Merci Monsieur Rodlam Sans Malice , vos 10,000 textes ont enrichi nos débats.
+3
Nickie
Rodlam Sans Malice
Marc H
7 participants
Page 2 sur 3
Page 2 sur 3 • 1, 2, 3
Merci Monsieur Rodlam Sans Malice , vos 10,000 textes ont enrichi nos débats.
Rappel du premier message :
Par rigueur, sa fidélité, sa générosité, son amour pour Haiti Rodlam Sans Malice a su faire du ForumHaiti un lieu d'échange amical et instructif pour les lecteurs et les participants du ForumHaiti.
FÉLICITATIONS Et MERCI POUR VOTRE PARTICIPATION.
Marc Henry
Par rigueur, sa fidélité, sa générosité, son amour pour Haiti Rodlam Sans Malice a su faire du ForumHaiti un lieu d'échange amical et instructif pour les lecteurs et les participants du ForumHaiti.
FÉLICITATIONS Et MERCI POUR VOTRE PARTICIPATION.
Marc Henry
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Re: Merci Monsieur Rodlam Sans Malice , vos 10,000 textes ont enrichi nos débats.
Nickie a écrit:Marc, tu ne seras pas 6 quoi que tu dises, quoi que tu fasses, je suis invincible
Je suis certain que je te fais ...effet. capricieuse
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Re: Merci Monsieur Rodlam Sans Malice , vos 10,000 textes ont enrichi nos débats.
Tu te trompes Marc, tu ne me fais aucun effet ; espèce de prétentieux. D'ailleurs, tu n'es même pas beau . Arrête de te monter la tête.
Nickie- Star plus
-
Loisirs : La lecture, la musique tendre, le net, le cinema, la plage, les voyages
Feuille de personnage
Jeu de rôle: La rose
Nickie a écrit:Tu te trompes Marc, tu ne me fais aucun effet ; espèce de prétentieux. D'ailleurs, tu n'es même pas beau . Arrête de te monter la tête.
Nickie,
Que voulez-vous dire lorsque vous dites que tu n'es meme pas beau?
Voulez-vous dire que Marc est laid?
Invité- Invité
Colo
C'est une façon pour elle de s'en sortir devant le public. Ki mele'm ave'l. Lap mouri lan flim pou kontt li. Son affaire ne pourra plus ...lol
C'est une façon pour elle de s'en sortir devant le public. Ki mele'm ave'l. Lap mouri lan flim pou kontt li. Son affaire ne pourra plus ...lol
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Marc a écrit:Colo
Marc,
Je suis votre avocat et évitez de parler sans mon aval.
Nickie,
Est-ce la beauté physique qui vous intéresse chez un homme?
Et la beauté intérieure?
Pensez-vous que les traits de personnalité de Marc sont faciles à trouver chez d'autres mecs?
Ces traits ne valent-ils pas beaucoup plus qu'un nez pointu, des cheveaux sirops,...?
Invité- Invité
En tout cas mes cheveux ne sont pas grenn...li ka passe ti main sous tett la...wi
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Bon se pa nou fè pos saa touinen yon ekspose de narcissime (lol) an tou ka yon nonm pa ka iyore bote fizik ni fanm ni gason.Mwen sonje mwen te ale an ayiti epi mwen genyen yon dyal kite montre m piti fi li ki te genyen bel ti koulè kafe o lè epi mwen te mande li ki jan fè pitit la klè konsa li te reponn mwen :il faut ameliorer la race"Lol
Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Dim 19 Avr 2009 - 13:29, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice- Super Star
-
Loisirs : Lecture et Internet
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market
A vos ordres commandant Sans malice
Mais kite Nickie fe yon ti pase main lan tett la ...lol
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Marc a écrit:A vos ordres commandant Sans malice
Marc,
Ou di tèt la siro.
Eske ou te fèt konsa paske nou konnen maladi ak pwodui ka fè tèt la siro tou?
Invité- Invité
Allez rencontrer les parents de ma defunte mère aux Anglais et vous trouverez la réponse.
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Marc a écrit:Allez rencontrer les parents de ma defunte mère aux Anglais et vous trouverez la réponse.
Nou pa bezwen ale jiskela.
Eske ou gen frè ou ki gen cheveu siro tou?
Invité- Invité
Vous allez trop loin et je m'arrête là. Toutefois je peux vous que dans la famille il y a toute sorte de chevelure comme dans toute la famille haitienne, d'ailleurs. N'oubliez pas que nos ancetres sont Dessalines et Pétion et bien sûr les Français ...n'est-ce pas Joel !
male pa pose'm kestion sou sa anko, mwen pap repon'w.
male pa pose'm kestion sou sa anko, mwen pap repon'w.
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Colo, je parle de la beauté extérieure et intérieure qund je disais que Marc n'était pas beau . Même s'il n'est pas mal daprès ce qu'il raconte. Arrête d'être son avocat, il ne te paiera pas Colo. Quand il verra qu'il perdra la partie, il fera tout pour brouiller la carte
Quand à toi Marc, tu ne seras jamais assez beau pour me faire perdre la tête . Aussi beau que tu puisses être, mon homme l'est encore plus .
Wey Marc, chévé siwo pa fè kèm kc. epi ou kouri pou yo pa pozew lôt kesyon? Good, wa tou kitem an repo
Quand à toi Marc, tu ne seras jamais assez beau pour me faire perdre la tête . Aussi beau que tu puisses être, mon homme l'est encore plus .
Wey Marc, chévé siwo pa fè kèm kc. epi ou kouri pou yo pa pozew lôt kesyon? Good, wa tou kitem an repo
Nickie- Star plus
-
Loisirs : La lecture, la musique tendre, le net, le cinema, la plage, les voyages
Feuille de personnage
Nickie,
Daprè Revelation, les Nègres cheveu siro proviennent de la Somalie. Malheureusement, Marc m'a revoqué comme son avocat sinon je lui aurais demandé si aktivite nan fon lanmè enterese li.
Konsa nou teka gen plis detay sou matcho siro nou an.
Daprè Revelation, les Nègres cheveu siro proviennent de la Somalie. Malheureusement, Marc m'a revoqué comme son avocat sinon je lui aurais demandé si aktivite nan fon lanmè enterese li.
Konsa nou teka gen plis detay sou matcho siro nou an.
Invité- Invité
lol Colo, tu dois te trouver une autre cause
Nickie- Star plus
-
Feuille de personnage
Wouyy, mèsi Bondye Nickie pa egare pou cheve siwo, mwen gen yon chans toujou. Mwen swete ke’w pa gen pa gen problèm ak drèd.
Mawon Rcfranc- Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Mawon, mpa dred frèm, ou fèk pèdi chans ou Ni ou ni Marc tonbé atè plat
Nickie- Star plus
-
Feuille de personnage
Mawon Rcfranc a écrit:Wouyy, mèsi Bondye Nickie pa egare pou cheve siwo, mwen gen yon chans toujou. Mwen swete ke’w pa gen pa gen problèm ak drèd.
Drèd pa vle di si yon nèg se bon moun ou move moun. Se jis yon style pèsonèl ke yon nounm gen dwa renmen.
Tankou mwen menm, madan mwen yo pa foutu tolere'm lè wap soti avèk mwen avèk pantalon'm ki toujou sou dèyè mwen ou lè mwen pa vle mete sentiron nan rein mwen. Se konsa malèz e menm si yo kite'm mwen pap chanje pou sa.
Mwen mande yo pou renmen mwen pou sa mwen ye a e pa mande'm pou mwen pran yon style ki pa mween.
Pa kont sa mwen ta renmen konnen, pou kisa yon nounm chwazi rasta ou drèd?
Eske se chèlbè kap fèt oubien se zafè relijion?
Mwen gen yon ti kousin mwen ki fèt tou drèd, se Simbi Macaya nan dlo ki fèl sa. Mwen ta renmen konnen eske tout moun ki drèd pa ta influense pa bèl dam sa a.
Invité- Invité
Antouka Colo, kèlkéswa rézon ki fè ou moun fè drèd, mpa nan ou. Ala mizè pou ekip madanm ou yo, pantalon sou tèt dèyè a, mpa ladann tou. Erezman nèg mwen pa nan détay konsa, li senp
Nickie- Star plus
-
Feuille de personnage
Nickie a écrit:Antouka Colo, kèlkéswa rézon ki fè ou moun fè drèd, mpa nan ou. Ala mizè pou ekip madanm ou yo, pantalon sou tèt dèyè a, mpa ladann tou. Erezman nèg mwen pa nan détay konsa, li senp
Nickie,
Standard yo ro anpil.
Mwen gen yon bagay anpil gason ayisien pa genyen: mwen konnen fè manje, mwen konnen lave, mwen konnen pase, e fè pwopete nan kay tou. Tout travay domestik se pou mwen alo ke ou konnen gason ayisien champion nan fè parese.
Sa vle di lè wap ban'm nott, mwen fè 10 sur 10 pou pati sa yo kote tout lott nèg ayisien fè 0 sur 10. Donk kelkeswa not mwen fè nan lot aspè yo, mwen rete nimewo 1.
Invité- Invité
Colo, Pou byen di’w mwen pa kwè lan zafè relijyon sa, e se pa pou chèlbè ke mwen gen drèd. Se aprè yon eksperyans espirityèl ki te rive’m pandan mwen te manke mouri ke mwen fè drèd.
Lè’w manke mouri epwi wou fè yon « out of body » eksperyans, tout bagay vinn klè devan’w. Wou vini genyen yon lòt konsepsyon lavi a, wou reyalize sa’k enpòtan pou wou lan vi a. Wou reyalize lè lè’w rive ke wou pa pwale ak anyen, pou pa fè vi'w ak kouri dèyè byen materyèl.
Drèd la se chanjman sa ke li make lan vi’m, se yon bagay ki vini tou natirèl, mwen te santi mwen pa’t gen lechwa. Petèt se ansyen lwa fanmi’m yo ki te reklame’m ou enfliyanse’m lan fason pa yo, wou pa janm konnen.
Li signifye yon detèminsyon pou chanje vi’m, pou rete egal a mwenmenm, pou pa kite byen materyèl kontwole’m.
Epwi, wou konn sa ki etranj lan, se lè chanjman sa fèt la, ke tout bagay wou t’ap kouri dèyè yo a, yo vini jwenn wou poukont yo.
Lè’w manke mouri epwi wou fè yon « out of body » eksperyans, tout bagay vinn klè devan’w. Wou vini genyen yon lòt konsepsyon lavi a, wou reyalize sa’k enpòtan pou wou lan vi a. Wou reyalize lè lè’w rive ke wou pa pwale ak anyen, pou pa fè vi'w ak kouri dèyè byen materyèl.
Drèd la se chanjman sa ke li make lan vi’m, se yon bagay ki vini tou natirèl, mwen te santi mwen pa’t gen lechwa. Petèt se ansyen lwa fanmi’m yo ki te reklame’m ou enfliyanse’m lan fason pa yo, wou pa janm konnen.
Li signifye yon detèminsyon pou chanje vi’m, pou rete egal a mwenmenm, pou pa kite byen materyèl kontwole’m.
Epwi, wou konn sa ki etranj lan, se lè chanjman sa fèt la, ke tout bagay wou t’ap kouri dèyè yo a, yo vini jwenn wou poukont yo.
Mawon Rcfranc- Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Mawon,
Mwen di ou mèsi pou bonjan enfomasion sa yo ak eksperians ou ke ou pataje ak nou.
Men vizion mwen, ou jwen move grenn tout kote ke se nan Legliz, nan Vodou, ou nan Rasta Faya.
Afè moun ki itilize vie prejije kontt Rasta faya, sa rete pwoblem edikasion kay moun sa a.
Jan dwèd sa a fini delala, ou jwen moun nan Vatican ou gwo atist tankou Britney Spears ki fini delala tou:
Sa ki pi enpotan se sa sosiete fè pou bay moun ki bezwen èd èd san vie prejije?
Gen kote mwen rantre, depi avan mwen pale yo gentan jije mwen mal paske ke mwen nèg, ayisien, oubien mwen abiye tro kool. Se anko, yo vie vie prejije, yon enbesilite ki merite disparèt nan toutt sosiete.
Mwen di ou mèsi pou bonjan enfomasion sa yo ak eksperians ou ke ou pataje ak nou.
Men vizion mwen, ou jwen move grenn tout kote ke se nan Legliz, nan Vodou, ou nan Rasta Faya.
Afè moun ki itilize vie prejije kontt Rasta faya, sa rete pwoblem edikasion kay moun sa a.
Jan dwèd sa a fini delala, ou jwen moun nan Vatican ou gwo atist tankou Britney Spears ki fini delala tou:
Sa ki pi enpotan se sa sosiete fè pou bay moun ki bezwen èd èd san vie prejije?
Gen kote mwen rantre, depi avan mwen pale yo gentan jije mwen mal paske ke mwen nèg, ayisien, oubien mwen abiye tro kool. Se anko, yo vie vie prejije, yon enbesilite ki merite disparèt nan toutt sosiete.
Invité- Invité
Jan’w di a, wou jwen tout kalite moun lan tout bagay, gen moun ki fè drèd pou chelbè, w’ap jwen ki fimen, ki bwè, men konsa tou gen anpil ki fè pou espirityalite, e moun sa yo pa fimen, yo pa bwè, yo pa mache sal.
Ant parantèz, m’ap rakonte yon istwa, mwen se yon « software designer/ computer analyst » pou yon kòporasyon ki atravè lemond, yon lè mwen vini pa remake ke te vinn gen majorite moun nwa ke yo te anboche ki te fè dwèd, sa te etone’m.
Mwen ale mande yon dam, zanmi mwen ki travay lan HR si se yon konyensidans. Li reponn mwen ke nouvo presidan konpayi an di ke li vle ke konpayi an vini pi divèsifye, pou yo rekrite plis pousantaj minorite ki kalifye.
Li di mwen pou yo te ka fè sa, yo revise dosye tout anploye minorite lan konpayi e yo fè yon etid pou yo te sa evalye sou ki kritè pou yo te baze yo pou fè rekritman sa.
Aprè etid la, pa konyensidans majorite moun ki te gen pi bon evalyason lan group minorite a te fè drèd, e yo te gen yon seri de trè an komen ke konpayi t’ap chache tankou ònètete, enjenite, fyerte ak satisfaksyon lan sa n’ap fè, ke nou gen e swiv prensip, nou pa kwochi, nou panse "outside of the box". Alòs, yo baze yo sou trè sa pou rekrite lan inivèsite yo, e kom pa aza, majorite moun ki trè sa yo fè drèd.
Dernière édition par Mawon Rcfranc le Lun 20 Avr 2009 - 21:30, édité 1 fois
Mawon Rcfranc- Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Colo,
Si se pou fè manje, fè travay domestik se 10/10, Nickie ap lan bòl grès li. Sèl travay li l’ap gen pou’l fè se « twist » cheve yo lè yo bezwen sa. M’ap peye’w pi byen pase Marc, si’w plede kòz.
Dayè, wou t’a sipoze fè sa pou mwen gratis, jis pou Benlatay pa bon lan dam lan. Daprè sa’m tande, Nickie se yon infimyèz lan Louis H. Lafontainelan lan Montreal, kote Benlatay ye a, e chak jou y’ap zye dou youn ba lòt. Mwen di pwen’n fè pa, memnsi mwen gen yon madanm, m’ap fè menm jan ak’w, m’ap gen Nickie pou yon dezyèm.
Si se pou fè manje, fè travay domestik se 10/10, Nickie ap lan bòl grès li. Sèl travay li l’ap gen pou’l fè se « twist » cheve yo lè yo bezwen sa. M’ap peye’w pi byen pase Marc, si’w plede kòz.
Dayè, wou t’a sipoze fè sa pou mwen gratis, jis pou Benlatay pa bon lan dam lan. Daprè sa’m tande, Nickie se yon infimyèz lan Louis H. Lafontainelan lan Montreal, kote Benlatay ye a, e chak jou y’ap zye dou youn ba lòt. Mwen di pwen’n fè pa, memnsi mwen gen yon madanm, m’ap fè menm jan ak’w, m’ap gen Nickie pou yon dezyèm.
Mawon Rcfranc- Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Mawon,
Yon fanm tankou Nickie pap ka janm an afè ak yon ti santi pise tankou Benlatay.
Ou pa li standard dam lan? Kote yon ti gwayil konsa ka parèt.
Pou mwen onèt ak ou, daprè mwen, pou le moman se ou ki favori.
Marc pa sanble ak yonn nan nou, cheveu li trop siro, li mouri nan film lan.
Yon fanm tankou Nickie pap ka janm an afè ak yon ti santi pise tankou Benlatay.
Ou pa li standard dam lan? Kote yon ti gwayil konsa ka parèt.
Pou mwen onèt ak ou, daprè mwen, pou le moman se ou ki favori.
Marc pa sanble ak yonn nan nou, cheveu li trop siro, li mouri nan film lan.
Invité- Invité
Page 2 sur 3 • 1, 2, 3