Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon : la prochaine extension Pokémon sera EV6.5 Fable ...
Voir le deal

Si m tap pale

+3
Marc-Henry
Rodlam Sans Malice
gloria
7 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Si m tap pale Empty Si m tap pale

Message  gloria Jeu 12 Juil 2007 - 1:08

Bonjour à tous,
J'ai eu du plaisir à lire les commentaires des uns et des autres concernant mon texte. Par contre, il m'est resté un petit arrière goût d'inquiétude lorsque je constate qu'il existe encore des gens qui refusent de se regarder dans un miroir. À mon humble avis, il n'est rien de vulgaire ni de blessant dans ce texte, en tout cas rien qu'un homme ou qu'une femme n'ait encore dit ou ressenti sans toutefois oser l'exprimer peut- être.
Ceux qui comme moi ont recours aux mots pour transmettre leurs sentiments et sensations savent comme c'est intimement amusant (orgasmique) de recourir aux images connues pour traduire l'abstrait...
Le mât du drapeau planté au faîte du Môle...quoi de plus extasiant?
Alors, soyez plus ouvert et dites à vos hommes (et à vos femmes) ce que vous pensez et ce que vous aimeriez vous entendre dire sinon c'est votre voisin (voisine) qui le fera à vore place.
Le corps humain est le chef-d'oeuvre de la création et je n'ai aucune honte à vivre le mien:D
Démadonisez-vous mesdames, vos hommes veulent des femmes dans leur lit...I love you lol!
Bonne nuit...à corps perdu

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 12 Juil 2007 - 7:06

mete siro sou bonbon yo.Ou se fanm ki fè gason pèdi tet yo.Mwen sonje yon fwa mwen tap mache ak defen papa m sou gran ri nou te rankontre yon zanmi li ke madanm li te kite li te di papa m ou pa konnen kote madanm mwen ye.papa m te di li:" non mon chè" li di papa m:" tanpri si w wè li di li ke li ap touye mwen ;tanpri di li retounnen lakay li".Lè sa mwen te jenn mwen di papa m poukisa yon gason dwe kriye pou yon fanm ki kite li.E byen papa m te di mwen:" se li ki konnen ki sa li manke".

zafè pou serten fanm :"Demadonisez -vous" nan kabann lan se yon bagay ki enpotan anpil nan siksè yon maryaj paske genyen yon kalite ti mo ,ti jes ke yon fanm ka fè nan kabann se bagay inoubliyab yo ye. mwen sonje yon konverstayon Debbie Reynolds te genyen ak Elizabeth Taylor nan televisyon yon fwa, mwen kwè ke Elizabeth te pran mari Debbie ,e byen an fanm sivilise Debbie te di Elizabeth :"Yo dim ou ka fè anpil dega nan kabann"Elizabeth te reponn li:" mwen pa jwe non lè m renmen yon gason."Sa fè m sonje nan otobiografi Richard Burton li eksplike kareman sa ki fè ke li marye ak Elizabeth 2 fwa. paske li dekri sa yo konn fè nan kaban.se bagay si m ta di yo la ou ta tande rel ka Makorel lakay moun ki ap pran poz ti jesu nan po krab yo sou moun.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Marc-Henry Jeu 12 Juil 2007 - 12:51

Bon retour Gloria

Si m tap pale,

Mwen tap di w koman mwen kontan wè'w sou fowom ayiti an

si m tap pale , hum mmmm

si m pap pale... mwen pa tap fi n pale jodia .


Bon retou lakay
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Rico Jeu 12 Juil 2007 - 17:25

Si m tap pale Cam34110
Gloria, mwen pa yon kritik literè, si mwen pran kouraj ak 2 bra pou entèvni pou fè yon ti kozman se paske w vinn chèche m nan trip mwen nan emosyon m, jwa de viv mwen. Se vre w fè apèl a sansiblite pwofond yon moun ki sanble banal pou anpil.
Mwen di moun konsa atansyon si yo vreman renmen tout bon, pwofondman afèktye. Gloria se yon bonn kominikatris anplis li genyen yon pwofond konesans nan sènn de rejwisans ak yon dous sansyalite.
Gloria a travè chak mo, chak fraz pataje tout sa ki byen karaterize li, lamou, lamitye, le respè, la sansyalite byen resanti pa tout moun ki renmen , ki mennen yon vi plen de tout santiman pwofond sayo.
Poèm sa trè enstriktif , plen eleman motivatè pou koup ak pèsonn an difikilte. Pran tan li ak reli li l, sitou pou koup ou senpleman moun ki an difikilte nan menaj, yo, ki pa kapab eskprimen yo. Gloria pale pou nou, li bannou fil kondiktè pou deklanche lamou, la sansyalite ak le bonè.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Sasaye Jeu 12 Juil 2007 - 18:43

Bienvini sou forom nan.
Se ak yon tapi rouj n ap resevwa w
kom fanm total kapital.

Glorya,
Tiyaya,
fanm dous,
cayimit vyolet,
ou gentan kon fè lanmou.

Li te mèt se lan tèt sèlman
koze w a rete,
men li fè tout tèt
leve kanpe,
an bandisyon.

Yon nèg te mèt lan domi
e konprann bagay sa yo fini,
dyol ou tèlman dous
li fè san l ap bouyi.

Ou fè nou sonje mole sen nikola
bezwen drapo,
men se pou ma drapo a
al plante lan tèt krèt
a Pyero tou.
Se pou lavalas glo
koule lan bwa d chenn nan.

Se pou nou fè medam Titrou de Nip yo kontan,
se pou Grangwav antre lan Tigwav,
pou Bwa kayiman al Twou Foban.

Tout ayisyen se nèg Tomazo.

Fam fè nou fou,
nou toujou deyèl
men pou fèt la bèl
se nou toulede ki pou fèl.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Marc-Henry Ven 13 Juil 2007 - 0:02

Mezanmi

Piga nou fe dame nan kouri non. pa mete twop bagay. An nou pran san nou. an ale douseman an nou poze, poze kondi Président Préval ...
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  gloria Ven 13 Juil 2007 - 0:20

Rebonjou lasosyete,
Se ak anpil lakontantman ke m li tout bèl pawòl nou ekri pou mwen sou fowòm nan. Lè mwen te ekri powèm sila a, se te yon moman difisil na vi m kòm fanm, mwen te devan yon dilèm: lanmou mwen pou yon gason ki te mache nan sanm ak yon sosyete ki mande m plis ke sa li te jamen ofri m. Lè m te pran kalkilatris mwen, mwen fè kat operasyon yo, finalman mwen te deside ke si m rete dizan pou m viv, se ak nèg sa a mwen ta renmen pase yo.
Yon bon maten mwen te leve, mwen mete lwa lwijanboje m nan bò tèt gòch mwen mal chache l, mwen frape l nan fas tout moun, mwen frape pye m atè, mwen di tou sak pa kontant bwè pwazon touye tèt yo ma val nan antèman yo!
gen sèten ki fache ki koupe pye lakay mwen, gen de twa lòt ki kanpe lwen yap tan n ki lè map kase danm pou m vin n kriye sou zèpòl yo. Mwen pale ak nèg mwen e nou deside nap leve defi a...depi dizan, menm flanm nan la toujou.
Se sèten ke tankou nan tout koup nou gen tidifeboule men sa tèlman bèl, li tèlman dous apre ke de fwa m ka menm sispèk mwen avèl nou chèche koupe (sans pwòp) fache pou nou ka pan n lòt la pi byen apre...gen bagay mwen pap di pou lapolis pa banm kontravansyon...
Mwen pa bay pèsòn konsèy voye monte ni pran desisyon tèt cho men si w kwè ke ou ka fè yon bout chemen ak yon nonm ou byen yon fanm ou kontre e ki lib, foure men w, pranl...et sous toutes les coutures.
Actuellement je travaille sur un bouquin sur le toucher du corps négroïde. Savez-vous que les zones érogènes ne sont pas forcément les mêmes chez les différentes races!!! Si vous avez des idées, elles seront les bienvenues mesdames et messieurs : Ki kote e kijan nou renmen fanm / nonm manyen nou? (sans hypocrisie)
On va parler des vraies affaires, je n'ai pas peur des mots, eniwe, nou rete anonim, il n'y a que ma face livrée pour vous et pour la multitude pour la rémission des fantasmes refoulés des capons (et caponnes) qui n'osent pas assumer leur orgastes et orgasmes (n'ayez crainte, je vous donnerai vos crédits:lol! ) Alleluya,
Gloria

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Ven 13 Juil 2007 - 1:00

Marc

Mwen pa pè pou Gloria non gen lè se yon fanm tout bon tankou de jenn fanm ke mwen te site ki nan televisyon ki ap fè edikatyon sexyel isit o Zeta Zuni.

Gebnyen yon fanm yon jou ke mwen tap danse ak li ki pase lang li nan zorey mwen .bagay sa te telman fè m fremi mwen te kirye pou m konnen sa li te genyen nan djakout li ,e byen mon chè fanm saa , pito m pa pale li manke fè m tiberkile wi pase a laj saa mwen te yon malad.se komsi mwen te obsede ,si m pa reyalise plis nan vi m mwen kwè se paske tout lot bagay te sekondè pou mwen ;mwen fè sex menm nan tren nan New York .(lol)<mwen konn ap sot lekol lè swa mwen toujou genyen yon menaj nan lekol la pou nou fè yon ti lanmou anvan mwen rantre lakay mwen.Gen de lè mwen konn ap reflechi sou bagay sa yo mwen mande tet mwen si mwen te byen .se pousa mwen pa ka genyen oken prejije ak moun ki genyen sida non ;si pè eternel epaye m se pou mwen remersye l wi.Si pa malè mwen ta wè yon fanm ki genyen pwal nan pye yo ak nan bra yo .wouyy maladi ya pran mwen.mwen anvi karese l anba bral nan pye l , .bon an nou pale de zafè sa nou rele pwen sansib ka yon fanm .tankou Gloria di ya eske pwen G ya lokalise menm kote ka tout ras.neg ki genyen relatyon ak asyatik yo eske yo se ekspert ?
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Sasaye Ven 13 Juil 2007 - 1:13

Tone kraze m Gloryia, èske se an Ayiti ou soti vre?
Mwen pase fanm di no o sid de lès a lwès,
mwen pa janm kontre youn tankou w.
Eske w se pitit Marijann fè ak Desalin?
Eske Kapwalamo se fanmi w?
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Ven 13 Juil 2007 - 21:45

Bonswa Gloria

Mwen sot wè non w figure nan lis moun ki sou sit la mwen te konprann mwen te pral li yon teks sou zafè relatyon fanm ak gason .paske bagay sa enpotan anpil wi pou nou debarase sosyete nou an de yon paket tabou ki anpeché epanouyisman fanm ayisyenn e menm gason ayisyen yo tou.A swè ou ta fè nou plezi anpil si w ta vinn pale ak nou ,nou swaf fanm evolye tankou w.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  gloria Ven 13 Juil 2007 - 23:03

Bonsoir Rodlam
Je suis là et c'est avec plaisir que je partagerai une partie de la soirée avec vous pour échanger un peu sur cette problématique séculaire qu'est la relation je ne dirai plus homme-femme mais inter-humaine.
L'être humain m'a toujours passionnée et je suis insatiablement curieuse de leur réactions en toutes circonstance.
Kidonk, nap koumanse ak yon pati nan dènye mesaj ou a ke mwen twouve interesan:

Si pa malè mwen ta wè yon fanm ki genyen pwal nan pye yo ak nan bra yo .wouyy maladi ya pran mwen.mwen anvi karese l anba bral nan pye l , .bon an nou pale de zafè sa nou rele pwen sansib ka yon fanm .tankou Gloria di ya eske pwen G ya lokalise menm kote ka tout ras.neg ki genyen relatyon ak asyatik yo eske yo se ekspert ?
Un soir au travail, je ne me souviens plus de quoi on parlait et la conversation a tourné autour de la manie nord-américaine de se raser les aisselles, le pubis, les jambes bref, tout le corps. J'étais la seule femme de couleur du groupe et je leur disais que dans ma culture,les poils faisaient partie des attraits/ atouts sexuels des femmes en particulier et que les hommes y accordaient une grande importance. L'une d'elle m'a dit que cela devait puer dans mon pays qui serait, selon elle comme la planète des singes. Je vous fais grâce de la réponse que je lui ai donnée, men mwen ka di w li te regret li te blan.

Mwen kwè ke istwa grate kò sa a sòti nan lespri bann pedofil ki renmen man yen po tibebe saba yo sansasyon ke yo la toujou, sak pi mal la sè ke anpil fanm mache nan jwèt la yo rantre nan grate kò yo. Se pa jodi a ke afè po ak kò tibebe sa a sou moun non. Mwen pa konn si nou sonje chanson franse Michel Sardou ki di: Je voudrais aimer une enfant, la prendre de sa mère et l'amener dans mon lit.

Pou mwen menm, se youn nan bagay ke m pi renmen sou moun, kèl ke swa koto yo ye, tout koze a se reyisi kon nen a ki distans exak pou men w ye lè wa man yen pwal sou bra ou tout lòt kote sou kò patnè w la. Sa mande yon ti travay pèsonèl dapre mwen, fòk ou ta ale nan detay jouk pou ta rive konn ki longè pwal yo ye pou konn ki distans pou men w ye pou kab al chèche filing ou vle a, pa bliye ke pwal sou bra pa menm longè ak pwal ki sou janm ou sou do koze serye a san pale de sa yo ki nan zòrèy yo. Gen yon lòt zòn kote ki gen anpil filing se pwal ki nan espas ki ant testikil ak anus gason an. Zòn sa a ka voye yon nom al bwa chat nan de minit si you fanm konn sèvi ak lang pou fè lòt bagay ke pale fanm parèy li mal.
Toujou an palan de cheve, eske nou kon nen ke gen yon kote espesyal nan po tèt yon moun ke ou ka manyen jouk ou fèl gen yon ògasm?
Yon lòt lè nou va debat diferans ki gen yen ant you ògast ak yon ògasm.
Mwen ta renmen resevwa kesyon ke nou pa te janm ko pose pèson yo ak sujesyon nou tout sou fowòm nan , kesyon nou pa ka pose madanm nou oubyen mari nou, map eseye reponn yo pou nou, si nous vle fè menm jan ak wodrig, mete grenn nan kanson nou, fè yo li l apre, na di se yon fanm ki ekri l, do m laj pase yon laye!!!
Gloria:lol!:

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  gloria Ven 13 Juil 2007 - 23:14

Bonjou Sasaye,
Mwen sòt Ayiti, Nan Sid, Vil Okay, rie Tousen Louvèti.
Mwen menm ak ou, nou tou se natif natal pitit pitit Desalinn ak Marijann. Gen nan nou ki denatire ki vann koulè nou ak lang nou pou kwis poul mouri ak patat nan peyi blan. Sèten nan nou pa nesesite, sèten zòt paske nou soufri maladi twou nan pòch ki bay twou nan lespri men nou tout gen zantray nou sou tè Lafrik kote yo te al kenbe nou nan nas tankou pwason pou depoze nou sou zile Bohio lè blan panyol te finn masakre ras Indyen yo pou vòlè lò ki tal koule na rivyè yo
Ayisyèn NatifNatal
Gloria:lol!:

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Ven 13 Juil 2007 - 23:36

Mezanmi tande pawol Gloria;ou konnen mwen sezi.Neg ki ap plede gonfle do yo di yo se eksper pran ti chez ba nou pou nou pran leson ;ma chè mwen pa wont di sa a laj mwen rive ya mwen pa janm konnen ke moun genyen pwen sansib nan tet w ki ka fè w genyen yon ogasm.

Se sa ki fè mwen di ke edikatyon seksyel se yon bagay ki te pou rantre nan fomatyon ni fanm ni gason.paske anpil gason konprann se penetratyon nan bobot yon fanm selman ki ka satisfè li se sak fè nou genyen tout moun sayo nan peyi ya e ki fè anpil nan nou te fè jenn fanm fè dilatatyon paske nou pat konnen ke nou ka jwen orgasm san ke nou pa beswen penetre yon fanm e ke nou ka satisfè l tou si nou konnen byen sa nap fè.

Fok nou genyen kouraj pou nou avwe iyorans nou pou nou ka pale je nan je ak fanm ou mari nou tankou Gloria di ya.Ke se mari ke se fanm nou toude ta renmen ke patnè nou satisfè nou nan kabann men fok nou pa pè di li sa nou renmen.

An palan de zafè pwal nan ko moun , mwen fè menm eksperyans lan tou yon jou map mache ak yon gwoup kanmarad de travay mwen nou te soti pran lunch ansanb mwen wè yon fanm li sanble yon Jamayikenn a po kafe o lè ki chaje ak pwal nan tout pye li.; fanm lan genyen men yon trè pafouten ak moustach nan figi li ,men li tankou yon bel ,milatress.ki sot pran yon ben soley.Mwen di God Almighty ,look at this beautiful women.Genyen yon italyen ki te nan gwoup ki dim ou pa wè pye fanm lan jan l chaje ak pwal ,mwen di li se sa menm ke mwen renmen lakay li.li di m eske mwen konnen sa fè pati ijyenn yon fanm mwen di l eske li li raze pwal nan janm li ni an ba bra li.?Mwen dil pouki sa li pa ijyenik pou yon fanm kite pwal nan janb li ou byen lot kote nan kow li epi pou gason li pa nésesè poul retire yo.Italyen yan reponn mwen ke gason ak fanm pa menm .mwen di li wi men chak peyi genyen kilti yo: lakay mwen se bagay ke nou renmen.Mwen sonje genyen yon bel ayisyenn yon fwa ki te kouche lakay mwen epi fanm lan leve bra li poul mete anba tet li ;fanm sa genyen yon ras pwal nwa anba bra l sil pat madanm yon chef an verite mwen tap bo li anba bra li.Mwen gade fanm lan ,mwen reflechi anpil paske neg saa tap tou touye m pou fanm saa.

Gloria ma chè, mwen jalou de mari w. pase fanm tankou w yo se pa fasil pou jwen yo non.men yon kestyon ke mwen ta renmen poze w :eske yon ti fi ou byen yon ti gason ka genyen beswen seksyel anvan li forme sa moun save rele puberte ya?Mwen sonje mwen te ka genyen 9 lane konsa mwen ak yon zanimi mwen yo rele Charles nou koke yo ti fi pitit yon zanmi manman mwen epi wouyy se pa de bat yo pa bat mwen ;manman m kale menm manman ti fi kale m.eske gran moun yo te dwe fè sa?
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  gloria Sam 14 Juil 2007 - 14:38

Bonjou Rodlam
Mesaj ou a gen plisyè aspè interesan. Nan pawòl pwal sou kò sa a, se sitou etranje ak ti jèn nouvèl jenerasyon yo ki kwè ke yon fanm sensyèl fòk tout kòl sanble ak yon kò tibebe. Se menm bagay ak istwa rid sou po figu ak tras sou po vant epi menm ak fanm ki gen sa yap rele rès vant pitit (surplus de peau).
Mwen kwè ke si yon gason bezwen gen yon tibebe nan kabann ou, ou sipoze konn ki kote pou al chèche l: nan jaden denfan, nan lekòl primè, nan kolèj etsetera, jis gade nan tèt ou ke nan sèten ka, si lapolis mete men nan pat kasab ou, ou fini.
Fanm yo gen yon travay pou yo fè sou tèt yo tou pou asime kò yo. Oubyen ou se yon fanm ki gen yon kò fanm oubyen ou pral pase tout tan pou ta viv lavi w ak nonm yo, ap frote krèm sou po yo pou kache pli, ak plede rache chak ti branch cheve blan ki parèt devan tèt yo oubyen ankò, plede frote yon ti kreyon koulè mawon nan po tèt yo, tank sa lèd lè tout moun ap gade plisyè koulè nan tèt yon fanm ki plis sanble yon abdenwèl.
Pour moi, les cheveux blancs sont une grâce de Dieu si l'on considère ceux et celles qui meurent de toutes sortes de maladies, dans des accidents etc.
Les vergetures recellent en elles-mêmes une certaine sensualité et personnellement, j'en ai fait un objet quasiment sexuel car elles sont témoins de mon amour infini pour le rôle de pont que j'ai accepté de jouer pour amener ces êtres qui m'entourent dans la dimension terrestre afin qu'ils puissent continuer leur parcours d'entités; mes vergetures sont autant de cadeaux que chacun d'entre eux m'ont laissés et que j'emporterai avec moi. Mon conjoint les caresse avec autant de passion qu'il met dans sa relation avec les enfants. Quant à mon fameux vant pitit, pa pale koze sila a, se mari m ki pou ta di w ki filing li pran nan pati sa a!!! Dayè lè li pi byen dòmi se apre nou finn fè dega, li pase bra l pa anba, kòm si l ta vle ranmase tout kas kò m, li fòse, fòse l tounen yon ti zòrye (alòs, si vant mwen te plat kon kasab, li tap gen yon ti pwoblem!!!) li depose tè t li ant vant mwen ak pwatrinn mwen, wap konprann ki kote bouch li vinn twouve l alòs...e se konsa nou dòmi. Lè m bezwen fè mari m fache mwen di li kou m gen nan lotri map fè yon liposusyon!!!Basketball
Chak fanm sipose itilize kò li, jan li ye pou l fèl tounen yon lanfè oubyen yon paradi pou nonm li (chak gason tou dwe fè travay sa a pou mete madanm yo anzingdekontraryete, fè madanm yo anvi manyen yo menm lè gen moun la. Dayè se yon bèl jwèt lè de moun ap pale andaki, ap fè jès ke yo menm sèl konprann menm si gen foul moun la.
Sou dosye cheve blan yo, tout moun ki ap viv bò kote m kon nen ke mwen pa asepte pèsòn manyen yon branch nan yo. Si yon moun pa vle gen cheve blan oubyen pli nan figu li se zafèl, gen botox pou sa, li toujou ka touye tèt li tou poul pa rive nan laj ki mache ak cheve blan. Sam ka di sou sa ankò, sè ke mwen se yon fanm ki gen 47 lane ki gen (anpil timoun!!!) e tonè boule m, mwen bay nenpòt ti fanm 20 an defi eseye mete men sou nèg mwen jodi a, wa regrèt ou te vinn sou tè a. Wa pran l lè m deside ke m pa vle l ankò paske ti espas kabann mwen an, mwen JERE L ak tout sak sou li! Pwen final.
Maintenant, quelques mots sur l'éveil sexuel des enfants. Psychologiquement, un enfant s'éveille pour la première fois à la sexualité vers l'âge de six ou huit mois, dès qu'il commence à pouvoir maitrîser le toucher. Cela se fait lors des changements de couches, il expérimente alors les premières sensations liées à cette zone érogène.
Ti fi ak ti gason koumanse santi ke gen yon ti bagay dous kap pase lè yo manyen pati sexyèl estèn yo sitou vè de twa zan, se lè sa a yo koumanse sa espè yo rele mastibasyon anfantinn. Se konsa nou ka wè ke yon ti fi oubyen yon ti gason pase kèk moman ap manyen pati sexyèl li jouk bouch li koule dlo paske nan moman sa a li pokò konnen kisa yo rele ògasm, se sa yo rele yon ògast paske sansasyon an sèlman fisik e li mande kantraksyon mis yo.
Ma pral ba w yon ti blag ki te pase lakay mwen. Genyen ti fi m nan jodi a ki gen 19 lane, ki te toujou ap jwe ak yon lòt ti neve m. Yon lè yo te al pipi ansanm, e lè yo tounen, mwen te wè dlo nan je ti fi mwen. Lè mwen mande ki sa ki te pase, neve m nan ki te gen apeprè yon lane an plis te di m: Mwen di li ke li pa bezwen kriyé paske li pa gen koulout, lè l vinn pi gran, koulout li ap pouse!!!
Alò, ti fi m nan reponn li di: Pouki ou piti tou e ou gen koulout, mwen pa kwè w!
Alòs, mwen te oblije mete mesye dam yo chita pou m esplike yo dosye kolout ak tichouchoune. Mwen espere ke ti fi m te konprann paske mwen pat janm tande pale de bagay sa a ankò, si map gade jan manmzèl chelbè jodi a, gen lè sa pa tèlman deranje l ke koulout li pat pouse!!!
Mwen ka di w e a tout paran kap li ribrik sa a ke pa gen okenn mal si nou wè timoun nou ap jwe ak pati sexyèl estèn yo, sa fè pati devlopman nòmal yo, nou ta dwe enkiyete si nou ta wè ke yo pa janm pase estad saa. Kidonk, manman w pa te beswen tape w pou sa men fòk li te konn sa ki te fè ou menm ak ti zanmi an te kwense ti fi a.
Eske se pat koumansman tandans ou pou pratike tripatwa????!!!
Male:lol!

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Sam 14 Juil 2007 - 17:09

Ou fè m ri jis fanm lan mande m sa ki bon konsa.

"mes vergetures sont autant de cadeaux que chacun d'entre eux m'ont laissés et que j'emporterai avec moi."

C'est admirable une femme qui assume son role de mere et d'epouse sans se sourcier des traces laissées sur son visage ou sur son corps par une vie bien remplie ,devouée à son mari et à ses enfants.Ma chère que votre mari me permette de vous presenter mes chaleureuses affections.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Marc-Henry Sam 14 Juil 2007 - 22:09

Mwen konnen ke wou genyen anpil koze lan djakout'w mais vous conviendrez avec moi que les choses ont nettement évolué. Les rideaux tombent. Les femmes sont de plus en plus exigeantes au lit. Elles osent en demander plus. Certains tabous sont portés à disparaitre. Les jeunes femmes ne se laissent plus faire. Elles ne veulent plus des petites vites, vite faite comme au temps de nos parents.

Enfin certains internautes peuvent voir dans nos écrits de la perversion sexuelle. À ceux-là je voudrais leur rappeler ce que disait Freud à propos de la perversion sexuelle en 1905. Il a affirmé et je cite le livre : Les perversions sexuelles de Gérard Bonnet à la page 28 " La perversion est la chose du monde la mieux partagée et qu'elle n'est pas nécessairement pathologique. C'est la référence à l'inconscient, et à l'inconscient sexuel, qui va permettre cette nouvelle avancée. La perversion n'apparait plus comme une expression humaine marginale, mais au contraire, comme la révélation de l'une de ses modalités les plus fondamentales.

Freud a même présenté l'enfant comme un pervers polymorphe. Tandis qu'un autre chercheur du nom M Klein a découvert chez l'enfant les origines archaïques du masochisme et du sadisme. Enfin bref, il va falloir relire les auteurs psychanalystes pour débattre de ces questions soulevées par la nouvelle modératrice du forumhaiti et ça promet au forumhaiti.


En conclusion, préparez-vous à lire des choses dont vous ne lirez nulle part ailleurs sur la toile haïtienne. Bref, il importe de vous dire que nos échanges pourraient faire changer la perception de plusieurs internautes sur la sexualité . Evidemment, nous serons les premiers à aborder librement et publiquement ces questions dans un forum haitien sans vulgarité aucune.
An nou pale je lan je tout bon vre. Des jeunes adolescentes tombent enceintes à 12 ans à cité soley et dans plusieurs autres cités en Haiti . Pourquoi ? Manque d'information sur la sexualité? Pauvreté ? C'est ce que nous allons essayer de débattre avec vous au forumhaiti.com dans les semaines à venir. Nou pa ka rete konsa san nou pa fe anyen pou stope fenomene sa yo lan peyi a . fok nou touve yon fason pou jeune yo pa tonbe enceinte à 12-15 an anko. Ayiti pakab pou pote chaj sa. fok nou fe edikasyon sexiel adolescent yo gason kou ti fi an ayiti.Participez en grand nombre. Merci

A suivre!
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  gloria Dim 15 Juil 2007 - 0:55

Marc-Henry,
Se pa sèlman an Ayiti ke tijèn fi ap tonbe ansent a 12-15 lane. Mwen viv chak jou ak bagay sa a yo nan travay mwen e ou gen rezon an pati se paske edikasyon sexyèl jèn yo pa fèt kòm il fo. Souvan paren yo pè pale ak ti moun yo, se domaj paske yo kwè ke ti moun yo pa gen enfòmasyon yo alòs ke se pa vre. Ase souvan lè ti jè yo vinn ak yon kesyon, yo deja gen repons la, si yo mande nou se jis paske yo vle verifye vèsyon zanmi ba yo ak sa nou menm paran ap di yo. Lè nou pa réponn yo, nou fè plis mal ke byen paske la pwochèn fwa yo pap vinn wè nou men ya pral wè zanmi ke te ba yo repons ki reponn a beswen enfòmasyon ke tout jèn gen nan laj sa a.
Dezyèman, pa bò icit, gen yon bagay ki rele laj de konsantman ki pèmèt ti jèn fi a pran longè gason li vle a 14 lane san ke paran pa gen anyen yo ka di nan koze kigade pwòp pitit yo. Sa ki pi rèd la, ti fi a kap deside lap avòte jan l pipito paran pa ka di yon mo. Sèvis sosyal fè ti moun yo konprann ke yo gen dwa lib e libè pou voye moute jan yo vle, Sa ti jèn fi yo bliye souvan sè ke se menm sèvis sosyal sa ki pral deklare yo inap, enkapab pou pran swen yon ti bebe, e yo òganize sistèm nan pou yo rekipere ti bebe sa a yo pou bay nan fanmi dakèy e pi ta nan adopsyon. Pa bliye peyi Kanada gen yon pwoblèm denatalite ki vle di manke timoun ki fèt. Medam yo twò okipe na zafè vi prive, karyè e latriye. Anpil moun tou di ke ti moun se twòp traka yo chwazi achete yon chen oubyen yon chat.
Se pa fanm imigran sèlman yo konsidere kòm pondèz, sistèm nan mete men tou sou ti jèn ki manke ankadreman. Kidonk, paran yo gen tout rezon pou pale ak ti jèn yo. byen entendi, gen yon fason, gen mot pou itilize lè wap pale ak yon ti jèn de koze sexyèl. Pa bliye ke nan lekòl yo pale ti moun yo de sex, a 12 lane yo menm ba yo vaksen kont sèten maladi tou sa ya prepare yo pou la vi fanm yo, nan televisyon tou gen anpil emisyon ki pale de sex, san pale de entènèt.
Kanta dosye mak vant la, de fwa map reflechi si m pap ba yo chak yon non!!! Se domaj pou sèten moun ke lasyans pòko envante yo piki pou sa ou ankò yon bocal ki ase gwo pou pote yon bebe pandan 9 mwa, gen moun ki ase fou pou yo ta jis plase kòmand yo, depoze spèm ak ovil yo e tounen nan 9 mwa vinn ranmase ti bebe yo...Ou pa janm kon nen, anvan m mouri sa ka fèt
Male:lol!

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Dim 15 Juil 2007 - 7:34

"Eske se pa koumansman tandans ou pou pratike tripatwa"

Bon mwen konnen se mwen selman ki pose kestyon sa souvan ,men mwen ta renmen ke tout moun bay opinyon yo san manti;Prenses Diana te di anvan li mouri ke genyen twa moun nan maryaj li,o pwen ke li te blije fè a serten moman te genyen menm 4 si se pa 5.Te genyen 3 moun nan maryaj Bill Clinton tou e se bon dye sel ki konnen si pat genyen plis.pou m site de moun sa yo selman.Bon an tout onèteté ,Gloria kom yon fanm monogamik eske system monogamik lan konpatib a tout moun ou byen eske li se yon ekzijans sivilizatyon judeo kretyenn yo ki fè pafwa anpil krim fet lè swa yon fanm anvi pran yon lot gason ou yon gason vle pran yon lot fanm;nan tout rey animal lan konbyen zannnimo ki monogam ?.Mwen pa konnen si mwen twonpe m ,men depi lontan mwen konnen se yon sel zoizo yo di ke se ak son sel mal ke li fè seks.

Genyen moun ki pral kouri di m ke moun pa zannimo ,map reponn eske se vre?Si koulyè ya mwen finn gran moun mwen mennen yon vi monogamik pase mwen pè Sida mwen pa wont di ke lè mwen nan beach la map gade yon kalite bel jenn fanm ak bel fess , bel sen vant plat,long cheve a mon chè imajinatyon m travay wi.Mwen wè tet mwen si m te ap viv nan yon lot kote ke yo pemet yon nonm genyen plis pase yon fanm e ke mwen te genyen moyen pou m ta ka pran swen o mwen 2 ,mwen pa kache di sa mwen tap genyen 2 wi.e si lajan m ta sifi mwen ta ka genyen menm 3 .Genyen yon ameriken blan ki mete yon paket fanm nan yon chato nan New jersey lè map gade vi nonm saa mwen di sa se yon moun ki ere wi. Se opinyon pa m.(lol)

Mwen konnen genyen anpil ipokrit ki pral di m se devergonde ,lang mwen sal, etc. men mwen sonje 2 zanmi mwen lè zafè yo pat bon e ke yo te fek marye ki te konn ap di m a mon chè tout kote se menm bagay la ke li x.y.ou Z se menm bobot la. epi apre kek tan ou byen lè a fè yo vinn pi bon .se pa 2 fanm selman yo te vinn genyen.Yon jou genyen yonn nan yo mwen te di li :sak pase w la menm se pa mwen tande madanm ou ap plenyen di ke ou genyen yon lot fanm ;mwen te kwè ou te konn di m se menm bobot la tout kote ;li di m:" lom chanje mon chè genyen rankont ou fè fok ou konnen sa fanm saa genyen nan kwis li.epi pafwa plezi ou pran ak metress ou pa ka pran l ak madanm ou".Mwen di li pale mwa de sa mon pè;o mwen ou pa ipokrit.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Joel Dim 15 Juil 2007 - 8:23

Mwen kwè Gloria twò byen edike pou l ta di monogami se yon bagay ki natirèl.
Premye misyon nou se reprodiksyon.
Mwen te li de yon eksperyans yo te fè ak 5 femèl bèf an "rut" ak yon toro.
Toro an ,te wè pati seksyèl femèl bèf lan sèlman.Sa yo wè sè ke toro an te kouple an seri ak femèl bèf ,sa vle di kote li te ale anvan yo ,li pa t ale ankò.
E kouman Gloria eksplike ke dapre yon "survey" ke anviwon 60% fanm Ozetazini bay zoklo omwens 1 fwa nan maryay yo;konsideran ke enperatif biyolojik fanm yo ,mwens ke gason yo;si Gloria dakò sou sa?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Dim 15 Juil 2007 - 8:40

Men kote ipokrisy saa ale two lwen menm moun ki ap preche pou moun rete monogam yo se yo ki ap dechalbore ke ti fi ke ti gason nan legliz, ke se swa pastè, pret ,rabbi se chak tan wap tande se pa de kob legliz katolik ap peye pou pret ki dechlabore ti gason nan legliz katolik.pastè yo menm se pa pale.Genyen yon rabbi nan Brooklyn yo di ki genyen menm 20 pitit ak o mwen 8 fanm .

men nan semenn lan yo kenbe yon state Senatè nan florida ki ap mande yon polisye degise an prostituye lap peye l 20 dola pouli fe seks ak li nan yon twalet piblik.Nou konn tande zafè Presidan Kenedy ak Marylin Monroe.ak anpil lot skandal anko ki pase an erop.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Marc-Henry Dim 15 Juil 2007 - 10:42

En parlant de l'infidélité, voici comment le docteur psychologue Yves Dalpé a écrit l'introduction de son livre : L'infidélité n'est pas banale, édition Quebecor " Les relations extraconjugales ont le potentiel de nous faire rêver énormément. En effet, elles nous amènent tout droit dans le monde merveilleux de l'imaginaire, du rêve, du fantasme, de la liberté, de l'évasion. Si on s'y laisse aller, on monte dans le char magique d'une fée qui nous sort du quotidien routinier..."

Vous savez le désir sexuel, c'est puissant. Quand vous allez danser le dJakout ou le groupe ZIn ou un groupe zouk avec une amie, une fille que vous rencontrez et que vous commencez à danser coller/ coller, le feeling pogne, il est fort probable que la soirée se termine au lit. C'est arrivé à tous les jours.


Rodlam ekri
Bon an tout onèteté ,Gloria kom yon fanm monogamik eske system monogamik lan konpatib a tout moun ou byen eske li se yon ekzijans sivilizatyon judeo kretyenn yo ki fè pafwa anpil krim fet lè swa yon fanm anvi pran yon lot gason ou yon gason vle pran yon lot fanm;nan tout rey animal lan konbyen zannnimo ki monogam ?.



Rodlam , il y a maintenant ce que l'on appelle l'échange de couple. Vous accompagnez votre dame dans une place spéciale et vous l'échangez pour quelques heures avec la femme d'un autre. C'est un mouvement qui se répand en Amérique du Nord, l'échange de partenaires sexuels entre couples. On appelle ça la permission extraconjugale. Les couples choisissent d'un commun accord la liberté sexuelle.

Enfin, les études ont démontré que les couples qui ont cette liberté sexuelle ont tendance à se séparer plus que les autres et que de toute façon, leur liberté sexuelle ne peut être supportée indéfiniment. A noter que pour terminer que le désir sexuel et l'amour sont deux choses différentes. Ça il ne faut pas l'oublier.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Marc-Henry Dim 15 Juil 2007 - 11:03

Gloria ekri
Se pa sèlman an Ayiti ke tijèn fi ap tonbe ansent a 12-15 lane. Mwen viv chak jou ak bagay sa a yo nan travay mwen e ou gen rezon an pati se paske edikasyon sexyèl jèn yo pa fèt kòm il fo.


Mwen konnen sa wi, men se paske mwen vle pale de ayiti ki fe mwen te focuse m sou ti moun an ayiti. Il faut reconnnaitre qu'il n'existe pas de travailleur social pour les pauvres en Haiti et que seule la prevention par l'information pourrait changer la vie des millions de ti moun an ayiti.

Gloria

Lors de ma derniere visite en Haiti au mois de mars de cetet année, j'ai rencontré un jeune homme dans la vingtaine qui a déjà 3 enfants et qui me disait que 90% des filles de 12 à 14 ans à cité soley ont un bébé. C'est grave. Ce qui est encore plus grave c'est que leurs enfants risquent de tomber enceinte aussi quand elles auront 12-14 ans. On comprend pourquoi que 65% de la population haitienne n'a pas 25 ans.


Bien sur, fok genyen edkasion sexyel et fok tou leta bay ti moun en ayiti espwa tou ke yo ka soti la misere noire sa tou. se yon pwoblem de povrete et de manque d'information sur la sexualité. C'est de reponsabiliser nos jeunes face à leur sexualité. pa selman jeune yo , adult yo tou . se but forum an tou , prevenir par l'information.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Dim 15 Juil 2007 - 14:58

Marc

mwen o kouran genyen koup ki pratike sa ou rekle "Echange de couple"Men ou pa reponn kestyon mwen pose ya konpletman ;Byen ke Joel reponn li deja. Monogami eske se yon ekzijans sosyete ya ou byen se konsa gran achitek ou byen la nati te kreye nou pou nou viv.Si m raple byen nan istwa sent yo te di ke bon dye te di kwase ,multiplye ,ranplise la tè, li pat jan mi di ke se yon sel fanm pou yon sel gason.dayè si li te vle se konsa sa dwe fet li ta mentni menm nom fanm ak menm nonb gason. tou tan sou la tè; si beswen seksyel se yon beswen ke tout moun genyen e fanm ki an plis yo ;sa pou yo fè :"Dieu seul me voit tous les jours de leur existence"(lol)Ou byen priye le saint esprit pou yo tou ka ansent tankou marie(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Marc-Henry Dim 15 Juil 2007 - 15:27

Sans Malice

Je laisse l'anthropologue Helen Fischer (1992) RÉPONDRE à votre interrogation; C'est écrit dans le livre : L'infidélité n'est pas banale


Ficher (1992) Dans le livre, on apprend que nos ancêtres étaient tout à fait libres sexuellement avant de commencer à former des couples il y a environ 4 millions d'années. Il nous informe que l'infidélité existe partout sur la terre depuis toujours et même aussi chez les animaux monogames. Dans une recherche scientifique sur des oiseaux, des scientifiques ont vasectomisé des oiseaux mâles vivant en couple, pour découvrir que leurs épouses (femelles) donnaient quand même naissance à des oisillons. D'autres ornithologues ont fait des prélèvements sanguins sur les bébés oiseaux de ces couples pour constater que dans presque 50% des nids d'oiseaux monogames, au moins un oisillon n'était pas du même père.

Donc le désir sexuel n'est pas negociable que vous soyez humain ou animal...
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Lun 16 Juil 2007 - 13:11

Merci mon pere pour l'absolution de mes peches.(lol)C'est la nature le coupable pas Sans Malice.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale Empty Re: Si m tap pale

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum