Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-21%
Le deal à ne pas rater :
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, Collection Botanique
39.59 € 49.99 €
Voir le deal

Si m tap pale

+3
Marc-Henry
Rodlam Sans Malice
gloria
7 participants

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Si m tap pale

Message  gloria Jeu 12 Juil 2007 - 1:08

Rappel du premier message :

Bonjour à tous,
J'ai eu du plaisir à lire les commentaires des uns et des autres concernant mon texte. Par contre, il m'est resté un petit arrière goût d'inquiétude lorsque je constate qu'il existe encore des gens qui refusent de se regarder dans un miroir. À mon humble avis, il n'est rien de vulgaire ni de blessant dans ce texte, en tout cas rien qu'un homme ou qu'une femme n'ait encore dit ou ressenti sans toutefois oser l'exprimer peut- être.
Ceux qui comme moi ont recours aux mots pour transmettre leurs sentiments et sensations savent comme c'est intimement amusant (orgasmique) de recourir aux images connues pour traduire l'abstrait...
Le mât du drapeau planté au faîte du Môle...quoi de plus extasiant?
Alors, soyez plus ouvert et dites à vos hommes (et à vos femmes) ce que vous pensez et ce que vous aimeriez vous entendre dire sinon c'est votre voisin (voisine) qui le fera à vore place.
Le corps humain est le chef-d'oeuvre de la création et je n'ai aucune honte à vivre le mien:D
Démadonisez-vous mesdames, vos hommes veulent des femmes dans leur lit...I love you lol!
Bonne nuit...à corps perdu

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas


Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  gloria Lun 16 Juil 2007 - 13:22

Seigneur Jésus! Si m te Langichatte je dirais Les hommes m'assaillent!
Ki koze sa a? Gen lè mwen gen don pou m mete tèt mwen nan sitiyasyon konplike. Marc Henry au secours, ki sa mwen ka di ak tout koze trip a 3, trip a 4 sa a?
Bon, mwen pral oblije reponn chak moun apa poum pa pliye pèsonn, kòm ki dire pou tout moun ka jwenn:lol:
Genyen moun ki pral kouri di m ke moun pa zannimo ,map reponn eske se vre?Si koulyè ya mwen finn gran moun mwen mennen yon vi monogamik pase mwen pè Sida mwen pa wont di ke lè mwen nan beach la map gade yon kalite bel jenn fanm ak bel fess , bel sen vant plat,long cheve a mon chè imajinatyon m travay wi.

Rodlam, Rodlam, Rodlam, ki koze w sa a? depi ki lè pou yon fanm bèl li oblige gen vant plat, bèl fès, long cheve? Fraz sa a fè m sonje yon katafal kliche ke kolon yo te foure nan tèt nou lè yo te fè nou kwè ke pou yon fanm bèl fòk li sanble ak yon fanm blanch...Rodlam Timoso ou te ajoute nen pwentu ak je ble wi???
Pètèt ke m konplètman nan bannann men mwen konsidere m kòm yon bèl fanm alòs ke m pa gen tout latriye bagay sa w di la a yo. erezman yo di tou ke : La beauté est dans les yeux de celui qui regarde! Mwen gen yon powèm sou fanm nwa, diòl kayimit, map chèche l pou m mete l sou fowòm lan, pètèt wa va rekonsidere sa blan yo rele Les canons de la beauté. Queen Latifa pa yon bèl fanm si m byen konprann? Mon ami, les goûts et les couleurs ne se discutant pas...bref, passons!

Tripatwa:Bill Clinton tap pratike jwèt lajan ak selebrite pèmèt, kanta Lady Dy, li te twouve l pri nan yon gètapan, la kouròn te beswen yon reprodiktris nayif, yo te mete men sou li alòs ke tout ekip chacha larèn nan ak pitit zòrèy bourik li a te konnen ke misye te mare kou krab nan woulèt jipon ti poul di yo rele kamila a.

J'ai bien lu ton message et essayé de faire la part des choses. Dans ce genre de fantaisies, il faut faire très attention surtout si l'on n'est pas très certain de la solidité de son couple.

Se byen bo pou de moun gen yon fantasm ki se yon dezi pasaje, gen de moman nan vi yon koup kote li kap deside jwe yon jwèt konsa. Sa ki enpòtan pou de moun sa a yo kenbe nan lespri yo, sè ke, kòm mwen sòt di a, se yon fantasm. Si sa rive ke yo antann yo pou yo viv li, se koze pèsonèl yo, men yo dwe tou antann yo pou pote haj swit ke sa ka genyen sou la vi koup la apre. Lè yo rive nan pwen pou yo santi bezwen rekòmanse, fantasm lan vinn tounen yon vis e se la tou danje a rete.

Mwen di fòk de moun yo sèten de konfyans youn nan lòt paske si yonn koumanse ap santi ensekirite, ap pose tèt li kestyon asavwa si lòt la pa pral eseye wè twazyèm pèsòn di singilye a a pa, sè ke gen yon ti pwoblèm ki ka vinn gwo e ki ka mene rive kraze koup la.

Mwen poze tèt mwen plisyè kesyon kant a dosye la kreyasyon, de fi, de gason, konbyen moun fòs inivèsèl la te kreye vreman? map kontinye fouye.com toujou, paske gen kèk ti pwen ki rete sispèk pou mwen, pa ekzanp, si Adan ak Èv te gen de pitit gason, Kayen touye Abel pa jalouzi, e la bib di ke apre sa, te gen yon vwa ki te di Kayen pou l pati lwen, ke lap tounen yo moun modi ke ya pwa rekonèt toupatou kote l pase. Si nou konsidere ke pa te gen lòt moun sou sifas la tè, de ki lòt moun vwa sa a tap pale kipral rekonèt Kayen yo?

Si Èv se te sèl fanm sou tè a, yo pa janm di si te gen lòt pitit, e si l te fè lòt, oubyen li te kontinye fè pitit ak pitit li, oubyen frè ak sè yo te fè piti antre yo...anpil koze pou moun ta remete an kesyon.
Il y aussi la tradition judeo-chrétienne qui de tout temps a essayé de présenter le dossier de la création et de la procréation du côté des intérêts de ce courant de pensée.

Rodlam, eske ou reyalize ke se toujou gason ki gen posiblite pou yo gen 2-3-6-10-30 fanm nan kay oubyen nan arèm yo?
Nan yon lòt vi, mwen ta renmen konnen ki filing ki genyen pou yon fanm viv nan kay ak 2 - 3 gason tou, byen ke kleopat gen lè pat dou nan sans sa a!!!Basketball
Ke nou pran Bill Klintonn ou Rahel ou ankò nenpòt ki raben ou gwo gourou, se dosye pouvwa kap pale, pòv pa ka gen de fanm, sa lap ba yo manje? Bon kanta pè yo menm se pa pale, bagay la pi bèl pou yo, legliz katolik ba yo chan libelibè pou yo gen tout yon tralye fanm (respektab) yo vle nan sen legliz la menm san yo pa janm bezwen pran okenn responsablité. Se pou sa yo te retire foto Mari Madlèn ki te fanm ofisyèl youn nan twa Jezu ki tap viv nan tan saa sou tablo la sent sèn lan.

Ètre monogamique ou le contraire, c'est une question de choix, de valeurs et de vision de soi par rapport à la société dans laquelle on évolue. Je me garderai certes de recourir aux grands mots tels amoral, immoral etc car tout est en rapport avec le siècle, le contexte, l'environnement culturel car maintenant et ici, le cannibalisme est criminel alors qu'en d'autres temps (et encore aujourd'hui mais dans d'autres sociétés) ce ne l'est pas lol!

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  gloria Lun 16 Juil 2007 - 13:42

Pou Joel ki di:
Mwen te li de yon eksperyans yo te fè ak 5 femèl bèf an "rut" ak yon toro.
Toro an ,te wè pati seksyèl femèl bèf lan sèlman.Sa yo wè sè ke toro an te kouple an seri ak femèl bèf ,sa vle di kote li te ale anvan yo ,li pa t ale ankò.
E kouman Gloria eksplike ke dapre yon "survey" ke anviwon 60% fanm Ozetazini bay zoklo omwens 1 fwa nan maryay yo;konsideran ke enperatif biyolojik fanm yo ,mwens ke gason yo


Imajine yon ti moman tou kout ke gason ak fanm sou tè a ta mete tèt yo nan sitiyasyon bèf sa a yo, nan ki bèl bagay nou tap twouve nou! Sèl espwa nou se ta ke finalman, tankou yon sentiron, chak moun tap fini pa retounen sou do premye bèf li te pase a...
Il y a aussi 40% qui ne l'ont pas fait alors, l'impératif biologique ne tient pas.
Personnelemnt je crois que vivre des aventures extraconjugales est et demeure une question de choix et parfois de circonstances. Dans un de mes textes, Tous les chemins mènent à l'homme, il est question de l'acceptation ou du refus de ces escapades par les femmes qui essayent de trouver un palliatif aux nuits de grande solitude.
Infidèles, nous le sommes tous à divers niveaux, à divers moments, souvent même inconsciemment. Ce qui est intéressant c'est de garder la tentation justement au stade de tentation et le plaisir n'en est que plus intense de ne pas y succomber...disons, quand on le peut:lol!:

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Lun 16 Juil 2007 - 20:20

Mezanmi menm Glorya eskive kestyon a lekseptyon de Joel ki genyen kouraj pou di system monogamik la pa natirel.Mwen byen kontan ke Gloria fè yon kout pye nan kreyatyon se swa Adam te mete men ni sou Eve ni sou lot pitit fi li te fè ke Cain te pati ak yonn nan yo. Se depi mwen ti katkat bagay sa te dekouraje m li la bib ,Se yon pitit fi mwen ki jehovah witness ki dim ke wi Adam ak Eve te genyen lot pitit .

mwen renmen pawol saa net :"Infidèles ,nous le sommes tous à divers niveaux ,a divers moments et meme inconsciemment."La verité nous affranchira.pourquoi donc a-t-on voulu ex -communiier les adultères.

Gloria

ne vous en faites pas ma chère la beauté est relative.Quand j'ai parlé de jeunes femmes aux longs cheveux, au ventre plat avec de joilies derrières ;je ne fais que raporter les femmes qui frequentent la plage de ma petite ville;cela ne signifie pas que je serais insensible a la beautéde Choucoune.D'ailleurs je suis un raciste en ce qui concerne les liaisons amoureuses.j'aii toujours ete insensible aux avances des blanches durant ma carrière ;je ne me sens pas a l'aise avec une blanche;je ne sais pas pourquoi ;je ne dis pas qu'elles ne sont pas belles ou gentilles et sincères .C'est peut -etre la peur d'etre bastonné comme ce jeune homme qui a failli perdre sa vie dans un quartier de brooklyn parqu'il convoitait une jeune italienne du quartier.Depuis cette aventure je me suis toujours eloigne des femmes blanches au travail.Tu ne sais pas la femme que j'admire le plus sur cette terre a present :Oprah Winfrey ;hier soir en rève se nan tout kay la mwen ak li tap fè mevey nan kwisinn ;nan salon, nan chanb a pmap m,ande si menaj mwen yan pa tande kalite alsius mwen tap fè ak Oprah yè swa (lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  gloria Mar 17 Juil 2007 - 1:28

Allô Rodlam,
Mwen pa eskive kestyon w lan, ti chay sa m' ka pote l. Sa mwen di sè ke monogamok ou polygamik se yon chwa pèsonèl li ye et se yon reyalite conjonktirèl e kiltirèl.
Pati ke w relve nan mesay mwen an trè klè tou, pa gen pèsonn ki ka di ke li pa janm gade yon lòt moun ke madanm li oubyen mari li. Lòm se yon fònikatè natirèl se pou sa dayè yo te pati ak li nan jaden dedèn (si l te eksiste vre). Genyen moun ki rive metrize pilsyon (lè grenn vant yo bat pou yon moun ki pa patnè yo) genyen ki gen plis difikilte pou kontrole pasyon yo se tou.
Sèten moun (ki rele Marc-Henry), mwen pap site non yo, pran filing nan al danse zen ak ti zanmi poul ka pran frap nan ren l pou li al fini nan kabann fi a, map mande m si l konn sonje mete chapo!!!
Reyalite jodi a fè ke yon nonm oblije rete bat yon sèl ti po tanbou a, ou òganize w pou sida pa rantre pou sida pa sòti, fè tèt ou travay pou pran ak bay patnè w plezi pou koup la pa pèdi gou sèl li.lol!

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  gloria Mar 17 Juil 2007 - 1:54

Marc-Henry,
Bien sur, fok genyen edkasion sexyel et fok tou leta bay ti moun en ayiti espwa tou ke yo ka soti la misere noire sa tou. se yon pwoblem de povrete et de manque d'information sur la sexualité. C'est de reponsabiliser nos jeunes face à leur sexualité. pa selman jeune yo , adult yo tou . se but forum an tou , prevenir par l'information.

La situation d'Haiti est particulière en ce sens que, du moins c'est mon opinion, ceux qui devraient y travailler sont occupés à d'autres tâches tandis que ceux-là qui voudraient le faire sont considérés comme des empêcheurs de tourner en rond. Les jeunes d'Haiti ont besoin d'un peu de sécurité tout court, sécurité mentale, alimentaire , environnementale, familiale pour se reprendre en mains.

Comment veux-tu qu'un jeune se développe alors que le système socio-politique de son pays ne lui permet pas de faire un projet réalisable dans deux ans, même dans deux semaines? nan tout payi serye planifikasyon fèt pou 25 lane.

Si les responsables offraient aux jeunes lycéens la garantie qu'à l'ouverture des classes, ils passeront au niveau supérieur sans avoir besoin de recourir à la prostitution? Pourquoi un jeune irait se faire violer ou presque par un vieux grincheux qui connaît quelqu'un qui connaît quelqu'un d'autre qui lui, connaît le recteur de la faculté des sciences humaines où il veut continuer à étudier?

Comment veux-tu qu'une jeune fille s'épanouisse et devienne une femme responsable quand dans sa ville natale le lycée n'offre qu'une 9ème année sous l'oeil avachi de la responsable de l'Éducation nationale alors que l'unique collège est dirigé par un prètre catholique avec qui cette gente dame a des accointances familiales et n'a jamais informé la Ministère de cette situation ?

Pourquoi un parent est obligé de donner en domesticité le fruit de ses entrailles à des esclavagistes en mal de pouvoir sous de fausses promesses d'amélioration du niveau de vie de son enfant?

Avec tout ce que nous avions vu et expérimenté en-dehors de notre pays, nous savons que le jour où les dirigeants voudront vraiment ouvrir la voie au développement ils feront ce qu'il faut pour aplanir les sentiers et lanceront un appel à ceux qui crèvent de peur de retourner chez eux mais qui veulent réellement aller participer.

Quant au problème des enfants de rues d'Haiti qui sont livrés à eux-mêmes dans les conditions que nous savons, il n'est point besoin de la tête à Papineau (comme dirait le Québécois) pour résoudre ce problème et tant que ce ne sera fait, la pépinière d'enfants-tueurs, d'enfants -soldats continuera à fleurir pour le grand plaisir des san manman qui les utilisent et en abusent.
Le ministère des Affaires sociales a un rôle à jouer, mais encore faut-il que les priorités soient à la bonne place:lol!:

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Joel Mar 17 Juil 2007 - 6:00

gloria a écrit:Allô Rodlam,
Mwen pa eskive kestyon w lan, ti chay sa m' ka pote l. Sa mwen di sè ke monogamok ou polygamik se yon chwa pèsonèl li ye et se yon reyalite conjonktirèl e kiltirèl.
Pati ke w relve nan mesay mwen an trè klè tou, pa gen pèsonn ki ka di ke li pa janm gade yon lòt moun ke madanm li oubyen mari li. Lòm se yon fònikatè natirèl se pou sa dayè yo te pati ak li nan jaden dedèn (si l te eksiste vre). Genyen moun ki rive metrize pilsyon (lè grenn vant yo bat pou yon moun ki pa patnè yo) genyen ki gen plis difikilte pou kontrole pasyon yo se tou.
Sèten moun (ki rele Marc-Henry), mwen pap site non yo, pran filing nan al danse zen ak ti zanmi poul ka pran frap nan ren l pou li al fini nan kabann fi a, map mande m si l konn sonje mete chapo!!!
Reyalite jodi a fè ke yon nonm oblije rete bat yon sèl ti po tanbou a, ou òganize w pou sida pa rantre pou sida pa sòti, fè tèt ou travay pou pran ak bay patnè w plezi pou koup la pa pèdi gou sèl li.lol!

Gloria,

Mwen te di ke moun pa monogamik,se te jis yon obsèvasyon mwenta ka di antropolojik.
Mwen dakò ak ou ,si yon moun gen yon patnè ki ka plè w ,mye ke ou boule ak li ,paske ak danje maladi ki ap fè ravaj deyò an.

Epi pran sa sa de yon vye rat pou sa li vo .Mari w se yon "lucky man"

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  gloria Mar 17 Juil 2007 - 7:58

Joel,
Mèsi pou pran tan reponnn mwen. Kòm mwen ap repete l, la vi a twò kout pou yon moun pran risk ki gen kounou ye la a jis pou yon ti pousyè plezi, pou al mouri kite ti moun dèyè.

Mwen asiste plisyè zanmi ki tonbe nan move kondisyon, se tris pou sa ki rete dèye yo. Plezi se byen bon men lojik ak sajès mande pou yon moun reflechi de fwa anvan wal ouvè lekò tankou lòt la di li.

Mari mwen ka yon nonm chanse vre paske jodi a mwen reflechi pou tout fanmi m, kòm yo di, laj amèn la rezon. Men sètèn fwa jwèt la pafasil pou li paske mwen se yon fanm ki nan piblik. Mwen fè posib mwen pou m rasire l. Fòk mwen di w ke karaktè m pas fasil pou viv tou non chak jou, li gen anpil pasyans, nan sans sa a, mwen di mèsi linivè deske se yon moun konsa ki te pase sou wout mwen.

Nan la vi a, sitou nan yon koup, chak fwa ou mande oubyen ekzije youn bagay de lòt la, toujou mande tèt ou si ou ofri l omwens la mwatye de sa ou mande a, fòk repons ou an onèt. Si repons la se non, alòs, fòk ou retounen al mete devwa w opwòp, se de mwatye ki yon fè yon antye.

Mwen toujou kenbe nan tèt mwen ke mwen pa yon fanm pafèt alòs, mwen bay lòt la chans li pou l komèt erè pa l tou, li se yon imen ak tout fòs, tout feblès ke mwen genyen mwen menm. Si li aksepte m janm ye a, mwen dwe fè efò pou m rann ni la parèy.lol!

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Mar 17 Juil 2007 - 8:12

he is indeed,si se vre Gloria se fanm ke li dekri nou a e ke nan kabann li pa timid;paske mwen konn rankontre fanm grandisez tou ki si w koute pawol nan bouch yo wa ba yo chaj ke yo pa ka pote.(lol)Se domaj masonn saa nou pap ka fè l bati yon mi pou nou Joel.pase mwen ta ka ba li not ke li merite wi(lol)

Mwen dako ke li nesesè ke nou ba patnè nou satisfaktyon pou li ka remet nou li. men tou map mande si l'amour vrai est eternel ;le desir l'est-il aussi.mwen genyen 2 fam nan vi mwen map renmen yo jis mwen rantre an ba tè malgre sa ki pase antre nou, malè ou bonè yo ap toujou touche kè mwen men sa pa vle di ke mwen desire yo toujou.Tandis ke bel ti jenn fanm ke map gade sou plaj la si m te kapab mwen ta fè yonn fè kè m pi kontan ,rache vye cheve blanch nan tet mwen ak anpil lot ti karess anko.Se pousa e mwen dako ke poligami se pa yon bagay ke leta ni relijyon te dwe kondane;neg ki ap di pou fanm bouche visaj yo ,ki ap lapide fanm pou adultè yo ap touye moun pou bon dye ba yo 7 viej lè yo mouri.Se yon paket ipokrit.moun ki ap fè lwa ki kondane poligamy yo jwen yo nan basen ap pran plesi yo ak metress yo nan washington apre yo finnpase yon nwit ap byen mennen.na genyen nan yo ki fè aksidan ak fanm apre yo finn pase yon nwit ak yo lè yo te jenn genyen swa yap mande moun seks nan twalet pou 20 dola.Se pou sa lè yon moun ki konnen mwen vle blame mwen se pa bagay ki gade m.Map toujou chante ti chante Pyaff la pou yo:" rien de rien ,non je ne regrette rien ;c'est payé,balayé, oublié.je me fous du passé."

bon pou zafè edikatyon seksyel ti moun an ayiti bagay saa se yon tristesss; la plipa nan nou tou sa nou konnen sou seks se de ti zanmi nou ke nou konnen yo.Ni paran ni profesè lekol pat janm pale nou de bagay konsa.ki jan nan kondityon saa ke yon jenn fi nan chalè saa ak misè saa konnen poul pran prekotyon poul pa ansent ou byen poul pa atrape malady seksyel yo.Ayiti se yon peyi ki genyen bon lwa ki ap protej l (Lol)pase sa ta ka pi grav ak maldi sida saa.Se tout system edikatyon an ki pou chanje de la maternel jis a luniversite.Men moun ki an chaj edikatyion yo pito ap kale wes.Mwen panko tande oken plan familyal etabli nan peyi ya pou kontwole kwasans demografik ki se yon bonb a retadman.jou li ekspolse e byen se pa biskwit tè selman ayisyen pral manje non.Fok ayisyen sispann fè pitit.se pa vre pitit pa byen malere.se plis misè nou kreye nan peyi ya lè pou yon ti plezi 15 minutes si se pa 5 nou mete yon ti moun sou tè ya ke nou pa ka ba li sa li beswen.Fok genyen yon kanpay ki fet nan la press pou tout ayisyen konprann konsekans zak yo.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Mawon Rcfranc Mar 17 Juil 2007 - 14:15

Bon, m-ap di Gloria bien vini, lan tout sans.
Sit la vini pli interesan, se pa tout tan pou se yon politik k-ap pale, kwake mwen renmen sa. LOL

Rodlam di li reve Oprah, adyiero, wou pa pè pou'l pa dechèpiye-w. Si yon bagay konsa ta fèt vre, se ta ap ti kiyè pou pitit wou ta vinn ranmase-w.

:lol!:

An palan de sa, mwen menm se yon move rèv mwen te fe kelke mwa de sa, mwen pa we ki lòt moun pou-m te al reve konsa, se Condoleeza Rice. Mwen te fe menm rèv mwen rodlam te fè ap Oprah. Le mwen di madanm mwen sa, li di'm wou anraje, si se yon fanm ki lan politik wou ta vle, wou ta dwe reve Hilary Clinton, pa Condoleeza. Se bagay pou ta fè Bush fout wou Guantanamo.
Mawon Rcfranc
Mawon Rcfranc
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 234
Localisation : USA
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Mar 17 Juil 2007 - 15:47

Sa pa ta fè anyen mwen ta mouri nan pye travay mwen tankou Nelson Rockeffeler te mouri sou vant yon jenn fanm.Oprah sanble yon fanm ki ka dezod nan kabann wi.mwen pa kwè Condelezza ka bay plesi nan kabann .Ti Bush tap fout ou Guantanamo vre wi.

lè m di w mwen pran plezi ak Oprah nan rev la;se pa bagay mwen pa fè kek jou ke mwen ak Oprah tap fè nan rev saa.Fan m saa genyen yon motè se pa ti motè 4 sylend non se yon gwo motè Katerpiya ki nan janm fanm lan.,mwen manyen mwen mete tet mwen sou li ,mwen pap di res la.Seryezman se yon fanm total ke mwen renmen tout bon vre.mwen renmen moun ki charitab, ki genyen konpasyon ki sonje kote yo te soti e ki entelijan.pou kote fanm sa soti ya poul rive nan stad saa se yon moun ki merite admiratyon ;se pa pou lajan selamn non men se yon moun li pa esklav lajan men li konnen enpotans li.Li genyen yon bel bouch tou.lè li natirel san li pa mete vye peruk nan tet li se yon bel fanm nwa.Kanta pou gwo grenn je ya menm wouyy se sa net.


Dernière édition par le Mar 17 Juil 2007 - 23:35, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Joel Mar 17 Juil 2007 - 18:17

Mawon Rcfranc a écrit:Bon, m-ap di Gloria bien vini, lan tout sans.
Sit la vini pli interesan, se pa tout tan pou se yon politik k-ap pale, kwake mwen renmen sa. LOL

Rodlam di li reve Oprah, adyiero, wou pa pè pou'l pa dechèpiye-w. Si yon bagay konsa ta fèt vre, se ta ap ti kiyè pou pitit wou ta vinn ranmase-w.

lol!

An palan de sa, mwen menm se yon move rèv mwen te fe kelke mwa de sa, mwen pa we ki lòt moun pou-m te al reve konsa, se Condoleeza Rice. Mwen te fe menm rèv mwen rodlam te fè ap Oprah. Le mwen di madanm mwen sa, li di'm wou anraje, si se yon fanm ki lan politik wou ta vle, wou ta dwe reve Hilary Clinton, pa Condoleeza. Se bagay pou ta fè Bush fout wou Guantanamo.

Wè monchè Mawon,

Condolezza gen lè se yon 100 mil kilowat jeneratè vre wi.Ou pa wè ke malgre pwoblèm Ti Bush yo,misye toujou ap mache kare tanko yon kòk zenga?

Mwen ta renmen konnen sa k anba lonbrit Condoleezza a vre

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Mar 17 Juil 2007 - 20:59

genyen yon moun ki dim fanm mens yo konn genyen yon bel tranch pizaa e ou pi a lez ak yo ,Joel santi li ta pran yon dan nan pizza Konde ya .ou san lè al guantanamo tande ;fè respè w tande .Si se te Clinton yo ta mande pou yo enpeach li.Se Conde menm ki di :'I love the president.genyen yon moun ki di nan yon seremoni bouch li chape li di :" my husband'se pa mwen ki di non papa se sam tande.komisyon pa chaj .map mande si se pa sa ki fè madan Presidan yan di li se yon Desperate housewife.(lol)pou bush te konsole li ,li di ke li hot.Li hot konsa epi li kite li kom yon desperate housewife fok li di nou kiles lap mete sik sou bonbon an.

Si fanm nwa saa komanse bay Bush bon jan Alcius an franseuuuu lap fè l pèdi loloj li vre jwe bon jan misk klasik pou li anvan li mete l kouche a Ti bush nan ka.(lol)Se konsa mwen te genyen konpasyon pou bill ClInton tou lè mwen ta ap gade Bouch Monica Lowensky ki gason tout bon ki ta genyen oportunite saa ki pa ta jwi li. mwen wè tet men ak Monika .Gloria met joure m mwen ta renmen nan plas toro saa ke Joel di ki pran femel yo an seri ya lè m te jenn;se yon toro ki ere ki ap byen mennen (lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  gloria Mer 18 Juil 2007 - 0:39

Mesye,
Ke se Oprah ou Condoleeza,map mande m pouki sa nou oblije redwi konpetans yon fanm nan fant janm ni.
Croyez-vous vraiment que Bush a placé Cody là juste à cause de ses performances et rien que ses prouesses sexuelles? Voyons donc!
An nou fè yon ti jefò pou nou kenbe deba a en pe pi wo non, gen tèlman bagay pou ta trete nan relasyon fi ak gason, paran ak jèn kap bay pwoblèm.
La question à se poser serait, que peut bien offrir Condoleeza à un épais comme Bush, à part ses compétences, que Laura n'a pas ou n'utilise pas? Nous reviendrons donc à cette fameuse nécessité d'une maîtresse ou d'un amant pour assurer la survie de certains foyers.
Male:lol!

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Mer 18 Juil 2007 - 7:17

Non non Gloria vous vous trompez. nous ne doutons pas de la competence de ces femmes ,au contraire nous les admirons pour leur intelligence et reussite, nous voulions simplement nous transporter dans leur intimité pour deviner leurs prouesses au lit.

j'ai utilise les mots moteurs ,pizza pour montrer quelques soient les mots employes pour designer l'anatomie humaine nous savons tous les parties que nous invoquons.nous plaisantons en invoquant une affaire Bush /Rice.mais cela n'empeche pas que joel aurait voulu ecarter les belles jambes du Secretaire d'etat(lol) et que j'aurais voulu mordre tendrement les lèvres d'Oprah.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Mawon Rcfranc Mer 18 Juil 2007 - 9:36

Non Gloria, mwen pa doute de konpetans medam sa yo. Kwake mwen pa renmen jan Condoleeza ap sipòte politik rejim Bush la, mwen rekonèt ke se yon dam trè intelijant e ki gen anpil konpetans. Le fè ke mwen sijire ke li ta an afè ak ti Bush, se paske rimè lan washington, di ke se pa sèl Clinton ki jwen sèvis lan ofis oval la. Te gen yon rimè ki te di ke Madan Bush, te bare yo, li te vle mande divòs, men kòm fanmi Bush la pa manje anyen ki frèt, yo palk mamnzèl di li pou li pa fè eskandal ak sa, sinon l-ap jwen ak yo. Yo t-ap fèl konnen Jòj.

Kòm Rodlam di a, se gason nou ye, depi nou wè yon fi, premyé panse ki pase lan tèt nou, omwens mwen pale pou tèt pam, se eske si nou ta jwen kouche ak fi sa, si nou t-ap fè sa ? Dezyèm panse nou, se kòman nou t-ap kouche avek li ? lan ki posisyon ? ki kalité dega nou t-ap fè sou kabann ak fi sa ? Epwi, sa-w tande a nou tonbe divage sou bon moman nou ta ka pase ak fi sa. Mwen te li yon kote, lan yon ‘survey’ yo te di ke lòm gen yon panse sekswèl ki pase lan tèt omwens chak 4 segonn. Se lanati ki fè nou konsa.

Epwi, lespwa fè viv, jan granmoun yo konn di : ” Chen fè rèv li, li rete lan kè-l”. Madanm mwen te konn fè jalousi lontan lè li kenbe-m ap fè yon kou dey sou yon bel dada k-ap pase. Mwen eksplike-l ke gade pa boule je, le fè ke mwen fè yon ti gade, bouch mwen koule dlo, sa pa vle di ke mwen pwal aji pou otan. Kounye li pa gen pwoblem ak sa, paske li te vinn lan yon fèt lan travay mwen, li wè jan medam yo te lage lan deye-m, y-ap pote manje ba mwen, y-ap vinn ranje drèdlòk mwen yo, e mwen pa te okipe yo. Li te di-m, apa medam sa yo sòti pou mete men sou wou, memenm an bon bakoulou, mwen di’l : Cheri medam sa yo pa interese-m, le m-ap travay se ak wou m-ap panse, ak ki lè mwen pwal fini pou vinn jwen wou lakay pou-m mete men sou wou. Li kontan, kounye a lè’l wè yon fi ak yon bèl dèyè ap pase, se li ki ap montre-m.
Mawon Rcfranc
Mawon Rcfranc
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 234
Localisation : USA
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  gloria Mer 18 Juil 2007 - 15:52

Chapo mesye, bwen bat paviyon devan nou, se gason pou nou ta ye vre. Bakoulou pliryèl ke vouzèt!

Pa bliye mwen te di yon fwa ke nou tout enfidèl a yon moman ou yon lòt nan vi nou. Mwen menm, mari m kon nen ke jou m kwaze ak Denzel Washintonn, li mouri nan fim nan, omwens pou twa jou, men fòk mwen koumanse pa mete men sou Denzel!!! An atandan mwen bije konsole m ak li...fòk men di nou ke misye mezire sipye tou!!!
Mwen konn fè jwèt sa a tou ak mari m, lè mwen wè yon fanm anfòm, mwen di li: Wap gade, ou wè ki dega w ta fè, lè konsa li tonbe ri.
Si les fantasmes n'existaient pas il faudrait les inventer car ils nous aident à voyager sur les ailes de nos désirs inavouables et inavoués.lol!

gloria
Modérateur
Modérateur

Féminin
Nombre de messages : 29
Localisation : Saint Hubert
Loisirs : Lecture et écriture
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Relation d'aide

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Mer 18 Juil 2007 - 16:20

Ki gason ki ap gade yon fanm ki ap dekwase jan m li ki pa fè yon gade menm pou wè pantalet li.Mwen sonje lè mwen te lekol genyen yon kostarikenn ki toujou ap dekwaze janm li devanm ;fanm lan toujou genyen yon kalite bel kilott ki tankou chemiset ki genyen twou yo epi ou we tout pwal ki nan pizza a tonnè kraze m ti dam saa te anpeche mwen koute sa met la te konn ap di. finalman mwen pat ka resiste anko yon jou mwen di li sa kareman e pi li di sa wap fè ak sa mwen dil a fok mwen goute pizaa saa. a mon che mwen manje pizaa a.(lol) lè nou sot lekol.Fanm saa manke koupe lev mwen se lev mwen di wi.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Marc-Henry Mer 18 Juil 2007 - 18:05

Roro kouman wou ye wap boule piti piti...
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Mer 18 Juil 2007 - 22:38

Pale mwa de sa. ki zafè Monsieur Rodlam sa.se opresè ki toujou vle moun mete monsieur ou madame devan non yo.Moun ki genyen valè tout bon pa beswen bese moun pou yo monte tet yo. Lotrejou map gade yon konversatyon ant yon ansyen bon jwe baseball yo rele Willy Mays ak de jenn vedett koulyè ya e byen Derek Jeter se yo jenn gason byen respektye ki diran konversatyon di li Monsieur Mays ;li reponn Jeter pa Monsieur pou mwen jis rele m Willy .

mwen twouve li pi afektye kan yon jenn gason rele m non mwen se pa ke mwen pa apresye respè non men mwen pa beswen oken tit .mwen sonje ke yon jou genyen yon travayè nan ekip ki te konn ap travay pou mwen ki te rele m Sir ,bagay saa te fè mwen revolte paske mwen sonje genyen yon ti blan mannan manajè yon fwa ki te dim se pou mwen rele li Sir mwen te dil se yon sel fason mwen anploye mo sa se kom yon akronym pou Stupid , ignorant ,retarded.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Joel Jeu 19 Juil 2007 - 17:25

Wifout.
fanm yo mande anraje ann Ayiti wi.Nèg ki ale Ayiti souvan yo,on sèl bagay mwen ta ka di yo,se veye zo yo.
Si yo pa ale ak fanm yo,se pou yo pran yon ti pasyans.
A la bagay!

https://www.youtube.com/watch?v=R5r3Z2_vb2U


Dernière édition par le Jeu 19 Juil 2007 - 18:26, édité 2 fois

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 19 Juil 2007 - 18:01

bagay saa anko montre kote edikatyon nou pa fet sou relatyon fanm ak gason se komsi depi nou te konn koushe yon fanm se yon dwa eternel nou genyen li pa dwe genyen volonte ni li pa dwe di nou non.Zafè kadejak sou fan m lan se yon bagay ke si leta ayisyen ta dwe pini gason pou bagay saa pa ta genyen prison ase pou mete yo.

genyen yon paket neg tou depi yo genyen de twa biye vert nan bous yo yo konpran se wa yo ye lè yo ale an ayiti.fok yo konprann genyen fanm ki genyen nen nan figi yo. fok manman ak papa chita pale ak ti moun yo pou yo konprann lè yon fanm di yo non se pou respekte volonte li. men fanm yo tou fok yo konprann si w pa vle kouche ak yon gason genyen kote ou pa rantre ak li.Yon gasonte menaj w li vinn wè w e byen ou chita nan salon ak li ou pale ak li depi li vle pran wout chanb ou soti .ou montre l kareman ou pa nan rans konsa anko ak li.

se vrèman tris pou nou ap gade yon jenn fanm konsa a pral pase tou tan sa yo nan prizon a koz de movez edikatyon gason ayisyen la plipa.Jesi mari Joseph se pa de bagay ki merite fet nan peyi dayiti.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Marc-Henry Dim 29 Juil 2007 - 23:28



Ou est passée Gloria ? On dirait que les hommes du forumhaiti font fuir les dames. Messieurs, nous avons un méchant problème qu'il faudra résoudre au plus sacrant.

Ania , Absente
Ginou , absente
Genevieve, Absente
Soley
Gloria
Lina
Ou sont-elles ?
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Rodlam Sans Malice Dim 29 Juil 2007 - 23:40

Si yo ta kouri pou nou sè ke yo pa konnen moun ki renmen yo vre.pase mwen pa wè personn lan ki ta vle mentni oken fanm nan esklavaj , se vre nou tout se pa sen men genyen nan nou ak laj ki vinn konprann pou jwen plezi ka fanm ou fok ou fel plezi tou tankou yon ansyen zanmi fanm mwen te di m yon pafwa:" mwen pa ka fè kè yon gason kontan si kè m pa kontan "e se vre.Se pa selman peye bil ki enpotan ,fok nou trete yo menm jan lè nou pat ko goute pizza a.(lol)Mwen pa wè pouikisa yon fanm dwe kondane marc henri lè li pale de ti bef epi nan tout televisyon nan gwo peyi yap pale de oral seks.eske ni marc henri ni doktè,psykilog ki ap pale de seks nan televisyon se pa menm bagay yap pale ,talè konsa mwen pral koute ti gran moun mwen yan ki ap fè edikasyon seksyel tout meriken .Si yon moun konprann se de ti mo nou di sou forum lan ki betiz al koute madanm sila ;an verite si li te manmanm w mwen tap santi m jennen ;pou gran mou lan ap montre yon kalite anjen ke yon fanm ka servi ak li si w pa genyen patnè. si se an ayiti yo ta kenbe w ap fè Dieu seul me voit ,baton ta leve w baton ta kouche w,poutan gran moun sa di nanporen anyen ki anormal pou yon jenn moun jwe ak pati li.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Si m tap pale - Page 2 Empty Re: Si m tap pale

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum