Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -40%
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + ...
Voir le deal
29.99 €

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

+4
Rodlam Sans Malice
piporiko
Marc H
Rico
8 participants

Page 2 sur 3 Précédent  1, 2, 3  Suivant

Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Ven 20 Fév 2009 - 21:46

Rappel du premier message :

C U B A
La Havane. 5 Février2009

Réflexiones du compañero Fidel

Les contradictions entre la politique d’Obama et l’éthique


J’ai signalé voilà quelques jours certaines idées d’Obama qui révèlent son rôle dans le cadre d’un système qui est le déni même de tout principe juste.

Certains poussent des cris d’orfraie si vous exprimez la moindre opinion critique au sujet de cet important personnage, même si vous le faites d’une manière décente et respectueuse, le tout accompagné toujours de piques, subtiles ou non, de la part de ceux qui possèdent les moyens de les divulguer et qui les convertissent en ingrédients de la terreur médiatique qu’ils imposent aux peuples pour soutenir l’insoutenable.

Ils qualifient la moindre critique de ma part, sans exception, d’attaque, d’accusation et d’autres épithètes similaires qui traduisent un manque d’égards et de politesse envers la personne à laquelle ils s’adressent.

Il me faut donc en l’occurrence poser quelques questions, parmi bien d’autres, auxquelles le nouveau président des Etats-Unis devrait répondre.

Par exemple :

Va-t-il renoncer à la prérogative qui est la sienne comme président des Etats-Unis et dont tous ceux qui ont occupé ce poste avant lui ont, à de rares exceptions près, fait usage comme un droit en soi : la faculté d’ordonner l’assassinat d’un adversaire politique étranger qui est toujours, d’ordinaire, d’un pays sous-développé ?

L’un ou l’autre de ses nombreux collaborateurs l’a-t-il informé un jour des actions sinistres que ses prédécesseurs, à partir d’Eisenhower, ont engagées en 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966 et 1967 contre Cuba, dont l’invasion mercenaire de Playa Girón, les campagnes de terreur, l’introduction d’armes et d’explosifs en abondance sur notre territoire et d’autres actions similaires ?

Je ne prétends pas accuser le président actuel des États-Unis, Barack Obama, des actions que ses prédécesseurs ont réalisées quand il n’était pas encore né ou quand il n’était qu’un enfant de six ans, né à Hawaii, d’un père kenyan, musulman et noir, et d’une mère étasunienne, blanche et chrétienne, ce qui constitue au contraire dans la société des USA un mérite exceptionnel que je suis le premier à reconnaître.

Le président Obama sait-il que notre pays a été, des décennies durant, victime de l’introduction de virus et de bactéries vecteurs de maladies et d’épidémies qui ont frappé des personnes, des animaux et des plantes, et que certains, comme celui de la dengue hémorragique, se sont transformés ensuite en fléaux qui ont coûté la vie à des milliers d’enfants en Amérique latine et en épidémies qui portent toujours préjudice à l’économie des peuples des Caraïbes et du reste du continent en tant que dommages collatéraux qu’on n’a pas encore pu éliminer ?

Sait-il que plusieurs pays latino-américains politiquement subordonnés ont participé à ces actions de terreur et de dégât économique, même s’ils sont maintenant honteux du mal qu’ils ont fait ?

Sait-il qu’on impose à notre peuple – cas unique au monde – une « Loi d’ajustement cubain » qui provoque, par ses visées désorganisatrices, la traite des êtres humains et engendre des épisodes qui ont coûté la vie à des personnes, surtout des femmes et des enfants ?

Estime-t-il juste qu’on applique à notre peuple un blocus économique qui dure depuis presque cinquante ans ?

Juge-t-il correct qu’on exige au monde – ce qui est arbitraire – d’accepter l’extraterritorialité de ce blocus économique qui ne peut que provoquer de la faim et des pénuries dans n’importe quel peuple ?

Les Etats-Unis ne peuvent satisfaire leurs besoins vitaux sans soutirer d’énormes ressources minérales dans un grand nombre de pays qui doivent se borner à les exporter dans bien des cas sans opérations de raffinage intermédiaire, une activité qui, si elle convient aux intérêts de l’Empire, est réalisée en règle générale par de grandes transnationales aux capitaux yankees.

Son pays renoncera-t-il à de tels privilèges ?

Cette mesure est-elle par hasard compatible avec le système capitaliste développé ?

Quand M. Obama promet d’investir des sommes considérables pour s’auto-approvisionner en pétrole, bien que son pays constitue aujourd’hui le plus gros marché au monde, que feront ceux dont les recettes fondamentales proviennent de l’exportation de cette énergie et dont beaucoup n’ont pas d’autres sources de revenus importantes?

Quand la concurrence et la lutte pour les marchés et les sources d’emplois se déchaîneront après chaque crise entre ceux qui monopolisent le mieux et le plus efficacement les technologies par des moyens de production sophistiqués, quelles possibilités restera-t-il aux pays non développés qui rêvent de s’industrialiser ?

Aussi économes que soient les nouvelles voitures que fabriquera l’industrie automobile, sont-ce là par hasard les solutions que réclament les écologistes pour protéger l’humanité de la dégradation croissante du climat ?

La philosophie aveugle du marché pourra-t-elle se substituer à ce que seule la rationalité pourrait promouvoir ?

Obama promet de battre monnaie en quantités énormes à la recherche de technologies qui multiplieraient la production énergétique sans laquelle les sociétés modernes se paralyseraient.

Parmi les sources d’énergie qu’il promet de développer d’une manière accélérée, il inclut les centrales nucléaires qui comptent déjà un grand nombre d’adversaires à cause des risques élevés d’accidents qu’elles impliquent avec leurs effets désastreux sur la vie, l’atmosphère et l’alimentation, d’autant qu’il est absolument impossible de garantir qu’ils ne surviendront pas.

Sans même penser à la possibilité de ces catastrophes accidentelles, l’industrie moderne a déjà pollué par ses émanations toxiques toutes les mers de la planète.

Est-il correct de promettre de concilier des intérêts si contradictoires et si antagonistes sans transgresser l’éthique ?

Pour complaire aux syndicats qui l’ont soutenu dans sa campagne, la Chambre des représentants, dominée par les démocrates, a lancé un slogan : « Achetez américain », extrêmement opportuniste, qui bafoue un principe fondamental de l’Organisation mondiale du commerce, puisque toutes les nations du monde, grandes ou petites, fondent leurs rêves de développement sur les échanges de biens et de services, même si, en règle générale, ce sont uniquement les plus importantes et les naturellement riches qui ont le privilège de survivre.

Les républicains étasuniens, frappés par le discrédit dans lequel les a fait sombrer l’administration extravagante de Bush, se sont hâtés sans crier gare de faire obstacle à l’attitude complaisante d’Obama envers ses alliés des syndicats. Voilà comment le nouveau président des Etats-Unis gaspille le capital de confiance que les électeurs lui ont octroyé.

Vieux politique et militant, je ne commets aucun péché en exposant modestement ces idées.

Je pourrais poser tous les jours des questions malaisées à répondre en me fondant sur les centaines de nouvelles de nature politique, scientifique et technologique qui arrivent dans n’importe quel pays.

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Firma4

Fidel Castro Ruz

4 février 2009

17 h 14
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas


Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Mar 24 Fév 2009 - 23:47

mwen te konn ap repete tout bagay ke gwotoro di yo jis yon jou mwen tap pale ak yon gran moun ki dim sa moun nan tyer mond fè ak richess yo.Ki jan fè se lot moun yo kite vinn eksplwate yo?Li dim ki jan fè genyen dyaman an afrik epi se blan ki fè bel bijou ak yo.Afriken touye elefan pou yo pran ivwa yo men yo pa fè anyen ak li se blan ki kreye bel bijou ak li.lakay nou genyen lor kwiv se blan nou rele vinn eksplwate yo epi nou di se volè yo volè yo.ki moun ki ba yo dwa vinn eksplwate boxit lakay nou?

le ameriken te achte manhattan nan men indyen yo ou byen yo te achte Louisiana nan men franse, yo te achte Alaska nan men russ yo se volè yo te volè li.Mwen kondane esklavaj men esklavaj pa komanse selman ak kapitalis. eske se kaitalis ki fè frè Joseph yo te vann li?se pa selman an afrik yo te pran esklav.esklav te eksiste an erop tou.Kombyen tan depi revolutyon bolchevik genyen depi li te fet.se preske 100 rekolt kafe sa pral genyen.Ki sak fè se Unyon sovyetik ki krase se pa Eta Zuni?map kite diskisyon saa paske li pa genyen enpotans ankor paske listwa deja bay verdik li.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Mer 25 Fév 2009 - 11:41

Mwen ta renmen chita a kote lider maximo a yè swa poum ta tande sa li ap di de diskou Obama a.Mwen ta mande l ki lè lap pemet oposityon kiben reponn li apre li finn fè yon diskou tou.Si li genyen tout lisidite li toujou fok li rekonet ke Obama pap menm ak lot presidan Ameriken yo.li pa kont moun ki ap defann dwa peyi yo e ki vle avansman pep yo.Li ap defann enterè peyi li e pwogrè pep li.Li pa pè ke lot pati ya kritike li.li fè pep li konfyans pou yo pran bon desisyon.se sante. edikatyon, travay ,jistis li ap chache pou pep li.castro te dwe aplodi o lye li ap kritike tou tan komsi se li sel ki san peché.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Mer 25 Fév 2009 - 12:12

Malice eske w pran lapenn konprann sa Gwotoro byen di yo. Agimantasyon w pa kenbe ditou. Tyèmond nap kritike yo se ezakteman yon sistèm ki enpoze ki pa fè zafè peyi yo. Yon sistèm ki bayo mizè ak eksplwatasyon anraje lakay yo. Kisa w pa konprann lan sistèm lan pa mache nan ti peyi ki te konn viv an koperativ. Se konsa peyi sayo te toujou viv depi limanite te egziste. Richès lakay yo mete la pagay kay blan ki apovri yo. E menm mete yo an rejim fose.

Blan chanje taktik apre kolonizasyon nan fomasyon kliyantèl Afriken ou lot rejyon nan mobn lan nan inivèsite lakay yo. Se konsa nouvo alye sayo pral kontinye kolonizasyon an sou yo lot fom. Malice sistèm kapitalis san ront san kè pa te janm vreman redrese feblès peyi sayo nan konbat analfabetism. Okontrè yo volo richès peyi sayo ak entosiksayon pèp sayo ak relijyon. Men zafè relve nivo konesans yo sa pa janm vreman fèt.

Se konsa apre tout echèk yon kapitalis kap voye jilbrèt depi limanite egziste. Sitou nan peyi tyè mond yo pi resaman, lot sistèm ap fè aparisyon yo. Se nomal se lwa de levolisyon. Gen yon remiz an kèksyon. Pa konprann echèk sosyalis lan se fini, gen anko lot volonte pou chanje sistèm lan. Se konsa peyi emèjan tankou Brezil, Ajantinn, Chili, Venezyela PWONNEN YON SOSYALISM REVI KORIJE. Sistèm kapitalis te bayo twop diktaktè, mafyozo ak latriye.

MALICE TOUT SA SE SIGN SISTÈM KAPITALIS LA ECHWE NAN PEYI EMÈJAN SAYO. ALOS PA PALE NAN PEYI TYÈMOND YO.

KOLONIZASYON PA VREMAN CHITA POU RETIRE PÈP SAYO NAN ALAFABETISM. YO CHWAZI YON TI ELIT O SÈVIS YO. Se konsa rejim kapitalis sa ki la depi limanite pran nesans. REJIM WAP KRITIKE YO PRAN NESANS LOTRE JOU SA VLE PA TWO LONTAN POU POTE KOREKSYON.


Dernière édition par Rico le Mer 25 Fév 2009 - 15:16, édité 2 fois
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Mer 25 Fév 2009 - 12:27

Rico

chita blame blan se blan ki te touye Dessalines,Sylvain Salnave. patrice Lumumba. Thomas sankara , maurice bishop?Ou pat tande diskou Obama a yè swa li pa al mande charite ka chinwa ,ou ka Russ yo non.li pwopose ke se gress kochon an ki pou kwit li.

wap fèm yon prosè pou gremesi mwen pa di personn ki system ke pou yo adopte.mwen rekonet chak peyi genyen istwa kilti pa yo.e mwen konprann tou nan serten epok fok se pep la ki pran pouvwa poul remedye tout inegalite ki genyen nan sosyete lakay yo.mwen rekonet valè revolutyon bolchevik la ,mwen rekonet valè revolutyon franse ya. mwen rekonet valè revolutyon kilitirel Mao ,e mwen rekonet valè revolutyon kibenn lan tou.Menm jan ke Gorbachev wè nesesite poul fè peretoiska an Russie ,menm jan Chinwa yo rekonet fok se yon ekonomi mixte ki pou ba pep chinwa yon ale mye mwen vle ke Castro desere boulon pep kiben yan dayè yo komanse rekonet valè pwopriete prive.

mwen pa di ke esklavaj pa retade evolutyon anpil peyi non, mwen di ke mal la deja fet li lè pou nou sispann kriye pou nou pran destine nou an men.fok se nou ki chache system ki pi apwopriye pou nou san ke nou pa beswqen imite yon sistem ki te soti nan yon peyi ki pa sanble ak peyi pa nou yo.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Mer 25 Fév 2009 - 12:45

Malice se nomal pou Obama degaje l tankou Mèt Janjak pou regle zafè li. Depi tan zansèt li yo ap foure dan nan richès lot peyi tyèmond yo. Se degaje l pou twouve grès kochon lakay li pou kwit kochon an. Yo si telman souse san ti peyi ki rann yo rich pwisan. Alos li pa dwe konte sou zot. Men w nan manti depi gen jwen volo se volo yo pral fè dapiyan.


Si kiben ase enbesil ou pran konsey-ou ki chita sou boulshit pwopagann dwatis yo chire. Zafè valè pwopriyete prive se pa ditou pwoblèm lan. Okontre li egziste sou yon lot fom byen lontan. Yon pasèl teren yo bay yon koperativ travayè depi lontan se yon fom byen prive ke yo pran swen kiltive pou byen viv. Sa wap mande ak lot koken kapitalis se anchabadman tout rejim sosyal, edikasyon, sante ke peyi sa enplante. Lage yo nan men antrepriz prive pou vinn sabote tout aki sayo. Rejim prive se senpleman profi li vle alos se rasyonman ou mete fen sou sante, edikasyon ak sosyal.

P/S E lè w byen gade se bagay konsa ki dwe egziste dabo nan ti peyi pov. Avan foli grandè pou vinn rich nan move kondisyon ak yon gato tou zwit.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Mer 25 Fév 2009 - 13:03

Mwen di w deja li difisil pou yon moun diskite ak ou paske ou tankou yon robo ke yo pwograme pafwa.sak pase an chinn jodya tou sa ke mao te akonpli yo disparet. sak pase an Russi jodya tout bagay ke Staline te touye moun pou yo disparet?Ou pat gade sa ki te pase an Etyopi. di ke kominis ou sosyalism se yon remed pou tout ti peyi yo se yon miraj.ki jan fè apre 50 lane yap ratyone manje kiba toujou?tandis ke dominken ap vann nou manje.mwen pa di ke kapitalis san manman an se li ki pi bon men mwen wè ke ant 2 system yo se li ki kreye plis byen ak servis pou pep ki adopte yo.Map repete l li ankor se lalmay de lwes ki absorbe lalmay de les se pa vice versa.Nap fè yon kanpe. kwè sa w vle .
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Mer 25 Fév 2009 - 13:13

mwen pa di ke esklavaj pa retade evolutyon anpil peyi non, mwen di ke mal la deja fet li lè pou nou sispann kriye pou nou pran destine nou an men.fok se nou ki chache system ki pi apwopriye pou nou san ke nou pa beswqen imite yon sistem ki te soti nan yon peyi ki pa sanble ak peyi pa nou yo. MALICE


Tande tenten wap di bliye sa. Poutan w te kanpe nan mande reparasyon jis pou fè

politik kras patizann. Se rezon mwen te kanpe lwen refize anbake nan tenten konsa. malice se enkwayab nou pa bezwen imite yon sistem..... Yo enpoze nou don, prè, asistans, kondisyon sistèm yo. Dayè bidjè peyi w yo se yo ki mete grann liy direktris ki chita nan enterè ekonomik ak oryantasyon donatè sayo.


Dernière édition par Rico le Mer 25 Fév 2009 - 13:22, édité 1 fois
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Mer 25 Fév 2009 - 13:17

Rodlam Sans Malice a écrit:Mwen di w deja li difisil pou yon moun diskite ak ou paske ou tankou yon robo ke yo pwograme pafwa.sak pase an chinn jodya tou sa ke mao te akonpli yo disparet. sak pase an Russi jodya tout bagay ke Staline te touye moun pou yo disparet?Ou pat gade sa ki te pase an Etyopi. di ke kominis ou sosyalism se yon remed pou tout ti peyi yo se yon miraj.ki jan fè apre 50 lane yap ratyone manje kiba toujou?tandis ke dominken ap vann nou manje.mwen pa di ke kapitalis san manman an se li ki pi bon men mwen wè ke ant 2 system yo se li ki kreye plis byen ak servis pou pep ki adopte yo.Map repete l li ankor se lalmay de lwes ki absorbe lalmay de les se pa vice versa.Nap fè yon kanpe. kwè sa w vle .

Malice wou pa vreman metrize sijè sa. Depi nan replik Gwotoro a wap voye jilbrèt. Map kanpe la pale bagay wou byen apreyande.

P/S Ki koze sa mwen pa di se kominis ou sosyalism ki pi bon pou oken peyi. Mwen di byen kapitalism se yon boushit ki pa kenbe nan peyi tyè mond yo. E ki nan difikilte nan prop gran peyi tradisyonèlman li byen tabli. SAKOZI LA FRANS MANDE POU REPANSE L, DEMOKRAT MERIKEN METE L AN VEYÈZ , YO POTE L SEKOU AN ATANDAN POU WÈ KI KOTE L KAP RIVE ANKO.

Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  gwotoro Mer 25 Fév 2009 - 13:42

En parlant de verdict de l'histoire, nous avons des peuples qui ont vecu en respect avec leur environnement depuis au moins 10000 ans (en exploitant les ressources naturelles de facon "humaine"), alors que le capitalisme est en train d'epuiser toutes les ressources naturelles de la Terre en moins de 500 ans (d'apres les analyses les plus optimistes, il resterait du petrole pour 100 ans encore).

Malheureusement, dans 500 ans ou 1000 ans nous ne serons plus la pour voir ce que sera le verdict de l'histoire a ce moment-la.

gwotoro
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Amoph Mer 25 Fév 2009 - 14:45

Systèm kapitalist la montre limit li. Nou an plen dezastr ekonomiko-finansye a koz extravagans systèm lan.

Systèm komunist lan pa bon non plu paske "dans la réalité" li pa aplikabl.

Tou 2 systèm yo movè.

Kapitalist se pwofi avant tou. Nou ka min'm konpare yo avèk reken.

Komunist se partaj, se tout moun nan min'n nivo sosyal. Fraz sa a bel anpil men li utopik.

A konpare mezanmi 2 systèm yo, ninport kel vrè umen ap chwazi Komunist.

Herezman gen lot systèm nan mond lan ki fout mete yon ola nan 2 fenomèn sa yo (kapitalist, komunist).

Se yon systèm pwoteksyon e justis sosyal ( entermedyèr antr kapitalist e komunist ).
Nou gen bagay sa a surtou an Erop du nor : Suèd, Norvèj, Da'nmark, fin'land,...
e pwi an Oland, Beljik,... pratikman tout peyi Unyon eropeyèn yo.

Systèm sa a mache trè byen nan peyi sa yo. Kalite vi pèp sa yo nètman pi bon ke kalite vi pèp ameriken an. Moun sa yo manje mye ekilibre ke ameriken yo. An jeneral yo pi instwi tou.

Se yon systèm par exampl ki ta gen dwa permètr peyi Dayiti renoue avèk bon jan suksè.

Lajan nesesè se vre, men sa ki konte plus se " la valeur humaine ".





Amoph

Amoph
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 601
Date d'inscription : 24/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  piporiko Mer 25 Fév 2009 - 16:03

MESSIEURS,
VOUS CONFONDEZ LE STALINISME(UNE PERVERSION DU COMMUNISME) ET LE SOCIALISME.lE COMMUNISME N'A JAMAIS ETE APPLIQUE SUR LA TERRE.vOUS ALLEZ ME DIRE QUE POL POT ,MAO TSE TOUNG(LA REVOLUTION CULTURELLE) ETAIENT DES COMMUNISTES?

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Mer 25 Fév 2009 - 20:52

C'est pourtant dans les pays capitalistes qu'on developpe d'autres formes d'energie.Les plus grandes decouvertes scientifiques ont-éte realisées par qui?Qui a produit plus de vaccins ,de medicaments pour combattre les maladies qui decimaient les humains il n'y a pas trop lontemps?Qui aide les peuples en detresse?Sont-ce les Russes et les chinois?Ce sont les russes et les cubains qui achètent des cereales des etats-unis et non vice versa.

messieurs ouvrez-donc vos oreilles et vos yeux ;nous sommes plus des adolescents emerveillés par un groupe de barbudos.ce sont les communistes qui adoptent le capitalisme et non vice versa.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Thunder Jeu 26 Fév 2009 - 5:21

piporiko a écrit:MESSIEURS,
VOUS CONFONDEZ LE STALINISME(UNE PERVERSION DU COMMUNISME) ET LE SOCIALISME.lE COMMUNISME N'A JAMAIS ETE APPLIQUE SUR LA TERRE.vOUS ALLEZ ME DIRE QUE POL POT ,MAO TSE TOUNG(LA REVOLUTION CULTURELLE) ETAIENT DES COMMUNISTES?

Kapitalism nonpli, konbyen moun ke leta Ameriken ap bay manje, peye kay, swen sante, edikasyon elatriye... ? Kapitalism lan pa "aussi inhumain" ke jan n ap di a.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Ven 27 Fév 2009 - 13:27

Rodlam Sans Malice a écrit:C'est pourtant dans les pays capitalistes qu'on developpe d'autres formes d'energie.Les plus grandes decouvertes scientifiques ont-éte realisées par qui?Qui a produit plus de vaccins ,de medicaments pour combattre les maladies qui decimaient les humains il n'y a pas trop lontemps?Qui aide les peuples en detresse?Sont-ce les Russes et les chinois?Ce sont les russes et les cubains qui achètent des cereales des etats-unis et non vice versa.

messieurs ouvrez-donc vos oreilles et vos yeux ;nous sommes plus des adole scents emerveillés par un groupe de barbudos.ce sont les communistes qui adoptent le capitalisme et non vice versa.

Malice se yon ront ki konparezon ki pa kenbe wap fè la. Deba sa sanble depase w. Nan echanj yo se plizyè fwa yo di w kominism lan se yon zafè lotre jou. Se otou 1918 pral gen premye rejim kominis.


Sa vle di yè maten an konparezon ak kapitalism ki la depi plizyè syèk pase. Tout dekouvet tankou seten vaksen ak medikaman sayo te deja egziste. Si w ta vle konpare ale o mwen nan lot domenn espasyal ou zam nikleyè ke jeni sosyete sa ratrape loksidan. Kanta achte sereyal meriken pou ki sa w pa di anpil teritwa yo pa efikas pou agrikilti ak yon ivè Nodik.E pi yon popilasyon ki anpil pou nouri. Se menm jan pou Chinwa yo tou.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Ven 27 Fév 2009 - 18:21

Rico

sa genyen plis pase 50 lane Nikita kruschev te di nan tribinn LONU ke system kominis la genyen poul entere system kapitalis la ki sa nou wè jodya.Vaksen polyo a te eksiste deja. vaksen pou Flu a te deja eksiste.vaksen kont nemoni te deja eksiste deja. MRI, X ray.tout aparey elektrik pou detekte maladi ki pemet moun rete vivan jis yon fè transplantatyon organn pou yo yo te deja eksiste?Si w se yon komilis(lol) se nomal pou defann system lan.Se doktè meriken ki ale al fè operatyon an Russie se Russ ki vinn fè operatyon o Zeta Zuni tande Rico.Se wou ki pa konprann .Mwen je m ouvri map gade sa ki te pase nan Roumanie, an Hongrie ,an Tchekolosvakie diren prenten prag la.Alor nanpren oken ti ekzalte ki ap vinn banm zannanna pou ti zann tande .mwen pa nan oken komilis ate(lol)mwen ta yon ipokrit depim genyen nenpot ti pwoblem se a jenou mwen mete poum priye gran met la.Ou met dim sa w pito ou pa fouti retire kwayans saa nan tet mwen ,menm mwen menm mwen pa ka retire l .Alor ti papa rete ak kwayans komilis ou tande.se yon sel bagay mwen ta mande w pal mete komilis (lol) an ayiti paske wap tou anfouraye peyi ya net.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Ven 27 Fév 2009 - 21:41

Malice ki echanj move radotè kap dekonnen. Ki moun ki di yo pral enpoze komilis an Ayiti. Wou pa serye se yon endividi san metod kap deplase echanj yo. Mwen di w anko map pèdi tan nan pale avè w. Echanj lan soti nan yon kritik ki deranje w sou vye abi ak taktik malonèt yon gwo nasyon.

Wou tonbe fason vilgè nan konparab ant 2 sistèm. Malerezman sa w kwè ladann li echwe e menm pwoblematik pou tyè mond peyi w kote w soti. Se la echanj lan chita. Mwen di dwe gen lot fomil ki dwe ede peyi soudevlope sayo pou soti nan maras ekonomik sistem kapitalis foure yo. Yo dwe sispann sèvi ak ti peyi kom bodèl, repè sanzave ak vagabon o non lib konpetisyon kapitalis.

Dayè peyi tankou Bresil, Chili, Ajantinn pratike yon ekonomi kap frennen vorasite yon kapitalis ki bayo move diktaktè ak militè feros e anpil volo lakay yo.

Alos peyi nou an dwe enspire tandans sosyalis sa pou mete dlo nan diven koken kap brade, foure dan nan patrimwann ak ti saki rete nan peyi sa.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  piporiko Ven 27 Fév 2009 - 22:27

Rico a écrit:Malice ki echanj move radotè kap dekonnen. Ki moun ki di yo pral enpoze komilis an Ayiti. Wou pa serye se yon endividi san metod kap deplase echanj yo. Mwen di w anko map pèdi tan nan pale avè w. Echanj lan soti nan yon kritik ki deranje w sou vye abi ak taktik malonèt yon gwo nasyon.

Wou tonbe fason vilgè nan konparab ant 2 sistèm. Malerezman sa w kwè ladann li echwe e menm pwoblematik pou tyè mond peyi w kote w soti. Se la echanj lan chita. Mwen di dwe gen lot fomil ki dwe ede peyi soudevlope sayo pou soti nan maras ekonomik sistem kapitalis foure yo. Yo dwe sispann sèvi ak ti peyi kom bodèl, repè sanzave ak vagabon o non lib konpetisyon kapitalis.

Dayè peyi tankou Bresil, Chili, Ajantinn pratike yon ekonomi kap frennen vorasite yon kapitalis ki bayo move diktaktè ak militè feros e anpil volo lakay yo.

Alos peyi nou an dwe enspire tandans sosyalis sa pou mete dlo nan diven koken kap brade, foure dan nan patrimwann ak ti saki rete nan peyi sa.

E AYITI,KI SYSTEM LAP APLIKE?

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  piporiko Ven 27 Fév 2009 - 22:31

Rodlam Sans Malice a écrit:Rico

sa genyen plis pase 50 lane Nikita kruschev te di nan tribinn LONU ke system kominis la genyen poul entere system kapitalis la ki sa nou wè jodya.Vaksen polyo a te eksiste deja. vaksen pou Flu a te deja eksiste.vaksen kont nemoni te deja eksiste deja. MRI, X ray.tout aparey elektrik pou detekte maladi ki pemet moun rete vivan jis yon fè transplantatyon organn pou yo yo te deja eksiste?Si w se yon komilis(lol) se nomal pou defann system lan.Se doktè meriken ki ale al fè operatyon an Russie se Russ ki vinn fè operatyon o Zeta Zuni tande Rico.Se wou ki pa konprann .Mwen je m ouvri map gade sa ki te pase nan Roumanie, an Hongrie ,an Tchekolosvakie diren prenten prag la.Alor nanpren oken ti ekzalte ki ap vinn banm zannanna pou ti zann tande .mwen pa nan oken komilis ate(lol)mwen ta yon ipokrit depim genyen nenpot ti pwoblem se a jenou mwen mete poum priye gran met la.Ou met dim sa w pito ou pa fouti retire kwayans saa nan tet mwen ,menm mwen menm mwen pa ka retire l .Alor ti papa rete ak kwayans komilis ou tande.se yon sel bagay mwen ta mande w pal mete komilis (lol) an ayiti paske wap tou anfouraye peyi ya net.
SE 3 GWO DAT KI GENGNEN NAN LISTWA LIMANITE:SE JANVYE 1804,LA REVOLISYON FRANSEZ DE 1789 AK LA GRANDE REVOLUTION D'OCTOBRE DE 1917.MWEN DI W ANKO SE PA PASE YON REJIM STALINIEN RELE TET LI KOMINIS POU DI LI SE SA.LE COMMUNISME ET L'ETABLISSEMENT D'UNESOCIETE SANS CLASSES.OU TE WE SA?

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  piporiko Ven 27 Fév 2009 - 22:32

Rico a écrit:Malice ki echanj move radotè kap dekonnen. Ki moun ki di yo pral enpoze komilis an Ayiti. Wou pa serye se yon endividi san metod kap deplase echanj yo. Mwen di w anko map pèdi tan nan pale avè w. Echanj lan soti nan yon kritik ki deranje w sou vye abi ak taktik malonèt yon gwo nasyon.

Wou tonbe fason vilgè nan konparab ant 2 sistèm. Malerezman sa w kwè ladann li echwe e menm pwoblematik pou tyè mond peyi w kote w soti. Se la echanj lan chita. Mwen di dwe gen lot fomil ki dwe ede peyi soudevlope sayo pou soti nan maras ekonomik sistem kapitalis foure yo. Yo dwe sispann sèvi ak ti peyi kom bodèl, repè sanzave ak vagabon o non lib konpetisyon kapitalis.

Dayè peyi tankou Bresil, Chili, Ajantinn pratike yon ekonomi kap frennen vorasite yon kapitalis ki bayo move diktaktè ak militè feros e anpil volo lakay yo.

Alos peyi nou an dwe enspire tandans sosyalis sa pou mete dlo nan diven koken kap brade, foure dan nan patrimwann ak ti saki rete nan peyi sa.


OU WE,LE W PAP DIGET ARISTIDE,OU PRESKE YON DIEU

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Amoph Sam 28 Fév 2009 - 6:09

Sou sujè sa a, kapasite danaliz Rico san fay !!!

Chapo konpatriot !!!





Amoph

Amoph
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 601
Date d'inscription : 24/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Sam 28 Fév 2009 - 7:52

Rico

Ki jan w konsidere yon system echwe?Eske system ki pemet pi gwo progrè nan limanite ;ki konkeri lespas,ki pi stab politikman pase tout kote.ki ekonomikman pemet plis moun vinn pran yon ti moso eske an tout lojik ou ka di system saa echwe?Gade tout sa ki lakay w epi dim ki kote ki envante yo?

Pol Pot reyisy?se pou dim pouikisa kiben yo ap pran kanntè konsa wi?se pou dim poukisa moun ap chache pase an ba fil fer pou yo ale an Kore di Sid wi.Rico ou konprann mwen se aveg?nan ki gwoup peyi moun viv pi byen ;moun ki nan peyi lest yo ou byen moun ki nan peyi lwest yo?ki bor ki genyen plis entreprenè ki mete plis pwodwi pou moun servi.Gade ki jan ou chita kanada wap mankem dega se grass a yon Russ ou byen yon kiben ki mete enternet la pou wou ak mwen kap echanje?SE kapital wi ki pemet ou monte avyon ou kondwi bel machinn, ou ranse tou tan sou enternet la, ou gade nouvel ki ap pase tout kote nan televisyon.Mwen deja di w mwen se elèv Piquion :pye bef pou pye bef map pranl ka pratik.nanpren system ki parfè.men sim ta genyen oportunite poum ale an Russie ou byen vinn o Zeta Zuni san grate tet map chwasi the good old U.S. of A(lol).yo di moun pa diskite gou ak koulè nan ka pam mwen konn sam genyen nan menm.Si wou Rico se sosyalis ou kominis ki fè w byen mwen byen kontan pou wou.Kitem manje poul mouri nan kapitalis la tande Rico.(lol)Ou konnnen w se yon betisè.

Se pa premye fwa non mwen tande koze ke kominis se yon system nef ;genyen yon ti komilis (lol) sil ta tandem li tap fisyem sou plas,(lol) ki te dim ke la Russie se yon peyi jenn sa genyen 40 lane de sa.Jodya yo dim li se pi gwo kapitalis.(lol)Li te dim ak ki sa ou te pral fè revolutyon sosyalis la?Rico ou pa ka divise zero se apre kapitalis finn kreye ase byen ou ka separe yo;kom ou se gwo Maxist eske se pa sa karl max te di pou genyen sosyalism nan yon peyi fok genyen moyen pwodiktyon deja..Ou ka wè ke kapitalis ap vinn pi imen.Jodya o Zeta Zuni yap pale de natyonalizatyon bank.konsa nou wè chinwa e Russ yo ap chanje system pa yo a tou.Se pa ni kominis ni kapitalis ki ideyal la se vre. men tou nan chak peyi genyen yon system ki pi apwopriye ke lot nan serten tan.Si an Russie an 1917 se te yon revolutyon bolchevik ki te nesesè pou chanje strikti sosyal, ekonomik peyi saa .si an Allemagne li te nesesè jodya nou wè ke se lalmay de lwes ki absorbe lalmay de lest.Mwen pap janm yon dogmatik ,mwen se yon pragmatik.Mwen konprann sa John F.Kennedy te di ya ke si li te ne an amerik di Sid petet li ta yon disip Che Guevarra.Ayiti se yon ti peyi neg ki a kelke kilomet de Florida.al enstale yon system komilis an ayiti jodya se touye wal touye malere net.Se opinyon pam ;mwen pa mande pou personn panse menm jan ak mwen.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Sam 28 Fév 2009 - 20:28

Wouyyyyyy ki koze sa a la mouche plen malis se Malice . Wou mèt patinen, derape, deplase yon ti echanj, rico ap toujou kenbe kap li. Pa gen kèksyon kapitalis kont kominis. O wi kite w layite nan kaputalus ti cheri. Mwen menm tou map viv, pwofite, tout avantaj kaputalus la nan peyi Kanada, mwen pa gen pwoblèm ditou ak sa. Tankou enkonvenyan yo, fon pansyion m kom ansyen fonksyonè pwovensyal e vil Monreyal an danje. Malice nan vye risk kaputalus boulshit jesyonè KÈS DEPO AK PLASMAN NAN KEBEK pèdi 40 milya dola depozan yo. Antouka mwen espere twouve lajan lè mwen nan laj pou pansyon m.


Annou replase diskisyon an pou yon dènye fwa nan kontèsk li. Swit otokritik lidè Maximo , gen yon tole, mare fache o pwen w mande poukisa peyi lidè maximo pa chanje kap louvri sistèm pou yon ekonomi mache. Mwen di w non se yon grav erè. Mwen byen eksplike sistèm mache lib sa echwe nan bann ti peyi sayo. Sitou ti peyi ak resous yo lapide ki rann gwo peyi volo pi rich.

Mwen ensiste lese mache ouvè ak voras se lave man siye a tè. Malice kom bon roulado kanpe sou echanj ant 2 sistèm ekonomik. Men tout pale anpil rico pa janm di pou aplike komilus nan oken peyi. Ke li swa piti ou gran, devlope ou soudevlope. Poutan Malis kontinye fason malonèt san retni ap mete mo nan bouch mwen. SE KLÈ MWEN DI KITE PEYI LIDÈ MAXIMO A BOULE NAN SISTÈM KI RELVE NIVO MAS PI PA BON YO. O pwen yon ansyen peyizan ayisyen ki pati an dominikani pa nan estanda vi viero nou yo nan zile kiba.

Alos Malice se pou di w deba klo la, sispann fè lopera, tounnen an ron nan fè apoloji kaputalus. Mwen swete w bonn chans nan envestiman faramine nan bous, sitou veye byen pou bann shat mimi pa rann-ou pov kom djob. Paske menm nan peyi isit eksperyans aprann nou nan pwen moun ki alabri ak volo zotobre ki gen kontrol lajan ti malere.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rodlam Sans Malice Sam 28 Fév 2009 - 22:07

Rico

ou di se mwen ki ap mete pawol nan bouch w.men mwen ta renmen w dim ki sistem ki genyen Hawaii?ki genyen bahamas,bermuda. barbados mwen pa wè moun sa yo ap pran kanntè tankou kiben yo.mwen pa janm di ki system ke kiben yo dwe adopte.sam di anvan ke castro pran poz moralist li sou moun fok li ta kite genyen liberte lakay li pou moun kritike li jan li ap kritike Obama.Li paka mete babouket nan dyol tout kiben epi pou li ap vinn kritike presidan ameriken yan.Se poul retire pout ki nan je li dabor anvan li wè pay ki nan je lot moun.Zafè se li ak frè li selman ki ka dirije kiba sa se bullshit.

zafè volo a genyen l tout kote ou pa tande sa chinwa yo sot fè ak yon gwo zotobre ki te nan koriptyon ou pa tande ke yo sot mete menot nan ponyet neg ki 3eme personaj nan CIA ya.Se pa kapitalis ni kominis ki fè neg sa yo volè.An russie chaje ak koriptyon tou. Ou pa beswen pè pou neg a w tout lajan li genyen yo se sou benefis li ye jiska prezan. menm sim pèdi 1/3 de lajan ke mwen te genyen ki te envesti nan bous la neg w toujou sou benefis.map baw yon ti jof mwen genyen 450 aktyon nan Con Ed ke mwen te komanse achte depi mwen rantre nan konpayi o debi ane 70 yo.al gade konbyen yo te konn ap vann e konbyen yap vann jodya wa konprann konbyen sistem kapitalis la se yon system si w konn sa wap fè epi ou pa parese mon chè genyen plis probabilite pou genyen yon ale mye wi ke sim te ale an Russie. nap fini nou fè yon bon rale misye le komilis(lol)Talè ma tande mwen se yon vandi ;se pa fot mwen fok mwen di bagay yo jan mwen wè yo.Nou tout pa fè menm eksperyans.system kapitalis fè m byen anpil.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Rico Dim 1 Mar 2009 - 11:19

Antouka mesye kaputalus se vre w vini rich ak pwisan nan gwo peyi. Men sonje byen se pwodwi peyi dayiti ki bawou yon metye ak yon enstriksyon de baz preske gratis ti cheri.Lamerik twouve w tou preprare o detriman Ayiti. Mwen pa wè pou ki tout bri sayo. Si w vle mwen ta derape tou, tonbe nan radot . Non se fatigan se mete lod nan echanj yo. Alos tout frekansite sayo si w te yon analfabèt nan jaden depi dikdantan, eske chemen bous ti nèg te pral pran. Sitou moun konsa pi sansib, pi sere kole nan separe richès ak alye fanmy e yo. Se sitou rout mezon transfè yo konnen.

Map repete w anko tout manèv pou deplase yon ti echanj se malonèt. Zafè chante kanta mwa se gwo kapitalus nan peyi blan, bliye sa. Non zanmi mwen pwofite tou yon sistèm ki bezwen moun ki fè edid pou evolye komsadwa. Mwen di w anko se yon moun san metod, move radotè ki abode echanj nan yon dimansyon plat. Mwen pa te nan deba avè w pou konnen si sitèm kapitalus fè byen pou wou Ozetazini. Pale radot konsa pou moun ki nan lot planèt. Non se aprann debat, non fè ridikil, vante richès. Objè a se kapitalism ki pa fè anyen pou peyi soudevlope yo, mwen di w flanke Kìba lapè nan vwa li chwazi.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Invité Dim 1 Mar 2009 - 12:15

Mwen pa foutu konprann koman yon moun fè renmen Castro Cuba epi li pa renmen Castro Haiti, tou le de ap goumen pou menm sosialist la, ede pov.

Se menm bagay la tou pou moun ki renmen Obama Amérique ki pa renmen Obama Haiti, mwen trouve bagay sa a drol anpil.


Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Aristi11

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama - Page 2 Empty Re: Réflexions du ' companero' Fidel Castro Ruz sur le Président Obama

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 3 Précédent  1, 2, 3  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum