di ke mwen rekonet Fidel kom yon gran lidè men tankou rwa despay lan te di Chavez genyen yon moman pou manyè fèmen bouch w. Gade ki jan Castro a lez poul kritike Obama poukisa li pa ba kiben yo menm dwa saa tou. li fout yo nan prison.Fok li ta komanse retire fatra ki lakay li yo anvan li ta vle vinn bale lakay lot moun.
Rico
Rico
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Lun 23 Fév 2009 - 10:25

Mesye revolisyon kibenn lan se preske yon referandom kote yon popilasyon chwazi fom demokrasi sosyalis yo pou viv. Demokrasi pa vle di inikman yon chanjman premye minis ou menm yon prezidan. Fè atansyon mesye yo pratike fom demokrasi yo vle pou mennen bak peyi yo. Li pa telman vre zafè yo fose Kiben, gen yon fot konsantman pou rejim sa.Gen yon travay ideyolojik ki byen ankre nan popilasyon sitou jenès la. E map bannou yon ti nouvèl desandan Ayisyen yo ki otou preske milya moun benefisye anpil reijm sa. Yo gen aksè lekol, inivèsite, gen swen sante, gen minimom vital. Viejo nou yo gen bon asistans sosyal , sibvansyon pou lojman yo ak latriye. Yo pa ditou kamarad frè nou yo ki pati nan batèy swadizan Dominikani kapitalis demokratik.


Avan nou voye monte se byen konprann vreman nosyon demokratik kapitalis la. DEMOKRASI SA MANDE REFLECHI ANPIL. SE OSI DWA TOUT MOUN VIV YON FASON DIGN TOU.E pi se aprann byen li tou, lidè Maximo a pa atake Obama, li senpleman mete l an kontèsk sosyete ki ponn li kom chèf. Alos li twouve kontradiksyon ant bo voulwa l ak saki vreman sistèm lan. Li mete l an gad kont sètenn pratik pase ki orib, vyolan, move sabotaj tankou zafè pwazon nan chan agrikilti Kiben ki fè anpil dega nan tout zonn Amerik santral ak karayib. LI MENM PRAN SWEN POU DI JENN PREZIDAN TE ANKO TI MOUN OU POKO TE NE. Se tout yon refleksyon profond non demagojik e patizan li mete nouvo lidè meriken an fas li. Alos se pa ditou atak pèsonèl refleksyon yo byen chita, se verite saki fè mal.

Zafè chanje fomil revolisyon peyi li se lave men siye a tè. Peyi sa chwazi vwa l pa mande l pou retounen nan gwo lux ak yon ti minorite sitou pwofitè mafya ekstra nasyono. Majorite popilasyon an retounen nan mizè, koripsyon e sitou brimad pou desandan nou yo kap byen viv nan peyi. Retounen nan fom demokrasi dan bonbon tankou Dominikani. SE LÈ SA NOU PRAL REYALIZE AYISYEN-KIBEN KI PA MENM KONNEN AYITI PRAL MANDE RETOUNEN NAN PEYI ZANSÈT YO. DEPI BAGAY YO PA BYEN MACHE TANKOU DOMINIKANI OU AFRIK DI SID SE MOUN DORIJINN ETRANJE KI PRAL PEYE SA. SE BYEN FASIL POU TRAVÈSE SOU YON TI KANNOT.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Lun 23 Fév 2009 - 10:37

Rico


Mwen toujou di ke revolutyon kibenn lan fè anpil byen pou pep kiben an. men anyen pa statik nan la vi.Liberte pa genyen pri.Menm jan castro kritike system meriken poukisa li pa ba kiben dwa kritike system pa li ya tou.Poukisa tout kiben vle vinn florida si system pa li ya parfè?

mwen pa di ke gouvenman meriken ou byen CIA te dwe fè sa yo fè pandan 50 dernye ane ki sot pase ya.Men se sa menm ke Obama di fok nou chanje ;se pou castro ba li yon chans.Li chita sou yon pouvwa depi 50 lane ap mete oposan nan prison pou yo pa kritike epi li vle pran poz moralis li sa se bagay pou fè ti moun dodo.Se pa ke mwen pa kondane sa ki te konn fet lontan kont li, men tou li pa san peche.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Sasaye Lun 23 Fév 2009 - 12:01

Rico,

Se pa tout tan mwen dakò avè w.
Okontrè mwen toujou an dezakò lè w montre ou genyen yon obsesyon ak Lavalas e ke yo responsab tout sak pa bon ann Ayiti.

Men fwa saa, mwen dakò net avèk analiz ou fè sou Kastro ak Kiben yo e prensipalman lan sitiyasyon "desandan" yo.

Epi sa nèg yo ap mande pou Kiba retounen lan demokrasy yo te genyen sou Batista pou satisfè sa Meriken mande pou chanje direksyon revolisyon an pa fè sans.

Sa yap mande se pou Kiba rantre lan menm jiron ak Ayiti e Dominikani ki de demokrasi ke Meriken apwouve.

Si sa ta rive, tout aki revolisyon an ta demantibile.

Gouvènman meriken deja gen yon plan pou yo remèt Kiba lan demokrasi.
Sa vle di tout benefis sosyal, medikal ak edikasyon yo pral fini, menmjan ak sipò agrikilti epi misyon medikal Kiba voye an Ayiti ak lòt peyi an Amerik di Sid, Afrik e menm an Azi.
Rico
Rico
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Lun 23 Fév 2009 - 12:14

Rodlam Sans Malice a écrit:Rico


Mwen toujou di ke revolutyon kibenn lan fè anpil byen pou pep kiben an. men anyen pa statik nan la vi.Liberte pa genyen pri.Menm jan castro kritike system meriken poukisa li pa ba kiben dwa kritike system pa li ya tou.Poukisa tout kiben vle vinn florida si system pa li ya parfè?

mwen pa di ke gouvenman meriken ou byen CIA te dwe fè sa yo fè pandan 50 dernye ane ki sot pase ya.Men se sa menm ke Obama di fok nou chanje ;se pou castro ba li yon chans.Li chita sou yon pouvwa depi 50 lane ap mete oposan nan prison pou yo pa kritike epi li vle pran poz moralis li sa se bagay pou fè ti moun dodo.Se pa ke mwen pa kondane sa ki te konn fet lontan kont li, men tou li pa san peche.

Malice wou gen dwa pa dako ak rejim lan. Men tout ekstremis ki vle mete yon rejim kapitalis an difikilte riske pran prizon tou. Li pa diferan pa bo isit tou. E moun ki pi cho devan bann lan pou vann lide kontrè, fiche ou chaje ak pwoblèm tou. Se pa wè selman negatif yon sèl kote.
avatar
Amoph
Star
Star


Masculin
Nombre de messages : 601
Date d'inscription : 24/08/2006

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Amoph Lun 23 Fév 2009 - 14:33

Bravo Rico !





Amoph
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Lun 23 Fév 2009 - 16:26

mezanmi konpare teworis ki nan prison ak goulag ki genyen kiba se pa menm bagay.Wi genyen kek abi ki fet diran administratyon Bush la men nou wè ke Obama ap fèmen guantanamo e ap korije anpil move bagay ki te fet.se la ke system demokrasi ya genyen bon kote li. li pèmet korije bagay ki pa bon nan yon elektyon, mwen pa di ke demokrasi aplikap nan nenpot peyi a tou moman ,men tou si genyen majorite kiben ki ta vle vinn florida yon moun pa ka dim ke system Castro parfè.

Si Gorbachev ka fè peretoiska an Russie ki sak fè Castro pa ka desere boulon yon ti kras pou pemet pep kiben chwasi fom gouvenman ke li vle.Map repete l ankor si apre 50 lane ke revolutyon kiben ap dirije peyi ya si yo pa ka fè pep kiben yan konfyans poul chwasi fom gouvenman ki apwopriye pou li e byen Castro echwe.Poukisa Castro ap repwoche sektyon konsilè ameriken yan pase li pa bay ase moun visa?Map rann li omaj lè li merite l men lè li vle fè moun konprann se li sel ki genyen plis moral pase tout lot moun. sa se radot nan mache se radot.E pi Rico li an tet teks Castro pou wè si se pa kritike li kritike Obama ki panko menm genyen 2 mwa o pouvwa.

mwen pa yon fanatik aveg kapitalis la non men tou lè mwen konpare resilta 2 system yo fok yon moun aveg pou pa rekonet ke se sistem kapitalis la ki kreye plis bienfè pou lumanite.Konpare nonb pri Nobel ak patant ki genyen ant 2 system pou rann nou kont ke yo youn pa pafè men pye bef pou pye bef mwen ap pranl ka pratik.Depim te jenn mwen pat janm ap revé.mwen te toujou yon pragmatik.Se ta yon erè grav si yon moun ta konprann pou tal enstale yon system kominis an ayiti koulyè ya.Nou manke resous pou sa.Yo pa konn divise zero(lol)
avatar
gwotoro
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  gwotoro Lun 23 Fév 2009 - 16:52

Quand on parle de succes du capitalisme, il faut bien analyser a quoi est du ce "succes"...
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Lun 23 Fév 2009 - 17:00

A l'ingeniosité du peuple americain qui a commercialisé l'electricite, l'aviation,la radio ,le telephone, la television les automobiles,le chemin de fer, les produits pharmaceutiques.les appareils electro menagers ,les Xray machines , mri et l'internet etc .ce sont les americains qui a un certain moment exportaient plus de produits que tous les autres pays apres la seconde guerre mondiale.Oui ils utilisent leurs capitaux pour acheter les matières premières des autres pays ,mais qui vous empeche de produire les biens et les services avec ces matières premières?Nous avons le beauxite en haiti pourquoi n'avions=nous pas exploité cette matière première au lieu d'accorder des concessions a la reynolds?regardez qui exploite nos mines d'or a present.Mwen fout bouke kriye.
avatar
gwotoro
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  gwotoro Lun 23 Fév 2009 - 23:49

Donc, ou situeriez-vous le debut du capitalisme dans l'histoire?
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4690
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Thunder Mar 24 Fév 2009 - 5:53

Kapitalism ak Kominism genyen bon ak move kote yo, pa genyen moun ki ka nye sa. Sèl fason pou nou konpare yo se atravè rezilta ke yo bay.

Apre sèlman anviwon 200 ke Etazini ekziste kom peyi, yo vini pwisans mondyal enkontestab, yo pase menm devan Lachin ki genyen plizyè milye ane sivilizasyon. Rezon ki fè Lachin te genyen boum ekonomik sa a, se paske li te awoze kominis li an ak yon ti sos kapitalism. URSS fè fayit, North Korea oblije mete tank ak min eksplozif pou anpeche sitwayen l yo sove travèse fwontyè pou ale nan South Korea. Pèp Kiben ap pran kanntè, Castro ap mande plis viza Ameriken, si yo pa achte lwil nan men Venezyela kounye a, Chavèz ap oblije manche bol ble l...

Non, Kapitalism pa pafè. Men, si tout peyi kominis ouvè fwontyè yo pou moun fè chwa. M garanti ke, peyi sa yo pap rete ase moun pou fè yon te.

Konpetisyon, nan yon soysete, estimile pwogrè sosyete sa a. Wi! ...konpetisyon an dwe "fair", men li pa ka "fair" nan baz la sèlman, li dwe konsa tou nan "rekonpans". Nan yon sosyete kominis kote li ta sipoze ke tout moun genyen menm chans, dapre sa yo di, li pa nomal pou yon chirijyen jwenn menm rekonpans ak yon moun k ap "kalewès". Mwen oblije di l konsa paske yo tou 2 te sipoze genyen menm chans depi nan anfans yo.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Mar 24 Fév 2009 - 9:14

le début du capitalisme est irrelevant pour evaluer les deux systèmes.je ne dis pas le système capitaliste est parfait.Je constate simplement les resultats.C'est le système capitaliste qui a produit plus de biens et de services.On ne trouve pas cette abondance que jouissent les americains, les anglais, les allemands et tous les peuples qui adoptent ce systeme chez les communistes. Après cinquante ans de revolution on rationne les produits a Cuba,des enfants sont mal nourris en Corée du Nord, en Roumanie,en Bulgarie et meme en Allemagne de l'est.

Pourquoi après l'implosion de l'Union sovietique les etats ont abandonné le communisme?Combien de Ford, d'Edison,des freres Wrigt,de Vanderbildt, de Canergie,de Marconi,et de tous ces scientistes qui ont contribué à la croissance economique des pays de l'Ouest existent-ils dans les pays de l'est.Les hommes et les femmes etant ce qu'ils/elles sont ne peuvent pas etre traités comme des robots.Si parfois on doit crier Viva la revolucion.on doit aussi crier Viva la libertad après un certain temps..Mr Castro doit desserrer le boulon pour que les cubains comme les venezueliens puissent choisir la forme de gouvernement qui leur convienne.Aussi longtemps qu'il monopolise le pouvoir et prive le peuple cubain de ce droit il ne peut pas etre le moraliste qu'il pretend.Point final.
Rico
Rico
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Mar 24 Fév 2009 - 15:50

Bon tout bèl diskou sayo se byen. Men se mete vreman bagay yo nan plas yo. Se vre fomil fomil kapitalis gen siksè nan gran nasyon tankou Kanada ak Meriken. Men sa pa vreman kenbe nan ti nachon tankou Dominikani, Bahamas, Gwadeloup ak latriye. Lè nou pran bann ti nachon an Afrik yo se anko pi gwo eskandal.


Se yon richès ki nan men yon ti zwit kap lese mas yo deperi.Sa nou refize admèt yon ti nachon gato a piti, gato a pa janm byen separe. Castro reyalize sosyalis la nan ranmase tout richès peyi a l distribiye jenerezman bay tout moun. Li koupe vye depans initil, gwo vwati delux pou koken, pè diyem pou koken. Se yon peyi ki pa viv odesi mwayen l. Bagay konsa pa fe zafè moun ki vle tout pou yo ou tout avantaj pou yo. Moun ki konprann yo gen tout dwa rès loupim yo se zonbi. Se vre gwo nachon gen kapasite pou ti loupim vini rich . Men ti peyi sayo pa gen menm resous pou pataje yon gato ki two piti.

Mouche komanse ak prop byen papa li gran pwopriyetè teren ak fèmye pou distribiye bay tout moun ki abitye travay tèe sayo . Li evite vye kriz sosyal, mizè kras, move swen sante , bon edikasyon pou tout moun, evite yon anviwonman degradan. Si li pa envesti nan yon sosyalism kontrole se yon peyi tankou Dominikani ki plen enjistis sosyal grav kriz ekonomik.

Swiv byen koman mizè, vye kriz sosyal nan batèy ou nan milye pov Dominiken ki sètolije fwi tankou rat Ozetazini nan pran kanntè tou. Dayè nou byen okouran bann ti malere braseros nou yo koken kapitalis ap toupizi. Sa mwen wè ak 2 nawè m tonas kribout pito yo te rete nan peyi yo. Yo soufri grangou, depouvi tout bagay tankou Ayiti. Alos bann konsidrasyon nou fè la, pa vreman kenbe. Mwen di nou libète, epanwisman se pou yon ti klas koken ak ti privilejye nan ti nachon sayo. Se la nou tonbe nan erè nan konparezon tèet shat sayo.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4690
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Thunder Mar 24 Fév 2009 - 17:55

Si m byen konprann, Kapitalism lan bon pou gran peyi, men kominism lan li menm bon pou ti peyi ?


An n sipoze ke M dakò ak wou, Men gran peyi yo, te fèt tou konsa ? Yo te kreye ak tout byen e sèvis ke yo genyen jounen jodi a ?

M pa di ke kapitalism lan mache pou tout peyi, men jiska prezan peyi kote plis moun pli alèz ekonomikman e legalman se nan peyi ki adopte sistèm sa a.
Rico
Rico
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Mar 24 Fév 2009 - 22:29

Thunder sa mwen vle eksplize sistèm kapitalis mache byen kote gen enstitisyon sosyete sivil djam. Kote kourwa yo pa lese nan men antrepriz prive pwisan selman kap fè ak defè. Se twouve Etazini peyi tankou Kanada mete anpil baliz pou pèmèt klas mwayenn yo sitou konpoze ak sistèm gwo finansye ki gen kontrol kapito ak byen yo. Malgre tout ekilib sayo, pwisans lajan toujou sote sosyete sivil ak tout leta. O pwen kriz ki rive Ozetazini lotre jou se saki nomal nan ti peyi sayo. Kapitalis gen dwa vi ou lanmo. YO VOLÈ JAN YO VLE, KAN YO VLE, LÈ YO VLE.


Akytèlman wap viv yon kriz san presedan an Oksidan, se anko feblès ak kontradiksyon sistèm lan. Se koni leta pa dwe enfliyanse desizyon ni oryantasyon sistèm lan. Se betiz yon tèl sistèm yo pa dwe lese mache lib jan yo pretann lan. Leta dwe toujou rete yon antite ki gen kontrol ak pouvwa lejitim yon popilasyon ki mandate l. KAPITALIS LA DI KITE MACHE YO LIB, LESE KONPETISYON FEROS VOYE MONTE.

Men saki rive jounen jodyè a li deja rive avan premyà gè mondyal. Yon vas dezod finansye ki chita sou lobi pwisan pral destabilize mache finansye kapitalis la. Ke yo rive kolmate jis apre segonn gè mondyal la. Dayè se byen saki pral mennen Almay nan lagè depi premye gè mondyal. Lagè pou gen kontrol finansye mete vwal nan ka n yo ki reyisi monte yon machinn lagè pwisant pou jere zafè sa. Se konsa sa pral fini ak Plan Mashall Meriken ki pèmet li klase kom premye pwisans finansyè mondyal. Li telman distribiye lajan , bay sèvis tout peyi ki apovri apre segonn gè endistri l fè yon gro boum. Me se pou raple w Inyon Sovyetik refizi lèd Plan Mashall sa pou gade endenpandans ekonomik li.

Nou retounen nan kaz depa kote Gouvenman Meriken Obama di setase. li pran tout yon seri mezi ki plis sanble yon ekonomi sosyalis, jan li vle entèvni patou. Jiska prezan konsèvatè repibliken pa alèz ak entèvansyon dirèk leta. Non se ta lese mache a reprann inisyativ bayo lajan kite yo administre kriz la. NON NOUJVO PLAN SA SE LETA KI VLE DIRIJE L, NAN DEZAVWE YON KAPITALS KI ECHWE. Sakozi ale pi lwen fè konnen yo dwe repanse sist;em kapitalis la ki echwe, Repibliken Bush yo rele anmwe.

Kapitalis se yon ejemoni kapital e total zonn denflyans pou kenbe yon ekonomi fot o pwofi yon ti klas. Se la mwen di zafè peyi san gwo resous ak mwayen ki vle pratike yon kapitalism kap difisil pou kenbe vreman. Resous yo mins , gato a two pito pou genyen vye espekilasyon, monopol ki anpeche retonbe pou plis demini yo. Sistèm parey gen anpil difikilte pou ankadre, mete baliz e fini nan ti peyi kom yon sistèm ki plis sanble ak mafya kap souse san ke vrè rejim kapitalis byen ankadre.
avatar
gwotoro
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  gwotoro Mar 24 Fév 2009 - 23:04

Et il ne faut que le succes du capitalisme dans les pays occidentaux est du a 3 elements a la base:

- l'exploitation des richesses des pays du Tiers-Monde;
- l'esclavage des noirs (main-d'oeuvre gratuite sur 300 - 400 ans);
- le "vol" d'un territoire aux richesses immenses (les Ameriques).

Et c'est ce qui explique la difference (en Europe, car communisme, socialisme, et capitalisme sont avant tout des notions eurocentristes) entre les pays d'Europe de l'Ouest qui avaient une politique colonialiste et ceux de l'Europe centrale et de l'est plus confines a l'interieur des terres et qui ont eu un developpement moindre.

Le communisme est une doctrine relativement nouvelle tandis que le capitalisme feraille depuis la fin du Moyen-Age.

Contenu sponsorisé


Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Contenu sponsorisé


    La date/heure actuelle est Ven 9 Déc 2022 - 17:29